Piotrowicza mamy, na Rzeplińskiego czekamy
Dziś Stanisław Piotrowicz zwołał swoja konferencję prasową podczas której starał się wybielić swoją przeszłość. Fakt ten stał się pretekstem do wysypu jedno chwilowych antykomunistów którzy domagają się jego dekomunizacji. Takiej super ustawy która go odsunie od spraw państwa. Podstawą jego winy ma być podpis pod katem oskarżenia w sprawie Pikula.
Co ciekawe, ci jedno chwilowi antykomuniści nie żądają weryfikacji owego podpisu przez grafologa, nie obawiają się że ten podpis to ubecka fałszywka.
Poseł PiS Stanisław Piotrowicz jest niewiarygodny w tym co mówi, nadal nas "buja", dlatego powinien zniknąć z przestrzeni publicznej, a przynajmniej stracić funkcję szefa sejmowej komisji sprawiedliwości - stwierdzili w poniedziałek politycy Nowoczesnej.pap/interia.pl 12-12-2016
Oczekujemy, że prezes PiS Jarosław Kaczyński pozbędzie się natychmiast ze swojego środowiska "takiego człowieka", jak Stanisław Piotrowicz (PiS) - podkreślili politycy PO. Człowiek, który pracował w aparacie opresji, stroi się dzisiaj w piórka obrońcy opozycji - ocenili.pap/interia.pl 12-12-2016
Co ciekawe tym jedno chwilowym antykomunistom nie przeszkadza przeszłość prof. Rzeplińskiego który również należał do aparatu opresji. A członkiem PZPR był przez 10 lat, do 82 roku.
Czy nie czas najwyższy by prof. Rzepliński powiedział dlaczego wstąpił do PZPR? Co tam robił?
Zgadzam się z posłami PO-trudno by ktoś pracujący w aparacie represji, ubierał się dziś w togę obrońcy demokracji...
Sprawa Piotrowicza powinna być pozytywnym bodźcem-odsuńmy wreszcie członków wszystkich komunistycznych organizacji od instytucji państwowych. Liczę że sprawa Piotrowicza będzie dla PiSu impulsem do pozytywnych zmian.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 14413 odsłon
Komentarze
Byłabym ewentualnie
12 Grudnia, 2016 - 18:31
za "zniknięciem" posła Piotrowicza z "przestrzeni publicznej" gdyby wpierw te wszystkie "Katony" z Nowoczesnej i Platformy uporały się z całą plejadą swoich członków, byłych pezetpeerowców. Wyliczać już nie myślę!
Jeśli jednak dotychczas tego nie uczyniły to - Dyplomatyka i łowy:
"Głupi niedźwiedziu! gdybyś w mateczniku siedział,
Nigdy by się o tobie Wojski nie dowiedział;"
A z pewnością nie powinniśmy się zgodzić, aby o składzie posłów PiS-u decydowały TVN wraz z GóWnianą.
Pozdrawiam
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
A z pewnością nie powinniśmy
12 Grudnia, 2016 - 19:51
A z pewnością nie powinniśmy się zgodzić, aby o składzie posłów PiS-u decydowały TVN wraz z GóWnianą.
Oczywiście że nie powinniśmy się godzić. Ale można ich podniecenie obrócić przeciw nim i zgłosić ustawę usuwajacą takich ludzi z państwowych posad:).
Pozdrawiam również
zuberegg
Wedle "Faktów" TVN najgorszy
12 Grudnia, 2016 - 20:27
Wedle "Faktów" TVN najgorszy w stanie wojennym był Piotrowicz, potem długo, długo nic i Kiszczak z Jaruzelskim,ale oni to w zasadzie pionki.
Jozio z Londynu
12 Grudnia, 2016 - 23:38
Nie oglądam, ale zapewne jest jak twierdzisz:)
zuberegg
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
12 Grudnia, 2016 - 22:06
Mirosław Naleziński
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika a nie mówiłem (niezweryfikowany) nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
"katarzyna.tarnawska"...13 Grudnia, 2016 - 11:18
Piękne tłumaczenie obecności skompromitowanych ludzi w PISie. "Skoro oni mogą, to dlaczego nie my? ". Na prawdę piękne :).
A tak przy okazji. Ortodoksyjna wiara ludzi w ich idoli, zartówno z PO, jak i PIS, do niczego dobrego nie prowadzi. Władza obdarzona bezgranicznym zaufaniem deprawuje się . Władzy trzeba ciągle patrzeć na łapy, bo w przeciwnym razie zanim się zorientujemy, zrobią z nas swoich niewolników. Nie muszę chyba nikomu tłumaczyć, że wyzwolenie się z niewolnictwa trwa całe dziesięciolecia i pochłania wiele ofiar. Nieszczęściem Polaków jest to, że po wyrwaniu się z łap jednych łotrów, z uśmiechem na twarzy oddają się w łapy drugich. Kiedy w końcu Polak będzie mądry przed szkodą ?.
nie dostaniesz plusów, jeśli masz jakiekolwiek
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
13 Grudnia, 2016 - 14:27
(nawet drobne) uwagi do PiS. To nie portal dla dyskutantów, lecz dla potakiewiczów. Wzajemni adoratorzy...
Mirosław Naleziński
Czy ktoś kto
13 Grudnia, 2016 - 21:23
nazywa przywódców PiS łotrami może spodziewać się plusów? Chyba tylko od KOD-ziarzy i skoro uważasz, że to nie jest portal dla dyskutantów, to co ty tu robisz?
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
To jakaś zadziwiająca
12 Grudnia, 2016 - 21:15
To jakaś zadziwiająca właściwość - uleganie nagonkom. Przypomnieć wypada chośby najważniejsze? Nagonka na JK? Usunąć. Nagonka na Macierewicza? Usunąć. Itd, itp. A taki handel - wykorzystać sprawę Piotrowicza i usunąć wszystkich - czy to nie obrzydliwe? Piotrowicz jest nasz, poprzez te "sprawy", które "załatwiał"; należy go bronić i wspierać, a nie "grać nim".
Stasiek
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika Verita został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
14 Grudnia, 2016 - 01:13
Verita
nagonki to normalka
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
13 Grudnia, 2016 - 10:01
spójrz na moje niknące komentarze, które krytykują niesymetryczną etykę PiS...
Mirosław Naleziński
"Piotrowicz jest nasz"
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
13 Grudnia, 2016 - 14:31
Mirosław Naleziński
Skoro wiesz
13 Grudnia, 2016 - 21:28
ile wziął kasy itd., to podaj dane. Widzę, że wg. ciebie Piotrowicz jest gorszy od Jaruzelskiego i Kiszczaka.
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
7 dni i .......
12 Grudnia, 2016 - 21:32
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
12 Grudnia, 2016 - 21:53
Mirosław Naleziński
@Mirosław Nalezinski
12 Grudnia, 2016 - 22:17
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
w PZPR nigdy nie byłem13 Grudnia, 2016 - 09:59
i nigdy nie wyjechałem za chlebem z Ojczyzny. Miejsce polskiego patrioty jest w Polsce!
Mirosław Naleziński
Kiedy skończyła się Twoja przygoda z Polską?
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
14 Grudnia, 2016 - 00:06
Nie skończyła się, bo bywasz w Polsce? Bo pisujesz na Jej temat z Wysp? Bo pomagasz rodzinie funtami?
Mirosław Naleziński
Mirosław Nalezinski
12 Grudnia, 2016 - 23:42
Każdy wiedział że Piotrowicz był w SW prokuratorem.
Co do Rzeplińskiego też był zwiażany z prokuraturą i to wtedy gdy był w PZPR...Prosze się douczyć...
zuberegg
nie każdy, bo ja nie...
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
13 Grudnia, 2016 - 09:54
Jeśli PiS wiedział, że Piotrowicz był w sw prokuratorem, a teraz rząd ma pomysł, aby jednodniowego milicjanta pozbawić większej części emerytury, to mi coś nie pasuje pod względem etycznym. Ale PiS nie wiedział, że miał medal, że był w egzekutywie i że osądzał przeciwników PRL, więc zwolennicy i wodzowie PiS zostali oszukani, w tym Pan. I z tym musicie się zmierzyć, a nie prosić o douczenie. Ja proszę o uczciwość i poznanie prawdy. A że Rzepliński był w PZPR to też wszyscy wiedzieli i nie pamiętam protestów co do jego osoby.
Mirosław Naleziński
Mirosław Nalezinski
13 Grudnia, 2016 - 13:46
A że Rzepliński był w PZPR to też wszyscy wiedzieli i nie pamiętam protestów co do jego osoby.
Gdzie Pan był ostatni rok:)????
zuberegg
mam na myśli
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
13 Grudnia, 2016 - 14:09
protesty, których podłożem było członkostwo w PZPR. Jeśli protestowano z tego powodu, to należałoby protestować w wielu innych przypadkach. Zatem - protestowano przeciwko p. Rzeplińskiemu podając powód - PZPR?
Mirosław Naleziński
za niebycie..
13 Grudnia, 2016 - 00:43
Wałęsa był czy nie był Bolkiem? był nawet prezydentem a do dziś TE ONE jednodniowi antykomuniści, wypychacze Piotrowicza ze sceny, sprzątają mu pyłki spod butów, dlaczego? bo taka jest ICH potrzeba na teraz, w tej chwili. A może za A.Hodysza się wziąć? Zapomniałem! ten już niestraszny bo wszystko co miał, to już mu z wybuchniętego mieszkania ukradli. Piotrowicz liczył tylko na prawdomówność, zapomniał jednak o wilkach i przyjaciołach. Zwłaszcza tym najważniejszym, który jak usiadł w burmistrzowskim fotelu to tak niefortunnie,że sprężyny z siedziska się wyprostowały wbijając mu się w ciało. Co uniemożliwia mówienie mu prawdy bez szkód wielkich dla niego i pracodawców. I kto ma prawo takich jak Piotrowicz dziś osądzać? owcześni 10 -15 latkowie, którym się rano teleranek nie włączył?
Koniec w PiS o Piotrowiczu. Nachalnemu wsadzić gwizdek. Niech ma i pogwiżdze. Pogadanki, tłumaczenia, dla kogo! po co? Przecież im chodzi tylko o to, że by stłuc butelkę, wymachiwać na oślep "tulipanem" i chodzić po stłuczce w grubych buciorach, żeby był zgrzyt. ŻEBY BYŁ ZGRZYT
ktoś w PiS
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
13 Grudnia, 2016 - 09:57
Mirosław Naleziński
co z jednodniowymi milicjantami?
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
13 Grudnia, 2016 - 10:08
Mirosław Naleziński
Mirosław Nalezinski
13 Grudnia, 2016 - 13:48
Wszystkim pracownikom służb i partii komunistycznyhc winno się obniżyć emerytury i stopnie
zuberegg
proponuję zasadę:
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
13 Grudnia, 2016 - 14:13
jeśli ktoś pracował np. w milicji n miesięcy (1, 7, 25 itd.), zaś przepracował łącznie w Polsce N miesięcy, to wysokość wstępnie obliczonej emerytury powinna być pomnożona przez (N-n)/N.
Mirosław Naleziński
Naleziński nie kombinuj
13 Grudnia, 2016 - 14:48
Tylko biegusiem dołącz do KODomitów i na marsz z ubekami, zamiast te swoje bzdury tu wypisując.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
O Bogu piszesz a jesteś arogantem (bzdury)
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
14 Grudnia, 2016 - 00:04
Ja nie piszę o Bogu, ale dyskutuję w sposób elegancki. I bzdurą jest propozycja ustalenia wysokości emerytury? A dolar za mistrala bzdurą nie jest, bo bzdura wypowiedziana przez guru nie jest bzdurą?
Mirosław Naleziński
@Mirosław Nalezinski
13 Grudnia, 2016 - 16:57
Boisz sie o swoja emeryture czy rente
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Nie, zazdroszczę niemal wszystkim uciekinierom z Polski13 Grudnia, 2016 - 23:58
ich emerytur.
Mirosław Naleziński
Piotrowicz
13 Grudnia, 2016 - 21:33
nigdy nie skazał nikogo, podkreślam NIKOGO za działalność polityczną skazywał kryminalistów.
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
Piotrowicz
13 Grudnia, 2016 - 21:35
nigdy nie skazał nikogo, podkreślam NIKOGO za działalność polityczną skazywał kryminalistów.
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
zdaje się, że Clinton miał kłopoty nie tyle za skubanie
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
14 Grudnia, 2016 - 00:01
stażystki, co za kłamstwa na ten temat, więc oskarżenie (i to chyba tylko jednego Pikula) nie jest jego głównym grzechem. On wspiął się na wysoki poziom, w PiS dzięki zatajeniu i kłamstwom.
Mirosław Naleziński
podwójnie wpisujesz?
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
14 Grudnia, 2016 - 12:46
Co ciekawe, na podglądzie traconych punktów mam minusy dawane w tej samej minucie. Niektórzy bez czytania od razu (z powodu autora - mnie) dają minusy, jak leci...
Np.
14 Grudnia, 2016 - 04:10
14 Grudnia, 2016 - 04:10
14 Grudnia, 2016 - 04:10
14 Grudnia, 2016 - 04:09
14 Grudnia, 2016 - 04:09
14 Grudnia, 2016 - 04:09
14 Grudnia, 2016 - 04:09
14 Grudnia, 2016 - 04:09
14 Grudnia, 2016 - 04:09
14 Grudnia, 2016 - 04:08
14 Grudnia, 2016 - 04:08
W 3 minuty 11 minusów...
Mirosław Naleziński
@Mirosław Naleziński
14 Grudnia, 2016 - 21:53
Może koledzy sprawdzają Twoją czujność, bo ok. 04:00 właściwie większość śpi!
viki
Na pociechę
16 Grudnia, 2016 - 20:03
-24 Punkty blogera 16 Grudnia, 2016 - 12:12 Negatywna ocena wpisu (116)
-6 Punkty komentatora 16 Grudnia, 2016 - 12:05 Negatywna ocena mojego komentarza (6)
-6 Punkty komentatora 16 Grudnia, 2016 - 12:05 Negatywna ocena mojego komentarza (6)
-6 Punkty komentatora16 Grudnia, 2016 - 12:05 Negatywna ocena mojego komentarza (6)
-6 Punkty komentatora16 Grudnia, 2016 - 12:02 Negatywna ocena mojego komentarza (6)
(10 minut, -48 punktów).
Ogólnie - "zwisa mi to i powiewa", po prostu - liczę się z pałakarzami-cichodajkami na blogu.
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
odważny tekst motto i na czasie... -
15 Grudnia, 2016 - 23:49
"Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny, wobec rządu tylko wtedy, gdy na to zasługuje". Mark Twain
Mirosław Naleziński
Chłopie - czy trzeba
13 Grudnia, 2016 - 23:50
Chłopie - czy trzeba zastosować łopatologię, żebyś zrozumiał? Wysłuchaj wystąpienie Piotrowicza, posłuchaj, co mówią ludzie, którzy dzięki Niemu wyszli z trudnych sytuacji i zaczni myśleć! Jeśli to możliwe...
Stasiek
trudno mi się skupić na jego dobroci,
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
14 Grudnia, 2016 - 12:19
skoro wg szlachetnych a ostrych kryteriów PiS obywatele, którzy byli w PZPR na wysokim szczeblu i walczyli nominalnie z opozycją antysocjalistyczną nie powinni być w ogóle rozpatrywani podczas przyjmowania do PiS, a już nie mówiąc, na wyższe szczeble partii czy państwa.
Oczywiście, popierałbym stanowisko PiS i p. Piotrowicza, gdyby zaraz na początku uczciwie podał do powszechnej wiadomości, że popierał PRL, brał taką a taką pensję i premie, dostał mieszkanie i auto, wyjazdy na zagr. wczasy, że dla niepoznaki dostał i zasłużył na medal, dla picu działał w egzekutywie i udawał, że wykłada socjalistyczną etykę dla młodych przyszłych togowych kadr, że wprawdzie oskarżał, ale walczył o ich łagodne potraktowanie.
Mirosław Naleziński
źle oceniany
14 Grudnia, 2016 - 01:15
Mirosławie Czytałeś kiedyś o małym saboiażu w Polsce okupowanej, poczas II wojny światowej? Np kolejarz wysługiwał się okupantowi, pracował na kolei ,miał za co żyć! ale ukradkiem dosypywał piasku do smarownic łożysk. Bohater?ponadodważny obywatel? Zwykly POLAK. Przypomnij sobie "Piosenki zakazane" Na początek nauczyciel muzyki zamyka szczelnie okna kiedy do mieszkania dobiega dźwięk podwórkowj trupy garającej zakazane piosenki, by na koniec, stać w otwartym oknie i głośno jej akompaniować, ryzykując życie dla słusznej sprawy. Znasz wielu takch "bohaterów- muzyków?", że o wielkich: Traugutt, Kukliński itd, nie wspomnę. Większość? Nie! Wielu! z nas chodziłaby po ścianami cichcem, do czasu przerwania ostatniej, psychicznej bariery. Dlatego za wszelką cenę trzeba cenić tych kolejarzy z piaskiem, którzy ze strachem, bo nie byli Kościuszkami ,piasek jednak dosypywali. Zwykły szary ale nieprzeciętny POLAK.
Szkoda, że nie rozumiesz. Kasa i splendory nie muszą być najważniejsze.
Gdy już zrozumiesz, nie będzisz dostawał tylu minusów
Całkowicie Cię popieram, nawet powyżej napisałem o tym
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
14 Grudnia, 2016 - 12:31
(gdyby p. Piotrowicz wszystko wyznał przed wyborami). Miałeś kiedyś pretensje do Clintona (choć to nie nasz)? On jednak miał kłopoty za właśnie kłamstwa i niedopowiedzenia, anie za molestowanie stażystki.
Kukliński został uznany za bohatera, bo o całej Jego działalności wiedział prezydent USA, więc miał owd. Natomiast nasz prokurator nie ma owd, podczas pracy w PRL nie zostawił zapisków, informacji, czy choćby dialogów mówionych osobom godnym zaufania, które mogłyby potwierdzić, że był Wallenrodem czy Kuklińskim.
Wielotygodniowe spory na tle Piotrowicza nie przydają splendoru PiS i naszemu państwu. W sumie Polacy stracili miliony godzin na tę sprawę, a mogli w tym czasie czytać książkę, majsterkować lub inaczej wypoczywać. W Norwegii czy Finlandii obywatele nie maja takich afer i żyją dłużej i spokojniej.
Jestem pewien, ze gdyby prezes PiS, ważniejsi członkowie, posłowie i obywatele popierający PiS znali prawdę wcześniej i obecne kłopoty wynikające z nieujawnienia prawdy, to woleliby p. Piotrowskiego nie widzieć w Sejmie.
Mirosław Naleziński
nie wiecie jaka jest różnica pomiędzy Wałęsą a Piotrowiczem?
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
14 Grudnia, 2016 - 21:05
Mirosław Naleziński
Mirosław Nalezinski
15 Grudnia, 2016 - 00:26
pierwszy najpierw został bohaterem, przywódcą, noblistą i prezydentem, a dopiero potem znajdowano na niego haki
Brednia. Wałęsa został bolkiem już w latach 70. To zapewne pomogło mu w działalnosci opozycyjnej-mógł zgrywać twardziela/ryzykanta przed innymi robotnikami. To zniszczyło go po 89 roku, ponieważ nie potrafił się do bolka przyznać...
zuberegg
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
już drugi raz nie czytasz ze zrozumieniem15 Grudnia, 2016 - 23:55
Jeszcze raz przeczytaj z uwagą - "pierwszy NAJPIERW został bohaterem, przywódcą, noblistą i prezydentem, a dopiero POTEM znajdowano na niego haki". Odróżniasz fakt zostania agentem od nagłośnienia tego faktu?
Mirosław Naleziński
Mirosław Nalezinski
16 Grudnia, 2016 - 16:05
Śp. Walentynowicz czy Wyszkowski już dawno mówili że Wałęsa to bolek....Ten temat pojawił sie w czasie strajków juz w latach 80...
zuberegg
Piotrowicz powinien zostać! Dlaczego?
14 Grudnia, 2016 - 02:44
Wystarczy, że Piotrowicz przeprosi i usunie się w cień... Coś w tym stylu całkiem niezauważalnie bąknął S.Neumann, a co wyjaśnia wszystko. Odsunąć Piotrowicza od prac nad ustawami dot.TK, sądownictwa. Zbyt dobrze się na tym zna.
Pozdrawiam.
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
contessa
14 Grudnia, 2016 - 11:35
Piotrowicz powinien odejsć zaraz po zakończeniu sporów o TK...
Pozdrawiam
zuberegg
"Słuchajcie, mam pomysł" (ze spotkania* członków PiS) -
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
14 Grudnia, 2016 - 12:51
Mirosław Naleziński
Zuberegg
14 Grudnia, 2016 - 15:16
Casus Piotrowicz to wyjątkowo sztucznie rozdmuchana przez PO granda, tak samo jak sztuczny jest jej argument. PO w ogóle nie chodzi o jego przeszłość, jej chodzi o to by został jak najszybciej odsunięty od wszelkich prac - nad TK, od prac nad reformą sądownictwa. Prace nad TK powoli się kończą, TK jest dla platfonsów stracony ale nie mogą sobie pozwolić na utratę wpływów i konfitur np. w SN i przy całym korycie Kasty Nadzwyczajnych Ludzi. O to właśnie jest ten cały wrzask i robienie z Piotrowicza persony non grata. Przecież jego nie wybrał PiS, PiS go tylko włączył do listy wyborczej i wybrali go wyborcy! To właśnie oni ocenili, że Piotrowicz na ich głos zasługuje mimo tej "przeszłości", którą rozdęła teraz Platforma. Ty wiesz jaki inny powód przedstawiły platfonsy by S.P. został usunięty? A bo z bezczelnym uśmiechem przedstawia swoje racje - coś w tym stylu. Gdzieś wPolityce.pl natknęłam się na ten "ciężki argument". Czyli co - znów znana merytoryka platfonsów typu "nie bo nie i już!". I jak tu się liczyć z takim oponentem. Odsunięciem Piotrowicza w trakcie prac nad reformą sądownictwa PiS ma strzelić sobie w kolano albo w jeszcze czulsze miejsce bo tak żąda sobie Platforma? Dziś PiS ma usunąć Piotrowicza, a jutro Platforma natychmiast kijem w jej szprychach zrobi jakiegoś następnego "Piotrowicza" i zacznie wołać "musi odejść".
O co w sumie w tej zabawie chodzi? Chodzi o to żeby pokazać obywatelom, że w PiS nie rządzi PiS bo jest tak nieudolny, że nawet w swoich szeregach rządzić nie potrafi (a co dopiero rządzić państwem) i ona - Platforma - "nie chcem ale muszem", musi za PiS rządzić w PiS... Intryga to z piekła rodem i grubymi nićmi szyta (tuskowymi) ale Platforma wszelkich środków próbować musi, a nuż jej się uda zbajerować Polaków i sami odsuną PiS.
Na pewne rzeczy warto spojrzeć z dalszej perspektywy. Wtedy często widać, że pod dnem jest jeszcze jedno, a gdy w grze jest Platforma Obywatelska to na 100% tych den jest o wiele więcej...
Pozdrawiam.
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Dzięki Contesso
14 Grudnia, 2016 - 20:59
że jasno wyartykułowałaś przyczyny nagonki oraz platformerskie głębokie dna.
Jak dotychczas - nie wszyscy je dostrzegają.
Raz jeszcze - wielkie dzięki.
Pozdrawiam,
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
Drugim znanym członkiem PZPR, który za komuny był
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
14 Grudnia, 2016 - 21:25
znaczącym działaczem partyjnym (cenzor!) jest Czesław Małkowski, który doszedł do władzy w Olsztynie po politycznych trupach. Nie wystarczyła mu opinia szarej eminencji w olsztyńskim ratuszu, którą zdobył pod koniec lat 90. Wolał być na szczycie. Jak to się stało, że na tak eksponowane stanowisko awansował były cenzor i dawny sekretarz PZPR?
Mirosław Naleziński
Gdyby podczas wyborów wyborcy znali całą prawdę
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
14 Grudnia, 2016 - 21:12
o prok. Piotrowiczu i by go wybrali, to wybór byłby do uznania. Jednak wielu z wyborców dzisiaj by wycofało swoje poparcie, gdyby doszło do nowych wyborów. Mało tego - zgodnie z pisowskimi standardami - gdyby znano przeszłość prokuratora, to by go Prezes na listę nie wpisał, bo postawił wysoko moralną poprzeczkę, co jest przecież wszystkim znane!
Mirosław Naleziński
Ty to ciemniejszy jesteś od
14 Grudnia, 2016 - 21:31
Ty to ciemniejszy jesteś od dupy murzyna
"W wyborach parlamentarnych w 2005 został wybrany na senatora VI kadencji z ramienia Prawa i Sprawiedliwości w okręgu krośnieńskim. Od 5 czerwca 2007 do 16 listopada 2007 zajmował stanowisko sekretarza stanu w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Reprezentował też Senat w Krajowej Radzie Sądownictwa.
W wyborach parlamentarnych w 2007 po raz drugi uzyskał mandat senatorski, otrzymując 110 085 głosów. Również z ramienia PiS wystartował do Sejmu w wyborach parlamentarnych w 2011. Uzyskał mandat poselski, otrzymując 12 325 głosów w okręgu wyborczym nr 22. W wyborach do Parlamentu Europejskiego w 2014 startował z listy Prawa i Sprawiedliwości w okręgu nr 9 w Rzeszowie i nie uzyskał mandatu eurodeputowanego, zdobywając 8271 głosów
Czyżby rozstanie z Ojczyzną miało taki negatywny wpływ na
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
15 Grudnia, 2016 - 09:50
kulturę osobistą? Pewnie myślisz, że jesteś bielutki jak anielskie podplecze... Piszemy tu o czasach obecnych, a Ty cytujesz wyniki sprzed lat?
Dziwne imiona uprawdopodobniają największe idiotyzmy.
Mirosław Naleziński
:-O:-O:-O To przed laty na Piotrowicza głosowały dinozaury???
15 Grudnia, 2016 - 11:30
Aaaale jaja!
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Jest błąd, czy go nie ma?15 Grudnia, 2016 - 15:30
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być" - zamiast "jako" powinno być "jak"?
Inne przykłady - nie traktuj go jak psa, nie traktuj jej jak dziecko, nie traktuj ich jak uczniaków. Chyba o O za dużo?
Mirosław Naleziński
Mogę zmienić na - "Sezon na bałwany trwa cały rok"
15 Grudnia, 2016 - 18:06
Miałam tu kiedyś i taką sygnaturkę, akurat 6 tygodni temu się zaktualizowała....
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
omówienie cytatu16 Grudnia, 2016 - 00:48
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
A może nasz naród nie chce być traktowany jak duży naród? Tacy Holendrzy, czy Norwegowie nie są dużymi narodami i są lepiej traktowani od nas. To nie zależy od wielkości narodów. To zależy od sumy wielu czynników - historii, w tym okupacji i zaborów, od szanowania się danych przedstawicieli przez samych siebie (Holendrzy nie pracują przy polskich kwiatach, ale jest odwrotnie), od zarobków (poziomu życia), ważności wiz w świecie, wynalazczości na liczbę mieszkańców, śmiertelności niemowląt na 1000 urodzeń, od wartości i ważności zasobów naturalnych itp. itd. Przeciętny Niemiec, Francuz, Polak, Grek czy Rumun doskonale wiedzą, jak są postrzegani w Europie i na świecie, czyli jaki sort mają. Cytat mnie nieco niepokoi, bo sugeruje, że LK wyżej traktuje obywateli większych państw, niż mniejszych, że chciałby, aby Polska była traktowana jak (nie "jako") duży kraj, bo mniejsze są gorsze? Co na taki cytat mają powiedzieć Czesi, Słowacy, Holendrzy, Słoweni?
Jeśli miliony Polaków wyjeżdżają z Polski, przez co pomniejszają wielkość naszego narodu w granicach państwa, to czy sabotują Polskę? A do tego zwykle pracują za mniejsze pieniądze i na wstydliwych stanowiskach? To jak ma Europa nas traktować? Jak wyrobników, cwaniaków (sprawa zasiłków), dziadów? Nawet jeśli Polak tam pracuje jako lekarz, wykładowca czy spawacz, to i tak zmniejsza nasze starania dojścia Zachodu pod względem zamożności, czyli siły (bo to jest ważny czynnik, poza siłą militarną), czyli opóźnia cytowany sen o wielkości Polski.
Jak tam traktowane są nasze Polki? Aby być wielkim narodem, to przede wszystkim nie należy wysługiwać się obcym ani przy zlewie, ani w łożu.
Mirosław Naleziński
Re: omówienie cytatu
16 Grudnia, 2016 - 02:11
"A może nasz naród nie chce być traktowany jak duży naród? (...)
To nie jest omówienie cytatu "Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński", tylko zwykłe gdybanie ćwierći ćwierćinteligenta co by było gdyby np. Tomczyk w obecności Schetyny powiedział Grabcowi, że prezes PO jest cieniasem, a rzecznik PO większym idiotą od Brejzy, Siemoniaka i Kierwińskiego do kupy wziętych choć to nieprawdą jest dopóki prezes Rzepliński nie wypowie się jako Zgromadzenie Ogólne TK.
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Mirosław Nalezinski
16 Grudnia, 2016 - 16:08
Mamy takich sąsiadów że, albo będziemy mocni, albo nie będzie nas w ogóle...
zuberegg
"Ty to ciemniejszy jesteś od..."
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
15 Grudnia, 2016 - 23:57
Miałeś wymowniejszy tytuł - "Ty to ciemniejszy jesteś od dupy murzyna", ale się opamiętałeś?
Mirosław Naleziński
contessa
15 Grudnia, 2016 - 00:22
Oczywiście wiem że PO nie chodzi o przeszłość Piotrowicza, że chodzi o atak na PiS-gdzie według opozycji każdy pretekst jest ok.
Ja po prostu wolę by ludzi z taką przeszłością nie eksponować, a najlepiej odsunąć ich wszystkich od państwa.
Pozdrawiam
zuberegg
Oglądam Wiadomości TVP1 i nie takie drobiazgi są wytykane innym
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
15 Grudnia, 2016 - 08:41
"Oczywiście wiem że PO nie chodzi o przeszłość Piotrowicza, że chodzi o atak na PiS-gdzie według opozycji każdy pretekst jest ok".
Taki Mazguła daje asumpt do wrzawy na kilka dni, zaś Piotrowicz na całe tygodnie... Żadna z partii nie zrezygnuje z jakiegokolwiek potknięcia przeciwnika. To samo było podczas wyborów Clinton-Trump.
Mirosław Naleziński
Zuberegg re:15 Grudnia, 2016 - 00:22
15 Grudnia, 2016 - 12:05
Piszesz - "Ja po prostu wolę by ludzi z taką przeszłością nie eksponować" (...)
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
w sumie w Niemczech Zachodnich także doceniano
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
15 Grudnia, 2016 - 09:39
prawników awansowanych w latach np. 1933 - np. 1942, bowiem kto w zniszczonych Niemczech lepiej znał się na prawie jak nie sędziowie i prokuratorzy z tych lat? Ci gorsi posiedzieli nawet parę lat za swe niecne uczynki, ale w końcu wyszli i z werwą zajęli się nowymi Niemcami.
Mirosław Naleziński
sorki, po minusach widzę, że jednak Niemcy są wporzo
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
15 Grudnia, 2016 - 09:43
i nie doceniano w Niemczech nazistowskich togowców; prawie nikt z nich nie znalazł roboty w temidzie. Dzięki za wyjaśnienie - zrozumiałem owe inteligentne minusy nawet bez komentarzy wyjaśniających moje błądzenie.
Mirosław Naleziński
Niemcy są wporzo...
16 Grudnia, 2016 - 17:57
„Volksdeutschów nie sieją, rodzą się sami. Pije do najnowszego przedstawienia na deskach Maxim Gorki Theater w Berlinie, przedstawienia pt. 'O dwóch takich co ukradli księżyc', w którym robi się komedię z lotu prezydenta Lecha Kaczyńskiego do Smoleńska” - mówi Witold Gadowski w swoim najnowszym komentarzu tygodnia na YouTube.„Niemcy lubią jak Polska leży i kwiczy, jak jest na kolanach i można tu sprzedawać gorze wyroby chemiczne, gorsze samochody, wszystko gorsze i drwić sobie z Polaczków. A jak Polacy mają silniejszy rząd i zaczynają mówić o tym czego chcą, to wtedy są w Berlinie nielubiani” - mówi Gadowski i ujawnia kto odpowiada za ten spektakl.
: http://www.stefczyk.info/publicystyka/opinie/gadowski-polacy-chca-prawdziwego-katolicyzmu,18804806383#ixzz4T19CICOl
Verita