Uczmy się patriotyzmu od najlepszych, uczmy się od Żydów!
Polsce potrzeba obecnie patriotyzmu, patriotyzmu dnia codziennego wyrażającego się niemalże bezwarunkowym umiłowaniem Ojczyzny... Tylko taki patriotyzm, oparty na pamięci o naszej przeszłości i teraźniejszych propolskich postawach, może być szansą na przetrwanie naszej Ojczyzny.
Niestety... Przez 24 lata skutecznie oduczono młode pokolenia tradycyjnie polskich postaw patriotycznych. Młodzi ludzie nie mają określonego wzorca takich zachowań. Wpojono im, że ów patriotyzm to anachronizm, zaściankowość i uwstecznianie światowego postępu. Zrobinono wiele, aby ośmieszyć polskość, tradycję i przywiązanie do narodowych wartości...
Mam zatem do zaproponowania wzorzec patriotyzmu, którego podstawowe elementy możemy zaszczepić na polski, lemingowy dziewiczy grunt. Niech nasze lemingi uczą się patriotyzmu od najlepszych, uczą się od Żydów! Niech Izrael stanie się wzrorem dla tych Polaków, kórzy dziś uważają, że patriotyzm jest im niepotrzebny!
Przecież właśnie Izrael jest dziś państwem, w którym zachowania patriotyczne jego obywateli są cenione bardzo wysoko a wielu rozsianych po świecie Żydów zawsze cechuje się niemal nacjonalistycznymi poglądami na swój naród i swoje państwo. I jest to na świecie postrzegane bardzo pozytywnie i chyba dlatego tak silną pozycję (nie tylko ekonomiczną) posiadają Żydzi. Właśnie chyba dlatego, że są patriotami i miłują ponad wszystko własne państwo, swoją wiarę i własny naród!
Izrael niech będzie wzorem dla Polaków. Bądźmy takimi patriotaami jak Izraelczycy. Kochajmy polski naród i polskie państwo tak jak Żydzi kochają żydowski naród i żydowskie państwo. Szanujmy naszą wiarę katolicką tak jak Żydzi szanują swój judaizm. Walczmy o dobre imię Polski tak jak Żydzi walczą o dobre imię ich państwa... Skopiujmy ich patriotyzm. Stwórzmy swoje własne polskie "przedsiębiorstwo" na wzór ich "przedsiębiorstwa Holocaust". Niech nasze organizacje patriotyczne (np. Reduta Dobrego Imienia) ścigają na całym świecie antypolskie działania na wzór organizacji żydowskich i niech żądają milionowych odszkodowań za szaklowanie naszego dobrego imienia... tak jak to robią Żydzi. Dbajmy o to, aby najwyższe funkcje państwowe i samorządowe pełnili rodowici Polacy, tak jak takie funkcje w Izraelu pełnią tylko rodowici Żydzi. Bądźmy narodowymi nacjonalistami, takimi jakimi są Żydzi w Izraelu i na całym świecie...
Nikt przeto na świecie nie będzie mógł nam tedy zarzucić, że jesteśmy "faszystami", skoro przecież kopiować będziemy zachowania wspaniałych i szanowanych powszechnie Żydów... mając oczywiście jako odniesienie naszą Ojczyznę, naszą Polskę!
Jeżeli my - Polacy będziemy takimi patriotami i piewcami własnego narodu jak Żydzi, to Polska nigdy nie zginie i może stać się jednym z najzamożniejszych i najbardziej liczących się krajów w Europie...
P.S.
Oczywiście nie możemy skopiować tego, co jest absolutnie obce naszej polskiej tradycji, kulturze, chrześcijańskiej wierze i odwiecznej tolerancji...Na pewno u nas nie będziemy prześladować innych... tworząc dla niech np. getta...
Zostaw za sobą dobra, miłości i mądrości ślad...
http://krzysztofjaw.blogspot.com/
kjahog@gmail.com
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 3710 odsłon
Komentarze
@krzysztofjaw
3 Kwietnia, 2013 - 12:05
Patriotyzm żydowski, czy patriotyzm izraelski - oto jest pytanie ;-)?
Patriotyzm żydowski wydaje się być oksymoronem, bowiem ojczyznę stracili dawno, dawno temu...
Patriotyzm izraelski? No, może... Choć gdy patrzy się na wycieczki izraelskich licealistów, to przychodzi do głowy raczej słowo "szowinizm".
Ich patriotyzm odnosi się bardziej do narodu (pojęcia narodu) niż ojczyzny (pojęcia ojczyzny).
Ale postulat patriotyzmu narodowego Polaków - jak najbardziej! Uczmy się, wyciągajmy wnioski, naśladujmy...Choć może z mniejszą ilością czystej propagandy ;-). I bez szowinizmu.
Pozdrawiam
tł
3 Kwietnia, 2013 - 12:28
Oczywiście bez szowinizmu ;-)
Masz rację, że ich patriotyzm jest odniesieniem bardziej do narodu niż ojczyzny rozumianej jako miejsce na ziemi. Tak musieli go kształtować, gdy przez wieki nie mieli swojej prawdziwej ojczyzny. Byli rozsiani na całym swiceie i uratowali swoją tożsamość właśnie dzięki narodowej integracji i wierze.
Niemniej ten patriotyzm ma wielkie odniesienie własnie do ich wiary i mitycznej "ziemi obiecanej"... Sąd może też można mówić o ich patriotyzmie, który odnosi sie do biblijnej, tejże "ziemi obiecanej", którą teraz jest Izrael.
P.S.
1) Pomijam tutaj fakt, że dla niektórych Żydów kolejną "ziemią obiecaną" jest Polska...
2) Szowinizm żydowski jest naprawdę przerażający i uczy się go Żydów od najmłodszych lat... tego nie chcę kopiować :-)
krzysztofjaw
krzysztofjaw
wolę szowinizm izraelski
3 Kwietnia, 2013 - 12:59
niż internacjonalizm sowiecki i brukselski! ;)
10 pkt!
**********************************
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
********************************** Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Tomasz A.S.
3 Kwietnia, 2013 - 14:01
Oczywiście też wolę taki szowinizm niż internacjonalizm swoiecki i brukselski... Dlatego też napisałem ową notkę ;)
krzysztofjaw
krzysztofjaw
Mądra rada warta rozpropagowania, Autorze !
3 Kwietnia, 2013 - 14:16
Patriotyzm : umiłowanie narodu czy ojczyzny ? U nas pierwsze raczej trudne do udźwignięcia, już bardziej można postawić na Polskę jako pożądany scenariusz. Choć powinno być dwa w jednym.
Aleksandra
Wazny punkt
3 Kwietnia, 2013 - 16:59
Z ktorym sie zgadzam, pomimo, ze nie uwazam Zydow za patriotow. Syjonizm panujacy w Izraelu i propagowany na swiecie to nie patriotyzm, nacjonalizm i szowinizm tez nie jest patriotyzmem, tak samo jak nie jest nim poczucie wspolnoty plemiennej i religijnej posrod zydow rozproszonych na calym swiecie. Niemniej jednak, mozna sie kilka rzeczy od nich nauczyc, przede wszystkim wlasnie poczucia wiezi z rodakami jako pierwszego odruchu.
Natomiast calkowicie zgadzam sie z nawolywaniem Autora:
A takze:
I jeszcze jeden, niezmiernie wazny punkt:
Nie, tego Polacy nie beda uczyli sie od Zydow.
Ojczyznę wolną racz nam wrócić, Panie!
Lotna
Lotna
3 Kwietnia, 2013 - 17:43
Dziękuję za uwypuklenie chyba najważniejszych treści w poście. Nimniej pragnę doprecyzować, że dodatkową, może ukrytą, moja intencją było wskazanie na zastanawiającą dysproporcję w ocenie zachowań Żydów w stosunku do swego państwa a takowych zachowań Polaków wobec swojej własnej Ojczyzny. Jeżelibyśmy np. w Polsce przyjęli ustawodawswto na wzór izraelskiego, które promuje własny naród kosztem nacji innych to... okrzyczani bylibyśmy faszysami, ksenofobami, rasistami i zapewne również... antysemitami... :)
Pozdrawiam
P.S.
Tolerancji Żydzi winni się uczyć od nas, choć nieraz ociera się ona o naiwność
krzysztofjaw
krzysztofjaw
tak jestem patriotką
3 Kwietnia, 2013 - 17:11
akacjonata
akceptuje to,że jestem Polką i to wymaga ode mnie dużej odwagi,gdyż wyśmiewany jest nasz patriotyzm,gdy zginął mój Prezydent to płakałam,że zabito mi Polskę czułam takie opuszczenie,że nie rozumiałam dlaczego tak reaguje,ale to jest mój patriotyzm,szanuje naród Żydowski,gdyż jest częścią mojej ojczyzny i trochę mnie .
akacjonata
3 Kwietnia, 2013 - 17:45
Też miałem łzy w oczach i ściśnięte gardło, gdy zabio nam prezydenta... Emocje są do dzisiaj...
Ja też szanuję naród żydowski, tylko szkoda, że oni w dużej mierze nie szanują nas, Polaków...
krzysztofjaw
krzysztofjaw
RE
3 Kwietnia, 2013 - 22:01
Za co szanujesz Naród Żydowski? Za opluwanie innych nacji? za strefę gazy? a może za wycieczki do Polski doskonale pokazane przez Żydowskiego filmowca w obrazie -"cała prawda o antysemityzmie"!
@krzysztofjaw
3 Kwietnia, 2013 - 17:52
Pańskie rady można skwitować krótko; "co wolno wojewodzie..."
cui bono
cui bono
Nie zgadzam się,
3 Kwietnia, 2013 - 20:14
ponieważ nie istnieje coś takiego jak izraelski patriotyzm. Jest to niestety judaiczny (czy talmudyczny) szowinizm i rasizm objawiający się najgłębszą pogardą wobec goyim. A ich rzekoma patriotyczna troska o państwo Izrael wynika jedynie z faktu, że okupują w istocie nie swój teren i otoczeni są przez wrogów (którym nie dziwię się, bo sam analogicznie do sytuacji zwalczałbym okupanta Polski). Nie wyobrażam sobie, by w polskim wojsku tak samo jak w izraelskiej armii 95% składu osobowego było przekonanych o rasowej niższości Arabów (też Palestyńczyków). To w izraelskim Knesecie padły słowa, że "jeden żyd jest warty tysiąca Arabów". A potem mamy relacje ze Strefy Gazy o snajperach strzelających do dzieci, kobiet i kalek. Ja nie chcę takiego patriotyzmu wśród Polaków. Pozdrawiam serdecznie.
Bzdury totalne na temat zydowskiego patryjotyzmu !!
3 Kwietnia, 2013 - 20:45
Jakl autor ma ochote brac przyklad z zydow to winszuje!!
Nie istnieje i nie istnial zaden patryjotyzm zydowski.
Jak moze byc patryjotyzm bez PATRJI.
Zydzi nie sa zadnym narodem i nie maja swojej ojczyzny Izrael
nie jest ojczyzna Zydow tylko Izraelitow jezeli juz.
A slowo Zyd oznacza czlowieka bedacego wyznawca judaizmu czyli religji i kultury z nia zwiazanej tak ze Zydzi sa malo ze wielonarodosciowi to jeszcze roznych ras wtym czarnych czego to np. Zydzi nie toleruja.
Czy ich patryjotyzm polegal na tym ze to bogaci niemieccy Zydzi wraz z Hitlerem dokonali holokaustu na Zydach europejskch^
Czy patryjotyzm Zydow polegal na tym ze to Zydzi pelnili funkcje tych co w obozach niemieckich wykanczali Zydow albo w Gettach wykanczali tych ktorzy sie nie mogli oplacic.
Caly ten ich jak nazwal autor patryjotyzm to jest tylko i wylacznie wspolny interes i popieranie sie w biznesie.
Biedny Zyd to dla bogatego Zyda jest tylko obciazeniem i sie nie liczy jako czlowiek.
Patryjotyzm jest wtedy u Zydow jak jeden z drugiego ma korzysc innego patryjotyzmu nie ma .
W czasie Wojny Zyd Zyda zakapowywal i sprzedawal za marne grosze.
A Zydzi zeslani na Syberje od swoich wspolbraci zydowskich kapo w imie patryjotyzmu dostawali takie ciegi ze miesiaca nie przezywali.
Czy na pewno?
3 Kwietnia, 2013 - 21:12
Akurat "piętro wyżej" widnieje tekst o "Żagwi"...
Moim zdaniem, to, czego powinniśmy się uczyć od Żydów, nie ma wiele wspólnego z patriotyzmem, ale z poszanowaniem własnych korzeni rodzinnych.
Już jako dziecko zwróciłam uwagę na powtarzające się w literaturze wątki o doskonałej orientacji geneologicznej wśród członków tego narodu.
Czy zwykłą rzeczą jest recytowanie przez kilkulatka imion swoich przodków do siódmego, dziesiątego pokolenia?
Jeśli chodzi o patriotyzm, to uważam,że nasza - polska szlachta była przykładem dla Żydów. Nie mam tu na myśli zepsutej arystokracji, rozkochanej w Paryżu, czy Petersburgu, ale zwykłych "Szaraczków", co w Powstaniach krwią własną użyźniali polską ziemię, bo woleli zginąć niż stracić ją bezpowrotnie.
@ matka trzech.. to o czym piszesz to fakty a nie tylko literatu
3 Kwietnia, 2013 - 22:21
do tej pory szanujacy sie Polacy i nie tylko ci z rodow szlacheckich znaja swoich przodkow do ktoregos tam pokolenia wstecz.Heraldyka tak istnieje jak istniala i rodziny szlacheckie moga sie szczycic swoimi przodkami co oddali zycie za wolnosc Polski.Mimo ze za PRLu polscy patryjoci z herbem i bez byli przesladowani i wysmiewani,zreszta jaki teraz patryjotyzm jest dalej tej PObolszewickiej bandzie sola w oku.
Ale nawet nie jeden z nich chcial sie w dobre rod wpisac mam namysli pacholka ruskiego zdrajce narodu polskiego Komoruskiego pelniacego obowiazki namiestnika kacapskiego w palacu na Krakowskim Przedmiesciu.
Otoz ten BULL zaczol sie uwazac za hrabiego ale szybko temu SZczynokowiczowi wybito z glowy podszywanie sie pod rod Komorowskich.
Trzeba dodac ze duzo tez zacnych rodow mailo czarne owce ktore kolaborowaly z komuna w czasach nie tak dawnych tak jak ta suka Tyszkiewicz czy Dzieduszycki.
To nie tak, Wilku:)
3 Kwietnia, 2013 - 22:49
Rzecz w tym, że to dzieci żydowskie recytują bez zająknięcia imiona swoich odległych nawet przodków, a nasi milusińscy?
Rzadko który dorosły Polak, nawet o szlacheckich korzeniach, potrafi podać imiona swoich pradziadków. I wiem co mówię:)
Dobrze się stało, że parę lat temu nadeszła moda na tworzenie drzew genealogicznych. Trochę się zmienia, ale i tak dotyczy to tylko tych naszych rodaków, którzy spodziewają się odnaleźć "zapomniany" herb w księgach metrykalnych:))
Co do osoby obecnego prezydenta, to pamiętam z lat dziewięćdziesiątych, że w którymś z kolorowych czasopism przeczytałam o "rodowym sygnecie" z bazaru, a może to był portret podobnego "przodka"?:))
re
3 Kwietnia, 2013 - 21:36
STANOWCZO PROTESTUJĘ!!! Nie uczmy się od Żydów! Czy Polacy mają poniżać swoich przeciwników jak Żydzi? Czy Polacy mają zamykać swoich pokonanych wrogów w obozach takich jak strefa gazy? Czy Polacy powinni dezerterować z armii walczących z wrogiem i zamiast tego mordować ludzi na ich własnej ziemi tak jak to zrobili Żydowscy żołnierze Andersa? Nie! po stokroć NIE!
"Patriotyzm jest i powinien być z wiarą związany.
3 Kwietnia, 2013 - 22:45
Im te więzi są głębsze i ściślejsze, tym lepiej dla wiary i dla patriotyzmu. Nie było Polski innej niż chrześcijańska, czyli ta, która w 966 r. wyłoniła się i okrzepła wraz z przyjęciem chrztu przez Mieszka I i jego dwór. Wraz z chrztem zyskaliśmy tożsamość. Każdy, kto uderza w wiarę chrześcijańską i patriotyzm, osłabia oraz niszczy naszą tożsamość"
To słowa ks.prof.Chrostowskiego z Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego.
http://wpolityce.pl/wydarzenia/50238-ks-prof-chrostowski-o-podpisach-w-obronie-wojciak-cos-bardzo-zlego-dzieje-sie-nie-tylko-w-zyciu-publicznym-lecz-przenika-do-sfer-utozsamianych-z-kosciolem
Mamy swoje wzorce, z nich czerpmy.
Pozdrawiam.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
czytajmy Jerzego Roberta Nowaka
3 Kwietnia, 2013 - 22:46
"Żydzi przeciw Żydom" obowiązkowa lektura - tego się nie uczmy!
Bóg - Honor - Ojczyzna!
@re @wilk na kacapy...
3 Kwietnia, 2013 - 22:49
... i jeszcze odpowiedź na kilka komentarzy, które nie zgadzają się z treścią mojego postu...
Podstawowym celem postu było m.in ukazanie, że warto walczyć o swoją Ojczyznę, o swój naród tak jak powszechnie robią to Żydzi lub tak jest to postrzegane. Innym było zaś ukazanie, że Żydzi stanowią jakiś ewenement i zawsze, co ich dotyczy musi być dobre ale to samo u innych może być oceniane jako złe...
Tekst jest lekko przewrotny i prowokacyjny... "Może jednak warto walcząc z wrogiem stosować jego metody?"
Pozdrawiam
P.S.
Zgadzam się, że w sumie nie ma czegoś takiego jak patriotyzm izraelski a jest tylko wspólnota oparta na (w wiekszości) syjoniźmie talmudyczno-rabinicznym a ja od zawsze mówię, że jestem antysyjonistą talmutyczno-rabinicznym...
krzysztofjaw
krzysztofjaw
@krzysztojaw zydzi sa najgorszym przykladem jaki uzyles
3 Kwietnia, 2013 - 23:02
oni walcza o kase tylko i swoja religje ktora im daje wyzszosc nad innymi narodami.
Jest wiele innych narodow od ktorych mozna sie uczyc patryjotyzmu, ktorego teraz Polakom w Polsce brakuje - bo nie tym Polakom w obu Amerykach czy Australji wysmiewanych jako zacofanych mocherowych Polonusow.UWAZAM ZE PATRYJOTYZMU NALEZY SIE UCZYC OD POLAKOW WLASNIE BEDACYCH POZA POLSKA.
A co do patryjotycznych narodow to wspomne o Irlandczykach,Czeczencach,Palestynczykach,Wegrach,Szwajcarach itp.
wilk na kacapy
3 Kwietnia, 2013 - 23:34
Przykładu Izraela i Żydów użyłem celowo z dwóch powodów. Pierwszy to pokazanie skrajności a drugi - chyba ważniejszy - wynika z faktu, że niestety wśród tej nacji mozna znaleźć wiele przykładów zachowań czysto antypolskich i nas kłamliwie deprecjonujących... a z takimi zachowaniami należy walczyć też metodami wroga.
Pozdrawiam
krzysztofjaw
krzysztofjaw
Walka z wrogiem jest tylko mozliwa kiedy spoleczenstwo jest
4 Kwietnia, 2013 - 00:05
spojne narodowo,kulturowo,religijnie i nie ma duzych przepasci
miedzy bogatymi a biednymi,a wlasciwie, kiedy klasa srednia jest bogata i swiadomo swojej mocy przewodniej w narodzie tzn.ze ona decyduje kto w wolnych wyborach demokratycznych nimi rzadzi,kiedy tez ludzie maja swoja godnaosc i pewnosc siebie, kiedy historja i cale bogactwo dziejowe nie jest marnotrawione i zapominane ,a wrevcz jak teraz sie dzieje falszowane,i na tytm gruncie moze wyrosnac patryjotyzm i nacjonalizm ktoy jest nierozlaczny, a ktory jest nam przedstawiany jako negatywne zjawisko wrecz jako faszyzm.
Takie mocne spoleczenstwo nie podzielone moze tylko wlaczyc z skutecznie z wrogiem, ktory za pomoca swoich agentow w rzadzie wydaje natypolskie szmiry jak SASIEDZI czy nakreca antypolski film POKLOSIE.
Zły to przykład,
4 Kwietnia, 2013 - 00:29
bo uważam, że Polacy nie muszą brać żadnego wzorca od żydów. My po prostu jesteśmy dla nich jak z innego świata, więc nie pochwalam zadnej z metod, jakie stosują żydzi w swojej obronie, lub dla swej polityki. To nie są metody etyczne i kłócą się z filozofią i kulturą chrześcijańską, w jakiej jesteśmy. Nasz handicap to fakt, że NIGDY nie stosowaliśmy metod naszych wrogów. Jesteśmy górą wobec Niemców, bo nie my mordowaliśmy bez opamiętania w imię fałszywej ideologii. Jesteśmy górą wobec Rosjan z tego samego powodu - nie my jesteśmy sprawcami Katynia i Gułagów. Jesteśmy górą wobec Czechów, bo nigdy nie składaliśmy wiernopoddańczych hołdów mocniejszym sąsiadom. Jesteśmy górą wobec Norwegów, bo nie wydaliśmy Quislinga. Jesteśmy górą wobec Francuzów, bo nie było u nas Compiegne i Vichy. Jesteśmy górą wobec Anglików, bo nie składaliśmy wobec żadnej nacji gwarancji bez pokrycia. I można by tak jeszcze długo wyliczać, i przez to właśnie jesteśmy tak nielubiani przez inne nacje, bo my po prostu nigdy dobrowolnie nie zeszmaciliśmy się. Często przegrywaliśmy - to fakt, często też stosowaliśmy opór beznadziejny, często ponosiliśmy ofiary życia, ale nigdy, przenigdy nie odbywało się to kosztem innych. I to stanowi o naszej sile. To właśnie doprowadza naszych wrogów do wściekłości. I niech tak zostanie. A żydzi niech sobie tam dalej mordują czy kłamią - w końcu obróci się to przeciwko nim.
all10101
4 Kwietnia, 2013 - 13:14
Dobry komentarz :)
To teraz musimy po prostu nauczyć naszych lemingów polskiego patriotyzmu... choć przecież można też walczyć o swoją godność wykorzystując część metod naszych wrogów, ale z poszanowniaem naszej tradycji i chrześcijańskiej postawy...
Pozdrawiam serdecznie
krzysztofjaw
krzysztofjaw