Mariusz Max Kolonko grozi pozwami i obraża
Wzburzony jak nigdy. Ma 502 tysiące subskrypcji na MaxTVNews , a na Max Kolonko - MaxTV 620 tysięcy. Mam wrażenie, że dawniej było znacznie więcej, a część fanów zrezygnowała z subskrypcji.
W swoim najnowszym filmie udostępnionym na YouTube pt.: „Żydzi, trolle i Sprawa Polska” grozi pozwami polskim internautom, w tym portalowi w Realu24. Panie Mariuszu... https://www.youtube.com/watch?v=4Pr5ost88QQ&t=168s
Nie powróci Pan do dawnej popularności kusząc tytułem, a trollami nie nazywając rasowych antypolonistów:
- „To jest elektorat pisowski. Przecież ja mam elektorat pisowski u siebie. To są ludzie, którzy są tak przepełnieni zawiścią, nienawiścią... Dlaczego? Do mnie?! I do nas, do naszych rewolucjonistów, ponieważ poszliśmy w cholerę od nich, a poszliśmy właśnie także dlatego, że otrzymujemy całą lawinę hejtu. Jest cały program zrobiony na ten temat. (...) To są zorganizowane pisowskie trolle, ponieważ oni się boją, pis się boi, (...) oni się boją nas, oni się boją was”. (...)
Panie Redaktorze!
Dlaczego w programie nie wspomina Pan o ustawie 447./1226. zatwierdzonej przez amerykański Senat, która chce złupić Polaków?! Dlaczego nie wspomina Pan o tym, że Departament Stanu miesza się do polskiej polityki, kwestionując ważność tej ustawy?
Panie Mariuszu, nikt Pana nienawidzi, ale czasem jak się popełnia błędy, to ludzie się wkurzają. Takie życie. Wielki błędem dziennikarza jest brak obiektywizmu i atakowanie polityka w jakiej sprawie tylko dlatego, że zawalił inną, albo, że się go „nie lubi”. To nieprofesjonalne.
Niemiecki Neewsweek pisze:
Dep. Stanu będzie zmuszony do wyrażenia krytycznego stanowiska” – czytamy w notatce. Wynika z niej także, że jednym z tematów spotkania była kwestia reprywatyzacji i praw obywateli USA w tej sprawie.
Inny informator „Dziennika Gazety Prawnej” dodaje, że „z USA przyszło ultimatum”. – Powiedziano nam, że zamrożone są kontakty na wysokich szczeblach i zagrożona jest współpraca wojskowa – mówi.
Mariusz M. Kolonko nie rozumie powagi sytuacji w którą się wplątał. Wygląda jak wkurzony i rozczochrany, niczym Belg, którego krytykował. Pełen emocji, nie zdaje sobie sprawy po jakiej stronie stoi. Jest zagubiony, wiec trzeba mu pomóc. Pytanie tylko, czy zechce słuchać rad.
Wciąż nie pogodził się z tym, że jego film „The Revolution Is Coming Rewolucja nadchodzi - Max Kolonko Mówi Jak Jest - MaxTV CC ENG” spotkał się z krytyką patriotycznych internautów. Przecież nie chodzi o to, że PiS jest idealny, bo nie jest, ale o to, że red. Kolonko w swoich ocenach był niesprawiedliwy i stanął po stronie „totalnej opozycji”.
Teraz filmy publikowane przez red. Kolonko na YouTube ogląda znacznie mniej ludzi. Właśnie dlatego, że oglądał Pana elektorat patriotyczny, który w sporej części odszedł. Zaznaczam też, że PiS popełnia wiele błędów, irytuje, że nie chce korzystać z pracy ludzi, którzy jak Pan czują media. Tak! Chciałem, aby został Pan prezesem Telewizji Polskiej, a nie promujący disco-polo Jacek Kurski.
Popierając, chcący czy niechcący Nowoczesną Leszka B. i Ryszarda P., trudno zyskać na popularności. Proste jak budowa cepa.
W swoim najnowszym filmie Mariusz Max Kolonko, którego naprawdę szanuję i lubię, popełnia nieścisłości: mówi, że Ustawa o IPN, która działa, jest wadliwa, dlatego, że działa w Polsce, łamie więc Konstytucję, a powinna działać wyłącznie za granicą. Przytacza przy tym ustawę zatwierdzoną w izraelskim Knesecie, gdzie każdemu, kto podważa hitlerowskie zbrodnie holocaustu grozi 5 lat więzienia.
***
„Mariusz Max Kolonko twierdzi, że rewolucja nadchodzi. I staje po stronie zła”
Fragmenty:
„Mariusz MaxTV Kolonko twierdzi, że zwykli ludzie nie chodzą do sądów. To pokazuje, że nie zna realiów współczesnej Polski”.
„Owszem, sądy lokalne i Trybunał, wg przepisów red. Mariusza, powinny być wybierane przez ludzi. Ale gdy zarzuca PiS-owi i Kaczyńskiemu brak wizji, że ciągle muszą się na kimś wzorować – na innych systemach politycznych, to zaraz podaje przykład USA i tamtego systemu prawnego, jak tam się wybiera się sędziów itd. To nie jest poważne Panie Mariuszu. Jeśli ganimy kogoś za zrzynanie z Zachodu, to sami nie porównujemy do tego Zachodu”.
„Mariusz Max Kolonko w 11:40 twierdzi (fr. Programu z 2015), że sędziów w Polsce wybierają politycy. No właśnie, że nie! Sędziowie w Polsce, w dużym uproszeniu, wybierają się sami”.
„To J. Kaczyński wszystkich skłócił? Kolejny niesprawiedliwy zarzut! Nie widzi Pan działalności środowisk międzynarodowych, licznych zagranicznych fundacji sponsorujących polskie partie, czy działalności sztucznego tłumu?”.
„Władzę trzeba krytykować, ale odpowiedzą na krytykę nie może być przechodzenie na stronę wroga, tylko zrobienie frondy, co wg słownika W. Kopalińskiego oznacza ostrą opozycji wewnątrz jakiegoś ugrupowania”.
„Zarzucanie, wielokrotne, Kaczyńskiemu, że jego wizją jest tylko 8 lat rządów, a nie wizja lepszej Polski, jest nieuczciwe. To łapanie za słowa, a to jest godne szkoły podstawowej, Panie Mariuszu”.
„Owszem, Max mówi też prawdę: PiS odrzuca przychylne media, tworzy wśród nich wąską i bezkrytyczną kastę, pomija ludzi, atakuje dawnych sprzymierzeńców, jest chory na najdrobniejszą krytykę i tworzy kliki w telewizji. Myślę, że końcówka programu, gdy Max Kolonko się uspokoił, była bardziej obiektywna”.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 22456 odsłon
Komentarze
@ Romuald Kałwa
3 Marca, 2018 - 02:00
Traktowałem faceta jak polonijną ciekawostkę, w dużej mierze zdolnego amatora. Kandydowanie na szefa TV postrzegałem jako megalomanię lub kaprys.
Zostanę przy tej ocenie.
M. Kolonko chce wyżyć się na słabszych
7 Marca, 2018 - 00:07
...bo na dużych nie ma siły. To słabe, tym bardziej, że artykuł w Realu24 nie atakował jego. słabo to widzę Max.. Ale niech poda ich do sądu, nie wygra, a tylko się ośmieszy.
Romuald Kałwa
Wiele problemów w Polsce wygląda zupełnie inaczej na obczyźnie
3 Marca, 2018 - 11:12
Znaczna część tutaj piszących je "obczyźniany" chleb, stąd bardzo wiele postów odbiega od rzeczywistości, co nie znaczy iż są szkodliwe lub nieobiektywne. Nie, są szczere i płynące z głębi serca. Ale, aby można było wzywać do nagłej zmiany czegokolwiek (rządu, prezydenta, partii na prawdziwie narodową) należy tu oddychać. Podobnie jest z p. Kolonko. Nie należy pozbawiać go czci i wiary, należy po prostu zrozumieć zasady nim kierujące. Kiedyś się mówiło "orbituje" i coś w tym jest.
Twój wpis jest ze wszech miar zasadny, być może coś pan Kolonko zrozumie, albo przestaniemy go oglądać.
Apoloniusz
@ Apoloniusz
3 Marca, 2018 - 12:43
Właśnie dlatego byłem zniesmaczony jego kandydowaniem na szefa TV. Powinien być świadomy swojej nieznajomości krajowych realiów. Jako "nasz korespondent tam" był świetny, właśnie dlatego, że był zagłębiony w tamtejsze życie. Mieliśmy już dość pseudokorespondentów piszących w oparciu o serwisy, na konkretne zamówienie. Polonusi byli grubo zdziwieni naszymi dziennikami plotącymi bzdury o kraju z którego właśnie do Polski przylecieli.
no TO następne nazwisko,które
3 Marca, 2018 - 13:00
skreślam z mojej Listy,bez żalu
pozdrowienia
gość z drogi
Nie mam pojęcia, jak moglibysmy my blogerzy podjąć próbę ...
3 Marca, 2018 - 14:26
zmiany historii.
Być może jeszcze nie potrafimy, być może jeszcze jest za wcześnie, ale kiedyś to nastąpi.
Warto byłoby się nad tym pozastanawiać, wszak nawet na Niepoprawnych jest wiele osób z otwartą głową, a gdyby połączyć innych blogerów piszących na innych stronach społecznościowych o podobnych przekonaniach co Niepoprawni ...
Apoloniusz
@ Apoloniusz
3 Marca, 2018 - 18:08
Właśnie mamy do czynienia z problemami związanymi z tym, że "ktosie" arbitralnie zmieniały i od nowa pisały historię. a dokładniej : to nawet nie podręczniki, a propagandowe folderki. Historia to coś co było, co się darzyło i zmienić się nie da.
"Ktosie" dbali by nie było nas na świecie, byśmy nie brali udziału w dyskusji. Teraz nas punktują za próbę zmiany tego co arbitralnie, wbrew faktom ustalili.
Przywracaniem prawdy o faktach - powinni - i już zajmują się młodzi. Oni nie mają obciążeń, nie mają nic do stracenia, a do zyskania wiele. Obalając naukowo Grossmanów, Grabowskich, mogą wysoko zajść. Obalając promotorów dwu wymienionych - mogą osiągnąć naukowe szczyty.
Wzywałem Cię, gdyż chodziło mi o to, aby spróbować
3 Marca, 2018 - 19:35
stworzyć stronnictwo blogerów, które zjednoczone, mogłoby głosować blokiem na uzgodnione przez środowisko kandydatury, bądź partię. Na tym ma polegać ów wpływ na historie. Przyszłą historię. Kiedy wpadł mi do głowy ten pomysł, akurat tylko Ty byłeś "na blogu", stąd na Ciebie popadło.
Apoloniusz
Celna Uwaga p. Apoloniusza
5 Marca, 2018 - 14:49
M. Kolonko twierdzi, ze media nie mają misji. Wyższy poziom gospodarowania i odpowiedzialności społecznej mówi o odpowiedzialności społecznej biznesu.
Pozdrawiam!
Romuald Kałwa
Panski artykul jest zasadny.
3 Marca, 2018 - 16:05
Panski artykul jest zasadny. Ja do dzis twierdze, ze Kurski szkodzi obiektywnej TV. Kolonko czul TV.
Ja dalabym mu z pewnoscia szanse, wlasnie z tego wzgledu:
": PiS odrzuca przychylne media, tworzy wśród nich wąską i bezkrytyczną kastę, pomija ludzi, atakuje dawnych sprzymierzeńców, jest chory na najdrobniejszą krytykę i tworzy kliki w telewizji. Myślę, że końcówka programu, gdy Max Kolonko się uspokoił, była bardziej obiektywna”.
Gosia
Ma Pani rację
5 Marca, 2018 - 14:50
Niestety, Mariusz Kolonko zrobiłby lepsze media niż Kurski, ale obecnie pokazuje, że jest za małego ducha.
Pozdrawiam
Romuald Kałwa
Dlaczego odeszłem od Kolonko
4 Marca, 2018 - 01:51
Lubiłem Kolonko. Nawet wciąż lubię, ale wydaje mi się że wpadł już w megalomanię.
Nawet zgadzam się z nim że to J. Kaczyński rozpętał wojnę polsko-polską. Że skłócił Polaków i że zajmie całe pokolenia by tę ranę zabliźnić (jeśli kiedyś wogóle się zabliźni).
Przed J. Kaczyńskim i jego harcownikiem Kurskim nikt nie używał takiego języka w polskiej polityce. Takiego jadu, takiej nienawiści. Mówię tu o okresie około 15 lat temu, dziadku z Wehrmachtu i ciut wcześniejszym. Zasiali wiatr więc rozpętała się burza która trwa do dzisiaj. Dokładnie śledziłem z boku, dokładnie pamiętam kto się zaczął w piaskownicy kopać.
Nie zmienia to faktu że nie widzę w tej chwili alternatywy dla Kaczyńskiego i PiSu.
Jednak od Maxa Kolonko odszedłem z innego powodu dla którego pójdę z nim nawet na noże jeśli będzie trzeba. Zauważcie - napisałem na noże - nie na pistolety.
Otóż surrealistyczny upór Kolonko do włożenia każdemu Polakowi do kieszeniu pistoletu, po prostu przyprawia mnie o mdłości.
Historia tak się potoczyła że Polacy nie mają dostępu do broni. Przy ich skłonności do alkoholu i robienia burd jest to prawdziwe błogosławieństwo. Tam gdzie Amerykaninowi grozi kula w łeb, Polak może co najwyżej dostać sztachetą po głowie albo kosą po żebrach. Polak z tego wyjdzie, Amerykanin NIE.
Jednak nieprawdopodobną zawiłością logiki pan Kolonko uważa że danie każdemu broni do ręki zwiększy bezpieczeństwo Polaków. Że fakt iż w USA ginie WIĘCEJ od broni niż w wypadkach samochodowych świadczy o... o tym że są bezpieczniejsi? Ha ha ha!
Że w USA tylko od 2 wojny światowej zginęło więcej Amerykanów zastrzelonych na ulicach niż zginęło ich we WSZYSTKICH wojnach jakie prowadzili w swojej historii - łącznie z Wojną Secesyjną - nic to panu Kolonko nie mówi?
Tę jedną dobrą rzecz jaką mają Polacy - Pan Kolonko chce zniszczyć. Oj bardzo, bardzo chce. Tego to ja mu nie daruję.
Mówię jak jest. Mieszkam w USA od 30 lat, znacznie dłużej niż Pan Kolonko i nienawidzę tego uczucia. Uczucia kiedy nie wyjdziesz na światłach z samochodu powiedzieć kierowcy przed sobą że ma światła stopu spalone, bo może wziąć cię za złodzieja, wyciągnąć pistolet i zgasić twoje światła. Na zawsze.
I włos mu z głowy za to nie spadnie.
Mówię jak jest.
Jurek Drwal z Ameryki
Jerzy Drwal
tyko niewolnicy...
4 Marca, 2018 - 08:04
nie mogą posiadać broni. W Polsce nie ma podziałów. Mamy Zdrajców i Polaków.Dodałbym jeszcze wszelkiej maści agenturę, także pokoleniową sowiecką agenturę wpływu.
ronin
Broń palna
4 Marca, 2018 - 11:23
Rzeczywiście mogłyby być prowokacje i nadużycia, Ale czyż nie z tego samego powodu nie trzeba by zabronić wszelkich pojazdów, naszym i to wszystko pozostałe, co ułatwia nam życie, a może i zabić...
chris
Warto dodać, że to SB, WSI i agentura ma broń jako ochrona...
4 Marca, 2018 - 13:49
w dziesiątkach agencji czy biznesów zajmujących się ochroną.
Przemoc nie jest konieczna, by zniszczyć cywilizację. Każda cywilizacja ginie z powodu obojętności wobec unikalnych wartości jakie ją stworzyły. — Nicolas Gomez Davila.
Jerzy Drwalu...
4 Marca, 2018 - 12:11
Twoje stwierdzenie: "Nawet zgadzam się z nim (Kolonko) że to J. Kaczyński rozpętał wojnę polsko-polską. Że skłócił Polaków i że zajmie całe pokolenia by tę ranę zabliźnić (jeśli kiedyś w_ogóle się zabliźni)." jest typowe dla Polaków, którzy tylko z jednej strony słuchają wyssanych z palca twierdzeń budując z tego mur uzupełniany tylko i wyłącznie "wiadomościami" - twierdzeniami osób, które podzielają ten sam tok narracji i nie dopuszczają do siebie faktów i opinii zawierających zupełnie przeciwne stwierdzenia.
Fakty są takie, że to publicznie L. Wałęsa i B.Komorowski a nie J. Kaczyński wzywali naród do krwawego rozprawienia się z PiS-em, że to liderzy opozycji (po przegranych demokratycznych niesfałszowanych wyborach) wzywali nawet wojsko do nieposłuszeństwa wobec nowego rządu... a po tym co na bieżąco bez cenzury w TV ukazują szerokiej opinii publicznej poszczególne komisje sejmowe w sprawach przekrętów na masową mafijną skalę (afera Amber Gold, reprywatyzacja kamienic w Warszawie, śledztwo w/s "tragedii smoleńskiej' (w której J. Kaczyński stracił brata bliźniaka) - skala celowych zaniedbań i zaniechań rządów PO-PSL-SLD jest tak porażająca, że tylko nagonka Polaków przeciwko sobie wywołana przez liderów PO mogła ją tak długo i skutecznie trzymać w ukryciu pod parasolem rządu D. Tuska.
To po tragedii smoleńskiej, po pogrzebie prezydenckiej pary Kaczyńskich rządząca sitwa PO-PSL-SLD podzieliła polaków. W TV były podawane same kłamstwa: najpierw, że lot z prezydentem i dowództwem naczelnym WP był lotem cywilnym, potem, że pijany generał kazał lądować pomimo mgły, że "pancerna brzoza" urwała skrzydło aż po kłamstwo Kopacz (która awansowała za to na premiera) że przekopano cały teren po katastrofie na głębokość 1 metra...
Fakty dzisiaj mówią same za siebie: wrak samolotu pocięto i porozrywano, w Moskwie bezczeszczono i zamieniano zwłoki ofiar i to przy pełnym poparciu rządowych wysłanników D.Tuska, którzy w medialnych komunikatach stwierdzali, że wszystkie czynności których dokonują rosyjscy patolodzy są wykonywane z wzorową starannością a to wszystko tylko dlatego, że D. Tusk oddał całkowicie bezpodstawnie i bezprawnie prawo do śledztwa stronie rosyjskiej...
Tak, J. Kaczyński miałby pełne prawo nienawidzić tych wszystkich, którzy do tej tragedii przyłożyli swe brudne łapy lub zaniedbali swe obowiązki ochrony lotu wobec naczelnych władz polityczno - wojskowych RP bo nie można ich postaw zakwalifikować inaczej jak tylko jako zdradę stanu, tym bardziej, że jedynie ciężka choroba matki Kaczyńskich sprawiła, że J. Kaczyński nie leciał tym samolotem i nie zginął w tej katastrofie wraz z bratem.
Jeśli po tych argumentach nadal uważasz, że to J. Kaczyński rozpętał wojnę polsko-polską to zastanów się, czy przypadkiem nie nazywasz Polakami - najemników - obcych polskim interesom, którzy bezkarnie przez kilkadziesiąt już lat trwającej transformacji ustrojowej okradali nasz kraj.
niezależny Poznań
Znakomity głos!
5 Marca, 2018 - 14:52
Obwinianie Jarosława Kaczyńskiego za skłócanie Polaków to świństwo i głupota, bo zdrajcy sami stracą na niszczeniu Polski.
Pozdrawiam!
Romuald Kałwa
Wojnę polsko-polską rozpętała na czyjeś (czyje?)
4 Marca, 2018 - 21:11
polecenie Kolenda-Zaleska w TV - przypisując Kaczyńskiemu słowa, których ten nie powiedział! A co do "dziadka z Wehrmachtu" - to Tussek "nic o nim nie wiedział", choć reszta rodziny wiedziała. Ale również nie o tym mówił Kaczyński! Tak - "gwoli przypomnienia". Nie mniej Kolonko - u mnie też już się "wymiksował".
Natomiast opinia: Historia tak się potoczyła że Polacy nie mają dostępu do broni. Przy ich skłonności do alkoholu i robienia burd jest to prawdziwe błogosławieństwo - mocno mnie bulwersuje.
Czyli, jak rozumiem, Amerykanie nie robią burd i nie piją alkoholu. I dlatego mogą mieć dostęp do broni palnej. Który i tak stanowi niebezpieczeństwo. Może - w ogóle dostęp do broni to "niebezpieczeństwo"? Jeśli Polacy nie robią często "użytku" z noży, to czemu mieliby nagle "nadużywać" innej broni. Powodem wielkiej ilości zabójstw, z broni palnej, w Ameryce są pewne, utrwalone od dwu czy trzech stuleci "wolnościowe" obyczaje. Polska obyczajowość jest niewątpliwie inna.
To tak "na marginesie"! Minusa nie stawiałam, mimo iż nie zgadzam się z tezami.
Pzdr,
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
"Jerzy Drwal"...
5 Marca, 2018 - 06:36
To, że "odeszłeś", jak i twoja opinia o Polakach każe mi sądzić, że tobie ani broni nie wolno dawać do ręki, ani polskiego paszportu...
Max jest OK, mówi jak jest.
4 Marca, 2018 - 14:08
Jakoś wolałbym więcej takich Maxów, niż tych co go krytykują. Jak ktoś cierpi na potrzebę krytykowania, mogę podrzucić kopę nazwisk bardziej zasługujących na uwagę.
ość
-----------------------------------
gdy prawda ponad wszystko, życie bywa piękne
wtedy żyć się nie boisz i śmierci nie zlękniesz
Typ wali populizmu pod
4 Marca, 2018 - 15:35
Typ wali populizmu pod publikę, starając się lansować dla stołka i kasy. Wymyślił hucpę, by wypromować swoją platformę. To tylko niezręczny amator i manipulant, czego dowodem jest choćby jego ostatni filmik. Takie to czasy, starczy YT, by obwołać się patriotą, bo gada się coś do kamery
„Od rewolucji światowej dzieli nas tylko Chrystus” J. Stalin
No cóż, jak Kolonkę 'wydupili
5 Marca, 2018 - 09:30
No cóż, jak Kolonkę 'wydupili" z prezesury TVP /o którą się ubiegał/ to utrzymanie popularności pozostało tylko robieniem szumu sądowego. Bufon i tyle.
To ya.
każdego szkoda
5 Marca, 2018 - 16:46
Mam wrażenie, że panu Maxowi coś się stało w głowę w ubiegłym roku i nie kumam, o co mu teraz chodzi... Szkoda gościa...
Czy aby na pewno?
5 Marca, 2018 - 19:52
Drogi panie Bambii. Ja nie mówię o czasach które Pan tu przytacza.
Ja nie kwestionuję ataków słownych Komorowskiego, Sikorskiego, czy Smoleńska...
Ja mówię o czasach wcześniejszych i proszę to pamiętać.
Nikt nie jest w stanie zmienić mojego zdania na ten temat ponieważ byłem wtedy osobą zupełnie bezstronną, nie zaangażowaną w politykę i przyglądającą się polskiej rzeczywistości z boku i to jeszcze zza oceanu.
Pamiętam doskonale to czego nie widzieli i nie słyszeli (ani wtedy ani dzisiaj) zwolennicy PiS. Nie boli kopnięcie kogoś - boli gdy samemu jest się skopanym - dlatego właśnie nie pamiętają tego co sami robili.
Ja pamiętam to doskonale ponieważ wtedy aż mi szczęka do ziemi opadła - taka to była nagła zmiany stylu uprawiania polityki i kampanii. Do wcześniej pewne standarty były utrzymywane, pewnych rzeczy unikało się w publicznym dyskursie. I nagle bach! Nazywanie przeciwników politycznych zdrajcami, zaprzańcami, wyszukiwanie wszystkiego czym można na przeciwnika rzucić, przypisywanie jedynie sobie prawa do prawdy jedynej i objawionej a każdego kto się z nami nie zgadza... eh... dobrze wiecie.
Tak panowie - to rozpoczął właśnie Kaczyński ustami Kurskiego. Pamiętam to jak dzisiaj ponieważ był dla mnie szok. I proszę nie mówcie że robił to Kurski samowolnie bo doskonale wiemy że to tylko marionetka.
Dlatego napisałem że zasiali wiatr, a później zaczęli płakać że zbierają burzę, że przeciwnik polityczny zaczyna zachowywać się podobnie...
Nieładnie. Oj nieładnie. Jeśli świadomie zaczęło się taką wojenkę, to podobne ciosy od przeciwnika trzeba przyjmować na klatę, bez płaczu i narzekania.
Teraz zaś zauważam że w końcu zaczynają załagadzać, wygaszać, zasypywać pewne rowy... niestety zajmie to dłużej niż jedno pokolenie.
I chcę być dobrze zrozumiały - nie mówię że nie należy rozliczać, że nie należy degradować zdrajców, stawiać pomników bohaterom, uczyć w szkole prawdziwej historii albo walczyć o własne polskie interesy.
Tak naprawdę to poszedł bym w tym jeszcze dalej niż PiS.
Ja jedynie stwierdzam zwykły fakt: to kto naprawdę zaczął ten STYL, tę publiczną wojnę polsko-polską a nie kto i jak tę wojnę dalej prowadzi.
Jerzy Drwal
"Jerzy Drwal"...
6 Marca, 2018 - 14:39
"Historia tak się potoczyła że Polacy nie mają dostępu do broni. Przy ich skłonności do alkoholu i robienia burd jest to prawdziwe błogosławieństwo."...
Po takich słowach, jak w ogóle śmiesz zabierać głos w naszych, polskich sprawach, ty "żydowski amerykańcu" ?!!.
Dziwnym trafem, pojawiłeś się tu w momencie wybuchu żydowskiej nagonki na Polskę i Polaków.
Zastanawia mnie bezkrytyczne tolerowanie twoich obraźliwych tekstów, przez "niby" niepoprawnych...
PS. Masz żydku problem z polską pisownią ?.
Pan Prezes Bullterrier Pisu w kagańcu Sanchedrynu
6 Marca, 2018 - 01:04
Max Kolonko goni sobie za swoim ogonem szczekając do księżyca i chyba nie zdaje sobie sprawy, że gdyby jakimś cudem udało mu się zrzucić Kurskiego z fotela, to dostałby ten sam kaganiec na pysk. Bo moskiewskie trepy z ludowego wojska wykoncypowały z miedzynarodowym sanchedrynem, że owszem należy spuścić z łańcucha, żeby w wypasie owiec i baranów było widać z zewnątrz jakieś wolne harce, ale obowiązkowo w kagańcach - i to wszystkie kundle nie wyłączając owczarków niemieckich.
Max????
6 Marca, 2018 - 07:58
Sugeruje że elektorat PIS to muł społeczny.I w/g zasady Lisa, "Głupi lud wszystko kupi"Tak prowadzi swoje TV MAX.
Ja chodż jestem ten muł nie łapie się na zakupy Lisa.
Mateo