Żyję we wspaniałym kraju - pisze blogerka w Salonie 24
"Donald Tusk jest skuteczny. Cholernie skuteczny - pisze Renata Rudecka - Kalinowska w Salonie 24. - Donald Tusk, premier Donald Tusk, stojąc tam dzisiaj na tym przepięknym stadionie, uśmiechając się, wyznaczył cezurę. DZISIAJ! Sto dni przed Euro 2012".
Tak było też w 1974 roku, gdy tow. Edward Gierek, stojąc na placu Huty Katowice, uśmiechając się, spoglądał na pierwszy spust surówki. On też wyznaczył cezurę. Mówił - o ile dobrze pamiętam - o przechodzeniu z budowy socjalizmu do jeszcze wyższej formy ustrojowej.
"Podoba mi się powszechna wiara w premiera Donalda Tuska i jego rząd" - pisze uznana blogerka, która oczekuje teraz, że premier będzie "jak dotąd sprawnie zarządzał, chronił kraj przed kryzysem światowym, skutkami powodzi, gradobicia, zimy, lata, epidemii, finansowymi katastrofy smoleńskiej (są horrendalne!)".
Taka wiara w rządzących - wyrażona na licznych zebraniach partyjnych i demonstracjach prorządowych - była też w 1976 roku, gdy przyprowadzono do porządku buntowników z Radomia i Ursusa.
"Patrzę, czytam, słucham - i wiem, że żyję we wspaniałym kraju - zachwyca się pani Renata. - Wiem, że nigdy nie pozwolimy nikomu tego zniszczyć". A są tacy, którzy tylko czyhają na to, by dokonać dzieła zniszczenia. To przede wszystkim "wodzirej" Jarosław Kaczyński, "nazywany zbawicielem", "facet w pretensjach jak podstarzała baba", którego "rząd brudnej koalicji upadł w niesławie w połowie kadencji".
"Jacyż to ludzie jeszcze są przy Kaczyńskim?" - pyta blogerka.- "Macierewicz na prezydenturę liczący, filmy, książki, Sakiewicz zyski liczący z ludzkiej naiwności, hel, komiczni mecenasi Rogaliki (chodzi chyba o mec. Rogalskiego? - przypis mój) i Hambura...". Nieciekawe to - według autorki - środowisko PiS-owskie (obejmujące 30% społeczeństwa polskiego). To są "tabuny zdziecinniałych staruszków i staruszek, młodzi stadionowi bandyci. (...) Jeśli myślicie, że środowisko PiS mieści się w kategoriach politycznych - to się mylicie. To jest sekta, której szef myśli o sobie, że jest ważny i wielki". Jego wyznawcy tak "jak on, sami z siebie wielce zadowoleni, nie wiedzą, co mówią, śmiejąc się głupkowato" (tu moje pytanie do autorki omawianych tekstów: czy trzeba tak nienawidzić bliźniego?).
W jednej ze swych notek blogerka wypełnia swój obywatelski obowiązek i zawiadamia szefa "Rzeczpospolitej", iż w jego redakcji pisze niejaki Cezary Gmyz, "którego niemal każdy tekst jest kłamstwem, tendencyjną PiS-owską agitką, indoktrynującą czytelników i podkopującą wiarygodność gazety".
I tak doszliśmy tu do podobieństw i analogii w użyciu języka i postawy autorki już nie do epoki Edwarda Gierka, lecz przełomu lat 40-tych i 50-tych ubiegłego wieku.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 6027 odsłon
Komentarze
Salon Nizależnych---czas,środkowy Gierek
2 Marca, 2012 - 10:15
W pewnym kraju dalekim
Ot, niedużym, nie małym
Mieszkał sobie raz książę
W swym pałacu wspaniałym.
Miał ten książę swą gwardię,
I karety miał cztery,
Miał też mundur galowy,
Na mundurze ordery.
Raz przemawiał do ludu.
Tłum już chciał okrzyk wznieść
Gdy usłyszał: "Od dzisiaj
Dwa i dwa ma być sześć!"
Tu mu jacyś przerwali,
W oczach mieli żal szczery,
Zawołali: "Nieprawda, no,
Dwa i dwa to jest cztery!"
Ale już ten co trzeba
Wokół nich się uwinął
I zniknęli bez wieści,
I słuch o nich zaginął.
Nie minęło lat wiele
A już książę jest nowy.
Nowy w księstwie porządek,
Nowe w zamku osoby.
Ten też lubił przemawiać...
Uniósł w górę swą pięść
I powiedział: "Od dzisiaj
Dwa i dwa będzie pięć!"
Na to dwóch wystąpiło,
W oczach mieli żal szczery,
Zawołali: "Nieprawda, no,
Dwa i dwa to jest cztery!"
Ale słudzy książęcy
Ich złapali po chwili
I przed władcy oblicze
Zaraz doprowadzili.
A ten wziął ich do siebie
I uśmiechnął szeroko,
Potem spojrzał im w oczy,
Potem westchnął głęboko
I zapytał: "Czy źle wam?
Macie co pić i jeść?
Czy wy chcecie by znowu
Dwa i dwa było sześć?"
Za ten tekst Salon Niezależnych rozgoniono w diabły...
Teraz juz nie jest 6,ale 7 i dąży do 10 :-)
Pani RR-K to członek (?)redakcji S24...jej notki,to emanacja
mysli Krawczyka,Kozaka i Jankego,czyli Zdrojewskiego!!
Addio
"Czy wy chcecie, by znowu...?" -
2 Marca, 2012 - 11:42
To byłaby kwintesencja gierkowej i tuskowej propagandy. Pisze Pan: "Pani RR-K to członek (?)redakcji S24...jej notki,to emanacja mysli Krawczyka, Kozaka i Jankego, czyli Zdrojewskiego!!" - Coraz bardziej skłaniam się do takiego poglądu.
Pozdrawiam.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
@Zygmunt Białas
2 Marca, 2012 - 10:17
Co tu komentować, cytaty mówią same za siebie. Jaki Salon taka wizytówka.
sannah
"Jaki Salon taka wizytówka". -
2 Marca, 2012 - 11:50
- RRK ma ostatnio po kilka tysięcy odsłon; myślę nad tym fenomenem.
Pozdrawiam.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
"RRK ma ostatnio po kilka tysięcy odsłon"
2 Marca, 2012 - 16:07
Po prostu wszyscy wiedzą jak pierd******a jest RRK i wielu chce zobaczyć jak wygląda świeże poronienie jej umysłowych płodów. Ludzie mają naturalną skłonność do babrania się w szambie. Nie wszyscy ale chyba większość.
A kraj w istocie wspaniały, tylko klimat, drogi i rząd kur*y ; )
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
"Ludzie mają naturalną skłonność
2 Marca, 2012 - 20:54
do babrania się w szambie". - Zgadzam się. Jeśli napisałem krótką analizę tych płodów, to chciałem, by RRK przeczytała i liczyła się ze słowem, bo ktoś to wypunktuje.
Pozdrawiam.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
Nie warto u niej komentować.
3 Marca, 2012 - 20:42
Mnie zdarzyło się to tylko raz. Moje uwagi zostały zbanowane nazajutrz; pozostały jej obszerne odpowiedzi. Jest ostatnio bardzo faworyzowana w S24, co w pewnej mierze zmienia profil tego portalu.
Przy okazji mojej notki podanych jest wiele danych o tej osobie przez komentatorów w NP, NE i S24.
Pozdrawiam.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
No nie! Taką biurwę i
2 Marca, 2012 - 10:22
No nie!
Taką biurwę i szmatę skręconą ze sznurka sowieckiej snopowiązałki wewlekać na Nasze salony Niepoprawne?
A fe!
Toż to nie mieści się w naszej polskiej rodzimej kulturze.
Obibok na własny koszt
======================================================
Nunquam sapiens irascitur.
Obibok na własny koszt
Nie chciałem urazić...
2 Marca, 2012 - 11:55
Zastanawiałem się długo po napisaniu tekstu w S24. Dopiero po ośmiu godzinach zdecydowałem się powielić tekst w NP i NE. Na swą obronę powiem, że decyzja ta była pochwalona przez parę osób.
Pozdrawiam.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
weszła do POlskiego salonu
2 Marca, 2012 - 10:24
WOJ-CIECH Ł
ta nieszczęsna istota na pewno nie pisała tego tak sobie ,chciała się komuś przypodobać aby wejść do salonu ,tylko ostrzegam cię niewiasto ---
wchodząc do POlskiego salonu takie wartości jak HONOR ,PATRIOTYZM ,UCZCIWOŚĆ I INNE CNOTY--- musisz zostawić w przedpokoju --- tam nikt nie myśli o niczym innym jak o własnym korycie i jak już ryj jest w tym korycie to żadna siła ryja od koryta nie oderwie - ŻYCZĘ SMACZNEGO !!!
WOJ-CIECH Ł
HONOR ,PATRIOTYZM ,UCZCIWOŚĆ I INNE CNOTY---
2 Marca, 2012 - 11:57
- obawiam się, że tej pani nieznane są takie pojęcia.
Pozdrawiam.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
>zygmuntbialas"
2 Marca, 2012 - 10:35
Szanowny Autorze !
Pana artykuły, to wspaniałe wykłady polityczne. Ale to, co Pan dzisiaj napisał - rozwiało moje wątpliwości, co do otaczającego nas portalowego życia.
Przyszłam tutaj dwa miesiące temu. Wspaniała atmosfera, wspaniałe artykuły i rzeczowa dyskusja pomiędzy patriotami. 3-4 tygodnie temu coś tam się wydarzyło na portalu, o którym Pan pisze i nastąpił tutaj masowy napływ dziwnych gości. Skończyły się grzeczności, kurtuazja, rzeczowa dyskusja nad problemami ,a zaczęła obrona przed brutalnymi atakami. Im kto grzeczniejszy, w tym bardziej prostacki sposób jest atakowany.
Osobnicy, których mam na myśli - nie czytają artykułów, bo pewnie zbyt wielki to wysiłek dla ich wątpliwego intelektu. Poszukują tylko wpisów komentatorów, których będą atakowali w gościnnym "domu" mądrego blogera.
Nie możemy pozwolić zepchnąć się do kąta. POLSKA jest nasza. PORTALE PATRIOTYCZNE RÓWNIEŻ są naszym bezpiecznym domem, w którym nie możemy być zaszczuwani, a tym bardziej pozwolić się z niego wypchnąć.
Pozdrawiam serdecznie.
"limba"
10pkt.
Miło mieć takie czytelniczki jak Pani.
2 Marca, 2012 - 12:07
Pani słowa spowodują zwiększenie mojej aktywności, która czasem ulatuje. Może dzisiaj koło północy napiszę tekst pt. "Na co ci to przyszło, Grecjo?"
Pisze Pani: "Przyszłam tutaj dwa miesiące temu. Wspaniała atmosfera, wspaniałe artykuły i rzeczowa dyskusja pomiędzy patriotami". - Mam podobne odczucia; ponadto mam satysfakcję, bo około 60% moich notek jest umieszczanych na SG (prawie tak samo w NE), podczas gdy w S24 zaczęli mnie olewać od paru miesięcy.
Proszę nie przejmować się drobiazgami.
Pozdrawiam.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
W oczach mieli żal szczery
2 Marca, 2012 - 13:42
Zawołali: "Nieprawda, no,dwa i dwa to jest cztery!"
Ale już ten co trzeba wokół nich się uwinął
I zniknęli bez wieści,isłuch o nich zaginął.
Gdzie w oczach jest ten żal,gdy znikają przyjaciele,przyjaciółki?
Dedykuję
Prawdę się czasami uwalnia,bo nie ona jest najgorsza.Najgorsi są ci,którzy ją głoszą-tych się krzyżuje. Waldemar Łysiak "MW"
Dziękuję za utwór "O, Ela"
2 Marca, 2012 - 21:00
Szkoda, że jest tylko głos i brak wizji. Ale posłuchać można było.
Pozdrawiam.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
Panie Zygmuncie
2 Marca, 2012 - 10:49
RRK jest znana nie od dziś na S24. Niedawno złamałem swoją zasadę i spróbowałem z nią podyskutować o kwestii naukowej wartości ksiązki Cenckiewicza i Gontarczyka. Pani RRK nie ma jednak bladego pojęcia o krytyce zewnętrznej i wewnętrznej źródła, jednak sili się na "recenzje".
Jej polityczne komentarze też niewiele mają wspólnego z analizą. Nie warto jej poświęcać słów. Szkoda energii.
Pozdrawiam serdecznie,
TJ.
Chciał Pan "z nią podyskutować
2 Marca, 2012 - 12:20
o o kwestii naukowej wartości ksiązki Cenckiewicza i Gontarczyka". - Podjął się Pan zadania niewykonalnego. Ja ze swej strony wytłumaczę tę notkę tak: miałem zamiar napisać tekst, który czytelnik odbierze jednoznacznie, a nie byłby ten tekst zrozumiały dla RRK. Udało się to średniawo, ale myślę, że nie powinno się milczeć.
Pozdrawiam także serdecznie.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
RRK
2 Marca, 2012 - 13:20
to Wanda Odolska IIIRP postkomunistycznej
zastanawiam sie jak można do tego stopnia zidiocieć majac na karku 70 lat
pzdr
znalezione w przeglądarce"To dzięki Stalinowi Polak z powrotem
2 Marca, 2012 - 14:18
gość z drogi
:...kocha kwiaty,spokojnie pracuje i wierzy "w trwałość pokoju"
pisane w Trybunie Ludu przez jakąś Wandę Odolska...
czy to ta ?
dycha za artykuł...
gość z drogi
Jest możliwe, że to ta sama.
2 Marca, 2012 - 21:18
W aktualnym wywiadzie z Sosenką w S24 powiedziała, że kocha ludzi itd. W NE pod moją natką jest parę wiarygodnych, ale innych, informacji o RKK. Ma 67 lat, mieszka w Krakowie...
Dziękuję za uznanie.
Ppzdrawiam.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
Re:...,spokojnie pracuje i wierzy...
3 Marca, 2012 - 21:35
Witaj Dobra Kobieto :-)
Jezeli to o ta sama sie rozchodzi,
to jakas zrobiona przez kalke...
kolejna szymborska:-))))))
Tez pi...pi...pisa...,
ach !
pismienna :-))))))))
serd.pzdr.
chris
Kolejna Szymborska? -
4 Marca, 2012 - 01:47
- To mnie Pan zaskoczył. Myślałem przed chwilą, że ich jedyną cechą wspólną jest zamieszkiwanie w Krakowie.
Pozdrawiam także serdecznie.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
Re:...,ze ich jedyna cecha...
4 Marca, 2012 - 10:05
Fakt,
to rowniez!
Paskudza ta swoja bytnoscia w dawnej stolicy,
ale nie one jedne,
bo,
gdy pomyslec,
ze Krakow czasami staje sie obszarem dla jakiegos pedalstwa,
jakies inne marsze demonstracyjne chorych i zdeprawowanych...,
nie mowiac juz o komuszej przeszlosci...,
pokomuszych koligacjach...,
to tez byloby o czym pisac...
To ukazuje ten swoisty "krakowski jarmark" 21 wieku :-))))))
No tak czy inaczej te dwie "kobity" wydaja sie miec te sama grupe krwi...,
to samo skurwienie i te same "zaslugi" dla kraju...,
slowem sa to materace bolszewickich zamyslow!
a scislej pozostala ta "rowniez pismienna",
szymborska juz pogrzebala nicosc...
pzdr.
chris
Studiowałem w Krakowie i byłem
4 Marca, 2012 - 20:19
zawsze pod wrażeniem; dużo się tam nauczyłem, nie tylko z książek. Ale tak to bywa, że w tym pięknym, zasłużonym mieście mieszkają także osoby, które nie są chlubą dawnej stolicy. Także w moim mieście Opolu są osoby, o których można napisać dużo pięknych słów (pisałem np. w S24 o dr. Dariuszu Ratajczaku czy o Antonim Klusiku). Są też inni ludzie.
Pozdrawiam także.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
Re:Sa tez inni ludzie.
4 Marca, 2012 - 20:46
I to jest tak samo pocieszajace,
jak i budujace.
Dlatego przechodzimy z nieukryta nonszalacja ;-)
obok takich nieprzyjemnych zjawisk jak opisana przez pana "kobita od propagandy"...i skupiamy uwage na milych i pieknych ludziach,
ktorych jest przeciez niemalo,
przykladowo na tym Portalu.
Naturalnie dobrze,
ze zwrocil Pan uwage na te kreature,
gdyz nie ma nic wazniejszego jak biezaca informacja,
szczegolnie w tej polskiej rzeczywistosci.
pzdr.
chris
W S24 preferują wyraźnie lewicę i lemingów.
4 Marca, 2012 - 21:51
Oni często piszą sobie bezkarnie, obrażają i szydzą. Co pewien czas trzeba im trochę utrzeć nosa.
Przed rokiem taki jeden "pojechał" po sympatykach PiS, zarzucił im też, że nie umieją posługiwać się językiem polskim i tym podobne bzdury. Napisałem notkę pt. "Jestem PiS-owcem i szanuję język ojczysty", w której wytknąłem autorowi m.in. trzy błędy stylistyczne. Później dowiedziałem się, że ten facet jest wykładowcą akademickim. Taką mamy kadrę.
Pozdrawiam także.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
Re:W S24...
4 Marca, 2012 - 22:04
o ile wiem produkuje sie Yntelygencja rodem z PRL-u.
A w kazdym razie nadaje ona ton
jak rowniez pilnuje tam "dobrych obyczajow".
Wlasnie takich PRL-owskich...tak jak wowczas na jakis Ymienynach u pana dyrektora, rektora:-))))
czy inny chwilowy awans spoleczny.
Dlatego te ugrzecznienia, falszywe komplemnty i... "kontrolowane narzekania" czy tez inne
"subtelne krytyki"
Jednak zawsze sprowadzajace sie do konkretnie okreslonego kontekstu...,
to ciagle te same horyzonty :-))))))
Tam nikt nikogo niczym nie zaskoczy :-)))))))
No chyba,
ze jakiegos malo rozgarnietego :-))))
pzdr.
chris
Obserwuję tę inteligencję. Nie ukrywam,
4 Marca, 2012 - 22:26
że jestem krytyczny wobec jej horyzontów i postawy politycznej. Oczywiście są ludzie posiadający znaczną wiedzę, ale jest ich stosunkowo mało.
Pozdrawiam także.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
Re:...posiadajacych znaczna wiedze, ale...
4 Marca, 2012 - 22:41
No tak, tylko zeby nie to ale...
A do tego nie rozchodzi mi sie o ilosc,
ale o jakosc :-)))
Z wiedza, to jest tak,
ze nawet malpe mozna troche czegos tam...nauczyc...
Gdy rozwazamy kwestie spoleczne,
to osobiscie bardziej skupiam sie na etyce czy tez moralnosci...owych "medrcow".
Czy jakis palant potrafo na ten przyklad zbudowac most na rzece, to mnie w danej chwili mniej interesuje...
Mnie interesuje czy owa rzeka nalezy jeszcze do nas,
czy tez juz ja "przehandlowali"...,
a do tego wlasnie przy tej swojej calej wiedzy...
i co za tym idzie ...dobrych kontaktow...rowniez tych miedzynarodowych.
pzdr.
chris
Myślałem też o moralności,
4 Marca, 2012 - 23:36
chociaż tego nie napisałem, bo i rzecz jest trudno uchwytna. Dla mnie jest oczywiste, że należy osądzić ewidentnych zdrajców i kapusiów. W całej swej masie jest to nieco trudniejsze. Niektórzy nie interesują się polityką (dopuszczam taką opcję), niektórzy poczynili (drobne) błędy, do których nie chcieliby wracać itd. Zawsze biorę taką możliwość pod uwagę, że człowiek (fakt, że nie każdy) może w sytuacji krytycznej postąpić inaczej niż dotąd. Tak było z oficerem carskim Romualdem Trauguttem, który okazał się wielkim patriotą.
Pozdrawiam także.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
Re:,bo i rzecz jest trudno uchwytna.
5 Marca, 2012 - 00:24
A dlaczego?
Moim zdaniem nic podobnego!
To jest calkiem proste i nie trzeba zbednie komplikowac.
Albo ktos sie zeswinil,
albo zyje po ludzku.
A Traugutt, no coz...okazal sie...tez proste :-)
Powtarzam nie trzeba komplikowac,
dorabiac filozofie i kogos tlumaczyc...
A gdy ktos sie zeswinil, to musi przeprosic
i blagac o przebaczenie i to jest cala prawda...
I albo bedzie mu wybaczone,
albo bedzie mial pecha,
np. tak jak jego wczesniejsze ofiary...
Ja osobiscie wybaczam bardzo niechetnie:-))))))
a konkretniej...w niektorych tematach,
to wogole nie...,
pod sciane i tratatata....
Jakos sceptyk ze mnie ;-),
przynajmniej w tematach ...
poprawy i takie tam...
pzdr.
chris
Nie jest łatwo oceniać postawę moralną
5 Marca, 2012 - 01:10
drugiego człowieka. Gdy przyjmiemy ostre kryteria, to pod kreską znajdzie się większość ludzi. Ten poparł PO, tamten należał do UD lub PZPR. Inny znowu się rozwiódł, albo jest wyjątkowo surowy dla swych dzieci lub podwładnych w pracy. Zostanie 15%, a gdybyśmy się lepiej poznali, zostałyby jednostki.
Wolę być tu wierny nauczaniu Kościoła - to raz. A ponadto zwykły praktycyzm podpowiada mi, że trzeba zastosować takie kryteria, które przekroczy 51% wyborców, bo inaczej będziemy skazani na całkowitą marginalizację.
Pozdrawiam także.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
Re:Nie jest latwo...
5 Marca, 2012 - 11:52
W rzeczy samej, nie jest latwo.
Musimy powtornie sie policzyc...
A kompromisy zawsze sa do d...y!!!
Trzeba rozwijac w spoleczenstwie swiadomosc,
a nie "leciec po lebkach",
bo to ma "krotkie nogi"...
W dzisiejszych czasach trzeba koniecznie budowac od podstaw tj. wlasnie te Panskie 15%.
W przeciwnym razie dalej bedzie to sie..."slimarczyc"
i guzik z tego wyjdzie...
Jako argument, przyjmuje dzien dzisiejszy z jego "wspanialosciami"...
pzdr.
chris
To jest dla mnie poblem, w jakim zakresie
5 Marca, 2012 - 12:09
można i trzeba ustąpić z idealnego wzorca na rzecz zwiększenia ilości zwolenników i sympatyków. Te kwestie są różnie rozwijane u R.Ziemkiewicza, Ł.Warzechy czy prof. Zybertowicza. Osobiście jestem zwolennikiem szerokiego (większościowego) frontu. Wynika to z mojego charakteru, przekonań i wykonywanej pracy (jestem nauczycielem w liceum dla dorosłych). Zjawisko to wystąpiło praktycznie w 2005r., gdy PiS tworzył rząd nie tylko z LPR, ale też Samoobroną.
Z pozdrowieniem.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
Re:Te kwestie sa roznie rozwijane...
5 Marca, 2012 - 13:09
Alez naturalnie.
W pelni popieram.
Praca trwa i trwac musi na wielu poziomach...
i w roznych przestrzeniach.
Jezeli natomiast mowic o szerszych frontach, no coz?
To juz sa rozmowy bardziej osobiste...tutaj rowniez lewactwo zaglada nam przez ramie...wiec...Pan rozumie...do konca sie nie wypowiadamy :-)))
pzdr.
chris
Pisze Pan: "Praca trwa i trwać musi na wielu
5 Marca, 2012 - 19:51
poziomach...i w roznych przestrzeniach". - Widzę to. Staram się także uczestniczyć w tych przedsięwzięciach. Wcześniej, przed katastrofą smoleńską byłem zainteresowany głównie swoją pracą, teraz staram się wyrazić pewne myśli.
Życie zweryfikuje nasze działania i dążenia.
Pozdrawiam także.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
"RRK to Wanda Odolska" -
2 Marca, 2012 - 21:07
to jest bardzo interesujące. Czy "można do tego stopnia zidiocieć majac na karku 70 lat". - To zależy chyba, jaki poziom prezentowała wcześniej.
Pozdrawiam także.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
DWA " ODBICIA "......
3 Marca, 2012 - 06:54
Kryska,
są dwa gatunki, rodzaje odbicia starczego.
Rodzaj pierwszy to " odbicie " patriotyczne.
Im więcej krzyżyków przybywa tym bardziej czuje się "chorobę"
zwaną - POLSKOŚCIĄ .
I rodzaj drugi, nie nazwę. Podam dwa nazwiska
- Wajda Andrzej
- Kutz, Kuc, czy podobnie.
No i ta Renatka.
Kliniczny przykład uwiądu, masy szarej.
Litanię nazwisk drugiego rodzaju można pociągnąć i będzie długaśna.
Choć tutaj dotyka schorzenie również osobników w wieku mniej zaawansowanym, że wymienię szefów i otoczenie " panujących ".
Autor
2 Marca, 2012 - 13:25
Pewne uwagi i komentarze skłoniły mnie do tego aby zamiescoć kilka swoich przemyśleń.Otóz zastanawia obszerność niektórych blogów,które opracowywane są niemal w błyskawicznym tempie.Czy to jest mozliwe,aby autorzy tych blogów,pomiędzy prezentacją kolejnych swoich dokonań byli w stanie brać udział opiniowaniu komentarzy nie tylko swoich opracowań.Czy ci ludzie nie jedzą,nie śpią nic innego nie robią, tylko stale piszą, Nie jestem tego pewien ale odnosze wraźenie,ze istnieją grupy wzajemnej pomocy, o często moźe nie trudnej do rozpoznania identyfikacji.Są to jednostki zarozumiałe i agresywne,zbyt pewne siebie,charakterystyczne dla znanego nam systemu.Celem tych jednostek jest eliminacja i skłócanie polaków,o patriotycznych poglądach.Jednostki te bardzo często dla zmylenia uźywaja patriotycznych haseł i cytuja Piłsudskiego
Pozdrawiam.
ALI
2 Marca, 2012 - 14:25
ALI- a co to jest: Nie je,nie pije,a chodzi i bije?
Tutaj na pewno nie jest to zegar stojący.
"Odkąd uciszono mądrość błaznów,błazeństwo mędrków wzrosło niepomiernie"Szekspir,"Jak wam się podoba"akt I
Prawdę się czasami uwalnia,bo nie ona jest najgorsza.Najgorsi są ci,którzy ją głoszą-tych się krzyżuje. Waldemar Łysiak "MW"
Jeden młody bloger, zapytany
2 Marca, 2012 - 21:25
przeze mnie, czy będzie spał o ósmej rano, odpowiedział, że bloger nie śpi nigdy. Słuszne są Pańskie spostrzeżenia, w Salonie 24 roi się od wszelkich najemników, trolli i lemingów, ale cóż możemy na to - tylko zachować rozsądek i odpowiednio wyważyć zaufanie i podejrzliwość.
Pozdrawiam także.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
Pan Zygmuntbiałas,dobrze pan zrobił
2 Marca, 2012 - 13:38
gość z drogi
przypominając nam,że pełno jeszcze takich" paniuś"nie czytam S/24
bo szkoda mi czasu i energii/nie chcę pana obrazić/
ale warto pamiętać,,że są tacy,którzy nic nie rozumieją z otaczającego ich świata
ale niech im
i tak umrą, jak my wszyscy i na dodatek zestarzeją się...czy zgodnością,czy
charakterze dzidzi /staruszki,to już inna sprawa i nie nasz problem,takie dzidzie
omijam z daleka
a już na pewno nie dyskutowałabym z nimi ani o wartościach,bo to COŚ,czego nie znają...
ani o Polsce,bo one europejki z koziej wólki...
nie czytam wiec takich "dziwologów",bo wystarczy ich na co dzień,a lekarze co raz drożsi...
serdecznie pozdrawiam z dychą w dłoni :)
gość z drogi
* Gość z Drogi*...ja do Ciebie....
2 Marca, 2012 - 14:25
.... oczywiście , jeśli pozwolisz ? :-))
Zapytam tylko dlatego,bo mam pewność być właściwie -zrozumiany.
Jak to możliwe,/ niejednokrotnie ,naprawdę dobre" pióra",/
siedzą na tym zasranym / sorry za dwuznacznik/... Salonie 24,piszą , tracą swój czas,
a psioczą na to "gniazdo os"- do momentu aż ich ktoś stamtąd "pogoni" ?
No jak można "siedzieć" przy jednym stole z RRK, Janke,Celińskim, Rozenekiem .... i innymi skunksami
??
Szanowna Pani - Serdecznie pozdrawiam,
Marek Sosabowski
ps.
....Miłego Dnia .
Marku,nie wiem ,bo ja na takich salonach nie bywam :)
2 Marca, 2012 - 17:23
gość z drogi
wolę nasze spotkania i nigdy niedokończone rozmowy o Polsce
o Polsce,która jest w wielkiej potrzebie......serdecznie pozdrawiam :)
re owej paniusi,dobrze wiedzieć,że takowe wciąz istnieją...podobną spotkałam niedawno
podpisując listę poparcia dla Telewizji Trwam...wyjątkowa "dzidzia" pod siedemdziesiątkę /z wielkim ukłonem dla Dam w tym wieku,ale nie paniulek"
pozdr
gość z drogi
Myślę, że dobrze Pani czyni,
2 Marca, 2012 - 21:32
nie czytając komunistycznych bzdetów. Ktoś jednak musi próbować to zanalizować i ewentualnie ośmieszyć. Inaczej narzucą nam swoją ideologię i swoje racje.
W S24 doszła do głosu postkomuna. Jednak nie trzeba im zaraz ustępować.
Pozdrawiam również serdecznie.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
Re: Żyję we wspaniałym kraju - pisze blogerka w Salonie 24
2 Marca, 2012 - 14:32
Od dawna nie czytam blogu RRK,przez co ma mniej odsłon:) Szkoda mi czasu czytać jej bolszewickie teksty:)
Pzdr.
someone
Też nie czytam jej blogu.
2 Marca, 2012 - 21:37
Po raz drugi dopiero przeanalizowałem kilka ostatnich notek, by wyrazić swe zdanie i ośmieszyć głupotę.
Pozdrawiam także.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
Re:zygmuntbialas
2 Marca, 2012 - 14:55
Renata Rudecka - Kalinowska nażarła się soli i pierdo..
Sol wypadowa spożyta w dużych ilościach powoduje urazy mózgu. To już dzisiaj wiemy.
Szkoda czasu na czytanie tych PRL-owskich wypocin wziętych rodem z ,,elementarza partyjnego"
Ja tego czytać nie będę - poprzestałem na tytule ale Panu współczuje.
"Ja tego czytać nie będę" - pisze Pan
2 Marca, 2012 - 21:47
o bzdetach Rudeckiej. I czyni Pan dobrze. Ja też nie czytam. Po raz drugi tylko poddałem analizie kilka jej ostatnich tekstów, by trochę się pośmiać, choć to smutny śmiech.
Pozdrawiam.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
Znalezione na S24
2 Marca, 2012 - 16:00
1) Wpisz adres strony www : www.miedzyrzec.pl/um
2) Wyświetli ci się sonda tak jak na zdjęciu :
3) Wybierz propozycję : Lech Kaczyński
4) Kliknij : GŁOSUJ
GOTOWE !
Niech żyje wolna Polska !
Prawdę się czasami uwalnia,bo nie ona jest najgorsza.Najgorsi są ci,którzy ją głoszą-tych się krzyżuje. Waldemar Łysiak "MW"
Popieram Pańską inicjatywę.
2 Marca, 2012 - 21:51
Za chwilę spróbuję zagłosować tak, by Polska była Polską.
Pozdrawiam.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
Hemar kasandrycznie o Tusku
2 Marca, 2012 - 21:07
Łysiak przypomniał Mariana Hemara, który unosił się nad retorycznymi oraz wiecowymi talentami….. Donaldino Tuska :
„Każda mowa wspaniała! Porywa w każdej mowie. Co za styl, jaki język — Ach, wszystko nim wypowie, Majestatycznie, jędrnie, Dowcipnie i swobodnie — Zawsze, jak mu wypadnie. Zawsze, jak mu wygodnie. Zawsze, jak mu potrzebnie. Zawsze, jak mu się złoży. Ach, mówca nieodparty, Polityk z łaski bożej. Z należytą proporcją Honoru i pamięci, Wszystko wszystkim obieca, Z wszystkiego się wykręci".
Marian Hemar zmarł w 1972 r ale potraktujmy to jako kasandryczną przepowiednię!
Petronela
W pięciu linijkach nie rozpoznaję Tuska.
2 Marca, 2012 - 21:55
Dopiero ten ostatni wers to on: Tusk we własnej osobie: "Wszystko wszystkim obieca, Z wszystkiego się wykręci".
Pozdrawiam.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
W towarzystwie raźniej ;)
2 Marca, 2012 - 22:05
"To są "tabuny zdziecinniałych staruszków i staruszek, młodzi stadionowi bandyci. "
Podoba mi się. Zdziecinniali staruszkowie nareszcie oficjalnie mają towarzystwo! Co prawda bandyckie, ale za to młode. ;D
Pozdrawiam
Zdziecinniała bandytka ;PP
Tak to wykoncypowała RRK.
2 Marca, 2012 - 23:42
Ma kobita wyobraźnię. Ma też tupet, by kłamać do woli.
Pozdrawiam także.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
"tabuny zdziecinniałych staruszków i staruszek, młodzi bandyci"
3 Marca, 2012 - 09:21
nie wchodze od dawna na S24 (chyba że jest odnośnik do konkretnych tekstów to przegladam) nie mówiąc o "śledzeniu dokonań" indywiduów typu RRK
Powyższy cytat dobrze ilustruje brak sensu tych gniotów
BTW - w przypadku takich płodnych funkcjonariuszy rezimu jak RRK zawsze mam wrażenie że to sa twory zbiorowe, cus jak gruppenfuhrer Wolff
Kiedyś siedzieli na Mysiej i podrzędnych terenowych cenzurowniach a teraz siedza te Ketmany po domach i smarują wierszówki dla thuzghowego Ministerstwa Propagandy
Jakiś nadredaktor to rozdziela - to puszcza w eter jako RRK, to do Wprosta, to do jakiegoś kreta na NE udajacego moczarowskiego patriotę itd
aaa, jeszcze jedno! kiedyś funkcjonariusze reżimu jak im strach zaglądał w oczy głosili w telewizorni że otrzymują "setki/tysiące listów poparcia od zatroskanych obywateli"
teraz te różne miry, rychy, zdzichy i donki mówią to samo ale nie listy tylko sms'y
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, a*ldd meg a Magyart
Polon
3 Marca, 2012 - 15:55
A weź już nie pisz mi o tym pudle. Raz ją skomentowałam na tym całym salonie, i to tak, że momentalnie połknęła wirtualny kij. ;) Niestety na tym musiałam poprzestać, bo szkoda mi czasu i nerwów na to odpychające miejsce.
Pozdrawiam :>
Uważam podobnie jak Pan.
3 Marca, 2012 - 20:49
Szkoda czasu na propagandę RRK i jej podobnych. Ja tego nie czytam. Jednak co mniej więcej kwartał zerkam na 5 ostatnich notek wybranego komunisty, by poddać to analizie. Nie powinni się oni za bardzo rozzuchwalać.
Pozdrawiam.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
a nie szkoda czasu na panią RKK?
3 Marca, 2012 - 14:24
Nazwanie jej "uznaną blogerką" to chyba taki żart.
oszołom z Ciemnogrodu
oszołom z Ciemnogrodu
Określenie 'uznana blogerka'
3 Marca, 2012 - 20:51
to oczywiście ironia.
Pozdrawiam.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas