„Jak sypał Antoni Macierewicz”. Zapowiada się wielki Skandal?

Obrazek użytkownika Romuald Kałwa
Kraj

„Wprost” dzisiaj rano w internetowym wydaniu opublikował artykuł „Jak sypał Antoni Macierewicz”. Żeby nie było: „drugi minus” oceniający należał do mnie.  Anna Gielewska i Marcin Dzierżanowski piszą:

 

„W czasie śledztwa dotyczącego marca 1968 r. Antoni Macierewicz obciążył w zeznaniach cztery osoby – wynika z ustaleń autorów biografii byłego szefa MON, która ukaże się 6 czerwca. „Wprost” jako pierwszy publikuje fragmenty tekstu”.

 

„Oprócz Onyszkiewicza i Bachurzewskiego, Macierewicz obciąża podczas swoich przesłuchań jeszcze dwie inne osoby: Elżbietę Bakinowską i docenta Henryka Samsonowicza”.

 

Artykuł opiera się na nieautoryzowanej biografii wydanej przez Wydawnictwo Znak.

 

„– Rozmowa z Onyszkiewiczem w 2010 roku nie była łatwa – opowiada prof. Friszke. – To prawda: on w śledztwie prawdopodobnie powiedział o dwa zdania za dużo”.

 

***

 

„Sprawa Macierewicza” nie zapowiada się na rewolucję. Antoni Macierewicz od dawna jest poddany wielkiemu atakowi. Naraził się zbyt wielu (oddawanie łapówek za caracale), by wrogie mu środowiska nie wychwytywały jakichkolwiek potknięć.

 

Przypominam, że nawet świadek koronny „Masa” mówił, że na ostrym śledztwie sypało wielu twardzieli. Wielu nie sypało, ale nie było łatwo. Potwierdzają to wybite przez SB zęby moich znajomych solidarnościowców.

 

Z ataku na Macierewicza bardzo cieszy się pewien portal (uważany za polski), który ja uważam za ekspozyturę francuskich służb w Polsce. No bo jakie służby są najlepsze, te o których się mówi i czuje ich działalność, czy te, o których istnieniu się nie wie?

 

Tu przypominam spór prof. Sławomira Cenckiewicza z rzekomo „solidarnościowym” historykiem prof. Friszke, który udowadniał, że nie było agenturalnej działalności Lecha Wałęsy, a którą to nazywa insynuacjami:

 

]]>https://dorzeczy.pl/kraj/21549/Cenckiewicz-odpowiada-na-ataki-Andrzeja-Friszke.html]]>

 

Środowiska, które chcą, aby było tak jak jest, czyli do niczego, nie odpuszczą. I choć Macierewicz popełnił sporo misiewiczowskich błędów, to ataki na niego pokazują, jak cenną i ważna osobą był, jest i będzie. Pomimo wad.

 

A kim jest autor tekstu red. Marcin Dzierżanowski? Przyznał, że jest gejem-katolikiem związanym z "Tygodnikiem Powszechnym". Ja bym mu nie ufał. Amerykański gwiazdor filmów komediowych (i nie tylko), komik Jim Carrey, w filmie "Kick-Ass 2" do swojego filmowego kolegi powiedział:

 

"- Dopóki jesteś w porządku, nie interesuje mnie co bierzesz do ust". 

 

Ale red. Dzierżanowski nie jest w porządku...

4
Twoja ocena: Brak Średnia: 3.5 (25 głosów)

Komentarze

Komentarz ukryty i zaszyfrowany

Komentarz użytkownika Maria I. Onuckina został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..

N wrzę w t bzdry. Pn ntk t pstć krystlczn czyst mógłby słżyć z wzrzc czystśc w Svrs.
Vote up!
10
Vote down!
-16

M.I.Onuckina

#1564871

https://www.salon24.pl/u/dziennikarstwoobywatelskie/861515,kolejny-rosyjski-szpieg-w-areszcie-polska-broni-sie-przed-atakami-rosji-to-jest-wojna,3 

Vote up!
12
Vote down!
-5

Romuald Kałwa

#1564872

Będzie miał onuckin vel Spiryto temat na notkę
Jeszcze dziś o tym przeczytamy na jego portalu.
A inny "polak" Zawisza będzie mu przyklaskiwał
lub też sam o tym napisze.
Zakład ??

Vote up!
13
Vote down!
-4
#1564873

Komentarz niedostępny

Komentarz użytkownika Maria I. Onuckina został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(

M.I.Onuckina

#1564877

Opara ze „ścierwoneonówki” w filorosyjskich gęstych oparach putinowskiej V kolumny z centrum w Królewcu

W numerze Gazety Polskiej (nr 6, 11 lutego 2015) znajduje się artykuł Artura Dmochowskiego zatytułowany „Po stronie Putina” z nadtytułem „V kolumna Rosji. Centrum w Królewcu”.

Jak pisze Dmochowski – Polskie Centrum Kultury w Kaliningradzie „to instytucja, której warto przyjrzeć się bliżej”. Ponieważ, jest to „całkowicie prywatna inicjatywa” Tomasza Omańskiego znanego z… lobbowania na rzecz Rosji. Zresztą mieszkający w Rosji od 20 lat Omański nie kryje się ze swoimi jednoznacznie prorosyjskimi poglądami”.

Oddział tego Centrum znajduje się w Olsztynie i zdaniem jego twórców ma „przybliżyć nie tylko mieszkańcom Warmii i Mazur, ale także całego kraju bogatą i ciekawą kulturę Rosji”. „Siedziba polskiego oddziału znajduje się w okazałym trzypiętrowym domu, położonym pomiędzy dwoma jeziorami w cichej dzielnicy Olsztyna – Likusy” – pisze Dmochowski.

Jednak najciekawsze jest to – jak pisze Dmochowski – że: „Z Centrum powiązanych jest wielu polityków i publicystów, wśród których większość jest znana z filorosyjskich poglądów. Spotkamy tam np. Ryszarda Oparę, założyciela portalu Nowy Ekran, wcześniej związanego z gen. Wileckim, który ubolewa nad ‘niewłaściwymi sojuszami – militarnymi i gospodarczymi’ Polski oraz nad tym, że ‘Rosja jest traktowana jako główne zagrożenie i wróg’”.

Warto dodać, że Nowy Ekran, po oszukaniu pracujących w nim pracowników i dziennikarzy, którzy porzucili pracę ponieważ przez kilka miesięcy nie otrzymywali wynagrodzenia – zmienił nazwę na NEon24.pl, zmieniając także profil na wyraźnie antypolski i prorosyjski. A po tej krętej, a może wręcz i krętackiej drodze eliminując niemal wszystkich tych blogerów, którzy protestowali przeciwko nowemu, prorosyjskiemu profilowi tego portalu.

Pewnie dlatego, portal ten był wśród blogerów także nazywany „ścierwoneonówką”… Na portalu NEon24 szczególnie wyróżniał się w prymitywnym chamstwie dyżurny neobolszewicki menel używający nicka „SpiritoLibero”, którego dlatego nazwałem „spirytusowym nazi-bolszewikiem”…*

O tym portalu pisał także „Mind Service” w notce zatytułowanej „Neonowe ścierwomedium”: „Dzisiaj wchodząc na Neon24 (co szczerze odradzam nie przyzwyczajonym do chamstwa i wyzwisk wrażliwym czytelnikom) możemy się przekonać, że rosyjska agentura robi wszystko, aby stosunki polsko-ukraińskie były jak najgorsze. Nierzadko u niektórych, którzy tam się produkują możemy dostrzec efekt histerii. Histeria spowodowana zaślepieniem nienawiścią może utrudniać postrzeganie rzeczywistości i rodzić czyny, które bynajmniej nie likwidują jej źródła, lecz wzmagają dramatyczny bieg wypadków. To z pewnością tłumaczy oderwany od rzeczywistości pro-ruski bełkot.”

(...)

Całość: http://niepoprawni.pl/blog/andy-aandy/opara-ze-scierwoneonowki-w-filorosyjskich-gestych-oparach-putinowskiej-v-kolumny-z

Vote up!
17
Vote down!
-2

Przemoc nie jest konieczna, by zniszczyć cywilizację. Każda cywilizacja ginie z powodu obojętności wobec unikalnych wartości jakie ją stworzyły. — Nicolas Gomez Davila.

#1564917

Pewnie dlatego, portal ten był wśród blogerów także nazywany „ścierwoneonówką”… Na portalu NEon24 szczególnie wyróżniał się w prymitywnym chamstwie dyżurny neobolszewicki menel używający nicka „SpiritoLibero”, którego dlatego nazwałem „spirytusowym nazi-bolszewikiem”…*

Neonowe ścierwomedium

http://1do10.blogspot.co.uk/2014/07/neonowe-scierwomedium.html

Trzeba wyraźnie napisać i napiętnować tą ruską swołocz:
/wymienię tylko tych najważniejszych/

1. Ryszard Opara, który sprzedał ruskiej agenturze wpływu "swój" portal. Ten sprzedajny WSI-ok zamierzał nawet startować kiedyś na urząd prezydenta RP. Niedawno marzyła mu się także ciepła posadka w Brukseli. Pełni na Neonie24 rolę "Naczelnego".
2. Jarosław Ruszkiewicz vel Spirito Libero - od kilku miesięcy "prezes fundacji Nowy Ekran / Neon24", de facto słup, na którego Opara i kolesie przepisali własność, uciekając przed sądem i zapłatą milionów złotych, które są zobowiązani zwrócić polskiemu państwu. Ruszkiewicz to także oficer rosyjskiej agentury wpływu na tym odcinku. Pełni na Neonie24 rolę naczelnego cenzora i dyżurnego chama.
3. Bogusław Jeznach - były agent WSI, obecnie pracujący na zlecenie Kremla. Jego zadaniem jest tłumaczenie na język polski rosyjskich materiałów propagandowych w taki sposób aby manipulować polską opinią publiczną. Czyli manipulacja i dezinformacja.
4. AdNovum - płatny agent Kremla. Opracowuje informacje nadsyłane mu przez rosyjski ośrodek wojny informacyjnej. Jego celem jest przedstawianie informacji tak jakby Polakami byli Rosjanie podzielający rosyjski imperializm i faszym.
5. Krzysztof Wojtas - http://1do10.blogspot.com/search?q=wojtas
6. Zawisza Niebieski, wielonikowiec - zakonspirowany agent Kremla, który udaje zainteresowanie "słowiańskimi korzeniami Polski", co dziwnym trafem jest wpisane w wytyczne Kremla.
7. Zygmunt Wrzodak - agent Kremla. Nazwany tak przez Jarosława Kaczyńskiego; czego Wrzodak nigdy nie zdementował.
8. Stanislas Balcerac - ponadprzeciętnie zaangażowany piewca Putina. Nie ustalono jeszcze czy to płatny zadaniowiec.
9. Zygmunt Białas - http://1do10.blogspot.com/2014/05/do-zygmunta-biaasa-i-innych-ruskich.html
10. Ślepa Mańka - płatna agentka Kremla, do czego sam/a chętnie się przyznaje

Jest tam kilku płatnych trolli, większość posiada wiele nicków.

Vote up!
20
Vote down!
-2
#1564920

Cztery lata temu popełniłem wpis, który mówi dokładnie o tym samym, o tym ruskim portalu. Mam pewną przyjemność z tego, że grafika, którą popełniłem z tym "Neon24.ru" spodobała się i widuję ją od czasu do czasu.

Vote up!
10
Vote down!
-1
#1564947

http://xiezyc.blogspot.com/2014/04/ruski-hyde-park-czyli-neon24.html

Vote up!
10
Vote down!
0
#1564948

Trafny wpis

Znakomite komentarze

Brawo !!

Vote up!
10
Vote down!
-1
#1564963

Komentarz niedostępny

Komentarz użytkownika Maria I. Onuckina został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(

M.I.Onuckina

#1564879

Tak się nie robi!

Vote up!
15
Vote down!
0

Przemoc nie jest konieczna, by zniszczyć cywilizację. Każda cywilizacja ginie z powodu obojętności wobec unikalnych wartości jakie ją stworzyły. — Nicolas Gomez Davila.

#1564918

Komentarz ukryty i zaszyfrowany

Komentarz użytkownika Maria I. Onuckina został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..

mżn djść d wnsk, ż przynjmnj trzch "npprwnych" n lb pn ntk. Ckw dlczg?
Vote up!
6
Vote down!
-14

M.I.Onuckina

#1564880

ano dlatego sz. pani M.I.Onuckina, że lubienie nie jest dane raz na zawsze. Lubienie zmiennym jest. Jak kobieta. Napisał kiedyś Nasz Wielki Wieszcz - KOBIETO, PUCHU MARNY! TY WIETRZNA ISTOTO..........                                           

no i nowe fakty się w życiu "kobiet" pojawiają, nowe zauroczenia, stare o sobie zapomnieć nie dają. Świat się zmienia.....i nie zmienia

Vote up!
12
Vote down!
-1
#1564891

Żołnierze mafii, a mafia jak każda organizacja przestępcza za pieniądze podejmie się każdego działania, nawet najbardziej obrzydliwego, bez żadnych wyrzutów sumienia złamie każde prawo, ukradnie, zniszczy, skrzywdzi, zmarnuje i zamorduje. Wystarczy, że ktoś zapłaci.
Podobnie, a nawet homeomorficznie jest z pracownikami tygodnika „Wprost” Marcinem Dzierżanowskim oraz Anną Gielewską. Nie ma tak dobrze, mało kto podejmuje się pracy nad książką, jeśli nie otrzyma zlecenia od wydawcy, który jasno powie o co mu chodzi.
A w tym konkretnym przypadku, konkretni dyfamatorzy nie piszą nic nowego, nie udzielają żadnych nowych informacji, po prostu nawiązują do starych, dawno już skompromitowanych potwarzy. Przyszło zamówienie na kolejną fałszywkę i jazda. Tanie dranie, tanie niesłychanie podejmą się każdego draństwa.
 
NIE JEST MOŻLIWE, ABY AUTORZY TEJ KONKRETNEJ POTWARZY NIE WIEDZIELI, ŻE KŁAMIĄ. Historyjka o donosie na Wojciecha Onyszkiewicza, jest jednym z tych "nowych kłamstw, w miejsce starego". Wojciech Onyszkiewicz już dawno sam osobiście dementował to konkretne kłamstwo, wkładając do PAP komunikat prostujący to zniesławienie.
Nie ma takiej możliwości, by autorzy odgrzewanego kotleta czarnej propagandy nie wiedzieli o tym, że prawda jest zupełnie inna [link]
 
ŻAŁOSNY PIĄTEK albo raczej ŻAŁOSNA POINTA:
Rewelacyjne odkrycie nowych faktów po dwu latch siedzenia w archiwach i dotarciu do ponad stu świadków historii osób, które zetknęły się na pewnych etapach swojego życia z Antonim Macierewiczem - pan Dzierżanowski i pani Gielewska ujawnili fakty już kiedyś "ujawnione" w innej książce: "Macierewicz i jego tajemnice". Jest to książka innego taniego dyfamatora, którego nazwisko jest następujące: Tomasz Piątek. Tam są źródła odkryć dyfamatorów z redakcji "Wprost". Wszystko dzieje się zgodnie z receptą klasyka czarnej propagandy, hitlerowskiego ministra Joachima Goebbelsa - należy nieprzerwanie obrzucać przeciwnika łajnem, zawsze coś się przyklei. I rzucają łajnem: "Antoni Macierewicz. Biografia nieautoryzowana". Książka, która wstrząśnie PiS-em.
Vote up!
17
Vote down!
0

michael

#1564894

Ukryty komentarz

Komentarz użytkownika Równa Babka został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..

Co mam ci powiedzieć, żebyś zrozumiała?
Jesteś śmierdzącą kurwą, wystarczy?
Przerzuć się ze swoją manią prześladowczą, która drenuje ci mózg od conajmniej 8 lat na kogoś innego, nudzisz.

Jedż do Szczawnicy lub do Zakopanego tam jest twoje kurwie miejsce.

Vote up!
1
Vote down!
-5

Wolność, godność, honor - tego nic nie zastąpi.

 

#1564900

Ukryty komentarz

Komentarz użytkownika Równa Babka został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..

w tej sprawie nigdy się nic nie zmieni, powtarzam nigdy, możesz drążyć i szpiegować, stawać na głowie itp. ZAWSZE BĘDZIESZ KURWĄ KTÓRĄ PIERDOLIŁY GŁĄBY i żaden z nich NIGDY nie zamieni ze mną nawet jednego słowa ponieważ moje obrzydzenie i wstręt jest nieskończone i będzie trwać aż do śmierci.
Dotarło wreszcie?

Vote up!
1
Vote down!
-5

Wolność, godność, honor - tego nic nie zastąpi.

 

#1564903

dla kogo pracuja Kaczynski i Duda oraz ich beton PISowski skoro to oni najwiecej zrobili krzywdy Macierewiczowi i Polakom poprzez wywalenie go w parszywy kacapski sposob z zajmowanego stanowiska na ktorym czul sie jak ryba  w wodzie i zrobil tyle dla Polski jak nikt do tad co stawia go w najwyzszym szeregu polskich patryjotow.

Kaczynski i Duda to zdrajcy i dziwie sie tutaj piszacym ze to wam przez gardlo nie przechodzi ,a czepiacie sie kundli ,a nie tych co wystawili Macierewicza na odstrzal.Kaczynski otacza sie samymi oportunistycznymi  mendami,z ktorymi moze robic co chce bo zawsze mu przytakna,Blaszczak to typowy plaszczak,nawet mu powieka nie drgnela jak przejmowal resort obrony  po Macierewiczu w celu podporzadkowania tego resortu Dudzie a wlasciiwie BBNowi kacapskoWSIowym pacholkom.

Tak ze jeszcze raz dla kogo pracuje Kaczynski i Duda? Bo to oni zniszczyli Macierewicza.

Vote up!
10
Vote down!
-8
#1564921

Pytasz Wilku ?

Odpowiadam,

poczytaj uważnie i popatrz na wszystko co zawiera TEN:

http://www.polishclub.org/2018/05/23/sukces-dyplomacji-polskich-szabes-gojow-steven-foulop-zostanie-ambasadorem-polski/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook

link.  Czyli popatrz na TO co uchwycił obiektyw aparatu, przeczytaj załączony text. TAM znajdziesz odpowiedź na wszystkie swoje pytania, i rozwieją się wszystkie Twoje wątpliwości

Vote up!
13
Vote down!
-3
#1564923

Z ogromnym bólem serca zgadzam się z Wilkiem na kacapy bo ma rację piszę z bólem dlatego że jestem członkiem PIS i coraz częściej moje poglądy mijają się drastycznie z postępowaniem komitetu politycznego mojej jeszcze partii.Wciąż żyję nadzieją że dożyję czasów kiedy prezydentem kraju może być tylko Polak który szanuje sprawujący urząd i nie odprawia barbarzyńskich tańców w pałacu powierzonym mu na czas sprawowania prezydentury przez Naród Polski który właśnie wystarczająco wycierpiał od tych którzy te barbarzyńskie tańce i gusła odprawiają.Polska musi być dla Polaków bo inaczej obudzimy sie naprawdę w kraju gdzie obowiązującym językiem będzie bełkot hebrajski.

Vote up!
3
Vote down!
-4
#1565264

Prowokacja grubymi nićmi szyta.

Antoni tak im zalazł za skórę, że żydo-bolszewia chce go zniszczyć, nawet rezydent Juda próbuje go wyeliminować.

Antek to typ patrioty Polskiego, którego nie można kupić, ani zastraszyć, nieubłagany walce o wolność Polski.

Teraz gdy Juda wydał na niego wyrok zesłania, POmniejsze hieny POlityczne i te z WSI, szarpią go za nogawki.

Tak go skurwiele żydo-komusze, panicznie się boją.

Vote up!
21
Vote down!
-2

Jestem jakim jestem

-------------------------

"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------

Jestem przeciw ustawie JUST 447

#1564895

Uważam dokładnie tak jak pan, panie Marku. To dlaczego za taką opinię dostałam pięć pał? Należałoby się zainteresować tymi kretami na "niepoprawni". To pewnie KODowcy.

Vote up!
12
Vote down!
-13

M.I.Onuckina

#1564897

(...) "Słowa palą, więc pali się słowa:
Nikt o treści popiołów nie pyta.
Ale moja ze Stwórcą rozmowa
Jak Syn Jego – do drzewa przybita! (..)"

Jacek Kaczmarski (1957 - 2004), który też mówił : "Tłumacz no się teraz, poeto, że nie miałeś na myśli tego, tylko coś innego."

Vote up!
10
Vote down!
0

casium

#1564898

Ja tylko ostatnio, na jednym moim komentarzu dostałem aż 5 pał, ale lata mi to kole d**y.

Sporo jest tu sympatyków pejsatych, kacapów i banderowców, ale regulamin na to pozwala, wić tylko tyle mogą zrobić.

Skoro pałują, to dowód że komentarz był trafny i to mnie cieszy.

Vote up!
18
Vote down!
-1

Jestem jakim jestem

-------------------------

"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------

Jestem przeciw ustawie JUST 447

#1564906

    Witaj Marku! Hycle biegają za śladem butów Antoniego. Przyjdzie czas, kiedy to czerwone robactwo zostanie tymi butami rozdeptane. Pozdrawiam!

Vote up!
20
Vote down!
0

ronin

#1564899

Chyba TEN czas Roninie jest bliżej niż dalej. Czuje to myckowate, żmijowe plemię i stąd ich wściek, ściek  i ujadanie. Ale teraz już dobrze widać kto jest kto, i od kogo najbardziej czosnkiem zalatuje. Juda sz - koń trojański z Belwederu "dobrą" robotę dla NAS POLAKÓW zrobił tymi wetami. Teraz już niczym NAS nie zwiodą, żadnymi "obciętymi" pejsami. PO OWOCACH ich POZNAJEMY

Vote up!
15
Vote down!
0
#1564924

Źle oceniony komentarz

Komentarz użytkownika Verita nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.

Przodujesz  punktacją w tym temacie. A pamiętasz jak skakałeś w ogień za Kaczyńskim i Dudą? Chcesz się znowu poparzyć?

Tylko co będzie z Polską?  

Vote up!
7
Vote down!
-8

Verita

#1564960

Zażydzony PiS to nie moja już drużyna

Vote up!
11
Vote down!
-6

Jestem jakim jestem

-------------------------

"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------

Jestem przeciw ustawie JUST 447

#1564961

Marku !!!

Przejdzie Ci

Tez mialem chwile zwatpienia

 

Vote up!
11
Vote down!
-1
#1564964

Ukryty komentarz

Komentarz użytkownika Verita został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..

...to ta sama drużyna. Przeczytaj chociaż to co napisał civilbellum "Okruchy brutalnej prawdy".

"Łatwiej oszukać ludzi niż przekonać ich, że zostali oszukani..."
Mark Twain

Vote up!
7
Vote down!
-9

Verita

#1564965

Antoni Macierewicz@Macierewicz_A

Uczone są łososie
W pomidorowym sosie
I tresowane szczury
Na szczycie szklanej góry,
Jest #Wprost z mądrościami dwiema
I tylko… prawdy nie ma.

Vote up!
16
Vote down!
-1

michael

#1564896

której najbardziej zależy na upodleniu, skłóceniu i zmanipulowaniu Polaków, a potem ograbieniu i prawie by się udało, gdyby nie gruba przesada, tak gruba, że może przekonać tylko największych głupków albo tych co te przekonania sami rozpowszechniają!

Wiem, że wśród agresywnych wrogów Polski jest mnóstwo inteligentnych ludzi, ale ci parszywi wszarze prowokatorzy, którzy realizują to zadanie to jakieś lelum polelum i żenada, takie nieudaczne pomioty - i dlatego zero wiarygodności dla taniochy pomówień, szkalowania i opluwania! Wysilcie przymulone mózgi i zaproponujcie coś bardziej wyszukanego!

Te tanie, żenujące, ale oczywiście chamskie chwyty wasi nikczemni przodkowie stosowali w PRL'u, jako funkcjonariusze MB, NKWD, nibyPolskiego Wojska Ludowego i innych haniebnych antypolskich formacji!!!

Żałosne podpuchy, cóż ogarnia pusty śmiech na waszą bezsilność i miotanie się jak małpa w ukropie!

 

 

Vote up!
18
Vote down!
-1
#1564901

Bardzo szanuje Pana Macierewicza, i zycze nam wszystkim zeby wrocil ten wielki patriota  na swoja pozycje w ministerstwie.

Tylko glupi  uwierzylby w pisanine  mizernych autorow. To zemsta tych, ktorym deptal po pietach. Ludzie nie dajcie sie oszolomic.

Szkoda, ze tytul panskiego artykulu tak prowokujaco sformulowany.... utrwala sie w pamieci.... jak za czasow Goebelsa.

Vote up!
17
Vote down!
-1

Gosia

#1564910

również proponuję zmianę tytułu,początkowo zmylił mnie i już miałam dać minus,ale zaczęłam czytać dalej i poniższe wpisy i zrezygnowałam,a więc zmiana tytułu moim zdaniem,konieczna 

pozdrowienia :)

Vote up!
10
Vote down!
-1

gość z drogi

#1564967

Kto ponosi winę za dymisję pana ministra Antoniego Macierewicza, pani premier Beaty Szydło, etc?

Kto ponosi winę, że teraz kundle ciągną za nogawki?

Kto popełnia grzech zaniechania działania w kwestii dalszego skłócania Polaków?

PS

Kara jest także rodzajem lekarstwa, a "zastrzyk energii", tak sądzę, prędzej czy później zadziała skutecznie!

Vote up!
16
Vote down!
-2

casium

#1564913

winę za za te szkody, zaniechania i za cały ten obecny syf ??? 

ano 

ten - od klękania, przepraszania i jarania świc.

ZERO wątpliwości :

https://www.youtube.com/watch?v=UFCzCMbuGXs

Powiedział o nim Pan Wojciech Cejrowski - albo taki durny, albo nasłany, albo resortowe dziecko

:

http://pilne24.pl/cejrowski-o-dudzie/

Vote up!
3
Vote down!
0
#1565128

Taki, co to chodzi do kościoła, żeby sobie na ministrantów popatrzeć?

Vote up!
12
Vote down!
-1
#1564919

Najpierw Neon, a teraz kolej na niepoprawnych.

Agentura wpływu jest profesjonalna, a tu sami amatorzy. Jak widać z komentarzy, wielu już ma w swych głowach dobrze zamącone. Dokładnie tak, jak sobie Kreml założył. Juda, banderowcy, Kaczyński kontra Macierewicz, żydzi nas zjedzą, a amerykańskie świnie wykorzystają.

NE24 stał się już tak oczywisty i określony, że trzeba było akcję przenieść na niepoprawnych. A to był łatwy kąsek. Właściciel i redaktor stworzył taką formułę, o czym go już dawno ostrzegałem, lecz on ostrzeżenia olewał, że portal też powoli staje się szambem, gdzie spokojnie hasają rzekomi patrioci. Tak zwani niepoprawni, albo tygiel, gdzie mądrość miesza się z głupotą, a miłość i chęć czynienia dobra dla kraju z ewidentnym chodzeniu na pasku moskiewskiej agentury.

Gdy udało mi się dość dokładnie prześledzić drogę do pana Opary i określić jego rolę i pozycję, przyjechał do Trójmiasta i zaczął węszyć. Lecz Opara, Wilecki, czy admirałowie, to już wilki, którym zęby powypadały. Pozostały im tylko rozpuszczone jęzory i wychowywanie młodych.

Czy przejęcie niepoprawnych.pl było konsekwencją upadku Nowego Ekranu? Nie wiem. Lecz rola pana Gawriona powinna zostać wyjaśniona. Prawdziwy patriota mający na względzie dobro RP nie dopuściłby w swojej firmie do eksponowania antypolskich zachowań.

Po dojściu PISu do władzy, wielu blogerom opadły maski. Tak na oko jest pół na pół. Uczciwi i prawi vs. agentura i ich zmąceni idioci - czyli ci, co sami nie potrafią myśleć, tylko histerycznie realizują to, co im dyskretnie się podpowiada.

Nie ma już tutaj porządnych dyskusji. Atakuje się już bezwzględnie tych, którzy złamali dotychczasowy syf. A głupcy to kupują i sami przyłączają się do ataków.

Zygmunt Korus, który też szybko uciekł z niepoprawnych, tak napisał w komentarzu do mnie:

"[...] Że naród polski to magma, ludziska kompletnie umysłowo zglajszachtowane, w dodatku z podkulonymi ogonami przy zasiedziałych kuprach.

Nam się wydaje, że możemy się odwoływać do dawnych, szlachetnych wzorców, że w zasięgu ręki kroi nam się jakaś misja dziejowa [...], a w gruncie rzeczy mamy do czynienia z gnuśnym umysłowo społeczeństwem, naiwnym i spolegliwym, i dopracowaną do perfekcji socjotechniką bazującą na pomieszaniu wartości, polegającą na praniu mózgów masom poprzez zaburzanie im aksjomatyki, skutkującą fasadową demokracją, w istocie będącą nowoczesnym niewolnictwem pseudoobywateli."

I ja się w zupełności z nim zgadzam.

Czy to znaczy, że niepoprawni.pl stają się kolejnym NE24 z oddziałem w Olsztynie i centralą w Kaliningradzie? A może jest tylko niewinną ofiarą z powodu krótkowzroczności redakcji? Obserwujmy i zobaczymy.

Vote up!
14
Vote down!
-7

JK

Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.

 

 

 

 

#1564922

Ukryty komentarz

Komentarz użytkownika Maria I. Onuckina został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..

Bardzo mi przykro, że nie podobają się panu moje skromne komentarze ale to w sumie nic dziwnego. Pan jako wybitny bloger, lubiany i hołubiony przez wszystkich wysoko stawia poprzeczkę innym. "niepoprawni".pl powinni dziękować Bogu, że mają pana w swoich szeregach. Przy panu to może z czasem podciągną swój poziom nawet tacy jak "zawiedzony" czy Jozio z Londynu. To są na razie gbury i idioci ale kto wie? Może z czasem, obcując z panem, dołączą do grona ludzi cywilizowanych?

" żydzi nas zjedzą, a amerykańskie świnie wykorzystają." - I jak tu nie klęknąć przed pańską przenikliwością? Tak się dzieje na naszych oczach ale niewielu to dostrzega a pan jest jednym z tych przenikliwych. Trzeba się uważnie przyjrzeć kto ryje na "niepoprawni"pl bo to już jawna dywersja jest. Za komentarz podkreślający czystość i prawość pana Antka otrzymałam dziewięć pał. Czy to jest dopuszczalne na tak patriotycznym portalu jak "niepoprawni"pl???
Miał pan okazję naprawić i zawrócić ze złej drogi neon24 ale złe moce, inspirowane z pewnością z Moskwy, nie dopuściły do tego wyrzucając pana jak niepotrzebny kapeć. To skandal!

Tylko w panu nadzieja, panie zgdyni, tylko pan swoją charyzmą i niekwestionowanym autorytetem może uratować ten ostatni bastion polskości i patriotyzmu. Może pan liczyć na moje bezwarunkowe wsparcie.

Vote up!
8
Vote down!
-13

M.I.Onuckina

#1564929

@Onuckina

"Za komentarz podkreślający czystość i prawość pana Antka otrzymałam dziewięć pał".

Bo nikt Pani nie wierzy.

Pani  cyniczny i przesmiewczy ton razi.

Poza tym pamietamy inne Pani wpisy.

I niech Pani nie mysli, ze podarowalam Pani jakikplwiek minusik -  czyli .  moglaby Pani miec ich wiecej. Blogera "Jazgdyni" tez traktuje Pani niepowaznie.

To nie ma najmniejszego sensu.

Vote up!
11
Vote down!
-1

Gosia

#1564970

Maria. I. Onuckina, to on, nie ona.

To po prostu przeszkolone do prowokacji i skłócania, sprytne, wycwanione i mające wielki ubaw chłopicho w średnim wieku, które celowo, pod publiczkę, taniutko podpuszcza i prowokuje, żeby skłócić pozostałych.

I nie ma znaczenia przez kogo przeszkolone, ponieważ służby wrażych państw/narodów uganiają się po naszym terenie jak dzikie króliki ostrząc wystające żółte zębiska na przyszłe łupy! Właśnie taki charakter mają komentarze pana Onuckiny!

 

 

 

Vote up!
10
Vote down!
-2
#1564987

 

@jazgdyni

Z panem Korusem absolutnie sie nie zgadzam, Cytat:

"Że naród polski to magma, ludziska kompletnie umysłowo zglajszachtowane, w dodatku z podkulonymi ogonami przy zasiedziałych kuprach.

Nam się wydaje, że możemy się odwoływać do dawnych, szlachetnych wzorców, że w zasięgu ręki kroi nam się jakaś misja dziejowa [...], a w gruncie rzeczy mamy do czynienia z gnuśnym umyslowo spoleczenstwem,naiwnym i spolegliwym "

To ten Pan nie mial nigdy doczynienia z innymi nacjami.

Ja od wielu lat mieszkam miedzy Niemcami, i wiem jak oni reaguja. Oni wierza we wszystko co im powie TV, a gdy im powiesz "choc idziemy na barykady, musimy wszyscy  zaprotestowac" wiesz jaka jest ich odpowiedz, to ci powiem, oni mowia " Nie , przestan,my musimy byc zadowolenii, nam idzie przeciez  duzo lepiej niz innym"

A ten rodzaj pogardy dla Polakow, ktory wyczuwam w panskim tekscie dobrze o Panu nie swiadczy.Pan bierze wszystkich pod jeden mianownik.

Wiem, ze Pan chetnie polemizuje, i musi zawsze miec racje. Ja nie bede z Panem dyskutowala, bo opisuje moje odczucia, a te mnie czesto nie myla.

 

Vote up!
16
Vote down!
-1

Gosia

#1564969

Pozdrawiam i życzę powodzenia w Vaterlandzie.

Tęsknota Panią gryzie i przekonanie o własnej nieomylności. Ja się często mylę. Tak po chrześcijańsku, bo przecież wszyscy jesteśmy grzesznikami.

 

Ps. Czy ja powiedziałem, że Niemcy są lepsi? Nie - są znacznie gorsi.

Vote up!
7
Vote down!
-6

JK

Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.

 

 

 

 

#1564973

Vote up!
18
Vote down!
-2
#1564927

Na pewno większą wiarę dam Antoniemu Macierewiczowi niż Dzierżanowskiemu.

Vote up!
13
Vote down!
-1

antyleming

#1564930

... obecny na Niepoprawnych od ponad siedmiu lat - nie będziesz stosował tanich chwytów, by zwiększyć ilość otwarć swojej notki. Przecież gołym okiem widać, że tytuł jakim opatrzyłeś swój wpis - jest prowokacyjny. Ten styl zostaw gazecie koszernej. 
Dlatego też kieruję do Ciebie prośbę: wyedytuj ten wpis i zmień tytuł. Tak będzie uczciwie wobec Pana Antoniego, a także wobec Szanownych Czytelników i Użytkowników naszego serwisu.

Co do postaci Pana Antoniego Macierewicza, to swego czasu poświęciłem sporo pracy, by przybliżyć tę postać na łamach Niepoprawnych. Można się z tym opracowaniem biograficznym zapoznać tutaj: http://niepoprawni.pl/blog/jeszcze-nie-przypisane/z-cyklu-od-mazowieckiego-do-tuska-11-antoni-macierewicz oraz wysłuchać nagrania audio tego artykułu, który przeczytał MarkD - szef Niepoprawnego Radia.pl.

 

Pozdrawiam,

Satyr  

Vote up!
12
Vote down!
-4

___________________________
"Pisz, co uważasz, ale uważaj, co piszesz". 

© Satyr


 

#1564931

Powiem coś pachołkom Moskwy , cmoknijcie Antka 

Vote up!
15
Vote down!
-1

kanon24.pl

#1564932

Należy dodać: z Moskwy i innych.

Vote up!
13
Vote down!
0

Kolejorz

#1564946

Wciąż atakuje i próbuje zdemolować wszystko co dla Polski pożyteczne. Wszystko co dla Polski dobre - było, jest i będzie kontestowane. To jest reguła. Czytając wyborczą, przeglądajac onet albo wp wiemy, że to co tam jest atakowane z pewnością jest dobre, to co tam jest chwalone i popierane jest złe dla nas wszystkich. Przykładów mamy mnóstwo, cała ich działalność jest jednym ogromnym dowodem antypolskiej agresji operujacej podłym kłamstwem i zniewagami.

Nie tylko Antoni Macierewicz jest na celowniku:

 

Vote up!
17
Vote down!
-2

michael

#1564934

Źle oceniony komentarz

Komentarz użytkownika a nie mówiłem (niezweryfikowany) nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.

"Trybuna Ludu" "dobrej zmiany"...

Vote up!
5
Vote down!
-8
#1564975

Zastanawialiście się nad tym, dlaczego w Polsce, jak nigdzie indziej istnieją media przekazujące zupełnie sprzeczne poglądy na te same sprawy ?. Te wrogie media mają jedno zadanie... skłócić Polaków...
Dziel i rządź... mówi wam to coś ... naiwniacy ?.

Vote up!
10
Vote down!
-6
#1564981

Tutaj koleżeństwo nie pojmuje jeszcze jednego. Zresztą umieściłem to też na Gadaczce, by rzucało się w oczy.

Zostałem zrugany przez koleżankę komentatorkę, która na stałe zamieszkuje za Odrą. Jak wielu z nas, nie lubi, gdy się powie przykre słowo o Polakach. W rewanżu napisała, że Niemcy są znacznie gorsi. Oczywiście zgadzam się z tym. Tylko... co to za obrona? Przecież przyznała mi rację, argumentem - przecież nie jesteśmy tacy źli, bo inni są jeszcze gorsi. To nieświadoma (albo podświadoma akceptacja zła i wprowadzanie zasady, że jest mniejsze i większe zło). Fakt, istnieje jeszcze przyzwoitość i dobre maniery. Z tych względów nigdy nie powiem złego słowa o Polsce i Polakach w towarzystwie obcych. Lecz tu jesteśmy wśród swoich. Koleżanka zamieszkująca w Vaterlandzie pisze, że nie lubi mnie i że się ze mną nie zgadza. Mimo to, czyta moje pisanie. A tego to już nie rozumiem. Po co czyta? Ja nie dotykam TVNu, GieWu, a na naszym skromnym portalu czytam może pięciu blogerów, których lubię, cenię i poważam. Po co miałbym tracić czas na ewidentnych głupków, lub spoconych agentów, ciężko zarabiających na życie? Nie ma na to czasu - jak pójdzie bardzo dobrze, to może dożyję najwyżej 100 lat (lecz w jakim zdrowiu i z jakim umysłem - nie wiem).

I ktoś, kto mnie nie cierpi, regularnie czyta moje wypociny i co więcej! Zawsze komentarzem musi wyrazić swoją pogardę! Prawda Verita? Prawda Pani Doktor? Wilk? Amator? ("Masz wrogów? Dobrze! To znaczy, że walczysz" - Winston Churchill)

I to jest właśnie "a nie mówiłem", specyficzny polski syndrom. Nie potrzeba nawet wrogich mediów - sami z siebie zaczniemy się kłócić, by wreszcie stać się wrodzy.

A wszystkich, którzy tak chętnie łapią się za krytykę poczynań młodziutkiej władzy (2,5 roku!) proszę się zastanowić:

ŻEBY ZWYCIĘŻYĆ, NAJPIERW TRZEBA PRZETRWAĆ

A to czasami bywa trudniejsze niż zwycięstwo.

Vote up!
7
Vote down!
-6

JK

Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.

 

 

 

 

#1564983

Szkoda, że portal uniemożliwia mi kontakty prywatne, bo mógłbym szerzej odnieść się do Twojego tekstu.
Dziwią mnie wypowiedzi niektórych "okrutnie" patriotycznych internautów, co to w ogóle nie oglądają tvnu, nie czytają wyborczej, wręcz alergią reagują na onet, interię, neon... a jednocześnie z treści ich tekstów wynika, że są "na bieżąco" z tymi mediami...
Ja czytam, oglądam i słucham wszystko, bo w walce z wrogiem, najważniejszym jest poznać jego język i zamiary.
Wychodzę z założenia, że kto nie czytał "Mein Kampf", nigdy nie zrozumie historii europy i świata bezpośredni przed, a szczególnie po 39 roku.
Co zaś do "młodziutkiej władzy"... Panie jazgdyni :).
Poza kilkoma "słupami" postawionymi na froncie walki z narodem polskim, reszta to stare, żydowskie wygi, którym władza nie jest i nie była nigdy obca.
To tak w skrócie...

I nadal szczerze pozdrawiam...

Vote up!
9
Vote down!
-4
#1564988

Będzie krótko, bo po raz pierwszy wysiadłem przy pracy w ogrodzie. Chyba tylko zimny prysznic mnie uratował.

Oczywiście, że są tam stare, zaprawione w boju wygi. Były i będą. Tylko wydaje mi się, że punkt ciężkości zaczyna przesuwać się w dobrą stronę, czyli ku młodszym. A jacy oni dobrzy, to się dopiero okaże. Lecz niewątpliwie lepsi niż zakon.

I proszę o cierpliwość. I oczywiście o otwartość. Czy wszystko zawsze musi iść starym torem? Nie ma nadziei?

Vote up!
6
Vote down!
-5

JK

Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.

 

 

 

 

#1564992

Może się Panie jazgdyni mylę, ale z mojej strony wygląda to mniej więcej tak...
"Młodziutki rząd" prowadzi grę na dwa fronty, z jednej strony chce przeciągnąć na swoją stronę największy elektorat jaki jest w jego zasięgu, czyli polską biedę, wypłacając haniebną jałmużnę szumnie nazywaną "programem 500+, z drugiej zaś strony działa bezlitośnie na wyniszczenie klasy średniej nie mniej "słynnym" programem "uszczelnienia systemu podatkowego".
Systemu, który nie zwróci nam ani złotówki z "vatowskiej" afery, a zacznie działać od teraz, zaciskając podatkową pętlę na szyi nadal głupiego, jak zwykle oszukanego, już płacącego niewolnicze podatki społeczeństwa.
Jestem przekonany, że główni beneficjenci "afery vatowskiej" siedzą spokojnie w ławach poselskich i rządowych, podrzucając Polakom co i raz tematy zastępcze, patrząc z uśmiechem na twarzach, z jaka wściekłością i pianą na ustach wzajemnie się zagryzamy...

"Młodziutki rząd" :))) ... Panie jazgdyni...litości...

Vote up!
8
Vote down!
-5
#1564993

Jak to z innej perspektywy wygląda...

"...czyli polską biedę, wypłacając haniebną jałmużnę szumnie nazywaną "programem 500+"

Dlaczego haniebną? Dlaczego jałmużnę? jest Pan w stanie to wytłumaczyć?

Pewnej srogiej zimy wnuczka zdradziła mi, że jest jej strasznie przykro, bo kolega z klasy, w te śniegi i mrozy przychodzi do szkoły w zwykłych, parcianych trampkach. Wzruszyła mnie i odkryłem, że nieco dalej niż ja, na obrzeżach Gdyni, właściwie już gmina Szemud, mieszka rodzina z dziesiątką dzieci żyjąca w absolutnej nędzy. Jak mogłem, tak pomogłem. Po 500+ mają dodatkowe 3 000 na rękę. I wszystko się nagle zmieniło. Dziś wychodzą na prostą. Dzieciaki są równe z innymi. Właśnie ocieplają dom. Haniebna jałmużna? Jak w poprzednim schemacie uciekli by z nędzy?

"...działa bezlitośnie na wyniszczenie klasy średniej nie mniej "słynnym" programem "uszczelnienia systemu podatkowego""

Kompletne nie jestem Pana w stanie zrozumieć. Chyba, że Pan akceptuje nieuczciwe metody wzbogacania się. Wreszcie mały biznes rodzinny, bez cyrkowych trików, będzie mógł spokojnie zapewnić egzystencję malutkiemu kapitalizmowi. Bo to uszczelnienie, tak pogardliwie przywołane, spowoduje, że dumping, nielegalny klientelizm z urzędnikami, korupcja, staną się nieopłacalne. To jest wyrównywanie szans na Boga. Gdzie pan żyje, gdzie Pan pracuje, że mówi takie głupstwa?

Vote up!
11
Vote down!
-5

JK

Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.

 

 

 

 

#1565001

A ja uważam, że to Pan żyje nadal w słusznie minionej epoce...

Nędzy nie zlikwiduje się rozdawnictwem , tu trzeba zmienić cały system i postawić z powrotem Polskę na nogi. Socjalizm niestety nigdzie na świecie się nie sprawdził, bo wpędzał całe narody w nędzę. Pan znów proponuje powrót do przeszłości. Tu łatanina niczego nie załatwi. Ludziom należy dać wędkę, nie ryby Panie jazgdyni. Ojciec rodziny o której Pan wspomniał powinien mieć możliwość zarobienia tych 3000 zł a nie dostawać je jak jałmużnę

"Wreszcie mały biznes rodzinny, bez cyrkowych trików, będzie mógł spokojnie zapewnić egzystencję malutkiemu kapitalizmowi"...

Tu dopiero pojechał Pan po bandzie :))). Przyznam, że rozbawił mnie Pan na cały weekend :))).
I tak dla przypomnienia, bo zapewne nie czyta pan każdego z moich tekstów... Własną firmę prowadzę od około 35 lat i to ja mógłbym Panu udzielać rad i snuć opowieści o moich spotkaniach z "przyjaznym państwem"...

Ps. A na koniec krótkie pytanie... "Gdzie pan żyje, gdzie Pan pracuje, że mówi takie głupstwa?"... Panie jazgdyni...

Vote up!
8
Vote down!
-4
#1565011

Ten "młodziutki rząd" ...będzie mógł spokojnie zapewnić egzystencję "malutkiemu kapitalizmowi".....(...) To jest wyrównywanie szans na Boga.
Gdzie pan żyje, gdzie Pan pracuje, że mówi takie głupstwa?
Czego Pan nie rozumie, Panie "a nie mówiłem?"
Serdecznie Pana pozdrawiam, mimo ,że pan mówi takie głupstwa.

Vote up!
7
Vote down!
-5

Verita

#1565007

...nie cierpię tylko pańskich  wypowiedzi, bo są najczęściej głupie albo sprzeczne ze sobą. Na tym polega katolicyzm, że kocha się grzesznika ale nie grzech , czyny i wypowiedzi. Zalecam lekturę KKK.

Vote up!
10
Vote down!
-7

Verita

#1565008

Źle oceniony komentarz

Komentarz użytkownika jazgdyni nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.

A ja Pani nie cierpię w całości. Bo jest Pani głupia, zarozumiała i próżna.

Myślałem o tym. Może jest Pani niepełnosprawna i w ten sposób rekompensuje swoją krzywdę. Nie wiem... Ale poziom żółci, którą pani wylewa i specyficzną logikę - mniemam, że Pani cierpi i się za swoje mści.

Nie dyskutuję z Panią, bo nie ma Pani nic do powiedzenia.

 

Przykro.

Vote up!
7
Vote down!
-9

JK

Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.

 

 

 

 

#1565009

Ona i jej wypowiedzi  w porównaniu do twoich "przemyśleń" to jest wprost popis kultury osobistej,  gościu!!

Jak można nazwać blogerkę piszącą tutaj od wielu lat  "niepełnosprawną, głupią, zarozumiałą i próżną"??!!!

A potem, żeby było śmieszniej to ją posądzać o wylewanie żółci? Jeszcze raz ci powtarzam, że pogarda i takie zachowanie jest niepolskie i jedzie Talmudem na odległość większą nawet niż z Izraela do Gdyni... wielbicielu żydowskiej "Idy"

PS

Nie pasuje ci Gawrion i niepopki? Załóż swój portal... na pewno czytać cię będą miliony :))

Pozdrówka

Vote up!
11
Vote down!
-4

Astra - Anna Słupianek

#1565042

Ukryty komentarz

Komentarz użytkownika jazgdyni został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..

Głupianek - nie trudź się - do ciebie ślicznoto się nie odezwę. Kobiety agentów to dla mnie tabu. Są śmiercionośne.

 

Ps. Ten tekst to wyjątek, byś pamiętała gdzie twoje miejsce.

Vote up!
4
Vote down!
-9

JK

Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.

 

 

 

 

#1565045

Agenci... ich kobiety... nie no super, masz scenariusz na nowy film jakiś? Oczywiście z sobą w roli głównej :)

Napiszę tak... nie wysilaj się. Ja wiem gdzie moje miejsce, ono jest tutaj w naszym pięknym kraju wśród Polaków i tych z którymi się zgadzam i tych z którymi mam odmienne zdanie. Istotne dla mnie zawsze było tylko ich poczucie bycia częścią nas i dobro Najjaśniejszej Rzeczpospolitej. Mnie nie przeszkadza, że mają inne zdanie na tematy ważne, byle by to było ich własne zdanie.

Ty takiego własnego zdania nie masz i nigdy nie miałeś niestety. Poza tym ... ta twoja nienawiść do tych którzy je mają.. to jest dla mnie zastanawiające i to jest dla mnie niepolskie właśnie. I wiesz co? Myślę, że doskonale o tym wiesz! dlatego właśnie zawsze będziesz bronić i żydów i banderowców .. to jest moim zdaniem mentalność niewolników niestety :(

I to by było na tyle naszej "dyskusji"

Vote up!
8
Vote down!
-4

Astra - Anna Słupianek

#1565049

Trafiony zatopiony.

Pozdrawiam

Vote up!
5
Vote down!
-2

Jestem jakim jestem

-------------------------

"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------

Jestem przeciw ustawie JUST 447

#1565056

znowu w ataku na porządnych i wartościowych blogerów... wyuczony na NEOnie zaczyna brużdzić tutaj...

A obiecywało " to to " że obrażone i pisać więcej nie będzie... No, jaki " charakterny"  :-)))))))

 

Vote up!
8
Vote down!
-2

chris

#1565061

Już wystartował i przychlał. Wiadomo - długi łyk-end. Bedzie się działo, jak mu zwieracze puszczą. Motława to betka - tyle ma w sobie szamba ten alkoholik

Vote up!
5
Vote down!
-6

JK

Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.

 

 

 

 

#1565066

Zastanawiam się, jakie tu trzeba spełniać kryteria, żeby zasłużyć sobie na miano "porządnego i wartościowego blogera" ?. ...

:)))

Vote up!
8
Vote down!
-1
#1565068

Bądź sobą. W Twoim przypadku to wystarcza.

 

Pzdr.

 

Vote up!
6
Vote down!
-3

chris

#1565103

I tu się mylisz :). Nie jestem blogerem... Na tym portalu trzeba mieć odpowiedni "utarg" , żeby zostać blogerem. Na to nie mam żadnych szans, "chłopcy z ferajny" trzymają rękę na pulsie :).
Przyklad ?...

"józek"...

a nie mówiłem - 28 Maja, 2018 - 17:48
Pomijam treść notki, ale sądząc po języku , kolejny "chłopiec z ferajny" zdradza swoje pochodzenie...
Jak widać, na portalu zapanowały nowe zasady... im bardziej chamski język, tym wyższe noty...
To swego rodzaju "Taniec z chamami"...
Zastanawiam się , kto zdobędzie "Kryształową kulę"...
Osobiście obstawiam "równą babkę", której po piętach depczą niejaki "zaczadzony" i "józek" podobno z samego Londynu...
To dopiero cyrk na kółkach...
Wystarczy na kilka sposobów użyć słowa "wpierdolić" ...i 4 punkciki na plus, a to zapewne nie końcowy wynik :).
Teraz wiem, dlaczego ja mam 3500 punktów na minus :).

Jozio z Londynu - 28 Maja, 2018 - 18:48
"Teraz wiem, dlaczego ja mam 3500 punktów na minus :)."Dobrze że mi przypomniałeś, będziesz pajacu miał więcej

Vote up!
5
Vote down!
-4
#1565110

"Dobrze że mi przypomniałeś, będziesz pajacu miał więcej"

Vote up!
6
Vote down!
-3
#1565111

Źle oceniony komentarz

Komentarz użytkownika a nie mówiłem (niezweryfikowany) nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.

Żal mi ciebie :).

Vote up!
3
Vote down!
-5
#1565113

Pamiętaj byś mi to zawsze przypominał, zawsze

A pałę będziesz miał jak w banku

Vote up!
6
Vote down!
-3
#1565114

"... bo tu jestem wśród swoich..."

No właśnie ,ciekawe jest ilu tu tych " swoich " ?

:-)))))))))

 

Vote up!
6
Vote down!
-3

chris

#1565060

Z oceny Twojego komentarza można wywnioskować, że tych "swoich" jest nas - raz, słownie : jeden minus. Czyli ja z mną.

Vote up!
5
Vote down!
-3

Verita

#1565106

Jakich wrogów? 

Tutaj chyba raczej nikt nie jest ci wrogiem. Po prostu ze zwykłej ludzkiej życzliwości odpowiadamy ci na te twoje grzeczności, którymi nas tak obficie raczysz. Więc nie dodawaj sobie, że masz tu jakąś opozycję,  to zwykła ludzka litość popycha nas , by ci skreślić to czy owo...

Jesteś zwykłym bękartem tego Portalu i nikim ponadto :-))))

Vote up!
6
Vote down!
-3

chris

#1565105

Pan Marcin Dzierżanowski (Politolog rodem z Moniek naszej stolicy ziemniaka), ośmielił się oceniać Pana Macierewicza. Znaj proporcje mocium Panie. Urodzonego w 1977 roku Pana Dzierżanowskiego  oceniającego Pana Macierewicza w 1968 nie było go jeszcze na świecie, pojawił się dopiero w 1977 dziesięć lat później i walił w tym czasie  beztrosko w Pieluchy. Tak, tak pampersów jeszcze w tym czasie nie wynaleziono, matka musiała wystać te kilometry tetry w kolejce. Ja w tym czasie 1968 byłem na pierwszym roku studiów. Przynajmniej miałem okazję kilkakrotnie się przebiec z Gmachu głównego Politechnki do gmachu elektroniki czując na plecach ekscytujące mrowienie dopadną, czy nie dopadną?

1968 rok to były czasy kiedy nakryci  arkuszami papieru nasączonego parafiną przechowywane w specjalnej kieszeni w torbach do masek gazowych uczyliśmy się przy pomocy tego nasączonego parafiną papieru bronić ojczyznę przed uderzeniem bomb atomowych. Robiliśmy sobie żarty pokazując wykładowcom na studium wojskowym przysyłane przez kolegów będących na emigracji pisma reklamujące kamizelki kuloodporne i różnego rodzaju broń strzelecką. Pamiętam  kamizelki kuloodporne było ich kilkanaście rodzajów dla strzelców , wojsk specjalnych pamiętam te przeznaczone  dla saperów, operatorów spychaczy kopiących okopy miały takie wysokie kołnierze chroniące szyje i głowę. A my w tym uczyliśmy się kopać saperką ukrycie dla pojedynczego żołnierza na polach mokotowskich.

Nasze życie powoli zamieniało się w komedię, zaczęliśmy czytać Mrożka..... itp. itd. Takie to były czasy, śmiech przez łzy.

A propos śmiechu kabarety były bez porównania lepsze niż obecnie. Teraz wystarczy że pokażą na scenie ubranego w waciak człowieka prostego i powiedzą ha, ha ale głupi nie umie się ubrać i wystarczy, świat się śmieje.

Pozdrawiam.

Vote up!
7
Vote down!
-2
#1565117

cyt. "Pamiętam  kamizelki kuloodporne było ich kilkanaście rodzajów dla strzelców , wojsk specjalnych pamiętam te przeznaczone  dla saperów, operatorów spychaczy kopiących okopy miały takie wysokie kołnierze chroniące szyje i głowę."

Dawno, dawno temu odwiedziłam męża na misji ONZ. Podczas treningowego alertu ubrano mnie w taką archaiczną kamizelkę kuloodporną z wysokim kołnierzem. 

Powiem krótko - miał pan szczęście, że jej nie nosił  podczas nauki kopania saperką ukrycie dla pojedynczego żołnierza na polach mokotowskich -:)) Prawdą jest, że chroniła skutecznie przed pociskami broni strzeleckiej i odłamkami granatów, ale ważyła tyle, że kolana mi się uginały.

Oficjalnie, wynalazcami kamizelki kuloodpornej w 1901 r. byli dwaj Polacy: Jan Szczepanik oraz Kazimierz Żegleń. Trzeba jednak pamiętać, że Polacy wymyślili kamizelkę kuloodporną znacznie wcześniej. Wspomnienie o nich znajdziemy w liście, jaki król Stefan Batory wysłał do Jana Chodkiewicza, późniejszego hetmana. Monarcha domaga się w nim przysłania mu rzemieślnika, znanego z tego, że wykonał „kaftan jedwabny zrobion, który jest bezpieczny i od strzelania rusznic”.

PS

Kamizelki kuloodporne używane w czasie wojny secesyjnej ważyły nawet 18 kg (kosztowały 5 = 8 dolarów czyli połowę żołdu) , więc wyczerpani żołnierze porzucali je często podczas walki.

Pozdrawiam.

 

Vote up!
9
Vote down!
0

casium

#1565123

Nastąpiło nieporozumienie te kilkanaście rodzajów kamizelek było w tych zagranicznych reklamach a my studenci mieliśmy do dyspozycji papier nasycony olejem parafinowym. Dodam jeszcze te kamizelki z wysokim kołnierzem były przeznaczone dla operatorów spychaczy.

Przepraszam z niedokładne przedstawienie sytuacji dziękuję za komentarz i pozdrawiam.

Vote up!
3
Vote down!
-1
#1565163

Przeczytałam ze zrozumieniem. Nie ma mowy o nieporozumieniu. Pan wspomniał siermiężne czasy, gdy w LWP a także w Studium Wojskowym dysponowano:

- rachitycznymi OP-1,

- maskami pgaz, w których łatwo można było się udusić a trudno celować nawet z procy, 

- prześcieradłami do nakrywania się w przypadku wybuchu BJ,

- papierem nasyconym olejem parafinowym.

PS

Pracująca dla koncernu DuPont Stephanie Kwolek otrzymała w 1965 r. nowe włókno syntetyczne - kevlar.

Może na wspomnianych obrazkach w/w kamizelki używali operatorzy sprzętu inżynieryjnego armii USA, ale zapewniam pana, że kamizelki KO z wysokimi kołnierzami w wielu armiach świata przez trzy dekady służyły rodzajom wojsk w tym również piechocie, tej szarej piechocie -:))

Pozdrawiam.

Vote up!
6
Vote down!
0

casium

#1565192

Ciekawy jestem jakie konsekwencje spadły na wydane przez "nienawistnego Antoniego" - osoby to po pierwsze? A po drugie ci którzy piszą o "krwawym Antonim" słowem nie zająkną się o ofiarach żydów będących we władzach komunistycznych. Powiedzą jak rabin u Klarenbacha że rozmowa o żydowskich kolaborantach to jest inny temat i nie mieszajmy tego z tym że polacy "to świnie" sprzedające swoich w czasie wojny.

Vote up!
6
Vote down!
0
#1565122

Żydzi byli lepsi i gorsi przyjaźniłem się z tymi lepszymi np. pan Sz. Urodziły się mu trojaczki miał już jedno dziecko , to były lata 50 powiedział dwa zdania o tydzień czy miesiąc za wcześnie, szef też żyd wywalił go z roboty, cały powiat się składał żeby mu pomóc w nieszczęściu. żona dyrektora liceum które było na przeciwko po po kolei zarzynała perliczki i woziła im aby mama miała na rosołek po kończeniu studiów miałem przyjemność pracować z nim w jednej szkole. Był bardzo lubiany przez wszystkich kolegów itp,itd. W całym powiecie były przeprowadzane zbiórki pieniędzy. Opowiadała mi o tym mama, która pracowała w liceum. Napisałem wszyscy się z nim przyjaźnili pracowałem w szkole mniej więcej 4 lata, później wszyscy tacy po studiach technicznych odeszliśmy, zaczął się zamordyzm i trzeba było pomyśleć o poważniejszym zajęciu. Większośc z nas zejeęa sie prywatnym biznesem.

 Ten co go wywalił z roboty to pan dyr. R. W 68 roku wywalili go z roboty, krzywdy nie miał, dostał etat w szkole zaocznej i korepetycje dawał z matematyki. Każdy absolwent tych korepetycji dostawał się na studia. Myślę że marnował się na stanowisku dyrektora, Na te korki trudniej się było dostać niż do tego liceum.

Pozdrawiam.

P.S nie stawiajcie za dużo minusów po prostu tak było.

Vote up!
6
Vote down!
-1
#1565154

Wierzę Panu na słowo i dałam Plusa -:))

W szkole podstawowej w Gdyni miałam sympatycznego kolegę Dawidka, który mijał się z księdzem wchodzącym do klasy by prowadzić lekcję religii. Zapewniam Pana, że z tego powodu Dawidka nigdy nie spotkało żadne złe słowo a przecież dzieci bywają okrutne! Waldemar, mąż mojej kuzynki z Gdyni (zginął pod kołami samochodu w Sopocie - wspominałam 1,5 roku temu) ma sympatyczną siostrę, której mąż jest Żydem. Porządnym Żydem, żyjącym z pracy własnych rąk, dbającym o rodzinę, także tą z drugiej polskiej strony! 

Szanuję każdą nację, tym bardziej Żydów bo ich poznałam w Izraelu od dobrej strony! Piętnuję tych, którzy fałszują historię, gardzą gojami, robią na Polsce geszeft i udając niejednokrotnie gorliwych katolików zmierzają do POLIN!

PS

Zapewniam, że potrafię odróżnić ziarno od plew w tym antysemitę od judofila!

Vote up!
8
Vote down!
-1

casium

#1565193

Dlaczego na tych stronach nie ma więcej takich wypowiedzi? Co więcej - takich ludzi?

Czy muszę ostro walczyć, prowokować i naciskać by czytający się w końcu zastanowili i określili? Przecież nie jesteśmy źli.

Tylko nam w głowach zamącono.

Pozdrawiam

Vote up!
3
Vote down!
-4

JK

Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.

 

 

 

 

#1565203

Tylko nam w głowach zamącono. Oj zamącono i to nieźle poczynając od Bolka.

Tak mi zamącono, że przebywając w Gdyni w 1990 r. wstąpiłam do lokalu, bodajże przy ul. Jana Kilińskiego, i wpisałam się na listę poparcia dla Lecha Wałęsy. Nie powiem, ładnie się zachował - otrzymałam pocztówkę z podziękowaniem.

Krajanie -:)) proszę nie ustawać w realizacji słusznego celu. Aby Go osiągnąć trzeba między innymi Tu być.

Pozdrawiam.

PS

Czytelną, słuszną walkę od prowokacji i nacisku oddziela cienka czerwona linia. W ferworze walki bywa niewłaściwie odczytywana/zrozumiana? Zalecam taki sposób przedstawiania swoich poglądów by czytający nawet werbalnie - zrozumiał sens przekazu. Jak Pan na pewno wie czytanie ze zrozumieniem to duża Sztuka -:))

Proszę nadal poruszać ważne dla Gdyni i 3Miasta sprawy. Czekam bo ma Pan ostre pióro, które potrafi nieźle zadrapać trójmiejską mafię!

Vote up!
7
Vote down!
0

casium

#1565209

Z góry ostrzegam!

Była pani prezes - mądra i dzielna kobieta z naszej strony, którą nieopatrznie wymieniłem w felietonie w kontekście gdańskich spraw, została wezwana do ABW i prokuratury, gdzie pokazując jej mój artykuł - pytano groźnie - co to znaczy?!

Bardzo mi Gdyni żal. Bo znowu wygra Szczurek, albo jego delfin. I dalej będziemy stali w wielkich korkach na dziurawych drogach, a na pięknych nabrzeżach będą wyrastały apartamentowce dla milionerów.

 

Serdecznie pozdrawiam

Vote up!
3
Vote down!
-1

JK

Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.

 

 

 

 

#1565219