Były minister, który współpracował z amerykańskimi służbami, oskarża człowieka, którego bardzo cenię
Ks. Tadeusz Isakowicz-Zaleski jest dla mnie postacią wybitną. Trudno wymienić jego wszystkie zasługi: walka z komuną, za co został ciężko pobity przez SB, opieka nad upośledzonymi dziećmi i wiele, wiele innych... Księdza charakteryzuje niezwykła uczciwość polityczna. Jego szczerość może się nie podobać. Przede wszystkim jest zaangażowany w krzewienie pamięci o zbrodniach ukraińskich nacjonalistów na Polakach, Żydach i Czechach (o których mało kto pamięta, że zostali wymordowani co do jednego).
Robert Grey to, ur. w Rawie Mazowieckiej w 1973 r. były wiceszef MSW, amerykański (mieszka w USA z rodziną od lat 80-tych) doradca ministra Witolda Waszczykowskiego. Ten podobny do Johna Travolty polityk, zataił swoją współpracę ze służbami specjalnymi USA. Polską politykę zagraniczną miał kształtować Amerykanin, który oprócz miejsca urodzenia nie miał żadnych związków z Polską...
„Pozew b. wiceministra MSZ Roberta Greya uważam za odwet”
...pisze na swoim blogi ks. T. Isakowicz-Zaleski:
„Szanowni Czytelnicy!
Przeszedłem już w życiu niejedno i nieraz zastanawiam się, czy jest coś mnie jeszcze zaskoczyć. Dziś przekonałem się, że jednak tak. Otóż otrzymałem – uwaga! – 30-stronicowy pozew do sądu cywilnego od byłego wiceministra MSZ Roberta Ethana Greya, który przez bardzo krótki czas, bo zaledwie 5-ciu miesięcy, pełnił tę ważną funkcję w rządzie pani premier Beaty Szydło. Szefem MSZ był w tym czasie minister Witold Waszczykowski.
O co poszło? O dwa moje wpisy na Twitterze, w których zadałem pytanie, czy pan Grey mógłby pomóc w sprawie Pomnika Katyńskiego w New Jersey. Poszło także o to, że przekręciłem jego pierwotne nazwisko z Grygielko na Grygiełko. Tak, tak, to nie opowiadanie Mrożka czy film Barei, ale rzeczywistość roku 2018. Nawiasem mówić, jest to o tyle zaskakujące, że notka w Wikipedii, nigdy przez zainteresowanego nie sprostowana, podaje nazwisko Grygiełko a nie Grygielko.
Uważam, że cała ta sprawa jest „szyta grubymi nićmi” i ma podtekst polityczny, bo wielokrotnie krytykowałem polski MSZ za uległość wobec USA, Izraela i Ukrainy. Mam więc podstawy traktować to jako odwet i szykanę za wyrażanie niewygodnych poglądów. Oczywiście na pozew odpowiem, ale jeżeli dojdzie do procesu, to mam nadzieję, że będzie on jawny, aby opinia publiczna mogła się dowiedzieć, o co tak naprawdę w tej sprawie chodzi.
(...)".
Tu zapraszam na bloga księdza: http://isakowicz.pl/pozew-b-wiceministra-r-greya-uwazam-za-odwet/
Anonimowy internauta tak skomentował tę sytuację:
"Ciekawe co ten Robert robi aktualnie i kto mu zleca takie rzeczy (proces o bzdury, czyli na zmęczenie). Ciekawe jakie jeszcze zadania wykonuje. Co na to nasze służby? Zajmą się po zmianie rządu? Lepiej teraz, będzie ciekawiej i lepiej dla wszystkich".
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 10225 odsłon
Komentarze
My nie mamy polskich słżb
20 Lipca, 2018 - 17:46
Zresztą po co nam? Jest Mossad, jest CIA.
...
Czy kto słyszał o polskiej bezpiece (?)
20 Lipca, 2018 - 23:40
Owszem są jakieś twory, wytwory powoływane ku zaspokojeniu (kogo ? czego ?) ... i tak : mundurowe, niemundurowe, tajne, jawne, resortowe, śledcze, dochodzeniowe itd.
Fundamentalne pytanie brzmi, czy Polacy bez prawdziwej bezpieki mogą czuć się bezpiecznie.
Racjonał
Racjonał
21 Lipca, 2018 - 00:30
No ta nasza bezpieka jest jak najbardziej PRAWDZIWA :-)))
NIESTETY...
A czy to fundamentalne pytanie nie powinno brzmieć, czy Polacy bez bezpieki , bez tej naszej NAJPRAWDZIWSZEJ BEZPIEKI nie poczuli by się w końcu WOLNI ?
chris
Miało być krótko i klarownie, -
21 Lipca, 2018 - 12:34
- nie wyszło. Czy bezpieka, czy opieka - jak zwał, tak zwał; najlepiej bez przymiotników i innych parametrów. FORMACJA, przynajmniej na dwóch szczeblach decyzyjnych jawna i wybieralna. Perfekcyjnie przygotowana (wyselekcjonowana) pod względem etyczno-moralnym, intelektualnym i ma się rozumieć profesjonalnym. Tak można sobie wyobrazić autentycznych strażników WOLNOŚCI. Reszta, to szczegóły.
Racjonał
Kropeczka1
21 Lipca, 2018 - 00:23
Nie, no służby to mamy, jedynie to słowo "NASZE" jest dyskusyjne...
Zresztą od 44' mamy z tymi " naszymi" nie lada kłopoty...
nasi, a tacy jacyś " inni" i... do dziś takimi pozostają...
Osobiście asocjuję "ich" do zależności ze słowem " NAS", bo zręcznie nas trzymają w garści...
chris
Ks. Isakowicz Zalewski to jest wspaniały człowiek
20 Lipca, 2018 - 18:54
i o tym wiedzą Polacy. Nawet nie mam pewności czy sam zainteresowany zdaje sobie sprawę z szacunku jakim jest darzony przez nasze społeczeństwo. Ten gościu Grygiełko czy jak mu tam chyba również nie....
Myślę, że zdaje sobie sprawę, że ponosi skutki swojej krytyki za uległość wobec USA, Izraela i Ukrainy. To są bardzo silne i groźne środowiska i co ciekawe zwolennicy banderyzmu istnieją zarówno w środowiskach Wyborczej jak i sakiewiczowskiej GP (redaktor w końcu został odznaczony przez służby ukraińskie) czy Frondy.
Za tą ogromną odwagę mówienia prawdy ... wielki szacunek!
Astra - Anna Słupianek
Dziękuję Pani Anno za ten film...
20 Lipca, 2018 - 21:07
Wie Pani, słuchając księdza Tadeusza mam wrażenie, że jeszcze potrzeba dużo pracy na rzecz Polski... Może za 100 lat Polska będzie wreszcie normalnym krajem. Albo już za 50 lat...
Romuald Kałwa
To pamięć jest naszą siłą, tak uważam...
20 Lipca, 2018 - 22:18
Uważam również, że właśnie Polska była w tym potwornym czasie normalna. Zapłaciła za to straszną cenę... jako jedyny kraj nie kolaborowała i inne nacje doskonale o tym wiedzą. Podejrzewam, że to musi być powodem olbrzymiego wstydu a co za tym idzie i niechęci do nas innych nacji europejskich i nie tylko. Te sojusze... nic nie warte... ta samotność .... wtedy.....
Myślę, że wystarczy aby większy wpływ na rządzenie mieli Polacy i to wystarczy. Nie żadna opcja amerykańska, ruska czy żydowska i ... będzie dobrze
. Właśnie dlatego ks. Tadeusz ma dzisiaj kłopoty... on uważa podobnie.
Pozdrawiam
Astra - Anna Słupianek
Banderyzm
20 Lipca, 2018 - 23:21
"To są bardzo silne i groźne środowiska i co ciekawe zwolennicy banderyzmu istnieją zarówno w środowiskach Wyborczej jak i sakiewiczowskiej GP (redaktor w końcu został odznaczony przez służby ukraińskie) czy Frondy."
- - -
Wygląda na to, że jedni obsługują lewą, a drudzy prawą stronę, tak zostały rozpisane role.
Poza tym trudno nie zauważyć, że ten dzisiejszy banderym siedzi w kieszeni u pewnej bardzo wpływowej grupy etnicznej. Tu zapewne należy też szukać naszego "polskiego" bezwarunkowego poparcia, taki charakterystyczny wspólny mianownik. Bardzo natomiast ciekawe po co banderyzm tej grupie i do czego planuje się go wykorzystać bo raczej nie hoduje się takiej zarazy ot tak sobie i bez żadnej przyczyny. A to jest hodowane ewidentnie odgórnie.
Co do Michnika to jest tak niezawodnym wskaźnikiem iż praktycznie od razu wiadomo, że stojąc z nim w jednym szeregu w jakiejkolwiek sprawie stoi się po złej stronie i przeciw Polsce. To się sprawdza praktycznie zawsze, niezależnie od tego za jakimi patriotycznymi frazesami rzeczywiste cele byłyby ukryte.
Adam Michnik to dla mnie legenda...
21 Lipca, 2018 - 00:20
... Legenda narodzin zła.
o Michniku będą pisane traktaty i książki, jak zostać najbardziej znienawidzoną osobą - CAŁKOWICIE ZASŁUŻENIE -
- ilość świństw jakie zrobił Michnik... Niech policzę: kilkanaście tysięcy wydań dziennika "GieWu" + kilkadziesiąt kłamstw na jedno wydanie gazety... 15.000 x 60 = 900.000 świństw.... sporo jak na jednego człowieka... Ale ten człowiek nie działał sam:
- Wiki: "Spółkę założono w mieszkaniu reżysera Andrzeja Wajdy na warszawskim Żoliborzu, umowę spółki podpisali: Andrzej Wajda, Zbigniew Bujak i Aleksander Paszyński"
Zbigniew Bujak wydał hańbiącą książkę "Przepraszam za Solidarność".
Andrzej Wajda... hm...
Do pożyczenia pieniędzy na założenie GW przyznał się prawie 20 lat temu Aleksander Kwaśniewski, a Adam zamiast mu dziękować, to dokładał.
Romuald Kałwa
Szechter
21 Lipca, 2018 - 00:35
Wzbudza jedynie odrazę i nic ponadto...
chris
Szechter
21 Lipca, 2018 - 00:35
Wzbudza jedynie odrazę i nic ponadto...
chris
patria
21 Lipca, 2018 - 00:33
Wspaniały i...odważny Człowiek!
Słowem Polak !
chris
Tak, wspaniały i odważny,
21 Lipca, 2018 - 08:49
ale nasuwa mi się taka myśl, że gdyby był bardziej konformistyczny, może zostałby biskupem... Mam jednak nadzieję, ze to właśnie tacy ludzie przejdą do historii.
Romuald Kałwa
Romuald Kałwa
21 Lipca, 2018 - 16:10
Tylko nie biskupem...nie w tej obecnej konstelacji...biedak ma już dosyć problemów...
Przyszły czasy, gdy Duchowni są uśmiercani ( dziwne zgony...) lub odsuwani na " boczne tory" KS.dr.Natanek...itd.itp.
Ci nasi duchowni, to nasz narodowy Skarb.
chris
służby
21 Lipca, 2018 - 07:50
Co robił Amerykanin w polskim rządzie? Nie można się śmiać z Tuska, że w rzadzie miał obywateli angielskich - Vincenta i Zdradka jeśli robi sie tak samo. No i ten Daniels...
Yagon 12
ten Amerykanin w polskim rządzie,
21 Lipca, 2018 - 15:48
o ile mnie pamięć nie myli, miał pilnować polskich interesów w relacjach z USA i opiekować się kierunkiem chińskim. Tego nawet Bareja by nie wymyślił, a to rzeczywistość...
Re:..., a to rzeczywistość...
21 Lipca, 2018 - 16:13
Dalej zwana " dobrą zmianą "...
chris
Yagon 12
22 Lipca, 2018 - 02:05
Dokładnie. Zdaję sobie sprawę, że ludzie, nawet o dobrych intencjach, czasem się mylą, ale niesmak pozostaje...
Romuald Kałwa