Skąd to entuzjastyczne poparcie dla Ameryki..?
Zarówno MON jak i Prezydent wyrazili „pełne poparcie” dla amerykańskiego ataku na Syrię. Nie pytam jaki interes ma Ameryka w tym przedsięwzięciu. Pytam: jaki Polska ma w tym interes? Co nam do Syrii? W czym to państwo nam zawiniło? Jakie plany nam krzyżuje? W czym przeszkadza?
A skoro w niczym (bo odpowiedź na powyższe może być tylko jedna), to jaki zysk mamy z takiego przyklaskiwania Amerykanom? Czym nam Ameryka zapłaciła za psucie stosunków z Syrią. Co nam dała za narażanie się na odwetowe ataki terrorystyczne?
Nawet najwierniejsi sojusznicy Trumpa odcinają się od tego kroku.
Ja też zaliczam siebie do zwolenników nowej amerykańskiej władzy.. Ale na litość boską.. To jest polityka! Takiego poparcia nie można udzielać z automatu. Na to oni muszą zasłużyć. Mogą zapłacić dolarami, ..mogą udostępnić swoje dane o Smoleńsku. ..mogą odciąć się od roszczeń żydowskich.. no cokolwiek!
Czy nie dość nam bezsensownego, bezowocnego zaangażowanie w Irak? Czy nie dość darmowego uwikłania w Afganistan? Ręce opadają..
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 7798 odsłon
Komentarze
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika miarka nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
aty7 Kwietnia, 2017 - 18:23
Rzeczywiście, sensu w tym poparciu nie widać.
Ameryka nie jest stroną w tej wojnie. Przynajmniej nie była oficjalnie. Z jej strony jest to mieszanie się w wewnętrzne sprawy niepodległego, demokratycznego państwa. - Teraz się stała stroną a Polska się tam pcha ze swoim poparciem tak jakby nam miało zależeć na zostaniu tą stroną. Tu już trzeba pytać nie po co, a najpierw z czym?
Z długami? - Po to aby mieć więcej długów? Czy rolą MON i Prezydenta jest szukanie sposobu na większe długi Państwa?
Pozdrawiam
miarka
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika JSC został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
7 Kwietnia, 2017 - 19:03
Ponadto uważam, że trzeba zrobić śledztwo w sprawie układu minusującego.
Obrażliwe treści zgłaszam do prokuratury.
Putin zrobi USA to samo co zrobił Turcji
7 Kwietnia, 2017 - 19:47
Gówno zrobi.
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika JSC został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
7 Kwietnia, 2017 - 19:49
Ponadto uważam, że trzeba zrobić śledztwo w sprawie układu minusującego.
Obrażliwe treści zgłaszam do prokuratury.
to może zacytuj coś ?
11 Kwietnia, 2017 - 13:58
z tych polaków w 1939 roku
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika JSC nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Zacytować nie...11 Kwietnia, 2017 - 14:49
ale zalinkować już tak:
https://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&ved=0ahUKEwi009eBt5zTAhXOhRoKHdxeBw0QjRwIBw&url=https%3A%2F%2Fwww.google.pl%2Furl%3Fsa%3Di%26rct%3Dj%26q%3D%26esrc%3Ds%26source%3Dimages%26cd%3D%26ved%3D0ahUKEwi009eBt5zTAhXOhRoKHdxeBw0QjRwIBw%26url%3Dhttp%253A%252F%252Fblogmedia24.pl%252Fnode%252F35935%26bvm%3Dbv.152180690%2Cd.d2s%26psig%3DAFQjCNHTiTpw2u1PjcGl9rO6O77w0p9Exg%26ust%3D1492000993822683%26cad%3Drjt&bvm=bv.152180690,d.d2s&psig=AFQjCNHTiTpw2u1PjcGl9rO6O77w0p9Exg&ust=1492000993822683&cad=rjt
Gazeta z 30 sierpnia
https://www.google.pl/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fniezlomni.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F12%2Fwojny-nie-bedzie.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fniezlomni.com%2Fwrozbita-maciej-w-1939-wojny-nie-bedzie%2F&docid=OGHfVxMqo_9W4M&tbnid=TGDHNeeRbQoAzM%3A&vet=10ahUKEwjnv72-t5zTAhUBtBoKHen1DAEQMwgkKAMwAw..i&w=720&h=453&bih=918&biw=1920&q=1939%20nie%20b%C4%99dzie%20wojny%20gazety%20sierpie%C5%84&ved=0ahUKEwjnv72-t5zTAhUBtBoKHen1DAEQMwgkKAMwAw&iact=mrc&uact=8#spf=1
Ponadto uważam, że trzeba zrobić śledztwo w sprawie układu minusującego.
Ponadto uważam, że trzeba zrobić śledztwo w sprawie układu minusującego.
Obrażliwe treści zgłaszam do prokuratury.
"katolik" miarka nie widzi
8 Kwietnia, 2017 - 00:25
"katolik" miarka nie widzi sensu w popieraniu odwetu.
a niech se kolejny raz Syryjczycy mordują ludzi, bo to ich "wewnętrzna sprawa"
niech zgadnę: jeśli Ukraina rozpyli sarin nad Donbasem, to już nie będzie ich wewnętrzna sprawa?
USA nie jest stroną, Polska nie jest stroną, za to Syria, Rosja i zabici cywile są stronami ale to tylko ich sprawa, co?
napisz, jak to nadmiar i niedomiar sarinu jest zły bo dobra jest tylko właściwa dawka
„Od rewolucji światowej dzieli nas tylko Chrystus” J. Stalin
widzisz, użycie broni
8 Kwietnia, 2017 - 00:15
widzisz, użycie broni chemicznej to nie zabawa.
to broń masowego rażenia a to dzięki Ameryce nie jest używana przez bandyckie kraje czy terrorystów z cichym poparciem dyktatur. ktoś na świecie musi odwalać i brudniejszą robotę.
okazanie siły to jakby lepsza taktyka niż rysowanie kredkami, czyż nie?
a o ew. zapłatę dla Polski to wstyd pytać, to pytającym należy wybaczyć nieuctwo.
to Polsce wypada płacić Ameryce za ochronę i to jest normalne. skąd taka dziwna roszczeniowość?
tymczasem to Ameryka wsparła potężnie Polskę, wliczając setki milionów USD pomocy.
rozumiem, że sam na stołku byś dziś zadzwonił do Trumpa spytać, ile zapłaci za przychylność?
a jak wyśmieje, to pewnie zagroziłbyś, że stanowczo potępisz przeszkadzanie w mordowaniu?
„Od rewolucji światowej dzieli nas tylko Chrystus” J. Stalin
PS
8 Kwietnia, 2017 - 00:18
PS
akurat najwierniejszy sojusznik USA, czyli GB w pełni poparł akcję.
a do podejścia typu "to nie nasza sprawa" to aż brak słów
„Od rewolucji światowej dzieli nas tylko Chrystus” J. Stalin
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika JSC został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
8 Kwietnia, 2017 - 00:33
Ponadto uważam, że trzeba zrobić śledztwo w sprawie układu minusującego.
Obrażliwe treści zgłaszam do prokuratury.
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika aty nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
popierać, płacić, robić laski :)8 Kwietnia, 2017 - 13:42
1. Skąd wiesz kto użył tej broni? Śledztwo w tej sprawie było chyba jeszcze szybsze niż śledztwo smoleńskie.. W przypadku Ameryki to norma - już raz kiedyś zniszczyli Irak (a właściwie zdestabilizowali cały region) szukając broni chemicznej Husajna, ...której nigdy nie było.. Tusk też wiedział, że piloci winni dziesięć minut po katastrofie.. Wygląda na to, że i PiS tak potrafi..
2. „to Polsce wypada płacić Ameryce za ochronę i to jest normalne.” ..pogadaj z Radkiem Sikorskim, on jeszcze lepiej wie jak wypada dogodzić Amerykanom ;)
3. „tymczasem to Ameryka wsparła potężnie Polskę” ..tak tak – w Jałcie dawno temu. A ostatnio (za Obamy) wsparła nas resetem stosunków z Rosją.
4. NIE! Nie dzwoniłbym do Trumpa. Poczekałbym aż on do mnie zadzwoni i POPROSI o przychylność! Jesteśmy niepodległym państwem! Nie mamy żadnego obowiązku bycia przychylnym. A zwłaszcza nie mamy obowiązku wychodzić przed szereg. Prezydent i Premier mają za to obowiązek dbać o Polskę i Polaków! ..nie o Amerykę i Amerykanów! ..i nie o Syryjczyków! A mamy przecież do załatwienia kilka spraw z Amerykanami. Oprócz tego co wymieniłem w głównym poście.. choćby taka głupia sprawa: wizy. Dlaczego nasz przyjaciel zza oceanu nie miałby wyświadczyć nam choćby takiej drobnostki za naszą przychylność?
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika JSC został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
8 Kwietnia, 2017 - 15:37
Ponadto uważam, że trzeba zrobić śledztwo w sprawie układu minusującego.
Obrażliwe treści zgłaszam do prokuratury.
..mentalność niewolników
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika aty został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
8 Kwietnia, 2017 - 16:30
Problem nie jest w Ameryce ani w Trumpie..
..tylko w nas!
Jak Trump zechce rozwalić NATO, to nie będzie wnikał czy akurat Polska wydała 1%, 2% czy 3%.. Jak Obama chciał resetu z Rosją to nie pytał Lecha Kaczyńskiego. Nie mamy na to żadnego przełożenia... i żadne lizusostwo tu nie pomoże...
A wynika to (nasze nieszczęsne położenie) z tego, że my nigdy się nie upominamy o swoje. Zawsze kwitujemy w ciemno, popieramy zanim o to poproszą i jeszcze uważamy, że powinniśmy za to płacić.. Zawsze ustawiamy się w roli proszącego, lizusa-prymusa i niewolnika..
Przecież gdyby nawet (teoretycznie) Trump chciał potraktować nas partnersko, zrobić z nami jakiś interes, to nie może, bo my już rozłożyliśmy nóżki i czekamy aż w nas wejdzie bez mydła. Polityka nie polega na robieniu sobie prezentów. Tu zawsze jest jakiś deal. Jak chcemy coś uzyskać to musimy coś dać. I jeśli nawet chcemy coś dać.. to nie może być za darmo!
Abecadło!
1. Inni mają dowody i
8 Kwietnia, 2017 - 17:55
1. Inni mają dowody i stawiają swoją wiarygodność, o rosyjskiej i syryjskiej można zapomnieć. Ujawniono zdjęcia a USA nie jest jedynym krajem, który ma satelity i może dotrzeć na miejsce. Rządy działają dla korzyści, mają coś więcej niż artykuły "sputnika", bez korzyści nikt nawet nie ruszy d... do, powiedzmy, telefonu. Byle chłop kalkuluje, co się opłaci. W tym jest i zwykła kontynuacja polityki, nikt nie musi sypać złotem za każdym razem. A to my potrzebujemy innych.
I bez tego Assad jest zbrodniarzem a broń chemiczna zagrożeniem dla świata.
„Od rewolucji światowej dzieli nas tylko Chrystus” J. Stalin
Wydoroślej :)
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika aty został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
8 Kwietnia, 2017 - 19:14
"..ujawniono zdjęcia.."
..zdjęcia ze Smoleńska i jeszcze na dodatek stenogramy też Ruscy ujawnili.. :)
..i nie załamuj nas tą tuskową śpiewką: "My nic nie warci", "my brzydka panna na wydaniu", "my potrzebujemy innych", "my tylko na kolanach"
Do diabła z tym!
To świat nas potrzebuje! To Ameryka potrzebuje tarczy! To Ameryka potrzebuje aliantów w Afganistanie (wszystko jedno do czego, jakby nie potrzebowała to by nas tam nie ciągnęła)! To Ameryka potrzebuje baz w Europie! To Ameryka szuka rynków na swój gaz łupkowy..
Wstańmy w końcu z kolan. Realnie, nie werbalnie! Damy radę!
pytałeś o dowody, to masz.
9 Kwietnia, 2017 - 00:37
pytałeś o dowody, to masz. teraz pewnie stwierdzisz, że są ale nic nie warte itd.
a wszystko przez to, że nie pasują do własnego założenia i ruskie twierdzą inaczej.
kto ma wiedzieć, ten wie, kto ma zadecydować, ten podjął decyzję- i z pewnością dla korzyści a nie z głupiego klakierstwa.
wszystko się finalnie sprowadza do tego, czy stawiamy na sojusz z USA, czy nie. bo samemu to sobie można...
A Polska nie jest pępkiem Wszechświata. Dopiero przestalismy być buforem, strefą niczyją-postsowiecką po strefie rosyjskiej i to my musieliśmy się sporo z tym napracować (do NATO dostalismy się z powodów politycznych, resztę musieliśmy pokazać) a nie że inni na klęczkach nas błagali. ledwo dekada mija, jak stare kiejkuty ostatecznie się przefarbowały na stronę zachodnią. I tak mamy sporo szczęscia, spójrz chocby na Ukrainę.
Akurat globalne supermocarstwo tak strasznie musi zabiegać o nas. zwykle to do silniejszego trzeba się dostosować. może więc ten entuzjazm stąd, że nam po drodze za to w drugą stronę, gdy Polska zjedzie Tuska, UE czy Rosję to jakoś nie ma takiego entuzjazmu w Stanach- masz swoją odpowiedź.
A może przyjąć diengi od Rosji, by popierać ich politykę? może od Syrii? może aukcja na e-bay?
a może milczeć, póki nie przekupią i nazywać to sojuszem czy konsekwentną polityką? a jak coś my będziemy chcieli, to wtedy błagać na kolanach?
nie bylibyśmy cenionym sojusznikiem, gdybyśmy sobie na to nie zapracowali wcześniej. Są wspólne interesy ale dla nas o niebo ważniejsze niż dla USA.
i jest jak najbardziej w naszym interesie, by nasz najsilniejszy sojusznik okazywał siłę, zwłaszcza w słusznej sprawie. jakoś nie spełnia się bajanie michalkiewicza, że robimy za amer. dywersanta za darmo i w każdej chwili mogą nas zostawić, nawet na pożarcie innym. choćby z tego można się cieszyć.
również w polityce istniejemy tylko wobec problemów z Rosją, stąd również rośnie nasza pozycja.
„Od rewolucji światowej dzieli nas tylko Chrystus” J. Stalin
"aty"...
9 Kwietnia, 2017 - 10:25
Masz w 100% rację. Przekleństwem naszej ojczyzny, jest mentalność niewolnika większości społeczeństwa.
Komuna zrobiła swoje.
Oni o tym wiedzą, dlatego za głoszenie prawdy minusują nie tylko Twoje teksty.
Na podstawie wypowiedzi wielu internautów na tym portalu można sądzić,
że "ludzi radzieckich" u nas dostatek.
Bez "Pana" nie wyobrażają sobie funkcjonowania Polski.
Obrzydliwa "przypadłość"...
38 milionów dolarów poszło..... jak para w gwizdek.
8 Kwietnia, 2017 - 01:45
Tomahawki w polskiej armii? MON zainteresowane zakupem pocisków manewrujących
Read more: http://www.pch24.pl/tomahawki-w-polskiej-armii--mon-zainteresowane-zakupem-pociskow-manewrujacych,41685,i.html#ixzz4dbpiLsAT
Wersję BGM wycofano z użycia z wyjątkiem morskiej wersji tego pocisku UGM-109/RGM-109 Tomahawk SLCM.
Kosztują ~ 1 milion dolarów/sztuka. Nie dość, że drogie to... przereklamowane?
Bo jak wytłumaczyć skuteczność zaledwie ~ 0,38?
Jak to wyliczyłam?
Ano tak, że wystrzelono blisko 60 milionów dolarów, a w cel trafiło zaledwie 23 miliony dolarów!
Niedoloty w pobliżu bazy zabiły także czwórkę dzieci syryjskich.
Ciekawym jest komentarz byłego dyplomaty USA, amerykańskiego analityka spraw międzynarodowych, Jemsa Jatras'a.
Tylko... czy można wierzyć w to co napisała ruska "prawda"?
https://www.pravda.ru/news/world/07-04-2017/1330056-siriya-0/
casium
Trzy dekady Tomahawków
8 Kwietnia, 2017 - 19:47
Obecnie wykorzystywana jest kolejna wersja – Tomahawk Block IV. Jest to pocisk o zasięgu około 1600 km (w wersji z głowicą odłamkowo-burząca), dysponujący też dwukierunkowym łączem danych i możliwością wykonywania lotu w rejonie celu oraz przekazywania danych obrazowych (co pozwala na lepszą ocenę skutków ataku). Tomahawki były wykorzystywane również w kolejnych konfliktach zbrojnych z udziałem USA – w tym w operacjach Enduring Freedom w Afganistanie, Iraqi Freedom, w atakach na Libię w 2011 roku, przeciwko Daesh a ostatnio także do uderzenia na instalacje radarowe w Jemenie, które miały zostać wykorzystane do koordynowania ognia pocisków przeciwokrętowych w celu ostrzelania amerykańskich okrętów w cieśninie Bab el-Mandeb.
Administracja Obamy ostatecznie wycofała ze służby rakiety Tomahawk z głowicami nuklearnymi, obecnie więc do dyspozycji są tylko rakiety z głowicami konwencjonalnymi.
podstawowym zadaniem rakiet Tomahawk jest zwalczanie obiektów lądowych (stacjonarnych). Niedawno amerykańska marynarka i Raytheon przetestowały możliwość zwalczania przez nie celów, których koordynaty nie były wcześniej znane (time-sensitive targets). Koncern Raytheon zamierza też zintegrować je z aktywnymi głowicami radiolokacyjnymi (pozwalającymi zlokalizować na przykład poruszające się okręty), testował też pasywny system ESM, pozwalający na naprowadzanie na obce źródła emisji elektromagnetyczej – na przykład radary obrony powietrznej.
W ten sposób Tomahawki staną się wielofunkcyjnymi pociskami manewrującymi i przeciwokrętowymi, mogącymi w trakcie działań prowadzić rozpoznanie i przekazywać na bieżąco informacje o celach. Z drugiej strony należy pamiętać, że rakiety tego typu zostały wprowadzone jeszcze w latach 80. XX wieku. Co za tym idzie, nowsze pociski manewrujące klasy JASSM czy NCM budowane od podstaw przy uwzględnieniu wymogów technologii stealth są prawdopodobnie trudniejsze do wykrycia za pomocą radarów.
http://www.defence24.pl/575521,trzy-dekady-tomahawkow-analiza
38 milionów dolarów poszło..... jak para w gwizdek.
9 Kwietnia, 2017 - 10:36
Jaki to procent wydatków na armię USA w kwocie 601 mld dolarów.
Gawoli przypomnienia to wizyta przyjaźni Rosjan w Syrii to koszt ok.190 mln dolarów miesięcznie
Stać ich ;-)))
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika JSC nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
A stać ich...9 Kwietnia, 2017 - 10:44
na przyjęcie skutków symetrycznej odpowiedzi Rosji (chyba, że to jest przedstawienie dla gawiedzi i już dawno wyznaczono amerykański okręt do rozwalenia oraz termin "III WŚ była o włos") czy wyeliminowanie rezimu Putina? Po zbombardowaniu tego lotniska nie ma innego wyjścia.
Ponadto uważam, że trzeba zrobić śledztwo w sprawie układu minusującego.
Ponadto uważam, że trzeba zrobić śledztwo w sprawie układu minusującego.
Obrażliwe treści zgłaszam do prokuratury.
Co do mozliwych efektów
8 Kwietnia, 2017 - 19:29
Co do mozliwych efektów wydarzeń w Syrii, to zalecam zastanowić się nad efektem motyla. Następnie mozna zastanowić się, czy takie rozszczelnienie dotychczasowgfo systemu geopolitycznego dziala na naszą korzyść czy niekorzyść jako państwa. Ostatnie 26 lat pokazały że Europa wskutek eurosklerozy jest narnym sojusznikienm, więc USA Trumpa, jako jedyna poważna siła, są jedyną alternatrywą, choć nie można rezygnować z opcji chińskiej.
Racja!
8 Kwietnia, 2017 - 20:00
Ameryka bardzo, bardzo, bardzo może nam się przydać! Tak do neutralizacji Rosji jak i Niemiec. Mają silną armię, mają kasę, mają technologie.. I najważniejsze - mają interesy zbieżne z naszymi!
Dlatego powinniśmy ich wykorzystywać. My - ich. Tak jak to robi Izrael, tak jak to robi Turcja.. (!!!) Dlatego trzeba skończyć z ciągłym okazywaniem wiernopoddaństwa. Skończyć z wiernopoddańczym myśleniem i odruchami.
I owszem - możemy ich poprzeć w Syrii.. ale nie za darmo! I nie w ciemno - masz rację - tak by nie "rozszczelnić" układu!
I nawet z "opcji chińskiej" moglibyśmy zrezygnować (choć ja osobiście jestem jej zwolennikiem) - czego to się nie robi dla przyjaciół, którzy zaproponują więcej niż Chińczyk :)
A czemu nie pójść dalej wzorem Orbana. Moglibyśmy na przykład dla naszych zachodnich przyjaciół zrezygnować z budowy elektrowni jądrowej wspólnie z Rosją? Tylko, że najpierw - tak jak Orban - musielibyśmy zacząć z Rosją w ogóle rozmawiać :)
Hasło na dziś: Dymać to my nie nas. :)
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika JSC został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
8 Kwietnia, 2017 - 20:08
Ponadto uważam, że trzeba zrobić śledztwo w sprawie układu minusującego.
Obrażliwe treści zgłaszam do prokuratury.
..
8 Kwietnia, 2017 - 20:44
- neutralizacja nie musi oznaczać całkowitego zniszczenia.
- Turcja zdradza, nie zdradza - kasę doi od wszystkich.
- a że za późno... niestety, możesz mieć rację! Ale tym bardziej lepiej nam nie wychodzić przed szereg.
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika JSC został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
8 Kwietnia, 2017 - 20:56
Ponadto uważam, że trzeba zrobić śledztwo w sprawie układu minusującego.
Obrażliwe treści zgłaszam do prokuratury.
agentka służb specjalnych
8 Kwietnia, 2017 - 20:21
pod kryptonimem "aty" działa na Niepoprawnych, debil. Nie kompromituj się niezguło, zajmij się tym co wychodzi ci najlepiej ...:)))))))))
Wolność, godność, honor - tego nic nie zastąpi.
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika JSC został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
8 Kwietnia, 2017 - 20:23
Ponadto uważam, że trzeba zrobić śledztwo w sprawie układu minusującego.
Obrażliwe treści zgłaszam do prokuratury.
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika aty nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
..nie karm trola :)8 Kwietnia, 2017 - 20:38
..to jest mniej więcej to samo co Twój "układ minusujący" - najlepiej na toto nie reagować :)
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika JSC został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
8 Kwietnia, 2017 - 20:42
Ponadto uważam, że trzeba zrobić śledztwo w sprawie układu minusującego.
Obrażliwe treści zgłaszam do prokuratury.
"Dla każdego profi oczywistym jest (...)".
8 Kwietnia, 2017 - 21:48
Czy Tomahawki xGM IV-109 miały zadanie przetestować jedynie wyrafinowany system anti-aircraft Baszszara Hafiza al-Asada?
http://www.defenseindustrydaily.com/block-iv-xgm-109-tomahawk-chopped-07423/
http://wkrg.com/2016/04/19/navy-missile-crashes-on-the-gulf-coast-during-flight-test/
Konaszenkow: „dla każdego profesjonalisty jest oczywiste, że decyzja o ataku rakietowym w Syrii została podjęta w Waszyngtonie długo przed wydarzeniami w miejscowości Chan Szajchun. Atak posłużył do demonstracji siły militarnej i jest podyktowany wyłącznie z krajowych (USA) powodów politycznych.”
http://eng.mil.ru/en/management/details.htm?id=10682684@SD_Employee
Generalna ocena ataku rakietowego przez Rosję sprowadza się do:
- gry amerykanów nie są bardzo jasne;
- będziemy odpowiadać;
- Rosja zawiesiła Memorandum w sprawie lotów w Syrii podpisane w Stanach Zjednoczonych, w październiku 2015 r. ;
- zniesmaczenie radosnymi wypowiedziami byłych funkcjonariuszy administracji Obamy, że teraz ... „po tych ciosach, współpraca między Rosją a Stanami Zjednoczonymi staje się już zupełnie nierealna;
- tajemnicze pół słówka szefa rosyjskiego MSZ Siergieja Ławrowa podczas wizyty w Taszkiencie: „Zostaną one wykonane i inne ustalenia (…)”; „Atak uważamy za akt agresji”. „Dieło zdiełano – nie bardzo rozumiem w jaką grę oni (USA) grają”. „My na to odpowiemy”. Na konferencji w Taszkiencie, po uderzeniu Tomahawkami w Syrii, powiedzią też: „Jeśli pytasz kto korzysta z tego, co się stało, to jest korzystne tylko dla tych, którzy chcą podważać, proces konferencji pokojowej w Astanie, stolicy Kazachstanu i w Genewie, w sprawie Syrii. Stwarzają niezbędne dowody, wymówki, usprawiedliwienia dla przejścia od uzgodnień politycznych do zmiany ustroju siłą”.
http://forsal.pl/artykuly/1012904,kazachstan-rozpoczely-sie-rozmowy-pokojowe-w-sprawie-konfliktu-w-syrii.html
http://www.tvp.info/29197838/pokojowe-rozmowy-w-sprawie-syrii-pod-egida-onz
http://www.rp.pl/Wojna-w-Syrii/170308980-Beda-kolejne-rozmowy-o-pokoju-w-Syrii.html
PS
Business as usual.
~ Winston Churchill
casium