w Sztolycy Warszawce. Bylo to na Zoliborzu naprawde biedna kobiecina sprzedawala grzyby , podjechalo nie pamietam ilu ale trzech napewno "parchow ze strazy miejskiej" we dwoch kopali łubianki z grzybami, jeden z nich pisał mandat. A ta biedna kobieta plakala i prosila zeby pozwolili jej z powrotem te grzyby zebrac, łachudry deptali grzyby i wrzeszczeli ty ku...spier... z tad. Wolny kraj?I wiecej tu nie rob kramu my cie nauczymy porzadku i prawa. Wasze ulice nasze kamienice no nawet ulice nie sa nasze .
Społeczeństwo jest tak z komunizowane,a głowy napchane sieczką TVNowską,że samodzielne myślenie
nie wchodzi w rachubę.
7 lat rządów ubecji z PO i pijawek z PSL,w niszczeniu polski,naszej wiary katolickiej,nie robi na nich żadnego wrażenia,dalej głosują na tą bandę PO,PSL.
Nowa wiara w złotego cielca,nawet wśród pasterzy kościoła, POwoduje zanik sumienia i oczy POkryte łuską.
Pełna micha i grill,o to marzeń cel.
I nie ważne czy jest jeszcze Polska czy już jej niema.
Vote up!
4
Vote down!
-2
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu". -------------------------
wszyscy widzimy jak otworzono przed Polakami pastwiska GB i Irlandii, a ostatnio alpejskie łąki zasiliło kilkaset tys odchowanego i wykształconego bydła. 2 miliony za granicą. To dopiero stado. A u nas zostali sami bezgatunkowi (starzy i chorzy) i ich nadzorcy, aby stado zbytnio nie podskakiwało. System zagrodowy jest fajny, bo zawsze można zamknąć (lub otworzyć) bramki i przepędzać bydło tam, gdzie go potrzebują.
No i w Polsce jest za dużo tego zgubnego liberalizmu. Potrzeba nam więcej zakazów, więcej służby bezpieczeństwa, więcej podatków, więcej kontroli, więcej urzędników, mniej własności prywatnej, mniej swobody gospodarczej, mniej wolności. Jeśli władza nie zintensyfikuje swoich działań to ten zgubny liberalizm nas zje. Ten Guz ma rację - potrzebujemy państwa policyjnego, potrzebujemy komuny, a nie zgubnego liberalizmu.
Rozumiem, że nasze zdania są odmienne w kwestii definicji liberalizmu, tak? Liberalizm to więcej zakazów, więcej ograniczeń, więcej podatków, więcej kontroli, więcej policji, więcej państwa, tak? Liberalizm to inaczej socjalizm, tak? Czyli encyklopedie i słowniki mają odmienne zdanie niż Pan. To gdzie się umieszcza te prawidłowe definicje odmienne od powszechnie przyjętych?
Odsłuchałem blisko 40 minut i przyznam szczerze, że jestem zawiedziony.
Zacznę może od tego, że ksiądz profesor rozpatruje klasyków liberalizmu w zupełnym oderwaniu od czasoprzestrzeni, w której kształtowała się ich myśl liberalna. Prawdopodobnie w ten sposób powstały pewne błędy, które doprowadziły księdza profesora do wniosku, iż nazizm jest wynikiem połączenie myśli socjalistycznej z liberalizmem, a stalinizm jest krzyżówką marksizmu z myślą liberalną. Do tego całkiem błędnie ( według mnie), ksiądz profesor postrzega wiek XIX jako wiek straszny, wiek wyzysku, wiek ciemny. Otóz dzięki rewolucji przemysłowej, niewolnicy ( chłopi i miejscy żebracy) stali się obywatelami. Świadomymi swych praw obywatelami. Stali się ludźmi w pełnym tego słowa znaczeniu.
Zakończyłem, gdy ksiądz profesor dotarł do neoliberalizmu i uznał, iż Hayek rozważał, jak nie dopuścić do przepoczwarzenia się neoliberalizmu we wspomniany nazizm lub komunizm, gdy w rzeczywistości Hayek prowadził takie rozważania, lecz tyczyły się one populizmu i systemu demokratycznego, jako trampoliny dla wyżej wspomnianych.
Gdy Smith umierał, w Europie kwitło jeszcze niewolnictwo, Locke i Marks byli świadkami przemiany niewolników, w to co Marks nazwał proletaryatem, Hayek- to już okres XX wieku, gdzie zwykli pracownicy fabryk stawali się posiadaczami. Ale nad tym nie ma żadnej refleksji.
Natomiast zgadzam się w pełni z częścią o protestanckich korzeniach myśli liberalnej.
Do tego służy sztuczne utrzymywanie wysokiego bezrobocia w Polsce, dzięki czemu robotnik daje sie wyzyskiwać
2 - jak najmniejsze podatki
Do tego służą SSE i nieczytelne, niespójne prawo podatkowe dające korporacyjnym prawnikom pole do popisu.
Ponieważ jednak państwo musi sie z czegos utrzymać, to kroi finansowo pracobiorców i small biznes. Stąd wysokie podatki pośrednie i wysokie obciążenia płac.
"Hej młody junaku
Smutek zwalcz i strach".
Ciekawe, że fałszywe teorie dot liberalizmu przyjmowane są zupełnie bezkrytycznie, ale już nazywanie AK-owców czy PiS-owców zaplutymi karłami reakcji czy faszystami, to zbrodnia.
Komentarze
Widzialem na zywo taki obrazek
5 Listopada, 2014 - 05:45
w Sztolycy Warszawce. Bylo to na Zoliborzu naprawde biedna kobiecina sprzedawala grzyby , podjechalo nie pamietam ilu ale trzech napewno "parchow ze strazy miejskiej" we dwoch kopali łubianki z grzybami, jeden z nich pisał mandat. A ta biedna kobieta plakala i prosila zeby pozwolili jej z powrotem te grzyby zebrac, łachudry deptali grzyby i wrzeszczeli ty ku...spier... z tad. Wolny kraj?I wiecej tu nie rob kramu my cie nauczymy porzadku i prawa. Wasze ulice nasze kamienice no nawet ulice nie sa nasze .
Autor
5 Listopada, 2014 - 08:24
Społeczeństwo jest tak z komunizowane,a głowy napchane sieczką TVNowską,że samodzielne myślenie
nie wchodzi w rachubę.
7 lat rządów ubecji z PO i pijawek z PSL,w niszczeniu polski,naszej wiary katolickiej,nie robi na nich żadnego wrażenia,dalej głosują na tą bandę PO,PSL.
Nowa wiara w złotego cielca,nawet wśród pasterzy kościoła, POwoduje zanik sumienia i oczy POkryte łuską.
Pełna micha i grill,o to marzeń cel.
I nie ważne czy jest jeszcze Polska czy już jej niema.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
z tym bydłem hodowlanym to niestety prawda
5 Listopada, 2014 - 08:16
wszyscy widzimy jak otworzono przed Polakami pastwiska GB i Irlandii, a ostatnio alpejskie łąki zasiliło kilkaset tys odchowanego i wykształconego bydła. 2 miliony za granicą. To dopiero stado. A u nas zostali sami bezgatunkowi (starzy i chorzy) i ich nadzorcy, aby stado zbytnio nie podskakiwało. System zagrodowy jest fajny, bo zawsze można zamknąć (lub otworzyć) bramki i przepędzać bydło tam, gdzie go potrzebują.
Tu można zobaczyć i odsłuchać
5 Listopada, 2014 - 11:55
czym naprawdę jest zgubny liberalizm.
Wykład niekewstionowanego autorytetu-prof. Tadeusza Guza-wypełnia całkowicie przestrzeń problemu jakim jest zgubny
liberalizm.
"Bibrus" całkowicie identyfikuje się z wykładnią profesora Guza.
Zapraszam do oglądania i słuchania:
Pozdrawiam.
"Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów prowadzonej przez barana."
Zgubny liberalizm
5 Listopada, 2014 - 12:57
No i w Polsce jest za dużo tego zgubnego liberalizmu. Potrzeba nam więcej zakazów, więcej służby bezpieczeństwa, więcej podatków, więcej kontroli, więcej urzędników, mniej własności prywatnej, mniej swobody gospodarczej, mniej wolności. Jeśli władza nie zintensyfikuje swoich działań to ten zgubny liberalizm nas zje. Ten Guz ma rację - potrzebujemy państwa policyjnego, potrzebujemy komuny, a nie zgubnego liberalizmu.
Pozdrowienia,
Grzegorz GPS Świderski
Nasze zdania są odmienne.
5 Listopada, 2014 - 13:38
Mój wywód poparty jest godzinnym wykładem uznanego naukowca-profesora.
Twój wpis i komentarz to ukryta promocja tego właśnie złego liberalizmu pod płaszczykiem niby szczytnych racji.
Czy Guz mówi coś o potrzebie wprowadzenia państwa policyjnego? -nie.
O potrzebie wzrostu podatków-nie.
To Tusk zaczynał w Kongresie Liberalno-Demokratycznym.
Nie z nami te numery. Precz z liberałami. Precz z PO.
Pozostaję wierny przesłaniom profesora Tadeusza Guza.
"Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów prowadzonej przez barana."
Co jest odmienne?
5 Listopada, 2014 - 19:56
Rozumiem, że nasze zdania są odmienne w kwestii definicji liberalizmu, tak? Liberalizm to więcej zakazów, więcej ograniczeń, więcej podatków, więcej kontroli, więcej policji, więcej państwa, tak? Liberalizm to inaczej socjalizm, tak? Czyli encyklopedie i słowniki mają odmienne zdanie niż Pan. To gdzie się umieszcza te prawidłowe definicje odmienne od powszechnie przyjętych?
Pozdrowienia,
Grzegorz GPS Świderski
Szkoda mojego czasu, krótko:
6 Listopada, 2014 - 00:00
Pańskie pojęcie liberalizmu doprowadza do takich sytuacji jakie mają miejsce tu i teraz:
-gender
-nadmierna ekspozycja środowisk o odmiennym pojęciu płci
-otwarta wojna z pojęciem życia poczętego i z nim samym
Reszta jest w materiale filmowym-mój wcześniejszy komentarz z filmem.
Oczywiście ma Pan prawo do własnych poglądów jednak próby przemycania ideologii liberalnej pod płaszczykiem krytyki tego
co wszyscy krytykują-mnie nie zwiedzie.
"Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów prowadzonej przez barana."
@Bibrus
6 Listopada, 2014 - 13:31
A ja Bibrusie odwróciłbym to, co napisałeś, czyli:
- Pod płaszczykiem liberalizmu, przemyca się gender, otwartą wojnę z życiem poczętym etc.
Drogi "Pacyno"
6 Listopada, 2014 - 13:43
obejrzyj film z mojego wcześniejszego komentarza.
Tam jest wszystko wyjaśnione.
Pozdrawiam.
"Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów prowadzonej przez barana."
@Bibrus
6 Listopada, 2014 - 20:17
Odsłuchałem blisko 40 minut i przyznam szczerze, że jestem zawiedziony.
Zacznę może od tego, że ksiądz profesor rozpatruje klasyków liberalizmu w zupełnym oderwaniu od czasoprzestrzeni, w której kształtowała się ich myśl liberalna. Prawdopodobnie w ten sposób powstały pewne błędy, które doprowadziły księdza profesora do wniosku, iż nazizm jest wynikiem połączenie myśli socjalistycznej z liberalizmem, a stalinizm jest krzyżówką marksizmu z myślą liberalną. Do tego całkiem błędnie ( według mnie), ksiądz profesor postrzega wiek XIX jako wiek straszny, wiek wyzysku, wiek ciemny. Otóz dzięki rewolucji przemysłowej, niewolnicy ( chłopi i miejscy żebracy) stali się obywatelami. Świadomymi swych praw obywatelami. Stali się ludźmi w pełnym tego słowa znaczeniu.
Zakończyłem, gdy ksiądz profesor dotarł do neoliberalizmu i uznał, iż Hayek rozważał, jak nie dopuścić do przepoczwarzenia się neoliberalizmu we wspomniany nazizm lub komunizm, gdy w rzeczywistości Hayek prowadził takie rozważania, lecz tyczyły się one populizmu i systemu demokratycznego, jako trampoliny dla wyżej wspomnianych.
Gdy Smith umierał, w Europie kwitło jeszcze niewolnictwo, Locke i Marks byli świadkami przemiany niewolników, w to co Marks nazwał proletaryatem, Hayek- to już okres XX wieku, gdzie zwykli pracownicy fabryk stawali się posiadaczami. Ale nad tym nie ma żadnej refleksji.
Natomiast zgadzam się w pełni z częścią o protestanckich korzeniach myśli liberalnej.
Przez niemal cały okres III RPRL rządzą nami liberałowie
6 Listopada, 2014 - 07:44
Celem rządów liberałów jest:
1 - jak najtańszy robol.
Do tego służy sztuczne utrzymywanie wysokiego bezrobocia w Polsce, dzięki czemu robotnik daje sie wyzyskiwać
2 - jak najmniejsze podatki
Do tego służą SSE i nieczytelne, niespójne prawo podatkowe dające korporacyjnym prawnikom pole do popisu.
Ponieważ jednak państwo musi sie z czegos utrzymać, to kroi finansowo pracobiorców i small biznes. Stąd wysokie podatki pośrednie i wysokie obciążenia płac.
3 - stanie liberałów ponad prawem, jakimkolwiek
tego komentować nie muszę
Polska to kraj czysto liberalny.
@junak
6 Listopada, 2014 - 09:22
"Hej młody junaku
Smutek zwalcz i strach".
Ciekawe, że fałszywe teorie dot liberalizmu przyjmowane są zupełnie bezkrytycznie, ale już nazywanie AK-owców czy PiS-owców zaplutymi karłami reakcji czy faszystami, to zbrodnia.
@pacyna
13 Listopada, 2014 - 11:54
Przepraszam.
Tobie chodziło o liberalizm utopijny, a nie o realny !!
No to co innego !!
W takim razie ja jestem zwolennikiem socjalizmu !! Też tego utopijnego - nie mylić z socjalizmem realnym znanym z PRL