Pierwszy wywiad Łażącego Łazarza. Kij w mrowisko.
Trafiło mi się, kolega bloger Fiatowiec piszący na stronach Newsweeka przeprowadził ze mną wywiad. Nie wiem czy to pierwszy przypadek wywiadu blogera z blogerem, ale na pewno sprawa nieczęsta. Zapraszam do lektury bo powiedziałem trochę o Ekranie, ostatnich wydarzeniach i mojej wizji blogosfery.
Ciekaw jestem bardzo opinii kolegów "Niepoprawych". To też dobry przyczynek do dyskusji na temat kierunku rozwoju dziennikarstwa obywatelskiego.
ŁŁ
Ps. powyżej ujawniam jak będzie wygladać górna cześć strony danej kategorii.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 8507 odsłon
Komentarze
Przeczytałem z zainteresowaniem.
21 Grudnia, 2010 - 15:59
Swietny projekt, przynajmniej tak to wygląda w Twoich słowach.Podoba mi się tym bardziej że IJ się tego boi.
Pozdrowienia
zib1
Pozdrowienia
zib1
Re: Pierwszy wywiad Łażącego Łazarza. Kij w mrowisko.
21 Grudnia, 2010 - 16:26
Jeżeli poziom profesjonalizmu, który tu prezentujesz jako zamierzenie utrzyma się w rzeczywistości, to tylko pogratulować.
Jeżeli ludzie, którzy razem z Tobą wchodzą w ten biznes dysponują odpowiednimi funduszami, to możecie rzeczywiście rzucić wyzwanie mainstreamowi. Chociaż biorąc pod rozwagę to, że Murdoch zrezygnował w efekcie z wejścia do Polski też o czymś świadczy.
W każdym razie życzę powodzenia.
Ceterum censeo Moskwa delendam esse
Andrzej.A
Venenosi bufones pellem non mutant Andrzej.A
Andrzej A
21 Grudnia, 2010 - 16:38
Murdoch zrezygnował z zupełnie innych powodów niz Ci się wydaje. Byłem prawnikiem News Corp. i temat jest mi trochę znany. Niestety pisać o nim wiele nie mogę - etyka.
Pozdrawiam
ŁŁ
Pozdrawiam
ŁŁ
Ps. Czujcie się zaproszeni do serwisu społecznościowego dla fachowców: hey-ho.pl
Re: Andrzej A
21 Grudnia, 2010 - 18:16
Wydaje mi się, że kupił telewizję Puls, przy czym tam były jakieś ograniczenia w koncesji, które Murdoch chciał zmienić i na tym poległ - w efekcie się wycofał. Wcale nie miałem na myśli tego, że poległ na polu finansowym. Po prostu nie mógł przeskoczyć barier formalnych, które są ustalane przez "krewnych i znajomych królika".
Tak to odebrałem.
Ceterum censeo Moskwa delendam esse
Andrzej.A
Venenosi bufones pellem non mutant Andrzej.A
Ekran
21 Grudnia, 2010 - 17:00
Zdążyłem przeczytać wywiad. Przedsięwzięcie bardzo potrzebna Polsce. Rozbicie dotychczasowego własciwie monopolu mediów, gdyż pozostałe maja zbyt mały zasieg, jest być albo nie być dla Polski.Stąd jestem pełen uznania dla Pana, dla podjętych działań.Oczywiscie biorąc pod uwagę monopl władzy, wszelkich słuzb równiez jest to w jakimś sensie dla Pana ryzykowne. Tak więc gratuluje odwagi,wiedzy, inteligencji i chęci działania mimo niesprzyjających okoliczności. Jestem przekonany, że Panu uda się, że jest wielka szansa powodzenia. Życzę tego Panu, inwestorom i nam obywatelom.
Już przystępuję do rozpowszechniania wśród moich znajomych dobrej wiadomości.
Pozdrawiam serdecznie.
sky's the limit
21 Grudnia, 2010 - 17:02
I bardzo dobrze! Parafrazując Stwórcę: 'niech się stanie Ekran' i stanie się tym wszystkim, co zapowiadasz i nawet więcej.
Zgadzam się także z Twoją oceną blogosfery i jej wpływu w zestawieniu z 'mejnstrimem'. Dzisiejsi 'dziennikarze' z nurtu głównego blogerom mogą generalnie czyścić buty jeśli mówimy o dociekliwości i odkrywaniu 'spiskowej teorii dziejów' :)
Powodzenia, czekam na luty!
re
21 Grudnia, 2010 - 17:38
ŁŁ To co powiedziałeś brzmi tak ładnie, że aż wydaje się nierealne, ale popierałem Cię wcześniej i teraz trzymam kciuki za powodzenie całego przedsięwzięcia.
PS.No i będzie problem. Obecnie brakuje mi czasu na czytanie niepoprawnych, a tu trzeba będzie jeszcze znaleźć czas na ekran. Chyba nie będę spał od lutego :)
germario
germario
POLSKOŚĆ to NORMALNOŚĆ !!!
Życzę powodzenia.
21 Grudnia, 2010 - 17:59
Jest jednak pewne małe "ale".
Bardzo dobrze rozpoznano plankton sieci: trolle, ortograficzni analfabeci, dewianci, pijacy,ludzie myślący i piszący wulgaryzmami, z manią prześladowczą, nie rozumiejacy tekstu , poczatkujacy, nie znający zasad komentowania, nie potrafiący sklecić nic sensownego, czy spece od nie związanej z tematem nawalanki polegającej na osobistych wycieczkach.
Biorąc pod uwagę powyższe pozwala się autorom blogów mieszać swoich czytelników z błotem, wyrzucać bez słowa wyjaśnienia, co więcej główni manipulatorzy bezkarnie likwidują opozycjnych wobec siebie komentatorów. Nie jest właściwe gdy autor bierze pieniądze by tumanić społeczeństwo , a dodatkowo usuwa demaskatorów jego kłamstw
Natomiast mało zdefiniowana pozostaje sfera autorów tekstów (np taki Łażący Łazarz).Bez sensownego wysiłku na rzecz dania pewnych praw komentatorom nie będzie się wasz projekt niczym różnił od innych obecnych w sieci miejsc.
Bardzo jestem ciekaw ,czy będzie zasada równy wobec równego - oczywiście z zachowaniem proporcji i praw nadrzędnych gospodarza blogu. Wobec wielu autorów należy nam się jak chłopu ziemia przycisk :zgłaszam naruszenie , i oflagowanie najbardziej zakłamanych, chamskich czy stronniczych autorów.
oyster - celny strzał
21 Grudnia, 2010 - 18:41
Niestety nie jestem cudotwórcą (też żałuję:-) i na razie nie wymyśliłem niczego lepszego od tego co funkcjonuje czyli: autor jest gospodarzem swego blogu z uprawnieniami do moderowania dyskusji (wycinania komentów, blogowania komentatorów) natomiast komentator ma do dyspozycji przycisk "zgłoś naruszenie". Tylko to rozwiazanie się sprawdziło, choć nie jest to miłe dla komentatorów nie prowadzących bloga - i z tego powodu rozwiazanie niedoskonałe. I tu trafiłeś właśnie w czułe miejsce niedoskonałości. Komentator może zrobić trzy rzeczy poza naciskaniem przycisku: olać tego chamskiego autora i tam sie nie pokazywać (ja tak robiłem z Barburem), napiąc sie i założyć własnego bloga (taka motywacja dodatkowa), opowiedzieć co leży na watrobie podczas dyskusji u innego blogera.
Jeśli masz inna propozycję to chetnie wysłucham.
Pozdrawiam
ŁŁ
Pozdrawiam
ŁŁ
Ps. Czujcie się zaproszeni do serwisu społecznościowego dla fachowców: hey-ho.pl
Re: ŁŁ
21 Grudnia, 2010 - 19:25
Myślę że trzeba spytać tych australijczyków ,oni na pewno to przerabiali i z pewnoscią jakieś rozwiązania przyjęli - po co odkrywać coś co już dawno odkryte.
Jest na allegro taka zakładka : centrum sporów i można poprosić ,zobowiązać autorów by w ramach bloga odpowiadali co dociekliwszym komentatorom: "Dlaczego ch..ju mnie banujesz? - " Bo jesteś ch..jem" .Pradwa że dobre.
Istnieje również możliwość dzielenia się prawdą: " Ja tu piszę po to by komentatorzy czuli się dowartościowani faktem że jest ktoś głupszy od nich - RKK"
Na koniec smutna refleksja ; oblegany swego czasu portal: "niezależna.pl" po wprowadzeniu restrykcji wywołanych zbyt żywiołowym zachłyśnięciem się wolnością stał się martwym portalem,trzeba jakoś uniknąć tego nieszczęścia. Innym "ciekawym" rozwiązaniem jest sposób rzepy gdzie moderator to automat komputerowy który ma zapis na blokowanie wpisów z określonego adresu e-mailowego.
Więc tak jak w rewii: schody, schody, schody.
Trzymamy kciuki, byłoby miło utrzeć nosa bufonom z s24.
@Łażący_Łazarz
22 Grudnia, 2010 - 12:25
[quote]Niestety nie jestem cudotwórcą (też żałuję:-) i na razie nie wymyśliłem niczego lepszego od tego co funkcjonuje czyli: autor jest gospodarzem swego blogu z uprawnieniami do moderowania dyskusji (wycinania komentów, blogowania komentatorów) natomiast komentator ma do dyspozycji przycisk "zgłoś naruszenie".[/quote]
Ja mam pomysł, ale czy może się sprawdzić, to musisz ocenić sam. Otóż bloger może ukrywać komentarze które uzna za niestosowne. Ukryty komentarz nie pojawia się u nikogo innego poza blogerem i autorem komentarza. Autor komentarza może odpowiednim przyciskiem złożyć skargę do administracji na nieuzasadnione usunięcie komentarza. Po - powiedzmy - trzech dniach ukryty komentarz jest automatycznie kasowany przez system.
Inny mechanizm funkcjonuje z powodzeniem na Demotywatorach, tam komentarze są oceniane i komentarz posiadający ocenę poniżej -5 jest automatycznie ukrywany. Możnaby wprowadzić automatyczne zgłoszenie komentarza do administracji z chwilą, gdy ma on ujemny limit ocen. Administracja może taki komentarz usunąć lub nie. Wystarczyłoby dać blogerowi uprawnienie wystawienia na swoim blogu oceny -5 do komentarza. Ten mechanizm miałby tę zaletę, że czytelnicy mogliby skontrować ocenę blogera.
Co do banowania to niestety nic mi nie przychodzi do głowy.
rip LunarBird CLHBOW TO NO MAN. TRUST NO ONE.
rip LunarBird CLH
BOW TO NO MAN. TRUST NO ONE.
Re: Pierwszy wywiad Łażącego Łazarza. Kij w mrowisko.
21 Grudnia, 2010 - 17:55
ciarki przeszły mi po plecach .Nie moge sie już doczekać tego przedsięwzięcia i skowytu tefałenów i innych szmaciaży .To będzie balsam na me skołatane serce.Gratuluję pomysłu podoba mi się zwłaszcza że już od stycznia mój zakłamany ekran telewizyjny zgaśnie bo już nie będe utrzymywał waltera i inych sk...(piiii)
http://trybeus.blogspot.com/
To wspaniały pomysł.Życzę powodzenia w jego realizacji.
21 Grudnia, 2010 - 18:47
Czekam niecierpliwie i trzymam kciuki za udany start tego przedsiewzięcia.Na Niezależnych jako wierny czytelnik trafiłem po raz pierwszy po sznureczku Pana tekstu zamieszczonego na Salon24.
Pozdrawiam
labrat555
Dzięuje Panu.
21 Grudnia, 2010 - 19:58
Napewno będę pilnym czytelnikiem.Ale w tak zacnym gronie nie osmiele sie zabierać głosu>No chyba że mnie coś w................
Lub też emocje wzbudzi.
Gratuluje.I Życze wszelkich łask Bożych w nowym dziele prawdy
Powodzenia
21 Grudnia, 2010 - 20:21
3mam kciuki za powodzenie tego projektu. Taki portal-blog jest nam prawdziwym Polakom bardzo potrzebny. Mam nadzieję, że tacy trole jak mr off, obserwator z dalega czy RRK nie będą mieć tam wstępu. Pozdrawiam serdecznie
Alleluja i do przodu
21 Grudnia, 2010 - 21:08
"Płynie się zawsze do źródeł...... pod prąd .... . Z prądem płyną śmieci .... "
czekam z niecierpliwoscia na Ekran
21 Grudnia, 2010 - 21:17
wywiad znakomity, az dziw ze Janke nie wywala na twarz blogerow , ktorzy go linkuja i komentuja, jedno jest pewne Janke strzelil sobie w stope...a raczej w same ja...
tylko prawda mnie interesuje
Wawa
22 Grudnia, 2010 - 00:59
[quote]jedno jest pewne Janke strzelil sobie w stope...a raczej w same ja...[/quote]
Czy on je ma?
Czy je ktokolwiek widział?
Pozdrawiam
Obibok na własny koszt
EKRAN
21 Grudnia, 2010 - 21:20
Inicjatywa potrzebna jak tlen i mająca wielkie szanse na sukces . Niestety odpowiednia sfora psów będzie od tego momentu knuć jak wam wsadzić kij w szprychy , bo na utratę kontroli na idiotami to system liberalny pozwolić sobie przecież nie może !!!
Dlatego oprócz talentu będziecie potrzebować jeszcze wiele rozwagi i szczęścia ...
Średnio podoba mi się pomysł bezpośredniej gratyfikacji przez Ekran , to będzie najsłabsze ogniwo tej inicjatywy ...
Każdy sieciowy czy telewizyjny destruktor będzie mógł zacnych blogerów nazwać " płatnymi pismakami " , wiec treści na pewno są inspirowane przez zleceniodawce ....ITP .
O wiele czytelniejsza wydaje się opcja wydawania przez Ekran w późniejszym okresie jakiejś gazetki która za najlepsze teksty płaciła by autorowi .
Widzę tez problem wyjałowienia blogosfery na przestrzeni pierwszego roku w takich miejscach jak Niepoprawni ...
Może w konsekwencji zwolni się miejsce dla innych młodszych ale nie ma gwarancji ze tak się stanie ...
Powodzenia życzę ;)
------------------------------------------------------------
Jeśli uważasz się za inteligentnego to powinieneś liczyć się z tym ze możesz się mylić .....
Ekran...
21 Grudnia, 2010 - 23:04
eKRAN - tlenu do wody, dowody ...ekRAN Polski.
OJCZYSTEGOIOWEGO
22 Grudnia, 2010 - 13:03
SUPER KOCOBAŁ- gratuluję!
WŚ!
(czyli Wesołych Świąt!)
************************** BETTER DEAD THAN RED!
**************************
BETTER DEAD THAN RED!
antyoglupiaczpelo - w połowie się mylisz
22 Grudnia, 2010 - 00:09
Uważam, że to uczciwe dzielić się z blogerami wpływami z zysków. Lepiej byc płatnym pismakiem (bo poza blogosferą wszyscy tacy są) niz frajerem dojonym jak na S24. Zgadzam się, że najbardziej naturalną i wzniosłą jest inicjatywa typu Niepoprawni.pl - i chwała im za to. Natomiast jeżeli chce się walczyć o wpływy, docierac do nieprzekonanych i zabrać cześć rynku informacyjnego (a tego patriotom wciąż brakuje) trzeba działać bardziej komercyjnie.
Natomiast odnośnie gazetki to planujemy wydawnictwo w którym bedą i czasopismo i ksiażki. Mam nadzieję, że za rok bedziemy we wszystkich kanałach dystrybucji informacji a w internecie, wespół z partnerami, rozwiniemy trudną do zlekceważenia ofensywę.
Pozdrawiam
ŁŁ
Pozdrawiam
ŁŁ
Ps. Czujcie się zaproszeni do serwisu społecznościowego dla fachowców: hey-ho.pl
Łażący Łazarz
21 Grudnia, 2010 - 21:42
Czekam z niecierpliwością na odsłonę pierwszą, jest szansa utarcia nosa s24.
Pozdr.
-------------------
GW nie kupuję.
TVN nie oglądam.
TOK FM nie słucham.
Na Rysiów, Zbysiów i Mira nie głosuję.
LL
21 Grudnia, 2010 - 22:49
gdzie znalezc ten EKRAN podaj link.Z wywiadem i tym co sie dzieje na salonie24 zgadzam sie w zupelnosci sam zagladam tam juz coraz rzadziej .Jeszcze troche i bedzie to taka ukulturalniona wersja onetu dla myslacych poprawnie z dala od rzeczywistosci jednym slowem robi sie zenada nie blog dyskusyjny.
LL
21 Grudnia, 2010 - 22:49
gdzie znalezc ten EKRAN podaj link.Z wywiadem i tym co sie dzieje na salonie24 zgadzam sie w zupelnosci sam zagladam tam juz coraz rzadziej .Jeszcze troche i bedzie to taka ukulturalniona wersja onetu dla myslacych poprawnie z dala od rzeczywistosci jednym slowem robi sie zenada nie blog dyskusyjny.
mkaszub
22 Grudnia, 2010 - 00:12
Proszę czytaj co napisane.
Ekran znajdziesz dopiero na przełomie stycznia i lutego.
Pozdrawiam
ŁŁ
Pozdrawiam
ŁŁ
Ps. Czujcie się zaproszeni do serwisu społecznościowego dla fachowców: hey-ho.pl
czekam
21 Grudnia, 2010 - 22:56
z wytęsknieniem!!!!!!!!!!!
będę komentować, obiecuję. Nawet za darmo :)
Wywiad - wszystkie kąty widzenia - perspektywiczne !
21 Grudnia, 2010 - 23:08
Na niepoprawnych jest to mój drugi komentarz,więc nie będę się za bardzo wymądrzać i skwituję to fraszką : " Prawda " - Przecław Smolik
" Matematyk prawd szuka w rzędzie cyfr po cichu;
Chemik znalazł ją w "związkach",opój zaś w kielichu;
Przed ołtarzem pobożniś,modniś w spodni szyku;
Przy zielonym jej szuka gracz chciwy stoliku.
Nie trapże się, mój bracie; ile żądz, wżdy tyle
Prawd się włóczy po świecie;
najświętsza tkwi w sile."
Tę siłę się czuje - za to DZIĘKI.
Ł.Ł
21 Grudnia, 2010 - 23:48
Czytałem i trzymam kciuki
pozdr
Słowo Ciałem
21 Grudnia, 2010 - 23:50
..."Poza tym sprawa ma głębsze dno." to cytat z tekstu Łazarzu, ale nie przejmuj się.
Idee zawsze są nieskazitelne!... i chyba tylko one, te marzenia, trzymają nas:
-na baczność
-w formie
-z uśmiechem
-z orężem
-pod krawatem
-... i ze szklanką martini :)
Ciekawym bardzo i kciuki trzymam za tę Wolną Blogeurosferę!
Pozdrawiam
PS. Podpisałbym się Mataczący Mateusz... ale Kolega wie, że mi nie wypada :)
Moja opinia już się pojawiła
22 Grudnia, 2010 - 00:18
Powiesiłem ją przed chwilą również tu na moim blogu. Ciekaw byłbym Twojej opinii w drugą stronę.
Pozdrawiam
Piotr Franciszek
Piotr Franciszek
Piotrze - zniknałeś z S24, podaj link do blogu
22 Grudnia, 2010 - 01:05
??
Pozdrawiam
ŁŁ
Pozdrawiam
ŁŁ
Ps. Czujcie się zaproszeni do serwisu społecznościowego dla fachowców: hey-ho.pl
Link do blogu
22 Grudnia, 2010 - 10:52
Zamieszczam moje notki również na "Niepoprawnych".
Ale tekst źródłowy, gdzie powstaje to w brudnopisie mam tu:
http://zperspektywypodkarpacia.blogspot.com
Ostatni tekst odnosi się do Twojego wywiadu i wciąż wisi na ścianie. No...napisałem go po przeczytaniu wywiadu. Dotyczy oceny mediów i co należy zrobić. Parę refleksji osobistych wplotłem w to - sam nie wiem, po co?
Pozdrawiam
Piotr Franciszek
Piotr Franciszek
W uzupełnieniu
22 Grudnia, 2010 - 08:48
To o co mi chodziło to jakiś sposób upodmiotowienia komentatorów pod wpisami.Jest takim sposobem np punktowanie za wpis i ocenę stosowane na niepoprawni.pl. Naiwne? Mi pasuje.
Bardzo byłbym zadowolony gdyby autor bloga był zmuszony regulaminem uzasadnić skasowanemu zbanowanie: za wulgaryzmy, za głupotę, za trollowanie. Takie zachowanie świadczyłoby o kulturze.
Nie wiem natomiast co będzie gdy portal osiągnie 1 mln wejść/dobę :).Wtedy może być ciężko.
"Jeżeli ktoś próbuje walczyć z ludzką głupotą, niech będzie szczęśliwy o ile uda mu się ujść z życiem".
oyster
22 Grudnia, 2010 - 11:56
Gdzieś juz o tym pisałem, że czytelnicy będą mogli oceniać tekst. Poza tym nie wyobrażam sobie, by administracja nie uprzedzała autora i nie tłumaczyła mu swoich ruchów. Nie ukrywam, że wzorem dla mnie jest działanie Redakcji Niepoprawni. To antypody w poorównaniu z chamstwem jakie uprawia ekipa IJ.
Pozdrawiam
ŁŁ
Pozdrawiam
ŁŁ
Ps. Czujcie się zaproszeni do serwisu społecznościowego dla fachowców: hey-ho.pl
Z całego serca sekunduję
22 Grudnia, 2010 - 11:14
Przedsięwzięcie w obecnych czasach niezwykle potrzebne. Ośmielę się twierdzić, że koniecznie niezbędne, by nie dopuścić do uwiądu analitycznego, krytycznego myślenia . Nie zdziwiłabym się, gdyby okazało się, że EKRAN porwie ubezwłasnowolnionych w macierzystych redakcjach dziennikarzy. Niech więc stanie się zarzewiem, które obudzi Polskę z odrętwienia, czego zarówno Tobie Łazarzu, jak i nam wszystkim gorąco życzę.
Lecz tak jak bardzo pragnę pomyślnego entre EKRANU, tak również boję się o jego losy. W realiach dzisiejszej Polski, to niczym na Białorusi pod rządami Łukaszenki...wszystko jest możliwe.
POWODZENIA, POWODZENIA i jeszcze raz POWODZENIA!
Bożena Cz.
@ŁŁ
22 Grudnia, 2010 - 11:30
Powodzenia! Będzie wam trudno i nie wróżę sukcesu, jeśli zanadto będziecie się starali być anty-S24. Trzeba robić swoje i nie zważać na nich. S24 jest dziś przedsięwzięciem biznesowym. Żeby wyżyć i rozliczyć się z funduszy unijnych oni po prostu muszą żyć dobrze z "mejnstrimem", powoli sami się nim stając. To taka, powiedzmy, symbioza. W miarę subtelne oszustwo. Dlatego też, jeszcze raz, powodzenia!
referent
-
referent
SUPER!!!
22 Grudnia, 2010 - 12:05
**************************
BETTER DEAD THAN RED!
**************************
BETTER DEAD THAN RED!
@ŁŁ
22 Grudnia, 2010 - 14:35
Skowyt mainstreamu narasta, co jest najlepszą reklamą. Łazarzu powodzenia i trzymam kciuki :)
Świątecznie pozdrawiam
CIRI
Ciri
===============================================
Balansujcie dopóki się da, a gdy się już nie da, podpalcie świat! J.K.Piłsudski
%ŁŁ
22 Grudnia, 2010 - 15:49
A niecierpliwość w Narodzie rośnie... Będzie ciekawie. Pozdrawiam.