Sąd: Hanna Gronkiewicz - Waltz może ignorować Komisję Patryka Jakiego
„Sad kolejny raz uchylił grzywnę i stwierdził ze nie mogę być wzywana przed Komisje Weryfikacyjna” – pisze pospiesznie i z błędami na swoim koncie twitterowym była prezydent Warszawy Hanna Gronkiewicz-Waltz.
Co ja, przeciętny obywatel mogę powiedzieć... Oczywiście wyrok zabrzmiałby inaczej, gdyby sprawa dotyczyła przeciętnego Kowalskiego. Po chłopsku: to jest bolszewicka sprawiedliwość i „wolne sądy”.
Wezwani przed „Komisję Weryfikacyjną do spraw usuwania skutków prawnych decyzji reprywatyzacyjnych dotyczących nieruchomości warszawskich, wydanych z naruszeniem prawa” śmieją się w twarz”, i mówią „nie pamiętam”. Zaczynam mieć wrażenie, czy PiS-owi zależało na wygranej Patryka Jakiego w wyborach na prezydenta Warszawy.
***
Szanowni PiS-owcy,
od dawna nie słuchacie ludzi Wam życzliwych, równocześnie życzliwych Polsce. Wszystkich, którzy mają wobec Was jakieś uwagi, traktujecie jak wrogów. Doceniam wiele waszych działań, jak obniżenie ZUS-u (generalnie chodzi o składki, ale to uproszczenie) dla zakładających działalność, inne Wasze działania krytykuję, ale wiem, że choć się różnimy (polityka zagraniczna), zależy Wam na dobru Polski.
Odpowiedzcie, dlaczego pozawalacie tak się okładać?
A może jednak rację ma Jan Śpiewak:
Według Jana Śpiewaka w sprawę nielegalnego obrotu nieruchomościami zamieszani są radni PiS z warszawskich Bielan. - Totalna patologia - ocenia. I apeluje do Patryka Jakiego, by jego partia lepiej sprawdziła swoje szeregi.
- Zgłaszają się do nas ludzie, którzy są poszkodowani przez działalności Prawa i Sprawiedliwości - skomentował w radiu TOK FM Jan Śpiewak, opowiadając o kolejnej odsłonie afery reprywatyzacyjnej. - Odkryliśmy ostatnio sprawę z warszawskich Bielan, gdzie trójka radych PiS ma firmę nieruchomościową. Są beneficjentami dzikiej reprywatyzacji. Zarządzają budynkami, które wcześniej reprywatyzowali. Totalna patologia.(...) Śpiewak podkreślił, że to niejedyne osoby związane z PiS, które - jego zdaniem - miały zajmować się reprywatyzacją w stolicy.
Źródło: https://wiadomosci.dziennik.pl/wybory-samorzadowe/artykuly/579678,wybory...
A może była prezydent ma taką wiedzę, która nie pozwoli jej skończyć jak Lew Rywin? Może jest zabezpieczona. W jakim państwie My żyjemy...
W imię fałszywej zgody pozwalacie sobą pomiatać i siadacie w oślej ławce na mszy pogrzebowej. W imię fałszywej zgody bandyci, nie tylko mordercy śp. Jolanty Brzeskiej, chodzą po ulicach.
Zdajecie sobie sprawę, że jeśli tak będzie się dalej działo, to nie wygracie kolejnych wyborów? Nie wiem, co o tym sądzić – a może nie chcecie wygrać?
Tymczasem w imię „pełowskiej miłości”, największych gnid po jaruzelszczyźnie, jacy kiedykolwiek rządzili Polską, jakiś mężczyzna, szaleniec oczywiście, potracił samochodem policjanta i próbował staranować bramę do pałacu prezydenckiego.
Ale żeby z Kurskiego zrobić szefa TVP – faceta, który nie rozumie mediów i jest totalnym discopolowcem – piewcą kiczu – żenada...
Myślę, że ktoś wysoko postawiony z obecnych władz ma gdzieś komisję Patryka Jakiego. Coś tu nie gra. Gronkiewicz musi mieć parasol ochronny i wątpię, aby pomogło tu 150 mln zł przekazanych przez Miasto Warszawę na kolejne żydowskie muzeum. To ma tylko zamydlić oczy i skupić uwagę nie tam, gdzie trzeba.
Pytanie: kto i dlaczego naprawdę chroni Hannę Gronkiewicz-Waltz?
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 8835 odsłon
Komentarze
Wkurzam się, bo nie wierzę w partie Korwina
22 Stycznia, 2019 - 19:57
Zobaczycie Szanowni Państwo: ludzie Korwinowi ufają, że mogę się założyć o dobrą flaszkę, że Korwin tuż przed wyborami powie coś głupiego - zniszczy nową partie od środka. Tymczasem jego działania zaszkodzą zarówno PiS, jak i nowej partii.
Dlatego wkurzam się na PiS, bo... nie na taki PiS głosowałem, a głosowałem na Patryka Jakiego. Przykład: dobry kolega mojego Ojca założył Klub Gazety Polskiej w Opolu. Robili spotkania, działali, sam do niego należałem, dzięki czemu poznałem posła Kłosowskiego, Sakiewicza i inne ciekawe i znane dziś persony, jak np. ówczesnego radnego Patryka Jakiego.
Tymczasem, wystarczyło głosować na Jakiego z "Solidarnej", a nie na Kłosowskiego z PiS, by zostać wyrzuconym z Klubu Gazety Polskiej. Dzisiaj Pan Ryszard jest doradcą wojewody i mnie nie poznaje, a o wyrzuceniu mnie z KGP, dowiedziałem się przypadkowo. Brawo!
Róbcie tak dalej, to nie dziwcie się, że ludzie się od Was odwracają. Patryk Jaki nawet zaprosił mnie do siebie na rozmowę, by załagodzić wcześniejszy konflikt, gdy w siedzibie Klubu w Opolu w lokalu posła Kłosowskiego darłem ryja, nie godząc się na obrażanie.
Później, gdy założyłem lokalny portal na uroczystościach 17 września podchodzę do Patryka, i mówię o nawiązaniu współpracy, niby był zainteresowany, ale nos jakoś tak zadarł do góry... Uuuuuu, szlachta, elity. Dzisiaj Patryk Jaki jest bardzo nielubianym posłem na Opolszczyźnie. PiS wygrał wybory i olał spotkania z ludźmi, o Klubie Gazety Polskiej w Opolu też nic nie słychać, bo i nic nie robią. Tak właśnie pycha kroczy przed upadkiem.
Pamiętaj Szanowna Dobra Zmiano - nie odrzucajcie ludzi Wam życzliwych, nawet jeśli Was ostro krytykujemy, to nie dla jakiejś fanaberii, ale dlatego, że mamy własne zdanie.
podpisano: Fronda - "opozycyjna grupa wewnątrz jakiegoś stronnictwa".
Romuald Kałwa
zadał pan, jako kolejny nieśmiertelne pytanie
23 Stycznia, 2019 - 13:39
wołającego na puszczy:" Kto nami ( Polską!) rządzi?". W odpowiedzi mogę nieśmiało podać, że od lat, co najmniej 70 ( taką mam perspektywę) rządzi ...... A no właśnie - będzie to "mowa nienawiści"? Najnowszy wynalazek tego, kto rządzi? Kto bezwzględnie ( demokracja socjalistyczna), czasem miękko ( demokracja liberalna), ale zawsze ...kracja z przymiotnikiem. A czasem twardo ( za pomocą pieniądza, sprytnie wkręcanego w gospodarkę kieszeniową) - zawsze mając własny zysk ponad wszystko - trzyma za pysk samozwańcze elity na obszarze od Bugu do Odry ( narodowe uprzednio wymordował lub wypędził!). A może i dalej? Pozdrawiam i pozostaję z grymasem nienawiści ( mniemam, że na to paragraf dopiero będzie).
yenom
TVN, Roman Giertych, Wirtualna Polska i inne plugawiątka podają:
23 Stycznia, 2019 - 23:26
TVN24 podaje, że Służba Więzienna posiadała informacje, że morderca Adamowicza był zwolennikiem PiS-u i chciał dyktatury Kaczyńskiego. Mam wrażenie, że rząd zapomniał nas o tym poinformować, gdy przedstawiał informacje o motywach działania mordercy - Roman Giertych https://twitter.com/GiertychRoman/status/1088166889640087552 - warto poczytać komentarze pod wpisem pana Romana
Tymczasem nawet czytelnicy Wirtualnej Polski (i redaktorzy po cichu promujący komentarze) nie wytrzymują:
- pölonus: Komu wciskacie taki kit ? Od kiedy to klawisze rozmawiaja z osadzonymi o polityce ? Wy macie nas rzeczywiscie za polglowkow ...
- jb: O! Zaczyna się propagandowa jazda po bandzie... To się robi coraz ciekawsze :)
- Angela2000: Prowokacja!!!!!
---------------------------------------------------------------------------------
Tak, to poważna sprawa, zaangażował się sam Roman Giertych. Może lepiej pozwolić mówić temu człowiekowi, każdy przecież wie, że więźniowie... w 95 procentach glosują na PO, tzn. na PiS, na PiS! ;) Już się poprawiam :)
Romuald Kałwa
HGW może ignorować nie tylko Jakiego, ale każdego ...
22 Stycznia, 2019 - 21:44
To nic dziwnego. HGW to jedna z świętych krów znajdujących się pod szczególną ochroną i żaden "niezawisły " sąd nie ośmieli się w III RP jej ukarać . Lista świętych krów jest zresztą dość długa. Do tego nawet Kard. K.Nycz uznał HGW za "zaprzyjaźnioną z Bogiem" i docenił jej osiągnięcia m.in.w zakresie promocji aborcji, barwnej tęczy umieszczonej przed kościołem Św.Zbawiciela, reprywatyzację z wyrzuceniem niesfornych lokatorów na bruk itd . Tym samym zapewnił o jej świętości, a zatem nawet w niebiosach pozostaje bezkarna! A kto jak kto Kardynał mylić się nie może!
Nycz
23 Stycznia, 2019 - 01:14
Tak sobie przypominam kto JE kard.Nyczowi przetarł drogę do Warszawy...hm...
Bo to zażydzony PiS jest
23 Stycznia, 2019 - 14:49
I chroni żydowskie interesy, a nie Polskie. Czego jawnym dowodem jest wydawanie setek milionów na żydowskie cmentarze, teatry, muzea i gminy żydowskie i miliardy na żydowską Ukrainę wraz z żydowskim prezydentem Poroszenką.
A farsa i kpina robiona z reformami o sądach, ustawy degradacyjnej, ustawy o IPN, by było jak było, a żydo-komunie w togach włos z głowy nie spadł i żeby dalej ferowali wyroki.
Dzięki wetom Dudy co do reform o sądach i poparcia przez PiS, żaden przestępca z pochodzenia żydowskiego nie zostanie ukarany i tych co są na świeczniku, a są przeciw PiS-owi, mając ochronę towarzyszy w togach. Co widzimy, Gronkiewicz-Waltz, Frasyniuk, Kijowski, lider UBewateli PRL. i innych.
Więc się pytam po co ta szopka Dudy i PiS-u co do sądów??? Po to by zamydlić oczy Polakom!!!
A bez reform sądownictwa nie będzie Wolnej Polski, tylko nieudana podróbka, robiona przez Dudę i PiS.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
Nipojętym dla mnie jest -
23 Stycznia, 2019 - 10:36
- dlaczego polski Rząd nazywa piszczotliwie tą obcą bandę agentów i zdrajców opozycyjką !!!!! - a która to banda już bez żadnych krępacji niszczy nam oficjalnie Ojczyznę w polskim Sejmie RP pod sztandarem platforma PO-mylonych komunistów i TW-u oraz nowoczesny-ubek.pl Czy wiesz Polski Rządzie że to ich 20 % poparcie utrzymuje się tylko z tego powodu że i wy nas oszukujecie nazywając tą obcą bandą antypolskich s...synów OPOZYCJĄ ??? dlaczego nie przekazujecie nam Polakom prawdy ?- mówcie wprost bo wielu wogóle nie rozumie tych zawoalowanych działań tej bolszewicko-faszystowskiej bandy PO-myleńców.
Motto na dziś: "Lepiej z mądrym zgubić niż z głupim znaleźć".
Otóż to,
23 Stycznia, 2019 - 14:43
ja naiwny miałem nadzieję na fundamentalną przebudowę naszej sceny politycznej, a przynajmniej na podjęcie takiej próby, a tymczasem mamy konserwację patologicznego układu, przedstawianie praktycznie jawnej obcej agentury jako normalnej opozycji i traktowanie jej z całą atencją.
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Verita nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Niepojęte?23 Stycznia, 2019 - 21:15
Zatem pojmij, zwykły Polaku, że ten nie-rząd sam jest opozycyjką..wobec narodowców .i dlatego nie może nam przekazać całej prawdy. Przykre...ale prawdziwe.
Najlepszym dowodem na to, że PiS nie jest alternatywą dla PO jest brak kandydata na prezydenta w Gdańsku.
Razem grają przeciwko Polsce. Teraz już nikt nie powinien mieć złudzeń !
Verita
reżyserowany teatrzyk piątej klepki
23 Stycznia, 2019 - 11:32
Nie ma żadnego "sporu politycznego" tylko teatrzyk piątej klepki reżyserowany przez pierwszorzędnych fachowców jak mawia SM.
To państwo to patologia stworzona przez wywiad sowiecki w latach 1984-90. Wszyscy rządzący w PiS mają dusze nasiąknięte socjalizmem i komunizmem a ich kręgosłupy są przetrącone przez komunizm i jego operacyjne metody. To są chodzące szkielety i kompromisy z wszelakim złem. Dlatego nie nadają się do niczego poza wymianą. Trzeba nam Polaków – najlepiej tych od Brauna, z Ruchu Narodowego, ONR i Wolność JKM.
To wszystko to żydokomuna która w ’89 przeszła do konspiracji i się utajniła przejmując praktycznie 100% Polski. Stara taktyka dobrego i złego policjanta. Podzielili się na PO i PiS i dymają naród w cyklach 8 letnich. Dowodem na prawdziwość tej tezy jest, że nikt (poza tymi co czymś się narazili) nie wylądował w pierdlu przez 27 lat. Zmowa na 100% a naruszający ją idioci jak Lepper czy gen. Petelicki lądują w piachu.
Ludzie, wymagajcie i żądajcie niech każdy cwaniaczek – chcący Wami rządzić – pokaże świadectwo chrztu ojców i dziadków (po czym sprawdzać je w parafiach) i zaświadczenie od proboszcza, że chodzi do Kościoła. To jedyny pewny sposób! Nie chroni on w pełni, ale jest wstępnym filtrem. Do tego czasu traktujcie go jako ciało obce z wszystkimi tego konsekwencjami. Trzeba się bronić. Wszystko co nie jest jest zgodne z optyką katolicką można od razu wrzucić do kosza bez specjalnego przyglądania się temu. Jest wiele dróg które prowadzą na manowce i nie należy nimi podążać.
Barierą w zapewnieniu Polsce dobrobytu i bezpieczeństwa jest ulokowana na szczytach państwa 6 000 000 spuścizna po żydokomunie. To są beneficjenci i zstępni IW, UB, KBW, SB, MO, ORMO, PZPR, LWP, wywiadu PRL i WSI a nawet ZNP. PO to szajka dzieci i wnucząt UBowców, milicjantów, LWP, sędziów, prokuratorów, czerwonych nauczycieli z ZNP, PZPRowców i tym podobnego szajsu.
Dopóki nie wymrze ten sowiecki twór to zawsze będzie maił 15 – 20% tzw. poparcia społecznego.
panMarek
Ostrożnie z cytatami...
23 Stycznia, 2019 - 13:16
Piszesz przywołując cytat: "Zgłaszają się do nas ludzie, którzy są poszkodowani przez działalności Prawa i Sprawiedliwości - skomentował w radiu TOK FM Jan Śpiewak, opowiadając o kolejnej odsłonie afery reprywatyzacyjnej. - Odkryliśmy ostatnio sprawę z warszawskich Bielan, gdzie trójka radych PiS ma firmę nieruchomościową. Są beneficjentami dzikiej reprywatyzacji. Zarządzają budynkami, które wcześniej reprywatyzowali. Totalna patologia.(...) Śpiewak podkreślił, że to niejedyne osoby związane z PiS, które - jego zdaniem - miały zajmować się reprywatyzacją w stolicy."
Jeśli taka wypowiedź byłaby poparta odkrytymi faktami z podaniem chociażby nazwy tej firmy umożliwiającej czytelnikowi weryfikację tej wypowiedzi, to taki cytat miałby sens, inaczej może to być nieświadome powielanie przez Ciebie tak bardzo ostatnio powielanych fake newsów bezkarnie oczerniających przeciwnika politycznego czy konkurenta. To po prostu nie fer.
Pełna zgoda co do oceny sądów i HGW oraz coraz bardziej irytującej postawy rządu i liderów PiS, którzy mając władzę pochodzącą z niekwestionowanego poparcia wyborców (poza histeryczną tatalną opozycją, która chyba nie umie nawet liczyć głosów i nie wie co to jest demokracja) przypomina dziecko w piaskownicy, które mając łopatkę pozwala się obsypywać piaskiem zamiast zdzielić nią w pysk tych co to robią!
Pozdrawiam, Roman.
niezależny Poznań
Powtarzanie swoich przemyslen
23 Stycznia, 2019 - 14:26
Powtarzanie swoich przemyslen w komentarzu do kazdego artykulu jest malo eleganckie.
Jednak trudno mi sie oprzec temu grzechowi, poniewaz uwazam, ze zawarlem tam synteze chorej sytuacji panujacej w Polsce.
Odpowiada to tez scisle tematowi poruszonemu przez Autora.
Tak wiec cytuje:
"Jezeli przyjmiemy do wiadomosci prosta prawde, ze po okupacji niemieckiej, nastapila okupacja Polski ktora trwa do chwili obecnej, przyjdzie nam latwiej zrozumiec nienormala, wrecz paranoiczna sytuacje w ktorej znajduje sie Polska.
W czasie konferancji w Jaltcie, nasi "sprzymierzency", nie pytajac nas o zgode, podarowali Polske Stalinowi.
Ten ustanowil tu wladze Zydo-Komuny, ktorej Polska nie pozbyla sie do tej pory.
Zydzi i Komunisci podzielili sie miedzy soba na "Zydow i "Chamow" toczac ze soba boje o pelny dostep do koryta.
Jednakze nie czynili sobie najmniejszej szkody, a nawet pomagali sobie wzajemnie w trudnych sytuacjach.
(W roku 1968 z Polski na zachod mogli swobodnie wyjezdzac tylko Zydzi. Dla Goja bylo to nieosiagalne marzenie.)
Drenaz Polski z wszelkich wartosci, oraz wzajemna pomoc "Chamow" i "Zydow" w tym procederze, trwa do tej pory.
Mimo zmieniajacych sie warunkow i sytuacji miedzynarodowej, Polska nie odzyskala niepodleglosci.
Kolejne pokolenia okupujacej nasz kraj swoloczy, majac w swoich rekach wymiar sprawiedliwosci i opiniotworcza prase, bezkarnie grabia Polske z wszelkich wartosci materialnych i etycznych, robiac ludziom wode z mozgu przy pomocy medialnej indoktrynacji.
To wlasnie dzieki opanowanej do perfekcji socjotechnice, Polacy zostali podzieleni na zwolennikow tej albo innej partii okupujacego Polske rzadu i zwalczaja sie wzajemnie, przy absolutnej obojetnosci na problemy dotyczace terazniejszosci i przyszlosci naszego kraju.
Dlatego tez, oficjalnie znani zlodzieje, oszusci i aferzysci nie przebywaja w wiezieniach, a czesto sa kreowani na bohaterow narodowych."
To się zaczeło od likwidowania polskości, od wyśmiewania i lżenia naszej przeszłości, naszych bohaterów i naszej wiary. To jest pierwszy krok, drugim będzie likwidacja Polski. J.M.Rymkiewicz
No coz kazda z partii od 1989
23 Stycznia, 2019 - 15:57
No coz kazda z partii od 1989 roku sprzedawala majatek komunistow, zadluzala Polske I Zawsze zastanawiali mnie bracia Kaczynscy kim sa? Teraz wiem, wie rowniez cala Polska. Porozumienie Centrum, PiS to jedno zlo. Szkoda mi Polakow, czas prysnal, zostala dlugi, bieda I obcy dobrze mowiacy po polsku rzad.
No coz kazda z partii od 1989
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Archiwum X został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
23 Stycznia, 2019 - 16:02
Trzeba brac przyklad z Francji I zrobic sru! Kaczora Morawieckiego I Dude powiesic za obrzezane napletki.
Ryzykant z Ciebie ;)
23 Stycznia, 2019 - 16:46
Czym wiesz, że Twój wpis jest karalny?
To ya.
Mieszkam w Anglii nie mam
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Archiwum X został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
23 Stycznia, 2019 - 17:05
Mieszkam w Anglii nie mam nikogo w Polsce. Tu zastraszanie I grozby nie sa karalne. Inny kraj normalnie prawo.. acta 2 tu nie obowiazuje - portal Niepoprawni rowniez znajduje sie za granica. Nawet nie mam zamiaru wracac do tego zydowskiego Polin-u, gdzie jest bezprawie i nienawisc do Polakow. NO CHYBA ZE BEDZIE #SRU# W POLSCE TAK JAK WE FRANCJI :) Pozdrawiam
@Archiwum X
23 Stycznia, 2019 - 19:18
masz lokum pod Tower Bridge
współczuję zimno dziś
Archiwum X to jest nie przyzwoite
23 Stycznia, 2019 - 17:03
To co napisałeś!!!
Kartka wyborcza i urna jest od tego by zmieniać rządzących, a nie zabijanie jako metoda walki w usuwaniu przeciwników politycznych.
Odpierdala ci już na całego!!!
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
Wojna domowa
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Archiwum X został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
23 Stycznia, 2019 - 17:09
W Polsce musi byc wojna domowa, I bedzie. Wczesnie czy pozniej, ale bedzie.
@Jestem jakim jestem
23 Stycznia, 2019 - 17:36
Ktos celnie zauwazyl, ze gdyby wybory mogly cokolwiek zmienic, to juz dawno bylyby zdelegalizowane.
Co do reszty masz racje.
Grozby bez pokrycia moga tylko zaszkodzic autorowi - nawet w Angli.
Tyle, ze to jego wybor.
To się zaczeło od likwidowania polskości, od wyśmiewania i lżenia naszej przeszłości, naszych bohaterów i naszej wiary. To jest pierwszy krok, drugim będzie likwidacja Polski. J.M.Rymkiewicz
Grozby
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Archiwum X został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
23 Stycznia, 2019 - 18:27
do @Jestem jakim jestem: jstes z PO czy z PiS?
ty mi grozisz?
Rowniez tobie sie moze cos stac, licho nie spi.
Pozdrawiam
Archiwum X
23 Stycznia, 2019 - 23:55
Nigdy nie byłem za folksdojczami z PO-PSL-N, a odszedłem z PiS i dołączyłem do RN.
Ale jako katolik i chrześcijanin nie zgadzam się z zabijaniem ludzi, by po trupach dojść do władzy.
A ty jesteś anarchista, a nie katolik, a ja ci nie grożę tylko nie zgadzam się z tobą, co do zabijania.
Co stalinowskie i ubeckie metody chcesz wprowadzać??? Jak się pozbyć przeciwników.
To takim myśleniem twoim, nie po drodze mi z tobą.
Ja zaufałem Bogu i On zdecyduje, co i jak i kiedy.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
Jjj...to jest nieprzyzwoite, to co napisałeś :-)
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Verita został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
23 Stycznia, 2019 - 18:51
Wjny brnn są ptrzbn...by n dć sę cłkwc zmżdżyć . są brdz szlchtn.
N mmy d czynn z przcwnkm pltycznym tylk z bzczlnym grsrm lb ltnm ktlkm...tkm jk Nmcy Ltk.
Krtkę wybrczą mższ w njlpszym rz żyć w klzc.
Grący ktlk t człwk, który kch Bg, przstrzg Jg przykzń. Zmny t sb nwrząc, lkcwżąc Dklg.
Ltn - t sb wrząc, któr w pwnych klcznścch rb sb wyjątk, z którgś przykzn, np. twrdz, ż mżn dknć brcj, mżn żyć bz ślb tp. Wg Bg Ltn jst njgrszy. Jk grący sptk zmng, t n stn sę tk jk zmny, n przmn swjg życ w tn spsób. Zmny sttczn mż sę nwrócć pd wpływm grącg dstąpć zbwn. Kdy grący sptk sę z ltnm, t pd jg wpływm sm mż stć sę ltn. Ltn n zstną zbwn, są dl Bg brzydlw, wpszczją w krwbg chrzścjństw trcznę, któr dzł npstrzżn prwdz n mnwc, czyl n wczn ptępn. Dltg Bóg mów- wyplję cę z st mch. Trzb być czjnym. Jk jst dzsj, kżdy wdz l jst tych ltnch.
http://www.pch24.pl/ks--wldmr-chrstwsk--ltn-chrzscjn-kmprmtj-wr-w-jzs-chrysts,65681,.html#xzz5dSDVy
Verita
Verita
23 Stycznia, 2019 - 19:41
Nie zabijaj, czy 5 przykazanie z Dekalogu, stosujesz po swojemu, jednych można ukatrupić a innych nie.
Mój kodeks katolika, nie pozwala nikogo zabijać, zrozumiałem to dopiero gdy będąc starszym człowiekiem i zagłębiłem się w Biblii, a gdy byłem młody wyznawałem Stary Testament "Oko za oko, ząb za ząb"
Tylko Pan Bóg może dawać i odbierać życie, a człowiekowi nic do tego.
Pozdrawiam.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
Jjj, proszę, nie upieraj się
23 Stycznia, 2019 - 19:58
Zarówno Katechizm KK jak i nauka społeczna kościoła interpretują 5 przykazanie nie tak jak ty, dosłownie. Tego nie wolno robić. To co ty głosisz to jest pacyfizm, który kościół katolicki potępia.
Jednym z wielkich cywilizacyjnych osiągnięć Kościoła katolickiego było sformułowanie nauki o wojnie sprawiedliwej. Kościół zawsze potępiał wojny prowadzone w imię imperializmu, chęci zysku i innych niewłaściwych powodów.
Potępiał jednak również pacyfizm i stanowisko mówiące, że nie wolno odpowiadać przemocą na przemoc. Są bowiem takie sytuacje, kiedy podjęcie działań wojennych jest nie tylko słuszne i rozsądne, ale jest wręcz obowiązkiem pojedynczych ludzi i całych narodów, którzy kierują się sumieniem. (KKK 2309).
Kompendium Nauki Społecznej Kościoła mówi bowiem także o moralnym obowiązku ochrony niewinnych: „Prawo do stosowania siły w celach obrony koniecznej związane jest z obowiązkiem ochrony i niesienia pomocy niewinnym ofiarom konfliktów, które nie mogą obronić się przed agresją.
https://prawy.pl/73490-czy-istnieje-wojna-sprawiedliwa/
Verita
Verita uwierz...
23 Stycznia, 2019 - 21:31
Gdy przyjdzie walczyć za Ojczyznę i wiarę, ja będę wraz z innymi i stanę do walki i się nie zawaham, mimo że już dawno skończyłem 60 lat.
Ale zabijanie by osiągną cele polityczne, do tego nie dołożę swojego sumienia, ani ręki.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
Ależ wierzę ci szczerze....
23 Stycznia, 2019 - 22:04
....tylko co wyjdzie z tej walki...gdy nie dotkniesz karabinu ?
Ojczyzna w potrzebie...a ty stoisz i patrzysz...czy prosisz ?
Verita
Verita
23 Stycznia, 2019 - 23:00
A czy ja pisałem że nie wezmę karabinu, byłem wojsku i strzelać potrafię i się nie zawaham.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
Post scriptum
23 Stycznia, 2019 - 17:40
W normalnym panstwie sledztwo przeciwko bufetowej prowadzila by prokuratura, a ona bylaby doprowadzona z wiezienia dopiero na rozprawe. jej liczne konta bankowe zostaly by zablokowane.
To wszystko w obawie, by nie uciekla do Izraela, ktory nie zezwala na ekstradycje swoich przestepcow, bez wzgledu na wymiar ich zbrodni. Jestem przekonany, ze ona wykorzysta ta droge, kiedy tylko troche sie zagesci wokolo jej osoby.
Coz, my tylko obserwujemy najbardziej pokraczne wygibasy tanca na kupie kamieni, nie majac wplywu na jego choreografie.
To się zaczeło od likwidowania polskości, od wyśmiewania i lżenia naszej przeszłości, naszych bohaterów i naszej wiary. To jest pierwszy krok, drugim będzie likwidacja Polski. J.M.Rymkiewicz
Wcześniej, czy póżniej...
23 Stycznia, 2019 - 20:22
Witam! Wcześniej, czy póżniej materiały z komisji wylądują na biurku prokuratury, a potem przez losowo wybranym sądem. Jak zacznie się walka o skórę, to różnie może być. Podejrzewam, że z prostej zawiści ludzkiej ktoś się wyłamie i zacznie sypać. Mniemam, że HGW czeka długi okres bezsennych nocy. Pozdrawiam!
ronin
@ronin
24 Stycznia, 2019 - 12:51
Tak bardzo chciał bym wierzyć w to co napisałeś. Jednak wątpliwości mam już dużo więcej niż wiary w sprawiedliwość.
Trzy lata, trzy komisje ... ple, ple, ple, Efektów żadnych. Jakieś płotki, zastępca zastępcy. I "losowo" wybrany sąd...
Współczesny establishment zbieraniną pełną ludzi niegodziwych
24 Stycznia, 2019 - 16:29
Świat zwariował, czy tylko ludziom w głowach pomieszano
Wszystko się pokręciło, absurd, kłamstwo, niegodziwość, a nawet zwykły kretynizm triumfują. Nie tylko u nas nad Wisłą, ale na całym świecie białe staje się czarne, strata jest zyskiem, z głupoty uczyniono cnotę, z łotrów robi się świętych, z notorycznych kłamców autorytety i wzór do naśladowania dla młodych.
(...)
Wszystko się wszystkim pomieszało, tylko czy to świat zwariował czy ludzie stali się wyzuci z wszelkich wartości i zasad? Niestety z kompletnych durniów, politycznych oszustów czy medialnych celebrytów i złotoustych idiotek uczyniono wyrocznie. Współczesny establishment coraz bardziej przypomina przypadkową zbieraninę pełną ludzi niegodziwych, złych, nieudaczników, notorycznych kłamców i podżegaczy, ludzi zdemoralizowanych, chciwych, żądnych władzy, bez wizji i pomysłu na lepszą przyszłość własnej wspólnoty i narodu, dalekich od zdrowego rozsądku.
autor: Janusz Szewczak - polski analityk gospodarczy, nauczyciel akademicki i publicysta, poseł na Sejm VIII kadencji.
Za: https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/430365-swiat-zwariowal-czy-tylko-ludziom-w-glowach-pomieszano
Przemoc nie jest konieczna, by zniszczyć cywilizację. Każda cywilizacja ginie z powodu obojętności wobec unikalnych wartości jakie ją stworzyły. — Nicolas Gomez Davila.