Wór na uchodźców
Niektórzy oburzają się tym, że tak masowo przyjmujemy uchodźców z Ukrainy. Boją się ich zalewu, boją się, że tu zostaną i coś nam, Polakom, odbiorą. Boją się, że nas zrujnują. Moim zdaniem nie mają racji.
Jak będzie trzeba, to należy u nas znaleźć schronienie dla wszystkich kobiet i dzieci z Ukrainy. W ostateczności można im rozbić namioty w ogrodzie czy na działce.
Ale to nie znaczy, że należy tak traktować wszystkich migrantów.
Kompletnie bez sensu jest wrzucać wszystkich uchodźców, migrantów czy turystów do jednego wora. Jest kolosalna różnica między migrantem, który jest islamistą, wysłannikiem dżihadystów, którzy są naszymi wrogami, którzy nam wypowiedzieli wojnę cywilizacyjną, a Ukraińcami, naszymi przyjaciółmi, sojusznikami, którzy chronią swoje kobiety i dzieci przed wojną. To są kompletnie inne kategorie ludzi!
Dżihadyści są nam obcy kulturowo, rasowo i cywilizacyjnie, więc łatwo ich rozpoznać, a Ukraińcy są tacy sami jak my, to ta sama kultura, mentalność i cywilizacja. Można więc bez problemów odróżnić islamistę po wyglądzie, tak by stanął w innej kolejce na granicy, by go ściśle skontrolować. A ukraińskie kobiety i dzieci można wpuszczać bez żadnych dokumentów i kontroli. Jeśli jakiś promil przebierańców się tak prześlizgnie to trudno, nic wielkiego się nie stanie.
Islamiści się z nami nigdy nie zintegrują, ich potomkowie będą wrogami wychowywanymi w nienawiści dla naszej kultury, a Ukraińcy nawet nie muszą się integrować, bo są Polakami wyższego szczebla, są Rzeczpospolitniakami. Jak nas zaleją islamiści, to zginiemy, a zalew Ukraińców nas wzmocni, bo to nasi bracia kulturowi.
Dlatego stanowczo odparliśmy atak Putina i Łukaszenki w postaci migrantów rzuconych na zieloną granicę z Białorusią, a bez problemowo przyjmujemy Ukraińców na przejściach granicznych. Akurat w tej kwestii postawa polskich władz jest wzorcowa.
Ale to mało. Tacy migranci jak na przykład Wietnamczycy, kompletnie różni cywilizacyjnie, kulturowo i rasowo nie są żadnym niebezpieczeństwem dla naszego kraju i kultury. Bo nie są naszymi wrogami, są przyjaźni, sami pracują na siebie i nie żądają zasiłków. Powinniśmy być w pełni otwarci na takie nacje. A jednocześnie bezwzględnie nie wpuszczać i tępić islamistów z krajów arabskich.
Grzegorz GPS Świderski
PS. Notki powiązane:
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 782 odsłony
Komentarze
Niepoprawny
28 Maja, 2022 - 22:04
Nie było Wołynia, Katynia, niemieckich obozów zagłady i waffen ss galizjen!
Wstań i powiedz kim jesteś!
Niepoprawny
Skłócanie Polaków i Ukraińców
28 Maja, 2022 - 23:04
Uważam, że w tym kontekście przypominanie dawnych zbrodni, ludzi, którzy już nie żyją, to ruska narracja, której celem jest skłócenie nas z Ukraińcami. Tu to dokładniej wyjaśniam: https://naszeblogi.pl/62694-czy-wolynskie-ludobojstwo-usprawiedliwia-putina
Pozdrowienia,
Grzegorz GPS Świderski
Odmóżdżeni paranoicy...
29 Maja, 2022 - 07:20
nie chcą przyjąć do wiadomości tego, że po zajęciu i okupacji Ukrainy - kolejnym celem sowieckiego zbrodniarza z KGB Putina byłaby Polska.
Dlatego działają na zgodnie z interesami i na korzyść rosyjskich zbrodniarzy Putina i jego załganych propagandytów.
Przemoc nie jest konieczna, by zniszczyć cywilizację. Każda cywilizacja ginie z powodu obojętności wobec unikalnych wartości jakie ją stworzyły. — Nicolas Gomez Davila.
Niepoprawny
29 Maja, 2022 - 09:17
DDR nie wysyła uzbojenia robią to co życzy sobie ZSRR, Lewactwo robi wszystko aby granica ZSSR była granicą na Wiśle z DDR!
Niepoprawny
Niepoprawmy
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Adam1966 został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
28 Maja, 2022 - 22:21
Biedny uchodźca z Ukrainy jeździ w Range Rover i czeka aż was wyryza!
Niepoprawny
Wyryza
28 Maja, 2022 - 23:07
Takie straszenie to ewidentne ruskie trollowanie. Ukraińcy nie mają żadnego interesu w tym, by u nas robić jakiekolwiek burdy. Natomiast ruscy mają duży interes, by nas z Ukraińcami skłócać. W tym celu wynajmują internetowych trolli.
Pozdrowienia,
Grzegorz GPS Świderski
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Adam1966 nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Niepoprawny30 Maja, 2022 - 21:30
Ruskiem to ty może jesteś, ja wiem kim są i byli wrogowie moich dziadków i co z nimi robili, wiem kim są moi wrogowie a przyjaciół wybieram sobie sam! Ocenę zacznij od oceniania siebie!
Niepoprawny
Wrogowie
30 Maja, 2022 - 21:49
Czy ci wrogowie twoich dziadków jeszcze żyją? Ich winy przeszły na ich potomków?
Pozdrowienia,
Grzegorz GPS Świderski
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Adam1966 nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Niepoprawny30 Maja, 2022 - 23:19
Dogorywają, ich żydokomusze POmioty za to mają się dobrze !
Niepoprawny
żydokomusze POmioty
1 Czerwca, 2022 - 13:42
Dlaczego nazywasz swoich dziadków żydokomuszymi POmiotami?
Pozdrowienia,
Grzegorz GPS Świderski
Są i tacy.
29 Maja, 2022 - 10:39
Ale raczej w przejeździe. Do rodzinki np. w Szwabenlandii z której pochodzi ów "pozyskany" w ramach wyrównania szans samochód.
Przytłaczająca większość chce przeżyć i chce by przeżyły ich przybyłe razem z nimi dzieci.
Jednak jest jedna Mega Patologia.
Przemilczana w imię Poprawności Polit.
Nasi umiłowani pracodawcy wykorzystują sytuację.
Np. zatrudniają ukraińskich spawaczy bez jakichkolwiek poświadczeń kwalifikacji czy certyfikatów. Znam z autopsji.
Wystarczą tylko tzw.próbki.Kto się ma podkładać?
W razie wypadku, np naczepy czy zawalenia konstrukcji mechanoskopia. Kto beknie?
Oprócz tego polski specjalista droższy, stawki w dół. Kolejna fala emigracji zarobkowej.
nasi cenieni bo i doświadczenie i papiery.
A ty?
Szukaj robo... znaczy wiatru w polu.
Albo idź do badylarza, bo roboty według kwalifikacji nie znajdziesz.
Jak w mej notce "Niewidzialni, niemedialni".
Systemowe dojenie.
Dr.brian
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Adam1966 nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Niepoprawmy28 Maja, 2022 - 22:25
PKWN to byli wyzwoliciele?
Niepoprawny
PKWN
28 Maja, 2022 - 23:08
Nie. To byli ruscy kolaboranci.
Pozdrowienia,
Grzegorz GPS Świderski
Niepoprawny
30 Maja, 2022 - 23:21
Tacy z pzpr ub i sb? Czy jak donald wspaniały ze stasi?
Niepoprawny
Niepoprawmy
28 Maja, 2022 - 22:44
Martwy portal!
Niepoprawny
Martwy portal!
28 Maja, 2022 - 23:08
Chcesz go zabić?
Pozdrowienia,
Grzegorz GPS Świderski
Niepoprawny
29 Maja, 2022 - 09:20
Piasek z worka się wysypał? Piszę że mało komentujących, szkoda bo poruszane tu tematy są ciekawe.
Niepoprawny
Piasek z worka się wysypał?
29 Maja, 2022 - 14:09
To ty tu piasek nosisz?
Pozdrowienia,
Grzegorz GPS Świderski
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Adam1966 nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Niepoprawny30 Maja, 2022 - 21:34
Świdruj dalej, fotkę od Władimira skopiowałeś ?
Niepoprawny
Aluzje do nazwiska
30 Maja, 2022 - 21:51
Takie głupkowate przytyki do nazwiska oponenta są infantylne. Proszę zaprzestać takich dziecięcych zabaw na moim blogu. Proszę o merytoryczne komentarze na temat.
Pozdrowienia,
Grzegorz GPS Świderski
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Adam1966 nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Niepoprawny30 Maja, 2022 - 22:39
Merytorycznie tych wypocin nie da się komentować! nkwd zsrr prl teraz ich pomioty rządzą tak jak i ty, no ale oni są już cacy!
Niepoprawny
Grzeczność
31 Maja, 2022 - 01:34
Ten komentarz jest niegrzeczny. Tak się nie nawiązuje kontaktów z innymi ludźmi. Jeśli chcesz z kimś porozmawiać, to powinieneś zachować elementarne zasady dobrego wychowania. Spróbuj spytać taty lub mamy by ci to wyjaśnili.
Pozdrowienia,
Grzegorz GPS Świderski
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Adam1966 nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Niepoprawny31 Maja, 2022 - 13:31
Zapytam może Tuska Wałęsę Sikorskiego, albo kogokolwiek z PO, tak żeby nawiązać kontakty z innymi ludźmi ale tylko z WSI!
Niepoprawny
Dlaczego
31 Maja, 2022 - 13:57
Dlaczego jesteś taki niegrzeczny? Co chcesz tym osiągnąć? Chcesz nawiązać kontakt? Chcesz zwrócić na siebie uwagę?
Pozdrowienia,
Grzegorz GPS Świderski
@gps65. Piszesz teraz i tutaj prawdę, taką jaka ona jest
29 Maja, 2022 - 18:07
Więc nie przejmuj się trollowaniem rosyjskiej propagandy. Jeśli jest to płatny agent albo bot - nic nie pomoże. Jeśli jest to użyteczny idiota, jest parę procent szansy, że trochę prawdy do niego kiedyś dotrze. Więc w sumie warto spokojnie tłumaczyć jaka jest prawda.
michael
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Adam1966 nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Niepoprawny30 Maja, 2022 - 21:37
Dalej czytasz prawdę, to jeszcze drukują? POdobno i gw jeszcze drukują bo ja nie wiem!
Niepoprawny
gps65
30 Maja, 2022 - 14:20
Oczywiście, że jest nieodwracalna różnica między migrantem islamskim i uchodźcą wojennym z Ukrainy. Podzielam Twoje zdanie na temat obcości i wrogości wobec nas kultury islamskiej i również uważam, że Ukraińcy są tym samym kręgiem kulturowym jak my. Zresztą cała Zachodnia Ukraina to przecież w dużej części potomkowie mieszkańców Rzeczpospolitej Obojga Narodów. Ale zwróć uwagę: ta wojna scaliła też i Ukraińców Wschodnich z Zachodnimi czego nie przewidział W. Putin. Teraz cała Ukraina stała się częścią cywilizacji zachodniej.
Też nie mam nic przeciwko temu aby przyjmować wszystkich Ukraińców, którzy uciekają przed ruskimi barbarzyńcami. Przecież tak naprawdę już od dawna u nas są i asymilują się oraz pracują na siebie i swoje ukraińskie rodziny. Przed wojną było ich kilkaset tysięcy. I co? Mieliśmy jakieś z nimi problemy? Żadne, no może za wyjątkiem jakiegoś promila wątpliwych zdarzeń.
Warto też zwrócić uwagę, że 80% uchodźców z Ukrainy to kobiety z dziećmi, 10% to starsi ludzie a może z 10% to mężczyźni w wieku poborowym. Rząd ukraiński zresztą zabrania mężczyznom w wieku poborowym uchodźctwa. A migranci islamscy? 90% to młode byczki, które zostawiły swoje żony i dzieci, by je ewentualnie ściągnąć do siebie później, albo i wcale.
Wystarczy spojrzeć na kraje Zachodniej Europy, które przyjęły migrantów islamskich ze wskazaniem na Niemcy. Oni nie pracują i żyją tylko z np. niemieckiego socjalu. Nigdzie nie pracują i przez cały dzień szlajają się po niemieckich ulicach, często dokonując napaści, gwałtów, rozbojów a nawet zabójstw na rodowitych Niemcach. Niedługo takie Niemcy czy Francja staną się niemalże islamskimi kalifatami.
Niemcy czy Francuzi boją się już po zmroku chodzić ulicami, by nie dostać "kosą" w plecy. Już nawet w ogóle nie wchodzą na tereny przedmieść, gdzie królują bandy islamskie. A już samotna biała kobieta wieczorem czy nocą jest ewenementem, bo strach przed islamistami już wrył się w świadomość zachodnich europejskich społeczności.
I takie to jest multikulturowe "wzbogacenie" zachodnich społeczności.
Mój znajomy wrócił niedawno z wycieczki do Paryża. I już w czasie pierwszego zwiedzania miasta został ostrzeżony przez przewodnika, żeby nie "zapuszczać" się poza centrum Paryża a wieczorem przemieszczać się większymi grupami, ale właśnie nie poza centrum. Powód? Oczywiście islamiści!
Pozdrawiam
krzysztofjaw
Tak jest!
30 Maja, 2022 - 15:16
To bardzo cenne uzupełnienie mojej notki. Dziękuję.
Pozdrowienia,
Grzegorz GPS Świderski
gps65
30 Maja, 2022 - 17:28
Dziękuję za miłe słowo, ale faktycznie Europa Zachodnia niszczy samą siebie. Taki francuski "macaron" lub łysy kanclerz Niemiec z SPD (nie mam nic przeciwko łysym, bo sam takim jestem :))) gadają na "na wyścigi" z W. Putinem i najlepiej dla nich byłoby, aby Ukraińcy się bezwarunkowo poddali. To jest jakiś absurd, ale oni naprawdę tego chcą. Myśleli, że Putin pokona Ukraińców w trzy dni i teraz robią wszystko, by "Putin zachował twarz". Dla nas jest to szansa, żeby zmienić strukturę wpływów w UE. Niemcy i Francja nie są zdolne do jej przewodzenia. Stąd apeluję aby w UE teraz przewagę miały kraje Trójmorza. Obyśmy potrafili do tego doprowadzić!
Również pozdrawiam
krzysztofjaw
Aspiracje mocarstwowe
30 Maja, 2022 - 21:27
Niemcy z Rosją mają pewną ważną wspólną cechę - mają mocarstwowe aspiracje. Im nie wystarczy być bogatym, oni chcą jeszcze panować nad innymi. Dlatego się nawzajem dobrze rozumieją i często współpracują. Chcą najpierw zapanować nad małymi, a potem dopiero rozprawić się ze sobą. To kwestia cywilizacji. I dla Rosji, i dla Niemiec, Międzymorze, silna Polska w konfederacji z Ukrainą i resztą państw naszego regionu, to groźny konkurent polityczny w dążeniu do zapanowania nad światem. Dlatego są zdolni nas niszczyć nawet kosztem własnych strat, kosztem dobrobytu własnych obywateli. To jest inna mentalność, ale nie charakterologiczna, ale cywilizacyjna. Ale te ich aspiracje przechodzą już do lamusa, bo się nie opłacają. Wykończy ich ekonomia. Zbankrutują, bo niewolnictwo i grabież przestają się opłacać. Panowanie nad innymi generuje już więcej strat niż zysku.
Pozdrowienia,
Grzegorz GPS Świderski
Niepoprawny
30 Maja, 2022 - 21:46
Cel ZSRR wysłać nam jak najwięcej imigrantów i uchodźców, cel DDR (UE) zagłodzić Polskę. Ustanowić granicę na Wiśle DDR i ZSSR coś się zmieniło dla Polski, od 1939r?
Niepoprawny
Niepoprawny
30 Maja, 2022 - 22:35
Merytorycznie to wypisujesz głupoty, Naród który nie zna własnej historii i na niej się nie uczy nie będzie istniał o to walczysz tak jak zsrr i prl!
Niepoprawny
Historia
31 Maja, 2022 - 01:37
Jaki naród nie zna własnej historii? Co konkretnie zauważyłeś głupiego w mojej notce? Mógłbyś napisać jasno po polsku, o co ci chodzi?
Pozdrowienia,
Grzegorz GPS Świderski