... do systemu totalitarnej propagandy, która nie kłamiąc - kłamie, by ogłupić i obezwładnić przeciwnika. Jest to więc ta sama kategoria jak wykład Tomasza Piątka zatytułowany "
]]>Morawiecki i jego tajemnice(link is external)]]>". Pamiętamy, że totalitarna propaganda, obojętnie czy była hitlerowska czy stalinowska posługiwała się wszystkimi dostępnymi środkami by zabić. Totalitarna propaganda zna tylko jeden sposób działania - zniszczyć wskazany cel.
Nie jest ważne, czy ten cel jest przeciwnikiem, czy sojusznikiem albo bezsensownie niewinną ofiarą. Adolf Hitler i Józef Stalin często nakazywali zniszczenie swoich najzagorzalszych przyjaciół w obawie przed naruszeniem własnego monopolu, by zniszczyć konkurencję albo skazywali na śmierć ofiary własnych uprzedzeń albo tylko dla potrzeb terroru i propagandy nienawiści.
Totalitarna propaganda ma zawsze jeden cel - zniszczenie. Niszczy ludzi, niszczy instytucje, niszczy kanony etyczne i moralne, niszczy tradycję i kulturę, niszczy wszelką konkurencję polityczną i wreszcie niszczy publiczną zdolność do samodzielnego myślenia.
Totalitarna propaganda krok po kroku przesuwa granice społecznej odporności na zło.
Czy film Tomasza Sekielskiego odkrywa nową prawdę?
Nie, ten film posługuje się kilkoma oczywistymi przykładami zdarzeń, by przekierować oskarżenie i skupić publiczne potępienie tylko na Instytucji Polskiego Kościoła Katolickiego. Cała para w propagandowy gwizdek przeciwko polskiej chrześcijańskiej historii.
Taka jest arytmetyka kłamstwa - kilku zdemoralizowanych księży, którzy powinni być ujawnieni i ukarani obciąża zniesławieniem posłannictwo Boże całego Kościoła. 3% winy 100% kary.
Na tym polega sztuka, by nie kłamiąc, kłamać.
Opinia ojca Leona Knabita o filmie Sekielskiego!
„Do Pana Sekielskiego mam pytanie. Czy rzeczywiście zależy Panu na dobru dzieci w Polsce. Czy chce Pan walczyć z pedofilią i czy ten film to jest początek i zapowiedź prawdziwej ofensywy? Podtrzymuję swoje zdanie, że jeden taki grzech księdza to jest skandal, który powinien spowodować natychmiastowe usunięcie z kapłaństwa. Ale – ograniczam się tylko do spraw sądowych – to tylko 3% pedofilii w Polsce. Czy dziennikarska kwerenda sięgnie do pozostałych 97%?”.
„Czy będą filmy o zwyrodniałych tatusiach, braciach, dziadkach i wujkach, o matkach, które wiedząc bagatelizowały sprawę dramatu swoich córek? O tych 97% z rozmaitych stanów i zawodów? Czy to będzie ukazane, ocenione należycie, by zmierzało do wyplenienia zła? Czekamy…
Bo jeśli w tym potrzebnym filmie chodzi tylko o dołożenie czarnym, Panie Reżyserze, traci Pan wiarygodność. Czekamy, na bolesne, ale owocne ukazanie problemu pedofilii w całej Polsce dla dobra DZIECI PRZEDE WSZYSTKIM…”
– napisał ojciec Leon Knabit. []]>link(link is external)]]>]
]]>Im prawda jest bliższa, tym bardziej agresywna i nienawistna jest propaganda komunistycznego kłamstwa. (link is external)]]>
Komentarze
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika Verita został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
14 Maja, 2019 - 16:04
Verita
Porównanie nie jest alternatywą
14 Maja, 2019 - 16:33
Nie ma żadnego albo to albo tamto, ale jest i to i tamto. Jedno i drugie należy do jednej kategorii - totalitarnej propagandy. Tyle, że pan Tomasz Piątek kłamie bezczelnie, a Tomasz Sekielski podaje odpowiednio przyciętą prawdę, by osiągnąć to samo. Celem jest dezinformacja.
michael
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika Verita został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
14 Maja, 2019 - 17:04
Verita
Niestety wiem
14 Maja, 2019 - 23:56
A tak przy okazji - hitlerowskie i stalinowskie systemy propagandy stanowiły całość z ich służbami bezpieczeństwa w służbie wywiadowczej i kontrwywiadowczej. Hitlerowskie, niemieckie, sowieckie i rosyjskie - wszystko jedno, stosują te same metody albo podobne metody od kilkuset lat. Od dawna używają do niszczenia wyznaczonych celów przeróżnych narzędzi takich jak:
a) podawaniu wielu błędnych i fałszywych informacji oraz bezczelnych kłamstw, których celem jest doprowadzenie organów administracji atakowanego wrogiego państwa do nieprawdziwych diagnoz prowadzących do podejmowania błędnych decyzji,
b) przekazywanie opinii publicznej fałszywych informacji w celu sparaliżowania oporu atakowanego społeczeństwa, spowodowanie chaosu i anarchii albo przeciwnie, sprowokowanie buntu i masowych protestów aż do sparaliżowania zdolności obronnych państwa albo wywołania zajść zbrojnych, terroru albo zamachów i zabójstw politycznych a nawet wojny domowej.
I tak dalej. Środków działania prowokacji i dezinformacji jest wiele, o czym szanowna pani dobrze wie i jak widzę dość sprawnie się nimi posługuje.
Panowie Tomasz Sekielski oraz Tomasz Piątek skorzystali z różnych narzędzi tej samej listy, zamieszczonej wyżej. Jeden w celu skompromitowania polskiego Kościoła Katolickiego a drugi w zamiarze skompromitowania polskiego premiera Mateusza Morawieckiego.
michael
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika Archiwum X został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
14 Maja, 2019 - 16:25
Jasno widać...
14 Maja, 2019 - 16:44
Jasno widać po powyższym wpisie, że nie jest potrzebny Kościół, by zapanowała największa ciemnota.
jan patmo
Tak widzę natrętną rzeczywistość.
14 Maja, 2019 - 16:53
michael
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika Archiwum X został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
14 Maja, 2019 - 16:56
co to?
14 Maja, 2019 - 17:04
co to?
autopromocja?
ale to kosztuje
Film nie kłamie....
14 Maja, 2019 - 17:04
ale zniekształca proporcje!. Księża są ludźmi, więc dotykają ich ludzkie patologie i słabości. Pedofilia, homoseksualizm czy tylko chorobliwa chciwość. Takich ludzi mamy dookoła, nie tylko w sutannach, ale w tabloidach i TV. Czym różni się homoseksualny Biedroń, od homoseksualisty w sutannie?. Tylko tym, że jeden się swojego zboczenia wstydzi, a ten drugi na nim zbija kapitał!. Chore społeczeństwo wydaje chorych obywateli. To lata socjalizmu i odejście od Boga, spowodowały lawinę patologii!. Jeśli nie zrzucimy lewicowo liberalnego pęta Unii, nasze dzieci i wnuki, mogą i nam, przynosić wstyd!. Mogą ulec modzie, pomimo dobrych wzorów i solidnego wychowania!....
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika Archiwum X został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
14 Maja, 2019 - 17:14
Sowieckie Archiwum X znów otwarte?
14 Maja, 2019 - 17:43
Zabawne jak agentura publikuje patriotyczne notki - a następnie takimi antypolskimi wpisami udowadnia, że ten ich "patriotyzm", jest patriotyzmem sowiecko-rosyjskim.
Zob. notkę o tym, że wyrosła w państwie komunistyczno-bolszewickim fala nienawiści do Kościoła i katolików ciągle wzrasta.
Przemoc nie jest konieczna, by zniszczyć cywilizację. Każda cywilizacja ginie z powodu obojętności wobec unikalnych wartości jakie ją stworzyły. — Nicolas Gomez Davila.
film
14 Maja, 2019 - 19:03
Film, który zniekształca proporcje - KŁAMIE.
Dlatego został tak nagłośniony w ośrodkach propagandy (mediach).
Na szczęście nie spojrzę na ten syfilis sekielskiego.
Hoyt
Film jednak kłamie, bo film
14 Maja, 2019 - 21:33
Film jednak kłamie, bo film jest całością a nie przypadkowym zbiorem incydentalnych kwestii. Film jest konstrukcją, a kazda konstrukcja musi się składać z jakichś materiałów, ale to błąd w konstrukcji sprawia, że konstrukcja jest jako całość do bani a wszystkie jej elementy nawet te dobre są bezużyteczne.. Nikt nie będzie jechał samochodem, w którym nawaliła skrzynia biegów - proszę myśleć logicznie.
Tak właśnie jest.
15 Maja, 2019 - 12:20
Absolutnie zgadzam się - film nie kłamie, ale zniekształca proporcje, stając się źródłem dezinformacji. Dezinformacji, której skutki są niebezpieczne dla Polski.
Tak jak piszesz.
michael
JK Mikke:
14 Maja, 2019 - 17:23
JK Mikke:
"Zdecydowanie wolę, jak pedofil poklepie mi córkę po pupie, niż jak córka pójdzie na lekcję wychowania seksualnego. Po tych lekcjach dziewczyny przestają umieć kochać"
To jest bardzo dobre i logiczne pytanie
14 Maja, 2019 - 18:11
Bo jeśli 3% pedofilów ukrywa się w Kościele to gdzie ukrywa się pozostałe 97%.
Chcąc rzeczywiście zmierzyć się z problemem pedofilii nie sposób takiego pytania nie zadać.
Jeśli ze statystyk równolegle wynika, że blisko połowa pedofilów to pederaści to prostą drogą dochodzimy do prawdziwego matecznika w tzw. środowisku LGBT. Były już na to skrajnie drastyczne przykłady z Wielkiej Brytanii czy Australii, a i nasz ratusz w Słupsku też może nie jest przypadkiem.
Więc gdyby ktoś chciał to stając w prawdzie całe ostrze od razu samo się obraca we właściwym kierunku.
Tu niestety kolejny zawód PiSem i choćby wczorajszą relacją w Wiadomościach bo jasno widać, że na prawdzie nikomu tam nie zależy, mamy za to wtórowanie lewackim aktywistom i pomoc w utrwalaniu u masowego odbiorcy fałszywego skojarzenia ksiądz-pedofil. Nie bardzo natomiast wiadomo czy to tylko potworna głupota czy może jednak coś więcej.
Liczby mówią wszystko
14 Maja, 2019 - 20:45
Według małego Rocznika Statystycznego Polski za rok 2018 mamy w Polsce 30 807 księży, w tym 64 księży Ordynariatu Polowego Wojska Polskiego. Natomiast z innego źródła wiemy że duchownych skazanych za pedofilę było w czasiem ostatnich kilkunastu lat 60 (sześćdziesięciu). [link(link is external)] (Deon.pl - "Ilu księży w Polsce jest aresztowanych za pedofilię?"
Dlatego pan Tomasz Sekielski był zmuszony wybrać do tego filmu trzech konkretnych księży dobrze znanych dawnym polskim służbom bezpieczeństwa. Wszyscy z tych trzech znajdowali się na liście TW SB (Tajnych Współpracowników Służby Bezpieczeństwa). Jak widać dziennikarstwo śledcze pana Tomasza Sekielskiego nie musiało się specjalnie napracować. Po prostu dostał ma tacy w prezencie gotowe ofiary łącznie z kompromantami.
michael
No właśnie
14 Maja, 2019 - 22:16
Mnie zadziwia i zastanawia jedno - oni muszą manipulować, mówić półprawdy, a czasem wręcz kłamać, a nam wystarczy sama tylko prawda. I mimo tego jesteśmy w ciągłej defensywie, a oni w najlepsze robią ludziom wodę z mózgów. Jeśli tak to na spojrzeć to coś tu jest nie tak. Pytanie tylko gdzie i co.
No a generalnie to wiadomo o co chodzi - o realizację w Polsce mniej więcej scenariusza irlandzkiego. Tam się im udało więc próbują na chama i niemal żywcem przenieść to do nas. A wyrobienie masowego skojarzenia ksiądz=pedofil to tutaj absolutnie kluczowy element, dlatego tak mnie poraża postawa "naszych" mediów, które w tym współuczestniczą.
Wajda zmusił 14-latkę do zagrania nago sceny erotycznej
15 Maja, 2019 - 00:11
Dziennikarka wyznaje, co działo się na planie u Wajdy. "Byłam pod wpływem środków odurzających"(link is external)
Paulina Młynarska w felietonie dla Onetu przy okazji komentarza do filmu Tomasza Sekielskiego "Tylko nie mów nikomu" odniosła się do swoich osobistych przeżyć z planu filmowego u Andrzeja Wajdy, gdzie - jak wyznaje - została zmuszona do zagrania sceny nago. Jako... 14-latka. - Mogę się tylko domyślać, że była to jakaś popaprana wizja artystyczna gościa, który był zapewne przekonany, że skoro jest ważny, sławny i wszyscy się do niego modlą, to mu po prostu wolno - pisze.
„Film Tomasza Sekielskiego mnie nie zszokował. […] wiem dużo o pedofilii w ogóle i pedofilii w Kościele. Widziałam wiele świadectw. Osobiście przeprowadziłam szereg wywiadów z ofiarami, gdy jeszcze byłam gospodynią programu w telewizji. Wiem od dawna, jak to wygląda. Mam już za sobą etap ściśniętego żołądka i zwierających się pięści. Odeszłam ze świata, który woli odwracać oczy od zła, jakie wyrządzają tacy ludzie jak ten, który dla swej chwilowej artystycznej wizji odebrał mi końcówkę dzieciństwa i zatruł młodość” – napisała Młynarska.
Dziennikarka nawiązała tym samym do nagiej sceny w filmie „Kronika wypadków miłosnych” Andrzeja Wajdy, w której wystąpiła. Młynarska napisała, że Andrzej Wajda zmusił ją do zagrania nagiej sceny erotycznej z 18-letnim wówczas aktorem. Mało tego, młodziutkiej aktorce miały zostać podane środki uspokajające i alkohol.
Przypomnę, choć nienawidzę do tego wracać: miałam 14 lat, kiedy Andrzej Wajda, na planie swojego filmu "Kronika wypadków miłosnych" zmusił mnie do zagrania nago bardzo odważnej sceny erotycznej z udziałem 18-letniego wówczas śp. Piotra Wawrzyńczaka. Byłam pod wpływem środków uspokajających i alkoholu podanych mi przez inne osoby dorosłe pracujące na planie – napisała dziennikarka. (...)
Całość TU(link is external)
Przemoc nie jest konieczna, by zniszczyć cywilizację. Każda cywilizacja ginie z powodu obojętności wobec unikalnych wartości jakie ją stworzyły. — Nicolas Gomez Davila.
skrzywdzona niewinność
15 Maja, 2019 - 09:30
wzruszyłam się prawie, pani Paulina - następna, która po latach doznaje catharsis...
a dlaczego szanowni rodzice czternastolatki na to pozwolili? znali dobrze (pół)światek show-bussinessu!
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Co się dzieje ?
14 Maja, 2019 - 20:51
Zastanawia mnie co się dzieje, gdy po włączeniu Pańskiego artykułu, pojawia się szum i rozpoczyna się jakieś nagranie z głosami w tle po czym słychać słowa "Powtarzaj słowa przysięgi..." i leci jakby narracja z filmu Sekielskiego, którego nie oglądałem. Przetestowałem to kilkakrotnie. Raz jest to dłuższy fragment, innym razem kończy się na przysiędze. Czary Sekielskiego ?
Jakieś sprzężenie ? "Jak wyglądała kuchnia ?... " teraz leci dłuższa sekwencja.o księdzu.
Zetjot...to prawdopodobnie dołączony film Sekielskiego
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Verita został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
14 Maja, 2019 - 21:09
.. lb zwstn,....który tm zmścł rchwm x
Verita
miałem to samo
14 Maja, 2019 - 21:55
nie da się tego gniota po prostu jakoś wywalić?
Zetjot
14 Maja, 2019 - 22:28
Ja mam to samo,jakaś reporterka wrzeszczy i prawi morały księdzu dalej nie wiem wyłączyłam głos.
Bardzo dobry wpis
14 Maja, 2019 - 20:57
I bardzo trafny komentarz ojca Leona Knabita.
Zadziwia mnie jedna rzecz, na którą w swoim wpisie zwrócił uwagę komentator misio. Po "projekcji" tego paszkwila, rozpętała się prawdziwa burza, praktycznie we wszystkich mediach. Porażające w tym wszystkim jest bezgraniczna wiara wszystkich we wszystko, w te niby "fakty" zaprezentowane w tym materiale. Zaznaczam, iż nie oglądałem i nie zamierzam oglądać. Nie oglądałem również "kleru" i też nie zamierzam. A kim jest Siekielski ? Kto pamięta duet Siekielski & Morozowski ? Dziennikarze (yny), obiektywni aż do "bulu". Jak zaznaczono we wpisie tytułowym i opinii ojca Knabita, Czekamy na prezentację kolejnego odcinka(ów), ażeby ukazać, obiektywnie oczywiście, pozostałe 97 % przypadków pedofilii. Panie Siekielski, czekamy na dalszy obiektywny i rzetelny przekaz co się dzieje w niektórych szkołach, środowiskach sportowych, artystycznych (vide Poznańskie Słowiki i pan Krolop), rodzinach zastępczych, czy państwowych domach dziecka. Wszystko w imię DOBRA DZIECI. Jestem ciekawy czy powstanie przekaz pańskiego autorstwa, odkrywający problem pedofilii w środowiskach innych niż Kościół Katolicki. Jeśli się to nie stanie (a się nie stanie) to pańskie dziennikarstwo jest równe tuzom z gówna wyborczego i lewackiej kretyniki politycznej. A pański obiektywizm, godny profesorka Hartmana i profesorzyny Środziny i im podobnych. Amen
Nie dalej jak w minioną sobotę, w pracy, radio cicho gra, radiowa jedynka. Zaproszone do studia autorytety dyskutują. O czym ? No o kościele.Bo Kościół to, kościół tamto, sam sobie winien, sam sobie na to zapracował i takie tam. Stara śpiewka. I co się okazuje. Jeden miły pan przyznaje, że od pięćdziesięciu lat nie był w kościele, ale jest katolikiem co bardzo mocno wyakcentował (sic). No burak, jakich mało. Autorytet pierwsza woda. Katolik jak z koziej dupy trąbka. Burak, który ględzi o sprawach, o których nie ma zielonego pojęcia. Kolejny obiektywny dziennikarz(yna) radiowy. zapewne taki sam katolik jak jego zaproszony gość. Dyskusja pustaka z burakiem. Jestem przekonany, iż pan Siekielski ma tyle samo wspólnego z kościołem co w/w pustak z burakiem. Wiarygodność panie Siekielski, wiarygodność.
Taki przekaz, tworzony przez buraków, pustaków, i pożytecznych idiotów, płynie z mediów, a słuchacze, którzy swój rozum oddali w dzierżawę, łykają jak małpa kit.
Kolejna sprawa. Wczoraj w programie, pana Pospieszalskiego, padło stwierdzenie, że większość tych odrażających zbrodni dokonali księża zarejesrtowani jako TW. Więc rodzi się pytanie, czy aby nie jest to próba rozwalenia kościoła od środka. Wiele na to wskazuje. Solidarność też rozwalono od środka więc lewactwo ma w tym doświadczenie i odpowiednich "dziennikarzy" .
TAK, to jest oczywista próba zniszczenia Kościoła
14 Maja, 2019 - 22:00
atakiem zewnętrznym i próbami sprowokowania konfliktów wewnętrznych. Wiemy, że od bardzo długiego czasu toczy się prawdziwa wojna informacyjna, której celem jest zniszczenie cywilizacji Zachodu, poprzez zlikwidowanie europejskich państw narodowych Unii Europejskiej i zastąpienie ich jednym państwem Europejskiej Republiki Federalnej. nie jest to mrzonka ani żadna nasza spiskowa wizja dziejów, ale fakty potwierdzone wieloma dokumentami oraz oficjalnymi wypowiedziami europejskich polityków.
Kiedyś Kardynał Stefan Wyszyński powiedział, że pierwszym krokiem w procesie odebrania Polsce suwerennej Niepodległości bedzie zniszczenie polskiego Kościoła Katolickiego. Teraz mamy do czynienia z kolejna próbą wzmożonego wysiłku w wojnie informacyjnej prowadzonej przeciwko polskiemu Kościołowi Katolickiemu. Jest to kontynuacja takiej samej polityki prowadzonej przez stalinowską PRL Bolesława Bieruta, Stanisława Gomółkę, Edwarda Gierka, Wojciecha Jaruzelskiego a teraz przez Donalda Tuska i Grzegorz Schetynę wspieranych przez Angelę Merkel i Fransa Timmermansa.
michael
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika Verita został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
14 Maja, 2019 - 23:24
Verita
Insynuacja zastosowana przez panią Veritę przeciwko Kaczyńskiemu
15 Maja, 2019 - 00:06
Jarosław Kaczyński w przeciwieństwie do Bieruta, Gomółki, Gierka, Jaruzelskiego, Tuska i Schetyny wspieranych przez Angelę Merkel i Fransa Timmermansa nie prowadzi polityki zniszczenia polskiego Kościoła Katolickiego.
michael
michael-abakus
15 Maja, 2019 - 01:07
Dlaczego obrażasz Veritę?
Zgłębiłeś temat, przeczytałeś książki, jedną z nich napisał sam abp. Wielgus. Opisał dokładnie kto stał za atakiem na niego, i na czyje polecenie zniszczono karierę tego wspaniałego duchownego. Gdyby nie Lech Kaczyński i jego sługi, to Warszawa nie wyglądała by tak jak teraz.
Tak śp. Lech jak i Jarosław Kaczyńscy to katolicy na pokaz, Lech był, a Jarosław jest dalej nieszczęściem dla naszego kraju.
Pozdrawiam
Jerzy
Jerzy
Są w sieci dokumenty dot. współpracy abp. Wielgusa z SB
15 Maja, 2019 - 08:03
Komunikat Kościelnej Komisji Historycznej w sprawie ks. abp. Stanisława Wielgusa(link is external)
(...) Komisja dokonała analizy przedłożonych jej materiałów, kierując się przesłankami wymienionymi w dokumencie z 12 grudnia 2006 roku pt. „Cele i zasady pracy Kościelnej Komisji Historycznej”. W opracowaniu tym (pkt II. 3) Komisja postanowiła, że przy moralnej ocenie współpracy z organami bezpieczeństwa PRL będą uwzględniane 4 następujące przesłanki:
1) pisemna lub ustna deklaracja zgody na świadomą i tajną współpracę (np. ukrywaną przed przełożonym);
2) aktywna współpraca osoby, która złożyła ww. deklarację;
3) świadome wyrządzanie krzywdy osobom świeckim lub duchownym oraz instytucjom kościelnym;
4) intencje działań.
Komisja stwierdziła, że istnieją liczne, istotne dokumenty potwierdzające gotowość świadomej i tajnej współpracy ks. Stanisława Wielgusa z organami bezpieczeństwa PRL. Z dokumentów wynika również, że została ona podjęta.
Współpraca z SB była zakazana przez Episkopat. W dokumentacji IPN zachowały się opinie funkcjonariuszy wywiadu PRL odnoszące się do materiałów SB, które pośrednio wskazują, że działalność ks. Stanisława Wielgusa w środowisku lubelskim mogła wyrządzić szkody różnym osobom z kręgu Kościoła. Natomiast jeśli chodzi o współpracę z wywiadem PRL, analiza dokumentów nie pozwala jednoznacznie stwierdzić, że ks. Stanisław Wielgus wyrządził komukolwiek szkodę. (...)
Przemoc nie jest konieczna, by zniszczyć cywilizację. Każda cywilizacja ginie z powodu obojętności wobec unikalnych wartości jakie ją stworzyły. — Nicolas Gomez Davila.
I ty należysz do systemu, Michael
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Verita został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
15 Maja, 2019 - 11:55
Sekielski - dba o dobro dzieci, a ty w "trosce dobro kościoła" rozpętałeś niepotrzebną ,głupią dyskusję na temat tego ohydnego filmu....i bronisz Kaczyńskich......przecież to oni ograniczając suwerenność Polski, niszczą kościół.
Trzeba przyznać, że na manipulacji znasz się prawie tak dobrze jak Sekielski....widać ta sama szkoła.
Verita
Verita - jeśli ja należę do systemu, to należysz i ty
15 Maja, 2019 - 14:01
Różnimy się poglądami i opiami dotyczącymi różnych faktów i zjawisk. Nie mam Ci nic za złe, mogę się mylić, może być tak, że Twoja opinia nie jest trafna. Zawsze warto zastanowić się chwilę i pomyśleć gdzie jest prawda, kto z nas jest jej bliższy, ale rozstrzygnięcie nie zależy ani od tego jaki mamy humor, ale od faktów i argumentów - bez żadnych uprzedzeń ani założenia złej woli albo celowego oszustwa po żadnej ze stron.
Interesuje nas prawda.
Dlatego zwracam uwagę nie tylko na meritum, ale i na formę rozmowy. Jeśli piszesz o mojej manipulacji, albo o mojej przynależności do systemu, to jest zerowy argument - bo nie dotyczy meritum. Jest bliższy epitetowi albo formie etykietowania, ale z pewnością nie jest argumentem. Jest coś takiego, co mogę zaproponować jako symetryczną odpowiedź na Twoje komentarze. Mianowicie, uważam, że jesteś bardo atrakcyjną, podejrzewam nawet, że bardzo piękną wspaniałą kobietą, ale niestety często za bardzo zacietrzewioną.
I co z tego wynika w sprawie niszczenia Kościoła?
Ano nic!
Chyba tylko jedno, lubię rozmawiać z takimi czupurnymi dziewczynami.
Ale to zupełnie nie wpływa na ustalenie prawdy o naszej polskiej rzeczywistości.
michael
A gdyby się okazało...
15 Maja, 2019 - 14:16
A gdyby się okazało, że to piękne czupurne chłopię?!
jan patmo
To byłoby fatalnie.
19 Maja, 2019 - 16:58
Z dwojga złego wolę dziewczyny..
michael
To byłoby fatalnie.
19 Maja, 2019 - 16:59
Z dwojga złego wolę dziewczyny..
michael
MERITUM Michaela i Sekielskiego
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Verita został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
15 Maja, 2019 - 16:31
Snsm tg flm n jst brn fr n przyłżn kścłw...tylk dwrócn wg d lkwdcj Plsk ,któr wchdz w dcydjący tp. Jżl dłg Plsk jst jż tk n d spłcn... scjl rsną + rszczn żydwsk...t Plsk jst nprwdę tylk pnktm n mp, pństwm trtycznym.
Zrówn nkręcn flm jk dysksj nm m jdn tn sm cl. dwrócn wg d lkwdcj Plsk.
Zrówn Sklsk jk Mchl wpsją sę w dzłn systm nszczącg Plskę. J n nlżę d systm b dmskję wszą błdę.
<>T JST MRTM, mnpltrz Mchl
Verita
Niezależna odpowiedź - Replying to @profMarekBelka
19 Maja, 2019 - 17:02
henryk @serhenryk May 16:
Każdemu zdarza się być głupcem przynajmniej przez pięć minut dziennie.
Mądrość polega na tym, by nie przekroczyć limitu.
Elbert Hubbard
michael
@ Verita
19 Maja, 2019 - 18:17
Zastanówmy się pozytywnie nad tak zdefiniowanym meritum:
"Sensem tego filmu nie jest obrona ofiar ani przyłożenie Kościołowi... tylko odwrócenie uwagi od likwidacji Polski, która wchodzi w decydujący etap. Jeżeli dług Polski jest już i tak nie do spłacenia... a socjale rosną + roszczenia żydowskie...to Polska jest naprawdę tylko punktem na mapie, państwem teoretycznym."
Miałem okazję dokładniejszego przyjrzenia się polityce Ministerstwa Finansów i mogę w dużo dokładniej opowiedzieć, że te rezerwy finansowe są naprawdę jeszcze bardzo duże, ale traktowane ostrożnie i uruchamiane wtedy gdy pieniądze już są, a nie wtedy kiedy maja być. Słynne "mam mieć" nie działa.
Dobrym przykładem może być taki fakt. Gdy pojawiło się prawdopodobieństwo, pozyskania pieniędzy z podatku handlowego po wyroku TSUE, rząd mówi, że wtedy gdy wygramy odwołanie Komisji Europejskiej do TSUE, to wtedy przeznaczymy te pieniądze na wypłaty dla niepełnosprawnych. A więc dług Polski jest do spłacenia, trzyma się zgodnie z europejskimi normami na dobrym poziomie, nie ma takiego zadłużenia.
I takie niech będzie podsumowanie. Nie ma mowy o likwidacji Polski.
michael
Socjalisto - Michaelu
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Verita został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
19 Maja, 2019 - 19:16
Na 1 punkt wyczerpująco odpowiada wawal 24
http://niepoprawni.pl/comment/1591057#comment-1591057
Ad.2 Dług Polski jest do spłacenia...bo zgodny z „europejskimi normami” .?
Europejskie normy (v.Grecja )to żart na słabym poziomie.
Ad,3,4,5 .podległość rządu w Polsce do wymagań ameryk-izrael .potwierdza wycofanie ustawy o karaniu antypolonizmów, więc nikt nie powinien mieć wątpliwości.
Nie ma mowy o likwidacji Polski brzmi tak przekonywująco .... jak „nie oddamy ani guzika”....albo figa z makiem
Verita
Verita - jeśli ja należę do systemu, to należysz i ty
15 Maja, 2019 - 14:03
PODSUMOWANIE
Ale to zupełnie nie wpływa na ustalenie prawdy o naszej polskiej rzeczywistości.
michael
Ewidentnie...
15 Maja, 2019 - 07:38
Film Sekielskiego ma przykryć wizytę "przyjaciół" z Izraela, i jak widać nawet tu, na portalu, w dużym stopniu "akcja" się powiodła...
PS. W mediach zarówno z jednej strony, jak i z drugiej, wizyty"nie ma"... Dziwne ?...
Zgadzam się z wymową tekstu
14 Maja, 2019 - 20:58
Zgadzam się z wymową tekstu /ale wciąż mi przeszkadza to nie wiem jak włączające się nagranie/, ale mocniej bym zaakcentował systemowe - demoliberalno-postkomunistyczne - korzenie tych zjawisk związane z hiperseksualizacją sfery publicznej w tym systemie. Tego typu kwestie metodologiczne są kluczowe, bo ludzie czepiają się przypadków szczegółowych, które wykrzywiają sens zjawiska i obraz rzeczywistości.
słuszna uwaga
14 Maja, 2019 - 23:47
"bo ludzie czepiają się przypadków szczegółowych"
Oni doskonale o tym wiedzą i dokładnie z tego właśnie zjawiska korzystają.
Natomiast my chyba nie bardzo wiemy jak się takiemu atakowi przeciwstawić. Być może zamiast permanentnej defensywy należałoby po prostu przejść do kontrataku i to ich bez przerwy zmuszać do tłumaczenia się. Materiału byłoby na to sporo i to czasami rzeczywiście szokującego.
@ Misio. Tak, oczywiście trzeba przejść do kontrataku.
15 Maja, 2019 - 00:10
I rzeczywiście mamy czym łoić im skórę.
michael
@ Michael
14 Maja, 2019 - 23:09
Witam! Sekielski "odkrywczo", całe swoje życie propagował i uprawiał sowiecką propagandę.
ronin
Dzień dobry Prawi tylko Prawi
15 Maja, 2019 - 06:15
Dzień dobry Prawi tylko Prawi i Prawi leworęczni.
Tak dla przypomnienia.
Zawiedzony
15 Maja, 2019 - 16:32
Bez GPS-u tą listę mało kto znajdzie, po co sobie robić kłopot w poszukiwaniu, jest na początku lista numer 1 i na nią głosować.
Pozdrawiam
Jerzy
Jerzy
Przykład tego filmu o
15 Maja, 2019 - 10:28
Przykład tego filmu o pedofilii aż nadto wyraźnie pokazuje, że ataki na kościół sięgnęły zenitu a czas jego emisji wyraźnie wskazuje, że chodzi o to by katolicy na władze do unii wybierali nie katolików a sprzedawczyków.
Autorzy tego "dzieła" nie wspomnieli ani jednym słowem, że "negatywni bohaterowie" skandalu to tzw księża patrioci, którzy współpracowali z SB i szli do seminarium by rozwalić kościół od środka. Jestem w 100% przekonany, że gdyby w swoim scenariuszu do tego filmu wspomnieli chociażby marginalnie o tym fakcie współpracy z SB to kasy na ten film by po prostu nie dostali!
Wyroki sądowe w Polsce w sprawach o pedofilię to porażka sprawiedliwości! Statystycznie ponad 50% wyroków za pedofilię kończy się najniższym możliwym wyrokiem i to w zawieszeniu! Takie sprawy ze skandalicznymi wyrokami z automatu powinny być kierowane przez prokuratora generalnego - ministra sprawiedliwości do ponownego rozpatrzenia w trybie przewidzianym prawem a sędziowie orzekający w tych sprawach powinni być poddani weryfikacji.
Rozwiązanie jakie proponuje rząd o zaostrzeniu kary i ustalenie minimalnej bezwzględnej kary więzienia to tylko półśrodki, dopóki nie oczyści się wymiaru sprawiedliwości i hierarchii kościelnej z byłych współpracowników SB jak i z obecnie sponsorowanych przez środowiska LGBT polityków oraz sędziów polityków którzy z zasady powinni być neutralni to ta ustawa niewiele zmieni.
Tak jak Ojciec Leon Knabik - całym sercem jestem za kompleksowym zbadaniem i oceną środowisk z których wywodzą się tacy zboczeńcy (a nie kochający inaczej!) oraz za ukazaniem prawdy o pozostałych 97% pedofili.
niezależny Poznań
bambi441
15 Maja, 2019 - 15:58
Zgadzam się z tym co napisałeś. Ten film został ukazany w "odpowiednim " czasie. Dyskusja o nim ma przykryć dużo ważniejsze sprawy, sprawy być albo nie być polskiego narodu. Przykre, że Niepoprawni też uczestniczą w tym maskowaniu.
Pozdrawiam
Jerzy
Jerzy
KRK sam dal bron Sekielskiemu do reki
15 Maja, 2019 - 16:29
Konstantyn zalozyl KRK nie po to aby niosl swiatlo prawdy tylko po to aby mu sluzyl. Germanie zniszczywszy Cesarstwo Rzymskie pozbawili KRK nadzoru cesarskiego a sprytni szefowie kosciloa wykorzystali to aby uzurpowac sobie prawo do rozdawania koron, likwidacji nauki i mordowania wszystkich niewygodnych w imie milosci Chrystusa i zbawienia duszy. KRK palil na stosie wszystkich, Kopernika tez by chetnie spalil ale Polska byla za daleko i astronomia w polskim kosciele malo kto sie interesowal.
Polski KRK ma mniej grzechow i czesto reprezentowal interes narodowy ale nie zapominajcie, ze i ten polski KRK jest przsaczony homoseksualistami a 75-80% pedofilow w KRK to homosexualisci i dlatego, ze wlasnie ci ludzie kosciolem tak naprawde wspolrzadzili wszystkie grzechy skrzetnie ukrywano. Oczywiscie w PRL'u co wszyscy homo byli rowniez agentami UB/SB bo jesli sami nie byli do KRK wstawieni to z latwoscia UB/SB ich wszystkich zidentyfikowalo i dopilnowalo aby wiernie UBecji sluzyli w zamian za co przyzwolenie na zboczena dzialnosc dostali.
Sekielski owszem zrobil film propagandowy ale sam KRK dal mu bron do reki. Obawiam sie ze KRK nigdy sam sie nie oczysci bo jest zbyt przesaczony homosexualistami od gory do dolu i agentami UBecji bo przeciez mamy PRL bis.
pozdrawiam,
Vik