STO SZESNASTA MIESIĘCZNICA SMOLEŃSKIEJ ZBRODNI
Nigdy nie zapomnimy o smoleńskiej zbrodni, wiemy co się tam stało i rozumiemy polityczną rangę tego faktu. Prawda o tej zbrodni jest polityczną bronią masowego rażenia, jej użycie może w jednej chwili wymieść całą totalitarną opozycję na śmietnik historii. Koniec ich karier, koniec bezczelnego złodziejstwa, koniec czynionej bez sumienia i zrozumienia krzywdy ludzkiej.
Oni doskonale o tym wiedzą i robią wszystko by
ZASZCZUĆ POLSKĘ AŻ DO ZAGRYZIENIA!
Strategia czerwonego jest w sumie prosta, prymitywna i powtarzalna. Komuniści wszystkich czasów w historii świata stosują konsekwentnie "nowe kłamstwa w miejsce starych" przeplatane z systematycznym łańcuchem agresywnych prowokacji i kolejnych "gier operacyjnych".
Do realizacji takiego programu samodzielne myślenie nie jest potrzebne, wystarczą byle jakie głąby, które sprawnie odtwarzają elementy stereotypowej sekwencji obelg. Tak to robiła propaganda rewolucji francuskiej końca XVIII wieku, która naśladując panią Senyszyn, nawet stary katolicki kalendarz zastąpiła nowym świeckim kalendarzem republikańskim. Tak to robił Karol Marks ucząc komunistycznych dziennikarzy tego jak mają korzystać z obelg i pomówień zamiast polemiki politycznej w "Krytyce programu Gotajskiego". Tak to robili agitatorzy rosyjskiej rewolucji Lenina i Stalina, a także niemieckiej rewolucji narodowo-socjalistycznej Adolfa Hitlera i Josepha Goebbelsa. Tak samo działali propagandyści sowieckiego komunizmu w Polsce od 1918 roku (SDKPiL, KPP, PPR, PZPR, ZSL, SLD) do 2019 roku.
Ta oczywista wiedza o tym z kim mamy do czynienia nie wystarczy.
Zrozumieć trzeba całą złożoną treść rzeczywistości.
Weźmy przykład z ostatniej ostro sponsorowanej antypolskiej gry operacyjnej przeciwko polskiej praworządności. Oto cytat z felietonu zatytułowanego "Republika sędziów 2019":
"Zrozumieć wreszcie trzeba, że pod płaszczykiem walki o „wolne sądy” i o przywrócenie rzekomo naruszonej praworządności trwa walka o przekształcenie III RP z państwa prawnego w republikę sędziowską, w której o wszystkim decydować będzie wyłącznie trzecia władza."
Tak to wygląda na pierwszy rzut oka, że ta "sędziowska republika" wcale nie chce być suwerenną republiką, ale wręcz przeciwnie - ona wręcz demonstracyjnie i manifestacyjnie z każdym drobiazgiem leci do do swojego feudalnego pana bijąc pokłony i okazując wiernopoddańczą uległość pokornie zadając pytania prejudycjalne, jako daninę z polskiej suwerenności.
Czynią tak wbrew i przeciwko traktatom i zawartym umowom akcesyjnym o polskim członkostwie w Unii Europejskiej. Widać wyraźnie - Oni nie chcą polskiej suwerenności, nie chcą i nie szanują polskiej Niepodległości.
Dlaczego to robią?
Czy oni zdają sobie sprawę z tego, do czego nawołują?
Jestem pewien, że świetnie wiedzą. Tylko głupi by nie wiedział.
I przyjmuję to jako świadectwo, jako dowód działania w złej wierze, jako deklarację prawdziwego wroga naszej Ojczyzny.
Któż inny śmiał by taki despekt czynić naszej Matce, Królowej Polski?
Kto?
Okazuje się, że są tacy.
Strzelcy katyńscy.
* * *
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 2989 odsłon
Komentarze
MOTTO NASZYCH PRZECIWNIKÓW: "ZASZCZUĆ POLSKĘ AŻ DO ZAGRYZIENIA"
10 Grudnia, 2019 - 16:08
https://www.youtube.com/watch?v=Mt3JeTma9tg(link is external)
michael
To był zamach wręcz morderstwo
10 Grudnia, 2019 - 13:42
Zamach na tle politycznym w wyniku którego ginią Prezydenci RP, kwiat dowództwa wojskowego, politycy, duchowni coś na wzór zbrodni Katyńskiej i w tym samym miejscu. To nie był przypadek. Rosja morduje kwiat narodu Polskiego po raz kolejny. Wielu temu się przygląda, wielu się cieszy ale to nie są Polacy to Kremlowska agentura- zdrajcy ojczyzny sowieckie pomiotło. Historia i naród ich rozliczy.
@Tezeusz
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika 35stan został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
10 Grudnia, 2019 - 17:28
Ręce opadają jak się czyta takie teksty i komentarze ludzi widzących tylko na jedno oko.
Zbrodnia z 10.04.2010 roku to nie tylko Rosja ale też strona zachodnia.
Jak się wygłasza takie opinie, to wypadałoby głębiej poznać ten problem.
A.Macierewicz na łamach Gazety Polskiej w marcu 2010 roku, zamieścił tekst poświecony ówczesnej stuacji geopolitycznej związanej z prowadzoną ówcześnie przez USA/Zachód nazywanej polityką resetu USA-Rosja, rozpoczętej na poczatku 2009 roku przez prezydenta B.H.Obamę, Na początku maja 2010 roku, po wydarzeniach z 10.04.2010 roku, zamieścił kolejny tekst w GP pt. "Droga do Smoleńska" w którym nawiązał do sytuacji geopolitycznej, o której pisał miesiąc wcześniej i przedstawił geopolityczne tło tych wydarzeń pisząc:
"Lech Kaczyński wraz z elitą niepodległościową znalazł się w wirze wielkiej rosyjskiej operacji odzyskiwania wpływów na obszarze dawnego imperium i to w uzgodnieniu z Niemcami oraz za zgodą rządu Donalda Tuska. Była to w istocie gigantyczna pułapka, która zatrzasnęła się wraz ze startem Tu-154 10 kwietnia o godzinie 7.20 czasu warszawskiego"
Oprócz Rosji wymienił tu Niemcy i rząd D.Tuska o USA dyskretnie przemilczając.
Radzę więcej wiedzy, bo zęby cierpną od takich dyletanckich teścików.
Ręce opadają...
10 Grudnia, 2019 - 17:56
...gdy się czyta teksty ludzi ślepych i głuchych, zęby cierpną od takich dyletanckich "opracowań"...i tym oto sposobem Niepoprawni stają się klubem dyletantów, którzy wiodą prym.
Chwała niepoprawnym dyletantom !
Verita
Nie na chwałę Ścierwoneonówki
10 Grudnia, 2019 - 18:11
Dzisiaj w ścierwoneonówce nawiedzony sowiecki troll napisał iż tupolew z Prezydentem wcale nie poleciał do Rosji a katastrofa była w Polsce. Tylko choroba psychiczna i sowiecki smród to Ścierwoneonówki .Tam wracaj do swoich.
https://att.neon24.pl/post/152022,kilka-slow-o-smolensku
Adresat komentarza: 35stan - ktoś o bolszewickiej mentalności
10 Grudnia, 2019 - 22:00
To miejsce i te łamy mogłyby służyć skupieniu się na działaniach w dobrej wierze na prawdziwych problemach. Tym razem jednak świadomie i na zimno zastawiłem pułapkę na ludzi o mentalności spod czerwonej gwiazdy, ludzi o zadaniowanych do funkcji bolszewizatora. Co ciekawe, nie porozumiewałem się wcześniej z Tezeuszem, ale jak widzę podchwycił moją intencję i domknął wrota tej pułapki.
Trzask i zgrzyt i mamy was na gorącym uczynku. La verita. Mianowicie, napisałem w felietonie to, co teraz zacytuję:
"Nigdy nie zapomnimy o smoleńskiej zbrodni, wiemy co się tam stało i rozumiemy polityczną rangę tego faktu. Prawda o tej zbrodni jest polityczną bronią masowego rażenia, jej użycie może w jednej chwili wymieść całą totalitarną opozycję na śmietnik historii. Koniec ich karier, koniec bezczelnego złodziejstwa, koniec czynionej bez sumienia i zrozumienia krzywdy ludzkiej".
To są jedyne słowa nawiązujące do smoleńskiej katastrofy, słowa które zawierają fakty oczywiste, ale nie dotyczące przebiegu samej katastrofy, ale jej politycznej funkcji. "Prawda o tej zbrodni jest polityczną bronią masowego rażenia..., której użycie może wymieść..." wiadomo kogo. Nie mówię ani słowa ani o konkretnym przebiegu tej zbrodni, ani o jej winowajcach w całym dalszym tekście felietonu.
W następnych akapitach piszę na paru przykładach o matactwach, o standardowych sposobach, którymi zawsze w wszędzie posługuje się czerwona zaraza, No i w komentarzach pana 35stan oraz pani Verita słyszymy realizację tych, opisanych wyżej sposobów bolszewickiego matactwa. Dokładnie, najpierw zaciemnienie rozszerzające atakowana przestrzeń aż do całego globu i pointa ograniczająca się do wyzwiska streszczającego się do pogardliwej oceny: "dyletanckiego tekściku".
W całej krytyce naszych wypowiedzi, znaczy mojej i Tezeusza zabrakło jakiegokolwiek odniesienia się do czegokolwiek w naszych tekstach. Dlatego w opisie waszej metody szanowny panie 35stan oraz szlachetna pani Verita odwołałem się do "Krytyki programu Gotajskiego". Typowy, klasyczny numer pochodzący od samego Karola Marksa.
Bolszewizator w waszych głowach, to wasz problem.
michael
@ michael
10 Grudnia, 2019 - 23:03
Przepraszam bardzo, ale w tej zbrodni, oprocz Rosji, rzeczywiscie brala udzial "strona zachodnia".
Nie wiem czy Tusk uzgadnial szczegoly ze swoja szefowa, ale wiele wskazuje na to, ze sam bral w tym udzial. Sprawa byla na tyle glosna w zaufanym kregu, ze Komorowski palnal wczesniej, ze "Prezydent gdzies poleci i wszystko sie zmieni", a Radek przekazal instrukcje dla prasy chyba jeszcze przed eksplozja. Z tego wynika, ze to byla skoordynowana akcja, a nie osobista zemsta Putina na L. Kaczynskim, za jego slowne wypowiedzenie wojny przeciw Putinowi w Gruzji.
To się zaczeło od likwidowania polskości, od wyśmiewania i lżenia naszej przeszłości, naszych bohaterów i naszej wiary. To jest pierwszy krok, drugim będzie likwidacja Polski. J.M.Rymkiewicz
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika a nie mówiłem (niezweryfikowany) nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Leszek1.11 Grudnia, 2019 - 00:18
Zadałem ci pytanie. Nie udawaj, że nie widzisz tego pytania. Masz honor ?.
Jesteś prawdziwym facetem ?.
anm
11 Grudnia, 2019 - 01:49
A w Grodku Jagiellonskim ty byl ?
To się zaczeło od likwidowania polskości, od wyśmiewania i lżenia naszej przeszłości, naszych bohaterów i naszej wiary. To jest pierwszy krok, drugim będzie likwidacja Polski. J.M.Rymkiewicz
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika a nie mówiłem (niezweryfikowany) nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Leszek1...11 Grudnia, 2019 - 08:51
Ty nawet nie jesteś kłamcą, ty jesteś małym kłamczuszkiem i donosicielem bez odrobiny honoru.
@anm
11 Grudnia, 2019 - 23:16
Mlody czlowieku. Chcialem Cie prosic, bys zastanowil sie nad swoim postepowaniem i wyciagnal wnioski do czego moze Cie doprowadzic Twoja internetowa zabawa. Widzisz, swiat jest urzadzony przez Stworce w ten sposob, ze kazda akcja rowna sie reakcji, a kat padania rowna sie katowi odbicia. Pewnie nauczyciel fizyki chcial Cie tego nauczyc, ale Ty nie zrozumiales sensu, albo zbagatelizowales ta istotna prawde.
Mozna latwo zauwazyc, ze relacje miedzyludzkie sa scisle podporzadkowane tym prawom fizycznym i bardzo przypominaja zwykle lusterko. Cokolwiek dajesz innym, powraca to do Ciebie. A co dziwne, zwykle w zwiekszonej formie. Jezeli szanujesz innych, ten szcunek powraca do Ciebie w dwojnasob. Jezeli innych nie lubisz, to nic dziwnego ze oni tez nie beda Ciebie lubili. To chyba jest zupelnie oczywiste. Prawda?
Juz dawno zauwazylem, ze posiadasz jakis kompleks, czy tez wade, ktora nie poawala Ci zyc i reagowac normalnie - tak jak kazdy czlowiek z Twojego otoczenia.
Mysle, ze powodem tej odmiennosci jest Twoje silne, a nie zrealizowane pragnienie znalezienia przyjaciol, lub przyjaciela - kogos kto Ciebie zrozumie, polubi i zaakceptuje. Wydaje mi sie, ze wlasnie to, stalo sie glowna przyczyna dla ktorej na Niepoprawnych usilujesz nieporadnie leczyc. czy dawac upust swoim zawiedzionym pragnieniom, atakujac zupelnie nieznanych sobie ludzi, bez zadnego celu czy powodu. Ot, tak dla zabawy, ktora Ci pewnie przynosi pewne zadowolenie. Zastanow sie tylko jak to sie moze skonczyc i jak bardzo sie narazasz. Widzisz, moj kolega w Lublinie, mlody, wysportowany czlowiek szedl spokojnie uilca i zostal niespodziewanie napadniety - ot, tak dla zabawy, przez grupe mlodych ludzi, ktorzy tak go zmasakrowali, ze po prawie polrocznym pobycie w szpitalu bedzie do konca zycia poruszal sie na wozku inwalidzkim.
Prawdopodobnie myslisz, ze to Ci nie grozi, ze masz nick wiec jestes bezpieczny.
Mylisz sie.
Wspolczesna technika nie zabezpiecza twojego incognito. Przeciwnie. Specjalista bardzo latwo moze ustalic Twoje dane personalne, adres, date urodzenia, zyciorys a nawet fotografie. Moj kolega wyslal mi moje zdjecie, kiedy malowalem plot, zrobione z satelity. Inny znowu wszedl do mojego komputera i przestawil mi moje ustawienia - naturalnie zawiadomil mnie o tym. Mam trzy bariery obronne i na nic sie nie zdaly. Trudno nadazyc za mozliwosciami jakie daje obecny poziom techniki.
Ty bezustannie prowokujesz nieznanych sobie ludzi nie majac pojecia kim oni sa. Teraz przyczepiles sie do Tezeusza i jak zwykle do wielu innych. Osobiscie, Twoje zaczepki traktuje jako troche smieszne i nieporadne brzeczenie komara, ale ktos inny moze potraktowac to bardziej serio. Naprawde latwo jest poprosic jakiegos bohatera z Donbasu by za drobna oplata zechcial uciac sobe z Toba krotka pogawedke. Przeciez nikt nie bedzie sie z Toba procesowal. Ja jestem zwolennikiem legalizmu wiec prosilem Gawrona by Cie zbanowal, poniewaz twoje uwagi sa sprzeczne z regulaminem i obnizaja poziom portalu. Wlasciciel tej strony, nie robiac tego, moze Cie narazic na straszna krzywde. Ale skoro tego nie zrobil, to bardzo prosze Cie, bys przestal atakowac i wyzywac innych ludzi, a sprobowal komentowac wylacznie tresc artykulow tu zamieszczanych.
To się zaczeło od likwidowania polskości, od wyśmiewania i lżenia naszej przeszłości, naszych bohaterów i naszej wiary. To jest pierwszy krok, drugim będzie likwidacja Polski. J.M.Rymkiewicz
@anm
11 Grudnia, 2019 - 23:24
Mlody czlowieku. Chcialem Cie prosic, bys zastanowil sie nad swoim postepowaniem i wyciagnal wnioski do czego moze Cie doprowadzic Twoja internetowa zabawa. Widzisz, swiat jest urzadzony przez Stworce w ten sposob, ze kazda akcja rowna sie reakcji, a kat padania rowna sie katowi odbicia. Pewnie nauczyciel fizyki chcial Cie tego nauczyc, ale Ty nie zrozumiales sensu, albo zbagatelizowales ta istotna prawde.
Mozna latwo zauwazyc, ze relacje miedzyludzkie sa scisle podporzadkowane tym prawom fizycznym i bardzo przypominaja zwykle lusterko. Cokolwiek dajesz innym, powraca to do Ciebie. A co dziwne, zwykle w zwiekszonej formie. Jezeli szanujesz innych, ten szcunek powraca do Ciebie w dwojnasob. Jezeli innych nie lubisz, to nic dziwnego ze oni tez nie beda Ciebie lubili. To chyba jest zupelnie oczywiste. Prawda?
Juz dawno zauwazylem, ze posiadasz jakis kompleks, czy tez wade, ktora nie poawala Ci zyc i reagowac normalnie - tak jak kazdy czlowiek z Twojego otoczenia.
Mysle, ze powodem tej odmiennosci jest Twoje silne, a nie zrealizowane pragnienie znalezienia przyjaciol, lub przyjaciela - kogos kto Ciebie zrozumie, polubi i zaakceptuje. Wydaje mi sie, ze wlasnie to, stalo sie glowna przyczyna dla ktorej na Niepoprawnych usilujesz nieporadnie leczyc. czy dawac upust swoim zawiedzionym pragnieniom, atakujac zupelnie nieznanych sobie ludzi, bez zadnego celu czy powodu. Ot, tak dla zabawy, ktora Ci pewnie przynosi pewne zadowolenie. Zastanow sie tylko jak to sie moze skonczyc i jak bardzo sie narazasz. Widzisz, moj kolega w Lublinie, mlody, wysportowany czlowiek szedl spokojnie uilca i zostal niespodziewanie napadniety - ot, tak dla zabawy, przez grupe mlodych ludzi, ktorzy tak go zmasakrowali, ze po prawie polrocznym pobycie w szpitalu bedzie do konca zycia poruszal sie na wozku inwalidzkim.
Prawdopodobnie myslisz, ze to Ci nie grozi, ze masz nick wiec jestes bezpieczny.
Mylisz sie.
Wspolczesna technika nie zabezpiecza twojego incognito. Przeciwnie. Specjalista bardzo latwo moze ustalic Twoje dane personalne, adres, date urodzenia, zyciorys a nawet fotografie. Moj kolega wyslal mi moje zdjecie, kiedy malowalem plot, zrobione z satelity. Inny znowu wszedl do mojego komputera i przestawil mi moje ustawienia - naturalnie zawiadomil mnie o tym. Mam trzy bariery obronne i na nic sie nie zdaly. Trudno nadazyc za mozliwosciami jakie daje obecny poziom techniki.
Ty bezustannie prowokujesz nieznanych sobie ludzi nie majac pojecia kim oni sa. Teraz przyczepiles sie do Tezeusza i jak zwykle do wielu innych. Ja Twoje zaczepki traktuje jako troche smieszne i troche nieporadne brzeczenie komara. Jednak ktos inny moze potraktowac to bardziej serio. Naprawde latwo jest poprosic jakiegos bohatera z Donbasu by za drobna oplata zechcial uciac sobe z Toba krotka pogawedke. Przeciez nikt nie bedzie sie z Toba procesowal. Ja jestem zwolennikiem legalizmu wiec prosilem Gawrona by Cie zbanowal, poniewaz twoje uwagi sa sprzeczne z regulaminem i obnizaja poziom portalu. Wlasciciel tej strony, nie robiac tego, moze Cie narazic na straszna krzywde. Ale skoro tego nie zrobil, to bardzo prosze Cie, bys przestal atakowac i wyzywac innych ludzi, a sprobowal komentowac wylacznie tresc artykulow tu zamieszczanych.
To się zaczeło od likwidowania polskości, od wyśmiewania i lżenia naszej przeszłości, naszych bohaterów i naszej wiary. To jest pierwszy krok, drugim będzie likwidacja Polski. J.M.Rymkiewicz
Leszek1.
11 Grudnia, 2019 - 23:45
1) "Widzisz, moj kolega w Lublinie, mlody, wysportowany czlowiek szedl spokojnie uilca i zostal niespodziewanie napadniety - ot, tak dla zabawy, przez grupe mlodych ludzi, ktorzy tak go zmasakrowali, ze po prawie polrocznym pobycie w szpitalu bedzie do konca zycia poruszal sie na wozku inwalidzkim."...
2) "Jednak ktos inny moze potraktowac to bardziej serio. Naprawde latwo jest poprosic jakiegos bohatera z Donbasu by za drobna oplata zechcial uciac sobe z Toba krotka pogawedke. Przeciez nikt nie bedzie sie z Toba procesowal."...
I oto tym sposobem posunąłeś się do gróźb karalnych.
Ps. A o tym wiesz : "Wspolczesna technika nie zabezpiecza twojego incognito. Przeciwnie. Specjalista bardzo latwo moze ustalic Twoje dane personalne, adres, date urodzenia, zyciorys a nawet fotografie. "...
Wiedz internetowy gnojku, że jutro zgłaszam to do prokuratury. Nieodwołalnie !.
@ Leszek1
11 Grudnia, 2019 - 02:06
Na tym polegała moja pułapka na nieuczciwych dyskutantów, że nie napisałem nic, zupełnie nic ani o sprawcach tej zbrodni, ani o jej przebiegu. W szczególności nie napisałem nic o udziale Zachodu. Ani tak, ani nie. Ani nie zaprzeczyłem, ani nie potwierdziłem. Po prostu pisałem na inny temat, wypowiadałem się o metodach mataczenia nie tylko w publicznej dyskusji oraz nie tylko w procedurach prowadzenia śledztwa ale i w przyjmowanych stanowiskach politycznych oraz w polityce informacyjnej.
A więc po pierwsze, jakie jest moje stanowisko w sprawie udziału Zachodu w tej zbrodni. Zgadzam się z Tobą, ten udział jest faktem. I w tej dyskusji nie wnikam w to jaki ten udział konkretnie był, ponieważ jest to sprawa skomplikowana, a formy tego udziału są bardzo różne. A ja zajmuję się czymś innym. Zauważ, pan 35stan oraz pani Verita swoimi pogardliwymi uwagami insynuowali albo podstępnie sugerowali mnie i panu Tezeuszowi, że odrzucamy możliwość udziału Zachodu w spisku prowadzącym do tej zbrodni. I własnie na tym polegają typowe dla bolszewickich oszustw kłamstwa.
Otóż nie napisałem w tej sprawie nic, literalnie zero, ani jednego słowa ani żadnej sugestii nawet. To oni w swojej dyskusji sprytnie fałszując rzeczywistość opowiadają o naszym matołectwie polegającym na zaprzeczaniu udziału Zachodu. A ty, prawie podświadomie zaufałeś ich sugestiom i bardzo uczciwie przekonujesz mnie, że jednak ZACHÓD MACZAŁ W TYM PALCE. A ja uczciwie tobie odpowiadam, tak jest, tak było, masz rację ja także tak uważam.
Ale jest bardzo dużo subtelnych różnic w tej sprawie i nie da się, chcąc pozostać w zgodzie z prawdą, posługiwać się prymitywnymi sugestiami, matactwami i półprawdami.
michael
@ michael
11 Grudnia, 2019 - 23:57
Bloger 35stan opublikowal tu jakas dziwna teorie, ze Tutka nie rozsypala sie na wszystkie strony w Siewiernym, tylko to byl jakis inny samolot pilotowany przez kaskaderow. Absolutny brak logiki. Jest na Niepoprawnych, mozesz przeczytac.
To się zaczeło od likwidowania polskości, od wyśmiewania i lżenia naszej przeszłości, naszych bohaterów i naszej wiary. To jest pierwszy krok, drugim będzie likwidacja Polski. J.M.Rymkiewicz
nie trzeba gonić
10 Grudnia, 2019 - 18:09
nie trzeba gonić
pożytecznych idiotów
do antypolskiej roboty
nie trzeba gonić
tam się oni zjawiają
gdzie interesów Moskwy
trzeba bronić
jan patmo
Szach-mat
11 Grudnia, 2019 - 13:25
Prokuratura pod kierownictwem i nadzorem min. Ziobry zablokowała Komisji Macierewicza dostęp do Tupolewa w Mińsku Mazowieckim.
Rozumie ktoś coś z tego? Da to się wytłumaczyć?
panMarek
Gdzie pojawia się ....
11 Grudnia, 2019 - 22:39
Temat Rosji tam, jak króliki z pod kapelusza, pojawiają się pachołki Moskwy.
ronin
ronin...
12 Grudnia, 2019 - 00:00
"spod kapelusza" towarzyszu ronin " spod kapelusza"...
Tam na Łubiance macie kiepskich lektorów języka polskiego, ewentualnie "adepci" z IQ na poziomie 11 ....