Jedni czczą Lenina, inni banderowców
Czczenie Lenina to tak samo, jak czczenie Hitlera – mówi genialny psychologii kliniczny Jordan Peterson. Czczenie Stefana Bandery i jego zbrodniczej ekipy, to tak samo, jak czczenie Hitlera, SS i Himlera.
Tolerancja zła jest złem, tolerancja banderyzmu, to współuczestnictwo w zbrodni.
Tymczasem ludzi, którzy żądają prawdy, podle nazywa się ruskimi onucami.
Czy nie wiedzą, co czynią? A może uprawiają sztukę dezinformacji, o której 2500 lat temu pisał Sun Tzu – autor sztuki wojennej Sun Zi?
Badaczka Agnieszka Płonka przypomina myśl Sun Tzu: "Do prowadzenia wojny nie trzeba ani jednego wystrzału. Wystarczy infiltrować wszystkie instytucje, które mają znaczenie dla kultury. Należy uczyć mieszkańców atakowanego kraju, aby ze wstydem patrzyli na wartości, które budują tożsamość ich społeczeństwa, by eskalowano konflikty pomiędzy różnymi grupami w tym społeczeństwie, aby prawiono, że młode pokolenie będzie płytkie, że nie będzie się interesowało prawdziwymi wartościami, żeby sprawiono, że ludzie będą się wstydzili własnego pochodzenia, wstydzili tego, że pochodzą z tego kraju".
Tak właśnie od wielu lat prowadzi się wojnę z Polską.
Tymczasem złodziej najgłośniej krzyczy, aby łapać złodzieja. Agent najgłośniej krzyczy, aby łapać agentów. Bycie polskim patriotą i tolerancyjnym dla banderyzmu? To się wyklucza. Taką osobę nie można nazwać porządnym człowiekiem, ponieważ nie można bagatelizować tak ohydnego, tępego, bezmyślnego zła i uważać się za polskiego patriotę. Nie można udawać, że gloryfikacja ludobójstwa Polaków nie istnieje także dzisiaj. Jeśli ukraińscy obrońcy UPA zabraniają ekshumować ofiar i nie chcą przyznać się do zbrodni, to ludobójstwo na Polakach dzieje się także tu i teraz.
Tak jak nazizm i bolszewizm były odmianami socjalizmu, tak przymykanie oka na gloryfikację UPA, to zapowiedź nowej komunistycznej anihilacji Polski.
Swoją drogą, jak bardzo trzeba nienawidzić Polski, by pamiętających o zbrodniach na Wschodzie, żądających prawdy o ludobójstwie, zbudowania relacji z Ukrainą na prawdzie, nazywać ruskimi agentami.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 169 odsłon
Komentarze
Panie Romualdzie
31 Maja, 2023 - 18:50
Mam nieodparte wrażenie, że artykuł nie jest obiektywny i pisany jest ze skrajnej, agresywnej pozycji. Nie daje więc czytelnikowi ani prawdy, ani nie niesie za sobą mądrości, wynikającej ze spokoju i wszechstronnego przemyślenia problemu. Taka jest moja ocena.
A teraz uzasadnienie. Nie jest prawdą, że ktokolwiek w Polsce, a w szczególności opcje polityczne sprzyjające dziś Ukrainie, narzucają kłamstwo w sprawie ludobójstwa na Wołyniu - czy to jego natury, czy to jego sprawstwa. Dobrze znamy prawdę o Wołyniu i nie musi Pan o nią walczyć. Zatem już na wstępie artykuł bazuje na kłamstwie. Zatem pisanie artykułów w obronie jednej prawdy, bazując na fundamentalnym kłamstwie w drugiej sprawie, jest dość przewrotne! To po pierwsze.
Druga sprawa, to fakt, że w rzeczywistości w życiu ludzi czy narodów występują często skomplikowane problemy, czynniki i okoliczności. W życiu narodów częściej niż w życiu ludzi. A w życiu narodu polskiego, ze względu na geopolitykę, takie problemy występują cały czas! Problemy te trzeba rozwiązywać mądrze, po przemyśleniu i obraniu najlepszej opcji.
Zawsze porównuję to do szachów. Tylko idiota rzuci na początku rozgrywki wszystkie figury na drugą połowę szachownicy. Mądry szachista zastosuje pewne strategie, poświęci nawet czasem cenne figury, aby za chwilę zyskać więcej - wygrać całą rozgrywkę.
Nie będę pisał więcej, bo mądremu dość po słowie. A głupi i tak nie zrozumie, nawet gdybym na ten temat napisał uporządkowaną rozprawę naukową. Co do Pana - jestem pewien, że zrozumiał Pan po tych kilku akapitach. Mądry Pan jest i inteligentny - tego jestem pewien po latach czytania Pana. Może zabrakło jednak spokoju i rozwagi. Czasami aby znaleźć rozwiązanie wielu równań z wieloma niewiadomymi, trzeba spokoju, cierpliwości i wielu kalkulacji.
I proszę się nie obrażać, bo nie atakuję Pana, tylko opinię. Muszę być w tej sprawie szczery. Proszę pamiętać, że ta problematyka jest dziś najlepszą dla niektórych szczeliną, w którą będą wkładać "łom" i próbować podzielić, zburzyć, rozwarstwić, naszą jedność. Będą chcieli abyśmy skakali sobie do gardeł. To też doktryna Sun Tzu. Nie dajmy się skłócać!
Podczas kryzysów – powtarzam – strzeżcie się agentur. Idźcie swoją drogą, służąc jedynie Polsce, miłując tylko Polskę i nienawidząc tych, co służą obcym.
UPA - Dupa
1 Czerwca, 2023 - 00:46
Za mówienie o ukraińskich zbrodniach ruską onucą nazywa się mnie od wielu lat.
Ktoś kto ignoruje banderyzm i szkaluje przodków pomordowanych, jest w istocie jego obrońcą.
Pozdrawiam!
Romuald Kałwa
RK
2 Czerwca, 2023 - 22:54
Ja na portalu od ponad dekady promuję prawdę o Wołyniu. Nie jest to sprzeczne z tym, że dziś jestem zwolennikiem pomocy Ukrainie, budowania z nią dobrych relacji, bo mamy w tym swój żywotny interes. Naszym żywotnym interesem jest to aby front nie przeniósł się w pobliże czy nawet na ziemie polskie. Dobre relacje mogą nam przynieść gospodarcze i geopolityczne korzyści, co może być przeciwwagą dla tkwienia i uzależnienia od zgniłej Unii Europejskiej. Zdaję sobie także, że w interesie rosji jest nas skłócać z Ukrainą i budować czy pielęgnować uprzedzenia.
Wnioski nasuwają się same.
Podczas kryzysów – powtarzam – strzeżcie się agentur. Idźcie swoją drogą, służąc jedynie Polsce, miłując tylko Polskę i nienawidząc tych, co służą obcym.
Aj waj, lub heil - Taki herr „Kalwa”, vel Romuald -von Tusk .de
31 Maja, 2023 - 20:48
Aj waj, lub heil - jaki towarzysz „Kalwa” vel Romuald -taki dotąd zatroskany o sprawy opolskie ! A gdzie się podziała ostatnio podjęta przez onego agitatora sprawa braku schronów przeciwatomowych dla mniejszości niemieckiej obszaru miasta Festung Opole?! Co zadeklarowany opolski Her Romuald - vel Opolski, vel Kalwa znad odry poza niemieckim pochodzeniem , ma się etnicznie do sprawy zbrodni z tego „Wołynia”- oczywiście poza fizycznym dostarczaniem broni przez jego niemieckich przodków tzw. „ukraińskim nacjonalistom” ?!
Niech więc szwabska szumowina spada z tego portalu choćby do projektowania i budowy swych niepotrzebnych w Opolu tych antyatomowych schronów przez niemieckie samorządy PO ! :
https://niepoprawni.pl/blog/romuald-kalwa/bezpieczenstwo-mieszkancow-wojewodztwa-opolskiego-jest-zagrozone
E.Kościesza
Romualdzie Kauwo pełna zgoda.
31 Maja, 2023 - 22:37
Masz prawo zwracać uwagę, że wojna wojną; pomoc (nasza) pomocą, ale na sprawy tragedii Polaków mordowanych jak zwierzęta należy być zawsze wyczulonym. Nie od okazji do okazji, ale zawsze zwłaszcza, że o żadnym słowie skruchy a ni co marzyć.
Stąd nie zgadzam się z Szanownym Adminem, który dopatruje się w notce Autora złych intencji. Będąc Polakiem nie można mieć złych intencji zwracając uwagę na gloryfikowanie banderyzmu akurat obecnie. Nie będę zanudział przytaczaniem wypowiedzi różnych ukraińskich czynowników bo na ten temat już na Niepoprawnych wylano ciut ciut atramentu ale ponownie stanę wespół z Romciem ramię w ramię. Tak. Masz rację!
Dziwię się tylko pozostałym Niepoprawnym tak chętnie wstawiającym jedynkę Romanowi Kauwie. Przykro czytać.
Odnośnie wypowiedzi pana Kościeszy to dopiero jest manipulacja: najpierw się panu Kościeszy nie podobało, że Romciu zwraca uwagę na fakt braku schronów (po cóż wam w tym Opolu schrony skoro to niemieckie miasto i nie będzie przez Kacapów bombardowane - tak mniej więcej nawija pan krytykant od siedmiu boleści, a teraz wypomina Autorowi, że chce budować szwabom schrony) Panie Kościeszo ogarnij się pań ździebełko, bo albo Kauwa Szkop, albo Kauwa Kacap.
Wątpię, abyś pan panie Koscoieszo miał trochę choćby wstydu więc nie nawołuję : wstydź się, bo i po cóż strzępić język.
Pisz Romciu, a mury runą, bo muszą runąć. Szkoda tylko, że Ty w Konfederaty polazłeś, no ale ktoś musi.
Apoloniusz