Zdjęcie
Zdjecie jest dosyć stare. Czarno-białe. Przedstawia kilka dziewczyn pływających w jakimś jeziorze. Na oko mają po 15-16 lat. Radość aż z nich bije. Nie dziwię się. W końcu znqjdują się u progu życia. A te potrafi kusić swoimi urokami.
Czasami widuję jedną z tych dziewczyn ze zdjęcia. Może i ostatnią z żyjących. Bo od tamtego zdarzenia minęło sporo lat. Zawsze się z nią witam. W każdym bądź razie staram się. Ale jej oczy nie są już wesołe. Są puste. Opiekunki są dla niej miłe. Głaszczą po twarzy, przytulają, dają jej drobne prezenty. Wczoraj dostała cukierka. Prawdziwy skarb.
Dzisiaj byłem świadkiem tragedii. Tego cukierka gdzieś zgubiła. Stała więc przytulona do opiekunki i cicho płakała. Jak dziecko. Może to i dobrze, że wielu rzeczy już nie pamięta. Chociażby to zdjęcie.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 9242 odsłony
Komentarze
Ładnie i prawdziwie
23 Lipca, 2013 - 15:30
napisane o przemijaniu.
hobo
Ale..........
23 Lipca, 2013 - 17:13
marcopolo
O co chodzi?,przeciez to nie jest blok wspomnien,TO JEST POLITYCZNY BLOK iCHODZI W NIM O POLSKE,a co to nas (mnie) obchodzi jakies tam zdjecie ,gdybym ja zaczal wspominac itd,itp,to co by sie stalo z NIEPOPRAWNYMI,stali by sie POMYLENI,przepraszam autora ;ale to nie pierwsza tego typu "wstawka" raz szpital,drugi cos tam jeszcze!moze by pan zmienil adres?
marcopolo
@marcopolo
23 Lipca, 2013 - 18:40
Rozumiem, że jesteś bardzo zaangażowany w sprawy polityczne. Rzeczywiści ten zbiór blogów ma przede wszystkim polityczny charakter, ale myślę, ze nie tylko. Regulamin mówi:
"Serwis tworzony jest przez zaprzyjaźnionych blogerów oraz komentatorów w celu wymiany informacji i myśli, a za ich pośrednictwem wcielania w życie idei niezależnych mediów obywatelskich."
Cenne jest wymienianie różnych myśli, przeżyć, doświadczeń, przemyśleń, informacji. Jeśli ograniczymy się tylko do polityki, zubożymy Niepoprawnych.
Przyznam, że bardzo lubię czytać wpisy Mariana. Niezbyt często je komentuję, bo cóż mogę dodać...pokazują życie z tej bardzo trudnej strony.
Pozdrawiam!
...............................................
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart
Ps.33,5
...............................................
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart Ps.33,5
Szary Kocie
23 Lipca, 2013 - 19:49
Dziś pojechałem z psem do lekarza (nie lubię słowa weterynarz - jeśli leczy, a nie "wetuje" to jest lekarzem). Ma czternaście lat (pies oczywiście) - tyle co moja firma. Wylew. Niezbyt ciężki na szczęście. Dostaje lekarstwa. Może jeszcze będzie dobrze. Na jakiś czas.
To o przemijaniu.
Pozdrawiam
<p>ro</p>
Ro
23 Lipca, 2013 - 21:25
Olbrzymią wartością tego portalu jest możliwość dzielenia się naszymi radościami i smutkami. Także miłością do czworonożnych przyjaciół. Właśnie ta miłość i troska o nich chyba najwięcej o nas mówią, może nawet więcej niż przyjaźnie z ludźmi, bo z tymi różnie bywa, często się kończą...
Mogę Ci tylko życzyć, aby Twój przyjaciel wyzdrowiał i jeszcze długo był z Tobą.
Pozdrawiam serdecznie!
...............................................
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart Ps.33,5
...............................................
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart Ps.33,5
Szanowny marcopolo
23 Lipca, 2013 - 19:46
Rozumiem, że dla Ciebie przebywającego na emigracji we Francji (teraz już nie przymusowej, wszak już od roku 1990 mogłeś wrócić do Polski), - sprawy stricte polityczne są najważniejsze. Przypisujesz portalowi Niepoprawni.pl charakter li tylko i wyłącznie... polityczny, co nie jest do końca zgodne z prawdą. Dodaj jeszcze do tego wątki o wydźwięku społecznym i gospodarczym, - dotyczącym w sposób pośredni lub bezpośredni obywateli Rzeczpospolitej. Ba, mało tego, jest także możliwość pisania na tematy... kulinarne, bo założyciele tego portalu dają Użytkownikom taką możliwość. I tu zgadzam się z Komentatorką - Szarym kotem.
Zatem dziwię się Tobie, że poddajesz pod krytykę tematy, na które pisze Marian. Gdybyś znał historię Mariana, Jego gehennę (w konsekwencji której stracił zdrowie), jaką przeszedł za przyczyną polskiego wymiaru (nie)sprawiedliwości, może zmieniłbyś zdanie. Dlatego też myslę, że zamim cokolwiek napiszesz na blogu Mariana i pod jego adresem, powinieneś się zapoznać z Jego pierwszym wpisem z 31 stycznia 2012 roku
tutaj: http://niepoprawni.pl/blog/5738/wyrok-prolog
Przed ponad trzema laty, kiedy zakładałeś konto na Niepoprawnych, o sobie napisałeś tak, cyt.: "(...) Ciagle mysle o Polsce i nie umiem JEJ pomoc i przykre jest to, ta Polska (mieszkancy) odrzuca mnie tylko dlatego ,ze mieszkam tu gdzie mieszkam,wolajac ,aby zabrac mi prawo wyborcze mnie ,ktory przyczynil sie do pewnych przemian w Polsce na lepsze,na inne sprawy nie mialem wplywu, o szczegoly najlepiej spytac TW"Bolka".
Polska Cię odrzuca? A może to Ty odrzucasz Polskę? Z Ojczyzną trzeba być na dobre i na złe! Tak powinien postępować każdy patriota. Ilóż tu na Niepoprawnych jest piszących, którzy mieszkają poza granicami Polski. Ale żaden z nich nie napisał, że jest... odrzucony. A swoją drogą, - przez ponad 3 lata... Twoje 808 punktów nie świadczy dobrze o Twojej aktywności na tym portalu, więc zamiast kwestionować treści wpisów Mariana, napisz kilka, bądź nawet kilkanaście artykułów (postów) - jak zwał, tak zwał - na tematy Tobie bliskie, - ku oświeceniu innych Użytkowników tego portalu oraz Czytelników zaglądających tu nawet sporadycznie. Zauważyłem, iż Twój dorobek blogerski jest bardzo mizerny, a komentarze pełne jadu, tak charakterystyczne dla uprawiania pospolitego... krytykanctwa (nie myl z konstruktywna krytyką). I tu zgadzam się z Komentatorką Veritą - również jak Ty, emigrantką.
Pozdrawiam,
________________________
"Stan skrajnej niewiedzy czasem potrafi doprowadzić
do stanu skrajnego ogłupienia". (Satyr)
Satyr zgzdam sie prawie co do wszytkiego co napisales
23 Lipca, 2013 - 20:33
jedynie te slowa zdrajcy Walesy, ktore powtarzasz ze mozna wracac do Polski po 1990 roku swiadcza ze sie tylko przechwalaz o tym ze wiesz co piszesz.
Nie poruszaj tematow, ktore Cie przerastaja i nie wciskaj postPRLowskiej propagandy o tym ze mozna wracac do wolnego kraju, gdzie obalona zostala komuna, bo w te slowa wpisuje sie Twoja wypowiedz.
Dla pewnej grupy emigrantow czy to rok 1985 czy 1990 czy 2010
to dalej ten sam rezym, ta sama banda ubecka i ta sma kacapska swolocz mordujaca i niszczaca ludzi co sie wychyla.
Dalej trwa PRL tyle ze Polacy tego tak nie chca nazwac, bo sie zachlystneli mozliwoscia otrzymnaia paszportu, zeby pojechac na tkz. zmywak zeby ta bande w Polsce posrednio dorabiac.
Dobrze tez wiesz jakie jest nastawienie czesci Polakow do Poloni moze wlasnie ON sie zetknal z ta grupa, a jest ich polowa jak nie wiecej, z czego to wynika wiadomo- zawsze patryjotyzm Polonusow byl sola w oku zydokomuszej swoloczy, nieprzerwanie rzadzacej w Polsce od 45 roku do dzis.
Ta swolocz tez daje sie we znaki Polakom bedacym za granica Polski prowadzac antyPolska polityke na calym swiecie za pomoca swych oplacanych z Polski przedstawicieli bedacych w ambasadach, konsulatach czy innych organizacjach Polonijnych.
I jeszcze jedno bardzo wazne, moze nie wiesz w jakich warunkach ludzie wyjezdzali z Polski przed 1990 rokiem.I wjakich warunkach tam gdzies zaczynali od zera zycie.
I jaka tragedja byl ten wyjazd.
Czesto rozstanie na zawsze z najukochnszymi.
Polacy co wyjechali przed 89 rokiem z Polski stracili czesto wszytko w Polsce wlacznie z obywatelstwem, malo tego na nich wciaz czeka UBecka brac,czyzbys Satyrze o tym nie wiedzial.
I ty ironizujesz o powrocie do Polski po 1990 roku przeciez Polonusy zapuscily juz dawno korzenie w nowej swojej ojczyznie czesto sa dluzej tam jak zyli w Polsce,pracuja, maja zobowiazania, maja rodziny czesto mieszane gdzie dzieci nie mowia po Polsku,tak ze jak Ty sobie ten POWROT wyobrazasz powiedz mi po co.
Tak ze prosze cie nie powtARZj po Walesie ze Polacy moga wracac bo to nie jest OK.
PS.
Dla autora 10.
Mamy wszyscy tych wyblaklych zdjec sporo, ktore przywracaja nam zapach minionych lat, ktore sa czescia naszego jestestwa i czesto dziurawej pamieci.
Ogladajac je po latach wysysamy z nich niemalze kazdy piksel przeszlosci.
wilk na kacapy
23 Lipca, 2013 - 20:34
. . .
________________________
"Stan skrajnej niewiedzy czasem potrafi doprowadzić
do stanu skrajnego ogłupienia". (Satyr)
A,ten znowu swoje,czyli..........
24 Lipca, 2013 - 17:26
marcopolo
PANIE SATYR i co zatkalo kakao -wilka na kacapy,a teraz do rzeczy kto pana upowaznil do tego,aby rzeczy ktore sa ,czy byly przeznaczone do wiadomosci ADMINA rozpowszechniac ,przypomina mi pan TVN,zlapac jakas "kaczke " i dusic az padnie,a , tak wogole to mnie wcale nie interesuje panska opinia na temt mojej "tworczosci",wole swoja i wycisnieta z wlasnej glowy niz panska "sciagnieta" z innych portali ,lub ze wspomnien innych madrych ludzi! Sytuacja Kraju ,jest krytyczna ,a tu zamiast nia sie zajac ,opowiadacie sobie jakies 'napewno (wazne rzeczy,ale w tej chwili nie najwazniejsze !Tak,wiec nie sluchajcie SATYRA ,ktory jak dotat niszczy tych ,ktorzy sa nie z nim,ale o tym niedlugo napisze wiecej!!POZDRAWIAM -wilka na kacapy
marcopolo
Re: do wiadomości ADMINA
24 Lipca, 2013 - 17:49
???
I tu się mylisz Marcopolo bo Satyr niczego nie rozpowszechnia.
Właśnie sobie weszłam na Twój profil bo to jest miejsce ogólnie dostępne dla każdego użytkownika i służy dla informacji użytkowników o danym użytkowniku i nie są to informacje poufne.
Na Niepoprawnych wystarczająco dużo piszemy o polityce więc zarzuty, że nie zajmujemy się sprawami najważniejszymi dla Polski są zwykłym czepialstwem. I będziemy rozmawiać i pisać nie tylko o polityce czy się to komu podoba czy nie. Nie łamiemy regulaminu Portalu.
Ciebie może nie interesować opinia Satyra, moja, czy kogokolwiek z Niepoprawnych o Twojej twórczości ale ta twórczość niestety użytkowników interesuje, na jej podstawie wyrabiają sobie zdanie o posiadaczu konta na NP.PL.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
marcopolo, - i po co "przeginasz"???
24 Lipca, 2013 - 19:16
Już w tytule komentarza napisałeś, cyt.: "A,ten znowu swoje,czyli..........". A dalej: "PANIE SATYR i co zatkalo kakao (...)" Taki poziom możesz prezentować na Onet.pl., bądź też na portalu natemat.pl u "pierwszego Liza" w Rzeczpospolitej. Tam takie odzywki są na porządku dziennym. Jesteś pod względem intelektu i wiedzy w IV lidze. Jak "doszlusujesz" do pierwszej, to może kiedyś będę z tobą prowadził dyskusję. Miałem tego nie pisać, ale ludziom z IV ligi trzeba pisać wprost, bez aluzji, bo inaczej nie zrozumieją.
Co do wiadomości rzekomo przeznaczonych dla Admina, to w sposób wyczerpujący wyjaśniła ci to Contessa, więc nie będę tego powtarzał.
Popisałeś się głupotą, kiedy napisałeś, cyt.: "a , tak wogole to mnie wcale nie interesuje panska opinia na temt mojej "tworczosci",wole swoja i wycisnieta z wlasnej glowy niz panska "sciagnieta" z innych portali ,lub ze wspomnien innych madrych ludzi!" Właśnie miałem okazję przekonać się, na co się zdało to twoje "wyciskanie" wiedzy z własnej głowy, że nie wspomnę o pisowni naszpikowanej mnóstwem błędów! Według ciebie należy cały dorobek innych specjalistów wywalić do kosza i zaczynać "po swojemu" od początku? Świadczy to o tym, że... usiłujesz wyważać drzwi, które wcześniej już ktoś otworzył. A drugim dowodem jest to, że nie kończyłeś żadnej uczelni wyższej i nie masz pojęcia o merytorycznej stronie przygotowywania materiału do publikacji. Jest to jakże typowe zachowanie człowieka o niskim IQ. Skoro jesteś taki mocny i nie potrzebujesz się posiłkować dorobkiem naukowym mądrzejszych od siebie, uważasz za głupotę opieranie się na opracowaniach już istniejących, to spróbuj na przykład podjąć się zaprojektowania od podstaw Large Hadron Collider – akceleratora cząstek (hadronów). Ach, - nie wiesz, do czego służy i po co ludzkości jest potrzebne to ustrojstwo? A podobno nie potrzebujesz się opierać na materiałach opracowanych przez innych.
Poza tym, - zapamiętaj sobie raz na zawsze, że w moich tu prezentowanych artykułach i notkach nie znajdziesz nawet akapitu "żywcem zerżniętego" z innych opracowań, bo byłby to plagiat. No,... chyba że będzie to cytat. Wówczas podaję jego źródło.
Na koniec popisałeś się agitacją na poziomie TW Bolka, cyt.: "Tak,wiec nie sluchajcie SATYRA ,ktory jak dotat niszczy tych ,ktorzy sa nie z nim,ale o tym niedlugo napisze wiecej!!" (Od błedów aż się roi!) Ja nikogo nie niszczę. Ponieważ mam... alergię na głupotę, stąd o niej piszę i... będę pisał nawet wtedy, kiedy będziesz coraz ostrzej mnie za to krytykował. I jeszcze jedno: już nie mogę się doczekać przeczytania o tym, jak to ja niszczę kogoś.
Mimo wszystko,,, zdrowia życzę,
________________________
"Stan skrajnej niewiedzy czasem potrafi doprowadzić
do stanu skrajnego ogłupienia". (Satyr)
Satyr - braki w ortografii i dyplomu wyższej uczelni to mały pik
24 Lipca, 2013 - 23:53
uś...
Znam ludzi z kilkoma doktoratami, strasznych chamów i prostaków. Problemy z ortografią miewają wszyscy, nawet ci, którzy używają polskiego w mowie i piśmie na codzień.
To brak obiektywizmu, używanie słów, których przeznaczenia się nie zna lub których używa się nieadekwatnie do sytuacji (np.paszkwil), krytykanctwo zwłaszcza w odniesieniu do tego co kto powinien robić ze swym kawałkiem podłogi (tu - blog Mariana), uważanie wszystkich odwiedzających tą "podłogę" za głupków jest problemem bo można to przyrównać do sytuacji, w której ktoś przychodzi do naszego domu w gości i zamiast powiedzieć "dzień dobry" zaczyna przesuwać szafę bo wg niego nie powinna stać tam gdzie stoi.
Ten problem ma na NP.PL kilka osób ale skutki odczuwa cały portal. I powstaje paradoks bo nie większy ogół, a właśnie te kilka osób czuje się pokrzywdzonymi, nieakceptowanymi i lamentuje najgłośniej jacy to oni są krzywdzeni przez wrednych Niepoprawnych.
Tylko czy zrozumieją, że nie Marian, niepiszący bezpośrednio o polityce szkodzi portalowi i relacjom między użytkownikami ?
Pozdrawiam.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
wilk na kacapy
23 Lipca, 2013 - 21:44
Dziękuję za Twój wpis
"I jeszcze jedno bardzo wazne, moze nie wiesz w jakich warunkach ludzie wyjezdzali z Polski przed 1990 rokiem.I wjakich warunkach tam gdzies zaczynali od zera zycie.
I jaka tragedja byl ten wyjazd.
Czesto rozstanie na zawsze z najukochnszymi.
Polacy co wyjechali przed 89 rokiem z Polski stracili czesto wszytko w Polsce"
co dotyczy nie tylko uchodźców politycznych. Każda przymusowa emigracja jest odtrąceniem przez Polskę, ale nie wszyscy emigranci o tym głośno mówią.
"Polonusy zapuscily juz dawno korzenie w nowej swojej ojczyznie czesto sa dluzej tam jak zyli w Polsce,pracuja, maja zobowiazania, maja rodziny czesto mieszane gdzie dzieci nie mowia po Polsku,tak ze jak Ty sobie ten POWROT wyobrazasz powiedz mi po co."
Tym bardziej, że Polska nie zaprasza, a nawet pisząc wśród niewielkiej społeczności jest się często odsądzanym od czci i wiary przez polskich partiotów. A to przecież też Polska.
Nie wszyscy mają talent, czas i zacięcie, aby swoją gehennę opisywać, jak robi to Autor. Marcopolo się temu przeciwstawił, do czego ma święte prawo. Nie ma powodu do bulwersacji.
Dla Autora 10
Ojczyznę wolną racz nam wrócić, Panie!
Lotna
Tak wlasnie trzeba reagowac na jakies paszkwile w stylu SATYRA!
24 Lipca, 2013 - 17:53
marcopolo
Dziekuje Ci -lotna za przyjazne slowa i jasne spojrzenie na to co nas otacza,ale jak widac nie wszystkim tacy jak ja sie podobaja i tu nas "dosiagaja"!Ostatnio 11.07.2013 odszedl do Pana 7 kolejny moj kolega z grupy "S" wszyscy na RAKA,ja tez mam ten "zaszczyt" byc na tej liscie,ale ja sie nie skarze,tylko mnie zastanawia dlaczego tylu z "S" jest do "odstrzalu "i to na jedna i ta sama chorobe RAK! zostalo nas jeszcze czterech w tym dwoch TW,ale oni sa zdrowi jak rydze,cos w tym musi byc!!Kiedy spytalem onkologa o ten problem ,odwrocila glowe i cos tam mruknela,ONKOLODZY ,to taki dziwny zawod niby lekarz,ale nie zna sie na lekarstwach,ale np.w szpitalach to sieja taki "teror",ze ten prawdziwy personel medyczny schodzi im z drogi!Oni znaj tylko jedno "CHEMIA" i to co dac i ile musza miec napisane!Ciekawe ,ze oni wiedza juz ile osob umrze na raka w 2014 roku!Pozdrawiam Cieplo! Marek
marcopolo
Z nosem przy ziemi ...
23 Lipca, 2013 - 21:06
Gdy Franciszek Starowieyski opowiadał o tym jaka była różnica między chłopem a szlachcicem, to stwierdził, że nie leżała ona w wielkości posiadanego majątku. Bogaty chłop bywał bogatszy niż ubogi szlachcic. Tyle, że gdy po dniu ciężkiej pracy chłop szedł się najeść, wypocząć i spać; szlachcic siadał na podwórku, na ławie, podnosił głowę do góry i patrzył w gwiazdy...
veri
A dlaczego niby tylko polityczny??????
23 Lipca, 2013 - 21:46
Nie jesteś pierwszym, który twierdzi, że jest to portal scricte polityczny. mam zatem pytanie - skąd ta informacja.
W opisie działów zamieszczonym na tym portalu przez jego Administrację, widnieje co następuje:
Działy tematyczne
Ogłoszenia - dział tylko i wyłącznie dla anonsów.
Kraj - notki poświęcone polityce i wydarzeniom krajowym.
Świat - notki o tematyce międzynarodowej, konfliktach zbrojnych, dyplomacji i polityce zagranicznej Polski.
Gospodarka - biznes, gospodarka, ekonomia itp.
Historia - notki o szeroko ujętej tematyce historycznej.
Kultura - notki o tematyce kulturalnej; recenzje książek, filmów, płyt itp., artykuły o sztuce, poezja etc.
Idee - notki poświęcone szeroko rozumianym ideom, myśli filozoficznej, doktrynach polityczno-prawnych itp.
Blog - kategoria specjalna dla notek o tematyce ogólnej.
Sport - kategoria dla notek o kulturze fizycznej i wszystkim co dotyczy sportu .
Humor i satyra - rysunki, opowiadania, dowcipy, niekoniecznie o tematyce politycznej.
Bez działu - notki nie posiadające przyznanej kategorii; pobierane z kanałów syndykacji.
KawiarNIA - miejsce na tematy lekkie, przyjemne i rozrywkę umysłową. Krzyżówki, szarady, rebusy oraz muzyczka, filmiki, obrazki z sieci itp.
Może więc ci, którzy uważają, że o niczym prócz polityki mówić tu nie wypada, dadzą sobie wreszcie na luz, hę? :)
Sama sobie zadajesz pytania i na nie odpowiadasz!
24 Lipca, 2013 - 18:05
marcopolo
Dlaczego POLITYCZNY?,bo tego wymaga sytucja w Kraju,a to co zamieszcza ADMINISTRACJA ,to taki "wyciszajacy" tekst dla tych co daja zgode na prowadzenie takiego Blogu,gdyby wpisali POLITYCZNY ,to nas by nie bylo,przechodze na "luz",ale popychaj mnie ,nie do tylu ,a do przodu,no,juz lepiej!! he? HEJ !KTO POLAK , ZA BAGNETY!! POZDROWIONKA (ja zdania nie zmieniam!he!
marcopolo
marcopolo
24 Lipca, 2013 - 19:10
Widzę, że ktoś już zgłosił do "naruszeń" Twoje wywody na temat portalu...
Ujmując roboty naruszeniom dodam od siebie, że jak będziesz dalej wypisywał takie niemiłe rzeczy, to osobiście wyślę Cię na "wakacje"...
"a to co zamieszcza ADMINISTRACJA ,to taki "wyciszajacy" tekst dla tych co daja zgode na prowadzenie takiego Blogu,gdyby wpisali POLITYCZNY ,to nas by nie bylo"
Pozdrawiam,
Hun
Ale ,nam sie naplodzilo,tych ktorzy chca spokoju na tym portalu!
25 Lipca, 2013 - 11:39
marcopolo
HUN-juz ty mnie nie wysylaj na "wakacje",Contessa -pisze na mnie do ADMINA,Satyr- zglasza naruszenie,to znaczy ,ze dzialanie Satyra przynosza owoce,jak tak dalej pojdzie to zostanie sam z grupa "klakierow" Uwazaj ,zeby Ciebie nie wyslali na jakas "misje"-chyba ,ze jestes w I LIDZE!!!!
marcopolo
marcopolo
25 Lipca, 2013 - 11:50
Wywolales bezsensowna awanture, bo nie podobaja Ci sie tematy wpisow.
Nie byloby najprosciej gdybys sam zaczal pisac o tym, co wg Ciebie jest wazne i godne uwagi?
marcopolo, - tkwisz po uszy w błędzie!
25 Lipca, 2013 - 13:09
Zapewniam cię, że to nie ja "ofagowałem" twój komentarz do Admina. Więc bądź tak kulturalny i nie zawadzaj więcej zębów o mnie, bo nie jestem ci nic winien. I nie troszcz się tak o mnie, że mogę zostać sam. Jak do tej pory nie groziła mi samotność, to i w przyszłości też nie będzie. Ale nic się nie stanie Niepoprawnym, jeśli na jakiś czas byś tu zamilknął. Miałbyś wówczas dużo czasu na przemyślenie swojego postępowania na tym portalu i wyciągnięcie właściwych wniosków.
Dodam jeszcze, że po raz kolejny dałeś świadectwo swojej niewiedzy. Tym razem w odniesieniu do Użytkownika o nicku Hun, który rzeczywiście jest w I lidze. Hun bowiem mógł tak do ciebie napisać, ponieważ jest... jednym z Administratorów portalu Niepoprawni.pl. A tego mogłeś się dowiedzieć z dostępnych na tym portalu danych.
No, ale... ty wiesz wszystko, więc nie musisz już zgłębiać swojej wiedzy, nawet w zakresie who is who. Hehehe.
Życzę dużo zdrowia,
________________________
"Stan skrajnej niewiedzy czasem potrafi doprowadzić
do stanu skrajnego ogłupienia". (Satyr)
@ Marcopolo...
25 Lipca, 2013 - 13:41
.... Drogi Marco.
Piszę swój komentarz, tylko dlatego bo wiem, że Marian Stefaniak, jest Gościem o dużym poczuciu humoru.
Robię tę dygresję dlatego, że powoli notka Mariana została "przemagnesowana" i centralnym punktem, został Marcopolo.
- Ja mam propozycję :
... na spokojnie przeanalizuj cały wątek jescze raz a napewno dojdziesz do wniosku, że każdy z komentatorów jest Ci życzliwy.
pozdrawiam,
Marek S.
ps.
.... chyba jest jedno wyjście :-)))))
napisać :
Drodzy Państwo, chyba się zagalapowałem - sorry.
M.S.
Wiesz co, princepolo - miszczu konfabulacji ?
25 Lipca, 2013 - 13:44
Tu mnie możesz pocałować !
Idź kłamać i pomawiać inne miejsce.
contessa
PS Zgłosiłam komentarz "marcopolo" bo zawiera bezpodstawne pomówienia pod adresem Niepoprawnych.
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy : http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
BOZE! Miej tych ludzi w szczegolnej opiece!
29 Lipca, 2013 - 18:50
marcopolo
Bylem,jestem i bede w IV lidze (tylko ;czemu w Lidze,a nie lepiej w KATEGORII!Tu mamy przyklad jak ci z I ligi traktuja tych z IV ligi, contesso ,chcialabys miec taka dupcie,ale jak sie ma te lata,to sie nie polata! Cierpliwosci juz niedlugo cos tam napisze ,takze obejdzie sie bez calowania to nasze pozegnanie!!
marcopolo
Sama sobie odpowiadam? Mylisz się.
24 Lipca, 2013 - 20:05
Sytuacja w Polsce nie wymaga tworzenia portali politycznych, ale działania w życiu realnym. Od kłapania dziobem na portalu jeszcze nikomu nie udało się osiągnąć wymiernego efektu.
Uważasz, że jak sobie tu jeszcze więcej ponarzekamy, to świat się od tego zmieni?
Z pewnością znasz powiedzenie "krowa, która głośno ryczy, mało mleka daje". To, że zamieścisz tutaj parę deklaracji o tym, co powinniśmy , jeszcze nie oznacza, że rzeczywiście w jakikolwiek sposób działasz. Niektórym nawet, niestety, takie szumne deklaracje zastępują jakiekolwiek realne działanie.
Nie zamierzam puszczać z potokiem słów całej pary w gwizdek. To, co mam sensownego do zrobienia, robię w życiu realnym i nawet nie mielę tu o tym ozorem, bo nie wszyscy muszą o wszystkim wiedzieć. Tutaj przychodzę nie po to, by naprawiać rzeczywistość, ale po to, by móc spotkać podobnie myślących ludzi i porozmawiać z nimi - nie tylko o polityce. Jest tu sporo naprawdę mądrych osób, od których można się też czegoś nauczyć. A poza tym, zwyczajnie, przychodzę tu odpocząć po tym, co mam do zrobienia w realu i nikt nie będzie mi narzucał tego, o czym mi wolno rozmawiać, a o czym nie.
Prosta rada dla Ciebie - jest tu tyle notek, że jeśli temat którejś z nich Ci nie odpowiada, to nie czytaj. Czytaj wyłącznie notki o tematyce politycznej.
Wspomnienia,historia...
23 Lipca, 2013 - 19:01
wlasnie tam nalezy sie doszukiwac zrodel dzisiejszych niepowodzen i zlej polityki panstwa polskiego.
(patrz haslo:wybierzmy przyszlosc i nie grzebmy sie w przeszlosci...)To jest wlasnie antypolityka.Moze dobrze byloby gdyby i Pan Marco...troche powspominal.
Serdecznie pozdrawiam obu panow politykow i Niepoprawnych.
Verita
@ Marian
23 Lipca, 2013 - 20:13
.... witaj Marianie.
Ja już sam nie wiem...czy Ty jesteś lekarzem czy pacjentem ?
Poruszyłeś temat, który najbardziej zasługuje na miano - ludzki.
Oczywiście, to dotyczy czegoś więcej niż przemijania.
Starość, jako kolejny etap życia .
Problem cierpienia i choroby jest tak stary, jak stary jest świat. Dotyczy on człowieka
pod każdą szerokością geograficzna, niezależnie od pochodzenia, rasy, światopogladu czy
wyznania. Jest pewnego rodzaju tajemnicą, która budzi współczucie i szacunek.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dlatego proszę, nie zrażj się ewnt.krytyką i pisz o tych
"jesieniach".. Może ktoś, tam w Górze to doceni.
Ja, oprócz niepoprawnej 10*, chcę Cię zapewnić, że może w tym momencie, Twój potc. czytelnik , zastanowi się czy oddać swoją Babcię, Mamę do Domu .... tzw. Starców.
Serdecznie pozdrawiam,
Marek
Znalazłam jakiś czas temu zapomniane zdjęcie.....
23 Lipca, 2013 - 21:28
Chciałabym być tamtą dziewczyną z rozwianym włosem, rozmarzonymi oczami i uśmiechem... takim, jakim uśmiechamy się do własnych myśli ale... nie mogę. Włosy już nie te, oczy też. Może uśmiech... jeszcze...?
Bez przeszłości nie ma teraźniejszości, nie ma i przyszłości.
Kto nie pielęgnuje przeszłości to... jakby go nie było.
Pozdrawiam.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Marianie, a ja poczułam niedosyt...
23 Lipca, 2013 - 21:48
Zabrakło mi tego zdjęcia przy tekście.
Ale od czego wyobraźnia.
Pisz.Opisuj ludzi, których spotykasz na tej swojej "ciernistej drodze", bo co człowiek to historia, a ta, jak powiadają, jest nauczycielką życia.
Serdecznie pozdrawiam:) 10
drogie,kochane Miejsce w necie :)
24 Lipca, 2013 - 19:53
gość z drogi
czytam Wasze piekne myśli,Wasze spostrzeżenia i te drobne smuteczki,jak np ukochany pies zaniesiony do lekarza.../skąd ja to znam/ z wielkim wzruszeniem czytam również okruchy z życia ,takie jak to zdjęcie i puste oczy starszej pani,a kiedys młodej,pełnej życia Dziewczyny...
ze smutkiem wielkim równiez czytam Marcu Polo o Twojej chorobie,serdecznie życząc CI zdrowia...
i Lotna ,która pisze o przymusowej emigracji naszych dawnych Przyjaciół,przywołuje na pamiec,tamte Wasze wyjazdy z biletem w jedną stronę...
i mam prośbe...
nie warto Kochani się droczyć ,Marku nie warto ,
polityką nie zabijesz strachu,tak jak ja swojego z innego powodu...
Nie raz warto na chwilę przystanąć ,zamysleć sie ,popatrzeć na stare biało-czarne zdjęcie...
nie bójmy się tego i nie wstydżmy...
Markowi,zyczę zdrowia,Marianowi opisywania dalszych okruchów z naszego codziennego życia
a nam wszystkim Dobroci i ciepła drugiego człowieka...
a polityka?
ona i tak nas za chwile dopadnie...niestety...
ale nie zabije w nas tego, co piekne,wartościowe
i świadomości ,
że życie ludzkie jest kruche jak skrzydła motyla ,
więc nie kaleczmy motyla...
nie pozwólmy jej na to...
serdeczne pozdrowienia dla Wszystkich Niepoprawnych...:)
gość z drogi
Nie kaleczmy motyla...
24 Lipca, 2013 - 23:57
Warto przemyśleć te słowa we wszystkich ich aspektach....
Dziękuję, Gościu.
Pozdrawiam.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
co ugryzło marcopolo?
25 Lipca, 2013 - 06:58
Po przeczytaniu całego wątku, rozpoczętego ładnym, lirycznym opowiadaniem - zachodzę w głowę, dlaczego marcopolo tak się rozsierdził.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
@Contesso :)
26 Lipca, 2013 - 15:16
gość z drogi
przepraszam za określenie, ale wtedy gdy pisałam tamte słowa...nagle miałam przebłysk z z dalekiej przeszłosci...to te zdjęcia biało-czarne...
kocham zwierzęta,ptaki i motyle,też...:) ale dzieci bywają okrutne i pamietam,jak kaleczyły przepiekne motyle a ja bezradna płakałam nad nimi i nad ich połamanymi skrzydełkami...
dlaczego mi sie to przypomniało przy czytaniu tej dyskusji..?
może dlatego,że czyjeś motyle skrzydła zostały okrutnie połamane...mam na myśli autora tego bloga...
okrucieństwo,czy niezamierzone dokuczanie ?strach przed czymś ...?
przecież tamte dzieci ,nie wiedziały,że motyl żyje często tylko Jeden dzień,
więc łamiąc mu skrzydła ,zabierały resztki tego jednego dnia ....
myślę,że mnie zrozumiałaś...:)
martwi mnie ta jakaś dziwna atmosfera towarzysząca niektórym
dyskusjom...skąd tyle złości i braku empatii ?
Dlaczego ?
pozdrawiam serdecznie
gość z drogi