Blady strach
Patrzył zdumiony na uzbrojonego mężczyznę: Czy te naboje, w jego karabinie, są prawdziwe?
Dopiero, kiedy padł trafiony nimi jakiś człowiek, zreflektował się przerażony: Tak, to są prawdziwe naboje! A ludzie, którzy wtargnęli do wnętrza lokalu, to terroryści!
Co myślą zaskoczeni niespodziewanym atakiem ludzie? Zwłaszcza, kiedy napaść przybiera obraz znany wyłącznie z ekranów telewizyjnych? To nie może być prawda, konstatują, to tylko „efekty pirotechniczne”, towarzyszące koncertowi modnego zespołu.http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,W-Le-Bataclan-feralnego-wieczora-... A może fajerwerki? Cokolwiek, byle nie rzeczywistość! Krwawa, przerażająca rzeczywistość!
Czy multikulti miało sens? Zastanówmy się tylko, ile zła, jak wiele żalu i gniewu sprawił ten chory eksperyment. Wizja wymieszania ras, w celu wykreowania społeczeństwa o melanżowym http://synonim.net/synonim/melan%C5%BC wizerunku i takimże genotypie, była z góry skazana na porażkę.
Kiedyś, czarnoskóry synek mojej znajomej, głośno zauważył, że wolałby mieć takie ciało, jak otoczenie, w którym akurat przebywał. Była impreza, gdzie towarzystwo stanowili wyłącznie biali goście. Na nic zdały się tłumaczenia, że kolor jego skóry jest ładniejszy i wszyscy mu tego zazdroszczą. Wiedział swoje i chciał być jak matka, jak oni wszyscy.
Ktoś powie: dzieciak. Zmieni mu się z wiekiem. No, może…
Często za wzór tolerancji dla inności stawiana jest Ameryka, a zwłaszcza Stany Zjednoczone. Pewnie tak jest, bo i na prezydenta wybrano kolorowego Amerykanina. Typowe multikulti. Jednak, pomimo wszystko, na myśl nasuwa się znana postać, która choć zdobyła miliony fanów i osiągnęła niebotyczne sukcesy artystyczne i finansowe, nigdy nie zaakceptowała swojego wyglądu i do końca życia dążyła do uzyskania zewnętrznych cech białej rasy.
Czy „Biała Europa” jest w stanie pokochać wszystkie swoje dzieci, bez względu na ich kolor skóry i kulturowe predyspozycje? Myślę, że potrafiłaby to osiągnąć wcześniej, czy później, bo zachodnia cywilizacja jest otwarta na wszelkie eksperymenty i innowacje. Musiałyby jednak minąć stulecia, wypełnione wzajemną życzliwością i powszechnym dostatkiem. Dobrobyt sprzyja gościnności i tolerancji. Zakładając, że byłoby to osiągalne, po kilkuset, wspólnie przeżytych latach, owoce wielokulturowości smakowałyby wybornie.
Niestety. Klęska polityki multikulturowej wzięła się z prostej przyczyny. Nie brano pod uwagę oczekiwań, dążeń i innych ważnych, a utajnionych, powodów, dla których Europa stała się popularnym miejscem emigracji. Liczyła się jedynie wola gospodarzy, którzy przyjmując miliony ciemnoskórych imigrantów, skupili się wyłącznie na własnych interesach, zakładając, że tolerancja dla obcych, będzie dostatecznym zadośćuczynieniem za ich wkład w budowę wspólnoty.
Nie tego oczekiwali przybysze. Ich wyobrażenia życia na europejskim kontynencie sięgały wyżyn. Te, podniebne, wyimaginowane światy, miały spełnić marzenia o równości społecznej, gdzie osoba białego, zapamiętana jako obraz kolonisty i wyzyskiwacza, spadłaby do rangi przeciętnego obywatela, o jednakowych prawach i obowiązkach.
To nie tolerancji potrzebowali imigranci, ale równości. Nie otrzymali tego, bo to, po prostu, jest niemożliwe! Poza względami zewnętrznymi, istnieje zbyt wiele różnic kulturowych i mentalnych , nawyków i obyczajów, wierzeń i obrządków. Jesteśmy inni!
Nie osiągając zamierzonych celów, radykalni imigranci weszli na drogę przymusu, terroru i gwałtu. Tym sposobem postanowili osiągnąć przewagę. Aby zdominować ludność tubylczą, doprowadzając ją do postawy uległej, zależnej i bezwolnej, należało tylko odpowiednio silnie i bezwzględnie przeprowadzić szeroką akcję dominacji.
Ostatnimi laty, wielokrotnie byliśmy zasypywani informacjami o incydentach z udziałem kolorowych mniejszości narodowych. Płonęły przedmieścia Paryża. Krew lała się na ulicach Marsylii, Hamburga, Londynu i wielu innych europejskich miast. W ich następstwie rosły przywileje dla tych grup społecznych, nasilały się inicjatywy promujące wielokulturowość jako najlepsze lekarstwo na osiągnięcie porozumienia. Tolerancja stała się prawem ponad inne. Stała się dyktatem.
Redukowano i eliminowano z europejskiego życia obyczajowego wszelkie symbole odnoszące się do chrześcijańskiego dziedzictwa, usuwając w ten sposób ewentualne przyczyny scysji i zadrażnień. Równocześnie zezwalano na promocję i szerzenie religii wyznawanej przez imigrantów, nadając jej rangę porównywalną z prawami określonymi w europejskich kodeksach karnych i cywilnych.
Niestety, metody te nie przyniosły oczekiwanych efektów, a rosnące w liczebną siłę środowiska imigranckie, wykorzystując prawa i przywileje wynikające z tolerancji, zdominowały bierne i bezbronne społeczności zamieszkujące Europę.
Obserwujemy szybki rozkład misternie tworzonych form etnopolitycznych. Rozpadają się fantastyczne, wzniosłe projekty wielokulturowego mulikulti. Płoną wizje świata bez granic i ras.
Ich zgliszcza i ruiny, zasypały dzisiejszej nocy Paryż. Jak zapowiadają inicjatorzy nowej wizji świata, po Francji, przyjdzie czas na pozostałe kraje opanowane dyktaturą tolerancji.
Czy można zatrzymać ten proces? Pewnie można, ale kto wie, jak?
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 8860 odsłon
Komentarze
Można zatrzymać w rok
14 Listopada, 2015 - 20:32
Wystarczy zmienić więzienia w dochodowe obozy pracy i przywrócić równość wobec Boga i Prawa, wyrzucając do kąta sprawiedliwość społeczną. Przywrócić trzeba też oczywiście karę śmierci. Tylko i aż tyle.
Pacyna, należy przywrócić równość w egzekwowaniu prawa
15 Listopada, 2015 - 20:05
Taki przykład Ci podam. Jest gimnazjum na Pradze, jedno z wielu, o charakterystycznym rysie wynikającym z przynależości dużej części uczniów do "praskiej elity". To specjana grupa, o skłonnościach do samostanowienia i nawykach odziedziczonych po wielu pokoleniach. Trudna to młodziez i niezmiernie konfliktowa. Pojawiła się ostatnio w ich szkole para muzułmanek w chustach na głowach. Co zrobili weseli chłopcy z ferajny? Oprotestowali te chusty! No bo jak to? Im, za nakładanie kapturów na głowy wychowawcy tną punkty ze sprawowania, a te zakwefione dziewuchy mogą sobie używać "maskirowki" za friko?
Nie pomogło.
Teraz, dla odmiany,chłopaki i dziewczyny paradują po szkole w kapturach, a za muzułmankami wołają, że jest bombowo i Allah...
Co zrobić z tym koksem? Ja uważam, że należy pozwolić dziatwie szkolnej nosić na głowach to, co jej się podoba. czy to będzie kaptur, chusta, czy moherowy beret z antenką. I będzie dobrze. Co Ty na to? Co Wy, Niepoprawni, o tym myślicie?
Zwolennicy multi-kulti macie krew na rękach!
14 Listopada, 2015 - 21:50
http://parezja.pl/zwolennicy-multi-kulti-macie-krew-na-rekach/
Józiu, co się z Tobą dzieje?
15 Listopada, 2015 - 09:41
To Ty kpiłeś z tych, którzy ostrzegali przed przyjmowaniem tych emigrantów do Polski, to Ty pisałeś, że udajemy katolików. To Ty pisałeś, że w Anglii nie ma z muzułkami problemów, co jest kłamstwem. Pisałeś także, że nie czujesz się w Londynie zagrożony. Nasze argumenty nie docierały do Ciebie, manipulowałeś i ignorowałeś nasze pytania. Czy Twoja przemiana jest prawdziwa, czy udajesz i dalej byś chciał Polsce wcisnąć tych muzułków, tak jak Kopaczka i reszta tej Polszewickiej, antypolskiej bandy.
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
@Roman z USA
15 Listopada, 2015 - 12:48
Romanie, nic sie nie zmienilo. Bylem,jestem i zawsze bede za pomocom dla ludzi ktorzy tej pomocy wymagaja.Tego wymaga zwykla ludzka uczciwosc,tego wymaga moja religia, i zwykle ludzkie odruchy na widok ludzi znajdujacych sie w takiej czy innej potrzebie. Nie jest dla mnie wazne skad jest,jakiego koloru skory,czy tez jakiej religi jest wyznawca. Pisalem ze nalezy pomoc uchodzcom w ograniczony sposob, i na miare mozliwosci danego kraju. Nie wkladajmy wszystkich do jednego worka.To bledne myslenie.
Pamietaj ze kazdy kij ma dwa konce.Czy jestes przekonany ze nigdy, ale to juz nigdy, to my nie bedziemy takiej pomocy potrzebowac. Masz taka gwarancje ??
Pozdrowienia
Józek! - Przestań pitolić!
15 Listopada, 2015 - 14:30
Jak chcesz pomagać tym kozojebom we Francji, to czemu nie! Wyślij im co najmniej 100 sztuk kałachów i 10 kg plastiku C4. Będą bardzo zadowoleni z twojej... pomocy "humanitarnej".
A jak wyślesz im kilkaset funtów, to kupią... paczkę nabojów kal. 7,62 mm do kałachów. Natomiast gdy wyślesz im żywność i napoje, to demostracyjnie wyrzucą te dary do śmietnika nagrywając z tego aktu "podziękowania" film, publikując go w internecie.
P.S.
Rozumiem, że borykasz się z dolegliwą chorobą oczu,
ale nie oznacza to, byś nie widział, o co chodzi muzułkom.
___________________________
"Pisz, co uważasz, ale uważaj, co piszesz".
© Satyr
@Satyr
15 Listopada, 2015 - 17:39
Łaski z mojego miłosierdzia czerpie się jednym naczyniem, a nim jest - ufność.
http://www.zaufaj.com/faustyna-cytaty-dzienniczek.html
Józek! - Jeśli już "szarpnąłeś się" na cytowanie słów...
15 Listopada, 2015 - 18:44
... Jezusa, które wypowiedział do św. s. Faustyny, - nie oznacza to, że rozumiesz te słowa.
Zmień zatem lekturę, bo ta jest dla ciebie za trudna. Po prostu nie rozumiejąc jej, źle argumentujesz swoje poglądy. Twoim argumentem jest po prostu... głupota, której dajesz wyraz w swoich komentarzach dotyczących przedmiotowego tematu, tzn. kozojebów.
Zarówno w Starym Testamencie, jak i w Nowym Testamencie Pisma Świętego oraz w zalinkowanym przez ciebie materiale nie znajdziesz ani jednego zdania, które nakazywałoby niesienie pomocy złoczyńcom i mordercom tylko dlatego, by czynili jeszcze większe zlo i jeszcze więcej ludzi mordowali. Amen.
___________________________
"Pisz, co uważasz, ale uważaj, co piszesz".
© Satyr
Józefie, Satyr ma rację!
15 Listopada, 2015 - 19:21
Gdyby Chrystus był tak pobłażliwy dla złoczyńców jak myślisz, sprawiłby, że ci dwaj, ukrzyżowani obok niego, ocaliliby jakoś swoje życie. Oni jednak umarli, za karę umarli, według surowego ludzkiego wyroku. Oni akurat, byli s
prawiedliwie osądzeni.
Ci wszyscy "niewinni" Syryjczycy, nawet chrześcijanie tamtejsi, są z tego samego pnia co islamiści. Parę miesięcy temu sieć obiegła fotka takiego chrześcijańskiego Syryjczyka, który w odwecie za mordy, ściął głowę islamskiemu fanatykowi. Ludziska na fejsie cieszyli się, że zuch chłopak i tak trzymać! Głupota i brak wyobraźni!
Chrześcijaństwo to konglomerat przeróżnych odłamów. Warto pamiętać, kto na Wołyniu palił kościoły i szlachtował księży. Czy to aby nie byli chrześcijanie?
Józefie, Józefie, chcesz pomóc Arabom, walcz o pokój w krajach Afryki i Bliskiego Wschodu. To jedyny sposób na nasze wyjście z matni. Pozdrawiam
@matka trzech córek
15 Listopada, 2015 - 19:32
"Józefie, Józefie, chcesz pomóc Arabom, walcz o pokój w krajach Afryki i Bliskiego Wschodu."
za stary, za chory, za leniwy :-))))))
M3C polecam :
http://1do10.blogspot.co.uk/2015/11/sens-za-i-cierpienia.html
Pozdrowienia ze stolicy wszelkiego zla
Witaj Józiu,
15 Listopada, 2015 - 20:13
Imponuje mi Twoje dobre serce.
Do pewnego czasu kwestia miłosierdzia wydawała mi się dziecięco prosta. Na dziś, albo to sobie trochę skomplikowałem, albo to jest trochę skomplikowane.
Kiedyś zapragnąłem wybudować na swojej działce Drogę Krzyżową. Intencja szlachetna, więc uważałem, że odpowiedź na moją modlitwę to tylko kwestia niedługiego czasu. I nie myliłem się. Co do czasu. W prezencie dostałem ... drogę własnego krzyża.
Miłosierdzie Boga chodzi własnymi ścieżkami.
Jeśli miłosierdzie jest najwyższą formą miłości, a miłość jest ofiarną troską dla zbudowania drugiego człowieka, to postawa miłosierdzia wymaga głębokiego namysłu. By budować.
Gdyby nie zagrożenie terroryzmem, akt miłosierdzia byłby bardzo prosty. W obecnych okolicznościach trochę się ten akt komplikuje, toteż należy szukać takich rozwiązań, by jednocześnie i pomóc potrzebującemu, i nie pozwolić, by stan zapalny idący za potrzebującym zamienił się w pożogę.
Ciepło pozdrawiam.
dratwa3
Wolność słowa bez odpowiedzialności za słowo staje się słowną chuliganką.
@dratwa3
15 Listopada, 2015 - 21:35
"Miłosierdzie Boga chodzi własnymi ścieżkami."
pewnie tak, zalezy jak do tego podchodzi kazdy z nas, indywidualnie i ze zrozumieniem tego slowa.
"W obecnych okolicznościach trochę się ten akt komplikuje, toteż należy szukać takich rozwiązań, by jednocześnie i pomóc potrzebującemu"
i tu tez pelna zgoda, nalezy takich rozwiazan szukac a nie odrzucac tylko dlatego ze to arab,muzulmanin i jeszce "niepoprawny" kolor skory
http://www.teologia.pl/m_k/zag08-2h.htm
Pozdrawiam z duzym jak zwykle plusem
Józio
15 Listopada, 2015 - 21:45
Odwzajemniam pozdrowienia.
Plusa oczywiście też :)
dratwa3
Wolność słowa bez odpowiedzialności za słowo staje się słowną chuliganką.
Przed chwilą przeczytałem, że
15 Listopada, 2015 - 22:56
Przed chwilą przeczytałem, że Witold Waszczykowski ma ciekawy pomysł na pomoc potrzebującym.
http://wpolityce.pl/polityka/271918-waszczykowski-jesli-do-europy-wjechalo-kilkaset-tysiecy-mlodych-syryjczykow-to-mozna-z-nich-stworzyc-wojsko
Pozdrawiam.
dratwa3
Wolność słowa bez odpowiedzialności za słowo staje się słowną chuliganką.
@dratwa3
16 Listopada, 2015 - 20:00
Trudno sie nie zgodzic z wypowiedzia W.Waszczykowskiego - ma pelna racje
Przestańmy słuchać propagandzistów multi-kulti!
14 Listopada, 2015 - 21:52
Gniew, ból, smutek, wściekłość. Mieszane uczucia potęgują się w chwili takiego zamachu w tak wielkiej skali, jaką miał wczorajszy atak w Paryżu. Ale uczucia wobec kogo?
http://www.fronda.pl/a/wojcik-przestanmy-sluchac-propagandzistow-multi-kulti,60433.html
Dwóch zamachowców to "uchodźcy",
15 Listopada, 2015 - 08:46
za przyjmowaniem których agitowaleś na NP.
Jesteś Polakiem? Zastrzeliłbym się, gdyby w moich żyłach płynęła inna krew. W. Łysiak
Szkoda tych niewinnych ludzi
15 Listopada, 2015 - 06:56
Lewactwo zorganizowalo multi kulti a teraz europa ponosi tego konsekwencje. Jak to moj syn mowi : chcieli multi kulti teraz maja multi bombi. Przyczyna tego burdelu jest jednak bardziej gleboka. Jest tego wiele. Historja, religja, wojny, roznice cywilizacyjne to tylko kilka z przyczyn obecnego stanu rzeczy z emigrantami z Afryki.
Rozaniec, karabin, Bog, Honor i Ojczyzna.
casey
Ale na to lewactwo
15 Listopada, 2015 - 09:57
europejski plebs głosował i pozwalał zamieniać kościoły na kina, magazyny i inne lokale. Historia Francji i innych państw zachodnioeuropejskich to długi okres kolonizowania i wyzysku wielu państw, zasieli wiatr, dzisiaj zaczynają zbierać burze.
Pozdrawiam
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
Francotirador, Zachód ma też swoje własne rozliczenia z Afryką i
15 Listopada, 2015 - 20:27
Nie rozumiem, dlaczego, tak uparcie wpiera się nam wspólną odpowiedzialność za los imigrantów, czy uchodźców? Co my mamy wspólnego z nimi? Na litość boską! Dlaczego nikt nie zająknie się nawet o wiekach kolonizacji, o handlu niewolnikami i szeregu innych powiazanych z tym działań. Często ludobójczych i wołających o pomstę do nieba.
My mamy swoje kłopoty, wynikające z opóźnienia w rozwoju, spowodowanego okupacjami, nadmierną eksploatacją i całą masą innych, niezliczonych efektów rabunkowej polityki z poprzednich wieków.
Nie możemy przyjąc uchodźców tak, jak zrobili to nasi przodkowie przed wiekami. Wtedy, Polska była krainą mlekiem i miodem płynącą, a dzisiaj jest pobojowiskiem na łaskawym garnuszku Unii. Straszą nas, że kiedy cofną łaskawą rękę, padniemy z niewydolności.
Nie stać nas. To raz! Nie zasłużyliśmysobie na to, to dwa!
Zachód ma wspólną historię opartą o kolonializm, a i tak nie znalazł wspólnego języka z Imigrantami. Jakie my mamy szanse, by to osiągnąć? Na jakiej płaszczyźnie? Jakim cudem?
MTC, nie zgadzam się
15 Listopada, 2015 - 21:24
z częścią Twojego komentarza, a mianowicie z tą, która mówi, że jesteśmy na łaskawym garnuszku Unii, czyli Niemców. Ta "junia" doprowadziła do zniszczenia naszego przemysłu, przejęła dużą część wykształconej kadry inżynieryjnej i fachowców. Niemcy pozbyli się silnego konkurenta a więc nie mają bezrobotnych (poza nową falą muzułków). Dalej płacimy "junijne" składki, które wracają do Polski, to są nasze pieniądze, a ponieważ POlszewicy robili wszystko aby ich nie wykorzystać w całości, to i one także wracają w dużej części do "junii". Polacy zamiast płacić podatki na to co potrzebne Polsce, dokładają się do zapewnienia dobrobytu wrogich nam Niemiec. Do tego należy dodać także olbrzymie kary nakładane na polskich rolników za "nadprodukcję" i inne bzdury wymyślone przez UE, po to aby zniszczyć także polskie rolnictwo. Tym razem bez moich punktów.
Pozdrawiam
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
Roman z USA:
15 Listopada, 2015 - 21:45
Gdyby było tak, jak piszesz, PiS nie podkreślałby tak silnie sensu kontynuacji polityki unijnej. Pobojowisko, o którym mówię, to skutki działań różnorodnych mafii dokazujących bezkarnie w pierwszych latach transformacji ustrojowej. Przygotowano teren pod uprawę i operacja trwa... A Unia? Ani z nią, ani bez niej, Romanie. Taki nam los zgotowano.
Potrzeba zmian, czasu i fury pieniędzy, by odwrócić sytuację. Mam wielką nadzieję, ze to się uda. Pozdrawiam:)
PiS nie ma wyboru,
16 Listopada, 2015 - 07:59
musi tak mówić aby nie ściągnąć na siebie gromów całej Unii, to jest własnie dyplomacja, co innego się myśli a co innego mówi. Wdepnąć w tę "unię" było łatwiej aniżeli pozbyć się z butów tego w co się wdepnęło. Wiele państw chciałoby dzisiaj wystąpić z tego w co wdepnęły, ale nie jest to takie proste. Jeszcze trudniej jest wystąpić tym państwom, które przyjęły euro. Dlatego tak bardzo Tusk popychał Polskę do przyjęcia tej waluty. Ta cała Unia to jedna wielka mafia, a w Polsce największą była i jest dalej ta POlszewicka, ze swoim parasolem ochronnym nad mniejszymi, ale powiązanymi właśnie z tą największą. Gdy ta mafia przegrała wybory, w Niemczech lament trwa do tej pory. Jest tak jak piszesz, potrzeba zmian, a przede wszystkim spokoju i aby było możliwe dokonanie zmian, trzeba całkowicie unieszkodliwić tę mafię, bo jest ranna, ale ciągle żyje. Dobro Polaków ich nie interesuje, nie mogą w tej chwili gryźć, ale ciągle plują jadem. "Ani z Unią, ani bez niej", zgadzam się, dlatego należy wspólnie z mniejszymi państwami bronić się przed brukseską mafią kierowaną z Berlina, a gdy nadarzy się okazja wyrwać się z jej pazurów.
Pozdrawiam
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
Ludwiku Święty
15 Listopada, 2015 - 08:45
wstaw sie u Wszchmogącego Boga za swój kraj i Europę, niech Duch Święty sprawi by zaczadzone umysły rządzących Zachodem przejrzały, że wróg z którym walczyłeś w Ziemi Świetej jest teraz w Europie.
Jesteś Polakiem? Zastrzeliłbym się, gdyby w moich żyłach płynęła inna krew. W. Łysiak
Ciekawe
16 Listopada, 2015 - 06:34
Dostać minusa na NP za modlitę do katolickiego świetego.
Jesteś Polakiem? Zastrzeliłbym się, gdyby w moich żyłach płynęła inna krew. W. Łysiak
dyktatura tolerancji
15 Listopada, 2015 - 08:52
Bardzo celne pojęcie - dyktatura tolerancji. Lewaccy przywódcy UE postanowili zmienić kontynent i jego mieszkańców według recept komunistucznych szaleńców z zachodu - Gramcsiego czy Sartre'a. Temu sluży niszczenie chrześcijaństwa i zastępowanie go jakimś kisielem "wielokulturowości". Poza tym "poprawność" a tak naprawde dązenie do stworzenia europejskiego lewackiego obozu koncentracyjnego podpowiedziała unijnym szefom,że sprowadzanie muzułmanów będzie skutweczne w wlace z religią , rodzina i narodową tożsamością. No i maja efekt...na pewno nie przeproszą ani nie uznają swoich win...lewacy zawsze wszak maja rację...
Yagon 12
Poprawność, Yagon 12
15 Listopada, 2015 - 19:28
Na fejsbuku powielany jest komentarz z Onetu. Brzmi bardzi wiarygodnie, więc pokażę go tu. Jego treść jest intrygująca, przyznasz:
Komentarz z onetu:
"Słuchajcie mieszkam od 9 lat w Francji.
Restauracja w której zostal podłożony ładunek jest nie daleko mojego mieszkania. Byłam tam przed chwilą z rodziną złożyć znicze ponieważ zginęła moja była szefowa.
Dochodzimy na miejsce i jest pełno reporterów, samochodów itp.
No i nagle widzę naszą polską stacje z słoneczkiem.
Zdziwiłam się, nie podchodziliśmy bo nam zabroniła policja bo były nagrywane reportaże. Staliśmy z 20 minut i nagle nasza stacja przygotowuje się do nagrania.
Reporterka podeszła do miejsca gdzie były składane znicze i przyczepiła NIEMIECKĄ flagę... tak NIEMIECKĄ?! o co chodzi?..
Przyczepiła ją tak żeby było widać za nią kiedy stała przed kamerą. Nie słyszałam co mówiła do kamery ale teraz wróciłam do domu i w TV widziałam ten reportaż i ona mówiła w nim że :
"Są tu między innymi niemieckie flagi... coś o solidarności i o tym że Niemcy są związane z tą tragediom i tak dalej.
Moje pytanie, PO CO?! I co to miało być??.
Dodam pózniej że jak powiedzieliśmy o tym znajomym Francuzom w żałobie to znajomy poszedł tam i wyjął tą flage."
Witaj Matko,
15 Listopada, 2015 - 09:01
Jak zwykle diabeł tkwi w szczegółach.
Myślę, że cały kłopot bierze się z wrzucenia do jednego gara definicji "tolerancja" i "akceptacja".
Tolerancja (łac. tolerantia – cierpliwa wytrwałość) jest szacunkiem dla inności czyichś poglądów i zachowań, mimo swojej odmienności. Akceptacja zaś (łac. acceptatio – przyjmować, sprzyjać) jest szacunkiem dla poglądów i zachowań, uważanych za bliskie swemu sercu.
Tolerancja nie wyrządza szkody tylko wtedy, gdy zachowuje swoje stąd-dotąd. Czyli szanuje inne poglądy i jednocześnie nie przyzwala tym poglądom na wkroczenie w swoje życie. Na tolerancję może pozwolić sobie więc tylko ktoś, kto jest silny w swoich poglądach.
Bajzel zaczyna się wtedy, gdy tolerancję czyni się tożsamą z akceptacją. Czyli zaprasza się do szlachetnej tolerancji, a narzuca się niechcianą akceptację.
Chrześcijańska Europa tolerująca islam pozostałaby silna. Bezpłciowa Europa akceptująca islam jako część swej różnorodności przyzwala temuż islamowi na wypieranie Europy z Europy.
Pozdrawiam.
dratwa3
Wolność słowa bez odpowiedzialności za słowo staje się słowną chuliganką.
Skąd to się wzięło?
15 Listopada, 2015 - 20:45
Dratwa3, mam znajomych w Niemczech. Polacy z podwójnym obywatelstwem.On, jeszcze dziesięć lat temu narzekał na "muslimów", nazywając ich brudasami i ludźmi psującymi Niemcy. Zżymał się na ich coraz większą liczebność i rosnące wpływy.
Teraz jest inaczej. Dlaczego? Jego jedyny wnuk jest czarny. Nic tak nie nauczy tolerancji i nawet akceptacji, jak silne oddzaływanie więzi rodzinnych. Na marginesie, pewnie dlatego też toleruje się rozliczne gwałty, licząc na przyspieszenie procesu multikulti.
To poważna sprawa, mogąca doprowadzić do rozłamów społecznych. Głębszych od tych, które podzieliły Polskę dziesięć lat temu.
Przybywa nam ciemnoskórych rodaków. Widać ich latem w parkach i na plażach. Tulą się do swoich polskich babć i dziadków. Przyjechały na wakacje do ojczyzny swoich mam. To też ich Polska.
Mamy twardy orzech do zgryzienia.
Pozdrawiam
Mam serdecznego kolegę, który
15 Listopada, 2015 - 21:39
Mam serdecznego kolegę, który od ponad trzydziestu lat mieszka w Niemczech. Gdy tylko przyjeżdża do Polski, odwiedza mnie (w dzieciństwie obydwaj byliśmy ministrantami). Sporadyczne spotkania wynikające z jego emigracji pozwoliły mi na obserwację jego wewnętrznej przemiany. I utwierdziły jeszcze mocniej w przekonaniu o sile propagandy. Na każde nasze spotkanie przynosił coraz to nowe herezje. Początkowo próbowałem z nim dyskutować. Z czasem odpuściłem. W zaczepkach uciekałem wręcz w inne tematy. Gdy dowiedziałem się, że osiem godzin leżał na stole operacyjnym, cudem pozostając wśród żywych, pojawiła się iskierka nadziei, że przejrzał. Przy ostatnim spotkaniu, choć jeszcze mocno zbuntowany, jakby trochę złagodniał.
Uważam, że społeczeństwo Zachodu wypłukane jest z Boga. A miejsce w sercu zarezerwowane dla Boga, przez długie lata społeczeństwo to próbowało wypełnić przyjemnością. Tego miejsca nie da się jednak skutecznie wypełnić niczym innym, tylko ponowną obecnością Boga. Natura ludzka nie znosi pustki. Chrześcijaństwo zostało przez lewactwo oplute. Pojawił się jednocześnie islam...Każdy bóg jest dobry na wypełnienie tej pustki.
Pozdrawiam.
dratwa3
Wolność słowa bez odpowiedzialności za słowo staje się słowną chuliganką.
Nie dla multi-kulti
15 Listopada, 2015 - 16:02
Zdecydowane NIE dla przyjmowania Arabskich imigrantow i uchodźców ( jednych i drugich zreszta nie sposob odróżnic i np. od siebie oddzielić).To jedno z pierwszych i podstawowych zadań nowego Polskiego Rządu.
Dlaczego mamy przyjmować ludzi o zdecydowanie innym "czlowieczeństwie" (język , kultura , religia inne pojecie kobiet i świata), którzy nigdy nie staną sie Polakami uznającymi porzadki i prawo w naszym kraju. To nie myśmy ich zaprosili . To Pani Merkel i niech ona ich u siebie zagospodaruje i skończy tak jak we Francji. Na przyjecie do Polski czekaja nasi rodacy z Kazachstanu , z ogarniętej wojna Ukrainy i dla nich nie ma miejsca i pieniędzy . Niech UE udlawi sie swoimi judaszowskimi srebrnikami , ktore ma nam dac dla Arabów. Niech sobie je weźmie razem z Arabami.
NIE dla fali Arabów (imigrantów i uchodźców)!!!!! Tak dla Rodaków z Ukrainy i Kazachstanu!
Kardynał 1000- lecia Stefan Wyszynski : "nie chciejmy zbawiać świata, najpierw zajmijmy sie swoimi' ( cytat nie oryginalny , ale oddajacy sens Jego wypowiedzi). Na świecie jest wiele biedy i niesprawiedliwości , ale dbajmy najpierw o swoich.
Zdecydowane NIE dla przyjmowania Arabskich.....
15 Listopada, 2015 - 22:01
za wyjątkiem jednego...Tomasza Arabskiego. Tego chętnie przyjmę i zaopiekuję się w szczególny sposób w odzielnej celi.
Verita
masz racje
16 Listopada, 2015 - 10:25
chetnie Ci pomogę , choć osobiście mam przygotowany dla niego stryczek.
@Verita
16 Listopada, 2015 - 20:10
..... no, no Verito - To było fajne !
ps.
Jak takie parszywe Żydzisko , przyjęło nazwisko :" Arabski" :-)) ??
@Verita
16 Listopada, 2015 - 20:14
Ot i cala Verita - super koment
ps.
tylkie kiedy te sankcje sie skoncza:-))))))