Kolego GPS, jeśli chcesz abym Tobie oddał swój głos, to wykorzystaj ostatnie kilkanaście dni kampanii i zacznij pisać o bieżących problemach Polski i Polaków, odchodząc od teorii.
Jest jeszcze na to czas.
Wszystkie problemy Polaków, czy to bieżące, czy przeszłe, są wynikiem tylko i wyłącznie działania państwa. To państwo i jego urzędnicy wywołują wszystkie problemy. Rozwiązanie problemów jest więc proste – należy zwolnić większość urzędników i wycofać państwo z większości działań. Państwo jest potrzebne tylko i wyłącznie do tego by chronić ludzie życie, wolność i własność - wszelkie inne sprawy, takie jak edukacja, przemysł, służba zdrowia, kultura, bakowość, ubezpieczenia społeczne etc… powinny być zostawiona ludziom i ich dobrowolnym wspólnotom, a nie państwu, czyli aparatowi przemocy.
A póki co, na szybko, po wyborach, mając kilkunastu posłów, należy po prostu zlikwidować podatek dochodowy. To bardzo szybko rozwiąże większość egzystencjalnych problemów Polaków, bo Polska stanie się rajem podatkowym i dzięki temu gwałtownie rozkwitnie. Trzeba tylko zagłosować na partię KORWiN.
Ale jak na ten przykład ma się to do armii?
Jak wg Grzegorza Świderskiego powinna wyglądać armia?
Jaki jest stosunek Grzegorza Świderskiego w kwestii wsparcia dla Polaków z Kresów, tych pozostałych na Kresach i tych wysiedlonych wgłąb Sowietów?
Jak dalekie zmiany powinny być wprowadzone w prawie do posiadania broni?
Polacy Polakom, czy to na kresach, czy gdzie indziej, powinni pomagać. Państwu nic do tego. Państwo utrudnia wszelką wzajemną pomoc, bo odbiera Polakom większość owoców naszej pracy. Trzeba tego pasożyta usunąć.
Zakaz posiadania broni i pozwolenia na broń należy całkowicie zlikwidować.
W ogóle zgadzam się w pełni z programem partii, do której należę, czyli Partii Libertariańskiej i z programem partii, z której list kandyduję, czyli partii KORWiN.
Chyba pan żartuje, oddawanie głosów na pańską partie, w tej tragicznej sytuacji jaka Polska się znalazła, to rozdrabianie głosów, a więc świadoma POmoc dla PO.
Ile pańska partia może osiągnąć, 01% przy mocnych porywach wiatru, a PIS do 50%, więc kto jest w stanie zahamować dalszy ciąg zniszczeń i wygasania Polski.
Wszystko wam nie pasuje, a to Kaczyński to, a to sramto, byle tylko nie dopuścić PIS do władzy, i nie POzwolić na naprawę Rzeczypospolitej, tylko prywaty wam w głowie, a losy Ojczyzny mało was obchodzą.
Powtórzę jeszcze raz, oddawanie głosów na takie kanapowe partie jak pana, to wyciągnięta POmocna dłoń dla POlszewi, i akceptacja dalszego niszczenia i wygaszania Polski.
Ja wybieram wolność i niepodległość dla Polski, więc głosuje na PIS
Vote up!
3
Vote down!
0
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu". -------------------------
Jeśli przyjmiemy, że PiS jest w stanie zmienić Polskę w ramach UE, to rzeczywiście rozsądne, by głosować na PiS. Jednak jeśli weźmiemy pod uwagę słowa J. Kaczyńskiego, iż można oddawać suwerenność pod wpływem nacisków i nadchodzących wyborów, to obraz oczekiwanych zmian oddala się.
To co POzwolić by ta banda dalej rządziła i wygaszała Polskę, bo PIS zły, przestań żartować.
Niema i nie będzie jeszcze długo partii, prócz PO, coby dorównała PISowi
Mnie też wiele rzeczy nie podoba się co robi PIS, ale gdy chodzi o Polskę, moje prywatne sprawy idą w kont.
Chyba że udajemy że chcemy wolnej Polski, i rozbijamy głosy na partie kanapowe z minimalnym procentem poparcia społecznego, czym wspieramy Niemiecką-żydowską Partie Obywatelską.
Gdyby Ruch Narodowy miał tyle co PIS, to głosował bym na RN, byle zdrajców z PO-PSL wyrzucić.
Chociaż RN to nie moja bajka, ale liczy się dobro Polski, chociaż co nie którzy nie dorośli do tego by to zrozumieć.
Pozdrawiam
Vote up!
2
Vote down!
0
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu". -------------------------
PO i PiS to to samo, to bratnie partie, które realizują dokładnie ten sam projekt polityczny. To są ideologiczni socjaldemokraci, którzy niszczą Polskę od lat. Nie ma kompletnie żadnego znaczenia czy się głosuje na PO czy na PiS - efekt będzie dokładnie taki sam. Tu więcej o podobieństwach: http://gps65.salon24.pl/445964,po-i-pis-to-to-samo
Nazwy partii nie niosą ze sobą żadnej treści ideologicznej (Platformą Obywatelską czy Prawem i Sprawiedliwością mogły by się nazwać wszystkie partie - od skrajnie lewicową po skrajną prawice).
Obie partie mają charakter wodzowski - wszystko kręci się wokół liderów: J. Kaczyńskiego i D. Tuska.
Obie partie uznają się za prawicowe.
Obie partie uznają się za chrześcijańskie.
Obie partie twierdzą, że są wolnorynkowe.
Obie partie chcą wzrostu wynagrodzeń w strefie budżetowej.
Obie partie twierdza, że chcą obniżyć podatki.
Obie partie mówią o wielkiej potrzebie zmian w konstytucji.
Obie partie nie pokusiły się dotychczas o zmianę konstytucji, za wyjątkiem sprawy aborcji i aresztowań.
Obie partie twierdzą, że należy walczyć z klientelizmem i nepotyzmem.
Obie partie obsadzają wszystkie możliwe urzędy„swoimi” ludźmi.
Obie partie pozbywają się ze swoich szeregów ludzi krytykujących władze partyjne.
Obie partie twierdzą, że należy zamknąć drzwi do Sejmu oszustom i kryminalistom.
Mimo to obie partie wchodzą w koalicje z partiami cwaniaków i oszustów takimi jak Samoobrona, LPR czy PSL.
Obie partie nie zamierzają zlikwidować KRUS-u bo zawierają koalicje z partiami wiejskimi jak Samoobrona, czy PSL.
Obie partie uznają się za partie postsolidarnościowe (dzisiaj to nawet Wojtek Olejniczak twierdzi, że Solidarność miała na niego wielki wpływ).
Nie przeszkadza to obydwu partiom w przyjmowaniu byłych wybitnych działaczy PZPR jak: K. Karski, W. Jasiński, A. Olechowski (nawet współzałożyciel PO).
Obie partie składały liczne demagogiczne obietnice wyborcze (3 miliony mieszkań, cud gospodarczy… - których to obie partie nie są w stanie zrealizować, a społeczeństwo nie jest w stanie obydwu partii z takich obietnic rozliczyć - bo nie ma jak!)
Obie partie powstały na gruzach AWS.
Obie partie krytykują dziś reformy AWS, mimo że członkowie obydwu partii są za nie odpowiedzialni.
Za rządów obydwu partii ministrem był Radosław Sikorski.
Obydwie partie sprawiają, więc że polska polityka jest popieprzona. Albo po prostu zakłamana jak cholera.
Obie partie są też ze sobą w wielkim konflikcie.
Obie partie nie przyznają się jednak, że to one zaczęły ten konflikt.
Obie oskarżają się nawzajem o wszystko łącznie z gradem i nieoczekiwanymi opadami.
Tworzą, więc obie partie dalej ten konflikt, który szkodzi Polsce. I obie partie wiedzą, że konflikt ten jest bezsensowny, ale rentowny. I wiedzą, że dzięki niemu stale będą miały te parę procent więcej.
W obydwu partiach była pani Nelly Rokita.
Obydwie partie poparły traktat akcesyjny do UE.
Obie partie twierdzą, że interesuje ich wolna i niezależna Polska. Mimo tego obydwie partie popierają Traktat Lizboński.
A wracają jeszcze do liderów partii: obydwaj byli premierami.
Obydwie partie mają tak zwanych: niezależnych specjalistów.
Obydwie jednak nigdy nie pokusiły się na ujawnienie ich nazwisk.
Środowiska obydwu partii uczestniczyły w obradach okrągłego stołu.
Obydwie więc partie tworzyły tak naprawdę system III RP.
Obydwie partie wysłały polskich chłopców do Iraku i Afganistanu.
Obydwie więc najpierw zaangażowały się (mniej lub bardziej) w budowę III RP, a potem ogłosiły program jej naprawy.
Obie partie wykorzystują efekty pracy CBA i ABW w polityce zamiast w prokuratorze.
Obie partie wpuściły w machinę sejmową kilka dobrych ustaw źle zapisanych, a potem udowadniania całemu światu, że były dobre, tylko agenci kontratakują (np. sprawa lustracji).
Obie partie obniżyły rangę sądu, w tym TK,
AntyTaniePaństwo i brak reform finansów publicznych mimo pracy Zyty Gilowskiej w obu partiach
to w obecnej sytuacji głos stracony. Niezależnie od Pana pogladów i od tego , czy jest Pan czlowiekiem krysztalowym, porzadnym , madrym , zdecydowanym itd, itp., Powiem wiecej , ze to byłby glos oddany na PO, a jesli chcemy odsunać od wladzy ten gnój , ktory teraz rzadzi , to ja i takze Pan powinnismy glosować na PIS.
Ludzie obudźcie się! Na prawdę żyjecie w przekonaniu, że PiS to jest jakas alternatywa? Głosujcie na PiS- po wyborach zmienią się tylko chorągwie. Może jeszcze to, że polskim klechom przybędzie trochę Mercedesów i uczestnictwo w niedzielnej mszy stanie się obowiązkowe. Jeździcie po lemingach a sami dajecie nabrać się na proste sztuczki pokazywane wam od lat. Proszę- bombardujcie minusami. Nie dbam o to.
W Twojej wypowiedzi widać typowego wyborcę w pigułce- dwie partie, żadnych alternatyw. Od 26 lat widać efekty takiego działania. Im więcej takich jak Ty tym Polska szybciej zniknie z mapy.
Komentarze
Nie tędy droga
8 Października, 2015 - 23:31
Kolego GPS, jeśli chcesz abym Tobie oddał swój głos, to wykorzystaj ostatnie kilkanaście dni kampanii i zacznij pisać o bieżących problemach Polski i Polaków, odchodząc od teorii.
Jest jeszcze na to czas.
Problemy
8 Października, 2015 - 23:53
Wszystkie problemy Polaków, czy to bieżące, czy przeszłe, są wynikiem tylko i wyłącznie działania państwa. To państwo i jego urzędnicy wywołują wszystkie problemy. Rozwiązanie problemów jest więc proste – należy zwolnić większość urzędników i wycofać państwo z większości działań. Państwo jest potrzebne tylko i wyłącznie do tego by chronić ludzie życie, wolność i własność - wszelkie inne sprawy, takie jak edukacja, przemysł, służba zdrowia, kultura, bakowość, ubezpieczenia społeczne etc… powinny być zostawiona ludziom i ich dobrowolnym wspólnotom, a nie państwu, czyli aparatowi przemocy.
A póki co, na szybko, po wyborach, mając kilkunastu posłów, należy po prostu zlikwidować podatek dochodowy. To bardzo szybko rozwiąże większość egzystencjalnych problemów Polaków, bo Polska stanie się rajem podatkowym i dzięki temu gwałtownie rozkwitnie. Trzeba tylko zagłosować na partię KORWiN.
Pozdrowienia,
Grzegorz GPS Świderski
No dobrze
9 Października, 2015 - 06:06
Ale jak na ten przykład ma się to do armii?
Jak wg Grzegorza Świderskiego powinna wyglądać armia?
Jaki jest stosunek Grzegorza Świderskiego w kwestii wsparcia dla Polaków z Kresów, tych pozostałych na Kresach i tych wysiedlonych wgłąb Sowietów?
Jak dalekie zmiany powinny być wprowadzone w prawie do posiadania broni?
Odpowiedzi
9 Października, 2015 - 11:48
Tu jest mój stosunek do armii:
http://gps65.salon24.pl/458348,my-partyzanci
http://gps65.salon24.pl/458522,wydatki-militarne
Polacy Polakom, czy to na kresach, czy gdzie indziej, powinni pomagać. Państwu nic do tego. Państwo utrudnia wszelką wzajemną pomoc, bo odbiera Polakom większość owoców naszej pracy. Trzeba tego pasożyta usunąć.
Zakaz posiadania broni i pozwolenia na broń należy całkowicie zlikwidować.
W ogóle zgadzam się w pełni z programem partii, do której należę, czyli Partii Libertariańskiej i z programem partii, z której list kandyduję, czyli partii KORWiN.
Pozdrowienia,
Grzegorz GPS Świderski
prośba o uwierzytelnienie
9 Października, 2015 - 11:44
jakie są pana konkretne dokonania?
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Dokonania
9 Października, 2015 - 11:49
Tu je wymieniłem: http://lubczasopismo.salon24.pl/PupillaLibertatis/post/564622,kandydowanie-i-blogowanie
Pozdrowienia,
Grzegorz GPS Świderski
dokonania
9 Października, 2015 - 19:47
Mam na mysli dokonania porównywalne np. z pracą Grzegorza Brauna
Bóg - Honor - Ojczyzna!
@GPS 65
9 Października, 2015 - 21:41
A cso z pytan obyczajowych - jaki jest pana stosunek do zdrady ............malzenskiej:-))))))))
Pozdrowienia i zycze sukcesu, moze bedziemy mieli znajomego posla, ktory zaznaczy w swoim CV ze jest blogerem Niepoprawnych.pl
GPS
10 Października, 2015 - 09:14
Chyba pan żartuje, oddawanie głosów na pańską partie, w tej tragicznej sytuacji jaka Polska się znalazła, to rozdrabianie głosów, a więc świadoma POmoc dla PO.
Ile pańska partia może osiągnąć, 01% przy mocnych porywach wiatru, a PIS do 50%, więc kto jest w stanie zahamować dalszy ciąg zniszczeń i wygasania Polski.
Wszystko wam nie pasuje, a to Kaczyński to, a to sramto, byle tylko nie dopuścić PIS do władzy, i nie POzwolić na naprawę Rzeczypospolitej, tylko prywaty wam w głowie, a losy Ojczyzny mało was obchodzą.
Powtórzę jeszcze raz, oddawanie głosów na takie kanapowe partie jak pana, to wyciągnięta POmocna dłoń dla POlszewi, i akceptacja dalszego niszczenia i wygaszania Polski.
Ja wybieram wolność i niepodległość dla Polski, więc głosuje na PIS
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
@Jestem jaki jestem
10 Października, 2015 - 11:53
Jeśli przyjmiemy, że PiS jest w stanie zmienić Polskę w ramach UE, to rzeczywiście rozsądne, by głosować na PiS. Jednak jeśli weźmiemy pod uwagę słowa J. Kaczyńskiego, iż można oddawać suwerenność pod wpływem nacisków i nadchodzących wyborów, to obraz oczekiwanych zmian oddala się.
Pacyna
10 Października, 2015 - 14:30
To co POzwolić by ta banda dalej rządziła i wygaszała Polskę, bo PIS zły, przestań żartować.
Niema i nie będzie jeszcze długo partii, prócz PO, coby dorównała PISowi
Mnie też wiele rzeczy nie podoba się co robi PIS, ale gdy chodzi o Polskę, moje prywatne sprawy idą w kont.
Chyba że udajemy że chcemy wolnej Polski, i rozbijamy głosy na partie kanapowe z minimalnym procentem poparcia społecznego, czym wspieramy Niemiecką-żydowską Partie Obywatelską.
Gdyby Ruch Narodowy miał tyle co PIS, to głosował bym na RN, byle zdrajców z PO-PSL wyrzucić.
Chociaż RN to nie moja bajka, ale liczy się dobro Polski, chociaż co nie którzy nie dorośli do tego by to zrozumieć.
Pozdrawiam
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika gps65 nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
PO i PiS10 Października, 2015 - 15:31
PO i PiS to to samo, to bratnie partie, które realizują dokładnie ten sam projekt polityczny. To są ideologiczni socjaldemokraci, którzy niszczą Polskę od lat. Nie ma kompletnie żadnego znaczenia czy się głosuje na PO czy na PiS - efekt będzie dokładnie taki sam. Tu więcej o podobieństwach: http://gps65.salon24.pl/445964,po-i-pis-to-to-samo
Pozdrowienia,
Grzegorz GPS Świderski
GPS
10 Października, 2015 - 17:14
A świstaki zawijają tę czekoladę w sreberka, takie i inne bzdety może pan wciskać sympatykom własnej partii.
Panie GPS na Berdyczów, razem z Korwinem i Wiplerem.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
PO i PiS
10 Października, 2015 - 17:53
Pozdrowienia,
Grzegorz GPS Świderski
Panie a może towarzyszu
10 Października, 2015 - 18:46
Smród Moskiewski ciągnie się za wami, aż tu NP go czuć
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
głos oddany na Pana
10 Października, 2015 - 18:42
to w obecnej sytuacji głos stracony. Niezależnie od Pana pogladów i od tego , czy jest Pan czlowiekiem krysztalowym, porzadnym , madrym , zdecydowanym itd, itp., Powiem wiecej , ze to byłby glos oddany na PO, a jesli chcemy odsunać od wladzy ten gnój , ktory teraz rzadzi , to ja i takze Pan powinnismy glosować na PIS.
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Piotr_bzyk nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
CO WY Z TYM PISEM?10 Października, 2015 - 19:37
Ludzie obudźcie się! Na prawdę żyjecie w przekonaniu, że PiS to jest jakas alternatywa? Głosujcie na PiS- po wyborach zmienią się tylko chorągwie. Może jeszcze to, że polskim klechom przybędzie trochę Mercedesów i uczestnictwo w niedzielnej mszy stanie się obowiązkowe. Jeździcie po lemingach a sami dajecie nabrać się na proste sztuczki pokazywane wam od lat. Proszę- bombardujcie minusami. Nie dbam o to.
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Jestem jakim jestem nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
To se głosuj na PO Piotrze10 Października, 2015 - 21:35
Jak ci PIS stoi na przeszkodzie naprawy Rzeczypospolitej.
A wy kanapowe i mało procentowe partie, zrobicie POżądek z PO, koń Romek to ma ubaw.
Ja wiem, zbliżają się wybory, armia zbawienia PO zaczyna działać.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
Nie to miałem na myśli.
10 Października, 2015 - 21:51
Dla jasności- sprzedawczykami z PO gardzę jeszcze bardziej.
Ponadto
10 Października, 2015 - 22:00
W Twojej wypowiedzi widać typowego wyborcę w pigułce- dwie partie, żadnych alternatyw. Od 26 lat widać efekty takiego działania. Im więcej takich jak Ty tym Polska szybciej zniknie z mapy.
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Jestem jakim jestem nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Ponadto Piotrze10 Października, 2015 - 23:05
Masz racje, im więcej takich jak wy, którzy wspierają PO, bo rozbijają głosy na partie nic nie znaczące, to Polska zniknie.
Co za bystrość umysłu z pana strony, partia z poparciem 5% jaką może osiągniecie, rozwali te bandyckie PO.
Przestań pan pieprzyć farmazony, o wolnej Polsce, z 5% poparciem
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
?
11 Października, 2015 - 07:16
Gdyby Polacy byli mądrzejszym narodem te partie miałyby ciut więcej poparcia.
gdyby
11 Października, 2015 - 12:45
Gdyby ciocia stanęła na rękach , to by była skarbonka.