Dobra Zmiana trafiła w "wymiar sprawiedliwości" czyli bunt "sędziów"...
Afera warszawska niemal każdego dnia rozbudowuje się o nowe wątki i elementy. Chyba dlatego HGW, doszczętnie skompromitowana, obwieściła, że trwać chce dozgonnie w roli prezydenta Warszawy. Ujawniła przy tym odrobinę komediowego talentu. Poinformowała bowiem mieszkańców stolicy, że nie złoży dymisji gdyż...musi dopilnować wyjaśnienia wszystkich afer. Pan Zagłoba w takich chwilach zwykł mawiać - "Diabeł się w ornat ubral i ogonem na mszę dzwoni". Nic dodać...
Dziś osbota więc urzędnicy i politycy mają wolne.Ale bez zajęć są także przedstawiciele trzeciego segmentu monteskiuszowskiej układanki - władzy sądowniczej. Pewnie dlatego zjechali się tłumnie do Pałacu Kultury (do niedawna im. J. Stalina) by w swojskiej atmosferze dać odpór panoszącemu się od października ubiegłego roku - "faszyzmowi". Oczywiście na czele spędu stali "profesorowie" i "sędziowie" od lat wytrwale broniący "postępu i europejskiej poprawności". Kto nieopatrznie spojrzał na ekran ogłupiacza na ten "kongres", ze zdumieniem zobaczył takich me(n)dialnych przedstawicieli "wymiaru sprawiedliwości" jak Zoll, Rzepliński, Stepień a nawet Rycho Swetru. Był oczywiście Strzembosz, który miał w latach 90-tych mozliwość oczyszczenia augiaszowej stajni sędziowskiej, ale uznał, że "środowisko samo się oczyści". No i efekty mamy w sądach w kraju każdego dnia. Nie było liderów PO-mafii, chyba z obawy by nie robiono zdjęć przyszłym oskarzonym razem z przedstawiclelami sędziowskiego stanu. Jeszcze ktoś to połączy i będzie kłopot...Nie widziałem brodatego alimenciarza, pewnie bał się przyjść by któryś z sędziów nie nadał klauzuli wykonalności jego zaległym zobowiązaniom alimentacyjnym...
Podjęto trzy uchwały - rzecz jasna "demokratyczne i postępowe". Po pierwsze sędziowie są oburzeni, że pan prezydent Duda nie chce robić za małpę jak Bredzisław i odmawia mechanicznego mianowania niektórych "sędziów" wskazanych przez Krajową Radę Sądownictwa. To rzeczywiście oburząjące, Komorowski na życzenie "wymiaru sprawiedliwości" mianowałby przeciez nawet krzesło, po którym skakał w japońskim parlamnecie. O "Gęsiarce" czy sokowirówce nie wspominając...Po drugie jak śmie kierowane przez Ziobrę Ministerstwo Sprawiedliwości mieć czelność nadzorować administracyjnie sądy zamiast I prezesa SN? Przeciez lepiej by "rękę sprawiedliwości" myła wypróbowana ręka pani prezes Gersdorf...Po trzecie wreszcie sędziowie domagają się by minister Ziobro nier delegowal nikogo z nich do Ministerstwa Sprawiedliwości. W sumie więc "kongres" stanął po stronie "europejczyków" tzw. opozycji walczących z ciemnogrodem i zaściankiem. Pani prezes SN na zakończenie też błysnęła dowcipem. Obwieściła bowiem, że - "Sędziowie nie są mafią, nie są grupą kolesiów. Nie są też politykami opozycji". Na tle siedzących w pierwszym rzędzie Swetru i Rzeplińskiego wywód ten był jeszcze śmieszniejszy od zamierzeń autorki. Nie zauważyłem sędziego Milewskiego z Gdańska i jestem zaniepokojony czy nie wpadł już w ręce siepaczy Ziobry lub Święczkowskiego.
I na koniec. I prezes SN - pani sędzia Małgorzata Gersdorf mówiła tak ostro i pryncypialnie bo miała też i swoje powody. Gdy w 2014 roku Bredzisław mianował ją na to wysokie stanowisko, jednocześnie całkiem przypadkowo, toczyło się przeciw pani Gersdorf postępowanie prokuratorskie. Postawione jej zarzuty dotycznyły korupcji i niedopełnienia obowiażków w sprawie kasacyjnej czyli ordynarnie ustawionego wyroku Sądu Najwyższego na korzyść przedstawicieli elyty III RP. Porkuratura Okręgowa w Warszawie zarzuty przeciw pani prezys sformułowała już w 2012 roku (Sygn. akt VI Ds. 204/12 wszczęte 12.08.2012 roku). Komorowski doskonale wiedział o tym śledztwie i zarzutach wobec pani Gersdorf, ale mimo to powołał ją właśnie na stanowisko I prezesa SN. Nie trzeba dodawać, że w jakiś cudowny sposób kilka miesięcy potem śledztwo umorzono bez podania sensownego uzasadnienia.
Tak gniła Polska pod nie-rządem PO-PSL, tak gnił "wymiar sprawiedliwości" wołający dziś z oburzeniem o "demokrację". A gdzie byliście Szanowni Państwo gdy Btedzisław powoływal panią Gersdorf? Gdzie byliście gdy sędzia Milewski drukował w Gdańsku wyroki na telefoniczne zlecenie z kancelarii Tuska? Skoro o aferze w SN wiedziałem ja w moim małym miasteczki to niewykluczone, że i stanowiący elytę III RP sędziowie coś o tym słyszeć mogli. Korporacja kolesi i "naszych ludzi" wrzesczy bo widzi, że Dobra Zmiana i im zaszkodzić może. Że za rok czy dwa nie będzie już sędziowskich "świętych krów", a ferowanie ustawionych wyroków może okazać się bolesne. Nie o "take Polske" walczyli przecież sędziowie z komuną...dlatego teraz w jednym szeregu z "nowośmiesznymi", PO -sitwą i szKODnikami "bronią zagrożonej demokracji". Pomóż dobry Boże i z tą plagą Polsce sobie poradzić...
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 13989 odsłon
Komentarze
Zaczyna się wojna z
3 Września, 2016 - 21:11
Zaczyna się wojna z najbardziej zatwardziałym układem III RP
Jeżeli uda się rozbić mafię w togach uda się wszystko
@ Jozio z Londynu
3 Września, 2016 - 23:10
Dlatego broni ich elytka europki, a "togowi' zrywają się na baczność słysząc "Odę do młodosci", która nie jest hymnem nikogo.
@Cyborg
3 Września, 2016 - 23:17
Hymnu Unii co prawda nie ma, ale co to obchodzi sędziow. Nie będą przecież wstawać do Hymnu Polski
Jest to postbolszewicka mafia bydła w togach udająca sędziów...
4 Września, 2016 - 08:05
Dlatego jest konieczna natychmiastowa ustawa zakazująca sprawowania jakichkolwiek funkcji kierowniczych byłym członkom PZPR -- czyli zbrodniczej partii komunistyczno-sowieckiej w PRL. A także usuwająca z sądów wszelkiej maści agenturę SB czy WSI. Bo oni wszyscy działają na szkodę państwa i społeczeństwa -- dla swoich prywatnych korzyści.
A po tym usunięcie z sądownictwa tych członków postbolszewickiej mafii, którzy za przychylność i korzyści wydawali niesprawiedkiwe wyroki oraz orzekali tak, jak chcieli tego od nich mafiozi i ich przydupasy z rządzącej PO. Świetnym przykładem jest tu zbolszewizowana i załgana kanalia, czyli tzw. sędzia Wojciech Łączewski...
A przy okazji trzeba usunąć z tego zawodu takich kretynów i idiotów w togach sędziów, którzy chorych ludzi potrafili skazywać na więzienie za kradzież batonika za 0,99 groszy... Albo odbierać dzieci rodzicom bo żyli w biedzie - i oddawać przestępcom z rodzin zastępczych, bo te rodziny zarabiały na tym duże kwoty.
Przemoc nie jest konieczna, by zniszczyć cywilizację. Każda cywilizacja ginie z powodu obojętności wobec unikalnych wartości jakie ją stworzyły. — Nicolas Gomez Davila.
Zalecam spokój -
4 Września, 2016 - 21:46
- i ostrożność, choćby dlatego, że po łacinie sędzia to IUDEX.
Racjonał
Jedyna droga...
3 Września, 2016 - 21:17
Jedyna droga do oczyszczenia tej stajni Augiasza to nowa ustawa lustracyjna środowisko sędziowskie. Jeszcze jest szansa na uchwalenie ustawy i zrobienia porządku z tymi postkomunistycznymi sędziami, wśród nich jest nadal wielu takich którzy skazywali w stanie wojennym. Wstyd i hańba! Oni nie cackali się z nami!
Zostaw za sobą dobra, miłości i mądrości ślad...
Jest jeszcze inna droga
4 Września, 2016 - 14:29
do oczyszczenia sądziowskiej stajni Augiasza: sądzić mają prawo tylko sędziowie wybierani przez naród, jak w USA.
ość
-----------------------------------
gdy prawda ponad wszystko, życie bywa piękne
wtedy żyć się nie boisz i śmierci nie zlękniesz
@ Ość
4 Września, 2016 - 14:49
I tak właśnie było w I Rzeczpospolitej. Nie trzeba więc szukać aż za oceanem, wystarczy nawiązać do polskiej tradycji.
Pozdrawiam
jan patmo
Sprawa lustracji w sądownictwie polskim
3 Września, 2016 - 22:01
może być bardziej ponura, niż nam się wydaje.
"Na ten bowiem przykład" w Niemczech, po wojnie, nie ukarano nikogo z przedstawicieli Prawa, którzy w tzw. "poprzednim, niesławnym okresie" reprezentowali "interes władzy". Sędzia, który skazał na śmierć Sophię Scholl wraz z jej bratem oraz towarzyszem - nadal orzekał, nie pociągany do odpowiedzialności. Ci, którzy na śmierć skazali Polaków, obrońców Poczty Gdańskiej, mimo iż proces po wojnie uznany został za sądową zbrodnię - również nie ponieśli kary. Niemieckie sądownictwo nie próbowało nawet "oczyścić się samo".
Jak można było spodziewać się "samooczyszczenia" w Polsce?
W dodatku Niemcy - "jadąc na tym samym koniu" - będą w Unii zwolennikami palestry skompromitowanej, a nie "oczyszczonej".
"Pomóż dobry Boże i z tą plagą Polsce sobie poradzić..."
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
@katarzyna.tarnawska
4 Września, 2016 - 20:31
my elyta ponad prawem! ile jeszcze...?
3 Września, 2016 - 22:40
Witam! Jeszcze do niedawna emocje brały górę i zastanawiałem się ,czy nie lepsza dla Polski byłaby droga Rumuńska,u nas ulice czerwone komunistycznymi uzurpatorami ,konfidentami i zdrajcam. Było o włos.Idziemy Dobrą Zmianą do przodu,Oni do tyłu..Ci niektórzy z uzurpatorów w togach organizując spęd klanu sądowniczego,pokazali uzasadnioną trwogę przed narodem ,przed sprawiedliwością karną ,która ich nieodwoalnie dosięgnie! Oni mają sądzić,a nie uprawiać hucpę z prawa i sprawiedliwości! Hołduje się bezprawie w imieniu prawa,jeszcze postrzegając to ,jako Nowoczesność,jako normę Europejska? Myślę,że tworzy nam się bezideowa i niebezpieczna Żulia,której celem jest nieograniczona władza nad jednostką i profity.To moje prywatne przemyślenia.Pozdrawiam!
ronin
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika trybeus został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
3 Września, 2016 - 23:00
http://trybeus.blogspot.com/
@trybeus
3 Września, 2016 - 23:06
Dziś Narodowe Czytanie...
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika trybeus został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
4 Września, 2016 - 00:27
http://trybeus.blogspot.com/
@trybeus
3 Września, 2016 - 23:23
ONR na pogrzebie Inki - sprawka PiS.
Śpiewak, Ikonowicz, partia razem u HGW - sprawka PiS.
Kopernik umarl jako dziewica - sprawka PiS
Putin ma biegunke -sprawka PiS
Cokolwiek się dzieje - sprawka PiS.
mieszaj swój kisiel Trybeus
4 Września, 2016 - 00:57
UBecka agitka! Boli ,że UBolom od stycznia zrejteruja emerytury.Uważaj ,bo od wczoraj ustawa antykomunistyczna! Jak zwał ,to zwał, ale czas kłapań sowieckich się skończył!
ronin
uważasz Ściosa za ubeka?:))
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika trybeus został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
4 Września, 2016 - 10:59
...wam już totalnie na dekiel siadło towarzysze...już w tym swoim amoku nie rozróżniacie waszego od obcego...ten "kisiel" namieszany jest przez ŚCIOSA!!!
PODAŁEM, linka do jego bloga i fragment tekstu:)))))
http://trybeus.blogspot.com/
O, na Kongresie Sędziów
3 Września, 2016 - 23:07
O, na Kongresie Sędziów pojawił się także wzór cnót: sędzia Łączewski, co z Lisem chciał obalać rząd
hehe
4 Września, 2016 - 05:05
chyba mu sie przysnęło,albo jakie ziółko wcągnął?
marekpolo
jak to w sądach
5 Września, 2016 - 01:12
wszystko przygotowane wcześniej, trzeba tylko pojawić się na końcu a sędziowie są widać tak zabiegani, że nie mogą się wyspać.
poskakaliby trochę, pokrzyczeli na PiS, postraszyli się- a tak to tylko kolejna nasiadówka jak za dawnych czasów
„Od rewolucji światowej dzieli nas tylko Chrystus” J. Stalin
Zwarły sie....
4 Września, 2016 - 07:20
Zwarły się szyki układów kolesi , sitw i innych organizacji w togach aby bronic swego bastionu niesprawiedliwości , afer .
Strach przed poniesieniem kary za przestępstwa i popieranie przestępstw oraz niesprawiedliwości jakie wyrządzili te zorganizowane grupy przestępcze w togach ludziom uczciwym zmusił ich do zwarcia szeregów i wezwania na pomoc opozycje totalna na czele z kapusiami , donosicielami do kacyków europejskich .
Wypowiedzi jednego z uczestników tego zebrania świadczy o zgniliźnie moralnej i podłości tychże osobników .
Yagonie! - Sprawa gruntownego zreformowania...
4 Września, 2016 - 11:50
... obecnego sektora wymiaru (nie)sprawiedliwości nie należy do rzeczy ani łatwych, ani szybkich w realizacji.
W dniu 1 marca 2015 pisałem na naszym niepoprawnym serwisie (tutaj: http://niepoprawni.pl/blog/satyr/co-jest-potrzebne-andrzejowi-dudzie-by-wypelnil-umowe-programowa-z-polakami-13), cytuję:
"(...) wydaje się być logicznym i uzasadnionym klucz do przywrócenia sądownictwa państwu i jego obywatelom w postaci zmiany konstrukcji Krajowej Rady Sądownictwa (KRS) – organu, który dziś decyduje o sędziowskich nominacjach i awansach, także inicjującym zmiany organizacyjne w sądownictwie. Bezapelacyjnie należy odejść od konstrukcji zakładającej, że KRS jest istotną reprezentacją korporacji sędziowskiej wobec państwa. Może ona stać się w pełni organem państwowym, optymalną organizacją sądownictwa tylko wówczas, gdy zadba o interesy obywateli, a nie sędziów i prokuratorów. Chodzi tu o to, aby sektor sprawiedliwości nie budził chociażby najmniejszych wątpliwości pod względem organizacji, profesjonalizmu i etyki kadr. Nie pomniejszy także niezawisłości sądów – a wręcz przeciwnie – oddanie KRS pod nadzór Prezydenta RP (...), któremu podlegałby bezpośrednio: Pierwszy Prezes Sądu Najwyższego, Prezes Naczelnego Sądu Administracyjnego i Minister Sprawiedliwości.
A co z pozostałymi członkami KRS? Pozostałych członków KRS powinni powoływać: Prezydent, Sejm i Senat. Ale nie może to być powoływanie prawników na zasadzie (jak to jest obecnie) „matki śwagra kobity brata”, splamionych służalczością wobec Tuskoliniego, a spośród wybitnych znawców wymiaru sprawiedliwości, ludzi prawych, krystalicznie czystych pod względem etycznym i moralnym. Natomiast nominację prezydencką na stanowisko Ministra Sprawiedliwości powinien otrzymać prawnik legitymujący się nieskazitelną opinią oraz posiadający bardzo duże doświadczenie zawodowe. To na w taki sposób obsadzonej Krajowej Radzie Sądownictwa spoczywać powinno opracowanie projektów reform usprawnień pod względem organizacyjnym i kadrowym wymiaru sprawiedliwości, a po ich zaakceptowaniu przez parlament – wdrożenie ich skutecznie w życie.
Dlaczego widzę taką drogę reformowania tego sektora? Ano dlatego, że przy obecnym stanie prawnym nie ma innej możliwości. Przeszkodą w zastosowaniu innej drogi są… zapisy Konstytucji Rzeczpospolitej Polskiej, które należy znowelizować. W niej to w art. 235. ust. 4. czytamy: „Ustawę o zmianie Konstytucji uchwala Sejm większością co najmniej 2/3 głosów w obecności co najmniej połowy ustawowej liczby posłów oraz Senat bezwzględną większością głosów w obecności co najmniej połowy ustawowej liczby senatorów”. Zatem dopóki nie uda się wprowadzić nowelizacji Konstytucji RP, trzeba usprawniać organizację sądów za pomocą właśnie regulacji ustawowych i wykonawczych, także poprzez wzmocnienie roli Ministra Sprawiedliwości oraz zwiększonymi kompetencjami prezesów wszystkich sądów, a dotyczących spraw organizacyjnych.
Bardzo często z powodu immunitetu sędziowskiego czy prokuratorskiego trudno jest, a niejednokrotnie wprost staje się niemożliwe postawienie w stan oskarżenia nieuczciwego, skorumpowanego lub łamiącego niezawisłość sądu sędziego czy prokuratora. Ochrona w postaci owego immunitetu dzisiaj daje gwarancję bezkarności tym sędziom i prokuratorom, którzy z każdego punktu widzenia powinni stać na straży praworządności, a nie stoją, samemu łamiąc prawo. Zatem uważam, że ów immunitet powinien mieć swoje ograniczenia skuteczności li tylko i wyłącznie do czynów związanych ze sprawowaniem urzędu sędziowskiego czy prokuratorskiego. Takie rozwiązanie bowiem w żaden sposób nie naruszy niezawisłości sądu, a… ukróci nadużycia władzy, jaką posiadają w związku z wykonywanym zawodem".
Pozdrawiam,
Satyr
___________________________
"Pisz, co uważasz, ale uważaj, co piszesz".
© Satyr
Zgadzam się
4 Września, 2016 - 14:07
z przedstawionym punktem widzenia. KRSy i inne korporacje prawnicze powołano ponieważ nie dało się sprywatyzować wymiaru sprawiedliwości. Korporacje więc spełniają de facto tę rolę podejmując decyzje zgodnie z intencjami tych, którzy ich powołali. Nic za darmo.
Pozdrawiam
Szpilka
naiwny Strzebosz
4 Września, 2016 - 12:07
Myślałem że ten człowiek jest na prawdę poważny.Oczyścic z brudu to można się samemu. Oczyszczenie wymiaru spraw. z patologii to nie to samo panie Strzembosz. Oczyszczenie to miałeś waść chyba gdzieś.
Kolejorz
Dobre zmiany są coraz lepsze....
4 Września, 2016 - 15:38
W MSZ wciąż rządzą protegowani Geremka. Od 2 lipca ambasadorem w Dakarze jest nowo mianowany Michał Radlicki, który działalność polityczną rozpoczynał u boku Geremka w Sejmie jako jego osobisty asystent-sekretarz (wcześniej był nauczycielem geografii w szkole podstawowej). Podobnie jak inni „dekomunizatorzy” Geremka, pochodzi z rodziny prominenta partyjnego i milicyjnego, powiązanego ze stalinowskim układem nomenklaturowym, funkcjonariusza Ministerstwa Sprawiedliwości i dyspozycyjnego prokuratora na Pradze Północ, znanego z procesów i represji wymierzonych przeciwko uczestnikom robotniczego buntu w Radomiu. Jan Piekło to agent ukraińskich wpływów i dotychczasowy nieformalny ambasador neobanderowskiej Ukrainy w Polsce. Dyrektorem Departamentu Strategii Polityki Zagranicznej jest Wojciech Zajączkowski. Do połowy ubiegłego roku ambasador w Moskwie, wcześniej doradca Tuska ds. zagranicznych. W latach 90. był dyrektorem w Fundacji Batorego, skąd do MSZ ściągnął go Geremek. Jeszcze gorzej jest na Białorusi. Tamtejsza ekipa „polskich dyplomatów” to katastrofa. Ambasadorem jest niejaki Pawlik, resortowe dziecko (przy czym chodzi o resort dowodzony niegdyś przez gen. Jaruzelskiego), który wcześniej u Sikorskiego z polecenia Ewy Kopacz był wiceministrem, wyjątkowa, nawet jak na MSZ-owskie standardy, miernota, intrygant i lawirant. http://warszawskagazeta.pl/polityka/item/4140-ministerstwem-spraw-zagranicznych-wciaz-rzadza-protegowani-bronislawa-geremka-i-gazety-wyborczej
Verita
O !?
4 Września, 2016 - 17:11
Czyżby wśród NP byli zwolennicy Geremka? Zobaczymy ilu się tu jeszcze ujawni....najlepiej odrazu i po imieniu akademicy:-)
Verita
zwolennicy Geremka...
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika trybeus został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
4 Września, 2016 - 18:51
też...ale i zwolennicy głębszych pokładów tzw starej nomenklatury...ciekawe ilu tutaj grasuje przefarbowańców typu towarzysza targalskiego:))...co to byli w partii ale się "niezgadzali" poglądami pierwszych sekretarzów:))...brak lustracji mści się nieubałagalnie..pozdrawiam
http://trybeus.blogspot.com/
Trybeus
4 Września, 2016 - 20:15
Widać masz siebie na myśli, bo nikt tak ciebie nie zna, jak ty sam siebie, a każdy mówi za siebie.
I z tego wniosek prosty.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
:)))
4 Września, 2016 - 20:41
jeszce nie spotkałem komunisty, któryby nawoływal do lustracji:))...strzelaj dalej:))
http://trybeus.blogspot.com/
Trybeus
4 Września, 2016 - 20:55
Tu pełna zgoda, dekomunizacja i lustracja, to lek na tą czerwoną gangrenę, ale przy okazji oczyści i swoje szeregi i zapewne ktoś się tego boi.
Dla mnie nie ma znaczenia, zasłużony czy nie, wypad z kopem w dupsko.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
panie lustrator
5 Września, 2016 - 02:25
jak pan lustrujesz, to czyń to dokładnie. gdzie panu choćby do takiego Targalskiego (czy nawet i Geremka)...
nie wyglądasz pan na opozycjonistę czy spadkobiercę 'Wyklętych',
tak pan walczysz dzielnie z tą komuną jak sam kolega tow. poręba.
odkąd to zresztą komuchy tak przeszkadzają? nieraz pan byłeś/jesteś administratorem u takich farbowańców, 'patriotów'.
''co to byli w partii ale się "niezgadzali" poglądami pierwszych sekretarzów:)) ''
coś jak pan u tych komucho-nazibolszewików? dobre, naprawdę dobre.
Dobra Zmiana się nie podoba 'prawdziwym patriotom'? Niesłychane, że ktoś mógłby pomysleć inaczej.
„Od rewolucji światowej dzieli nas tylko Chrystus” J. Stalin
Verita
4 Września, 2016 - 20:09
Za pewnie o sobie myślałaś i hołubisz te parchy pejsate, jak Gieremek czy Kuroń lub Mazowiecki i Balcerowicz.
Widzę że od trybka nawyki nabyłaś i w każdym widzisz żyda, a tak w lustro spojrzałaś i pejsatej nie widzisz w odbiciu.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Verita nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Jjj...4 Września, 2016 - 23:00
Uważaj co piszesz ..i raczej nie pisz co uważasz bo to niebezpieczne. Gdzie mam się doszukać pejsów u siebie? :-)))) Czy ty wiesz wogóle co to są pejsy?
Verita
Verita
4 Września, 2016 - 23:20
Więc nie rób żydami inne osoby i nie szukaj ich na siłę u innych, jak nie masz pojęcia o tym.
Co sprawdzałaś kto obrzezany, a kto nie, znalazła specjalistka od koszernych.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
Ja o pejsach...
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Verita został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
4 Września, 2016 - 23:33
a ty o obrzezaniu. To są dwie różne sprawy. Nie należy ich mieszać bo koszerni się obrażą. Na pejsach się trochę znam, zwłaszcza na pejsakówce...ale resztę bezpiecznie zostawić zainteresowanym niepoprawnym i nikomu nic nie wypominać.
Verita
Ciekawe, czy nikt nie pomylił słów?
4 Września, 2016 - 18:05
M-)
(Brak tytułu)
5 Września, 2016 - 03:02
(Brak tytułu)
5 Września, 2016 - 03:09