Odpiełpapieł się od pana płemieła !!!
Michnika grzeczną płośbę odstosunkowania się od pana genełała wszyscy zapewne pamiętają. Stosowne jest zastosować ją względem pana płemieła Tuska, „żółwikującego” pana płemieła Putina na zdjęciu, któłe wstrząsnęło rzecznikiem Głasiem. Bo pan Głaś nie może być tełaz wsztsząśnięty gdy pałtią kałmicielką wsztsząszają wsztsząszy.
Pamiętacie jak pan płemieł bardzo spieszył się do Smoleńska ? Pamiętacie jak pędził na złamanie kałku, że aż cały ruch drogowy w eułopejskiej części ZSŁŁ, pałdon – Fedełacji Łosyjskiej wsztrzymano żeby samolot pana płemieła nie zderzył się z jakimś białołuskim TIŁ-em ? By nasz piełwszy dotałł piełwszy ?
A pamiętacie jak latali tam w błocie pan Głaś z panem Ałabskim żeby szybko poustawiać jupiteły żeby pan płemieł sobie lakiełków nie pobłudził ? Żeby się w ciemnościach z kimś nie zderzył, nie pomylił tych namiocików ?
Pamiętacie !
No !
No to o co to halo z fotką ?
Spława jest jasna jak słońce – pan płemieł przybija „żółwika” Putinowi, ładośnie obwieszczając mu – „stały, znów byłem piełwszy ! Dobły jestem, co nie ? „.
No !
Pan płemieł ma tełaz mieć spokój, złozumiano ? Pan Głupiński powiedział właśnie, że pan płemieł ma sułowe zasady i ich przestrzega, dlatego spokój ma być żeby pan płemieł płęciutko te sułowe zasady wpłowadził i te taśmy co właśnie wyciekły spowłotem na szpulki nawinął i wysłał do tego sejfu, w któłym leżą taśmy z tych czałnych szkrzynek. Dlatego ja się przyłąnczam do zdania pana doładcy Nałęcza, że wszystko się może zdarzyć i zamiast huśtać się na platfołmie, trzeba to szybko złożyć na ołtarzu wałtym wszelkich ofiał....
Paniali ? No to do łoboty !
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 4465 odsłon
Komentarze
Re: Odpiełpapieł się od pana płemieła !!!
29 Października, 2013 - 15:48
Eeetam... ja tam myślę, że jaśniewielmożny pan płemieł na tym zdjęciu nagle dostał łozwolnienia, zatwałdzenia, albo szczypie go cewka moczowa. Taka może być wełsja oficjalna.
Pozdrawiam.
edward
"Pan miłuje prawo i sprawiedliwość".
Psalm nr 33,5.
edward
"Pan miłuje prawo i sprawiedliwość".
Psalm nr 33,5.
http://wpolityce.pl/artykuly/65787-sensacyjne-zdjecie-z-1004-to-
29 Października, 2013 - 16:03
Re: http://wpolityce.pl/artykuly/65787-sensacyjne-zdjecie-z-1004
29 Października, 2013 - 16:08
Krysko, to zapewne też nieprawdziwa fotografia wg bolszewickich środowisk.
Pozdrawiam.
edward
"Pan miłuje prawo i sprawiedliwość".
Psalm nr 33,5.
edward
"Pan miłuje prawo i sprawiedliwość".
Psalm nr 33,5.
To jest, płoszę Państwa, właśnie hołd łuski w tusko-komołuskim
29 Października, 2013 - 16:43
wykonaniu.
Tusk go złożył "na miejscu", Komorowski na Okęciu.
Graś procesu nie chce wytaczać czyli foto z "żółwikiem" jest oryginalne.
Nie wiem tylko jak małszałka Kopacz wyjaśni swemu wodzowi dlaczego wczoraj się nie odważyła "ograniczyć pracy posłów". Oczywiście niektórych...
Pozdławiam.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Graś wstrząśnięty,
29 Października, 2013 - 16:35
to może tylko jeszcze zmieszać go trzeba i pozamiatane ;)))
...............................................
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart Ps.33,5
...............................................
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart Ps.33,5
Jeszcze tylko Jarosław ,a Polska wasza towarzyszu Putin
29 Października, 2013 - 18:17
Ja tak to widzę na tym zdjęciu.
pozdrawiam cię Contesso
płemieł
29 Października, 2013 - 18:24
Powoli zbliża się koniec tego ryżego oszusta.Widać to jego twarzy-ślepia coraz bardziej wybałuszone-policzki zapadłe.Zaczyna mu dokuczać prawda o smoleńskim zamachu,a z tym długo nie da się żyć.!!
Marika
Nisko upadł ten łyży kudła jak jego dobłego imienia
29 Października, 2013 - 19:07
broni Nałęcz...
Ale gwałdia!
10
ŚMIECH I PIĘŚĆ
29 Października, 2013 - 19:32
Przeczytałem sobie komentarze pod tekstem. Żal mi Państwa.
Trzeba być naprawdę zindoktrynowanym lub nawiedzonym, żeby na podstawie jednego (słownie:jednego) ujęcia, jednego uchwyconego gestu, próbować oceniać człowieka.
Najlepiej złóżcie pozew zbiorowy, bo przecież według Was to zdjęcie jest dowodem na dokonanie zamachu.
Przy okazji proszę również wnieść pozew przeciw młodej wdowie, która na pogrzebie swojego męża, którego bardzo kochała, zaniosła się w pewnym momencie histerycznym śmiechem.
Co gorsza, ten śmiech był tak zaraźliwy, że najpierw dołączył do wdowy brat zmarłego, później jego żona a po minucie śmiali się niemal wszyscy. Nawet ksiądz prowadzący mszę żałobną zasłaniał twarz książeczką do nabożeństwa i parskał z pod niej śmiechem.
Oskarżcie ich wszystkich...............Najlepiej o zgładzenie zmarłego.
ŻAŁOŚNI LUDZIE.
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Tańczący, ja proszę o garść wyjaśnień, bo, słowo daję,
29 Października, 2013 - 19:51
zgłupiałam...
Słowo honoru.
Jakiś konkret zamiast interpretacji poproszę.
29 Października, 2013 - 20:09
Czego dowodzi zdjęcie, nad którym prawicowa blogosfera tak się pastwi ?
Proszę o jakiś konkret.
Bo dla mnie, samo ujęcie (jakiejkolwiek osoby zresztą), bez kontekstu werbalnego, bez "przed" i "po" fotek nic nie znaczy.
Fotografowanie ma to do siebie, że z każdej osoby potrafi zrobić idiotę, prezentując jakiś pojedynczy grymas lub gest.
Ta fotografia niczego nie przekazuje, nic nie wyjaśnia. Wszystko co się wokół niej dzieje to nadinterpretacja i "dorabianie mordy".
A już zupełnie pomijam fakt, że zaciśnięte pięści u człowieka oznaczają złość.
Gdyby sądy skazywały ludzi za wychwycone gesty przez fotografów i fotografików, wszyscy siedzielibyśmy w mamrze.
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
do tańczący z widłami:
29 Października, 2013 - 20:24
Czytając wpisy Pańskie śmiem wnioskować, że jesteś Pan obrońcą Tuska i Komorowskiego. Dlatego uważam, ze nadal Pan wierzysz w katarskiego inwestora i wszystkie setki obietnic tegoż płemieła i prezia?
edward
"Pan miłuje prawo i sprawiedliwość".
Psalm nr 33,5.
edward
"Pan miłuje prawo i sprawiedliwość".
Psalm nr 33,5.
Edjuardzie
29 Października, 2013 - 21:05
Jakie wpisy ma Pan na myśli ?
Jeżeli te dotyczące wyciętego i podrzuconego przez służby kadru, to zapewniam, że nie ma on (kadr) najmniejszego wpływu na moją ocenę zdrady i zaprzaństwa wymienionych osób.
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Widzisz ossalo, TzW właśnie stwierdził, że on nie zna Tuska,
29 Października, 2013 - 20:11
że nie miał zupełnie ale to zupełnie okazji go poznać, nigdy nie słyszał jego obietnic, zapewnień, ekspozów i przemówień, nie zetknął się ze skutkami jego działalności, ba - nie słyszał nawet o harataniu w gałę. Ot i daletego protestuje przeciwko ocenianiu człowieka na podstawie tego jednego, jedynego zdjęcia. Bo tak sie przecież nie godzi, nieprawdaż?
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
Re: Widzisz ossalo, TzW właśnie stwierdził, że on nie zna Tuska,
29 Października, 2013 - 20:21
Znów nadinterpretacja. Nie wypowiadałem się na temat charakteru, zapewnień, przemówień i obietnic Tuska.
Wypowiedziałem się na temat fotografii, która tak rozgrzewa emocje małych ludzi.
Moja ocena dokonań Donalda pozostaje taka sama jak przed wrzutką służb z w/w zdjęciem.
To kanalia.......................zdjęcie jednak tego nie dowodzi, nie potwierdza, jest tylko woblerem.
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Masz krechę. Grubą
29 Października, 2013 - 20:27
[quote=tańczący z widłami]Znów nadinterpretacja. Nie wypowiadałem się na temat charakteru, zapewnień, przemówień i obietnic Tuska.
Wypowiedziałem się na temat fotografii, która tak rozgrzewa emocje małych ludzi.[/quote]
[quote]Trzeba być naprawdę zindoktrynowanym lub nawiedzonym, żeby na podstawie jednego (słownie:jednego) ujęcia, jednego uchwyconego gestu, próbować oceniać człowieka.[/quote]
Wypowiedziałeś się za to na temat komentatorów na Np.pl, na temat - jak to raczyłeś ująć "małych ludzi" oceniających Tuska na podstawie jednego gestu.
Nędznej próby dialektyka i talmudyczne wykręcanie kotu ogona niewiele pomogą...
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
Re: Masz krechę. Grubą
29 Października, 2013 - 20:56
Trudno. Nic nie poradzę na to, że ktoś daje nabierać się od wielu dni na wycięty kadr i cały czas twierdzi, że to zdjęcie...........a do tego dowód.
W takim razie, jeżeli nie małych, to niech będzie dużych ?
Dużych jako odwrotność małych chyba nie jest obraźliwe ?
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Re: Widzisz ossalo, TzW właśnie stwierdził, że on nie zna Tuska,
29 Października, 2013 - 20:30
Zupełnie inna sprawa, że "to" zdjęcie nie jest tak naprawdę żadnym zdjęciem. To wycięta, pojedyncza klatka z filmu, który dość dokładnie pamiętam z dnia 10.04.
O ile sobie przypominam, wypowiedziane wówczas ("fotka") słowa przez Donalda, brzmiały :
- musimy być silni -
Na co Putin odpowiedział :
- da -
A Państwo niech nadinterpretują sobie dalej.........powodzenia............. a Polska niech w tym czasie ginie.
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Tańczący, ja mam w miarę na świeżo słowa "musicie być silne".
29 Października, 2013 - 21:10
Z całym szacunkiem dla Ciebie, ale mimika twarzy osób wypowiadających te słowa była zgoła inna.
Ossala
29 Października, 2013 - 21:22
To proszę poszukać film (może jest w sieci)i prześledzić kadry przed i po "bulwersującej" fotce, proszę odsłuchać też fonię.
Za mimikę jeszcze nikogo nie skazano, .......................pomijając małpę w poznańskim Zoo (szympansa), który niedwuznacznie, niewerbalnie sugerował pewnej pani co ma zrobić. Dostał dwutygodniowy zakaz wychodzenia na wybieg :))
Ossalo.
Do dużych ludzi (małych zabroniono mi pisać) przemawia się dziś pismem obrazkowym (reklamy, banery, itd). Służby również przekazują to co chcą poprzez obrazki.
Przekazały co chciały. Wielu dało się nabrać.
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Tańczący, ja robię całkiem odwrotnie: jak oglądam jakiś wywiad
29 Października, 2013 - 22:58
z POnymi, to wyłączam głos, aby się przyjrzeć samej mimice twarzy.
Napisałeś: "Za mimikę jeszcze nikogo nie skazano..."
I co to ma za znaczenie? Cóż to jest za pytanie?
Za sam Smoleńsk, za śmierć 96 naszych rodaków - też nikogo nie skazano!
Poza tym, jak już skazują, to nie tych, co trzeba.
I na koniec: to, że nikogo nie skazano nie zabrania mi chyba mieć, do ciężkiej cholery, własnego zdania!
Czy też już nie, tylko ja coś przegapiłam???
się rozumieć
29 Października, 2013 - 23:19
No właśnie. Dotknęłaś ważnego tematu. Każdy z nas powinien mieć prawo do własnych poglądów. Tym bardziej gdy tracimy (a może zyskujemy) swój czas, na wybitnym prawicowym portalu.
Tobie wystarczą gesty i mimika, ja jestem bardziej tępy i muszę włączać głos oglądając (co robię bardzo, bardzo sporadycznie) polityków.
Moja ocena i wnioski z zapodanego kadru (tzw. fotka) są inne i Twoje są inne. Pozwólmy sobie być innymi a mimo to się rozumieć.
Pozdrawiam
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
tańczący z widłami, 29 października, 2013 - 21:22
29 Października, 2013 - 23:39
Zamiast pisać :
"Żal mi Państwa.
Trzeba być naprawdę zindoktrynowanym lub nawiedzonym, żeby na podstawie jednego (słownie:jednego) ujęcia, jednego uchwyconego gestu, próbować oceniać człowieka."
i powoływać się na film, proszę go przedstawić.
Wtedy Pana obrona sytuacji będzie sensowna.
Spust migawki aparatu fotograficznego jest nieubłagany, często utrwala to co nie powinno zostać utrwalone.
Pan jest lepszy od Grasia, twierdzącego dziś rano w jakiejś TV, że dorobiono legendę do fotki. Marnuje się Pan na Niepoprawnych.
Tak na marginesie - ja już chyba kilka razy dawałam Panu do zrozumienia, że nie jest Pan mile widziany na moim blogu ?
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Kadr z planu pt : Uśmiech i pięść, czyli czerwona płachta.
30 Października, 2013 - 10:36
Oczywiście film wyjaśniłby wszystko. Proszę jednak tak bardzo stanowczo o niego się nie dopominać. Bo może się zdarzyć, że niedługo "KTOŚ" zupełnie "PRZYPADKOWO" do sieci go wrzuci z całym kontekstem i fonią, a wtedy wszystkim "spiskowcom" i " węszycielom" oraz dużym ludziom, będzie straszno............tzn. chciałem powiedzieć straszno głupio.
Poza tym nie zamierzam Państwu przeszkadzać w poszukiwaniach, interpretacjach i całej tej ciekawej otoczce.
Z dobroci serca zasugerowałem jedynie odmienne spojrzenie, namawiając do otwartości umysłu i nie zasklepianiu się w nienawiści........jak byk do czerwonej płachty........który w złości zapomina o tym, że szpada wisi nad nim.
P.S. Ach, nie jestem wcale taki pamiętliwy, za jakiego Pani mnie uważa i o jakimkolwiek i czegokolwiek dawaniu mi do zrozumienia dawno już zapomniałem.
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
do: tańczący z widłami:
29 Października, 2013 - 21:56
Pański cytat: "O ile sobie przypominam, wypowiedziane wówczas ("fotka") słowa przez Donalda, brzmiały :
- musimy być silni -
Na co Putin odpowiedział :
- da -".
Czy wyczytał to Pan z ruchu warg na zdjęciu, podobnie jak michnikowszczyzna z rozmowy 10.04.2010. na Okęciu, ś.p. kapitana Protasiuka z ś.p. generałem Błasikiem?
Żałosne.
edward
"Pan miłuje prawo i sprawiedliwość".
Psalm nr 33,5.
edward
"Pan miłuje prawo i sprawiedliwość".
Psalm nr 33,5.
Edjuard
29 Października, 2013 - 22:13
Proszę Pana.
Zadziwia mnie to, że propagator Psalmu 33,5 okazuje oznaki, nazwałbym to cynizmu. Naprawdę nie wypada.
Nie wiem co Pan robił 10.04. 2010r i nie chcę nawet wiedzieć ale ja wraz z liczną rodziną, przeżywając traumę przesiedziałem przed TV i mimo traumy, dość dokładnie pamiętam następujące po sobie relacje i filmy, oraz to co zawierały.
Jeżeli coś jest w tym wszystkim żałosnego, to Pańska wiara w pismo obrazkowe, oraz szafowanie psalmami, do których ni jak nie pasuje cynizm.
FilNIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Smoku, dlatego właśnie oniemiałam. Na niepoprawnych zdarza
29 Października, 2013 - 20:32
mi się to rzadko, ale zostałam z gębą rozdziawioną ze zdziwienia dobrą chwilę. Tak dobrą, że Juniorka zapytała, co się stało.
Jeśli do tego dochodzi wyjaśnienie Tańczącego, że zaciśnięte pięści oznaczają złość, a facet na zdjęciu ewidentnie się śmieje (żeby nie powiedzieć: r(y)ży), to ja całkiem wymiękam.
Re: Odpiełpapieł się od pana płemieła !!!
29 Października, 2013 - 20:17
"Pan Głupiński" !!! :-)))
Już za samo to dziesiątka!
To zdjęcie
29 Października, 2013 - 20:29
zamieszczone w tygodniku jest w znacznie szerszej perspektywie.
Za Tuskiem stoją jeszcze jacyś dwaj panowie. Mnie nie znani, ale myślę, że rozpoznawalni dla innych. Może ktoś z tutaj piszących kojarzy tych gości. Warto było by poznać ich bliżej.
Kolejne zdjęcie w niewielkiej ramce , na tej samej stronie przedstawia Tuska w objęciach Putna (można je wyświetlić pod tym linkiem) wielokrotnie publikowane w mediach.
http://wiadomosci.wp.pl/gid,12161017,kat,1342,title,Donald-Tusk-w-Smolensku,galeria.html
Nigdy nie zwracałem uwagi co może wyrażać twarz premiera podczas "wizyty" w Smoleńsku bezpośrednio po katastrofie.
W zestawieniu ze zdjęciem zamieszczonym na okładce tygodnika, gęba premiera na pewno nie wyraża przerażenia z ogromu, czy rozmiaru tragedii.
Można nie okazywać żalu, czy współczucia, ponieważ premier do św. pamięci Prezydenta Lecha Kaczyńskiego szacunku nie posiadał, to zwyczajnie ogrom pobojowiska po rozczłonkowaniu stu tonowego kolosa na tysiące fragmentów, widok zwłok (lub tego co z nich zostało) ułożonych w rzędzie, zapakowanych w worki nie budzi przerażenia ?
Ta twarz czegoś takiego nie wyraża. Przeciwnie, wyraża nieudolnie skrywaną radość, poczucie triumfu.
Na obecną chwilę wiemy, że "to zdjęcie to podłość"
i na razie cisza.
Czekam na więcej z mediów głównego rynsztoka, ze strony rządowej, a może pan Lasek ma coś do powiedzenia w tym temacie. Nawet specjalistę od szczawiu zamurowało.
Pozdrawiam
Oporniku, sama popełniłam taki wpis "Stan szoku, którego nie
29 Października, 2013 - 20:41
było".
Pamiętam, jak mnie niektórzy zwymyślali: że jak można wysnuwać wnioski o ewentualnym zamachu na podstawie domorosłych wywodów psychologicznych o jakimś stanie szoku, który powinien mieć miejsce a go, wśród rządzących, nie było.
W mojej ocenie (taka był konkluzja tamtej notki), stanu szoku nie było, bo wiedzieli.
Nawet ten głupi telefon Radka do Jarosława Kaczyńskiego...
Wyobrażasz sobie? Ginie 96 osób, niech będzie, że nie polityków, nie prezydent, ale Polaków, a ten idiota, po piętnastu minutach zaszokowany nie jest, tylko informuje, że piloci zawinili.
W jakiś sposób oddałeś swoim komentarzem sens tamtego mojego wpisu.
Nie musiał tam, palant, rozpaczać, ale trzeba jednak zachować pozory ludzkiej przyzwoitości. Ludzkiej, powiadam, nie jakiejś innej.
Re ossala
29 Października, 2013 - 21:01
Nie pamiętam tej notki, ale najprawdopodobniej wtedy jeszcze mnie z Wami nie było. Znalazłem Was po prawie roku a ściślej po dziesięciu miesiącach od katastrofy.
Całkowicie się z Tobą zgadzam "stanu szoku nie było, bo wiedzieli". To wiele wyjaśnia i wiele tłumaczy.
Po wielokroć przeglądałem zdjęcia ze Smoleńska, ale nigdy pod kątem tego co może przedstawiać wyraz twarzy.
Teraz daje to zupełnie inne spojrzenie.
Pozdrawiam serdecznie.
Re: Odpiełpapieł się od pana płemieła !!!
29 Października, 2013 - 21:28
Nie wiem może za szybko przeczytałem, a drugi raz mi się normalnie nie chce, ale nie zgodzę się z wydźwiękiem tego tekstu, który wg mnie został zawarty w tych słowach:
"Spława jest jasna jak słońce – pan płemieł przybija „żółwika” Putinowi, ładośnie obwieszczając mu – „stały, znów byłem piełwszy ! Dobły jestem, co nie ? „".
Nie zgodzę się też z komentarzami TzW, który próbuje wmówić wszystkim, że takie jedno zdjęcie nie świadczy o niczym, jest wyrwane z kontekstu itd.
Dla mnie taki gest i taka mimika Tuska jest nienormalna, nienormalna dla każdego normalnego człowieka, który byłby postawiony na jego miejscu, i który miałby odrobinę empatii.
Z tego zdjęcia aż bije radość.
Radość ze śmierci tylu znienawidzonych przez niego ludzi?
Czy może radość z tego, że wreszcie będą mogli bez przeszkód okradać Polskę i Polaków?
Może jeszcze inna (trudno zrozumieć obłąkane myśli szaleńca niszczącego niby swój kraj), ale na pewno radość tego debila na miejscu zbrodni aż wyskakuje z tego zdjęcia.
germario
POLSKOŚĆ to NORMALNOŚĆ !!!
germario
POLSKOŚĆ to NORMALNOŚĆ !!!
Re: Re: Odpiełpapieł się od pana płemieła !!!
29 Października, 2013 - 22:00
I niech to będzie podsumowaniem tej dyskusji.
Pozdrawiam.
edward
"Pan miłuje prawo i sprawiedliwość".
Psalm nr 33,5.
edward
"Pan miłuje prawo i sprawiedliwość".
Psalm nr 33,5.
Radość ryżego i bula az nadto widoczna PO zamachu
29 Października, 2013 - 22:17
Ryży jak szczeniak się cieszył z Putinem.
A POtem wraz z bulem rechotali na lotnisku,gdy lądował samolot z śp prezydentem Kaczyńskim w trumnie.
pozdrawiam
Germario
29 Października, 2013 - 23:26
W kilku komentarzach w innych miejscach NP.PL pisałam co wg mnie foto przedstawia.
W notce powyższej napisałam :
""Spława jest jasna jak słońce – pan płemieł przybija „żółwika” Putinowi, ładośnie obwieszczając mu – „stały, znów byłem piełwszy ! Dobły jestem, co nie ? „"."
Ale... notka jest opatrzona tagiem "satyra" nie przypadkiem, co pozwoliło mi na kolejną wolną interpretację widoczku.
Oczywiście, że uchwycone w kadrze zachowanie Tuska jest NIENORMALNE. Ale... ja w którymś z komentarzy interpretujących foto pod innymi notkami, poświęconymi temu tematowi napisałam również, że Tusk jest człowiekiem próżnym i o niskiej inteligencji i kulturze.
Napiszę tak - ja widzę (ze strony Tuska) spoufalenie się, jak równy z równym. To można było widywać i w Brukseli, i w Berlinie - Tuskowi imponuje być wśród wielkich, by poczuć własną "wielkość" ale nie przeszkadza mu to zachowywać się jak wsiok. Ot, podwórkowy piłkarzyk znalazł się nagle na oceanie wielkiej polityki...
Zważywszy na okoliczności, w których zostało zrobione powyższe zdjęcie ja optuję, plus "sympatię" Tuska do Prezydenta Lecha Kaczyńskiego, Jego otoczenia itd + wstrzymywanie jazdy Jarosława + "jak Kaczor wejdzie tędy to my spierdalamy tamtędy" itd., itp., że zostało zrobione PRZED oficjalną, medialną sceną wtulonych w siebie panów Tuska i Putina z minami super żałobnymi, "porażonych ogromem tragedii".
Mina Putina ? Ja widzę w niej tylko najwyższą POGARDE - do Tuska premierka i polaczka. Właśnie do niego i tylko do niego.
Dlatego pozwoliłam sobie w tej notce opatrzyć foto takim właśnie podwórkowym szczeniackim, no... debilnym opisem.
Pozdrawiam.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Contessa
30 Października, 2013 - 00:32
Nie wiem czym Panią sprowokowałem, ale ja tylko przedstawiłem swoje zdanie odrębne. Nie wystawiłem 1 ani 10 tylko pozwoliłem sobie skomentować Pani wpis,
skomentować w komentarzach, nie oceniać.
Kimże jestem, aby oceniać prywatne poglądy czy wręcz osoby?
Pozdrawiam.
germario
POLSKOŚĆ to NORMALNOŚĆ !!!
germario
POLSKOŚĆ to NORMALNOŚĆ !!!
Germario - jest OK !
30 Października, 2013 - 00:58
Po prostu odpowiedziałam na sensowny komentarz.
Przy okazji coś uzupełniłam.
Pozdrawiam.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Re: Germario - jest OK !
30 Października, 2013 - 01:05
Cieszę się, bo nie cierpię konfliktów.
Bałem się, że jest to odpowiedź na moje "może zbyt szybko przeczytałem a nie chce mi się czytać jeszcze raz", że taki leniwy a ośmiela się komentować.
Pozdrawiam.
germario
POLSKOŚĆ to NORMALNOŚĆ !!!
germario
POLSKOŚĆ to NORMALNOŚĆ !!!
zgadzam się z widlastym
30 Października, 2013 - 02:23
tuskwa motywuje się i zbiera siły przed występem,( już to gdzieś widziałem - dokładnie te same pozy - znaczy dodajemy sobie pozytywnej energii zanim pójdziemy sprzedawać gówno frajerom).
Ale zgadzam się w 100% z widlastym,że znaczeń i interpretacji mimiki może być wiele - i że to głupio tak sie podniecać zdjęciem gdy dostepne są słowa i czyny albo nawet zwykła logika faktów gdzie juz wątpliwości nie ma co do złej woli.
Aż dziwne że większośc Polaków sie na to nabrała. Polityk który chwali się że zdał egzamin sprawnie zbierając szczątki ..Polityk,który wygłasza oświadczenia o wspaniałej współpracy w momencie gdy prokuratorzy , których ze soba przywiózł nie uczestniczą w niczym..
Rzeczywiście - obrazkowa cywilizacja debili - nic nie kojarzą a jak ktoś podrzuci zdjęcie to dopiero im się jarzy.