Człowiek, który znieważa pamięć
Parodniowa wojenka z Krystyną Górzyńską, ksywa Rebeliantka, wymaga z mojej strony wyjaśnień. Sprawa ciągnie się od lutego/marca 2019 r., kiedy to moja i jej znajoma natrafiła zupełnie przypadkowo na zamieszczony na NEon24 tekst autorstwa Janusza Górzyńskiego, brata Krystyny.
T. początkowo próbowała łagodnie wytłumaczyć niestosowność takiego wpisu, potem zażądała usunięcia jego całkiem wyraźnie.
Efektem było zablokowanie przez R. kontaktów z moją znajomą, a ja stałem się ofiarą narastających uszczypliwości ze strony blogerki.
Nie lubię długów.
Kiedy jednak T. wskazała mi ten tekst przyznam, że we mnie zawrzało.
Oto człowiek, któremu ja wg Rebeliantki mogę jedynie buty czyścić okazał się wyjątkowym padalcem., by nie powiedzieć wprost – skurwysynem.
Brak po prostu słów, aby wyczerpująco określić stopień jego nikczemności.
W tekście z dnia 14 stycznia 2015 roku Janusz Górzyński pisał:
W Radio Maryja Kaczyński przyznał się do tego, że poszedł na układ z komunistami aby nie ścigać ich zbrodni i korupcji. Zawiadomienie Stonogi o korupcji premierów III RP
(…)
DODAJMY, ŻE ZA TO KACZYŃSKI, ZIOBRO, KEMPA, SURMACZ, DORN - ŚCIGALI OFIARY MAFII A NIE BANDYCKIE KLIKI!!!!
Głosujesz na Kaczora i PiS utrwalasz rządy mafijne w Polsce!!!!
KACZOR GRUBA KRESKA MA KREW POLAKÓW NA SWOICH RĘKACH!!!!
W tej właśnie części ludobójca żydowski Jarosław Kaczyński przyznał się do tego, że wraz z komuną budował w Polsce system kastowy z podziałem na równych i równiejszych lub żydów i gojów albo Hellotów i Spatriatów.
PIS to zbrodnicza mafia, która konserwowała system niesprawiedliwości, terroru, bandytyzmu i ludobójstwa.
CZAS ABY WRAZ Z BANDAMI AWS, SLD, PO, PSL, etc. - odpowiedzieli za system zbrodni na Narodzie Polskim. Tak ci zbrodniarze terroryzują staruszki wykańczają polskie rodziny,
Za to zbrodniarz Kaczyński i jego PiSbanda nigdy nie przeprosili mojej rodziny pomimo, że nawet moja siostra kandydowała do Sejmu RP Z LISTY PIS - właśnie w tym czasie gdy wygrali wybory.
(…)
Co mają w tej kwestii do powiedzenia biskupi z KEPu i Redemptoryści z Torunia oraz x. dr Tadeusz Rydzyk, którego dziennikarze rzucają słuchawkami gdy ktoś się skarży na nikczemność Kaczyńskich, Ziobro, Kempy, M. Jurka, Surmacza, Marcinkiewicza, Dorna, etc. oraz takich łajdaków sejmowych jak S. Pięta, dr Artur Górski, M. Piłka, J. Wojciechowski, itd.
Czy takatolickimi są zasady ?
(…)
Oto treść zawiadomienia, które do rąk własnych otrzymali niedopełniający swoich obowiązków zbrodniarze LUDOBÓJCY - Lech i Jarosław Kaczyński (prezydent i premier), Ludwik Dorn minister (MSWiA), Zbigniew Ziobro prokurator generalny i minister sprawiedliwości, Beata Kempa wiceminister sprawiedliwości, Marek Surmacz wiceminister MSWiA, Romanek i Romanowski podsekretarze stanu w ministerstwie sprawiedliwości, Marek Jurek Marszałek Sejmu RP, a także kilkudziesięciu innych urzędników państwowych i posłów RP ze wszystkich partii w tym wszyscy z PiS. (Jedynym, który po dwóch latach jako tako spełniał swoje zadania był interweniujący przed oszczerstwami lecz nie w celu ukarania mafii był senator Czesław Ryszka. /Chyba półkatolik, bo Katechizm Kościoła Katolickiego również mówi o tym, że sprawcy przestępstw mają odpowiadać a nie ofiary. Choć inny rycerz - jak z koziej dupy trąba - z zakonu maltańskiego -* Libicki wysłał tylko jedno pismo i po durnej odpowiedzi resortu Ziobro wycofał się z obowiązków poselskich i katolickich. /
(…)
UTRACIŁEM ŻONĘ I CZWORO DZIECI ORAZ WOLNOŚĆ NA OKRES OD 2001 ROKU DO 2014 R, A TAKŻE DOCHODY I ZDROWIE. GROZI MI AMPUTACJA NOGI NA SKUTEK POBICIA PRZEZ POLICYJNYCH ZBIRÓW Z BIELSKA BIAŁEJ, KTÓRYCH NAGRADZAŁ ZBRODNIARZ SMOLEŃSKI LECH PADŁO KACZYŃSKI.
http://janusz.ne.3lab.info/post/117743,oskarzenie-czerwonych-bandytow-i-kaczynskiego
Nie tylko w naszej kulturze okazujemy cześć zmarłym. Dodatkowo jest jeszcze coś, co powinno wyróżniać każdego Polaka.
To miłość do Ojczyzny zawierająca w sobie również szacunek dla Prezydenta bez względu na to, jakiej byłby opcji politycznej przed objęciem stanowiska.
Górzyński natomiast nie ma żadnych zahamowań.
Zmarły tragicznie w Smoleńsku ś. p. Prezydent Lech Kaczyński nazywany jest zbrodniarzem smoleńskim, dodatkowo określony pogardliwym słowem PADŁO.
Z kolei jego brat, Jarosław Kaczyński to ludobójca żydowski, zaś ówczesny senator Czesław Ryszka - półkatolik.
Stek ordynarnych inwektyw, szkalujących nie tylko zmarłych, ale i żywych!
Jak wielka musi tkwić nienawiść w tym człowieku, który ponoć został skrzywdzony za rządów AWS i SLD a o wszystko obwinia… PiS.
Bo zbrodniarz Kaczyński i jego PiSbanda nie uwzględnili zarzutów rodzeństwa Górzyńskich i nie zamknęli wszystkich sędziów i prokuratorów w Wielkopolsce?
I nie wypłacili kilku milionów odszkodowania?
O tym, że takie były nadzieje wiązane z objęciem władzy przez PiS w 2006 r. upewnia inny artykuł Górzyńskiego, w którym pisze pod adresem PiS:
Wygrać wybory i rozgromić cały układ!!! WYGRAĆ I POZABIJAĆ ZDRAJCÓW!!!
Za udział w związku przestępczym o charakterze zbrojnym MUSZĄ BYĆ KARY!!!
http://janusz.ne.3lab.info/post/123421,tylko-trzy-partie-w-sejmie
Janusz G. wraz z siostrą wystosował do ministra Zbigniewa Ziobro list (dat. 6 maja 2006 r.) w którym opisali wszechmafię zainteresowaną jego zniszczeniem:
Stanowili ją praktycznie wszyscy funkcjonariusze publiczni, którzy tylko otarli się o sprawy Janusza Górzyńskiego.
Niniejsza grupa obejmowała funkcjonariuszy Policji, Prokuratur i Sądów wszystkich szczebli w Wielkopolsce, a jej liderzy, to: Prok. Okręgowy Krzysztof Grześkowiak, Prok. Apelacyjny Mieczysław Tabor, Prok. R. Jóźwiak (PO Poznań), SSO M. Ziołecka, SSO S. Siewierski, SSO M. Małecki (SO Poznań)., SSR M. Pieczyńska (SR w Środzie Wlkp.), Z-ca Prok. Rej. O. Lewandowski (PR w Środzie Wlkp.), Komendanci KPP w Środzie Wlkp. E. Nowacki i A. Kosowski.
(op. cit.)
Z dalszego opisu wynika, że praktycznie wszystkie sprawy z doniesienia Górzyńskich zostały umorzone.
Nie znam akt więc się nie wypowiadam, aczkolwiek wydaje mi się dziwne, że kilkuset sędziów i prokuratorów działa ramie w ramie by tylko móc skrzywdzić właściciela jakiegoś picium-geszeftu (tak określano kiedyś mikroprzedsiębiorcę).
Nie wolno jednak milczeć, kiedy ktokolwiek lży pamięć zmarłego Prezydenta, a posłów PiS nazywa nikczemnikami.
To już nie jest krytyka, choćby i najbardziej ostra.
To bezczelne opluwanie nie tylko Pamięci, ale również i nas, całego Narodu.
Tymczasem Górzyńska najwyraźniej udaje niewidomą, tak samo jak osoba pełniąca obowiązki rednacza na NEon24.pl.
Swoją drogą trzymanie takiego g..na na portalu to naprawdę rzecz godna „patrioty i humanisty”…
Zwracam się zatem oficjalnie do Rebeliantki z tego miejsca – póki wskazany wyżej tekst twojego brata, na którego jako jedyna masz wpływ, będzie widoczny na NEon24.pl tak długo będziesz atakowana w necie.
Zablokowałaś połączenia od T., ale wiem, że z wypiekami na twarzy czytasz wszystko, co napiszę.
Jeśli tekst nie będzie usunięty do niedzieli, zawiadamiam odpowiednie służby.
Nikt nie będzie pluł Polakom w twarz – ani on, ani ty.
A że twierdzisz, jakoby mnie znasz, to wiesz dobrze, że słowa dotrzymuję.
24.07 2019
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 14008 odsłon
Komentarze
@Humpty Dumpty
24 Lipca, 2019 - 03:32
Niestety, w świetle historii powyższej wydaje się, że pan Górzyński ma te "żółte papiery", podobnie do złej sławy entomologa - Myszkiewicza. I, w tym świetle - będzie bezkarny, wypisując wszystko - co wypisuje, a nikt nie będzie miał na niego wpływu. Nikt też nie poniesie żadnej odpowiedzialności. Nie wiem, jak jest z osobą ubezwłasnowolnioną - jeśli ma prawnego opiekuna, ale - to zapewne nie dotyczy pana Górzyńskiego i jego siostry.
Reasumując - pan Górzyński będzie, najprawdopodobniej bezkarnie, wyładowywał swoje frustracje w internecie, nie ponosząc z tego tytułu żadnej odpowiedzialności. A siostra - nie wyrzeknie się, z tego tytułu, swego brata. I trudno byłoby od niej tego oczekiwać.
Wydaje się, że "sprawę" najrozsądniej byłoby w tym momencie zakończyć. Historia dość smutna.
Pozdrawiam,
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
Zgadzam się z Panią...
24 Lipca, 2019 - 03:52
Zgadzam się z Panią, że "sprawę" trzeba na tym zakończyć, nie zapominając jednak pomodlić się w pierwszej kolejności za brata Rebeliantki.
Pozdrawiam
jan patmo
To już wiadomo...
24 Lipca, 2019 - 03:39
To już wiadomo, na kim wzorują się najpobożniejsze "katoliczki" na Niepoprawnych.
jan patmo
Słabo, że swoje żale
24 Lipca, 2019 - 13:05
Słabo, że swoje żale wylewacie tutaj ale kto wie, może to Wam jakoś wzajemnie pomoże.
Tak czy siak brat Pani Rebeliantki widać, że doznał okropnych krzywd i jego frustracji na prawdę nie ma się co dziwić. Choć uważam, że niektóre słowa są przesadzone (jak choćby "padło" przy nazwisku śp. Kaczyńskiego), to jednak znając teraz przez co przeszedł Ten człowiek i nadal zero pomocy, jestem w stanie troche przymknąć i na to oko.
Nie zgadzam się absolutnie, że wybrany dany Prezydent musi być mój i powinienem tak uważać ze względu na jego urząd - to jest hipokryzja i obłuda! Ani kwacha ani komoruskiego nie uważałem za "mojego" Prezydenta. Na takie coś trzeba sobie zasłużyć i na pewno nie jest tym samo wygranie wyborów. Jak mógłbym mówić na niego "moj" Prezydent i jednocześnie oskarżać go o zdradę, zaprzaństwo itd. - to obłuda i tym samym przypodobał bym się do innych obłudnych polityków.
Jednocześnie nie oczekuję, że każdy w Polsce będzie mówił np. na Dude, ze to jego Prezydent. Co więcej, byłoby to dla mnie dalece dziwne, gdyby jaki lewak powiedział, ze to jego Prezydent, bo nie może on być jednocześnie Prezydentem Polaków jak i antypolaków - jedno albo drugie i jeśli antypolacy zaczęliby go uważać swoim Prezydentem, to musiałbym się zastanowić, czy aby na pewno jest moim, co on faktycznie robi. I tutaj dochodzimy do tego, że takie zastanowienie tez mam, bo jak mam jednocześnie mówić na Dudę, ze to mój Prezydent, kiedy to samo mógłby powiedzieć żyd w Polsce??? Jak on pali świece chanukowe w Pałacu Prezydenckim to wtedy pokazuje, ze czyim jest Prezydentem? (bo na pewno nie moim)
Nawiązujac do powyższego, kiedyś PiS badzo mi się podobał jak walczył o to aby tusk nie był postrzegany jak "polski" (nasz) człowiek w unii. W dupie miałem to całe 27:1 (to dobre dla bezmózgich lemingów), najważniejsze, że PiS pokazał wszystkim wprost, że to człowiek szwabski a nie polski i wszelkie jego decyzje nie mogą być uznawane jako decyzje Polaka (przydało się to choćby w czasie, kiedy anglicy nienawidzili tuska za jego słowa do nich). Wtedy PiS mi się podobał (nie był obłudny) ale tak jak czułem, ze bedzie katastrofa po zmianie rządu Szydło, tak i faktycznie było mimo zapewnień Kaczyńskiego - ktoś wyzej Kaczyńskiego zmienił kierunek wajchy (nie wiem czy nie ktoś powiązany z Dudą - a na pewno mający korzenie żydowskie).
Bratu pani Rebeliantki życzę bardzo mocno aby los się jemu pozytywnie odwrócił i aby Bóg milej spojrzał na Niego.
Pozdrawiam
Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)
Po czym poznałeś te "korzenie
24 Lipca, 2019 - 19:00
Po czym poznałeś te "korzenie żydowskie" ze swych gdybań? W wyobraźni chałat zamigotał i rozstaw kości się nie zgadzał? Naprawdę wierzysz, że najtajniejszy spisek żydowski nakazał Kaczyńskiemu zmienić skład rządu, by była katastrofa?
„Od rewolucji światowej dzieli nas tylko Chrystus” J. Stalin
Jako katolik...
24 Lipca, 2019 - 15:50
Jako katolik mam obowiązek w pierwszej kolejności robić wszystko co w mojej mocy, by zostać samemu zbawionym i zostali zbawieni moi najbliżsi, następnie pomagać w tym dalszej rodzinie, przyjaciołom, znajomym etc., dalej tym których Bóg stawia na mojej drodze, nie zapominając też, by modlić się za cały świat. Opacznie pojmowana "walka" o Sprawiedliwość niekoniecznie może temu najważniejszemu celowi służyć.
Do wszystkiego można sobie dopasować własną filozofię, choćby filozofię pokrzywdzonego i nią uzasadniać zachowania, które w jaskrawy sposób przeczą podstawowym zasadom wyznawanym przez katolika. Przykładem jest słownictwo używane przez pokrzywdzonego brata Rebeliantki, który niczego tak nie potrzebuje, jak spowiedzi.
jan patmo
No cóż te bezczelne gadki o
24 Lipca, 2019 - 19:38
No cóż te bezczelne gadki o spowiedzi są tak samo ohydne, jak w innym temacie tutaj niejaki Zieliński (jak dobrze pamiętam) bredził o współczuciu dla terrorystów ze szkół i ani słowem się nie zająknął o współczuciu dla dzieci (ofiar tych terrorystów). Podobnie tutaj Patmo nie mówi nic o tym, że ci ludzie, którzy doprowadzili do takiego stanu brata Rebeliantki powinni iść do spowiedzi, tylko mówi aby brat Rebeliantki (ofiara) szedł do spowiedzi.
Aż chce się zapytać te osoby: a tak poza tym, to wszyscy zdrowi?
Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)
Jako katolik powiem jeszcze bezczelniej...
24 Lipca, 2019 - 20:05
Jako katolik powiem jeszcze bezczelniej: Nie tylko zalecam bratu Rebeliantki pójście do spowiedzi, lecz także modlitwę w intencji jego krzywdzicieli. To są pierwsze i niezbędne kroki prowadzące do duchowego (i może cielesnego) ozdrowienia.
jan patmo
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika SolidarnyX nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
a kiedy ty byłeś katoliku u24 Lipca, 2019 - 21:13
a kiedy ty byłeś katoliku u spowiedzi i czy zdajesz sobie sprawę, że jak nieszczerze się spowiadasz i później weźmiesz Komunię to jest to świętokradztwo - z tego co tu widzę, to już dawno by ci się przydało wyspowiadać (i nie zapomnij powiedzieć księdzu w konfesjonale jak pobitego, szkalowanego przez 20 lat człowieka oczerniałeś wysyłając do leczenia i wmawiając mu, że sam wymyślił sobie oprawców)
Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)
Mając takich...
24 Lipca, 2019 - 21:58
Mając takich "najprawdziwszych katolików" wokół siebie, co się naigrywają z podstawowych zasad wiary katolickiej, to ten pokrzywdzony biedak tym bardziej zasługuje na współczucie. Boże miej go i jego opiekunów w swojej opiece oraz kręcących się wokół niego fałszywych nauczycieli!
jan patmo
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Verita nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Humpty pisze...24 Lipca, 2019 - 18:15
"Nie tylko w naszej kulturze okazujemy cześć zmarłym. Dodatkowo jest jeszcze coś, co powinno wyróżniać każdego Polaka."
W naszej kulturze oddajemy cześć nie tylko zmarłym...ale i żywym. Twój język i sposób zwracania się do kobiety..jest dużo gorszy .i w dodatku nie usprawiedliwiony afektem.
Miłość do Ojczyzny...wcale automatycznie nie przechodzi na urząd...a szczególnie na urzędnika który podpisał akt "kapitulacji" mocą traktatu lizbońskiego a w dodatku sprowadził sobie pomoc w postaci B’nai B’rith.
Rozumiem więc, że kochałeś Wałęsę, Jaruzelskiego i Kwaśniewskiego...no i oczywiście bulKomorowskiego.
Gratuluję wyboru..Zastanów się jakie bzdury w swoim zaślepieniu piszesz.
Następny tekst ...." póki wskazany wyżej tekst twojego brata, na którego jako jedyna masz wpływ, będzie widoczny na NEon24.pl tak długo będziesz atakowana w necie." ..wyraźnie przeczy wierze katolickiej.
To czysta zemsta i terroryzm podobny do innej niepoprawnej "katoliczki", naszej targalskiej, co obnosi się ze swoim motto życiowym...."Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie".
Zemsta nie przystoi katolikom !
Verita
Veritka
24 Lipca, 2019 - 18:33
Wzrok Ci się pogorszył? Zaraziłaś się od PoPolaka? Jakaś zaćma? Czy obsesja?
Prosiłam Cię już - zejdź z manipulowania moim motto i nickiem!
Należysz do grupy osób które mają rzadki talent - mobilizowania sobie antagonistów, nawet w sytuacji - gdy mają słuszną rację. Tobie jednak, zazwyczaj, takiej słuszności brakuje. Ale - Ty "musisz, inaczej się udusisz". Potem jęczysz, że jesteś prześladowana.
Nie rozumiesz, co się do Ciebie mówi? Pisze? Powtórzę po polsku - zejdź z czepiania się mojej osoby. Pojęłaś?
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Verita nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Nie czepiam się, omijam ..szerokim łukiem24 Lipca, 2019 - 18:41
...tylko tłumaczę "szlchetnym i szlacheckim katolikom" na czym polega zemsta.. Wyśmienity przykład.
Trudno z niego nie skorzystać.
Verita
"Nie czepiasz się i omijasz"?
24 Lipca, 2019 - 19:37
To nie powinnaś mieć problemów! Problemy może mieć ten kto zaczepia:
Kto zaczyna - tego wina! Czy tak trudno zrozumieć?
Może - przekracza to zakres twego pojmowania. Nie przypuszczałam (dotychczas), ale -
człowiek przez całe życie się uczy!
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
V.
24 Lipca, 2019 - 19:33
Bez szacunku do urzędu czy szacunku do człowieka jako osoby jesteśmy tylko czernią ale takie nauki katechizmu jakoś przegapiłaś. A czepiając się bez p. Katarzyny sama stajesz się podobna szurom z tematu. Skoro zemsta jest niegodna katola, to raczej tak nie wypada, podobnie jak wspominanemu nieszcześliwcowi, który zamiast opieki jest jeszcze nakręcany w urojeniach.
Nie mogłabyś zejść z p. Katarzyny a w zamian, powiedzmy, czepić się mnie? Rozważ moją hojną ofertę
„Od rewolucji światowej dzieli nas tylko Chrystus” J. Stalin
Cierpliwości kontriczku,
24 Lipca, 2019 - 20:05
czępię się i twoich bzdur, gdy dojdziesz do poziomu kasieńki.
Na razie widzę, że nie rozróżniasz urzędu od urzędnika , skoro dla obu domagasz się szacunku.
To na razie pomijam.
Kasieńki też się nie czepiam...tylko tego co wypisuje... a to duża różnica.
Nie rozróżniasz również mściwych wypowiedzi... od upominania grzeszących,... co stanowi jeden z uczynków miłosierdzia co do duszy...
Tylko tak dalej...i doczekasz się wkrótce.
Verita
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika SolidarnyX nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Nie warto zajmować się24 Lipca, 2019 - 21:18
Nie warto zajmować się banderowcem, bo zaśmierdniesz od niego.
takiemu krótko w łeb i wypad z kraju - odechce mu się czepiania
Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)
Z takim podejściem sam
24 Lipca, 2019 - 21:36
Z takim podejściem sam przypominasz banderowca. Musisz być strasznym przegrywem, że wynajdujesz se wrogów w necie i wymyślasz ideolo o podludziach, by poczuć się lepiej.
„Od rewolucji światowej dzieli nas tylko Chrystus” J. Stalin