Nocna Zmiana 2
Redaktor GP Tomasz Sakiewicz snuje dziś hipotezy na temat przyszłych koalicji i rządu fachowców z udziałem PiSu. Tak samo jak niedawno uczynił to Mariusz Kamiński, wiceprezes PiS. Musze powiedzieć że mocno mnie się nie podobają te plany i mówię wprost: jakakolwiek koalicja z Palikotem lub SLD to będzie definitywny koniec PiSu. Ale moim zdaniem jest jeszcze inna możliwość, mianowicie koalicja PiS z odłamem platformy pod wodzą Grzegorza Schetyny.
Kto zechce przejrzeć archiwum tego bloga zorientuje się że od dawna uważam że tym który obali rząd Tuska będzie Grzegorz Schetyna. Nie ukrywam że z całej tej partii oszustów tylko Schetyna wzbudza u mnie jakąkolwiek sympatię. Był on też autorem chyba jedynego sukcesu tej ekipy czyli programu budowy dróg tzw. schetynówek. Nie mam na to żadnych dowodów ale intuicja mi podpowiada że Schetyna jest człowiekiem uczciwym. Oczywiście mam na myśli tak uczciwym jak to jest możliwe jako polityk, czyli przekręty owszem i mniejsza korupcja jak najbardziej ale nigdy nie tracić z uwagi dobra kraju. Natomiast nie wyobrażam sobie złodziejskiej prywatyzacji w jego wykonaniu. Ale to tylko moja intuicja.
Wracając do koalicji to cytując klasyka: "Panowie, policzmy głosy!"
A więc:
PiS 136
Ziobro 20
PSL 28
Brakuje jeszcze 46 które musiał by Schetyna oderwać z platformy lub 75 jeśli PSL na to nie pójdzie. Jeśli mu się uda to Schetyna może spokojnie zostać premierem, tak samo jak Pawlak będąc w mniejszości został premierem po nocnej zmianie. Najważniejsze aby odsunąć ekipę Tuska. Cytując innego uczestnika nocnej zmiany: "Zgoda?"
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 6117 odsłon
Komentarze
Re: Nocna Zmiana 2
12 Marca, 2012 - 14:42
Ale nadal należy pamiętać o wielu plugawych wypowiedziach Schetyny wobec opozycji..
Z kim przystajesz, takim się stajesz... a Schetyna bardzo długo siedział przy Tusku....
___________________________________
...Tobie Polsko!
___________________________________ ...Tobie Polsko!
@Kapą
12 Marca, 2012 - 14:55
Ale chyba nie były to najgorsze lecz jeszcze w miarę najłagodniejsze wypowiedzi o ile mnie pamięć nie myli.
Ale Schetyna nie siedział tak o przy Tusku tylko otoczył się swoimi ludźmi w PO a to różnica.
Przydało by się aby wreszcie pokazał ilu ich jeszcze ma. Teraz albo nigdy, obawiam się!
A przy okazji może jeszcze kilku oportunistów przeciągnie na swoją stronę?
Jeden z Pokolenia JPII
"może jeszcze kilku oportunistów przeciągnie.."
12 Marca, 2012 - 17:58
Czy na poważnie i na trzeźwo promujesz sojusz PiS z oportunistami z PO??!
--------------------------
Reszta nie jest milczeniem.
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
@Smok Goryczy
12 Marca, 2012 - 18:49
Nie, z ludźmi Schetyny! To ludzie Schetyny muszą zapewnić większość a oportuniści tylko mają uszczuplić szeregi resztki PO i powiększyć przewagę.
pzdr
Jeden z Pokolenia JPII
Tylko
12 Marca, 2012 - 19:02
wykręcasz słowa. człowiek zmieniający poglądy dla osobistych bądź koteryjnych korzyści jest oportunistą lub konformistą. Zdradził raz, zdradzi i następny. Równie dobrze możesz proponować sojusz z paligłupem: popadł w konflikt z Tuskiem, skłócił się, założył frakcję, osłabił peło, przeciągnął oportunistów.
Nikt, kto przez lata współuczestniczył w planowym niszczeniu państwa i Narodu nie jest godzien zaufania.
Po drugie: naprawdę tak dobrze znasz PiS, że możesz twierdzić że jest tam 2-3 ludzi a reszta się nie liczy? Uogólniasz, dopasowujesz egzempla pod założoną tezę. Tak nie wolno robi. Z szacunku dla inteligencji czytelnika.
--------------------------
Reszta nie jest milczeniem.
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
Mam wrażenie że się wyraziłem mało klarownie
12 Marca, 2012 - 19:46
Nie oportuniści z PO mają zapewnić większość tylko ekipa Schetyny, czyli ludzie których Schetyna ma w PO. Oportunisci to nie są ludzie Schetyny i na nich nie ma się nic opierać! Ale jak przejdą na druga stronę to rząd optycznie zamiast kilku głosów przewagi miał by n.p. 20 a kto wie czy nie 50 i nie było by problemu że jakiś poseł zachoruje i większości brak etc.
Co do współuczestnictwa Schetyny już się wypowiedziałem że jest minimalne bo od 2009 nie był w rządzie.
PiSu od wyborów praktycznie nie widać a jak ktoś się pokazuje to tym gorzej. Przepraszam ale taki duet Hofman&Poręba to na mnie działa tak samo jak Nowak z PO. To już wolę Ziobro&Kurski (chociaż fakt że rodzina Kurskiego jest tak szeroko rozstawiona politycznie budzi zdziwienie) ale przynajmniej są mi po ludzku sympatyczni no i wspierali kampanię śp. Lecha Kaczyńskiego. I last but not least są z takiego pokolenia które wyklucza bytność TW!
Jeden z Pokolenia JPII
Re: Mam wrażenie że się wyraziłem mało klarownie
12 Marca, 2012 - 19:55
Schetyna "poleciał" w efekcie afery hazardowej, o ile pamiętam. Czy to dobra rekomendacja - oj, nie wiem.
Oczywiście, zgodnie z pokręconą logiką i wysokimi standardami PO niedługo potem marszałkował.
A co do sympatii... Jakoś tak jest, ze punkt widzenia zależy od punktu siedzenia :).
Założę się o każde pieniądze że fani PO uważają Tuska ze przesympatycznego faceta, inteligentnego, miłego. Mówię o wizerunku.
Ja z kolei widzą Kaczyńskiego jako bardzo sympatycznego, ujmującego erudytę. Inni widzą w nim "mlaskacza".
de gustibus...
Więc na tym bym się nie opierał. Bezpieczniej oceniać po działaniach :)
TO ŚWIETNA REKOMENDACJA!
12 Marca, 2012 - 20:03
Wie Pan dla czego? Bo Schetyna poleciał z rządu na rok przed katastrofą Smoleńską.
Nie wspominając nawet o mało znanym fakcie że Tusk ponoć chciał go umieścić w samolocie 10.4. Co oczywiście nic nie znaczy bo to jak wiemy zwykły wypadek był.
Jeden z Pokolenia JPII
"bo to jak wiemy zwykły wypadek był"
12 Marca, 2012 - 20:33
zwykły...
Już 29 kwietnia 2010 roku Witold Waszczykowski powiedział, że za chwilę usłyszymy śpiewkę: "Polacy, nic się nie stało"...
______________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
______________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Re: Nocna Zmiana 2
12 Marca, 2012 - 14:51
A według mnie to błąd i to gruby (Gilowska i/lub Schetyna na premiera). W żadnym przypadku PiS nie powinien tego firmować.
Tutaj: http://pulldragontail.blogspot.com/2012/03/to-nie-jest-nasz-problem.html
wyłuszczam dlaczego.
Venenosi bufones pellem non mutant
Andrzej.A
Venenosi bufones pellem non mutant Andrzej.A
@Andrzej.A
12 Marca, 2012 - 15:05
Bo Pan zdaję się ma 100% zaufanie do PiSu o ile dobrze zrozumiałem. Ja takowego niestety nie mam już do żadnej partii. Kilka razy o tym pisałem tutaj na blogu.
Po drugie PiS po Smoleńsku i odejściu Ziobry właściwie składa się z samych aparatczyków i apolitycznych ideowców jak Janusz Śniadek a z taką ekipą to się daleko podczas kryzysu nie pojedzie.
pzdr
Jeden z Pokolenia JPII
Re: Re: @Andrzej.A
12 Marca, 2012 - 15:51
Widzę to trochę inaczej ale nie chcę rozwijać wątku. Można znaleźć w moim archiwum wpisów.
Stawianie wszystkiego na jedną lub dwie osoby to niezależnie od tych osób duży błąd.
Jeden z Pokolenia JPII
Panowie Andrzej.A i Max
12 Marca, 2012 - 16:30
zgadzam sie z Wami.
Re: Nocna Zmiana 2
12 Marca, 2012 - 15:48
Nie podzielam sympatii do Grzesia "wykończę cię" Schetyny.
Popatrzmy w ten sposób, na chłodno.
Żeby osiągnąć jakąś pozycję w partii, którą jest PO, należy wykazywać się pewnym zestawem cech obcych uczciwemu człowiekowi.
I nie chodzi mi o robienie kariery politycznej w ogóle.
Bo zaraz padnie argument: że polityka jest, jaka jest.
Nie, chodzi mi konkretnie o PO. Trochę, na nieszczęście, ichni środowiska poznałem: nie wiem czy oni są bardziej żenujący, czy raczej bardziej budzą wstręt swoim poziomem etycznym. Intelektualnym zresztą też, w większości. Przebijają pod tym względem wszystko i wszystkich: SLD, PSL, Palikota, o PiS już nie wspominając. A im wyżej się zawędruje, tym większy smrodek takich PO-wskich prominentów otacza.
Schetyna ma tu być wyjątkiem, czy "mniejszym złem"?
Zostawiłem na boku jego dotychczasowa działalność, która też rzuca pewne światło na jego osobę, mnie wystarczy to co napisałem wyżej.
Prędzej uwierzę w istnienie "ideowego" SLD-owca, serio.
Re: Re: Nocna Zmiana 2
12 Marca, 2012 - 16:06
Ale Schetyna przecież nie zaczynał w platformie a swoją pozycję zbudował wcześniej.
Nigdy też nie twierdziłem że Schetyna jest drugim Kazimierzem Wielkim tylko mniejszym złem w porównaniu z Donaldem.
Jeden z Pokolenia JPII
@Max
12 Marca, 2012 - 16:36
No tak Schetynę też bym nie nazwał uczciwym w potocznym tego słowa znaczeniu! Mam raczej wrażenie że on jest typem który zrobi przekręt przy informatyzacji ale dokona informatyzację państwa a Tusk jest typem który nie robi przekrętów ale za to też nie zrobi żadnej informatyzacji!
Pozwolę się nie zgodzić że Tusk nie jest taki zły. To najgorszy szef rządu Polskiego od Króla Sasa! Ale wiem z czego te poglądy wynikają, on jest po prostu mistrzowskim kłamcą.
Jeden z Pokolenia JPII
Nie bronię Tuska. Raczej
12 Marca, 2012 - 17:56
Nie bronię Tuska.
Raczej nie wierzę w to, ze inni z tej samej bajki lepsi.
No cóż, czas pokaże... chociaż w sumie wolałbym, żeby nie pokazał :), ten scenariusz nie jest, w mojej opinii oczywiście, niczym fajnym.
pozdrawiam i znikam na jakiś czas ;)
Nie z nami te numery,Schetyna!
12 Marca, 2012 - 16:03
Jeżeli szanowny Autor ma jakieś złudzenia co do Schetyny,niech obejrzy to
Jeżeli po obejrzeniu będzie Pan głosił chwałę Grzesia -premiera,to naprawdę t r u d n o.
Prawdę się czasami uwalnia,bo nie ona jest najgorsza.Najgorsi są ci,którzy ją głoszą-tych się krzyżuje. Waldemar Łysiak "MW"
Prawdę się czasami uwalnia,bo nie ona jest najgorsza.Najgorsi są ci,którzy ją głoszą-tych się krzyżuje. Waldemar Łysiak "MW"
Re: Nocna Zmiana 2
12 Marca, 2012 - 16:16
Błagam ,tylko nie teoria mniejszego zła.Schetyna może odpłaci Tuskowi za przeczołganie,ale w ostatecznym rozrachunku będą to nadal koledzy z boiska.
markiza
@PLK
12 Marca, 2012 - 16:29
Schetyna jest mściwy,ma spore poparcie w tzw.terenie.Nadal jest z PO,czyli partii która wykończyła Polskę.Odetnie się od swoich,złoży samokrytykę ?Nie.Był drugą osobą w państwie,znaczy też winny.
markiza
@markiza
12 Marca, 2012 - 16:42
Schetyna nie musi się od niczego odcinać bo Tusk go już dawno sam odciął! przypomnę że go wywalił z rządu w 2009! Czyli w sprawie 10.4.10 jest całkowicie niewinny! Marszałkowanie mu dobrze wyszło to nawet PiS przyznaje.
Jeden z Pokolenia JPII
@PLK
12 Marca, 2012 - 17:00
POddaję się :)
markiza
@markiza
12 Marca, 2012 - 17:45
Proponuję układ pokojowy :-) PO musi przestać rządzić i głównie to się liczy.
Jeden z Pokolenia JPII
@PLK
12 Marca, 2012 - 18:41
''PO musi przestać rządzić''. Ale czy zechce?Oto jest pytanie.
markiza
A'propos tekstu Sakiewicza...
12 Marca, 2012 - 16:25
Był taki rysunek Mleczki...z nosorożcem i żyrafą!
sapienti sat
Autor
12 Marca, 2012 - 17:43
Schetyna to dobry zawodnik i sprytny gracz.Na pewno zdaje
sobi sprawę z tego,że jego odejście z PO to koniec tej
partii.To nie byłby drobny odprysk w wersji Palikota.
I dla tego czeka na dalszy rozwój zdarzeń.Stan obecny
dla Polski i Polaków to staczanie się po równi Pochyłej.
Pozdrawiam.
Cała nadzieja w Schetynie...
12 Marca, 2012 - 17:54
wzruszyłem się sążnie.
Nawet nie próbuję sobie wyobrazić Dżerego zbratanego ze Schetyną. Nie próbuję bo to niemożliwe. Niemożliwe i głupie.
Że użyję porównania wspinaczkowego. Wspinał się kiedyś Pan? Żeby było bezpiecznie, na dole musi stać kumpel i asekurować. Powierzyłby Pan linkę asekuracyjną Schetynie? I wszedł 20 metrów do góry?
I to by było na tyle
12 Marca, 2012 - 18:21
Jak mówił Jan Tadeusz Stanisławski.A w gdybaniu o Schetynie jest wyłącznie mniemanologia stosowana.
Prawdę się czasami uwalnia,bo nie ona jest najgorsza.Najgorsi są ci,którzy ją głoszą-tych się krzyżuje. Waldemar Łysiak "MW"
Prawdę się czasami uwalnia,bo nie ona jest najgorsza.Najgorsi są ci,którzy ją głoszą-tych się krzyżuje. Waldemar Łysiak "MW"
@Empedoklesie...
12 Marca, 2012 - 19:48
towarzystwo tutaj dość łatwowierne. Czy naiwne?:)
@Jacool78
12 Marca, 2012 - 18:54
Zaskoczę Pana, Schetynie bym powierzył! Tuskowi bym nawet nie ufał jak by miał asekurować drabinę! Jak bym był na samej górze tej drabiny to ten by pewnie kopnął drabinę i ja bym z niej spadł. Oczywiście po tem by tłumaczył że było ślisko i drabina sama się obsunęła.
Jeden z Pokolenia JPII
Rze tak powiem -popacz,popacz
12 Marca, 2012 - 19:05
Jaki Pan ufny.Moze lepiej popatrzeć w oczka Grzesia? Ja bym nie ryzykował.
Prawdę się czasami uwalnia,bo nie ona jest najgorsza.Najgorsi są ci,którzy ją głoszą-tych się krzyżuje. Waldemar Łysiak "MW"
Prawdę się czasami uwalnia,bo nie ona jest najgorsza.Najgorsi są ci,którzy ją głoszą-tych się krzyżuje. Waldemar Łysiak "MW"
Nie zaskoczył mnie Pan...
12 Marca, 2012 - 19:37
zasmucił...
jacool
12 Marca, 2012 - 19:17
Ja też nie próbowałam sobie tego zbratania wyobrażać. Do czasu. Bo na niezależnej doczytałam się, ze JK współczuje Schetynie, że jest tak poniewierany, czy coś w tym rodzaju, przez Tuska. Dziwne to dla mnie współczucie i zastanawiające.
Szpilka
Tak, tak JK...
12 Marca, 2012 - 19:44
współczuje Grzesiowi Schetynie, jest wielbicielem Gierka i jada obiaTy :)
Uczciwy Schetyna!!!!!!!!!
12 Marca, 2012 - 19:49
Staram sie szanowac poglady i wybory wszystkich Polakow choc place za te ich wybory wysoka cene. Prace moge znalezc tylko poza Polska bedac osoba mloda idobrze wyksztalcona. Ale jezeli by w Polsce cos sie zmienilo na dobre musimy usunac szkodnikow i nikczemnikow od wladzy a do nich niewatpliwie nalezy Schetyna. Dobrze mu sie zyje nie baczac na bezdomnych,bezrobotnych,chorych, starych i slabych.Niestety nie moge sie zgodzic z Autorem uwazajacym tego czlowieka za uczciwego i godnego zaufania.
Najwzniejsze aby Polska byla KATOLICKA.
Bo ktoz jak Bog.
Jeszcze Polska nie zginela
Schetyna, Miller czy Palikot - kiła, rzerzączka czy wrzód wenery
12 Marca, 2012 - 20:47
...czny ?
Ot do czego to się sprowadza.
Sympatykom Schetyny przypominam, ze to w głównej mierze z powodu jego zapędów ("abolicja dla naszych") nie doszło do POPiSu. Nie żebym jakoś szczególnie żałował, ale niech będzie jasne, czyje désintéressement i w jakiej materii było kluczowe w procesie budowania koalicji.
Nie chodziło o jakieś programowe pierdoły ile o zwykłą, ordynarną bezkarność jednego gangu nad innym.
PLK: "Mam raczej wrażenie że on jest typem który zrobi przekręt przy informatyzacji ale dokona informatyzację państwa a Tusk jest typem który nie robi przekrętów ale za to też nie zrobi żadnej informatyzacji!"
Obawiam się, że się całkowicie mylisz. Przekręt tak czy tak zostanie zrobiony. Jedyna różnica w tym, że pan S. zrobi go osobiście, a pan T. wykorzysta do tego kolesi, których na koniec orżnie.
A informatyzacja... cóż... państwo zdaje swój egzamin na innych polach, nie musi być dobre we wszystkim.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
PLK
12 Marca, 2012 - 21:50
"No tak Schetynę też bym nie nazwał uczciwym w potocznym tego słowa znaczeniu!"
i tu chyba tkwi problem tej dyskusji. niektorzy roznicuja na uczciwych w potocznym tego slowa znaczeniu i zwyczajnie uczciwych, a inni wystrzegaja sie realtywizmu jesli chodzi o tak fundamentalne wartości jak uczciwosc. dlatego wróze, ze nikogo pan nie przekona. nie dlatego, ze brakuje panu checi czy determinacji.
Dobra poddaje się!
12 Marca, 2012 - 22:14
Niech rządzi Tusk do końca kadencji i co najmniej jeszcze jedną.
Jeden z Pokolenia JPII
powiem kolokwialnie
12 Marca, 2012 - 22:20
tusk czy inna magdalenka to jeden ch...oldys.
albo zburzymy, zaorzemy i zbudujemy od nowa, albo pies to to lizal. (za przeproszeniem psów).
@amelia007
12 Marca, 2012 - 22:48
Tylko ja tu jednak widzę ogromną przepaść między Tuskiem a całą resztą ch... i po drugie chciał bym jednak widzieć jego minę po nocnej zmianie 2.
Jak mówiła jedna reklama: "niektóre rzeczy są bezcenne".
pzdr.
Jeden z Pokolenia JPII
PLK
13 Marca, 2012 - 00:59
[quote=PLK]Myli się Pan. Tusk autostrad nie wybudował ale Polaków okradł a Schetyna by autostrady wybudował chociaż by dał zarobić na tym niektórym firmom. Ale jeśli te firmy okradające państwo to polskie firmy to jeszcze nie była by katastrofa.[/quote]
Tusk za to wybudował Orliki - żałuję, że zwykle przelotem, ale miałem okazję widzieć te inwestycje w tak absurdalnych miejscach, że tylko przystanąć i fotografować.
Moim zdaniem, obaj warci są tyle samo - odniosłem się do Pana stwierdzenia:
"moim zdaniem jest jeszcze inna możliwość, mianowicie koalicja PiS z odłamem platformy pod wodzą Grzegorza Schetyny."
Taka koalicja jest równie niesmaczna jak koalicje z Palikotem czy SLD, moim zdaniem równie prawdopodobna.
[quote=PLK]Nie zgadzam się że Palikot i Schetyna to takie same łajdactwo. Palikot jednak ma duże "zasługi" w nagonce na śp. Prezydenta RP i ostatnio z resztą zaproponował rezygnację z polskości.[/quote]
Nagonka na Lecha Kaczyńskiego to nie jest jedyne kryterium w określeniu skali łajdactwa. Ważne ale nie kluczowe.
"Układ wrocławski" to problem znacznie głębszy i proszę wybaczyć, obawiam się, że przy wygłupach Palikota dużo poważniejszy.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
@AdamDee
13 Marca, 2012 - 09:23
To niech Pan wreszcie raz streści co to niby ma być ten mityczny i najstraszniejszy z wszystkich układów w Polsce czyli "układ wrocławski" bo ja tylko znam układ warszawski!
A jak ktoś uważa nagonkę na śp. Prezydenta za błahostkę i zorganizowanie przez rząd Tuska katastrofy Smoleńskiej za nieistotną okoliczność, to sam sobie wystawia świadectwo.
Jeden z Pokolenia JPII
PLK
13 Marca, 2012 - 18:14
[quote=PLK]To niech Pan wreszcie raz streści co to niby ma być ten mityczny i najstraszniejszy z wszystkich układów w Polsce czyli "układ wrocławski" bo ja tylko znam układ warszawski![/quote]
Przepraszam, ale nie rozumiem co miałbym zrobić.
Mam streścić liczne wywiady z Grzegorzem Braunem ?
A może sporządzić szczegółowe stenogramy ?
Nie prościej byłoby po prostu obejrzeć i przyjąć do wiadomości wątpliwości, które siłą rzeczy muszą się pojawić w związku z osobą Grzegorza Schetyny ?
Wątpliwości - tylko lub aż.
Choć oczywiście w świetle ewentualnego przewodzenia Państwu przez tego znamienitego działacza, to są wątpliwości szczególnie istotne.
Pytanie co jest bardziej szkodliwe - ewentualna (choć całkowicie absurdalna) koalicja PiS z pajacami, zgranymi pajacami lub ludźmi głębokiego mroku, jest bardzo ciekawe jednak wnioski mogą być tylko jednego rodzaju.
Proszę tego nie traktować jako zarzut pod adresem Wrocławia - termin ten ukuł i dość dobrze obudował okolicznościami nikt inny, a wrocławianin - Grzegorz Braun.
[quote=PLK]A jak ktoś uważa nagonkę na śp. Prezydenta za błahostkę i zorganizowanie przez rząd Tuska katastrofy Smoleńskiej za nieistotną okoliczność, to sam sobie wystawia świadectwo.[/quote]
Nie wiem kto tak uważa.
Ja nie.
Nie uważam też iż rząd Tuska zorganizował katastrofę - wiele można temu rządowi zarzucać ale z pewnością nie to, że potrafi cokolwiek zorganizować.
Żeby nie było nieporozumienia.
Pan stwierdził:
"jakakolwiek koalicja z Palikotem lub SLD to będzie definitywny koniec PiSu. Ale moim zdaniem jest jeszcze inna możliwość, mianowicie koalicja PiS z odłamem platformy pod wodzą Grzegorza Schetyny."
Z pierwszym zdaniem zgadzam się całkowicie. Z drugim, całkowicie się nie zgadzam.
Nie ma już czegoś takiego jak "odłam platformy pod wodzą Grzegorza Schetyny". Na coś takiego można było liczyć po nieudanej koalicji POPiS. Od tego czasu miały miejsce dwie zmiany w PO, które z pewnością oczyściły szeregi tej partii od wszelkiego elementu zdolnego do konstruktywnego (w naszym mniemaniu) wyłamania się z obowiązującej linii działania.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
@ Polsce nie potrzeba Nocnej Zmiany 2
13 Marca, 2012 - 18:31
Mix
tylko czarny czwartek polityków.
Mix
@AdamDee
13 Marca, 2012 - 20:10
Dokładnie tak! Bo jak się czegoś nie da streścić w jednym zdaniu to znaczy że coś jest nie tak. Skoro Pan oglądał te wywiady (ja też oglądałem ale nie zrobiły na mnie specjalnego wrażenia) Że Schetyna jest z układu to do tego nie potrzeba żadnych tajnych rewelacji wystarczy rozumnie przeczytać jego życiorys na wiki. Ale znajdź Pan z PO kogoś lepszego w końcu Prezes PiSu też był uczestnikiem okrągłego stołu.
Skoro tak to trzeba było tak od razu argumentować przecież napisałem "Panowie policzmy głosy?". Jak Schetyna nie ma tych 50 ludzi w PO to też nie ma o czym gadać. Tylko nikt oprócz Pana tego argumentu jeszcze nie podniósł czyli raczej dawali mu te 50 szabel.
pzdr.
PS. Faktycznie Tusk niczego nie umie zorganizować ale nie musiał, wystarczy że dał przyzwolenie i roztoczył swój parasol ochronny nad operacją. Dla mnie to akurat na jedno wychodzi.
Jeden z Pokolenia JPII
PLK
14 Marca, 2012 - 02:29
[quote=PLK]
Dokładnie tak! Bo jak się czegoś nie da streścić w jednym zdaniu to znaczy że coś jest nie tak. Skoro Pan oglądał te wywiady (ja też oglądałem ale nie zrobiły na mnie specjalnego wrażenia) Że Schetyna jest z układu to do tego nie potrzeba żadnych tajnych rewelacji wystarczy rozumnie przeczytać jego życiorys na wiki. Ale znajdź Pan z PO kogoś lepszego w końcu Prezes PiSu też był uczestnikiem okrągłego stołu.
[/quote]
OK, w jednym zdaniu.
Grzegorz Schetyna nie jest człowiekiem znikąd - jest człowiekiem skądś i to z bardzo konkretnego skądś.
Nie wiem czy w kontekście wtorkowego newsa, dyskusja na temat Schetyny jako pożądanego koalicjanta ma jeszcze sens.
Chodzi mi o informację z wPolityce.pl:
http://wpolityce.pl/wydarzenia/24738-analiza-zaremby-wniosek-o-trybunal-stanu-to-akcja-grupy-schetyny-i-grupinskiego-w-po-pytanie-czy-tusk-wiedzial-w-gre-wchodza-pietrowe-intrygi
[quote=PLK]
Nie ma już czegoś takiego jak "odłam platformy pod wodzą Grzegorza Schetyny".
Skoro tak to trzeba było tak od razu argumentować przecież napisałem "Panowie policzmy głosy?". Jak Schetyna nie ma tych 50 ludzi w PO to też nie ma o czym gadać. Tylko nikt oprócz Pana tego argumentu jeszcze nie podniósł czyli raczej dawali mu te 50 szabel.[/quote]
Dobrze, ale czy w istocie jest to kwestia tego czy ma owe 50 szabel czy raczej jakiej jakości są to szable ?
Bo to trochę tak jakby "leśni" z WiN zastanawiali się czy przyjąć w swoje szeregi uciekinierów z KBW. Gdyby to byli kabewiacy rozczarowani robotą w resorcie - pół biedy, ale co jeśli byłaby to kompania NKWD ?
Do czego zmierzam - odłam Schetyny zapewne istnieje, powyższa informacja raczej to potwierdza. Obawiam się jednak, że przy kabewiakach Tuska, Schetyna ma pod bronią prawdziwe NKWD.
[quote=PLK]PS. Faktycznie Tusk niczego nie umie zorganizować ale nie musiał, wystarczy że dał przyzwolenie i roztoczył swój parasol ochronny nad operacją. Dla mnie to akurat na jedno wychodzi.[/quote]
W skutkach niestety tak.
Gwoli jasności - obiema rękami postulowałbym za postawieniem ich pod oskarżeniem o celowe działanie.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
@PLK
13 Marca, 2012 - 22:51
Polecam analizę P. Zaremby.
http://wpolityce.pl/wydarzenia/24738-analiza-zaremby-wniosek-o-trybunal-stanu-to-akcja-grupy-schetyny-i-grupinskiego-w-po-pytanie-czy-tusk-wiedzial-w-gre-wchodza-pietrowe-intrygi
"Tak czy inaczej wypada się zgodzić z politykiem PO: To są standardy białoruskie i sam fakt, że tylu polityków Platformy, łącznie z marszałek Sejmu, w to się zaangażowało, pokazuje jak nisko upadła polska polityka. Jeśli to zaś jest narzędzie intrygi dotyczącej relacji wewnątrz samej Platformy, do kompromitacji dochodzi jeszcze efekt groteski."
Pozdrawiam
**********
Niepoprawni: "pro publico bono".
Pozdrawiam
**********
Niepoprawni: "pro publico bono".
@AdamDee @Danz
14 Marca, 2012 - 12:40
Panowie są chyba naiwni jak dzieci! Wierzycie że w PO coś poszło bez wiedzy Tuska? Dajecie się nabrać na grę w dobrego i złego glinę! Dobry Tusk i zły Schetyna, tymczasem sam Tusk kazał to odpalić i teraz udaje że to inicjatywa Schetyny. (tak samo było jak Palikmiot obrażał najpierw Rokitę a po tem śp. Prezydenta. Tusk nigdy o niczym nie wiedział. Panowie widzę nie zdają sobie sprawy z kim mają do czynienia. TO JEST PSYCHOPATA! Definicja: http://pl.wikipedia.org/wiki/Osobowo%C5%9B%C4%87_dyssocjalna)
Pod tamtym tekstem można znaleźć mój komentarz:
"To już prędzej uwierzę że Tusk chciał skłócić Schetynę z Kaczyńskim aby z góry uniemożliwić jakiekolwiek spiski tych dwóch przeciwko niemu. dla tego zlecił tą akcję a ludzie Schetyny nie mogli odmówić i teraz wyjdą na głupków a Donald na rozsądnego."
I co? Zaraz Tusk zaprasza Prezesa Kaczyńskiego na przyjacielskie pogaduszki! Tu:
http://niepoprawni.pl/blog/2386/niemoralna-propozycja-0
PS
Piotr Zaremba to jest taki prawicowy publicysta jak Igor Janke ja jemu nie ufam bo on odwala taka krecia robotę aby wyprowadzić prawice na manowce.
Jeden z Pokolenia JPII
Nie wiem jak Danz, znaczy - czy poczuwa się...
15 Marca, 2012 - 00:40
... ja z tym nie mam problemu.
Jeśli przyjdzie w ramach Niepoprawnych założyć grupę przedszkolną, to do dwojga naiwnych dzieci (znaczy Danz i ja), dokooptujemy Pana z dziecięcą wiarą w Donalda Gromowładnego.
Taka wiara, na mój gust to czysta herezja i proszę pamiętać o pierwszym przykazaniu.
Wszyscy ci wymienieni kapitanowie PO to pętaki tej samej klasy. Nie jest niczym ani wyjątkowo frapującym ani odkrywczym, że kopią pod sobą równo, trzymając się zarazem w klinczu. Ojcowie chrzestni siedzą gdzie indziej i tolerują te bachanalia bo im to pasuje.
Jak będzie trzeba to wymienią ich na inny garnitur kapitanów, ot tak - pstryk - i będzie po Schetynach, Tuskach i innych.
Zaremba owszem, często pieprzy tak, że użycie porzekadła o "dzieleniu włosa na czworo" wydaje się być rażącym niedookreśleniem jego twórczości.
Pytanie co we wspomnianym artykule jest swobodną analizą, a co przedstawieniem autentycznych głosów dobrze zorientowanych PeOwskich insiderów.
Nie wiem Jak Pan ale ja mam sporo zaufania do Witolda Gadowskiego, a ten na temat Donalda Gromowładnego i jego najbliższej przyszłości rzecze tak:
http://wgadowski.salon24.pl/398963,druga-linia
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart