Żeby nie było nic

Obrazek użytkownika gps65
Kraj

Eu­ro­pej­ski ko­mu­ni­zm za­gra­ża nam co­raz bar­dziej. Go­tu­ją nas po­wo­li jak ża­bę, ale już czuć, że się cie­pło ro­bi. Za kil­ka lat za­cznie wrzeć. Ma­cie jesz­cze czas by się opa­mię­tać i prze­stać gło­so­wać na ty­ch ko­mu­chów z PiS, PO, Le­wi­cy czy Trze­ciej Dro­gi.

  Ko­piu­ję ko­lej­ne ar­ty­ku­ły z ga­zet­ki two­rzo­nej przez Bez­par­tyj­ny­ch Sa­mo­rzą­do­wy­ch, sto­wa­rzy­sze­nie Stop Kor­kom i Ma­zo­wiec­ką Wspól­no­tę Sa­mo­rzą­do­wą. Tu je­st do­stęp­na ca­ła ga­zet­ka:

  Wszystkim lewackim pomysłom na miasto, temu nowemu komunizmowi, sprzeciwia się moja matka Gra­ży­na Ja­dwi­ga Świ­der­ska, która je­st kan­dy­dat­ką No­wej Na­dziei w te­go­rocz­ny­ch wy­bo­ra­ch sa­mo­rzą­do­wy­ch do Ra­dy War­sza­wy w okrę­gu nu­mer 8 (Ur­sy­nów, Wi­la­nów, Wło­chy) na li­ście ogólnopolskiego Ko­mi­te­tu Wy­bor­ców Kon­fe­de­ra­cji i Bez­par­tyj­nych Samorządowców — lista numer 2. Tu kilka jej postulatów:

Grzegorz GPS Świderski

]]>https://Twitter.com/gps65]]>
]]>https://www.Salon24.pl/u/gps65/]]>
]]>https://www.Facebook.com/gie.pe.es.65]]>
]]>https://t.me/KanalBlogeraGPS]]>
]]>https://www.YouTube.com/@GrzegorzSwiderski]]>
https://Niepoprawni.pl/ludzie/gps65

PS. Notki powiązane:

Zwę­że­nie Gró­jec­kiej: Ra­dy­kal­nie spa­da licz­ba zwo­len­ni­ków

  Zwę­że­nie Gró­jec­kiej to je­den z bar­dziej kon­tro­wer­syj­ny­ch po­my­słów ostat­ni­ch lat. Ba­da­nia rok do ro­ku po­ka­zu­ją spa­dek po­par­cia dla te­go po­my­słu. Ja­ka je­st przy­czy­na tak ra­dy­kal­nej zmia­ny opi­nii na­szy­ch miesz­kań­ców? Po pierw­sze, do miesz­kań­ców do­tar­ła ar­gu­men­ta­cja, że do­pó­ki nie zo­sta­ną zbu­do­wa­ne Ale­je Je­ro­zo­lim­skie na od­cin­ku Niem­ce­wi­cza do pla­cu Za­wi­szy, to ten po­my­sł je­st szko­dli­wy i, de­li­kat­nie mó­wiąc, nie­mą­dry. Po dru­gie, za Gró­jec­ką od­po­wia­da Za­rząd Dróg Miej­ski­ch, czy­li ta sa­ma in­sty­tu­cja, któ­ra od­po­wia­da za wpro­wa­dze­nie w na­szej dziel­ni­cy Ste­fy Płat­ne­go Par­ko­wa­nia, któ­ra nie tyl­ko w oce­nie miesz­kań­ców, ale rów­nież rad­ny­ch i za­rzą­du dziel­ni­cy, je­st zor­ga­ni­zo­wa­na fa­tal­nie.

  Ob­ser­wu­je­my sta­now­czy od­wrót od po­my­słów dro­go­wy­ch, któ­re okre­ślam ja­ko „pro­gre­syw­ne mia­sto”, lan­so­wa­ne przez ak­ty­wi­stów miej­ski­ch, któ­rzy ma­ją de­cy­du­ją­cy wpływ na ZDM i wła­dze mia­sta. In­ne frag­men­ty ba­dań, prze­pro­wa­dzo­ny­ch tak na Ocho­cie, jak i w in­ny­ch re­jo­na­ch War­sza­wy, po­twier­dza­ją, że opi­nia pu­blicz­na, mi­mo wie­lu ma­ni­pu­la­cji, ma do­ść zwę­ża­nia ulic, Stef Płat­ne­go Par­ko­wa­nia, kon­tra ru­chu i wie­lu in­ny­ch „ulep­szeń” dys­kry­mi­nu­ją­cy­ch kie­row­ców. Ba­da­nia prze­pro­wa­dzi­ła na zle­ce­nie Urzę­du Dziel­ni­cy Ocho­ta pra­cow­nia ABR SE­STA w dnia­ch 27.10 – 7.11.2022 tech­ni­ką CA­PI (Com­pu­ter As­si­sted Per­so­nal In­te­rvie­wing) wy­wiad kwe­stio­na­riu­szo­wy bez­po­śred­ni z uży­ciem ta­ble­tu. Pró­ba: N=511 (tyl­ko miesz­kań­cy Ocho­ty); w pię­ciu punk­ta­ch na te­re­nie dziel­ni­cy.

Grze­go­rz Za­dwor­ny

Sku­ter za­mia­st słup­ka? Je­ste­śmy na TAK!

  Na war­szaw­ski­ch uli­ca­ch słup­ki mno­żą się jak kró­li­ki, szpe­cąc kra­jo­braz oraz stwa­rza­jąc po­waż­ne za­gro­że­nie dla osób star­szy­ch i nie­peł­no­spraw­ny­ch. Osłup­ko­wa­ny chod­nik utrud­nia prze­jazd wóz­kiem in­wa­lidz­kim, mo­że być też praw­dzi­wą pu­łap­ką dla nie­wi­do­my­ch. Ar­gu­ment za słup­ko­wa­niem ob­sza­rów w po­bli­żu skrzy­żo­wań i przej­ść dla pie­szy­ch je­st za­wsze ten sam – unie­moż­li­wić par­ko­wa­nie sa­mo­cho­dów w ty­ch miej­sca­ch, gdzie po­stój je­st za­bro­nio­ny, gdyż za­sła­nia wi­docz­no­ść.

  W Lon­dy­nie po­ra­dzo­no so­bie z nie­pra­wi­dło­wo par­ku­ją­cy­mi au­ta­mi, wy­zna­cza­jąc przed skrzy­żo­wa­nia­mi i przej­ścia­mi dla pie­szy­ch miej­sca po­sto­jo­we dla mo­to­cy­kli, sku­te­rów, hu­laj­nóg i ro­we­rów. To za­ra­zem zna­ko­mi­ty spo­sób na ogra­ni­cze­nie ru­chu aut w cen­trum – każ­dy sku­ter, mo­to­ro­wer czy mo­to­cy­kl to je­den sa­mo­chód mniej na lon­dyń­ski­ch dro­ga­ch, to mniej kor­ków. Czas, by zro­zu­mia­ły to wła­dze War­sza­wy, któ­re już dwa la­ta te­mu mia­ły udo­stęp­nić wszyst­kie bu­spa­sy dla jed­no­śla­dów, co do dziś nie zo­sta­ło zre­ali­zo­wa­ne – naj­pew­niej po ata­ku ze stro­ny miej­ski­ch ak­ty­wi­stów.

Ka­rol Mó­raw­ski

Że­by nie by­ło nic!!!

  Wła­dze mia­sta przy­go­to­wu­ją Stu­dium Uwa­run­ko­wań i Kie­run­ków Za­go­spo­da­ro­wa­nia Prze­strzen­ne­go War­sza­wy. To naj­waż­niej­szy do­ku­ment de­cy­du­ją­cy o kie­run­ka­ch roz­wo­ju na­sze­go mia­sta. Na pod­sta­wie te­go do­ku­men­tu bę­dą w przy­szło­ści two­rzo­ne i zmie­nia­ne miej­sco­we pla­ny za­go­spo­da­ro­wa­nia, a w kon­se­kwen­cji wy­da­wa­ne po­zwo­le­nia na bu­do­wę, prze­bu­do­wę i mo­der­ni­za­cję wszyst­ki­ch obiek­tów i urzą­dzeń pu­blicz­ny­ch znaj­du­ją­cy­ch się w na­szym mie­ście.

  W pro­jek­cie te­go do­ku­men­tu czy­ta­my: „W stu­dium za­kła­da się, że kształ­to­wa­nie po­da­ży miej­sc par­kin­go­wy­ch bę­dzie re­ali­zo­wa­ne po­przez wła­ści­we okre­śle­nie wskaź­ni­ków par­kin­go­wy­ch dla po­szcze­gól­ny­ch funk­cji, jed­no­cze­śnie na­le­ży dą­żyć do ogra­ni­cza­nia ilo­ści ogól­no­do­stęp­ny­ch miej­sc po­sto­jo­wy­ch w dro­ga­ch pu­blicz­ny­ch na ob­sza­rze po­ło­żo­nym we­wnątrz ob­wod­ni­cy śród­miej­skiej. W re­jo­na­ch, gdzie zbyt du­ża ich do­stęp­no­ść mo­że spo­wo­do­wać prze­cią­że­nie ukła­du dro­go­we­go, a jed­no­cze­śnie za­pew­nio­na je­st ob­słu­ga ko­mu­ni­ka­cyj­na za po­mo­cą wy­so­ko wy­daj­ne­go trans­por­tu zbio­ro­we­go, na­le­ży dą­żyć do ogra­ni­cza­nia licz­by miej­sc par­kin­go­wy­ch w no­wo re­ali­zo­wa­ny­ch in­we­sty­cja­ch bu­dow­la­ny­ch.”

  Tak więc w pla­na­ch je­st uza­leż­nie­nie bu­do­wy miej­sc par­kin­go­wy­ch od atrak­cyj­no­ści i do­stęp­no­ści ko­mu­ni­ka­cji zbio­ro­wej. To już nie je­st szy­ka­no­wa­nie sa­mo­cho­dów, ale ich eli­mi­na­cja w na­szym mie­ście. Je­śli ko­ło two­je­go miej­sca za­miesz­ka­nia je­st przy­sta­nek au­to­bu­su, tram­wa­ju czy me­tra — ma­sz nie mieć sa­mo­cho­du. To nie je­st żart — to je­st fakt. Po­ra te­mu się prze­ciw­sta­wić, bo bę­dzie za póź­no.

Grze­go­rz Wy­soc­ki
Za­stęp­ca Bur­mi­strza Dziel­ni­cy Ocho­ta,
Ma­zo­wiec­ka Wspól­no­ta Sa­mo­rzą­do­wa

 

1
Twoja ocena: Brak Średnia: 1 (5 głosów)

Komentarze

"Czy popiera pan prezydenta Trzaskowskiego?"

"Oczywiście! Kto by go nie popierał?"

"A czy popiera pan to, co prezydent Trzaskowski robi?"

"Skądże znowu!"

"To po co pan go popiera?"

"Ty pisiorze zaraz cię nasi silni ludzie dojadą!"

 

Podobnie wobec UE.

Vote up!
4
Vote down!
0

Евросоюз, идите вы в жопу!

#1659706

Wam „towarzysze” sitw wa-fki - nie wybory ,ale wskazana ewaporacja z PL!

"Warszawianie" ,to nie eksterminowani  do cna w PRL warszawiacy ,ale  kacapscy kolonizatorzy od 1945 obsadzający stołeczny obszar lewobrzeżny - i jak onegdaj  ich przodkowie ludobójstwem wdrażali okupację ZSRS , tak w ramach nowego podziału łupów ich biologiczni  potomkowie w*****i Polskę sidła nazistowskiej UE . I za wszystkim, ci  mającym stały meldunek na tym obszarze- należą się im nie wybory, ale ewaporacja tego uprzywilejowanego getta już trwale z PL. Choćby tam, skąd przybyli, od Stalina  -czyli come back- do Putina !Ale jak, gdy np.  znów zaczną strzelać pacyfikując protesty polskiego proletariatu, czy polskich rolników  za prawem do własnego życia we własnej Ojczyźnie , wtedy ten cel ich (waszej ) ewaporacji uświęci już  wszelkie środki (choćby  z braniem skalpów kacapowatych " warszawian" włącznie)  … !  

ps. I wtedy wszystko, co trzeba nastanie i  nie tylko z odzyskaniem Warszawy. Ale  na początek czyli 7 kwietnia. zdrajców -renegatów  sługusów warszawki z  PSL i KO i dotychczasowych PiSowców  (muszą to być nowi i kompatybilni -nauki ściśle a nie jakieś pseudo humanistyczne ) od  sejmików wojewódzkich  i burmistrzów  -posłać dotąd biorących etatowych  krawaciarzy- tych  nie pracujących w soboty  - trwale na śmietnik,  do pracy  !

Vote up!
3
Vote down!
0

E.Kościesza

#1659710