Tracą wszyscy po prawej stronie
"Wciąż wierzę, że Jarosława Kaczyńskiego stać na refleksję i decyzję dobrą dla Polski oraz polskiej centroprawicy" - mówi były(?) poseł PiS Arkadiusz Mularczyk. Wyborcy Prawa i Sprawiedliwości są jednak zdezorientowani. Czy musi dojść do rozłamu? Przecież jest oczywiste, że tracą wszyscy po prawej stronie. Raduje się lewica, bo otrzymała nieoczekiwany prezent. "PiS jest skazany na stopniowe staczanie się w niebyt" - ocenia Jacek Żakowski. I chociaż to mówi etatowy wróg partii J. Kaczyńskiego, to jednak słowa te mogą wzmacniać przekonanie wielu zwolenników PiS o czekających nas wieloletnich zamieszaniach w centroprawicowych ugrupowaniach.
Poszczególne warianty rozwoju sytuacji przedstawia socjolog dr Jarosław Flis w wywiadzie dla portalu polityka.pl:
--- "Nie jest wykluczone, że PiS może podzielić los AWS, do której upadku przecież się przyczynił";
--- "Jak to się skończy, nie wiadomo. Ale stawiam na to, że raczej wielką smutą niż istotnym przetasowaniem";
--- "Odrodzenie jest jeszcze możliwe. (...) Niekorzystny trend może się odwrócić, bo PiS ma nadal największy potencjał na prawej stronie - ma ludzi, emocje, które ich łączą, struktury. Łatwiej na tym zbudować silną pozycję niż na czymkolwiek innym".
Ale dzisiaj nie jest dobrze. Poważna debata nie może mieć miejsca, gdy media żerują na partyjnym nieszczęściu. Dochodzą do tego spektakularne porażki, jak np. nieuwzględnienie przez Sąd Najwyższy odwołań Bogdana Święczkowskiego i Dariusza Barskiego. Obaj politycy PiS, prokuratorzy w stanie spoczynku, nie mogą być posłami. "To Trybunał Konstytucyjny powinien orzec, że coś jest niezgodne z konstytucją, a nie marszałek Sejmu" - skomentował Jarosław Kaczyński.
I dzisiaj tylko komentarz pozostaje. Platforma Obywatelska, współdziałając z politykami i elitami postkomunistycznymi, przejęła właściwie całość władzy w państwie i może robić, co zechce. Także działać na rzecz dalszego rozbijania centroprawicowej opozycji. To nie napawa optymizmem.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 2793 odsłony
Komentarze
Re: Tracą wszyscy po prawej stronie
10 Listopada, 2011 - 02:29
Tracą wszyscy, bo daliśmy sobie wprogramować "jedynie słuszne rozwiązanie" w postaci wiary, iż to WYŁĄCZNIE partie, mogą coś za nas załatwić.
BZDURA.
Nie było partii, i też ludzie żyli.
Sami dbali o własne interesy, a to powodowało większą świadomość wyborów.
Zostawmy partie ich własnemu losowi, a zajmijmy się załatwieniem własnych spraw.
Wtedy może i one się odnajdą, aby nie stać się zbędne.
Jednostka nic nie może?
A 38 mln jednostek, zdeterminowanych do obrony swoich spraw?
WIEDZY nam trzeba, a nie umiłowanych partii.
Pozdrawiam
"My nie milczymy, my rośniemy,zmieniamy w siłę gorzki gniew- I płynie w żyłach moc tej ziemi, jak sok w konarach starych drzew" Yuhma
Rospin
10 Listopada, 2011 - 09:17
Bez obudzenia naszego społeczeństwa nic nie osiągniemy.
50 % Polaków ma gdzieś nasz kraj. Co ja gadam! Więcej niż 50%! Wystarczy spojrzeć na wyniki wyborów! Głosowanie przeciwko Jarkowi to nie głosowanie. Ludzie w tym kraju nie dyskutują za czymś tylko przeciwko czemuś tak jak ich media wychowały.
Pozostaje tylko pytanie, jak obudzić
10 Listopada, 2011 - 09:38
to społeczeństwo, gdy wiadome media narzucają swoją ideologię optymizmu i hedonizmu. Z tym ciężko jest walczyć, gdy nie ma się władzy.
Pozdrawiam.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
Re:Pozostaje tylko pytanie, jak obudzić
10 Listopada, 2011 - 11:49
A czy w momencie powstawania I Solidarności, sytuacja wyglądała lepiej?
Wtedy WSZYSTKO było w łapach czerwonych pająków, a o prawicowych gazetach albo necie, nikt nawet nie marzył.
Nawet maszyny do pisania były pod nadzorem.
Krasnoarmiejce szwendały się po ulicach Polskich miast,
a w Konstytucji, mieliśmy "wiodącą rolę partii" i miłość z cccp.
Nie, teraz wcale nie jest gorzej.
Teraz jest dużo leniwiej.
Bo jedną drukarką, można wyprodukować stos ulotek.
Ale, komu się chce wyjść z ulotką do ludzi?
A dlaczego musimy teraz w ogóle do tych ludzi wychodzić?
BO WSZYSTKIE PARTIE ICH ZAWIODŁY.
Tak wiele obietnic, a wszystkie niespełnione.
Ba, wręcz scenariusz negatywny, bo zamiast spełnienia obietnic, mamy Państwo w rozkładzie.
Mamy pretensje do 51% Polaków, za olanie wyborów.
O co? O brak elementarnej wiedzy o Państwie?
Czy to ich wina, skoro nawet PIS, po dojściu do władzy,
nie raczył ich informować o tym, CO,KIEDY I DLACZEGO robi.
Nie pofatygował się również, aby Naród, swego chlebodawcę, poinformować o stanie Państwa.
PIS ma 30 % poparcia?
BZDURA.
PIS ma takie poparcie, ilu ma członków i sympatyków.
30 % poparcia mamy MY, niepoprawni marzyciele, którzy wierzą w odbudowę Polski.
Za bardzo upraszczam?
Ale PRAWDA zawsze musi być prosta, aby była jasna.
A JASNA musi być, aby być zrozumiana.
Jak budzić społeczeństwo?
To pytanie, musi zadać SOBIE każdy z nas.
Każdy, kto kocha Polskę.
Pozdrawiam
"My nie milczymy, my rośniemy,zmieniamy w siłę gorzki gniew- I płynie w żyłach moc tej ziemi, jak sok w konarach starych drzew" Yuhma
Za komuny było znacznie gorzej -
11 Listopada, 2011 - 00:04
- zgadzam się z Pańskim stwierdzeniem. Możemy dziś dyskutować w internecie, mamy toruńskie media itd. Postkomuna poczyniła jednakże też postępy. Idee wolności, demokracji, wolnego rynku i przede wszystkim życia łatwego, bez problemów, zdobyły wielu zwolenników. Z tym nie jest łatwo (na razie) walczyć.
A ponadto żal tych straconych, bezproduktywnych lat.
Pozdrawiam także.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
11 Listopada, 2011 - 00:27
Ale, my też nie stoimy w miejscu.
Nauczyliśmy się rozpoznawać kłamstwa i manipulacje, stosowane
przez postsowietów.
Teraz powinniśmy przejść, do publicznego demaskowania tych przekrętów.
"Idee wolności, demokracji, wolnego rynku i przede wszystkim życia łatwego, bez problemów, zdobyły wielu zwolenników" -
I równie szybko ci zwolennicy znikną jak się pojawili.
Gdy tylko zza tych hasełek wyjrzy głód.
A miny vinca bezpeselowego, świadczą o tym, że długo czekać nie będziemy.
A lat straconych żal.
Ale ten właśnie żal, trzeba przełożyć na determinację, aby tym razem, do grubych kresek nie dopuścić.
Rdzeń wrzodu trzeba wyczyścić.Choćby rozpalonym żelazem.
Choćby okrutnie bolało.
Ale leczenie ma być skuteczne, a niekoniecznie miłe.
Pozdrawiam
"My nie milczymy, my rośniemy,zmieniamy w siłę gorzki gniew- I płynie w żyłach moc tej ziemi, jak sok w konarach starych drzew" Yuhma
Jak mamy demaskować ich przekręty,
11 Listopada, 2011 - 00:48
gdy nasz zasięg medialny jest około 10 razy mniejszy. Z nimi się ciężko walczy, bo nie mają skrupułów (tragedia smoleńska). Pisze Pan: "I równie szybko ci zwolennicy znikną jak się pojawili. Gdy tylko zza tych hasełek wyjrzy głód". - Zgadzam się, ale ja nie życzę Polakom i sobie głodu. Staram się o tym informować spokojnie, jak w notce wydrukowanej przed godziną, ale nie czekam na te nieszczęścia, które sobie Europa i Polska przez lata przygotowały.
Ogólnie zgadzam się z Panem; wiem, że trzeba działać.
Pozdrawiam także.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
Adriano,tych 50 % nigdy nie obudzimy
10 Listopada, 2011 - 10:18
gość z drogi
i myślę,że nawet nie warto sie trudzić
na te procenty składaja sie ci,ktorym nigdy tak dobrze nie było jak za Tuska i Millera
to ci,ktorzy stanowią
milionową armie budżtówki
wreszcie
to klienci od Rosola ,czy tych z pędzącego króliczka
Trzeba spojrzeć więc realnie i zrozumieć,że osiągniecie 30 procent stałego poparcia dla PISu,to
wielkie osiągnięcie
i urywanie z tego elektoratu jest nieprzyzwoite i ku radości Zakowskiego
i tych z wybiórczej,pomijam juz "pracodawców" typu TUSK
re pracodawców typu platforma
ich napewno nie pozyskamy,wieć szanujmy TE Nasze 30 procent i nie rozbijajmy go na drobne
w myśl zasady
"dobrymi chęciami piekło wybrukowane"
przykład sld i ich rozdrabniania się i "naprawy"
Nie rozdrabniajmy wieć naszego cennego kapitału
w czasach,gdy ministrami są TW i Palikot chce zdjąc KRZYZ,a kochający inaczej
mowią NAM jak mamy życ
30 procentami mozna wiele zrobic,a najważniejsze podzielic PLATFORMĘ INTEESÓW na drobne,to jest jedyna droga,trzeciej nie ma
gdy PO zacznie się "modyfikować" wtedy jej interesy zaczną sie sypać,bo nie jest to partia,lecz
sieć przedziwnych interesów "byznesowych"a szemrany "byznes" światła nie lubi
gość z drogi
"Nie rozdrabniajmy naszego cennego kapitału" -
10 Listopada, 2011 - 10:47
- zgadzam się z Panią. W tekście chciałem przyjąć postawę obiektywnego obserwatora, ale Pani, która często czyta moje notki, wyczuwa na pewno moje intencje: moje wołanie o jedność (po naszej stronie).
Z serdecznym pozdrowieniem.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
Zygmuntbiałas i ja serdecznie pozdrawiam :)
11 Listopada, 2011 - 17:34
gość z drogi
a ponieważ czytam Pan,więc wiem,ze wiem :)
piszę czytelnie i w kolorze czarno/białym,
probuje przekazać pewne prawdyznane Panu i mnie
prawdy,ktore dzieją sie w rodzinach, w rozmowach,czy
w trakcie nie zawsze przyjemnych dyskusji z twz "obojętnymi"
Staram sie zwrócić uwage,na codzienność w tramwajach,sąsiedzkich rozmowach,czy nawet rodzinnych
może to
ułatwi zrozumienie SPRAW bardzo prostych
Jestem starym solidarnościowcem,znam nasze dawne sposoby
i MUSZE zwróci uwagę na Najważniejsze....
Dzisiaj nie ma ZAŁÓG ani naszych dawnych KOMISJI ZAKŁADOWYCH,a jeśli są to juz nie takie same
i nie TAK liczne...
a TO był NASZ największy Kapitał,dzisiaj brzydko zwany LUDZKIM
dalej
jestem obok wielkich pracodawców i obserwuję ich i ich załogi,niestety tam juz nic się nie da zrobić....
dalej
Hindusi,Koreanczycy czy inni tzw obcy Pracodawcy nie pozwolą sobie na to, co my robilismy z Naszymi
a styropian słuzy dzisiaj do przespania sie,ale nie w czasie Strajku,lecz,by nie dojezdząc do Domu,Rodziny
jest jeszcze Bardzo znacząca Grupa Pracodawców Prywatnych,tych bardzo dużych,gdzie ludziom nie tylko nie wolno mysleć samodzielnie ale i mówić
Dużo lepiej jest w firmach prywatnych,rodzinnych tzw średnich,bo my nigdy
z komuną nie szliśmy POd ręke,wręcz przeciwnie
więć DLATEGO TAK mocno artykułuję Temat
nie rozdrabniajmy NASZEGO KAPITAŁU,bo to jesteśmy MY
a tam sa ONI,nawet jesli kiedyś byli z nami...
Razem nigdy nie rozdrabniając się....
re pracodawców prywatnych z RÓZOWEGO SALONU,a niegdyś z "S"
ich pracownicy a to oni są tą wielka armią,boja się nawet wziąć do ręki ulotke naszą czy Gazetę Polska...
bo jak szef zobaczy to wyrzuci...
Ludzie muszą utrzymać rodziny,bo praca jest dzisiaj na kartki
a ci ,tych ktorzy jedzenia szukają na śmietnikach,tysiace
w tym i emeryci i rencisci...
Dbajmy więc o Nasz Kapitał,czyli o te pewne 30 procent,bo za chwilę bedą bezrobotni,bezdomni i szykanowani a mimo to nadal nas popierają....
serdecznie pozdrawiam
gość z drogi
Dbajmy o te nasze 30%.
11 Listopada, 2011 - 21:19
Zgadzam się z Panią. Dlatego często znajdzie Pani u mnie tony bardziej pojednawcze, ale nie jestem tu konsekwentny. Te 30% to minimum naszych możliwości. Komuna chciałaby rozparcelować je na kilka ugrupowań. Stąd taki totalny atak na PiS i Jarosława Kaczyńskiego. Stąd moje duże przywiązanie do jego działań.
Wiem, co znaczy, gdy ludzie (choćby na wszelki wypadek) wolą się nie wypowiadać. Osobiście jestem w komfortowej sytuacji, ale tak nie było zawsze.
Czekają nas zmiany i tąpnięcia. Będzie znacznie gorzej. Staram się o tym pisać nie za często, bo nie chciałbym być posłańcem złych wieści.
I jeszcze jedno: Doceniam te 30%. Wiem, że bez tego oporu robiłaby komuna już wszystko.
Pozdrawiam także serdecznie.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
panie zygmunciebiałas,dbajmy o NICH,czyli o NAS :)
11 Listopada, 2011 - 21:42
gość z drogi
serdecznie pozdrawiam
gość z drogi
Wydrukowałem dla potrzeb własnych
11 Listopada, 2011 - 22:47
teksty związane z dzisiejszym Marszem Niepodległości. Może coś napiszę, co o tym sądzę.
Napisałem te dwa zdania właściwie nie w celu informacji, lecz by zachować pewien porządek - polega to na tym, by ostatni głos pod notką należał do mnie.
Pozdrawiam również serdecznie.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
A jednak te 38 mln,
10 Listopada, 2011 - 09:33
ściślej ponad 36 mln Polaków (według ostatniego spisu), a faktycznie kilka milionów wyborców PiS, nie może działać skutecznie bez centrum, które nadaje kierunek. Bez tego centrum nasze ruchy będą rozproszone, czasem zwalczające się; widać to np. w wielu dyskusjach na portalach prawicowych. Inną sprawą jest pytanie, czy i jak skutecznie pełni tę rolę PiS z Jarosławem Kaczyńskim. Ja w zasadzie nie mam zastrzeżeń, i często jestem pełen podziwu dla JK, co można dostrzec w moich tekstach.
Pozdrawiam.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas,serd pozdrawiam :)
10 Listopada, 2011 - 10:26
gość z drogi
i tez dodaję pokazcie mi tego,kto
w tak "nieludzkim ,pełnym nienawisci,do nas srodowisku "zrobił wiecej,ba i jeszcze utrzymał TO
ja należe akurat do tych,ktorzy POPIERAJĄ Prezesa Kaczynskiego,nie dlatego,że go kochaja,bo kocham tylko mojego Męza i Rodzine
prezesa popieram,bo MU ufam i wiem ze nie gra o siebie,lecz o Polske
gość z drogi
"Prezesa popieram, bo MU ufam i wiem,
10 Listopada, 2011 - 10:58
że nie gra o siebie, lecz o Polskę". - Też tak uważam. Szkoda, że różne inne sprawy, a nie Polska, są przedmiotem kłótni i rozłamów. Żal mi więc, że tyle ludzi odeszło (Smoleńsk) i odchodzi z partii. Tylko mi Kluzik nie brak.
Pozdrawiam.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
Prezesa popieram,bo Mu ufam,Smolenskich Ofiar
10 Listopada, 2011 - 11:44
gość z drogi
nigdy nie przestanę żałować,własnie za kilka godzin spotkamy sie ze zniczami
w dłoniach,a tych co odeszli bo tak chcieli
nie żałuje,są dorosli
serdecznie pozdrawiam,rózniąc sie tylko w jednym" miejscu..."
gość z drogi
Spodziewam się, gdzie się różnimy.
11 Listopada, 2011 - 00:09
Dokładam parę osób, które okazały się zbędne w PiS; Michał Kamiński, Libicki, Migalski,...
Także i ja pójdę na groby bliskich.
Pozdrawiam również serdecznie.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
Jeśli Żakowski ma taki
10 Listopada, 2011 - 07:43
Jeśli Żakowski ma taki wpływ na Ciebie to juz zawsze tu będziesz biadolił, bo coś tam złego o prawicy usłyszysz.
Żakowski nie jest dla mnie autorytetem
10 Listopada, 2011 - 09:43
i nie ma wpływu na mnie. Spójrz na tekst. Tam jest: "Raduje się lewica", potem jedno zdanie Żakowskiego jako przykład tej radości.
Nie biadolę; opisałem (lub chciałem opisać) pewne fakty.
Pozdrawiam.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
ro-spin
10 Listopada, 2011 - 08:46
Mój obrotowy
Popatrz sobie na te, oficjalne, dane PKW.
Frekwencja wyborcza w wyborach do Sejmu i Senatu RP, Roku Pańskiego 2011, wyniosła - 48, 92%.
Pozostała część uprawnionych do głosowania, to jest 51,08% zdeterminowanych jednostek, właśnie w tym czasie załatwiała własne sprawy.
I nie miała woli załatwić spraw innych, jak na przykład tych wspólnych i ważnych dla wszystkich, w tym dla nich samych, bo to przecież sprawy wszystkich Polaków, niż sprawy ich własne.
Jest takie pojęcie.
Pomroczność jasna.
Jeżeli przyjmiemy, że skala tej pomroczności jasnej, zawiera się w przedziale od 1 do 10, to masz u mnie dychę.
Ps
Tylko nie pomyl tej dychy z oceną wypowiedzi, ze skali jaka tu obowiązuje.
I jeszcze jedno.
Wiedzy to Ty potrzebujesz faktycznie.
Popieram zatem Ciebie przynajmniej w jednym z wielu Twoich postulatów.
Ergo
Wierzę w pracę u podstaw.
Sic!
SWD40
SWD40
'Wierzę w pracę u podstaw'. -
10 Listopada, 2011 - 09:51
Ja też wierzę w pracę u podstaw. Musimy pamiętać jednak, że przeciwnik jest silny; ma do dyspozycji aparat państwowy i media, które kształtują świadomość większości ludzi.
Pozdrawiam.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
Wierzę w pracę u podstwa,tak,wierzę
10 Listopada, 2011 - 10:41
gość z drogi
ale mam prosbę o nieatakowanie personalne
Wiele spraw poruszanych przez j. w uważam za słuszne,ba
jestem zdecydowanie
przeciw
Rozbijaniu,czy tzw "naprawianiu PISu" gdy dookoła wszyscy skacza nam do gardła
a nikt nie odwazy się rozbić PO, w POdobny sposób,czyli urywając po kawałku,ale ponawiam prosbę
nie atakujmy się,
pomyslmy jak rozbic platformersów bo ziobrystów,ja osobiscie
od pierwszego dnia skreśliłam,mimo,ze sa u nich ludzie,ktorych kiedyś popierałam
Polska naszych marzeń,niech będzie TAKĄ,a nie
polską tuska,palikota czy biedronia,/czy pzpn,bez orła..bo to się tak zaczyna/
gość z drogi
A wracając do rzeczywistości,to gratuluję sejmowi dwu marszałkow
10 Listopada, 2011 - 10:48
gość z drogi
Parytet jest tylko,ze jedna TO kłamstwo smoleńskie,dzisiaj kolejny RAZ modlimy się za Ojczyzne i za Ofiary
druga kłamie jak pinokio,właśnie Gośc Niedzielny jej to udowodnił
brać pensję a być szefowa pewnej fundacji to to samo ,czy nie
sejmie platformy,pieknie sie bawisz naszy kosztem,kosztem Polski
idzie Zima,gaz i opał drożeją,żywność tym samym tez,ale Rząd się wyzywi jak mówi
ich guru, urban
Jutro Dzień Odzyskania Wolności,dzień w ktorym PO kawałku nam Ją odbierają i KTO Obcy? nie
nasi...niby nasi
gość z drogi
Jutro Święto Niepodległości.
10 Listopada, 2011 - 11:13
Poświęciłem dwa teksty Marszowi Niepodległości, w których starałem się też odkryć intencje komuny. Ale świętujmy w tak ważny dzień.
Wiem, że nadchodzą ciężkie lata. Czasem piszę o UE i o euro. Coś wiem z dalszych informacji i statystyk zamieszczonych w prasie polskiej i niemieckiej, ale nie chcę być zwiastunem złych wieści.
Pozdrawiam.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
"Nie atakujmy się" -
10 Listopada, 2011 - 11:05
- To jest bardzo ważne. Nieco wyżej w dyskusji wyraziłem potrzebę silnego centrum, które musi nadawać kierunek. Sam jestem człowiekiem, który lubi chodzić swoimi drogami, ale wiem, że podstawa musi być.
Pozdrawiam.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
"nie atakujmy sie:" atakujmy natomiast tych ktorzy szkodza Polsc
10 Listopada, 2011 - 11:52
gość z drogi
i tym ,którzy probują nas uczyć jak żyć Inaczej,
walczmy z hipokryzją pań, typu dwie marszałkowe
walczmy
z niszczącymi Kraj i wypychającymi naszych Młodych za chlebem,by
nocniki nosili Innym Bogaczom,którzy kiedyś niszczyli ICH Dziadków
i Pradziadkow
serdecznie pozdrawiam
połączy nas Dzisiaj NOC Smoleńska i te światełka biegnace prosto do Nieba
Mój Prezydencie,
jesteśmy z WAMI,pamiętajcie o NAS,bo my Nigdy WAS nie zapomnimy
Polska w wielkiej POTRZEBIE
ps i ja zawsze chodzę własnymi drogami,ale Droga do Wolnej Polski
Jest Jedna
pozdrawiam :)
gość z drogi
O Nowickiej wiedziałem przed wyborami,
11 Listopada, 2011 - 00:18
bo był wywiad z pozwaną panią. Nie napisałem notki i teraz żałuję, że to zignorowałem.
Chodząc własnymi drogami, dbam, by nie sprzeniewierzyć się przykazaniom Boskim i hasłu "Bóg, Honor, Ojczyzna".
Pozdrawiam także.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
SWD - 40
10 Listopada, 2011 - 12:04
Dziękuje Ci SWD Dragunow, za tę jakże głęboką analizę psychologiczną mojej skromnej osoby.
Tym cenniejsza,że nie zamawiana.
Nie trudź się wszakże, bo poważniejsi fachowcy, na mojej psyche polegli.
Co zaś do meritum, to także Tobie, odpowiedziałem ciut wyżej.
Pozdrawiam
PS.
Obserwuję Cię od pierwszego wpisu, bo SWD dragunow, to moja ukochana zabawka, ma tylko tę wadę,że tępym końcem kopie.
"My nie milczymy, my rośniemy,zmieniamy w siłę gorzki gniew- I płynie w żyłach moc tej ziemi, jak sok w konarach starych drzew" Yuhma
rospin
10 Listopada, 2011 - 18:27
Kochany obrotowy.
Twoja niechęć do Kaczyńskiego i do PiS-u staje się chyba obsesyjna.
Wprawdzie bardzo starannie chcesz ją ukryć, ale jednak czasami hamulce Ci szwankują i dajesz wtedy upust swoim frustracjom, że PiS nie zrobił tego, nie osiągnął tamtego, nie poinformował o tym i nie powiedział o owym.
Że brak mu, temu PiS-owi, poparcia.
Że 30% to nie 30%, że glosowanie to nie poparcie.
Że nie przyjął biednego rospina w swoje szeregi.
Że nie spełnił jego marzeń.
Złamał mu i serce i nadwątlił wiarę.
Że nie poznał się na psyche rospina i jednym słowem na rospinie całym.
To tylko kilka Twoich, mój kochany obrotowy, wypowiedzi, świadczących o tym jak to bardzo stoisz na gruncie prawdy oraz jak to bardzo jesteś uczciwy w stosunku do ludzi, którzy szczerze i z poświeceniem walczą o Polskę.
Dupek jesteś rospin.
To jedno.
A teraz drugie.
Jeżeli kogoś kopie broń strzelecka, to ten ktoś jest ofermą, mój obrotowy.
Oooo-feeee-rmą
SWD40
SWD40
SWD40
10 Listopada, 2011 - 18:59
I znowu nadwątliłeś się, próbując pozycji analizatora psychiki.
Ale nie trudź się, bo do tego trzeba nieco poszerzyć widnokrąg, a to ponad Twoje siły.
Ani przez moment, nie wziąłeś pod uwagę, że atakując moje poglądy, tak naprawdę atakujesz Polskość i własną(?)
Ojczyznę.
Bo umknęło Ci, że ZNAJDUJEMY SIĘ W POLSCE.
I ja i Ty i PIS.
Nie zarzucaj mi niechęci do Pana Jarosława Kaczyńskiego, bo jest to zupełnie nieuprawnione, i nie wynika z ŻADNEGO mojego tekstu.
Mój pełny szacunek dla Pana Premiera, wynika także z gruntownej znajomości tego Wielkiego Patrioty.
I nie jest to znajomość z mediów.
Nie zmienia to jednak faktu,że w najbliższym otoczeniu
Pana Jarosława, widzę zbyt często kompletne miernoty, aby nie użyć cięższych słów.
Dlatego, podam ostatni raz receptę, na odzyskanie wiary w skuteczność PIS.
Jeżeli zarząd partii, i to najlepiej ustami Prezesa,
wyrazi apel do młodych Patriotów, aby zasilili szeregi partii.
W pełni RÓWNOLEGŁĄ ścieżką, do istniejących struktur.
Bo tylko w ten sposób, bezkręgowce z zarządu, przestaną
hamować rozwój.
Bo nie rozłamy, a ROZWÓJ jest i PISowi i Polsce potrzebny.
I WŁAŚNIE DLATEGO,że ufam Panu Jarosławowi, tym procesem powinien pokierować OSOBIŚCIE.
AD "drugie" - jeżeli SWD Ciebie nie kopie, to albo go nigdy nie użyłeś, albo tak jak tymi wpisami -strzelasz ślepakami.
Pozdrawiam
"My nie milczymy, my rośniemy,zmieniamy w siłę gorzki gniew- I płynie w żyłach moc tej ziemi, jak sok w konarach starych drzew" Yuhma
Re: Tracą wszyscy po prawej stronie
10 Listopada, 2011 - 19:57
rospin, 9 listopada, 2011 - 12:48
„robiłem
próby wejścia w struktury PIS. Bezskutecznie, bo zażądano DWÓCH wprowadzających”
Ty, rospin, to jak to z Tobą jest? Twierdzisz, że znasz osobiście Kaczyńskiego, a nie możesz się zapisać do PiS, bo nikt Ciebie tam nie zna.
Wiesz, Ty nie tylko jesteś konfabulantem, ale jesteś konfabulantem durnym.
SWD40
SWD40
SWD40
10 Listopada, 2011 - 21:01
Obrażasz mnie po raz piąty!
Imaginuj sobie,że można gdzieś bywać, a zupełnie gdzie indziej mieszkać.
I uprzedzam pytanie - nie. nie zamierzam robić drugiego podejścia do PIS.
Poprę, ale z zewnątrz. Bo na zewnątrz,żaden karierowicz
nie ma wpływu na moje działanie.
Imaginuj sobie także, że można znać czyjąś osobowość i działalność, poprzez najbliższych sąsiadów z Żoliborza.
Czy tak szerokie rozwijanie wyobraźni, nie uszkodzi Twoich zdolności poznawczych?
"My nie milczymy, my rośniemy,zmieniamy w siłę gorzki gniew- I płynie w żyłach moc tej ziemi, jak sok w konarach starych drzew" Yuhma