JKM zlustrował Orbana
Facet który nie potrafi zapanować na zwykłą ładowarką śmie pouczać innych jak mają regulować sprawy swojego własnego kraju.
Muszę zacytować bo może nie wszyscy ten żenujący wyczyn pamiętacie:
"Jeżdżę przez dwa dni po Małopolsce, zostawiłem w pociągu ładowarkę do niezbyt typowego komputera, na którym miałem kody do blogów.a jakoś nikt za mnie nie chce się wpisywać. Na innych komputerach kody są wpisywane z automatu - ale tam mnie nie było. Oczywiście: przy maksymalnym sprężu rozwiązałbym problem szybciej - ale miałem inne zajęcia. Proszę mnie zrozumieć - a nie sobie podrwiwać."
Jak to sie stało, że mimo braku ładowarki i kodów , wpis o braku ładowarkisie ukazal - nie wiadomo! Cud?
Facet który nie potrafi rozwiązać stworzonego przez siebie samego- swojego problemu.
Otóż ten facet (jak sam pokazał wielokrotny nieudacznik- chocby niueumiejetność zarejestrowania krajowej listy wyborczej) zrównuje z ziemią -ośmiela się rugać szefa państwa który miał odwagę i umiejętności i który stał się wzorcem dla wielu.
To ruganie rozpoczyna niby od pochwały, która chwile później okazuje się przyganą.
"Polska „centro-prawica” wychwala p.Wiktora Orbána, który przejął był na Węgrzech pełnię władzy, pogonił euro-socjalistów, a obecnie przeprowadził w parlamencie uznanie Partii Socjalistycznej za organizację przestępczą."
Polska "centro prawica" to chyba j sam pan JKM bo chyba nie zalicza siebie do "prawo-prawicy".Mam nadzieję że nie zazdrości Orbanowi dokonania więcej niż jemu na spólke z Antonim udało się w Polsce zablokować skutecznie na zawsze.
Chyba zazdrości skoro ośmiela się dokonać takiej oto wolty:
P.Orbán ma na Węgrzech ogromne poparcie. Nie takie, jak towarzysz Adolf Hitler "
Chłoszcze też Orbana tak:
'Większość ludzi nie ma pojęcia o polityce i głosuje na śliczne, słuszne hasełka – typu: walka o prawa narodu, walka z korupcją, wsadzić łajdaków do więzień.
Niestety: walka kosztuje. Więc p.Orbán właśnie podniósł VAT na 27%.
Tak tak .To nie wy zwariowaliście . To w/g JKM podniesienie Vatu aby uniknąć zadłużania się w NWO-skich Bankach dyskwalifikuje Orbana a do tego ośmiela się on nie tylko mówić ale realizować prawa Narodu i to własnego oraz walczyć z korupcją. No i rzecz dla JKM-a najgroźniej sza - wsadzanie łajdaków do więzienia.Ja tą obawę rozumiem bo sceanirusz węgierski w Polsce wcale nie jest jeszcze wykluczony.
To zapewne dlatego napisał:
"Nie wróżę dobrze p.Orbánowi."
Przypuszczam że on Orbanowi nie tylko nie wróży dobrze ale też i nie życzy.
Porównanie Orbana z Hitlerem z jakiegokolwiek powodu, wyklucza JKM z grona ludzi rozsądnych, w moim pojęciu na zawsze. Wyklucza go także z grona osób z którymi można prowadzić jakąkolwiek polemikę - też na zawsze.
PS . JKM pod pozorem :
"Miałem nadzieję, że p.Wiktor Orbán, uzyskawszy w zasadzie pełnię władzy, zacznie socjalizm likwidować."
Tusk ofiarował Orbanowi miecz (szablę?):
I tym mieczem Orban wycina zło w swoim kraju.
Przyjdzie czas że polski miecz wytnie takich szkodników jak JKM.
PS Jeśli ktoś uważa że sie czepiam może sprawdzić: http://jkm.nowyekran.pl/post/46453,vat-i-sztandary-w-gore
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 4594 odsłony
Komentarze
Kolejny socjalistyczny wpis
3 Stycznia, 2012 - 18:15
Kolejny socjalistyczny wpis gdzie odmawiasz innym prawa do odmiennych poglądów.
"Wyklucza go także z grona osób z którymi można prowadzić jakąkolwiek polemikę - też na zawsze" - bardzo rozsądne, jeszcze proponuje mu połamać kości i wydłubać jedno oko.
"To w/g JKM podniesienie Vatu aby uniknąć zadłużania się w NWO-skich Bankach dyskwalifikuje Orbana" - Korwin zawsze był przeciwko podnoszeniu podatków i nie mieszaj do wszystkiego NWO bo wygląda to juz na obsesje. Kazdy kto podnosi podatki to dla niego socjalista a tych zawsze zestawia z Hitlerem tak jak Ty wszysko co się dzieje na ziemi kojarzysz z NWO.
"Jak to sie stało, że mimo braku ładowarki i kodów , wpis o braku ładowarkisie ukazal - nie wiadomo! Cud?" - mylisz się. Jeszcze raz przeczytaj co powiedział i spróbuj zrozumieć.
Po pierwsze
3 Stycznia, 2012 - 18:33
Skoro wolno JKM pisać jak pisze to wolno i mnie.mam swoje odmienne od JKM poglądy bowiem nie frapuje mnie ani Hitler ani nie promuje Palikota
Z tą ładowarką bylo dokładnie tak jak napisałem. Pierwsza informacje że nie może napisać bo ładowarke zapomnaił i nie ma kodów( o tym wspomina) usunął.
Może i kojarzy mi sie sporo rzeczy z NWO ale nie chodzi mi po głowie Hitler ani porównywanie rfeormatora Orbana ze zwyklym ludobójcą- bo to chyba u JKM nie tylko obsesja.
A tak swoją droga szukam kogoś kto mpowie mi co pożytecznego i na trwałe Polska zwdzięcza JKM-owi.
Nathanel
Nie da się iść dwiema drogami na raz.
Fajna jest nasza ferajna
3 Stycznia, 2012 - 23:12
Szanowny Panie,mnie się wydaje,że padł rozkaz medialny,aby
zniszczyc Orbana.Kundle z eteru,waliły dzisiaj ostro.
Wniosek jest prosty.Facet utrzymujcy się tyle lat na fali,
pomimo nikłych osiągnięc,musi należec do tej samej ferajny.
O rodowodzie nie wspomnę.
JAN OLSZEWSKI
"co pożytecznego i na trwałe Polska zwdzięcza JKM-owi" ?
4 Stycznia, 2012 - 00:09
[quote=Nathanel]A tak swoją droga szukam kogoś kto mpowie mi co pożytecznego i na trwałe Polska zwdzięcza JKM-owi.[/quote]
Skompromitowanie muszki.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
>AdamDee
4 Stycznia, 2012 - 00:32
[quote=AdamDee][quote=Nathanel]A tak swoją droga szukam kogoś kto mpowie mi co pożytecznego i na trwałe Polska zwdzięcza JKM-owi.[/quote] Skompromitowanie muszki. [/quote]
Dlaczego skompromitował muszkę? Jeśli dlatego, że ciągle ją nosi, to ......skompromitował także.....słonia, na którym miał przejażdżkę po Warszawie, kiedy reklamował się jako kandydat na prezydenta .
Pozdrawiam.
Nigdy nie lubiłem muszki...
4 Stycznia, 2012 - 01:22
... w tym sensie mam w tym jakąś małą radość.
Ale może to i ma drugie dno - sporadycznie zwykło się miewać w związku z osobą JKM pewien dylemat - "agent czy idiota ?" - być może osoba JKM to taki wyrafinowany projekt jakiejś bezpieki, który miał posłużyć totalnej kompromitacji konserwatysty o charakterystycznym dla szlachetnego pochodzenia sznycie ?
Gwoli jasności - wątpię w to ale myśl pozostaje...
Słonia nie skompromitował - rzecz miałaby się odmiennie gdyby obnosił się nim na co dzień ; ) Ale w jednym masz rację - JKM ma potencjał, którym z łatwością załatwiłby coś o podobnym tonażu.
; ))))
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
Dla mnie JKM skończyłsię tuż po tragicznym 10.04.2010 r.
3 Stycznia, 2012 - 20:12
Niestety dla mnie JKM zakończył swój byt polityczny tuż po tragedii 10 kwietnia 2010 roku. Wcześniej część jego teorii nawet mi imponowała. Jednak jego postawa po tej największej w naszych powojennych dziejach katastrofie skreśliły go z listy polityków. Jest zwykłym hultajem. Dobór towarzystwa na załączonych do tekstu zdjęciach potwierdza mi tę smutną rzeczywistość.
MD
MD
3 Stycznia, 2012 - 21:40
Logicznie piszesz. Ja tylko dziwię się, że przed wyborami zajmował pozycję lidera swojej partii. To, że nie zarejestrował list? Może tak miało być. Myślę, że przy innym liderze partia zyskałaby więcej zwolenników. Ale to już nie mój cyrk i nie moje małpy. Mam po prostu takie a nie inne zdanie.
Pozdrawiam
Szpilka
@MD
4 Stycznia, 2012 - 01:19
"Niestety dla mnie JKM zakończył swój byt polityczny tuż po tragedii 10 kwietnia 2010 roku."
Uuuuu, to strasznie późno...
Teorie teoriami ale interesujące są jedynie te, które przechodzą w praktyce. Oprócz jednej, nie kojarzę żadnej innej, która zweryfikowałaby się w rzeczywistości.
JKM rozwinął i wcielił w mistrzowski sposób podstawową liberalną doktrynę wolności jednostki - "prawdziwy liberał ma prawo wziąć kosę w bebech i nic komu do tego" ; )))))))
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
Tematy zastępcze.
3 Stycznia, 2012 - 20:16
Premier Zjednoczonego Królestwa David Cameron, rozpoczął urzędowanie od podniesienia opłat za studia. Z MIEJSCA stracił wyborców wśród studentów, którzy tak przecież licznie głosowali na jego partię i partię jego koalicjanta; bo Torysi i Liberałowie obiecywali obniżkę podatków i zachowanie status qou w czesnym za studia.
Korwin ma rację; Victor Orban może srodze przejechać się na polityce podatkowej. Zawiedzeni wyborcy mogą nie docenić, w warunkach fiskalnego ucisku, polityki rozliczenia się z komunistyczną przeszłością. Zamiary ma dobre tylko, że w kontekście podnoszenia podatków, rozliczenie z komunistami przypomina (jak zwykle w takich przypadkach - patrz: nasz kryzys a Euro 2012) starą metodę, wymysloną przez rzymskich patrycjuszy, aby rzymski lud zapomniał o swej biedzie i nie buntował się: IGRZYSKA.
Nawiasem mówiąc: za pewnik przyjęto w politologii twierdzenie, że gdyby nie coroczny karnawał, to w Brazylii już dawno wybuchłaby społeczna rewolucja.
U nas określa się ową metodę mianem "tamatu zastępczego" - podatki (a wraz z nimi ceny produktów) rosną,"nie ma co włożyć do garnka" (lud w swej masie nie uznaje zasady: "lepiej umrzeć, niż żyć na kolanach"; lud chce żyć!), a ONI urządzają "polowanie na czarownice".
Wlaśnie skończyłem przegląd doniesień światowych
3 Stycznia, 2012 - 20:57
JKM wczoraj wyskoczył przed szereg.
Dziś grilluje Orbana cała wataha.
Ale nie za podwyżki tylko za konstytucyjną eliminacje SOCJALIZMU. Nawet Waszyngton.
Przyprawiają munajrózniesze "gęby". Tylko zastrzelic go nie mogą- ale kto wie?
Kaddafiego zastrzelili.
Re: Tematy zastępcze.
3 Stycznia, 2012 - 21:00
Fakt, że nasze przekaziory wbijają nam do głów krwiożerczy fiskalizm Orbana nie oznacza, że tak jest w rzeczywistości. Podstawowa stawka VAT rzeczywiście wynosi 27% i jest o 4 punkty procentowe wyższa od naszej. Nikt jakoś nie dodaje, że podatek dochodowy jest o 4 punkty procentowe niższy od naszego i wynosi 16%. Nikt też nie dodaje że jest to podatek liniowy, w którym niżej zarabiający mają dodatkowo ulgi. Zaznaczmy może jeszcze, że obecnie obserwuje się wzrost eksportu i stopniową poprawę bilansu w handlu zagranicznym. Ale o tym "akurat" przekaziory milczą jak zaklęte. Ciekawe dlaczego?
Przekaziory milczą...
3 Stycznia, 2012 - 21:33
A co, może przekaziory mają dać do zrozumienia Polakom, że w Europie Wschodniej jest jakiś premier mądrzejszy od Tuska?
Pozdrawiam
Szpilka
Rzeczywiście, wypowiedzi Korwina po katastrofie smoleńskiej
3 Stycznia, 2012 - 21:27
świadczą o wyjątkowym łotrostwie tego pana. Facet, który kreuje sie na "inteligenta i logika" nagle udaje, że nic takiego sie nie stało, że to wypadek jakich wiele i nie ma o co robić zadymy. Tym samym dla mnie również stracił on wszelkie szanse na zainteresowanie swoją personą. Niemniej jednak uważam, że w sprawie podatków nałożonych przez Orbana na Węgrów ma on niezbitą rację. Ucisk fiskalny zawsze jest uciskiem, niezależnie kto i w imię jakich racji go stosuje. Ale po co w ogóle cytować poglądy tego cynika, pozbawionego ludzkich odruchów i sumienia. Szkoda czasu i atłasu.
komentarze JKM na temat tragedii smoleńskiej były odrażające
4 Stycznia, 2012 - 11:08
od samego początku zachowywał się jak wierny rezonator KGB - nie mówcie mi o poglądach - chamstwo i służalczośc obcym panom nie jest żadnym poglądem!!
"Nie odzywając się w towarzystwie ryzykujesz uznanie za głupka, odzywając się rozwiejesz wszelkie wątpliwości" O. Wilde
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, a*ldd meg a Magyart
Rzekomy fiskalizm Orbana
4 Stycznia, 2012 - 12:25
[quote=Dyziek] Niemniej jednak uważam, że w sprawie podatków nałożonych przez Orbana na Węgrów ma on niezbitą rację. Ucisk fiskalny zawsze jest uciskiem, niezależnie kto i w imię jakich racji go stosuje. [/quote]
Zapraszam do lektury mojego tekstu na temat rzekomego fiskalizmu Premiera Wiktora Orbana
http://niepoprawni.pl/blog/3527/pani-premierze-orban-jestem-z-panem
jak widać
3 Stycznia, 2012 - 22:00
Orban podniósł Vat, żeby uniezależnić swój kraj od zachodniej lichwy.
Tusk podniósł Vat, żeby wspomóc zachodnią lichwę.
Podziękowanie dla MD za przybliżenie węgierskiej polityki podatkowej.
Pozdrawiam
Mam wrażenie, że o Węgrzech i posunięciach Orbana informacje
3 Stycznia, 2012 - 22:14
są mocno zaciemniane.
Lichwiarze, po decyzji o upaństwowieniu banków, wyjechali i nie wrócą.
Węgry użyją rezerw walutowych. Na spłaty i stymulację
Rząd Węgier zamierza spłacić część zadłużenia z rezerw dewizowych Węgierskiego Banku Centralnego. Taką operację umożliwia nowelizacja ustawy o Banku Centralnym, przyjęta wbrew protestom Komisji Europejskiej 30 grudnia ubiegłego roku. O zamiarach gabinetu Viktora Orbana poinformowała węgierska telewizja publiczna, powołując się na informacje z kół rządowych.
http://www.money.pl/gospodarka/unia-europejska/wiadomosci/artykul/wegry;uzyja;rezerw;walutowych;na;splaty;i;stymulacje,163,0,1001123.html
Węgry: banki stracą 1,2 mld USD przez wcześniejszą spłatę kredytów walutowych
Banki na Węgrzech oczekują, że ok. 20 proc. klientów z kredytami w walutach zagranicznych skorzysta ze stworzonej przez władze możliwości ich wcześniejszej spłaty, informuje Reuters na swojej stronie internetowej.
http://www.pb.pl/2538739,47606,wegierskie-banki-straca-1-2-mld-usd-br
Jazgot podniósł się nie tylko wśróg polskich elyt, JKM pokazał, po której stronie stoi (i stał zawsze), co wskazuje na decyzje Orbana dobre dla Węgier.
Krytykują Węgrów za pomysły na redukcję długu
Najnowsze niekonwencjonalne pomysły zmniejszenia ciężaru zadłużenia prywatnego sektora w walutach obcych, nad którymi ma się zastanawiać rząd Węgier są wysoce negatywne - ocenił Bank of America Merrill Lynch.
http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/krytykuja;wegrow;za;pomysly;na;redukcje;dlugu,202,0,953546.html
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
----------------------------------
Naród dumny ginie od kuli , naród nikczemny ginie od podatków
Orbana na szafot
3 Stycznia, 2012 - 23:59
Najpepiej byłoby dla pacanów i złodziei żeby Orban się przejechał na swojej polityce. Oj cieszyliby się do końca świata i jeden dzień dłużej.
Czy orbanowi się uda - zobaczymy. Oby! Wrzaski jakie się podnoszą i krytyka idąca falami świadczą raczej że jest nadzieja dla Węgrów. Możliwe że jest to także i nasza nadzieja. Ale najpierw musimy wypieprzyć cwaniaków-złodziei i zaprowadzić polski porządek. Do tego potrzeba jednak determinacji i przekonania większości. Lepiej byłoby aby grupa cwaniaków i złodziei wywaliła się porządnie na jakimś swoim "projekcie" jak choćby ten z receptami. Nawiasem mówiąc koń trojański w postaci Arłukowicza aby przwerócić ten rząd to iście szatański pomysł i wielce ryzykowny. Ale nie wykluczone że tak jest. Tylko kto niby miałby zyskać i ile gdyby ten nierząd się przwrócił? Chyba że scenariusz jest rozpisany na długi etap i jeszcze nie jedno zobaczymy. Kto wie?
słyszał kto kiedy by JKM pryncypialnie krytykowal Kreml??
4 Stycznia, 2012 - 11:34
jeździ jak po łysych kobyłach po wszystkich po kolei ale KGBowców nie tyka - wszystko mu jakoś dziwnie w sovietlandzie pasi??
PS
jak to jest z długami karcianymi JKM? wogóle potrzebuję konkretnych argumentów do rozmów z wyznawcami "mikkizmu" bo juz mi nerwy puszczają słuchać tego ich dwójmyślenia neobolszewickiego ;/
"Nie odzywając się w towarzystwie ryzykujesz uznanie za głupka, odzywając się rozwiejesz wszelkie wątpliwości" O. Wilde
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, a*ldd meg a Magyart
Głos z Węgier
4 Stycznia, 2012 - 14:57
http://www.niepoprawni.pl/blog/4991/glos-z-wegier#comment-245706
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
----------------------------------
Naród dumny ginie od kuli , naród nikczemny ginie od podatków
JKM- zwykły "POżyteczny idiota"
4 Stycznia, 2012 - 21:39
dowiódł tego już wiele razy
andygo
nie sądzę, raczej jest na to za inteligentny
4 Stycznia, 2012 - 22:24
moim zdaniem to co robi, robi z premedytacją, nie z głupoty, lecz z wyrachowania. Wykonuje powierzone mu zadania i na pewno nie za darmo.
oszołom z Ciemnogrodu
oszołom z Ciemnogrodu