Pedofilia, jak antysemityzm. Jest czym uderzyć.
Od pewnego czasu śledzę temat: pedofilia i coraz bardziej razi mnie eksploatacja tego naprawdę odrażającego i przerażającego zjawiska przez – powiedzmy bez ogródek – misjonarzy ateizmu i walki z każdym przejawem religijności. Nie ma w tym określeniu żadnej przesady. I nie trzeba tego wyjaśniać, bo gołym okiem widać, jak to się odbywa.
W określonych mediach zdołano już uaktywnić stereotyp: Kościół jako siedlisko pedofilii i powiedzmy otwarcie, tylko Kościół, żadna inna instytucja, a nawet można mówić o „inicjatywie prywatnej” tego diabelskiego procederu, że nie jest on w tych mediach i środowiskach, ani zauważany, ani napiętnowany. .
Oto, co donosi (15 V 2019) Niezależna.pl :
„Biedroń jest jednym z polityków najmocniej atakujących Kościół z powodu nadużyć seksualnych, ale on i jego współpracownicy też mogą być posądzani o brak reakcji w sprawie pedofila - pisze "Rzeczpospolita".
Chodzi o Pawła K., instruktora breakdance'u ze Słupska. Przed miesiącem prokuratura oskarżyła go, że trzy małoletnie dziewczynki "doprowadził do obcowania płciowego", a czwartą - "do poddania się innym czynnościom seksualnym". Od kilku dni politycy PO atakują Biedronia, twierdząc, że będąc prezydentem Słupska "zachowywał się jak biskupi, niewidzący problemu".
Lider Wiosny na te zarzuty odpowiedział w TVN24. "Podjąłem bardzo ważne decyzje, które trzeba podjąć w takiej sytuacji. Natychmiast zawiesiłem tego faceta, natychmiast złożyłem doniesienie do prokuratury i przekazałem wszystkie informacje" - wyliczał.
Jednak z informacji, które wysłała "Rzeczpospolitej" prokuratura, wynika, że nie było żadnego doniesienia ze strony Biedronia. Według słupskich śledczych o sprawie nie informowano Biedronia. Sam prezydent dowiedział się o niej z doniesień medialnych. To również nie zgadza się z tezą, którą głosił Biedroń w TVN24.”
Czytaj więcej na https://fakty.interia.pl/prasa/news-rzeczpospolita-problemy-biedronia-ze... ”.
Przytoczenie tego wpisu nie ma wcale służyć jako postulat, że jeśli pomówienie Kościoła o to, że jest siedliskiem pedofilii, jest prawdziwe, to audiatur et altera pars – wysłuchaj wszystkich stron, a jest ich co niemiara. Są to szkoły, kluby sportowe, siłownie, domy dziecka, internaty, różnego rodzaju imprezy, a w bardzo dużej mierze i w dodatku niezwykle trudne do wyśledzania, rodziny. Nie wyliczyłem wszystkich miejsc i okoliczności, gdzie młodociani zostają seksualnie wykorzystywani. Jest ich znacznie więcej. I, proszę mi wierzyć, są sytuacje, kiedy ksiądz wiedząc o nadużyciach, nie może w żaden sposób im przeszkodzić. Jestem od 62 lat księdzem i wiem, o czym piszę. Wie również wielu, którzy na Kościele i księżach wieszają psy. I nikt z oszkalowanych, a szkaluje się wszystkich, nawet jeśli 97 % duchownych jest poza wszelkimi podejrzeniami, a te 3 % wymaga zweryfikowaniu, gdyż liczne pomówienia w tym względzie okazały się bezpodstawne. I to jest właśnie ten kij baseballowy, którym wywijają ludzie rozdzierający szaty przed kamerami, wypisujący jeremiady w wiadomych publikatorach, kręcący filmy, a w rzeczywistości zaangażowani misjonarze ateizmu i walki z Bogiem.
Taka jest rzeczywistość. I powyższe stwierdzenia to bynajmniej nie stereotypy, jakimi broni się Kościół. Ale czy to znaczy, że choćby w minimalnym stopniu, chcę usprawiedliwić tych duchownych, którzy dopuścili się faktycznie zarzucanych im czynów wobec dziecka? W żadnym wypadku. Każdy bez uprzedzeń myślący człowiek wie dobrze, że pedofil jest człowiekiem chorym. Powiedziałbym – nienormalnym, ale co znaczą dziś w zainfekowanym permisywizmem świecie słowa: norma, normalność? Ich zdewaluowanie otwiera szeroko podwoje także dla wszystkich zboczeń, pedofilii nie wyłączając. Dlatego, jeśli stwierdzi się pedofilię u duchownego, jest tylko jedno wyjście: badanie psychiatryczne, odosobnienie, leczenie lub kara przewidziana kodeksem karnym. Oczywiście wykluczenie z kapłaństwa. Tak, jak to powinno być w każdym przypadku pedofilii, a jak wiemy, nie jest, a więc winno się unikać odpowiedzialności zbiorowej, a czyn naganny osądzać indywidualnie. Nauczyciel – pedofil nie jest generuje opinii o całym stanie nauczycielskim i nikt o zdrowych zmysłach nie powie, że nauczycielstwo jest matecznikiem pedofilii. Tak wolno mówić tylko o Kościele, gdyż w gruncie rzeczy nie sprawa pedofilia jest tu najważniejsza, ale ważna jest walka z religią i Kościołem toczona w nadziei, że wreszcie pokona jest jedno i drugie. Niech sobie będzie; Ewangelia i mnóstwo wierzących mówią i pokazują coś wręcz przeciwnego. Pedofilia jest problemem osób a nie instytucji. I każda z osób jest tu odpowiedzialna na swoje czyny, tak pedofil, jak i przełożony, który mógł przeciwdziałać, a tego nie czynił. Tak jest w każdej dziedzinie życia publicznego. Praktyka windykacji stosowana wobec instytucji rodzi ogrom nadużyć, czego dowody mamy nie tylko w Ameryce. Dlatego fundowanie jakichś gremiów dla badania pedofilii w Kościele jest po prostu aberracją. Niestety, dotyka ona także duchownych.
Oto przykład:
„Jestem głęboko poruszony tym filmem, chciałbym podziękować redaktorowi Sekielskiemu, w wielu kwestiach się z nim zgadzam - np. w sprawie tej niezależnej komisji, czy sądu. Bardzo się boję, gdyby miało to zostać w tej prokuraturze, która podlega ministrowi sprawiedliwości, bo to jest niestety podleganie także politycznym manipulacjom. Nie powinni tych sędziów, tego składu wybierać biskupi, nikt z episkopatu polskiego, jeśli już to z delegatów z Watykanu – mówił w programie „Faty po Faktach” w TVN24 ks. prof. Andrzej Szostek filozof, etyk, były rektor Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego.
Przykład Chile jest zachęcający, trzeba przyznać. Być może podobnie należy postąpić w przypadku episkopatu polski. Ta kula tak się rozpędziła, że do procesów dojdzie i żaden ze sprawców i ich przełożonych nie ujdzie sprawiedliwości - dodał ks. prof. Andrzej Szostek w TVN24.
Tak jest, to jest odpowiedzialność instytucji (czy polski Kościół powinien rozważyć wypłacanie odszkodowań ofiarom księży pedofilów - przyp. red.). Jeśli przełożeni wiedzieli, to przełożeni są odpowiedzialni, za to, co z nim dalej czynili, wobec tego są także odpowiedzialni wobec ofiar i zobowiązani do zadośćuczynienia – powiedział ks. prof. Andrzej Szostek w TVN24”.
Księdza Szotka pamiętam jako rektora KUL, ale w tej materii nie warto się wypowiadać. Gdyby po rektorstwie został biskupem nie mówił by tego co teraz mówi i wypisuje i nie chodziłby do TVN24. Jednak biskupem nie został, co też o czymś świadczy.
Pedofilii nie wolno pobłażać. To jest oczywiste. Podobnie, jak używanie jej jako narzędzia walki dla jakichkolwiek innych celów, w tym przypadku jako segmentu kampanii antyreligijnej, gdyż jest to niczym innym jak dawaniem wielu osobom i instytucjom asumptu do ulgowego traktowania tego występku, a nie walki z nim. To jest coś podobnego jak imputowanie antysemityzmu jako kija, którym chce się kogoś uderzyć.
Jeśli można zwrócić się tu z apelem o szczerą i bez nadużyć toczoną walkę o dobro dziecka, to należy wołać o jego obronę przed seksualnymi dewiantami, ale także o uchronienie go przed życiem w jakiejś namiastce rodziny. To wcale nie jest mniej szkodliwie aniżeli nadużycie seksualne. Może być źródłem podobnej traumy, a nawet większej.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 11747 odsłon
Komentarze
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika Verita został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
15 Maja, 2019 - 16:48
Verita
Verita...
15 Maja, 2019 - 16:55
proponuję wzięcie odpoczynku od blogowania na parę tygodni. Bo jeszcze trochę i będzie konieczny jakiś szpital zamkniety z powodu fantasmagorii oraz szkodliwych urojeń czy też przywidzeń...
Przemoc nie jest konieczna, by zniszczyć cywilizację. Każda cywilizacja ginie z powodu obojętności wobec unikalnych wartości jakie ją stworzyły. — Nicolas Gomez Davila.
Andy-Anty-patrioto, nawzajem
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Verita został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
15 Maja, 2019 - 17:03
https://www.ytb.cm/wtch?v=bBFCPYs
Verita
@Verita
17 Maja, 2019 - 01:27
Cały czas ryje się o pedofilii w kościele zamiast o pedofilii jako takiej a najbardziej dziwne jest, że prawie nikt się nie zająknie o pedofilii kobiecej tylko dotyczy to facetów.
To tak przez grzeczność?
Tematu prawie nie ma.
Pedofilia jako pałka wyłącznie na kościół katolicki...
15 Maja, 2019 - 20:38
Ten film pokazuje, że pedofilia posłużyła nie do walki ze zboczeńcami, ale jako pałka do walki nakierowanej na Kościół katolicki, obrońcę tradycyjnych wartości. Celem ataków jest zniszczenie świadomości narodowej, biologicznych wzorców rodziny i wprowadzenie w to miejsce patologicznych związków 1-płciowych, z możliwością adoptowania dzieci.
anty bolszewik
Ksiądz opisuje mechanizm
16 Maja, 2019 - 11:26
Atak pedofilią na Kościół jest atakiem na PiS (według mnie). Ksiądz analizuje ten problem. Nie sądzę, by w ten sposób wpisywał się politykę PiS-u przemilczania ustawy 447 i bezprawnych (delikatnie mówiąc) roszczeń Izraela.
@Verita - proponuję nabrać powietrza i ochłonąć z emocji. Nawet jeśli masz rację i pedofilia jest tematem zastępczym, dlaczego atakować za opisanie tego "zastępczego tematu"?
Pomimo, że nie zgadzam się z atakiem, zgadzam się co do teorii tematu zastępczego i postawiłem +1
Pozdrawiam
Maciek
Nie wiem, dlaczego na PiS?
16 Maja, 2019 - 15:21
Nie wiem, dlaczego na PiS? Zdecydowanie na Kościół.
Stasiek
ks. Szostek
15 Maja, 2019 - 17:00
Przykład ks. Szostka i jego skandalicznych wypowiedzi pokazuje, że Kościół jest nie tylko atakowany od zewnątrz, ale i sabotowany od środka. Ma również niestety całą masę fałszywych przyjaciół, którzy w różny sposób w ten atak się wpisują i go wspomagają. Trzeba się modlić i prosić o pomoc naszą Królową bo sami temu perfidnemu diabelstwu nie damy rady.
A z pozytywów to mam wrażenie jakby ostatnio frekwencja na niedzielnych Mszach św. była w moim kościele większa. Być może część ludzi zaczyna się powoli orientować co się dzieje i co jest grane.
To cenna wypowiedź, natomiast
15 Maja, 2019 - 17:11
To cenna wypowiedź, natomiast opinia Verita zaskakuje. Chyba strzał obok bramki.
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika Verita został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
15 Maja, 2019 - 17:22
Verita
Dziękuję
15 Maja, 2019 - 17:28
Co do p.Verity to wydaje mi się, że czasem widzi różne sprawy jakby odwrotnie i nie dostrzega, że najpierw są sprawy fundamentalne, a dopiero nad tym warstwa polityczna.
@Zygmunt Zieliński
15 Maja, 2019 - 19:24
Proszę księdza
Nasz portalową kolezanka staje w głębokim rozkroku od dawna
Te nachalne wizyty w domach różnego rodzaju sekt robią spustoszenie w ....
A gdy słucha się jeszcze codziennie w TVN, mszy transmitowanej ze świątyni przy Czerskiej
to co na to poradzimy
8-))))))
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika wilk na kacapy został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
15 Maja, 2019 - 18:29
Nikogo nie bronię ani nie
15 Maja, 2019 - 19:15
Nikogo nie bronię ani nie atakuję, o Sekielskim nawet nie wspominam. radzę więcej poświęcić ortografii i uważniej czytać co się komentuje
Bronić trzeba prawdy i to
15 Maja, 2019 - 20:56
Bronić trzeba prawdy i to bardzo mocno.
A prawda jest taka, że pedofilia "w Kościele" to zjawisko tak rzadkie, że przeciętny Kowalski nigdy z pedofilem w sutannie się nie spotkał, nie spotka, ani nawet takiego na oczy nie widział. Natomiast w masach za wszelką cenę usiłuje się wyrobić dokładnie odwrotne przekonanie i skojarzenie, mianowicie takie, że ksiądz=pedofil. Tylko i wyłącznie o to tu chodzi, a dalej ma już pójść jak w Irlandii.
Z kolei to, że każdy czyn pedofilski musi podlegać jak najsurowszej i odstraszającej karze to taka oczywistość, że właściwie nie ma o czym dyskutować. I nic nie może takiego chronić - ani zawód ani gejowska "orientacja"(*)
(*) jak pamiętam to był taki drastyczny przypadek w UK, wieloletnie molestowanie w gejowskiej "rodzinie", a sąd bał się cokolwiek zrobić żeby nie być posądzonym o... homofobię. Chyba nawet w Polsce gdzieś to było opisywane.
Marek Lisiński - cena za milczenie...
15 Maja, 2019 - 18:31
Przemoc nie jest konieczna, by zniszczyć cywilizację. Każda cywilizacja ginie z powodu obojętności wobec unikalnych wartości jakie ją stworzyły. — Nicolas Gomez Davila.
walka
15 Maja, 2019 - 18:46
Mam wrażenie, że dobro krzywdzonych dzieci jest tylko narzędziem w politycznej nawalance...smutne...
Yagon 12
Wrażenie byłoby uzasadnione,
16 Maja, 2019 - 15:24
Wrażenie byłoby uzasadnione, gdyby nie to, że prace nad ustawą trwały od roku. Może odsłuchaj wystąpienia P. Ziobry dzisiaj w sejmie - w odpowiedziach?
Stasiek
@Zygmunt Zieliński
15 Maja, 2019 - 19:18
Sytuacja jest pod wieloma aspektami nieco bardziej skomplikowana.
Najohydniejszy łowca aberacji i aktywności seksualnej w kościele, a jednocześnie paszkwilant, francuski lewak Martel, ma swoją teorię na temat seksu w kościele. Opisał to wszystko w paskudnym paszkwilu wydanym, oczywiście, przez Agorę, pod tytułem "Sodoma" (Sodoma to Watykan). Bardzo odradzam księdzu tę książkę, bo Ojciec swoje lata ma, a ja ją czytam z dziennikarskiego obowiązku.
Otóż ten Francuz twierdzi, że generalnie prowincjonalne Włochy są wybitnie homofobiczne. Młody człowiek z gejowskimi inklinacjami nie ma tam życia. Wyjściem jest ucieczka, wyjazd gdzieś na obszary tolerancyjne, albo... zostanie księdzem.
Cóż, to logiczne, lecz wydaje się naciągane. Bo psychologiczne badania wskazują, że wszystkie hermetyczne zgrupowania męskie - wojska, więzienie, kluby sportowe, itp. są miejscami o wysokim potencjale homoseksualizmu.
Generalnie współczesna medycyna ( i psychologia) twierdzą, że tworzeniem się postawy homoseksualnej rządzą dwa prawa:
1. Prawo pierwszych kontaktów;
2. Prawo częstych kontaktów;
Ad.1. - Gdy niedojrzały chłopak zostanie, przepraszam, "rozdziewiczony" przez homoseksualistę, i to było nie takie złe, to wytwarza się stereotyp, który później w klasycznych wspomnieniach dzieciństwa może prowadzić do wyboru życia gejowskiego. Co ciekawe -może to być długo skrywane i znane są przypadki zmiany orientacji seksualnej po 60 roku życia.
2. - Mężczyzna o słabej tożsamości (popularnie mówi się o charakterze) zmuszony do obcowania w grupie już zdeprawowanych mężczyzn i dobrowolnie lub zmuszony (w więzieniach tzw. "przecwelowanie") do stosunków homoseksualnych, może po czasie czerpać z tego coraz większą przyjemność warunkującą libido.
Natomiast pedofilia dotyczy osobników albo chorych, albo też w skali rozwoju moralnego Kohlberga zatrzymanych na niskim poziomie, którzy po prostu nie mogą mieć interakcji z dojrzałą kobietą, bo się po prostu tego obawiają. Zazwyczaj wiąże się to z niską samooceną.
Przepraszam za ten wykład, ale to chyba warto wiedzieć.
Szczęść Boże
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Osobnicy chorzy to tak samo
15 Maja, 2019 - 20:31
Osobnicy chorzy to tak samo pedofile jak i pederaści. W jednym i drugim przypadku pociąg seksualny jest kompletnie wypaczony. Podobnie z zoofilami czy resztą, o której nawet nie chcę wspominać. Różne za to mogą być przyczyny powstawania takich aberracji.
Odróżnijmy zboczenie, czyli
15 Maja, 2019 - 21:28
Odróżnijmy zboczenie, czyli dewiację od perwersji.
Zboczenie może mieć przyczynę chorobową, choć najczęściej spotyka się tutaj samogwałt.
Perwersje, paskudna sprawa, najlepiej przedstawił chyba de Sade w :Justynie", Tu mamy ludzi znudzonych zwykłym seksem, który przestaje ich podniecać i poszukują dodatkowych nienaturalnych podniet. Także homoseksualnych, biseksualnych i pedofilii.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Różnice
15 Maja, 2019 - 22:30
Ja tam tych różnic jakoś nie czuję - jeśli kogoś podnieca kał i odbyt to dla mnie jest to zwyczajnie skrzywienie psychiczne i wymaga poważnej pomocy specjalisty. A jeśli dodatkowo taki osobnik może stwarzać zagrożenie dla otoczenia to taka pomoc powinna być obowiązkowa i przymusowa. Moim zdaniem trzeba wrócić do prostych i jasnych kryteriów bo dzielenie włosa na czworo to jedna z ulubionych metod LGBT do mącenia i zaciemniania obrazu.
No i jest jeszcze takie zjawisko, że jedno skrzywienie potrafi pociągać kolejne, stąd moim zdaniem taka nadreprezentacja pederastów wśród pedofilów bo nie bierze się to z niczego. A w zupełnie skrajnych przypadkach mamy z tego takie potworności jak np. geje-kanibale.
Może kolega nie czuć i
16 Maja, 2019 - 06:30
Może kolega nie czuć i całkiem słusznie mieć własne zdanie, bo się po prosu z tym nie zetknął i opiera się wyłącznie na zewnętrznych, z drugiej ręki, informacjach.
Ja też się nie zetknąłem i to co napisałem, to nie są moje poglądy. Jednakże studiując kognitywistykę, musiałem zapoznać się ze stanem wiedzy naukowej. I to przedstawiam -obiektywnie i bez osobistych uwag. Tak jest, czy się komuś to podoba, czy nie.
I powiem - w większości przypadków nawet jeśli to się komuś podoba, to nigdy się do tego nie przyzna.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
OK, proszę jednak pamiętać,
16 Maja, 2019 - 16:42
OK, proszę jednak pamiętać, że w obecnych czasach ten "stan wiedzy naukowej" bywa ustalany drogą... głosowania.
Tutaj są opisane okoliczności w jakich doszło do poszerzenia "wiedzy naukowej" w kwestii pederastów:
https://www.pch24.pl/jak-usunieto-homoseksualizm-ze-spisu-chorob-psychicznych-,4499,i.html
Dobrze jest więc te wszystkie nowoczesne rewelacje zawsze przepuszczać przez filtr klasycznego rozumu, bo potem dochodzi do takich sytuacji gdy funkcjonariuszka Monika w żydowskiej stacji TVN wmawia swoim ogłupionym widzom, że pociąg do chłopców absolutnie nie ma nic wspólnego z homoseksualizmem.
Nawiasem mówiąc mamy tu chyba do czynienia ze wzorcowym podkopywaniem fundamentów naszej cywilizacji przez talmudyzację prawdy. Czyli dokładnie to samo co w przypadku holo, tylko na gruncie medyczno-psychiatrycznym.
@misio & @stanislawos
16 Maja, 2019 - 17:32
Szanowni Koledzy,
wg medycyny i wielkiego katalogu chorób, wiele dziwnych zachowań oraz cech człowieka chorobą nie jest. Tu trzeba spokojnie rozumieć definicję choroby.
A jest tak dziwnie, że notoryczne dłubanie w nosie jest chorobą z zespołu zaburzeń kompulsywno -obsesyjnych (kiedy nie można się opanować, by coś zrobić) a już coś takiego, haj niedorozwój umysłowy, tzw. opóźniony w rozwoju, chorobą nie jest.
Dewiacje seksualne i seksualne zachowania patologiczne, raz chorobą są, a raz nie są. Tak już jest z nauką, dlatego nazwana jest ścisłą, by nie kłamać.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Konsekwencje
16 Maja, 2019 - 20:06
Analiza najmodniejszych "osiągnięć naukowych" to niewątpliwie rzecz ciekawa i pouczająca.
Niemniej jednak potrzebna jest tu również pewna doza zdrowego sceptycyzmu, a zwłaszcza rozumu, z którym dziczejąca lewica jest coraz bardziej na bakier.
Jeśli bowiem zgodzimy się, że naukowe "prawdy" można sobie głosować to nic nie stoi na przeszkodzie aby pewnego dnia przegłosowano, że człowiek przed urodzeniem to tylko "zlepek komórek", a pederastia to jakaś "orientacja". A tak się przecież już dzieje.
Ja namawiam tylko do krytycyzmu i do nie przyjmowania tych wszystkich wątpliwych "odkryć" jako prawd objawionych bo bywa, że one z prawdą nie mają wiele wspólnego.
Szanowny kolego,
16 Maja, 2019 - 20:51
Szanowny kolego,
radzę się odwoływać wyłącznie do prostego rozumu,a nie do wyimaginowanych społecznych i propagandowych manipulacji.
Nadal istnieje "czysta" nauka, bez komercyjnych wpływów i ideologiczych zafałszowań.
Fakt, trzeba tego poszukać, bu dotrzeć do źródła. I trzeba poznać, co/kto jest wiarygodny, a co to oszustwo i szalbierstwo plus kasa.
A na końcu pozostaje własny rozum.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Ależ szanowny kolego, nigdzie
16 Maja, 2019 - 22:40
Ależ szanowny kolego, nigdzie przecież nie twierdziłem, że nie ma już normalnej nauki.
Natomiast twierdzę, że mamy do czynienia ze zjawiskiem talmudyzacji niektórych jej gałęzi. To jest proces, który zachodzi dosyć niepostrzeżenie i łatwo dać się w to wkręcić - dlatego należy trzy razy oglądać pod światło to co nam się podsuwa.
Jeśli przyjąć za Konecznym, że stosunek do prawdy jest jednym z wyróżników cywilizacji, to w naszej ani się jej nie głosuje ani nie jest ona względna. Jeśli od tej prostej zasady zaczniemy w różnych miejscach odstępować to te wyłomy natychmiast się powiększają bo na tych nowych "prawdach" szybko narastają kolejne, a na końcu wali się cały gmach. A właśnie poważnie się on chwieje bo to wszystko już poszło bardzo daleko. Myślę, że chyba nie powinno tu być między nami różnicy zdań.
Wg ministra Radziwiłła
16 Maja, 2019 - 15:28
Wg ministra Radziwiłła pedofilia nie jest chorobą, tylko skłonnością. Trwa do śmierci dewianta.
Stasiek
Broniąc dzieci, bronimy przyszłość Polski
15 Maja, 2019 - 19:50
Witam! Bardzo dobra, w tej chwili procedowana ustawa, wytrącająca pałkę Sekielskiemu, króry pokrętnie pedofiię postrzega tylko w kościele. Najbardziej pozytywnie postrzegam rejestr pedofilów i nieuchronna wysokość kary. Potencjonalny kat dzieci sto razy się zastanowi nad popełnieniem tego ochydnego czynu, widząc w tle upublicznienie i piętno swojego otoczenia. Mniemam, że rejestr szybko zminimalizuje ten proceder.
ronin
Rejestr
15 Maja, 2019 - 20:16
Ten rejestr to całkiem dobra rzecz, tylko ma jeden poważny mankament - oprócz zawodu obowiązkowo powinna być tam również podawana tzw. "orientacja seksualna". Skoro wszystko ma być jawne to nie ma powodu aby akurat tą sprawę tak skrzętnie ukrywać.
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika Verita został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
16 Maja, 2019 - 21:11
Verita
Bardzo chętnie
16 Maja, 2019 - 23:13
Piszę o tym zjawisku nieco wyżej - mamy bowiem do czynienia z sukcesywnym podmywaniem samych podstaw naszej cywilizacji i obiektywna prawda ma coraz mniejsze znaczenie. A w konsekwencji winy wcale już nie trzeba tak bardzo udowadniać. Ja to nazywam talmudyzacją bo taki stosunek do prawdy idealnie pasuje do mentalności żydowskiej.
Pani się to pewnie nie spodobało, ale m.in. właśnie dlatego na samym początku napisałem, że najważniejsze są fundamenty, a cała reszta dopiero potem.
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika Verita został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
16 Maja, 2019 - 23:32
Verita
Niezupełnie. Elementy
17 Maja, 2019 - 00:01
Niezupełnie. Elementy cywilizacji łacińskiej są w kolejnych miejscach niszczone, a to co na te miejsca wchodzi bardzo często nosi znamiona cywilizacji żydowskiej. Ten proces nie dotyczy tylko Polski, ale jest powszechny.
@
15 Maja, 2019 - 20:17
Jak podają zaufane źródła napastnik na ambasadora Magierowskiego był pod wpływem mleka matki.
Otrzyma ostrą naganę od sądu za to że okładał ambasadora publicznie.
W Tel Awiwie jest pełno spokojnych zaułków do rytualnych obrzędów...
ps.
Już go ukarali w trybie przyspieszonym.
Jeden szabas w areszcie domowym.
Smutne to wszystko.
15 Maja, 2019 - 20:52
Smucą i bolą te ataki na Kościół.Od pewnego czasu mam wrażenie,że żyjemy w czasach ostatecznych.Wszędzie panoszy się złość,chciwość,pazerność,zawiść.Szatan próbuje niszczyć Kościół i z zewnątrz i od wewnątrz.Pozostaje modlitwa. KRÓLOWO POLSKI MÓDL SIĘ ZA NAMI.
Modlitwa to za mało. Jak Pan
15 Maja, 2019 - 21:32
Modlitwa to za mało. Jak Pan Jezus musimy stać się wojownikami za wiarę.
To co widziałem wczoraj w konkursie Eurowizji było szokujące i obrzydliwe. To nowy trend, nie rock, nie disco, tylko muzyka pedo-pedo.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
877 osób odbywa obecnie karę za pedofilię, 2 księży i 1 zakonnik
15 Maja, 2019 - 21:43
Nauczyciele, księża czy elektrycy? Patryk Jaki opublikował STATYSTYKI dotyczące pedofilów
Wśród 877 osób odbywających obecnie karę za pedofilię, 275 nie posiada konkretnego zawodu, 144 było pracownikami dorywczymi, 50 wykonywało zawód murarza, 22 było magazynierami, 21 rolnikami, a 19 robotnikami. Skazanych za przestępstwa seksualne wobec dzieci jest... 2 księży i 1 zakonnik.
Dane na swoim profilu społecznościowym Facebook opublikował wiceminister sprawiedliwości Patryk Jaki.
(...)
Skazani za przestępstwa molestowania i pedofilii zostali... 2 księża i 1 zakonnik. Wyrok za tego typu przestępstwa odsiaduje również 6 nauczycieli - w tym informatyki, języka polskiego, muzyki i wychowania fizycznego oraz jeden psycholog i jeden pedagog szkolny.
Całość na: niezalezna.pl
* * * * * * *
[2 księża i 1 zakonnik - czyli 0,34 proc. skazanych. Te liczby świadczą, że trwa bolszewicka nagonka na Kościół i księży. O nienawiśći komunistów i bolszewicków piszeć w notce "Neobolszewizm rodem z Sowieckiego Instytutu Czerwonej Profesury nakazującego komunistom nienawiść do religii"]
Przemoc nie jest konieczna, by zniszczyć cywilizację. Każda cywilizacja ginie z powodu obojętności wobec unikalnych wartości jakie ją stworzyły. — Nicolas Gomez Davila.
Nareszcie jakieś konkrety
15 Maja, 2019 - 22:48
Nareszcie jakieś konkrety zamiast powtarzania lewackich bzdur o "pedofilii w Kościele". Wyrazy uznania dla pana Jakiego.
Gdzie są ci wszyscy którzy
16 Maja, 2019 - 15:50
Gdzie są ci wszyscy którzy jeszcze niedawno popierali program seksualizacji dla przedszkolaków proponując aby dzieci się onanizowały w ramach poznawania własnego ciała. Przecież to zwyczajna pedofilia wprowadzana pod hasłami edukacji
Ks. prof. - proszę o opinię:
16 Maja, 2019 - 15:43
Ks. prof. - proszę o opinię:
http://www.klubinteligencjipolskiej.pl/2019/05/tajna-struktura-w-lonie-kosciola-katolickiego-w-polsce/
Stasiek
Latyfundia, celibat w KK a Prawoslawie
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Halina44 został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
17 Maja, 2019 - 11:36
H44
Spojrzcie CO finansujecie !!!
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Halina44 został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
20 Maja, 2019 - 17:26
H44
2,5
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Halina44 został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
20 Maja, 2019 - 17:31
H44
halo, halo
20 Maja, 2019 - 18:11
Tragiczne to było wydarzenie lat temu 7
Halinko
halo,halo
W domu wszyscy zdrowi
musze Pana zawiezc
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Halina44 został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
21 Maja, 2019 - 14:18
kler CHLA nadal,
nadal gwałci
i kontynuuje pedofilię
na PIS-dolizów nie będę głosowała !
H44
Halina44
21 Maja, 2019 - 19:31
Pani Halino,
Nie wiem, czy pewne zachowania są objawem pedofilii, czy raczej homoseksualnych preferencji. Jeśli chodzi o pedofilię, to jest to zaburzenie z wielowiekową historią. Jednym kojarzy się ono z biesiadami greckich filozofów, innym ze środowiskiem ortodoksyjnych Żydów, a jeszcze innym z KK. Nie ma co winić partii za zachowanie księży. PiS nie jest głową Kościoła. Jest to problem delikatny i skomplikowany, będący tematem dyskusji nie tylko w Polsce.
Niektórzy twierdzą, że pedofilia ma swoje korzenie w patriarchalnych stosunkach społecznych. W kulturze patriarchalnej starożytnej Grecji pederastia była przyjętą normą tamtejszego światopoglądu i manier. A i w innych kulturach było podobnie, na Bliskim i Dalekim Wschodzie, chociaż może nie tak zauważalnie. Tutaj muszę pochwalić Rzymian, którzy co prawda szli do Greków po naukę, jednak tak chętnie nie akceptowali pewnych greckich zboczeń. Na szczęście dzielą nas wieki w sensie upływu czasu i różnic w mentalności od ery uwodzących chłopców leciwych filozofów. Niestety, nadal nie wszyscy rozumieją, jak ważna jest obrona dzieci przed pedofilami.
Pozdrawiam Panią,
AgnieszkaS
Cieszą mnie minusiarze i potępiacze !
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Halina44 został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
22 Maja, 2019 - 12:40
Przynajmniej raz jeden potępili rozrzutność i przesadę HIERARCHII żyjącej w "ubóstwie".
Brawo MINUSIARZE - obraz i styl życia Sw Hieronima jest nam bliski.
H44
Cieszą mnie minusiarze i potępiacze !
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Halina44 został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
22 Maja, 2019 - 12:40
Przynajmniej raz jeden potępili rozrzutność i przesadę HIERARCHII żyjącej w "ubóstwie".
Brawo MINUSIARZE - obraz i styl życia Sw Hieronima jest nam bliski.
H44
Halina44
20 Maja, 2019 - 18:03
Zrodel celibatu trzeba szukac w XI wieku (Gregoire XVII), kiedy dla obrony latyfundiow, dla pozbawienia spadkobiercow dobr Kosciola, dla obrony majatku, wprowadzono w KK celibat z cala konsekwencja WYKROCZEN !
----------------------------------------------
Ja mam tylko jedno pytanie - czy społeczeństwo, w tym również Pani, jest gotowe aby utrzymywać nie tylko księży ale księżowskie rodziny? Wiadomo też, że dobro parafii i wiary będą dla większości ożenionych księży drugorzędne w porównaniu z dobrem żony i potomstwa.
AgnieszkaS
minusowicze
20 Maja, 2019 - 18:17
Te minusy to od przeciwników celibatu, jak przypuszczam.
AgnieszkaS
minusy
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Halina44 został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
21 Maja, 2019 - 14:15
H44
21 maja
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Halina44 został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
21 Maja, 2019 - 14:24
H44
Halina44
21 Maja, 2019 - 19:48
Jak Pani zauważyła, sypią minusami i nienawiścią. Nie potrafią jednak wytłumaczyć powodu. System oceniania poszczególnych wypowiedzi jest główną przyczyną, dlaczego portal jest na tak niskim poziomie.
AgnieszkaS
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Halina44 nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
poziom Wodorostów22 Maja, 2019 - 12:29
Minusiarze = ciemnogród + konserwa
H44
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Halina44 nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
i jeszcze28 Maja, 2019 - 21:10
2 BURAKI - minusowe !
H44
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Halina44 nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Pedo-klecha10 Czerwca, 2019 - 15:27
http://zgorzelec.naszemiasto.pl/artykul/aktualizacja-proboszcz-z-ruszowa-zatrzymany-na-skutek,5137233,artgal,t,id,tm.html
Spis księży pedofilów :
https://www.facebook.com/notes/nowy-ateizm/spis-ksi%C4%99%C5%BCy-pedofil%C3%B3w-arty%C5%9Bci-wybrani/376658015745064/
Powstaje pytanie : czy nadal kontynuuja "POWOLANIE" ?
H44
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Halina44 nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
X Przykazań10 Czerwca, 2019 - 15:32
https://10przykazan.wordpress.com/category/pedofilia/?fbclid=IwAR3MKulbRQxniMttin9HO14_aDVQWG3iXLfSJoe6Wvatbwvs21s_3amJ3xI
H44
Prawo kanoniczne jest śliczne
11 Czerwca, 2019 - 07:33
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,24885047,sad-abp-gadecki-musi-przekazac-materialy-z-postepowania-dot.html#a=357&c=159&t=7&g=c&s=BoxNewsImg4
H44