Coś jest nie tak
Coś jest nie tak
Zauważyli to mainstreamowi dziennikarze, dostrzegłam i ja.
Dzisiejsza rocznica przebiegła inaczej niż poprzednie. Mniej było ludzi i inny, niż niegdyś, nastrój panował na Krakowskim Przedmieściu.
Prorządowi redaktorzy wieszczą zanik spiskowego zainteresowania katastrofą smoleńską i wskazując pustawą, w ciągu dnia, ulicę, z triumfem odnotowują schyłek kariery Antoniego Macierewicza.
Nie cieszy się Pan Antoni sympatią „redachtorów”. Z jaką skwapliwością dbają o poprawność wymowy jego nazwiska, z zacięciem przedszkolaka akcentując samogłoskę
„ a” w Maciarewicz.
Chociaż dzisiaj, odniosłam wrażenie, że ten i ów ubolewał nad pochopnym, onegdaj, zanegowaniem pomysłu na pomnik poświęcony Lechowi Kaczyńskiemu i pozostałym ofiarom katastrofy, na Krakowskim Przedmieściu. Właściwie, dlaczego by nie? Projekt ze światłami był całkiem do rzeczy! No i ten Krzyż Smoleński! Chyba zbyt gorliwie i radykalnie zadecydowano o formie jego przeniesienia, i to wbrew woli żałobników. Przypomnieli nawet o sprzątaczach Waltzowej walczących ze zniczami niczym z jakimś paskudztwem zaśmiecającym warszawskie trotuary.
No proszę. Poszli po rozum do głowy. Rychło w czas!
Teraz, niestety, jest już za późno. Nie odkręci się tego, co zamotane, bo zapiekło się i zeskorupiało. Takie są skutki nienawiści.
Świadczą o tym hasła na transparentach, które pojawiły się podczas dzisiejszej manifestacji. Chociaż stały skromnie pod ścianą, to jednak , nie sposób było nie zauważyć treści, jakie prezentowały.
Pochopne są nadzieje tych, którzy licząc głowy uczestników rocznicowych uroczystości, z ulgą odsuwają niepokoje. To tylko pozory…
Głównym organizatorem Marszów Pamięci, czy to rocznicowych, czy miesięcznych, jest środowisko Gazety Polskiej. Jego wpływ na wizerunek manifestacji był wyraźnie zauważalny od samego początku.
Na przestrzeni tych czterech lat wiele się zmieniło. Charakter Pochodów ulegał przeobrażeniu z miesiąca na miesiąc. Ubywało uczestników o najbardziej radykalnym nastawieniu do sprawy Katastrofy Smoleńskiej. Znikały ostre w treści transparenty i coraz bardziej łagodniał ton tych demonstracji. W Marszach Pamięci zabrakło Narodowców. Wyraźnie wzrosła średnia wieku uczestników.
Łagodne oblicza manifestacji nie wzbudzają większych emocji u tych, przeciw komu są organizowane. Pogardliwe lekceważenie jest odpowiedzią na takie formy protestu.
Nie bez znaczenia jest także rola, jaką pełni środowisko GP w polityce zagranicznej Polski. Mocne zaangażowanie się w przemiany na Ukrainie spotkało się z silnym, nie zawsze pozytywnym oddźwiękiem wśród zwolenników Gazety Polskiej.
Mam silne poczucie pewności, że dzisiejsza frekwencja była wynikiem dezaprobaty dla tego, w jaki sposób środowisko tej gazety prowadzi politykę pojednania pomiędzy narodami polskim i ukraińskim.
Idee Giedroycia, którymi kierował się Prezydent Lech Kaczyński zyskiwały względny aplauz tylko dlatego, że polskie społeczeństwo, w dużej swej części, nie miało dostatecznej wiedzy na temat tego, co działo się na Kresach podczas ostatniej wojny.
Ostatnie lata, a zwłaszcza rok 2013, wraz z okrągłą rocznicą tamtych dramatycznych wydarzeń, przyniósł nie tylko porażającą wiedzę historyczną, rozpowszechnioną szeroko przez internet, ale ujawnił haniebne fakty o kultywowaniu na Ukrainie tradycji nazistowskich i gloryfikowaniu zbrodniarzy wojennych.
Ukraińscy siepacze spod znaku Bandery mają na sumieniu setki tysięcy naszych rodaków.
Gazeta Polska, w interesie Ukraińców, którzy pragną poprawić swój byt w oparciu o współpracę z Unią Europejską, wyraźnie wspiera środowiska rewolucyjne bez względu na przynależność poszczególnych frakcji do nacjonalistycznych i faszystowskich bojówek.
Relacje z Ukrainy nie są bezstronne, a wyraźny trend do manipulowania polską opinią publiczną, przez idealizowanie ukraińskich faszystów, stał się powodem irytacji u wielu czytelników i sympatyków Gazety Polskiej.
Nie można wykluczyć, że gdyby nie ta sympatia do czerwono-czarnych Ukraińców, inaczej wyglądałoby dzisiaj Krakowskie Przedmieście.
Ukraina poradzi sobie i bez nas. To, co dzieje się tam teraz, dowodzi jednego. Pokazuje, że w walce o władzę i najwznioślejsze ideały bywają warte funta kłaków:
Przeczytałam dziś, że Julia Tymoszenko, poproszona przez Poroszenkę o odstąpienie od kandydowania, dla dobra kraju, który w pilnej jest przecież potrzebie, odparła, że nawet nie ma zamiaru, bo kiedy ona siedziała w więzieniu, Poroszenko pracował w rządzie Janukowycza!
Tak więc, skupmy się na swoich sprawach we własnym domu, zamiast na obczyźnie oswajać drapieżnika, który i tak, zawsze pójdzie za głosem swojej natury.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 4885 odsłon
Komentarze
Ukraina ma ten sam problem co my
11 Kwietnia, 2014 - 04:38
Tyle, że tam zdrajcy mówią po rosyjsku i z kałachami biegają .
Problemy Ukrainy
11 Kwietnia, 2014 - 10:00
Każde porównanie Ukrainy z Polską wykazuje jego bezsens. Ani my, nie jesteśmy podobni do Ukraińców, ani pole działania nie przypomina ukraińskiego gruntu. Inne też są metody uprawiania roli:)
Pozdrawiam
Ma Pani racje
11 Kwietnia, 2014 - 05:13
Zgadzam sie z Pani analiza tego co sie dzieje w Polsce, jak i z Pani pogladem wyrazonym w ostatnim zdaniu wpisu. Moje spojrzenie na zaangazowanie sie Polakow w problemy Ukraincow tez uleglo zmianie z dwoch powodow. Pierwszym jest gloryfikowanie Bandery i jego bandziorow, drugim zas, nalozenie na Polske embarga na produkty miesne. Nikt nie poparl Ukraincow w czasie demonstracji na Majdanie tak jak Polacy a oni pomimo tego wola sprowadzac mieso z Rosji, ktora zagraza istnieniu ich panstwa. Wracajac do poruszonego problemu zwiazanego z Gazeta Polska, chcialbym dodac, ze w tej chwili najwiekszym zagrozeniem dla tej gazety jest jej naczelny. Gazete ta redaguje wielu zdolnych i patriotycznych redaktorow, ale ataki Tomasza Sakiewicza na G. Brauna, J. Kobylanskiego, arcb. Wielgusa i oj. Rydzyka oraz nazwanie lata temu Radia Maryja sowiecka agentura i nie przeproszenie za to do dnia dzisiejszego zrazilo wielu czytelnikow. Zauwazyli oni, ze za wielkimi slowami Sakiewicza o patriotyzmie i Polsce kryje sie cos jeszcze, cos co kaze jemu opluwac nawet patriotow. Skutki sa juz widoczne a POlszewicy zacieraja rece. Pocieszajace jest jednak to, ze pomimo czterech lat intensywnej kampanii przeciwko Antoniemu Macierewiczowi i jego zespolowi liczba Polakow, ktorzy uwazaja, ze nad Smolenskiem doszlo do zamachu ciagle rosnie a dyplomaci i politycy na calym swiecie patrza na bande rzadzaca Polska z pogarda i obrzydzeniem.
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
Romku, - to "pałowanie" treści Twojego komentarza...
11 Kwietnia, 2014 - 09:53
... jest dziełem tych, którzy jako użyteczni durnie stoją "murem"
za "redachtorem" T. Sakiewiczem. Nie widzą, że ów "redachtor"
pierwej się zaksztusi, zanim powie słowo "przepraszam"
za oszczerstwa i pomówienia, które ciągną się za nim kilka lat,
niczym smród za Tuskolinim.
Serdeczności dla Ciebie Romku i dla Elżbiety
___________________________
"Pisz, co uważasz, ale uważaj, co piszesz".
© Satyr
Witam, Satyrze:)
11 Kwietnia, 2014 - 10:43
Miło, że wróciłeś. I ja Cię pozdrawiam:)
Romanie, a mnie niepokoi
11 Kwietnia, 2014 - 10:15
już sama zbieżnośc tego stanowiska z polityką Gazety Wyborczej.
GW co kilka dni serwuje propagandowy materiał o dobrych banderowcach i nie zważając na opinie czytelników, uparcie forsuje nowy wizerunek ukraińskich faszystów.
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114881,15762810,Prawy_Sektor__Nie_chcemy_waszego_Przemysla__Jestesmy.html
Pozdrawiam
Niestety
11 Kwietnia, 2014 - 23:06
Nie jest trudno wpaść do szamba
Nie wiem komu sie naraze.
11 Kwietnia, 2014 - 23:13
Nie wiem komu sie naraze.
Ale "Smolenska" tragedia nie zostanie wyjasnina doputy PO bedzie u wladzy.
A bedzie u wladzy dalej gdy PIS bedzie ten "temat" mial na sztandarach wyborczych.
Kolo sie zamyka.
O tej tragedi musimy pamietac ale nie moze to byc "motorem" wyborczym Kaczynskiego
Ojczyzna gore
11 Kwietnia, 2014 - 05:40
A polskie elity polityczne dolewają oliwy do ognia.
http://www.kresy.pl/publicystyka,opinie?zobacz/zarys-glupoty-dyplomacji-polskiej
Obawiam się, że po całym tym majdanie Polacy już nikomu nie wierzą: ani ekipie rządzącej, ani opozycji, ani popierającym ich politykę mediom prawicowym czy nawet alternatywnym.
http://www.kresy.pl/publicystyka,opinie?zobacz/niezaleznapl-jak-ministerstwo-prawdy
Naród wcale nie jest aż tak głupi i nie wszystko kupi, jak by się to mogło niektórym wydawać, pomimo, że w przeszłości dał się szubrawcom nabierać.
Oj, przydałby się polski Orban...
Lotna
Lotna
11 Kwietnia, 2014 - 14:37
"Obawiam się, że po całym tym majdanie Polacy już nikomu nie wierzą: ani ekipie rządzącej, ani opozycji, ani popierającym ich politykę mediom prawicowym czy nawet alternatywnym."
Ależ to musi być komuś na rękę... i to pewnie niejednemu komuś.
PPzdr.
PP
11 Kwietnia, 2014 - 17:31
To właśnie po to robi się taki mętlik aby Polacy nie uwierzyli już nikomu i przestali chodzić na wybory. Wówczas jest wolna droga do ustawiania rzeczy po swojemu.
Pozdrawiam
Szpilka
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika junak nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Spokojnie, niedługo Putin opanuje całą banderowską Ukrainę11 Kwietnia, 2014 - 08:56
A później weźmie sie za faszystowskich i antysemickich polaczków.
Czyż nie tego chcecie ?
Rosyjskie elity odmawiają Polakom swojego państwa. Uwazają, że Rosja nie ma w tym interesu.
Środowiska żydowskie idą dalej: odkąd Rosjanie trzymają Polaków za pysk, to w Europie jest spokój. - cytat ambasadora izraela w Rosji.
mamy tutaj już nie tylko interes Rosji, ale i dobro całej Europy, czy nawet świata.
Tymczasem co wy robicie ? Węsząc wszędzie banderowców ? Krótkowzroczność środowisk kresowych mnie rozwala, a moze to zaślepienie nienawiścią ?
Co wami kieruje ?
To nie zaślepienie, Junak, to dalekowzroczność
11 Kwietnia, 2014 - 10:38
Kto raz się oparzył gorącym, ten na zimne dmucha.
I jeszcze jedno, czy post bolszewicy, pragnący reaktywować "czerwone czasy", nie placzą się pomiędzy promotorami ukraińskiej odnowy? Jaka rolę pełnią?
To, co powiedział jakis Żyd z Moskwy, stoi w sprzeciwie do tego, co rzekł inny Żyd, z tej samej Moskwy. Czyż Żyrinowski nie jest pobratymcem owego ambasadora?
Jakiś czas temu, pod artykułem w Haaretz o antysemityzmie na Ukrainie, pojawił się zadziwiający komentarz. Autor twierdził, że pierwszym znakiem zagrożenia dla Żydów na Ukrainie, będą pogromy na Polakach. Tak, jak to zwykle w historii bywało.
Komentarz dostał kilkanaścia "lajków", co każe przyjąć go poważnie.
No, zakładam, że tłumacz komputerowy wywiązał się ze swojej roli:)
Dało mi to do myślenia...
Cały ten Majdan to robota KGB/FSB
11 Kwietnia, 2014 - 12:27
Nie oszukujmy się. Rosja jest jedynym beneficjentem Majdanu. Nie widzę zysków dla Europy i USA szczególnie USA jest na tym geopolitycznie najbardziej stratne.
Druga sprawa: pisząc o banderowskich bandytach, zrównując wszystkich Ukraińców do tego schematu nie różnisz sie niczym od "czosnkowych" piszących o polskich antysemitach w Jedwabnym i Kielcach.
Nawet słowem nie zająkniesz sie, ile tysięcy Polaków zawdzięcza życie Ukraińcom, którzy ukryli ich przed banderowcami.
Straszenie nas banderowcami ogólnie uważam za kpinę z inteligencji. przyjadą do Wrocławia i Poznania na rowerach ? z siekierami ? Jak nas nby będą mordować ? co powiedzą na granicy naszym mundurowym ? że jadą drzewo rąbać ?
Takie wpisy są równie czadowe, jak apel rosyjskiego MSZ o rozpoczęciu na Zachodzie polowania na Rosjan.
Cieszcie się, że Ukrainę wraz banderowcami Rosja zajmie, pocieszycie się, jak zajmie faszystowską Litwę - oni też nam krwi upuścili w latach 40'
Ale czy będziecie sie cieszyć, gdy następnie zajmą się polskimi faszystami, którzy antysemityzm z mlekiem matki wyssali ???
jak to przewidujesz ?
Junak, Rosja jedynym beneficjentem?
11 Kwietnia, 2014 - 13:53
Bez problemu można wskazać kilku innych:)
Majdan nie wziął się z niczego.Kiedy Julia Tymoszenko dojdzie do władzy, szybko zobaczysz, o co chodzi w tym wszystkim.
Polecam swój tekst:
http://niepoprawni.pl/blog/5734/bez-polakow-nie-dadza-rady
O Sprawiedliwych Ukraińcach pisałam wielokrotnie. Przykro mi, że osądzasz mój światopogląd na podstawie jednego tekstu.
Pozdrawiam
I kolejny link tematyczny:
"O zostało jeszcze kilku polskich niedobitków..."
http://www.kresy.pl/publicystyka,reportaze?zobacz%2Fpamiec-o-dolinie-smierci-w-palikrowach
Zaskoczenie Zachodu pokazało, ze majdan to nie ich sprawka
11 Kwietnia, 2014 - 14:05
Za to szybkie załatwienie sprawy krymu pokazało, że projekt jednoczenia był już dawno temu przećwiczony. NATO właśnie utraciło operacyjnie Morze Czarne. W walce o Bliski Wschód już własciwie USA przegrało.
Do lutego to Turcja miała największą flotę na morzu Czarnym, dziś jest to Rosja.
Straty z dewaluacji i giełdy pokryje sobie Moskwa wyższymi rachunkami za gaz dla Ukrainy, za które zapłaci UE....
I to epatowanie banderowcami.... Ilu ich niby jest ??
Miałem na budowie Ukraińca z Kołomyi to wam opowiem o dzisiejszych banderowcach, zacytuję parę jego wypowiedzi z pamięci:
" babka mówiła ucz sie polskiego, a ja ją wyśmiewałem. Teraz uczę sie polskiego , bo u was na chleb zarabiam"
" jedź ze mną do Kołomyi, pójdziemy na miasto, pokażesz palcem, która ci sie podoba i ona zostanie Twoją żoną" - a jak juz będzie mężatką ? - " powiem, ze jesteś z Polski i to wystarczy, będzie Twoją żoną"
czasy sie zmieniły, za nimi 50 lat komunistycznego raju. Na kolanach do Polski przyjdą, jak tylko trafi sie okazja i będą po rękach całować.
Mówił też o piętnie banderowcy - wszędzie na Ukrainie, jak mówił skad jest, to słyszał: O, banderowca !! I nie było w tym podziwu, a wyrzut
Junak: "i nie było w tym podziwu, a wyrzut"!
11 Kwietnia, 2014 - 14:18
No właśnie! Co to się stało, że nagle zrehabilitowano banderowców?
Coś, co było nie do pomyślenia, stało się faktem. I to w kraju, gdzie diaspora żydowska jest jedną z liczniejszych w Europie. Ba! Współdziała, jak można zauważyć, ze środowiskami nacjonalistycznymi.
O co tu chodzi?
Mam pewną teorię spiskowa, ale o tym kiedy indziej:)
Ukraińcy, moim zdaniem, są po prostu niewiarygodni.Ich łaska, niczym pańska, na pstrym koniu jeździ. Dziś twój brat, jutro kat!
Pozdrawiam
O Chazarach w naszych parlamentach doskonale wiem
11 Kwietnia, 2014 - 14:59
Tylu Ukraińców w ich parlamencie, ilu Polaków w sejmie i Rosjan w Dumie.
Stąd ta moja wyjątkowa powściągliwość, gdy widze, że ktoś przypomina krzywdy uczynione przez naród, który własnie ma na karku Moskiewską nachajkę.
Moze też jest to wytłumaczenie fenomenu pompowania jakiegoś skina na wodza mitycznego Prawego Sektora, a nawet całej Ukrainy.
W bajkach jest mądrość, Junaku
11 Kwietnia, 2014 - 16:40
Pozdrawiam:)
Junak
11 Kwietnia, 2014 - 17:46
Nie tylko NATO przegrało Morze Czarne. Znacznie więcej przegrał Obama zakładając władanie na tym akwenie i na Kaukazie, po to aby odciąć od Rosję od Chin i państw arabskich a tym samym przejąć kontrolę nad rurociągami gazowymi. Bo przecież z Chinami USA zaczynają mieć poważne kłopoty gospodarcze. Teraz w całej wojnie gazowej trzeba bacznie obserwować czy czasami Rosja z Chinami w końcu nie dogadały się co do ceny gazu po kilku ładnych latach negocjacji. Chiny bowiem chciały płacić mniej niż państwa europejskie na co Rosja nie chciała się zgodzić. Ale w końcu może się i zgodzi gdy sytuacja z Ukrainą zacznie się zaostrzać. Putin to przecież nie anioł a zimny, wyrachowany KGBowiec.
Pozdrawiam
Szpilka
Re: "Spokojne, niedługo Putin opanuje całą banderowską Ukrainę
11 Kwietnia, 2014 - 12:50
A później weźmie sie za faszystowskich i antysemickich polaczków."
... w międzyczasie podgrzewając antypolskie nastroje, dodajmy.
Zdecydowany plus za ten komęt.
Niestety, drugie pół prawdy jest równie przerażające. I nadal nie mam pojecia, które pół jest większe. W pewnym stopniu to na pewno zasługa sprawnie działającej proputinowskiej agentury - ale w jak dużym?!
Ktoś mi przysłał taki link:
http://krasavchik.livejournal.com/164282.html
Na widok tych ukrzyżowanych orłów (albo i nie orłów, po prostu ptaków) obudziło się we mnie takie coś...
Ale czy to zrobili Ukraińcy, tak jak sugerowano w mailu, czy to prowokacja, a może rzeczywiście "dla odstraszenia ptaków"? Tylko czy to jest pole z uprawami, żeby ktokolwiek chciał odstraszać ptaki? Translator średnio pomógł mi w tłumaczeniu, ktoś pomoże? Wygląda na to, ze pewności nie ma również autor tamtego artykułu?
PPzdr.
dla odstraszenia
11 Kwietnia, 2014 - 13:13
ale nie wiadomo czy ptakow. Autor pisze, że władze z Kijowa stwierdziły, że ptaki ( z prywatnego zoo Janukowycza),
zmarły "ze stresu". I dodaje, że kiedy Ukraincy i nas rozepna na krzyżach my też będziemy w stresie.
Ja w każdym razie żywię nadzieję, że w razie czego, Putin najpierw weźmie sie za semickich poliaczkow.
Pozdrawiam
cui bono
Synteticus
11 Kwietnia, 2014 - 14:26
Dzięki za pomoc w tłumaczeniu. :) Ze stresu?! Ale chyba inne ptaki, a nie te ukrzyżowane?!
Te ostatnie, mam nadzieję, już nie żyły, kiedy im to robiono. :(((
"I dodaje, że kiedy Ukraincy i nas rozepna na krzyżach my też będziemy w stresie."
Coś mi pachnie napuszczaniem jednych na drugich, co myślisz?
PPzdr.
Scenariusz jest troszkę lepiej rozpisany
11 Kwietnia, 2014 - 13:52
Po banderowcach z Ukrainy, a przed antysemitami z Polski będą jeszcze Litewscy faszysci.
W Polsce znajdą się tacy, co przypomną zbrodnie Litwinów na Polakach w latach 40', oraz tacy co przypomną niszczenie Polaków i dziś.
nie zająknie sienikt, ze litewskie władze mają zielone światło z Warszawy.
Z Warszawy od jakiegos czasu
11 Kwietnia, 2014 - 14:34
generalnie nie wychodzi nic dobrego.
PPzdr.
Co do Litwinów, Junak
11 Kwietnia, 2014 - 15:05
To właśnie dzisiaj podpisano uroczysty pakt wojenny. Od dzisiaj, polski kontyngent ma obowiązek wkroczyć do akcji, kiedy zagrożony będzie któryś z bałtyckich sojuszników. Z Litwą na czele!
Nie wygląda to dobrze, bo chociaż dotyczy lotnictwa wojskowego, to i tak zaangażowanie oznaczać będzie wypowiedzenie wojny.
A tam również separatyści podnoszą głowy.
O LItwie pisałam tutaj:
http://niepoprawni.pl/blog/5734/falszywa-nuta
Pozdrawiam
PP, te ukrzyżowane ptaki
11 Kwietnia, 2014 - 14:02
widziałam na pierwszym filmie z rezydencji Janukowycza.
Widok okropny. Skojarzyłam go sobie, mimo woli, z niektórymi relacjami z Wołynia. Jest taki abum szczególny. Dzieciom -Ofiarom poświęcony...
Nie polecam!
Pozdrawiam
M3C
11 Kwietnia, 2014 - 14:33
Widok jest straszny. Pytanie brzmi, dlaczego ktoś coś takiego zrobił?
Albo z zemsty i okrucieństwa, albo po to, żebyśmy... tak właśnie pomyśleli.
Tak czy owak zrobiła to kanalia.
PPzdr.
Dlaczego?
11 Kwietnia, 2014 - 19:29
bo pod ręką nie bylo żadnego Lacha a żywe wspomnienie bohaterskich czasów rozpaliło emocje.
Musieli zadowolić sie ptakami. (Na razie).
Juz kiedyś wspomniałem,że mój ojciec, zmobilizowany oficer ułanow w 1939r. uchodził spod Lwowa w chłopskiej sukmanie
z Kobzariem w ręku. Dlatego moje zdanie jest zdecydowane.
:Pozdrawiam
cui bono
Już kiedyś tłumaczyłem, że "GP"
11 Kwietnia, 2014 - 10:54
jest "czosnkowa". Tłumaczyłem również, abyśmy trzymali się jak najdalej od "ruchawki Ukraińskiej". Pozdrawiam.
"Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów prowadzonej przez barana."
Czosnkowa?
11 Kwietnia, 2014 - 17:50
I stoi murem, póki co, za PiSem?
Pozdrawiam
Szpilka
Gawrion, co się stało ze zdjęciami?
11 Kwietnia, 2014 - 17:59
Fotografie są moje. Zrobiłam je osobiście.
Pozdrawiam
M3C
11 Kwietnia, 2014 - 18:10
Pliki dałaś z NK:
http://photos.nasza-klasa.pl/7935572/821/other/std/3f8c331d7b.jpeg
http://photos.nasza-klasa.pl/7935572/822/other/std/c23b0b2a67.jpeg
z tego co widzę są niedostępne na NK ;/
P.S. niebawem wrzucę 1,5 godzinny film z obchodów pierwszej rocznicy zamachu - wspomnienie.
Podczas kryzysów – powtarzam – strzeżcie się agentur. Idźcie swoją drogą, służąc jedynie Polsce, miłując tylko Polskę i nienawidząc tych, co służą obcym.
Gawrion, to mój sprawdzony sposób na kopiowanie
11 Kwietnia, 2014 - 19:09
Czy zawiódł dlatego, że usunęłam zdjęcia z NK?
Z Imageshack mam ostatnio problemy. Wstawiłam zdjęcia, ale ich wymiary są ogromne.
Jak inaczej, ale prosto, wklejać własne fotografie z plików na komputerze?
Dziękuję za reakcję i pozdrawiam:)
M3C
11 Kwietnia, 2014 - 19:24
Jeśli usunęłaś zdjęcia z NK to wszystko jasne. Wklejanie zdjęć do kodu z podaniem źródła zdjęć wymaga tego aby plika cały czas były dostępne w źródle.
Ja świadomie zrezygnowałem na niepoprawnych z możliwości dodawania zdjęć na serwer (oprócz ilustracji wpisów), dlategop że strasznie pracochłonne jest później zarządzanie tymi plikami, duży koszt ich przechowywania.
Jest jedna dla blogerów jeden trik aby dodać swój plik na serwer niepoprawnych - trzeba posłużyć się zaawansowanym menadżerem:
1. Odpalamy edycję wpisu w blogu.
2. Otwieramy zaawansowany menadżer plików.\
3. Wybieramy swój prywatny katalog na pliki.
4. Wybieramy wyślij plik i wysyłamy.
5. Po przesłaniu pliku pojawi się na dole jego adres bezpośredni - przykładowy : File URL path: /sites/default/files/users-prywatne/1-Gawrion/test.jpg
6. Wystarczy że do powyższego adresu dodamy początek niepoprawni: http://niepoprawni.pl/sites/default/files/users-prywatne/.....itd
7. Lub na podglądzie obrazka klikniemy prawym przyciskiem i w zależności od przeglądarki: otworzymy grafikę w nowej karcie uzyskując adres, wyłowimy go z właściwości itp.
8. Po powyższej operacji plik będzie w naszym prywatnym katalogu.
9. Można zamknąć zaawansowany menadżer i wyjść z edycji wpisu :)
Jeśli powyższe jest zbyt skomplikowane polecam jakikolwiek darmowy hosting obrazków - wpisz w google - wyskoczy sporo propozycji.
Podczas kryzysów – powtarzam – strzeżcie się agentur. Idźcie swoją drogą, służąc jedynie Polsce, miłując tylko Polskę i nienawidząc tych, co służą obcym.
Matko trzech córek, - w związku z Twoim problemem,...
11 Kwietnia, 2014 - 23:01
... zaproponuję Tobie rozwiązanie, które ja stosuję. Otóż moje fotki, tudzież obrazki
po prostu najpierw zamieszczam na moim koncie na portalu Pisassa, po czym wstawiam
ich adres URL do artykułu, w którym są one potrzebne. Zatem załóż konto na tym portalu.
Tak czyniąc,będziesz mieć pewność, że nigdy te fotki nie zginą oraz będziesz mieć
możliwość określenia ich wymiarów. Dla zmodernizowanego portalu NP, ich rozmiary
nie powinny przekraczać szerokości 640 pikseli. Sprawdziłem. Większe robią złe
wrażenie w odbiorze, choć też się mieszczą.
Matko 3C - rośnij... w siłę i nie bój się "komputra".
Serdeczności
___________________________
"Pisz, co uważasz, ale uważaj, co piszesz".
© Satyr
Obama zakładł, że zrobi udany pucz na Ukrainie
11 Kwietnia, 2014 - 18:20
i nie zabezpieczył puczystów finansowo ?? Opanował swoimi ludźmi Ukrainę i pozwolił by sie rozleciała ?
Sołtys Kopydłowa jest bardziej przewidywalny.
Kiepsko się trzyma Twoja teoria.
Opanował Majdan.
11 Kwietnia, 2014 - 21:36
Nie całą Ukrainę.
Szpilka