Za pedalstwo płacimy wolnością
Słuchałem wykładu pewnego profesora na temat UE i zachodniej kultury.
Było to ładnych kilka lat temu ale to co zapamiętałem to słowa niezbyt ładne ale jakże prawdziwe. Co otrzymamy z kultury zachodniej: kurewstwo, pedalstwo, eutanazję i kult mamony. Za to musimy płacić naszymi pieniędzmi, naszą pracą, naszą wolnością.
Dlatego tak nienawidzę Tuska i jego mafii. Za te "dobra" jakie dostajemy z UE i zachodu płacimy tym co mamy najcenniejszego a Tusk handluje z nimi bez żadnych ograniczeń.
My Polacy, naszą teraźniejszość i przyszłość złożyliśmy w ręce człowieka, któremu ciąży polskość, dla którego Polacy są siłą roboczą a Polska rynkiem zbytu dla zachodu.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 3063 odsłony
Komentarze
czy Polacy lubia być oszukiwani?
30 Grudnia, 2012 - 17:45
Jedyne co wpłynęło do Polski wartkim strumieniem po otwarciu granic, był szlam. Niestety, nic poza nim. Świadomie nie wymieniam świecidełek jakimi szczodrze ofiarowano tubylców. Indianie w podobnej sytuacji podjęli walkę, Polacy stoją z rozdziawionymi z wrażenia ustami. Geronimo - gdzie jesteś?
ostatnie zdanie jest fałszywe; mamy polityczne in vitro
30 Grudnia, 2012 - 18:05
My, Polacy niczego nie złożyliśmy w ręce tego pajaca. On został tu umieszczony przez zewnętrzne czynniki. Jakie? Pewnie wschodnio-zachodnie. Bądżmy czujni: po zużyciu aktualnej kukły będzie następna. Prawdopodobnie już się hoduje. Gdzie? Oto jest pytanie. D. T. też został wyhodowany. Takie polityczne in vitro.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Donaldzie T. - 10 kwietnia 2010 roku nie zapomnimy.
30 Grudnia, 2012 - 19:15
Jestem przekonanym, że nowy Bolek jest już "u drzwi". Niestety, ale to Polacy przyzwalają na to by ktoś im tę kukłę (a nawet kilka) usadził jak kupę na decyzyjnych stanowiskach w państwie. Wiem, generalizowanie - tak jak ja robię to w tym przypadku - jest niesłuszne. Ale czy to nie Polacy głupoty opowiadają w tramwaju, kolejce czy na imieninach u cioci? To nie Polacy plotą bzdury w mediach? A kim są ci wszyscy mający odwagę po raz kolejny dawać szansę oszustom, wybierając kratkę z PO? Nie Polacy? Czy w wydarzeniach na Krakowskim Przedmieściu brali udział sami Rosjanie i Niemcy?
Ruskie serwery też
30 Grudnia, 2012 - 20:20
Ruskie serwery też wybierały. Pamiętajmy, że - jak mawiał towarzysz Stalin - "nieważne kto jak głosuje, ważne, kto liczy głosy".
I rosyjskie ruble wciąż
30 Grudnia, 2012 - 20:22
I rosyjskie ruble wciąż wybierają. Nie darmo Repnin mieszka w Warszawie.
PRAWDA
30 Grudnia, 2012 - 19:49
Genialny tekst. Krótko i wszystko jasne, nic dodać, nic ująć. Gratulacje, szacunek i podziękowania.
eni
Z ust mi wyjąłeś
30 Grudnia, 2012 - 21:01
co miałem na końcu języka...
To chyba jakieś nieporozumienie...
31 Grudnia, 2012 - 12:57
Chciałbym wiedzieć co ów pewien profesor miałby do powiedzenia na temat wschodu. Znaczy co otrzymaliśmy i ew. możemy otrzymać ze wschodu.
Jak posłać do hipermarketu po zakupy notorycznego alkoholika, kurwiarza, zboczeńca, obżartucha, nałogowca etc., to trudno się dziwić, gdy wróci z bukietem flaszek, kartonem szlugów i dziesięciokilogramową torbą słodyczy, a wszystko owinięte w Hustlera.
To będzie wina hipermarketu ?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
Ale co zachód zaproponował?
31 Grudnia, 2012 - 14:09
Zachód a konkretnie Niemcy.Nic, zerom null.
Plan Marshalla polegał na pomocy udzielonej przez USA państwom Europy Zachodniej po II Wojnie Światowej.Pomoc udzielona tym państwom była tak wielka, że nawet w USA nie wiedzą ile pieniędzy poszło na ten cel. No i udało się. Niemcy stały się potęga gospodarczą a inne państwa Europy Zachodniej także rozwinęły się gospodarczo. Kiedy Polska zrzuciła sowieckie jarzmo jakoś nie było widać entuzjazmu i chęci udzielenia nam pomocy gospodarczej i finansowej. Raczej niszczono nasz przemysł, przejmowano banki i finanse. Po wejściu Polski do UE także nie widać aby dla Polski i innych państw , które wyszły spod sowieckiej okupacji, był wprowadzany jakiś plan podobny do planu Marshalla. A przecież Niemcy jak i ich sojusznicy a szczególnie USA i Anglia odpowiedzialni za granice po 1945 roku powinni czuć się odpowiedzialni za rozwój naszego kraju.
Jakoś nie widzę innej oferty państw starej UE dla Polski oprócz walki z chrześcijaństwem,prób wprowadzania małżeństw homoseksualnych i eutanazji oraz wolności w usuwaniu ciąży.
Robią z nas skansen i pozwalają aby ci co teraz rządzą łamali prawo, niszczyli demokrację i wyprzedawali Polskę bez ograniczeń. Zostaję więc przy swoim zdaniu .
W tym hipermarkecie nic więcej nie ma na półkach.
bialogwardzista
yupiter
31 Grudnia, 2012 - 15:30
Nie zgadzam się ze stwierdzeniem "W tym hipermarkecie nic więcej nie ma na półkach".
W tym hipermarkecie jest dużo więcej na półkach niż w sieci "Wschodnie Bizancjum". Inna sprawa, że najstarsi klienci sieci "Kultura Zachodu" też pobłądzili i ćpają chłam.
Ale może w tym właśnie jest wyzwanie - pokazać wzorzec konsumpcji ?
O tym, że zachód nic nam nie dał, nie czuł się odpowiedzialny, itd. nie chcę dyskutować - to jest niestety wszechogarniająca i pustosząca nasze umysły maniera żebraka.
Nic nie jest za darmo. Za wszystko trzeba płacić barterem. Wiązać się i wiązać innych tak we wspólnocie interesów jak i we wspólnocie wartości.
To jest jak ze "Smoleńskiem" - pretensje, że nikt nam nie pomógł są chybione co do adresata.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
Boso ale w ostrogach?
31 Grudnia, 2012 - 17:36
Maniera żebraka nie obowiązywała Niemcy, Francję, Holandię itd tylko nas. Hipermarket o nazwie Plan Marshalla zaopatrzony był tak , że na półkach się nie mieściło i nikt od nich nie wołał spłaty a oni siebie nie nazywali żebrakami . UE, czytaj Niemcy i Francja i finansjera, ma jeden plan i on się sprawdza. Małym kosztem uzyskać jak najwięcej od nowo przyjętych państw. Silna Polska nie jest im na rękę bo i po co? Łatwiej doić słabego. Dlatego Balcerowicz chłodził gospodarkę przed przyjęciem Polski do UE aby ta mogła dyktować jak najgorsze warunki przyjęcia nas do swojego grona.(Ja nie poszedłem na wybory, po prostu nie chciałem aby Polska była przyjęta na tak podłych warunkach).
Czy to także uważasz za postawę żebraka a postawę starej UE za szczere i prawe?
gdyby UE zależało na silnej Polsce to nie pozwoliłaby aby rząd Tuska rozkradał i marnował fundusze europejskie. UE nie śmiałaby się z silnego Prezydenta RP jakim był Lech Kaczyński a i wspierała premiera Jarosława Kaczyńskiego.
Oni wolą aby Polską rządził matoł .
W całości podtrzymuję swoje zdanie zawarte w notce.
bialogwardzista
yupiter
31 Grudnia, 2012 - 22:51
[quote=yupiter]Maniera żebraka nie obowiązywała Niemcy, Francję, Holandię itd tylko nas.[/quote]
No zgadza się. Silniejszy dyktuje warunki.
Ale słabszy nie musi przystawać na każdy.
[quote=yupiter]Hipermarket o nazwie Plan Marshalla zaopatrzony był tak , że na półkach się nie mieściło i nikt od nich nie wołał spłaty a oni siebie nie nazywali żebrakami.[/quote]
Nie chodzi o tak odległą przeszłość jak plan Marshalla - rzecz w tożsamości Europy, jej stosunku do USA, Rosji, Azji. Towar z hipermarketu Marshalla został skonsumowany i wysrany, a najlepszym dowodem na to, że zachodnioeuropejskie żebractwo wie o tym, że zabawiło się przez parędziesiąt lat za darowane, jest właśnie agresja wobec USA. Jest takie przysłowie, które mówi o tym, że niezawodnym sposobem na wykreowanie sobie wroga, jest danie mu pieniędzy.
To nie prawda, że nie istnieje żaden etos kultury zachodu - czyli, że na tych półkach nie ma nic więcej ponad lewacką strawę. Istnieje, tyle, że ostatnimi czasy jest przez większość decyzyjnych czynników na zachodzie rugowany precz. Ciekawe na czyje zlecenie ?
Jak się tak przyjrzeć ideologicznym korzeniom tych wszystkich Barozów, Rompujów, Merkeli i innego "komisarskiego" ścierwa to aż się czerwono robi przed oczami.
Dużo piszesz o tym jakoby "Polska zrzuciła sowieckie jarzmo", a zaraz potem przyszedł zachód i nas obojętnie wydymał. Całe nieporozumienie bierze się z faktu, że blok wschodni praktycznie nie zrzucił sowieckiego jarzma (choć nie wszędzie w równym stopniu), a stał się koniem trojańskim dla znienawidzonego przez wschodnią dzicz zachodu - tego zbudowanego na starożytnej Grecji, Rzymie.
Wektor podboju jest od XIX wieku wciąż ten sam.
Zachód powinien przypomnieć sobie i na nowo zdefiniować podstawowe wartości i my powinniśmy być w klubie je definiującym.
Nie mówię, że powinno się odwrócić wektor podboju. Raczej powinno się ustalić twarde granice i Mordor zamknąć wysokim murem z bramami otwierającymi się wyłącznie od naszej strony, tak na wszelki wypadek.
[quote=yupiter]UE, czytaj Niemcy i Francja i finansjera, ma jeden plan i on się sprawdza. Małym kosztem uzyskać jak najwięcej od nowo przyjętych państw.[/quote]
To prawda ale na przeszkodzie temu planowi nie stoi nic i nikt. "Nasi" władcy łykają każdy deal.
[quote=yupiter]Silna Polska nie jest im na rękę bo i po co? Łatwiej doić słabego. Dlatego Balcerowicz chłodził gospodarkę przed przyjęciem Polski do UE aby ta mogła dyktować jak najgorsze warunki przyjęcia nas do swojego grona.(Ja nie poszedłem na wybory, po prostu nie chciałem aby Polska była przyjęta na tak podłych warunkach).[/quote]
Zgadza się - to jest prawidłowa diagnoza sytuacji.
[quote=yupiter]Czy to także uważasz za postawę żebraka a postawę starej UE za szczere i prawe?[/quote]
Ależ skąd - to postawa zbójecka. Wbrew wartościom jakie w teorii przyświecają Europie.
Co się dziwić - biorą ile mogą, to znaczy - na ile pozwalamy jako państwo.
[quote=yupiter]gdyby UE zależało na silnej Polsce to nie pozwoliłaby aby rząd Tuska rozkradał i marnował fundusze europejskie. UE nie śmiałaby się z silnego Prezydenta RP jakim był Lech Kaczyński a i wspierała premiera Jarosława Kaczyńskiego.
Oni wolą aby Polską rządził matoł.[/quote]
To na krótką metę przynosi doraźne zyski. Kto by się przejmował przyszłością ?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
W tym hipermarkecie
31 Grudnia, 2012 - 23:29
nie ma innego towaru na półkach, bo zostały pedalstwo, lesbijstwo i inne qrewstwo, złodziejstwo, lewactwo, komuna, ateizm, lichwa i inne badziewie. Inny towar już dawno przeterminował się i został poddany utylizacji. Na półkach go nie ma, bo już po prostu nie jest produkowany. Kiedyś był, bo Zachód dbał o ciągle nową partię towaru wysokiej jakości na górne półki. Teraz tam sięgnij, a trafisz na mysie bobki i szczurze łajno.
all10101
2 Stycznia, 2013 - 00:25
Nie wiem. Może masz rację.
Ale ja tego nie przyjmuję do wiadomości, ponieważ oznaczałoby to konieczność rychłego kopania ziemianki gdzieś na jakimś odludziu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
No właśnie
2 Stycznia, 2013 - 00:35
podobne mam odczucie i też czasem myślę, czy nie zrobić "wypad" gdzieś daleko i na zawsze. Jakieś ciepłe wyspy? Jakiś kąt zapomniany przez Boga i ludzi? Nie wiem. Tylko kto tam zanuci mi kolędę? Kto wspomoże dobrym słowem? Kto przypomni o przewagach przodków? Tu jest chyba jednak nasze miejsce i tu przyjdzie je zmieniać, gdy nadejdzie CZAS.
all10101
2 Stycznia, 2013 - 01:17
[quote=all10101]podobne mam odczucie i też czasem myślę, czy nie zrobić "wypad" gdzieś daleko i na zawsze. Jakieś ciepłe wyspy? Jakiś kąt zapomniany przez Boga i ludzi? Nie wiem.[/quote]
Nie powiem żebym sam nie miewał takich myśli. Ale za każdym razem wychodzi mi, że to bardzo odległe wyspy, tak z drugiej strony kuli ziemskiej...
[quote=all10101]Tylko kto tam zanuci mi kolędę? Kto wspomoże dobrym słowem? Kto przypomni o przewagach przodków?[/quote]
Wilson ? ; )
Spójrzmy prawdzie w oczy - jeśli tak dobrze się rozejrzeć wokół to taki Wilson mógłby być o wiele ciekawszym sąsiadem, kumplem czy innym ziomalem, niż statystyczny Polak.
Ja mieszkam w miejscu gdzie statystyka ostatnich wyborów była raczej z tych wyższych poziomów jeśli chodzi o poparcie PO. Wokoło sporo takich, którzy są przyssani do 3RP jak glonojad do szyby - kryzys ? Jaki kryzys ? Taka jest zwykle gadka.
Na dobrą sprawę, w takim otoczeniu ja już się czuję jakbym mieszkał w obcym kraju.
[quote=all10101]Tu jest chyba jednak nasze miejsce i tu przyjdzie je zmieniać, gdy nadejdzie CZAS.[/quote]
Znałem takich co myśleli podobnie. Nie żyją, czas nie nadszedł. Dlaczego miałby nadejść zanim na nasze nazwiska wystawią kwit zasiłku pogrzebowego ?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
Przeciez pederasci byli juz w starozytnosci ....to odprysk tylko
31 Grudnia, 2012 - 14:18
My z zachodu dawno przywleklismy "France" lub "wenere" i wielu szlachcicow na to cierpialo ale przeciez z zachodu mamy rowniez :
- religia katolicka z Rzymu przez Czechy
- we Wloszech ksztalcil sie lata nasz Kopernik
- Maria Sklodowska darowala Instytutowi Radowemu w Warszawie gram radu do badan,
- cala masa budowli, palacow, twierdz, kosciolow, zamkow zostala pobudowana dzieki wloskim czy francuskim architektom, importowi zachodniej sztuki budowlanej badz fortyfikacyjnej .
To ze w dzisiejszych czzasach lansowane przez telwizornie sa pederasci? Lesby ?
Coz Gesslerowa w "swoim" programie malpuje tylko pewnego Anglika...
- tance na lyzwach z gwiazdkami - malpowanie
_ nie mam talentu .
Widac nie stac ich w teewizorniach na wlasne pomysly a to tylko swiadczy jak sa niewiele warci.
Tylko nalezy zastanowic sie DO KOGO NALEZA TELEWIZORNIE i Dlaczego lansuja najgorsze wzorce?
Ja tam realnego socjalizmu nie chwale ale -ZADEN DUPEK NIE PRZERYWAL MI FILMU REKLAMAMI ,by wciskac mi w trakcie filmu pol godziny kitow o podpaskach, pastach do, chemi do i batonikach psujących zęby.
Wolalbym aby w Polsce zaimportowac sposob budowy dobrych drog samochodowych i kolejowych !
Dobre rozwiazania systemowe zamiast szmiry.
Wiec zgadzam sie z Adamem Dee - to od nas zalezy co stamtad wezmiemy a co ODRZUCIMY .