Wojna na marsze
W ten weekend odbyły się dwa marsze socjaldemokratów(link is external) . W sobotę demonstrowały partie opozycyjne: PO, PSL, Nowoczesna, SLD i inni lewacy, w niedzielę zwolennicy rządzącego PiS. W sobotę szli demokraci socjalistyczni, a w niedzielę socjalistyczni narodowcy. W sobotę szli ludzie chcący zachowania zdobyczy poprzedniego reżimu, a w niedzielę szli ludzie chcący odsunąć od wszelkich urzędów przedstawicieli poprzedniego reżimu i obsadzić je swoimi ludźmi. W sobotę maszerowali prawicujący lewicowcy odwołujący się do międzynarodowego socjalizmu, a w niedzielę lewicujący prawicowcy odwołujący się do socjalizmu narodowego.
Na obu marszach byli ideowi kontynuatorzy porozumień okrągłostołowych - porozumień, które spowodowały przepoczwarzenie się pierwszej komuny w drugą. W sobotę zebrali się głównie następcy strony rządu PRL, w niedzielę głównie następcy strony solidarnościowej - ale to się trochę mieszało.
Różnica jest taka, że pierwsza strona stworzyła w Polsce europejski etatyzm kompradorski, a druga chce to zmienić na etatyzm narodowy. Pierwsza strona chroni funkcjonariuszy tajnych służb PRL-u i ich współpracowników usadowionych na najważniejszych stanowiskach w państwie - a druga strona dąży do czystek, chce ich pozbawić władzy i stanowisk.
Te różnice są ważne, ale nie najważniejsze. Ze względu na rozwiązania personalne popieram drugą stronę. Popieram czystki usuwające ubeków, sbeków, ormowców i komuchów, oraz ich współpracowników i ich ideowe dzieci. PiS posiada wielokroć lepsze, mądrzejsze, bardziej doświadczone, uczciwe, antykomunistyczne zaplecze kadrowe. Większość polityków i zwolenników PiS reprezentuje wyższy poziom wykształcenia i wyższy poziom intelektualny niż ludzie PO i PSL. Nawet w telewizji sprzyjającej PO daje się to łatwo zauważyć. Pierwsza strona to ewidentnie Polacy gorszego sortu.
Ale to nie wystarczy. To nie jest najważniejsze. Uczciwość i sprawność intelektualna to za mało. Bycie antykomunistą to za mało. Ci Polacy lepszego sortu będą budować narodowy socjalizm. Będą robić to sprawnie i uczciwie. Jeśli zrobią to solidnie i skutecznie, to w istocie stworzą to samo, co poprzednia władza. To będzie nadal druga komuna. Stworzą system łatwo podatny na korupcję, system kolesiów robiących prywatne interesy korzystając z politycznych układów. Etatyzm prowadzi do tego w sposób nieunikniony. Resortowe dzieci ich zawsze pokonają w warunkach mętnej wody etatyzmu, socjalizmu, mieszaniny prywatnego i państwowego biznesu - pokonają ich na wszystkich niższych szczeblach władzy i biznesu.
Polska potrzebuje przede wszystkim zmian ustrojowych a nie kadrowych. Choć kadrowych też. Polska ma złą konstytucję, ma złe prawo, ma złe fundamenty ideowe, na których opiera swoją państwowość. Te fundamenty to socjaldemokratyzm. To trzecia droga między socjalizmem i kapitalizmem. Tą trzecią drogą idzie i PO i PiS. W tym sensie oba marsze idą w tym samym kierunku. Wszyscy, którzy demonstrowali w tę sobotę i niedzielę akceptują państwową, finansowaną z budżetu, służbę zdrowia, edukację i ubezpieczenia społeczne. A to jest największy wrzód, który niszczy Polskę. Te dziedziny marnotrawią połowę wysiłku Polaków. Żyjemy w połowicznej komunie.
Podział na socjalistów demokratycznych i narodowych nic wartościowego nie wnosi do polityki. Ta wojna plemion socjaldemokratów, która podzieliła Polskę na pół, służy tylko i wyłącznie interesom tych, którzy się w tę wojnę politycznie angażują, ale jest ona destrukcyjna dla Polski i Polaków. Oni się biją, a my płacimy. Oni się kłócą, ale zgodnie nas grabią. Oni toczą spory, a my im potulnie oddajemy połowę owoców naszej pracy. Oni robią konkurencyjne marsze, a my zapłacimy za ich wszystkie pomysły.
Grzegorz GPS Świderski
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 5034 odsłony
Komentarze
W pełni zgadzam się z sugestiami zmian ustrojowych
14 Grudnia, 2015 - 05:29
postulowanych przez pana. Na złych fundamentach nawet najwytrawniejszy budowniczy nie skonstruuje solidnej budowli! Widowiskowy pojedynek na marsze dotkliwie uświadamia ponadto podzielenie Polaków, generowanie niskich emocji u ich uczestników, często nie mających pełnej wiedzy, ze stanowią narzędzie w rozgrywkach upartyjnionych, politycznie zorientowanych gremiów. A gdzie w tym wszystkim Polska, gdzie Andersowskie " odrzućmy wszystko, co nas dzieli - bierzmy wszystko, co nas łączy ".?
mika54
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika gps65 nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Podział14 Grudnia, 2015 - 12:40
Ze względów ekonomicznych ten podział jest sztuczny, bo w istocie program gospodarczy PiS-u nie różni się specjalnie od programu PO. Oba programy polegają na tym, żeby horrendalnie obciążać podatkami ludzką pracę. Jeśli ludziom odbiera się ponad połowę tego co wypracują, to wszystko inne ma mniejsze znaczenie. Ta grabież to główny czynnik biedy i bezrobocia. Tę biedę generują i rządy PO i PiS.
Pozdrowienia,
Grzegorz GPS Świderski
złodziej- demokraci
14 Grudnia, 2015 - 08:34
W sobotę nie było żadnego "marszu" tylko spęd opłaconych banksterskimi pieniędzmi lemingów. Jeżeli za socjal-demokratów maja robić Kalisz, Święcicki czy Miller to chyba diagnoza niezbyt trafna. Osobiście wolę uczciwych etatystów niz zlodziesjkich liberałow...
Yagon 12
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika gps65 nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Uczciwy etatysta czy złodziejski liberał?14 Grudnia, 2015 - 12:35
Nie zauważyłem, by w Polsce kiedykolwiek rządzili liberałowie i by kradli. Póki co w Polsce rządzili tylko socjaldemokraci i to oni kradną. Uczciwi socjaldemokraci nic nie zmienią, bo cały ich system polega na grabieży – czy kradną legalnie, czy nielegalnie, to skutki są takie same – ten który majątek wypracował nie ma go.
Pozdrowienia,
Grzegorz GPS Świderski
Nie zauważyłam żadnych
14 Grudnia, 2015 - 09:46
Nie zauważyłam żadnych działań socjalistycznych poprzedniego rządu. Skoro wyznacza sie wizytę u ginekologa za pół roku, to socjalizmu w słuzbie zdrowia nie widzę. Skoro w moim prawie 200-tys. mieście oferuje sie młodym pracę po 6,-zł za godzinę, a tak naprawde to żadnej to i w tej dziedzinie nie widzę socjalizmu. Socjalizm, z definicji nie polega przcież na mnożeniu bytów administracyjnych.
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika gps65 nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Socjalizm14 Grudnia, 2015 - 12:27
Socjalizm w edukacji, służbie zdrowia i ubezpieczeniach społecznych nie polega na jakości tych usług. Nie jest tak, że gdy jakość jest dobra to mamy socjalizm, a gdy zła, to kapitalizm. Socjalizm polega na tym, że państwo zbiera fundusze na te dziedziny stosując przemoc. Kapitalizm polega na tym, że ludzie sami, dobrowolnie opłacają te usługi, a socjalizm polega na tym, że państwo wymusza płacenie policyjną pałą. Oczywiście w praktyce pałę policja wyciąga rzadko - zdecydowana większość ludzi płaci ze strachu przed państwową przemocą. I PO i PiS ten socjalizm popierają i wykonują. By go wykonać odbierają nam przemocą ponad połowę owoców naszej pracy. To jest ten wrzód, który rujnuje Polskę. Bo pieniądze zebrane przemocą zawsze są marnotrawione. Najoszczędniej i najsensowniej wydaje pieniądze ten, kto je sam zarobił. Wydawanie cudzych pieniędzy zawsze prowadzi do patologii i marnotrawstwa. To jest oczywista oczywistość.
Pozdrowienia,
Grzegorz GPS Świderski
Szechter- słucha Jacka Kaczmarskiego..
14 Grudnia, 2015 - 11:48
Szechter..zarządził w GWnach, dsłuchanie i to zbiorowe, utworów Jacka Kaczmarskiego - barda Solidarności..
występował -też, na salonie GWna - " Salon Niezależnych"
Coby -jaj nie było..
Tak, tak , już nie Bauman..ale Jacek Kaczmarski..
Co to się Szechterowi POrobiło , tak znienacka? w tej niezwykle "ozumnej" łepetynie..
Może , tak mniemam
- macie zwalczać SOLIDARNOŚĆ..to musicie wiedzieć-co to była Soloidarność musicie nasiąknąć tymi klimatami..w podtekstach szedł przekaz do politruków zamienionych w redaktorów.. Wyście już w te "multi - kulti" i inne internacjonalizmy..tak daleko zaszli..a tu SOLIDARNOŚĆ ..SOLIDARNOŚĆ na się należy dobić!!! A to inne klimaty!!!
Zapewne , nawoływał Szechter po GWnach.. Te nacjonalizmy.... te mrzonki o państwie polskim ..dla Polaków...
My , musimy im z głów powybijać i towarzysze z międzynarodówki podzielają ten pogląd!!!
Gorączkował się , zapewne- Szechter...
I my tu , w redakcji GWna mamy samego -barda- tego Kaczmarskiego....tej zasranej POLSKOŚCI..tej zafajdanej - Solidarności .. I mamy Krzywonos..za emeryturę..Bolka mamy za Bolkowanie i innych mamy.. Ale ich było 10 milionów.!!!
Nie możemy ich wszystkich mieć.. Bo ; jak zapłacimy każdemu po "Krzywonosowemu" -te 7000tys na m-c emerytury ..to; co to za interes?
Co to za interes?
Pieklił się Szechter...
Jarosław Kaczyński , ba, PiS cały , łącznie z prezydentem Andrzejem Dudą..mówili : - będziemy zasypywali podziały..Dość dzielenia Polaków..
Jak to Szechter usłyszał..jak się za łepetynę złapał..
- a ! Chcą zasypywać POdziały!!!!! zawył wściekle..
A! To ja im dam!!!!
Krzywonosy na barykady!!! i inne NASZE -Solidarnościuchy - na barykady,,,
MY - Szechter jesteśmy -Solidarność aż po GWNa z Solidarności wyrosłe..
My; są sól soli Solidarności a Kiszczak i Jaruzelski - ludźmi honoru,,,
My - Solidarność a PiS..i ten Jarosław Kaczyński -to ZOMO.. to dyktator , faszystowski..i jeszcze Putin -Łukaszenkowaty..
To ON ..ten Kaczyński..ten ..ten zamordysta..uzurpator i dyktator- dyktatorski.. I, I, ....I....JA - Szechter mu dam!!!!
Niech Petru ...barykady buduje.!!!!!
.Niech "MURY RUNĄ"...
Wyjdziemy z Kaczyzmu , zerwiemy kajdany a nawet -bat połamiemy..
Tak nam dopomóż -Merkel..
No i mili państwo rodzi się kłopot; jak zasypywać rowy .. skoro CI po drugiej stronie przeleźli na "naszą" stronę a nas wypychają, na wszelkie możliwe sposoby na TAMTĄ STRONĘ?...
Szechter, wsłuchany w Jacka Kaczmarskiego ..aż po GWna.. a Jarosław Kaczyński z życiorysem Kim Dzon'a kolejnego autorstwa Łukaszenki? Czy to prawdziwa scena? Czy ; ktoś z nas durni robi..-tylko..
No , coś tu w tej medialnej układance zgrzyta..coś jest -nie tak!!!
Prezes nie jedno ma imię..Rzepliński .."tyż" jest prezesem..
Tymczasem u cioci Merkel.
.troszczą się o prawa i obowiązki w Polsce.. te spoczywające na rządzących..
o opozycji i jej chwytach POniżej Petru.. jak na razie -cisza..
I coś w tym jest...
Pozdrawiam..
PS... UE pozwoliła nam się zgodzić na powołanie Straży Granicznej dla całej UE..
Niezwykle łaskawi są -ci z UE,,,,
Jeszcze trochę a nawet podpisu- parafki.. nas pozbawią!!!!
Pozdrawiam i to serdecznie..
poko
Nie wiem dla kogo ten
14 Grudnia, 2015 - 11:59
Nie wiem dla kogo ten Kaczmarski, młodych on nie obchodzi, a i wielu starszych go nie pamięta; chyba sie ten Michnik zakonserwował we wlasnym sosie. Najgorsze, że najwięcej młodych jest zainteresoiwanych wyjazdem z Polski: nie stać ich na założenie rodziny, nie stać na wynajęcie mieszkania a nawet na zwyczajne życie.
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika gps65 nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Nie stać14 Grudnia, 2015 - 12:31
Młodych nie stać na założenie rodziny i wynajęcie mieszkania, bo państwo w tym przeszkadza. Państwo obciąża pracę podatkami i składkami powodując to, że się nie opłaca pracować. Państwo odbierając nam ponad połowę naszych zarobków powoduje, że nic się nie opłaca. Państwo rządzone i przez PO i przez PiS.
Pozdrowienia,
Grzegorz GPS Świderski
Kaczmarski Jacek..dla wszystkich -od zaraz..
14 Grudnia, 2015 - 16:29
Piszesz cyt "nie wiem dla kogo ten Kaczmarski",i dodajesz "młodych on nie obchodzi, starsi zapomnieli"..
Nieśmiało..bardzo nieśmiało podpowiem : może to błąd , że ludzie nie wiedzą kto to był Jacek Kaczmarski?
Może to błąd tych , którzy go zapominają?..a nie Jacka Kaczmarskiego..
Może, jak młodzi , starzy wiedzieliby -kto zacz ..ten- bard Solidarności.. może nie musieliby emigrować z Polski ,za chlebem?
Tak się zastanawiam..
Legiony to żołnierska nuta
Legiony to żołnierski los
Legiony to żołnierska buta
Legiony to ofiarny stos....(I- sza brygada..)
Pozdrawiam
poko
PO, Petru, PSL, SLD
14 Grudnia, 2015 - 13:10
Jak ich zwał , liberałowie , demokraci socjalistyczni,czy jeszcze inaczej, niewazne, - to przede wszystkim, kłamcy ( mnóstwo niespełnionych obietnic) , łajdacy , złodzieje ( niezliczone afery z korzyściami w tle) i mordercy (Smoleńsk). Należy ich odsunąć od władzy i ulokować w miejscach odosobnionych dla nich przewidzianych kodeksem karnym.
Należy poprzeć i stale popierać obóz białoczerwonych , a nie tęczowych , czy błękitnych , ale jednocześnie nie oczekiwać cudów natychmiastowej zmiany takiej , zeby sie podobała każdemu. To jest nierealne , bo jeszcze sie taki nie urodzil , ktory by wszystkim dogodził. . Jeśli ktos mysli ,ze jest to możliwe , to niech sie zapisze do bractwa Świadkow Jehowy i czeka , aż Bóg Jehowa wszystko zalatwi i ustanowi wieczny Raj na odnowionej Ziemi.
PO, Petru, PSL, SLD
14 Grudnia, 2015 - 13:24
Oni już zostali odsunięci od władzy. Więc ten problem już mamy z głowy. Teraz porozmawiajmy o problemach istniejących, do rozwiązania. Problemy rozwiązane zostawmy. Dziś realnym problemem Polski jest socjaldemokratyczny ustrój gospodarczy. Problemem jest to, że państwo drastycznie obciąża koszty pracy, państwo wtrynia się do najdrobniejszych aspektów życia człowieka. A państwo to aparat przemocy i wszystko co robi to robi to na siłę, pod groźbą kary. A w edukacji, służbie zdrowia, ubezpieczeniach społecznych przemoc jest zbędna. Przemoc jest potrzebna tylko i wyłącznie do obrony przed przemocą innych. W każdej innej dziedzinie jest niszcząca, szkodliwa, destrukcyjna. Dlatego edukacja, służba zdrowia i ubezpieczenia społeczne są w Polsce najgorsze, najbardziej marnotrawne, na niskim poziomie – bo są realizowane przez policyjną pałę. A to ponad połowa budżetu państwa!
Pozdrowienia,
Grzegorz GPS Świderski
niestety
14 Grudnia, 2015 - 17:01
Niestety jeszcze nie są odsunieci od władzy i długo jeszcze ciężko ich bedzie od niej odsunąć - patrz Trybunał Konstytucyjny, sądownictwo, media , samorządy, ech mozna by tak długo. I to jest glówny problem.
Omijanie prawa
14 Grudnia, 2015 - 19:19
OK, są odsunięci częściowo, a w najbliższym czasie zostaną usunięci całkowicie. To się toczy. Przez 4 lata PiS odsunie wszystkich. Problem w tym, co zrobią ci, którzy przyjdą na ich miejsce. No więc moim zdaniem jeśli będą wykonywać to samo socjalistyczne prawo, tylko solidniej i uczciwiej, to będzie jeszcze gorzej. Jak się już nikomu nie uda dać łapówki by ominąć głupi socjalizm, to socjalizmu będzie więcej, a zatem więcej destrukcji, biedy i bezrobocia. W Polsce się jeszcze daje żyć tylko dlatego, że głupie prawo można omijać. Jeśli nie będzie można omijać, jeśli tempo tworzenia ustaw wzrośnie, to będzie tylko gorzej.
Pozdrowienia,
Grzegorz GPS Świderski
Przykre, Pan jest kompletnie wyobcowany od tego co się dzieje...
15 Grudnia, 2015 - 22:27
Przykre, ale Pan jest kompletnie wyobcowany od tego co się już dzieje. czyli sprawnie postępującej likwidacji bałaganu i złodziejstwa PO aferałach, także w kancelarii Komorowskiego, które muszą znaleźć epilog przed sądem.
Także odejście od demoralizujących ustaw o związkach 1-płciowych, którymi PO chciała zaśmiecać umysły uczniów w szkołach podstawowych, oraz ustawy o uzgadnianiu płci- która miała za zadanie wprowadzić tylnymi drzwiami zgodę na małżeństwa jednopłciowe i możliwość adopcji przez nie dzieci. Także zakończone śledztwo po "katastrofie smoleńskiej"- z wnioskami, które kłócą się z elementarnymi prawami fizyki, muszą być zrewidowane przez nową Komisję w zgodzie z nimi.
Panu jak widzę zależy tylko na ciepłej wodzie w kranie, a cała otoczka bezprawia fukcjonująca wokół odsuniętych drani, jest dla Pana nie warta zachodu, no bo "kradną wszyscy w Polsce". W myśl tej pokrętnej maksymy, stawia Pan znak równości pomiędzy rządem aferzystów i zwycięskim obozem reformatorów, których elektorat wybrał do zdecydowanej naprawy Rzeczypospolitej, bez względu na koszty (sic!).
anty bolszewik