Przed meczetem...
Dlaczego boję się islamu? Staram się szanować wszystkie religie, bo wiara w Boga jest najpiękniejszą chyba manifestacją człowieczeństwa. Staram się dowiedzieć czegoś o wierzących inaczej, bowiem naiwnie ufam, że Bóg w swojej nieograniczonej dobroci i miłosierdziu nie jest głuchy na modły innowierców i nie zamyka im drogi do zbawienia.
Ale boję się islamu, choć nawet i on uznaje Jezusa za proroka, ale nie za mesjasza. Boję się islamu, bo znam trochę historię. Pierwsze trzy wieki chrześcijaństwa cechowała ekspansja pokojowa, wyznawcy Chrystusa mnożyli się wśród prześladowań, a ich wiara nie przynosiła im korzyści w życiu doczesnym. Potem bywało różnie, ale taka właśnie jest historia...
Pierwsze trzy wieki islamu – a i kolejne – to historia wojen i podbojów. Mahomet walczył od chwili ucieczki do Medyny, a jego wyznawcy nieśli dalej zielone sztandary wśród bitewnego zgiełku. Cóż z tego, że wykazywali pewną tolerancję dla innowierców, dla żydów i chrześcijan nazywanych „ludźmi Księgi”? Chrześcijaństwo – choć ma w historii swoje grzechy i bywało szerzone „ogniem i mieczem” – poczęte zostało w pokoju, choć – paradoksalnie – zrodził je straszliwy gwałt Męki Pańskiej. A islamowi „ogień i miecz” towarzyszyły od początku. I nadal towarzyszą.
Słowo Boga chrześcijan było głoszone po aramejsku, po grecku, po łacinie, a potem w językach narodowych. Słowo Allacha związane było nieodmiennie z językiem arabskim. Może dlatego dzisiaj można bezpiecznie podróżować z Koranem po całym świecie, podczas gdy podróże z Biblią bywają bardzo niebezpieczne...
Żyjemy w czasach islamskiej konkwisty. A pod Poitiers nikt się nie wybiera. Dlatego należy walczyć o meczety polskich Tatarów na Podlasiu, chronić je i pielęgnować. Dlatego też należy walczyć przeciwko nowym meczetom. Islam miał swoje miejsce w Rzeczypospolitej i ma je nadal prawem historii. Prawu kaduka należy się sprzeciwić.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 11189 odsłon
Komentarze
Re: Przed meczetem...
1 Czerwca, 2013 - 09:45
Czy w Warszawie jest jakiś meczet? Fajnie byłoby zobaczyć jak przybywa do niego z wizytą Hanna G-W i na zwróconą jej uwagę, aby przed wejściem ściągnąć buciki robi komuś awanturę.
@Wuj Mściwój
1 Czerwca, 2013 - 09:55
Wiem na pewno, że jest meczet w Wilanowie. Od dawna. Nikomu nie przeszkadza, żyją tam po dziś dzień potomkowie jeńców Sobieskiego spod Wiednia - od wieków katolicy. Nigdy nie słyszałem o konfliktach religijnych na "starym" Wilanowie.
HGW w meczecie? Bywała "wyborczo" w hospicjum, to i meczetu nie oszczędzi. "Stary" Wilanów nie głosował na nią. Niestety, jeszcze w latach gierkowskich powstał "nowy" Wilanów, jego pierwszym przyczółkiem była tzw. Zatoka Czerwonych Świń. "Nowy" Wilanów trwa i rozwija się. Najzabawniejsze, że bije się o miejsca na starym, wilanowskim cmentarzu... ;-)
Pozdrawiam
"Staram sie szanowac
1 Czerwca, 2013 - 09:52
"Staram sie szanowac wszystkie religie" ; jezeli piszacy te slowa jest chrzescijaninem to jak moze szanowac relige czczace demony (hinduizm, buddyzm,) czy falszywych prorokow (islam). Jezeli chrzescijanin pisze takie slowa tj ze szanuje tych ktorzy chrzescijanstwa nienawidza i przesladuja (zwlaszcza islam i hinduizm) to zdradza i czyni oszustem Tego ktory powiedzial, ze tylko On jest droga, a nie Budda, Mahomet czy inni czciciele demonow.
@darek123
1 Czerwca, 2013 - 09:57
Nie rozumieć, nie musieć rozumieć. Żegnam.
I to mi się u ciebie tł. podoba.
1 Czerwca, 2013 - 15:17
Jesteś po prostu konkretny a na głupoty odpowiadasz krótko i zwiężle.
Pozdrawiam.
lupo
@lupo
1 Czerwca, 2013 - 15:31
Po ponad dwóch latach obecności na NP uznałem, że nie ma innej drogi. Czasem jest mi z tego powodu przykro, bo tzw. asertywność jest leminżą cechą. Ale ja nie jestem asertywny, po prostu odwołuję się do Maklakiewicza i jego "spierdalamento" ;-)!
Pozdrawiam :-)
islam
1 Czerwca, 2013 - 09:58
Czy to nie jest tak, że islam zajmuje miejsce, które ustępuje mu chrześcijaństwo?
Co najmniej od czasu jakobinów chrześcijaństwo jest przedmiotem ataku nie muzułmanów, tylko własnych odszczepieńców, animatorów NWO, i lewicy wszystkich krajów. Jest to chyba naturalne, że ludzie poszukują wiary która ich broni przed zlem świata, a nie takiej, która ciągle ustępuje naporowi obcych? Moim zdaniem szkody jakie wyrządził chrześcijaństwu (bo nie tylko katolicyzmowi) sobór II są nieodwracalne, bo ekspansji islamu przeciwstawił "ekumenizm", stawiając się na z góry przegranej pozycji. Dlatego teraz rabini mogą pouczać Papieza w kwestiach wiary, a meczety zalewaja Europę.
Pozdrawiam
cui bono
cui bono
@synteticus
1 Czerwca, 2013 - 10:07
Vaticanum II sprawcą wszystkich nieszczęść? Bez przesady. Sugeruję zgłębienie historii wszystkich soborów.
Wiara chrześcijańska na przegranej pozycji? Cóż, używając tylko (sic!) argumentu historycznego powiem, że chrześcijaństwo trwa od 2000 lat. Islam dopiero od 1300.
Jako katolik nie czuję się przegrany, choć czuję się prześladowany. Oczywiście w wymiarze ogólnym, nie osobistym.
Istotą naszej wiary jest dawanie jej świadectwa. Niezależnie od okoliczności.
Pozdrawiam
Pomylone budowle
1 Czerwca, 2013 - 10:18
Jestem chrześcijaninem ale nigdy nie odważyłbym się wypowiedzieć słów : "należy walczyć przeciwko nowym meczetom".
Tak mówili krwawi, nawiedzeni Papieże w mrocznych wiekach krucjat i konkwisty. Takie gadanie zakrawa na ksenofobię i islamowstręt.
Jeżeli w ogóle jakaś religia i jakieś budowle zagrażają Polsce to nie meczety lecz te "betonowe bunkry" w centrum Warszawy.
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
@tańczący z widłami
1 Czerwca, 2013 - 10:21
Mało mnie obchodzi kim jesteś i na co byś się odważył. Żegnam.
PS. "Tak mówili krwawi, nawiedzeni Papieże w mrocznych wiekach krucjat i konkwisty." Urocze.
Chrześcijańska tolerancja ?
1 Czerwca, 2013 - 10:44
Proszę się hamować tł z uwagami ad personam pod moim adresem, a także z psioczeniem na islam, bo jeszcze ktoś, choćby z polskich Tarów lub kurdyjskich imigrantów uzna, że szerzysz pan nietolerancję i nienawiść religijną.
Jak już musisz pan czepiać się budowli, to synagog w Polsce mamy 100 razy więcej niż meczetów. Łatwiej trafić i łatwiej się przyczepić ......a nawet oprzeć.........jak o jurtę.
Zakrytoje
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Re: Chrześcijańska tolerancja ?
1 Czerwca, 2013 - 10:48
Wiadomo było, że na synagogach się skończy. Przestań lecieć z tekstami prosto z Wieczorowego Uniwersytetu Marksizmu-Leninizmnu.
A u siebie, będę się hamował, lub nie hamował. Wolnoć Tomku... Żydów to mieliśmy w Polsce więcej niż muzułmanów. Stąd dysproporcja między ilością meczetów a synagog. Jestem zwolennikiem zachowania starych synagog i przeciwnikiem budowy nowych.
Uprzejmie proszę o dziamgotanie na innych wątkach. Nie zamierzam tolerować dziamgotania u siebie. Choć - niestety - muszę poprzestać na deklaracji.
"Chamować się lub nie "Chamować" u siebie
1 Czerwca, 2013 - 11:13
Mimo wszystko proszę o powstrzymanie się od zamieszczania w SIECI uwag mających charakter religijnej ksenofobi.
(hamować lub nie hamować można się dowolnie w swoich domowych 4 ścianach, najlepiej przy zamkniętych oknach)
Nietolerancja religijna podpada pod netykietę portalu.
Proszę to wziąć pod uwagę. Nie chciałbym pańskiej notki oflagować.
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Re: "Chamować się lub nie "Chamować" u siebie
1 Czerwca, 2013 - 11:14
http://niepoprawni.pl/blog/3635/garbaci-pochylaja-sie-z-troska
Re: Re: "Chamować się lub nie "Chamować" u siebie
1 Czerwca, 2013 - 12:38
Netykietą, tudzież jej naruszeniami zajmie się już sam "portal". Mamy kieszkonkowego pancernika HMS Dzierżyński oraz model myśliwca do samodzielnego składania - Beria II Hurricane.
pozdrawiam serdecznie
Czy nie zapomniałeś Max o najgroźniejszej
1 Czerwca, 2013 - 13:50
portalowej broni: dziale samobieżnym Nppl "Hun" Mark IV,
kal. 120 mm?
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
Tańczący z widłami.....
1 Czerwca, 2013 - 11:20
.... nie kto inny a właśnie TŁ, kilka dni temu stwierdził kategorycznie, że nie jesteś DURNIEM. Ja się z nim zgodziłem..... i dlatego,
proszę - przeczytaj jeszcze raz, powyższy wpis Autora.
Może za drugim czytaniem , "wyłpiesz" coś więcej.
napewno, nastąpi cdn. :-)))
ps.
...wiesz, Autor napisał, że zna islam ze źródeł historycznych.... ja natomiast...z autopsji.
Połowę rewolucji irańskiej AD 1979, widziałem na własne oczy.
maruś
1 Czerwca, 2013 - 12:03
Opinie innych użytkowników na mój temat zupełnie mnie nie interesują i nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia, czy ktoś mnie aktualnie chwali lub nie.
Wymowę notki autora, a w szczególności słowa :
- boję się islamu -
- należy walczyć przeciwko nowym meczetom -
uważam za ksenofobiczne i mające za celu straszenie religią islamu.
Ponadto same słowa : - należy walczyć - można odebrać jako namawianie do czynnej agresji, to niedopuszczalne !!!
Promocja chrześcijaństwa, nie powinna polegać na negacji i straszeniu islamem.
Żyłem z tureckimi, pakistańskimi i kurdyjskimi islamistami w jednej dzielnicy przez jakiś czas jako emigrant. Wspaniali, religijni ludzie, do dziś utrzymujemy kontakty.
Oczywiście jeżeli ktoś na relacje islamsko - chrześcijańskie nie potrafi spojrzeć przez pryzmat czysto ludzki, sąsiedzki a jedynie historyczny, książkowy ( może nawet nigdy nie widział normalnego muzułmanina), to obraz będzie miał wypatrzony.
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Re: maruś
1 Czerwca, 2013 - 12:10
http://niepoprawni.pl/blog/3635/garbaci-pochylaja-sie-z-troska
tł
1 Czerwca, 2013 - 11:05
Jan Bogatko
...islam to nie tyle religia, co porządek prawny.Warto przypomnieć,że na świecie co 3 (trzy)minuty ginie z rąk muzułmanów chrześcijanin.
Nowe Oświecenie stawia na islam w walce z Kościołem. Islam zwycięży, bo my jesteśmy tolerancyjni,i mała pociecha w tym,
że dobierze się po zwycięstwie przede wszystkim do popierającego ich w Europie lewactwa.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
@Jan Bogatko
1 Czerwca, 2013 - 11:10
Staram się rozróżniać wiarę od polityki. I właśnie przypominam, że ekspansja islamu od początku miała charakter siłowy.
Nie zwycięży, panie Janie!
Pozdrawiam
TŁ, - islamizacja Europy nie jest nowym zjawiskiem
1 Czerwca, 2013 - 11:13
Widać ją szczególnie w Niemczech, Francji i Anglii. W Polsce islamizacja jeszcze nie jest problemem. Ale kto wie, co będzie za parę lat? - Może się ona nasilć, wszakże pod warunkiem, że będziemy mieli do czynienia ze znaczną liczbą przybyszów z krajów arabskich. Dzisiaj ta emigracja nie jest powszechna, czego nie można powiedzieć o wyznawcach judaizmu. Bardziej bym się obawiał... judaizacji, niż islamizacji.
Kościół pw. Św. Anny w Wilnie Cerkiew a Białowieży Meczet Negeri Kuantan w Egipcie
Napisałeś, cyt.: "(...) należy walczyć przeciwko nowym meczetom". Ciekawi mnie zatem, jakie jest Twoje zdanie, jeśli chodzi o... ograniczenia dla budowania kościołów dla wyznawców wiary rzymsko-katolickiej w takich krajach, jak: Białoruś, Federacja Rosyjska, Ukraina, Litwa, w których dominującą wiarą jest prawosławie?
Pozdrawiam,
________________________
"Stan skrajnej niewiedzy czasem potrafi doprowadzić
do stanu skrajnego ogłupienia". (Satyr)
@Satyr
1 Czerwca, 2013 - 11:23
Istnieje coś takiego, jak krajobraz historyczny i kulturowy. Świątynie rzymsko-katolickie - i inne, np.meczety na Krymie czy synagogi w Zachodniej Ukrainie - są od wieków elementem tego krajobrazu w dzisiejszych republikach postsowieckich i FR. Dlatego zakazywanie budowania nowych ma charakter wyłącznie represyjny. Zadałeś pytanie retoryczne, bowiewm wiesz doskonale, że prawosławie od dawna ma charakter religii państwowej. Rosyjskiej.
Pozdrawiam
PS. Czy prawosławie dominuje na Litwie? Nie sądzę...
Krajobraz kulturowy chronią wszyscy:
1 Czerwca, 2013 - 12:15
http://cia.media.pl/szwajcaria_referendum_w_sprawie_delegalizacji_minaretow
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
@Smok Gorynycz
1 Czerwca, 2013 - 12:23
Dziękuję za uzupełnieniający link.
Niestety, nie wszyscy... :-(. Wyznawcy multikulti - które nie ma nic wspólnego z faktyczną i historyczną wielokulturowością - nie wiedzą nawet o istnieniu takiego krajobrazu...
Jak widać z dyskusji, niektórzy komentatorzy też nie wiedzą. Takiej dawki poprawności politycznej na Niepoprawnych dawno nie widziałem ;-)!
Pozdrawiam
Tł...
1 Czerwca, 2013 - 11:36
Właściwie napisałeś wszystko to co myślę w sprawie szerzenia się islamu.
Dodam tylko, że jestem zdziwiona jednym - piszesz:
-"Staram się dowiedzieć czegoś o wierzących inaczej, bowiem naiwnie ufam, że Bóg w swojej nieograniczonej dobroci i miłosierdziu nie jest głuchy na modły innowierców i nie zamyka im drogi do zbawienia", a spotykasz się z zarzutem nietolerancji wobec innowierców
- "Islam miał swoje miejsce w Rzeczypospolitej i ma je nadal prawem historii. Prawu kaduka należy się sprzeciwić" a krytykowany jesteś za to, że nie po chrześcijańsku sprzyjasz innym religiom.
Hmmm...
................................................
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart Ps.33,5
...............................................
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart Ps.33,5
@Szary kot
1 Czerwca, 2013 - 11:45
Właściwie nie wiem, co miałbym Ci odpowiedzieć. No, może tyle, że jak ktoś chce uderzyć psa... ;-).
Jeśli jacyś Saudyjczycy osiedlą się w Polsce i będą przez jakieś 500 lat jej lojalnymi obywatelami, to nie mam nic przeciwko budowie nowych meczetów w roku 2513. Ale - póki co - jestem przeciw.
Jeśli Zachód zgubił pojęcie przestrzeni historycznej i kulturowej - zgubił z lenistwa, bo potrzebował "czarnoroboczych" - to my nie musimy powielać jego błędów.
Patrz: Szwajcaria
Pozdrawiam
Święcona woda na czarownice
1 Czerwca, 2013 - 13:53
Powyższa notka mimo wszystko jest bardzo cenna dla mnie( i mam nadzieję, nie tylko dla mnie) w swej całościowej wymowie.
Uważny czytelnik szybko dojdzie do wniosku, że Polska jest zagrożona przez mahometan i islam, mniej więcej w takim samym " druzgocącym" stopniu , co przez plemiona Innuitów i ich wiarę w wielkiego Białego Wieloryba.
Polsce tak naprawdę nie zagraża żadna religia. Polsce zagraża brak religii, ateizm, agnostycyzm, upadek moralności, tęczowość i genderyzm.
Polska jest przede wszystkim krajem zbyt biednym, żeby islamiści chcieli tu przyjść, zamieszkać i budować swoje meczety.
Europa Wschodnia została przez masonerię oddana pod oddziaływanie innych religijnych wpływów. Po ich nieśmiałych próbach można dojść do wniosku, że jest to cerkiew prawosławna (słynne "uduchowione" pakty) i judaizm.
Zatem, straszenie Polaków islamem, jest jak straszenie księdza pacierzem lub wodą święconą.
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Re: Święcona woda na czarownice
1 Czerwca, 2013 - 14:12
http://niepoprawni.pl/blog/3635/garbaci-pochylaja-sie-z-troska
dziękuję !
1 Czerwca, 2013 - 16:46
Piękny i mądry tekst.
Czytałem go z radością i podziwem, wpisy (dyżurnych ?) komentatorów z ciekawością, a repliki - z satysfakcją.
Dziękuję.
Ponieważ portal jest polityczny, a polityka to podobno troska o dobro wspólne, zauważę, że o ile meczet w Kruszynianach służy dobru miejscowej wspólnoty, żyjącej w pokoju, to budowa drugiego meczetu w Warszawie dobru takiemu zagraża, niepokoi bowiem część mieszkańców, których obawy nie są bezpodstawne.
Nie powinni ich lekceważyć nawet ci, którzy boją się czego innego i za największe zagrożenie dla polskiej wspólnoty uważają "neofaszyzm" a za główną przeszkodę dla jej rozwoju Krzyż.
Warszawa to nie Kruszyniany - ani Paryż, niedawno nazywany współczesną Sodomą, w którym sprzeciw wobec legitymizacji sodomii manifestują dziś pospołu agnostycy, chrześcijanie i wyznawcy islamu, zamieszkujący tę wieloetniczną i "wielokulturową" metropolię.
Nie mam pojęcia jaki jest udział warszawskich muzułmanów w takich wspólnotowych manifestacjach, jakie odbywają się w naszej Gomorrze lecz nie sądzę by gromadzili się pod znakiem Krzyża czy pod Orłem Białym, choćby był z czekolady.
Przypuszczam, że sztandaru Proroka nie zamienią na różowy balonik.
Podoba mi się to, że wierzą w Boga i że się żarliwie modlą, ale nie wiem, o co Go proszą - i boję się, że o coś innego niż my, którzy porządnie modlimy się dopiero po szkodzie, a i to nie zawsze.
Głów, jednakowoż, nie obcinamy; nawet takim, którzy by na to zasługiwali - dla dobra wspólnego i pokoju na ziemi.
Może to niedobrze, ale na pewno lepiej.
Pięknie pozdrawiam - AT
Andrzej Tatkowski
@Andrzej Tatkowski
1 Czerwca, 2013 - 17:02
Bardzo serdecznie Panu dziękuję.
Gdy stoję przed synagogą w Tykocinie, cieszę się że jest. Tak samo cieszę się stając przed jakąś cerkwią w Bieszczadach - choć nie cerkwią na warszawskiej Pradze. I stojąc przed ewangelickim zborem...
Cieszą się, gdy na Mazurach odwiedzam cerkiew starowierów, o których w Polsce mało już kto wie...
To wszystko są elementy polskiego pejzażu.
Ale nie chcę meczetu - cerkwi, synagogi, zboru - budowanych za cudze pieniądze.
A najbardziej wzrusza mnie i porusza "kircha" (dodam na wszelki wypadek, że to takie niemieckie XIX wieczna budownictwo kościelne ;-)) w warmińskiej miejscowości Turówek. Budynek z ducha pruski, ale tam cały czas była polska i katolicka parafia.
Nie zamierzam wypierać się i krytykować polskiej tolerancji religijnej. Jestem z niej dumny. Nie zamierzam też spokojnie patrzeć, jak polska tolerancja zamienia się w politpoprawną "tolerancję".
Proszę wybaczyć emocjonalny ton odpowiedzi.
Pozdrawiam
Re: @Andrzej Tatkowski
2 Czerwca, 2013 - 12:54
:)
AT.
Andrzej Tatkowski
Utopia wielokulturowości - Wojciech Reszczyński
1 Czerwca, 2013 - 16:59
http://www.naszdziennik.pl/mysl-felieton/34091.html
@Wuj Mściwój
1 Czerwca, 2013 - 17:11
Zawsze z dużą intelektualną satysfakcją czytam Konecznego, choć nie traktuję jego dzieł w sposób "biblijny".
Do tekstu Reszczyńskiego - z którym w większości się zgadzam - mam jedną uwagę. Autor zdaje się mylić autentyczną, historyczna wielokulturowość z "multikulti".
Dziękuję za link.
Pozdrawiam
Saracen
1 Czerwca, 2013 - 18:01
Po przeczytaniu dalszej korespondencji w powyższym temacie (Moslemsfurcht), jako dyżurny chrześcijanin, oraz dyżurny Polak, a także dyżurny człowiek stwierdzam, że uprzedzonych i ksenofobów ci u nas dostatek.
Jestem pełen podziwu i uznania dla polskiej jedności chrześcijańskiej przypominającej czasy chrześcijańskich krucjat. Jak widać i dziś rycerze różnych "zakonów" potrafią skrzyknąć się na Saracena i walić jak w kaczą ....
Ciekawi mnie to, czy stosunek gorliwych (acz nie pierwszej odwagi) chrześcijan do nowego meczetu w Warszawie, byłby taki sam gdyby kamień węgielny w jego fundament wmurował na przykład Jarosław Kaczyński.
Wszak pochodzi on z rodziny, która słynie z tolerancji do innych, wybranych narodów i zamiłowania do wmurowywania kamieni węgielnych pod różne drogie budowle, niekoniecznie w swym charakterze polskie i katolickie.
W jednym wszak zgadzam się z autorem :
Cyt : "Ale nie chcę meczetu - cerkwi, synagogi, zboru - budowanych za cudze pieniądze ".Kon cyt.
I to jest właśnie kluczowa sprawa. Ja też nie zgadzam się z budową tych budynków za cudze pieniądze.
Jak już budować molochy obco kulturowe, to za nasze polskie pieniądze, choćby jak ten "bunkier" w centrum Warszawy.
A co. Polscy chrześcijanie nie mają co prawda odwagi do odcinania rąk złodziejom a co dopiero głów politykom ale za to mają fantazję i budują obcym za swoje z rozmachem.
Przepraszam, że ustosunkowuję się do chrześcijańskiego strachu przed Moslemami dopiero teraz ale miałem dyżur związany z Dniem Dziecka.
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Re: Saracen
1 Czerwca, 2013 - 18:05
http://niepoprawni.pl/blog/3635/garbaci-pochylaja-sie-z-troska
Re: Re: Saracen
1 Czerwca, 2013 - 18:17
Bardzo dziękuję za podsyłanie linków.
Rozumiem, że chce mnie pan zachęcić do ich czytania. Niestety, z ledwością znajduje czas na pisanie komentarzy, ewentualnie przeczytanie tego, co ktoś mi odpowie, na śledzenie linków już czasu nie starcza.
Ale dziękuję tł, to miło z Twojej strony.
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Re: Re: Re: Saracen
1 Czerwca, 2013 - 18:19
http://niepoprawni.pl/blog/3635/garbaci-pochylaja-sie-z-troska
Islam nie jest religią przemocy.
2 Czerwca, 2013 - 08:14
A kto twierdzi inaczej zostanie ścięty.
@Wuj Mściwój
2 Czerwca, 2013 - 08:29
Otóż, Wuju, nigdzie nie stwierdziłem, że islam jest religią przemocy ;-). Dlatego też - z pełnym rozmysłem - nie rozważałem w notce pojęcie dżihadu - świętej wojny. Zostawmy to islamskim teologom ;-).
Twierdzę natomiast, że islam zrodził się w wojnie - a właściwie małej plemiennej wojence ;-) - i wojna towarzyszyła jego ekspansji.
Pozdrawiam
PS. W związku z czym mam nadzieję na zachowanie głowy. Na szyi, nie na widłach... ;-)