Czy jesteś za przywróceniem kary śmierci w Polsce? Czy katolik może być za karą śmierci?
Czy katolik może popierać karę śmierci? Co na temat kary śmierci sądzą Polacy? Co na ten temat sądzą kobiety, a co mężczyźni?
Może jesteś przeciwko karze śmierci, bo tak każe nauczanie Jana Pawła II? A może jesteś zwolennikiem aborcji, eutanazji, ale jesteś przeciwko karze śmierci dla morderców albo nie masz własnego zdania i nie wiesz nawet o co chodzi?
Kliknij w ten link i odpowiedz na pytania w poniższej ankiecie i pomóż odpowiedzieć na pytanie, co na temat przywrócenia kary śmierci w Polsce sądzą Polacy. Jeśli link nie działa, skopiuj adres wklej w wyszukiwarkę:
http://superklaster.pl/czy-jestes-za-przywroceniem-kary-smierci-w-polsce-0
Sam jestem za przywróceniem kary śmierci dla morderców z premedytacją i gwałcicieli, ale uważam, że z tego rodzaju kary nie można robić publicznego spektaklu.
Kara śmieci to zbyt dramatyczne i poważne wydarzenie, by robić z tego widowisko dla spragnionej krwi gawiedzi, której często nie interesuje sprawiedliwość, a tylko brutalne „reality show”. Miałoby to charakter demoralizujący.
Z tego samego powodu jestem przeciwnikiem tortur. No bo kto dawałby prawo moralne strażnikom, do torturowania więźniów. W praktyce karano by nawet złodziei chleba. Tacy ludzie po wyjściu z więzienia z pewnością by się zemścili na społeczeństwie.
To właśnie więzienie i niesprawiedliwy wyrok z niewinnego młodego człowieka Andrzeja Z. pseudonim „Słowik” zrobiła groźnego członka mafii pruszkowskiej.
Bezapelacyjnie jednak mordercy powinni zacząć się bać.
Ps.
V Przykazanie Dekalogu brzmiało „Nie morduj”, co znaczy coś innego niż popularne „Nie zabijaj”.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Niedziela, 20 stycznia 2019, godz. 12.43
Pierwsze wyniki ankiety:
Większość mężczyzn jest za karą śmierci.
1. Jestem mężczyzną i jestem za przywróceniem kary śmierci w Polsce 64% (43 głosy)
2. Jestem mężczyzną i jestem przeciwnikiem kary śmierci w Polsce 10% (7 głosów)
3. Jestem kobietą i jestem za przywróceniem kary śmierci 12% (8 głosów)
4. Jestem kobietą i jestem przeciwko wykonywaniu kary śmierci 7% (5 głosów)
5. Popieram aborcję, eutanazję, ale jestem przeciwko karze śmierci 4% (3 głosy)
6. Jestem przeciwko karze śmieci, bo tak każe nauczanie Jana Pawła II 1% (1 głos)
7. Nie mam własnego zdania... 0% (0 głosów)
Ankieta wisi niedługo, ale pierwsze wnioski są ciekawe:
- kobiety nie interesują się polityką i są dziwnie miłosierne dla morderców - "Wandy co chcą Niemca"
- są degeneraci, zwolennicy aborcji i eutanazji - przeciwnicy kary śmierci
- Czytelnikami większości portali patriotycznych są mężczyźni
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 8358 odsłon
Komentarze
Oko za oko, ząb za ząb!
19 Stycznia, 2019 - 23:10
W ciągu wieków wcześniejsi papieże, doktorowie Kościoła oraz odczucia ludu chrześcijańskiego konsekwentnie podtrzymywały teorię o legalności kary śmierci i jej stosowania. Występując przeciwko stosowaniu kary śmierci zaprzeczamy nieomylności stałego zwyczajowego Magisterium Papieży na przestrzeni ostatnich 2 000 lat. Zgodnie z tradycyjną doktryną Kościoła papież Pius XII (1939-1958) w swoim przemówieniu z 13 marca 1943 roku, wygłoszonym do proboszczów Rzymu, bronił doktryny dotyczącej kary śmierci. Cyt. „Bóg (...) źródło sprawiedliwości zachował dla siebie prawo władzy nad życiem i śmiercią. (...) Życie ludzkie jest nietykalne, z wyjątkiem uzasadnionej obrony własnej, wojny sprawiedliwej prowadzonej sprawiedliwymi metodami oraz kary śmierci wymierzonej przez władze publiczne za wyjątkowo poważne i bardzo konkretne oraz dowiedzione przestępstwa”. W innym przemówieniu Ojciec Święty wyjaśnia: „Nawet dokonując egzekucji potępionej osoby, państwo nie posiada prawa do życia tej osoby. Władza publiczna ma upoważnienie do skazania człowieka na karę pozbawienia życia, by odkupił swoją winę, gdyż poprzez swoje przestępstwo pozbawił się prawa do życia”. Śp. kardynał Avery Dulles podkreślił, że pod tym względem zarówno Stary, jak i Nowy Testament wspierają karę śmierci. Pisał on:
„W Starym Testamencie Prawo Mojżeszowe określa co najmniej trzydzieści sześć wykroczeń zagrożonych karą śmierci. (...) Kara śmierci była uważana za szczególnie stosowną karę za morderstwo, gdyż w swoim przymierzu z Noem Bóg ustalił zasadę: Jeśli kto przeleje krew ludzką, przez ludzi ma być przelana krew jego (Rdz 9,6). (...)”. Sam Jezus powstrzymuje się przed stosowaniem przemocy. (...) W żadnej sytuacji jednakże Jezus nie kwestionuje tego, że państwo ma władzę egzekwowania kary śmierci. W trakcie sporu z faryzeuszami Jezus cytuje z aprobatą na pozór surowe przykazanie: Kto złorzeczy ojcu lub matce, niech śmierć poniesie (Mt 15,4; Mk 7,10, nawiązanie do Wj 21,17; por. Kpł 20,9). Kiedy Piłat powołuje się na posiadaną przez siebie władzę skazania Go na ukrzyżowanie, Jezus wskazuje, że władza Piłata pochodzi z góry – to znaczy od Boga (J 19,11). Jezus chwali dobrego złoczyńcę wiszącego na krzyżu obok Niego, który przyznaje, że on i drugi przestępca otrzymują należną im odpłatę za swoje uczynki (Łk 23,41)”. Zasada legalności kary śmierci nałożonej przez kompetentną władzę po stosownym procesie wypływa z Objawienia oraz prawa naturalnego i zawsze konsekwentnie nauczały jej Magisterium Kościoła i jego teolodzy. Ten sam kardynał Dulles stwierdza:
„Katolickie magisterium nie popiera i nigdy nie popierało bezwzględnego zniesienia kary śmierci. Nie znam żadnego oficjalnego oświadczenia papieży czy biskupów, zarówno w przeszłości, jak i teraz, które by kwestionowało prawo państwa do wykonywania egzekucji przestępców, przynajmniej w pewnych skrajnych przypadkach”. Papież Innocenty III (1198-1216): „Jeśli chodzi o władzę świecką, oświadczamy, że bez grzechu śmiertelnego możliwe jest wykonywanie kary śmierci, dopóki karę tę wykonuje się nie z nienawiści, ale na mocy wyroku, nie nierozważnie, ale z rozmysłem”. W Philosophia Moralis Victora Cathreina SJ czytamy: „Ukaranie przestępcy to drugorzędny cel kar publicznych; podstawowym celem jest wspólne dobro społeczeństwa”. Argumentowanie, że kara śmierci jest sprzeczna z ludzką godnością prowadzi do zamieszania pomiędzy doskonaleniem ludzkiej natury a zgodnością działań człowieka z rozumem prawym i Bożym prawem. Chociaż człowiek nigdy nie traci godności ontologicznej swojej natury, to faktycznie traci swoją godność moralną, kiedy celowo popełnia zło. Ponadto argument o ludzkiej godności nie jest istotny dla tego zagadnienia, ponieważ przedmiotem sprawiedliwości nie jest ludzka godność, czy to ontologiczna, czy moralna, ale raczej dobrowolny akt człowieka w jego relacji z innymi, jak uczy św. Tomasz z Akwinu:
„Właściwym tworzywem sprawiedliwości jest to, co się odnosi do drugich (...). Dlatego wyrażenie: „oddawanie każdemu, co się należy” wskazuje na czynności właściwe sprawiedliwości odnośnie tworzywa i przedmiotu”. Nikt nie zostaje skazany na sprawiedliwą karę z powodu godności czy jej braku, ale z powodu konkretnych działań podejmowanych przeciwko dobru wspólnemu. Kardynał Dulles ostrzegał: „Argumentację z postępu świadomości etycznej stosuje się, by propagować pewną liczbę rzekomych praw ludzkich, które Kościół katolicki konsekwentnie odrzuca w imię Pisma Świętego i Tradycji. Magisterium odwołuje się do tych autorytetów jako podstaw do odrzucenia rozwodu, aborcji, relacji homoseksualnych i wyświęcania kobiet do kapłaństwa. Jeśli Kościół czuje się związany Pismem Świętym i Tradycją w tych obszarach, to wydaje się, że brakiem konsekwencji byłoby, gdyby katolicy głosili „rewolucję moralną” w kwestiach kary śmierci”.
~ Luiz Sérgio Solimeo
http://www.tfp.org/
PS
Papież Franciszek, Jorge Mario Bergoglio SJ, co do stosowania kary śmierci nie liczy się ze zdaniem Pana Jezusa?
https://demotywatory.pl/4853084/To-ze-jestes-gejem-nie-ma-znaczenia-Bog-kocha-cie
casium
hrystus nie zniósł Prawa.Jako człowiek wyznawał Prawo Mojżeszowe
20 Stycznia, 2019 - 13:09
Bardzo ciekawy wpis!
- Chrystus nie zniósł Prawa.Jako człowiek wyznawał Prawo Mojżeszowe - pisze internautka, a inny jej odpowiedział:
- Celna uwaga - Przecież Chrystus mógł uciec z Jerozolimy, ale tego nie zrobił - poddając się karze śmierci właściwie uznał ją. Tak, Chrystus chyba też był zwolennikiem kary śmierci, choć w Jego przypadku polegało to na zabiciu niewinnego, którym sam był. Bóg Ojciec nie ma litości i żąda ofiary.
Gdy przelewa się niewinną krew - występuje mordowanie
Zbrodniarzy, w tym wojennych - zabija się
W obu wersjach „zabójstwo” człowieka określane jest hebrajskim słowem rāşah (rāşah , w: Theological Dictionary of the Old Testament, red. G. Johannes Botterweck – Helmer Ringgren – Heinz-Josef Fabry, vol. XIII, Grand Rapids, 2004, 630-640). Zdaje się, że wybór tego słowa nie jest przypadkowy, różni się ono bowiem od słowa harag, oznaczającego zadawanie śmierci podczas wojen. Różni się także od hebrajskiego hemit, oznaczającego zazwyczaj skazywanie na śmierć lub wykonanie wyroków śmierci na zbrodniarzach (Angelo Penna, Il decalogo nell’interpretazione profetica, w: tenże (red.) Fondamenti biblici della teologia morale, Brescia 1973, 83-116). Użycie słowa rāşah wskazuje na prowokowanie czyjeś śmierci, na przelewanie niewinnej krwi oraz umyślne spowodowanie śmierci bliźniego. Ten wyraz oznacza zawsze samowolne, wypływające z pobudek czysto osobistych, nierzadko zaplanowane i będące wyrazem egoizmu lub zemsty uśmiercenie drugiego człowieka. W języku polskim najlepiej odpowiada mu czasownik: „mordować”. W zwiazku z tym właściwy polski przekład piątego przykazania winien brzmieć: „Nie będziesz mordował!” (abp Henryk Józef Muszyński, Dekalog, Gniezno 1993, 116).
https://episkopat.pl/nie-bedziesz-zabijal-katecheza-na-temat-v-przykazania-dekalogu-katedra-poznanska/
A WIĘC NIE ZARZUCAJMY ŚWIADOMEGO KŁAMSTWA KOŚCIOŁOWI - tłumaczenia to nie prosta sprawa.
A czy Jezus przypadkiem nie powiedział, że przyszedł "wypełnić prawo a nie znieść je"?
Romuald Kałwa
Kara śmierci ...
20 Stycznia, 2019 - 00:28
....była i jest zgodna z wiarą katolicką .Wszelkie ankiety na ten temat są bez sensu.
Verita
@Romuald Kałwa
20 Stycznia, 2019 - 02:46
Ja bym przywrócił tortury wobec osób skazanych za najcięższe przestępstwa oraz recydywistów. Oczywiście tortury nie mogłyby prowadzić do zagrożenia życia skazańca, konieczna by była obecność lekarza i\lub adwokata. Szczególnie potrzebne są tortury, gdy chodzi o walkę ze zorganizowaną przestępczością, obcą agenturą czy terroryzmem.
Kara smierci, a sprawiedliwosc.
20 Stycznia, 2019 - 08:13
Bardzo przepraszam, ale kara smierci moze byc stosowana tylko w normalnym panstwie, gdzie wymiar sprawiedliwosci jest wymiarem sprawiedliwosci.
Juz Panstwo zapomnieli jak szafowano kara smierci za okupacji niemieckiej ?
Ilu wspanialych Polakow zamordowano za okupacji sowieckiej ?
Chcecie dac bron do reki kolejnym okupantom ?
Domagacie sie kary smierci za "mowe nienawisci" ?
Patologiczna "sprawiedliwosc" w Polsce chetnie na to pojdzie.
To się zaczeło od likwidowania polskości, od wyśmiewania i lżenia naszej przeszłości, naszych bohaterów i naszej wiary. To jest pierwszy krok, drugim będzie likwidacja Polski. J.M.Rymkiewicz
W państwie teoretycznym....
20 Stycznia, 2019 - 11:12
...czy jest kara śmierci, czy nie ma to wszystko jedno...bo i tak króluje "róbta co chceta"..
Ale o państwie prawdziwym, sprawiedliwym...pomarzyć można.
Już tylko to nam zostało....dopóki rządzą nami historycy i lekarze.
Verita
Zgadzam się z Panem
20 Stycznia, 2019 - 12:54
Zbyt wielu ludzi traktuje karę śmierci jako rozrywkę dla gawiedzi.Tymczasem to zbyt poważna sprawa, by traktować ją niepoważnie i robić z niej show. By kara główna mogła znowu działać, wymiar sprawiedliwości musi tu działać bezbłędnie!
Romuald Kałwa
Nie mamy wpływu na prawo stosowane przez okupanta. Nie bredź!
20 Stycznia, 2019 - 16:47
Nie chodzi o mowę nienawiści!!!
Chodzi o popełnione zbrodnie ze szczególnym okrucieństwem!!!
Jeżeli wsadzasz wszystkich sędziów do jednego kotła to sam jesteś patologią?
PS
Za zbrodnie dokonane ze szczególnym okrucieństwem przynależy się równie okrutna śmierć! Mianowicie KRZESŁO ELEKTRYCZNE.
https://www.salon24.pl/u/gps65/22176,argumenty-za-kara-smierci
casium
@Casium
21 Stycznia, 2019 - 02:26
Niestety, ale nie mamy wplywu na prawo stosowane przez okupanta. I to nie sa brednie!
Najlepsym dowodem jest zgoda rzadu, ktory okupuje nasz kraj, na miedzynarodowa konferencje w Warszawie wymierzona w wewnetrzne sprawy Iranu.
To grozi rozszerzeniem terroryzmu na Polske - o ktorym juz mowia Persowie.
Nie sadze, ze jest to zgodne z interesem Polski.
Uwazam, ze danie temu rzadowi i jego "wymiarowi sprawiedliwosci" mozliwosci legalnego zabijania, jest jednym z kolejnych elementow wykanczania Polski przez oba stronnictwa "naszego" rzadu od czasu"okraglego stolu.
Tu chodzi o wieksze sprawy niz "zbrodnie ze szczegolnym okrucienstwem".
Tu chodzi o ostatateczne rozwiazanie problemu panstwa polskiego.
Stad lacze prowokacje, ktora zaistniala na WOSP z szerokim zapotrzebowaniem na kare smierci, gloszona przez roznych politykow.
P.S.
Nigdy nie wsadzalem wszystkich sedziow do jednego kotla, ale jezeli uwazasz, ze sytuacja w sadownictwie jest daleka od patologii, to moge Ci tylko wspolczuc.
Oczywiscie, ze jestem za kara smierci, ale tylko pod warunkiem, ze bedzie ona rzeczywiscie sprawiedliwa.
W obecnej Polsce sa to tylko senne marzenia.
To się zaczeło od likwidowania polskości, od wyśmiewania i lżenia naszej przeszłości, naszych bohaterów i naszej wiary. To jest pierwszy krok, drugim będzie likwidacja Polski. J.M.Rymkiewicz
Daj kozie odpocząć :-))
21 Stycznia, 2019 - 23:40
Zgadzam się (bo wielokrotnie na ten temat pisałam) z:
1. Brakiem wpływu na prawo stosowane przez okupanta.
2. Co do zgody rządu na zorganizowanie Konferencji w Warszawie.
3. Możliwością pojawienia się terrorystów w Polsce.
4. Co do możliwości dania "temu rządowi", ale także innym w tym PO możliwości do legalnego itd.
5. Też nie sadzę by to było zgodne z interesem Polaków bo Polska to za wąskie pojęcie!
6. Co do ostatecznego rozwiązania kwestii państwa polskiego.
7. Nie uważam, że sytuacja w sądownictwie jest dobra!
8. Jestem za KS sprawiedliwą.
Reasumując oceniamy symilar, ale dyskusja nasza przypomina oranie ziemi sochą ciągnioną przez kozę!
PS
Albo czytasz moje komentarze werbalnie, albo... szkoda słów a słowo to energia, więc wraca dlatego tu wstawiam kropkę. :-))
Pozdrawiam
casium
@Casium
22 Stycznia, 2019 - 02:54
Dziekuje.
To się zaczeło od likwidowania polskości, od wyśmiewania i lżenia naszej przeszłości, naszych bohaterów i naszej wiary. To jest pierwszy krok, drugim będzie likwidacja Polski. J.M.Rymkiewicz
I bez kary śmierci
20 Stycznia, 2019 - 10:46
dostał swoje. Na początku lat 60-tych, żołnierz lwp na przepustce zabił nie tego co mu zlecili. Siedział około 5lat w celi 1m/1m bez okna i posłuchania chociażby śpiewu ptaków. Resztę dopełniło mu jego marne, krótkie życie.Była kara? BYŁA.
Kolejorz
ależ w Polsce jest kara śmierci...
20 Stycznia, 2019 - 11:29
...samobójczej!... wyroki zapadają kapturowo, wykonują "nieznani sprawcy".
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Brawo markowa!
20 Stycznia, 2019 - 12:51
Nareszcie coś do rzeczy...
Pzdr.
chris
Ja osobiście nie jestem za
20 Stycznia, 2019 - 14:01
Ja osobiście nie jestem za karą śmierci, gdyż uważam, ze dla największych zbrodniarzy, to byłaby zbyt lekka kara, a czasem wręcz wybawienie. Uważam, ze powinni do końca życia być o suchym chlebie i wodzie i zapierniczać na ten chleb i wodę.
Kiedyś miałem też taki pomysł, że nasz wodzu powinien nawiązać w tej s[rawie ścisłe kontakty z Chinami. My byśmy im dawali za 1 swojego najgorszego zwyrodnialca do odsiadki u nich, a oni by w to miejsce dawali nam 2 swoich więźniów politycznych. Żadna unia nie mogłaby nam w tym bruździć, bo przecież z Chinami chętnie współpracują gospodarczo. My byśmy pozbyli się zwyrodnialca, który w chińskim więzieniu delikatnie mówiąc nie miałby łatwo, to odstraszałoby też innych zwyrodnialców u nas. W zamian zaś mielibyśmy 2 politycznych, którzy tam często są niewinnie wsadzani. Oni byliby wniebowzięci jak mogliby u nas odbywać karę, a my byśmy mogli na świecie pokazać (nieoficjalnie), że reżimowi komunistycznemu odbieramy niewinne ofiary, mogli bysmy ich posyłać do prac i nie bać się, że się urwą, czy zrobią coś złego. Chińczycy pozbyliby się 2 skazanych i dostali jednego - wg nich to mógłby być dobry układ i wszyscy byliby zadowoleni :)
Poza tym jest jeszcze jeden aspekt przeciwko karze śmierci - jak sie kogoś zabije to koniec apelacji, a nawet ostatnio mieliśmy przykład jak niewinnie został wsadzony do więzienia na 18 lat człowiek i teraz wyszedł. Jak żyje (niech w najgorszych warunkach ale żyje), to jeśli został niewinni skazany to ma szanse sie oczyścić, a jak go zabijemy to już koniec. Tylko powtarzam, że ci zwyrodnialcy powinni odbywać kare nie tak jak teraz z telewizorem i dostępem do dziwek, tylko o suchym chlebie, a najlepiej do Chin na wymiane za politycznych. :)
Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)
Na koszt podatnika.
20 Stycznia, 2019 - 16:56
Problem w tym, SolidarnyX, że więźniowie skazani za morderstwa są pozbawieni możliwości pracy co z reguły wymaga wyjścia poza bramy więzienia. Ich wikt i opierunek na koszt podatnika jest dużo lepszy od wyżywienia chorych przebywających w szpitalach! Pomyłki sądowe były, są i będą - stanowią znikomy % ferowanych wyroków. Z Chinami to pomysł interesujący, ale z obrzeża szklanych domów :-)
Pozdrawiam
casium
@Casium
21 Stycznia, 2019 - 00:38
"Pomyłki sądowe były, są i będą - stanowią znikomy % ferowanych wyroków."
Uprzejmie prosze przeanalizowac ilosc "pomylek sadowych" z okresu dziesieciu lat -1944 do 1954, by moc autorytatwnie okreslac ich procentowa wartosc.
Czy do tej pory, od roku 1944, z polskiego sadownictwa usunieto zbrodniarzy i ich potomkow - oprocz dania im szans na wyjazd do ich ojczyzny w 1968 roku ?
To się zaczeło od likwidowania polskości, od wyśmiewania i lżenia naszej przeszłości, naszych bohaterów i naszej wiary. To jest pierwszy krok, drugim będzie likwidacja Polski. J.M.Rymkiewicz
Utylizacja śmieci!
21 Stycznia, 2019 - 22:26
@ Leszek 1
Tak rozumując można sięgać do przykładów z II RP a nawet do średniowiecza! W latach "utrwalania" władzy ludowej likwidowano tych, którzy nie godzili się na sprawowanie władzy w Polsce przez desant przywieziony na ruskich czołgach. I nikt tego nie pochwala, ale też żadna władza demokratycznej Polski nie pozbawiła zbrodniarzy sądowych nawet emerytury vide Helena Wolińska, Stefan Michnik, ect.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Helena_Woli%C5%84ska
https://pl.wikipedia.org/wiki/Stefan_Michnik
Nawet ENA nie gwarantuje uzyskania sprawiedliwości dziejowej
https://wiadomosci.wp.pl/stefan-michnik-z-europejskim-nakazem-aresztowania-za-zbrodnie-komunistyczne-6314695061161601a
W swoim pierwszym komentarzu "Oko za oko, ząb za ząb" podniosłam li tylko punk widzenia papieży, doktorów Kościoła oraz odczucia ludu chrześcijańskiego w ciągu 2 000 lat z uwzględnieniem prawa mojżeszowego. Nawiązałam do „Katolickiego magisterium", które nie popiera i nigdy nie popierało bezwzględnego zniesienia kary śmierci.
Czy ja jestem za stosowaniem kary śmierci? Generalnie NIE.
Jednak obserwując postępujące zdziczenie obyczajów dla dobra społeczeństwa przychylam się do utylizacji śmieci stosując karę śmierci. Podkreślam kolejny raz: "karę tę wykonuje się nie z nienawiści, ale na mocy wyroku, nie nierozważnie, ale z rozmysłem!"
Pozdrawiam
casium
@Casium
22 Stycznia, 2019 - 02:58
Pelna racja.
Dziekuje jeszcze raz.
To się zaczeło od likwidowania polskości, od wyśmiewania i lżenia naszej przeszłości, naszych bohaterów i naszej wiary. To jest pierwszy krok, drugim będzie likwidacja Polski. J.M.Rymkiewicz
casium - właśnie m.in.
21 Stycznia, 2019 - 22:59
casium - właśnie m.in. dlatego pisałem, że najlepiej by było tych zwyrodnialców posłać do Chin. Pomysł " z obrzeża szklanych domów"? Zobacz, teraz mamy już szklane domy ale ile lat minęło - nie powinniśmy tyle też czekać jesli chodzi o tych zwyrodnialców. To jest możliwe, trzeba tylko chcieć.
No i pisałem, że powinni być o chlebie i wodzie przecież, więc po co ta mowa jak jest teraz - ja pisałem, że właśnie tak nie powinno być jak jest.
Co do pomyłek sądowych i ich znikomego procenta - nie chciałbyś być tym "znikomym procentem".
Pozdrawiam
Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)
Kara śmierci za mord ma być
20 Stycznia, 2019 - 14:52
Kara śmierci za mord ma być a kto jest przeciwny to jest współsprawcą kikuset mordów w Polsce w ciągu roku. Jest naturalny próg tj. jest taka składowa stała istniejąca bez względu na karę śmierci np. mord w afekcie. Dla 37 mln. mieszkańców Polski ten próg to jest kilkaset morderstw rocznie (150 - 200). Reszta 200 - 400 morderstw, to wynik braku kary śmierci, o czym mówi JKM.
P.S. Nawet chińscy komuniści są wyżej moralnie od tej zażydzonej Jewropy.
W zażydzonej Jewropie nie może być kary śmierci bo sędzia-goj nie może pozbawić metafizycznego życia żyda bez względu ile zabiłby dzieci. Tak mówi Talmud. Goj nie może wydać wyroku śmierci na mordercę żyda i to wszystko. Zrozumcie to wreszcie i niech pan JKM nie powtarza głupot, że nie wie kto się podpisał pod zakazem "kary śmierci". Podpisał się zbiorowo Talmud i koniec kropka. Poznajcie pozycję ks. dr Stanisława Trzeciaka z 1939 r. – „Talmud o gojach a kwestia żydowska w Polsce” którą autor dedykuje Młodzieży Polskiej jako drogowskaz, zadanie do wytężonej pracy, dla »podniesienia Polski w z wyż«, bo tam jest wszystko to o czym mówimy naukowo wywiedzione z pism żydowskich. Wystarczy przeczytać aby zrozumieć o co chodzi Panie Januszu.
(prof. Barbary Engelking-Boni - „Dla Polaków śmierć to była kwestia biologiczna, naturalna, śmierć jak śmierć. Dla Żydów to była tragedia, dramatyczne doświadczenie, metafizyka”.)
panMarek
@ Pan Marek
20 Stycznia, 2019 - 16:17
Trudno mi sie przekonac, ze podarowanie zydo-komunie mozliwosci zabijania w swietle prawa jest najszczesliwszym i niezbednym panaceum na rozwiazanie usterek praworzadnosci w Polsce.
Jedyna i watpliwa tego zaleta, to byloby zamkniecie dzialalnosci seryjnego samobojcy, a otwarcie mozliwosci masowych zbrodni sadowych.
Przeciez do poznych lat piecdziesiatych mordowano resztki naszej Armii Podziemnej wlasnie na podstawie wyrokow sadowych - nie mowiac juz o wymyslnych torturach w katowniach MBP i UB, za ktorymi ktos tu szalenie teskni.
Polsce potrzeba lagodnej dekomunizacji - to znaczy odsuniecia kolejnych generacji zydo-komunistow od jakiejkolwiek wladzy, przez zaproponowanie im biletu w jedna strone.
Nie rozumiem dlaczego publicznie rozwaza sie mozliwosc powrotu do najgorszych czasow stalinowskich, do ktorych az przebieraja nozkami niektorzy sedziowie, a szanowny SEDZIA Rzeplinski otwarcie glosi idee powstania POLSKICH OBOZOW KONCENTRACYJNYCH.
Przepraszam, pomylka - doskonale to rozumiem.
To się zaczeło od likwidowania polskości, od wyśmiewania i lżenia naszej przeszłości, naszych bohaterów i naszej wiary. To jest pierwszy krok, drugim będzie likwidacja Polski. J.M.Rymkiewicz
Otóż to,
20 Stycznia, 2019 - 17:32
dla żydokomuny i potomków stalinowców to byłby istny raj.
Zresztą nie wiadomo czy w kolejnym kroku mądrość etapu nie nakaże do KS powrócić, wystarczy nakręcić medialną histerię wokół kilku spektakularnych morderstw "ze szczególnym okrucieństwem" i gotowe. W miarę postępu walka się wszak zaostrza.
Pretensje, misiu, kieruj do hamulcowego!
20 Stycznia, 2019 - 17:50
W nawiązaniu do twojego toku myślenia, misiu, w taki sam sposób można byłoby załatwić wyżej wymienionych? Zostaje, więc STATUS QUO THE BEST OF? Mnie chodzi o bezkarnych morderców żyjących na koszt podatnika, zwalnianych po xy latach i mordujących, albo na przepustkach, albo po zwolnieniu po odbyciu całej lub części kary! Macie serca brudne bo wam na nich leży tylko mataczenie i rozgrywki POlityczne? Czy już w Polsce nigdy nie będzie normalnie? Przez 30 lat nie mozna było zrobić, jak to napisałeś, porządku z żydokomuną i potomkami stalinowców?
.
casium
No przecież widać, że nie
20 Stycznia, 2019 - 19:32
No przecież widać, że nie było można. Kto miał to zrobić, magdalenkowcy?
Jak to kto? Dobra zmiana!
21 Stycznia, 2019 - 21:58
Jak to kto? Dobra zmiana! Tak miała wpisane w programie wyborczym!
casium
@Casium
21 Stycznia, 2019 - 00:15
Uwazsz, ze przez 30 lat zrobiono juz porzadek z zydokomuna i dlatego nalezy ja dodatkowo uzbroic w potezna bron?
Ja uwazam, ze w Polsce jeszce dlugo nie bedzie normalnie.
Pewnie mam brudne serce. Trudno.
To się zaczeło od likwidowania polskości, od wyśmiewania i lżenia naszej przeszłości, naszych bohaterów i naszej wiary. To jest pierwszy krok, drugim będzie likwidacja Polski. J.M.Rymkiewicz
@ Leszek 1
21 Stycznia, 2019 - 21:50
Dywagujesz na obrzeżach moich komentarzy. Co ma wspólnego żydokomuna z KS za popełnioną zbrodnię np. z wyjątkowym okrucieństwem? Na marginesie - dlaczego dobra zmiana nie korzysta od dwóch lat ani, ze szczotki, ani z mopa i nie sprząta bałaganu?
casium
10 : 10
20 Stycznia, 2019 - 17:05
Zamordował - daje głowę!
Zgwałcił - daje jajca, 10 palców i język!!
Dokonał zdrady stanu, art 127 i 128 KK - daje głowę!
Urzędnik państwowy pozwolił się skorumpować - daje głowę wzorem z II RP!!!
Wszystkie przypadki karane śmiercią powinny być uzgodnione z NARODEM w referendum, którego próg powinien wynieść nie mniej niż 75 % głosujących a decyduje wynik uzyskany powyżej 50,1 %
Pozdrawiam
casium
???
20 Stycznia, 2019 - 17:28
"Wszystkie przypadki karane śmiercią powinny być uzgodnione z NARODEM w referendum"
Czy NARÓD ma ferować wroki śmierci ,a nie sędziowie ? Referenda w każdym poszczególnym ,konkretym przypadku ? Tak brzmi propozycja ? To byłaby "innowacja" chyba nigdzie indzej nie ćwiczona . Jeśli dobrze zrozumiałem .
"Zgwałcił - daje jajca, 10 palców i język!!" Co Pani taka niepostępowa . Teraz gender, równouprawnienie :-) , proszę przeformułować w wersji "neutralnej płciowo " wobec wszystkich pejsbukowych chyba 60-ciu ,czy 70-ciu ... :-)
Ludzie myślcie , to boli ,ale da się to wytrzymać .
Ceterum censeo, PKiN im. J.Stalina delendam esse.
Narzędzia zbrodni utylizować!
20 Stycznia, 2019 - 17:36
Boli tylko szowinistę :-))
Do tego czyta bez zrozumienia!
Większość decyduje! Nie 360 namaszczonych tylko Naród.
I tak kara śmierci nie ma szans na wprowadzenie, więc proszę nerwowo nie reagować.
A jak zgwałcisz to jestem za ucięciem narzędzi zbrodni :-))
A gender nie wspieram bo mi nie po drodze z kochającymi inaczej. Proszę to sobie zakonotować :-))
casium
ja też :-) ...
20 Stycznia, 2019 - 17:53
https://www.youtube.com/watch?v=sWdTvn7-Qfo
:-)
Tylko coś z tą "symetrią" jest ... problem .
Co do "statystyk" to nie będę się kłócił ,ale od stwierdzenia prof. Płatek ,że "w związkach nieheteronormatywnych rodzi się więcej dzieci niż w zwykłych " ... to już niczego nie można być pewnym. :-)
W końcu komu wierzyć jak nie utytułowanym/utytłanym profesorom .
Ludzie myślcie , to boli ,ale da się to wytrzymać .
Ceterum censeo, PKiN im. J.Stalina delendam esse.
Cieszę się z uzyskanego konsensusu.
20 Stycznia, 2019 - 17:56
https://www.youtube.com/watch?v=hORCgqDcHok&start_radio=1&list=RDhORCgqDcHok&t=0
Pozdrawiam
casium
No ale prosze przeformułować ...
20 Stycznia, 2019 - 18:43
... propozycję tego paragrafu ,tak w wersji niedyskryminującej płciowo . Bo różnouprawnienia (braku równości wobec prawa państwowego) to chyba nikt znowu nie chce .Profesorki , dyrektorki, ministerki, traktorzystki i mechaniczki samochodowe ,to przecież osiągniecie ....
A pozbawianie narzędzi zbrodni. Jak najbardziej . :-)
Można tylko mieć wątpliości ,czy karać miecz ,czy głowę ,która mieczem steruje ... :-)
Ale konfiskata narzędzia zbodni , to kara mająca długą tradycję .
Więc ???
Ludzie myślcie , to boli ,ale da się to wytrzymać .
Ceterum censeo, PKiN im. J.Stalina delendam esse.
@mmkkmmkk
20 Stycznia, 2019 - 19:02
Od paragrafów są prawnicy, więc nie mędrkuj Waść po próżnicy :-))
To wy, mężczyźni, dyskryminujecie i zachowujecie się (mając możliwość decydowania) jak talibowie :-))
Kobiety, zapomniał pan, też gwałcą i w takim przypadku prawo powinno surowo karać!
PS
Konfiskata narzędzi zbrodni ma długą tradycję to fakt, więc można kontynuować?
Natomiast Białemu Gołębiowi łatwiej zostać świętym ;-))
Więc???
casium
Więc ???
20 Stycznia, 2019 - 22:54
Tak a'propos
https://youtu.be/Tv8RsxeAxY0
https://youtu.be/j6yHeqQDx9Q
https://youtu.be/5tHK69SHuW8
https://youtu.be/s1YYdNqlpmE
https://youtu.be/LrJZiQ7KumE
:-) :-(
Czyż nie piękne :
https://youtu.be/Y-nmw01IRPw
https://youtu.be/lIxjMDAsyjE
:-( :-)
Ludzie myślcie , to boli ,ale da się to wytrzymać .
Ceterum censeo, PKiN im. J.Stalina delendam esse.
Nie zabiaj to wyszło od Boga
21 Stycznia, 2019 - 18:29
Więc kara za to też będzie sroga
Większą karą jest żyć ze swiadomością
Że już się stało bestią z bezwzględnością
Pozdrawiam
"Z głupim się nie dyskutuje bo się zniża do jego poziomu"
"Skąd głupi ma wiedzieć że jest głupi?"