PiS nie zaprasza? Zaprośmy PiS ! (3)
Do napisania tej notki skłonił mnie wpis gadającego Grzyba pt.„ Wrocławski „coming-out” niezależnej blogosfery” (http://niepoprawni.pl/blog/287/wroclawski-coming-out-niezaleznej-blogosfery), który jest dowodem, że wiele można gdy się chce.
Wysłuchałam całego zapisu z wrocławskiej konferencji „Pytania o polską niepodległość” i niestety wniosek jest tylko jeden - kontakt człowiek-człowiek to jest coś, czego żadne odsyłacze, żadne linki, żadne wnikliwe czytanie materiałów informacyjnych, artykułów itd. nie zastąpi ! Kontakt człowiek-człowiek to jest ta przysłowiowa woda i powietrze, bez których nie można. Niech ten kontakt będzie tylko przy pomocy klawiatury komputera ale to już jest dialog. Tylko tak można znaleźć szersze audytorium, tylko tak można nawiązać z nim kontakt, zainteresować sobą, pozwolić się poznać. Ponad dwugodzinny zapis w notce Gadającego Grzyba pozwolił poznać pewne detale "od kuchni". Przyjmijmy, że ja akurat je znam (ale i tak wcale nie nudziłam się przez czas słuchania). Ile osób natomiast ich nie zna, a ponieważ nie zna więc jak ma się zainteresować, jak przyciągnąć jego uwagę ? Poprzez KONTAKT ! Niech on będzie tylko raz na jakiś czas, ale to kontakt powoduje, że człowiek zyskuje zupełnie inne spojrzenie i inne podejście do spraw, to kontakt sprawia, że popatrzy na nie przez pryzmat rzeczywistości i czuje się ich jakby współuczestnikiem, współtwórcą.
W relacji Gadającego Grzyba jest wszystko to czego brakuje ze strony PiS – zainteresowania ! Się i sobą ! O ile relacja elektorat – PiS jest, to PiS - elektorat pozostawia wiele do życzenia.
Ot, choćby taki fakt – pod moją notką z 10 stycznia b.r. pt."PiS nie zaprasza? Zaprośmy PiS !", zamieścił komentarz p.Robert Pieńkowski* z Wrocławskiego Zarządu Pkręgowego PiS (RP, 13 stycznia, 2013 - 07:37). Napisał w komentarzu „PiS tu jest... (...)Po prostu jest i w tym sensie nie ma potrzeby ekstra go zapraszać.”.Porównajmy różnicę między „jest” i jest” na przykładzie portalu Niepoprawni.pl: oto z jednej strony są Niepoprawni - piszą i komentują, kłócą się i żartują. Z drugiej strony jest "koło napędowe" NP.PL w postaci np. Gadającego Grzyba, MarkD, którzy też tu są - na łamach portalu, w postaci swych notek, komentarzy, relacji itd. Oni wszyscy na prawdę SĄ !
A gdzie jest PiS ?
Pytam bo podobno jest ! Pytam bo jednak go nie widzę !
Słup ogłoszeniowy na ulicy również „jest” bo stoi na niej ale z tego nic nie wynika dopóki jest tylko słupem. Gdy wypełni go jakaś treść, np. w postaci afiszów, ogłoszeń – dopiero wtedy zaczyna spełniać swoją funkcję, choć tylko w jakimś stopniu bo o spełnieniu roli w całości można mówić dopiero wtedy gdy czytający afisze, ogłoszenia itd. pójdą na koncert, spektakl, spotkanie, wystawę, czyli w miejsca z tego słupa anonsowane. I idą, ale tam spotykają nie kolejny słup, a „coś”/ „kogoś”.
Słup w człowieka się nie zamieni ale człowiek w słup jak najbardziej. Tak właśnie wyszło z PiS-em, który rzekomo na Niepoprawni.pl jest, a który odesłał zainteresowanych Niepoprawnych.... na stronę PiS.
Czyli na słup.
Przecież nie o to chodziło ! Natomiast całkiem inaczej wyszło np. na konferencji, z której relację zamieścił Gadający Grzyb, a na którą przybyli prelegenci nie przebywający na codzień w Polsce ! Nic im nie stanęło na przeszkodzie być we Wrocławiu i zainteresować blogosferą zebrane audytorium. Od nich słuchacze dowiedzieli się o wiele więcej niż ze stron www.Niepoprawni.pl czy www.blogosfera24.pl.
I o to chodziło ! Nikt z nich nie stanął przed mikrofonem by powiedzieć „jestem” i wyjść.
Dwie kwestie na koniec...
Pierwsza - co mają zrobić ci Niepoprawni, którzy np. nie mają możliwości pójścia na spotkanie z delegatem PiS bo np. mają problemy z poruszaniem się, mieszkają zagranicą itd., itp. Ale mają komputer, on jest ich oknem na świat i instrumentem komunikowania się z innymi i mają pytania, na które odpowiedzi nie znajdą nigdzie, a chcą je zadać bo są zainteresowani losem Polski i sposobami jej naprawiania.
Druga - podobno środowisko Niepoprawnych jest zbyt małe by poświęcać mu uwagę lub zabiegać o jego sympatię ale... w głosowaniu gdy zabraknie jednego głosu kandydatowi to przegrywa.
Tym brakującym do wygranej głosem może być właśnie głos takiego odesłanego „na słup” sympatyka !...
To właściwie by było na tyle.
* http://niepoprawni.pl/blog/1792/pis-nie-zaprasza-zaprosmy-pis
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 5407 odsłon
Komentarze
Otóż to !Jeśli nie
20 Stycznia, 2013 - 20:13
Otóż to !
Jeśli nie zmienią swojego stosunku do komunikacji z wyborcami, to przegramy następne wybory.
My , patrioci.
Szkoda.
Trzeba więc znaleźć inne metody i środki komunikacji.
I inne metody działania.
Nie jestem pewien czy podążam we właściwym kierunku , więc na wszelki wypadek nie zbaczam z kursu.
Skoro brak zainteresowania PIS-u Niepoprawnymi
20 Stycznia, 2013 - 20:19
To może będzie posadami lukratywnymi
A te jak w Europarlamencie
Będą niedługo obecne na firmamencie
Może bardziej skusi niż MO
Do której się dobrze szło
Prezesa tymczasem nie należy obciążać
Bo pewnie trudno będzie nadążać
Strata kolejna na niego spada
Niepokój niech się nie wkrada
Pozdrawiam
"Z głupim się nie dyskutuje bo się zniża do jego poziomu"
"Skąd głupi ma wiedzieć że jest głupi?"
contessa
20 Stycznia, 2013 - 21:00
Jednym słowem , wyszło jak przewidywałem . Na mój apel do Ciebie , o spotkanie Niepoprawnych w realu , odpowiedzi nie było . Mogę się tylko domyślać , jaki był tego powód , ale nie będę tego roztrząsać . Jednym słowem , wiele osób tu piszących , niewiele ma wspólnego z przymiotnikiem NIEPOPRAWNY ,
Poprawność , jest niestety cechą głupców i niewolników .
Wiem , wiem . Za chwilę dostanę reprymendę , od tych najbardziej ..........niepoprawnych .
TYBERIUSZ
Tyberiusz
20 Stycznia, 2013 - 22:54
Zapraszaj kogo chcesz i gdzie chcesz w realu ale rób to na swoim blogu !
Moja notka traktuje o obecności PiS na Niepoprawni.pl i o dyskusji PiS z Niepoprawnymi na Niepoprawni.pl.
Tylko i aż.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Do Tyberiusza - co TY wypisujesz za głupoty !
20 Stycznia, 2013 - 23:26
Napisałeś :
Portal NP znosi różne opinie różne zdania na temat w jakim się wypowiada autor danego wpisu . Contessa słusznie zwraca Ci uwagę zebyś wyszedł z taką propozycją na swoim blogu ( wystarczy zwrócić się do Administracji i na okres próbny będziesz go miał ) . To jedna sprawa .
Jakim prawem oskarżasz wiele osób tu piszących ze niewiele mają wspólnego z przymiotnikiem NIEPOPRAWNY.
Ale to nic . Piszesz :
Rozumiem więc ze jestem głupcem i niewolnikiem . Jeśli nie zgodzę się z Twoim zdaniem to jestem poprawnym ? Czyli głupcem i niewolnikiem . No nie . Rano czytam ze NP to idioci , teraz ze NP to głupcy i niewolnicy .
Ja Twoją ideę rozumiem , tylko widzisz to druga forma kontaktu , pierwszą proponuje Contessa .
Nie każdy NP w kraju ma czas na spotkania w realu , chociaż to na pewno także dobry sposób . Ale ludziska pracują , żeby związać koniec z końcem. Nie mówię już o kosztach np dojazdu , pobytu .
Już pisałem ale widocznie to przeoczyłeś 2,2 mln Polaków jest za granicami kraju - zgodnie zresztą z planem Tuska, jak oni mają do tego się odnieść , a po trzecie szanuj właściciela bloga, odnoś się do jego tematu jaki porusza konkretnie i na temat, a każdą nową inicjatywę zgłaszaj oddzielnie .
Słusznie przewidywałeś że otrzymasz reprymendę , na razie łagodną ale uważaj bo może ona być ostrzejsza .
Polak nie pyta ilu jest wrogów, tylko gdzie oni są!
Polak2013
21 Stycznia, 2013 - 09:26
Jesteś ostatnią osobą na tym portalu , którą chciałbym nazwać głupcem , ale jeśli tak to odebrałeś , bardzo przepraszam . A co do reszty mojej wypowiedzi , to swego rodzaju poprawnością NIEKTÓRYCH tu komentujących , jest ślepa wiara w PIS i bezkrytyczna ocena działalności tej partii .
TYBERIUSZ
Tylko do głosowania
20 Stycznia, 2013 - 21:10
Jesteśmy małą społecznością, małą ale dość dobrze funkcjonującą, zupełnie podobnie jak w tzw. podstawowej komórce społecznej jaką jest rodzina. Rodzina też jest mała i składa się z małej ilości osób ale zwartych, zgranych, podobnie myślących i polegających na sobie.
PiS nie rozumie, że powinien te "komórki" pozbierać, policzyć i stworzyć jeden wspólny organizm.
Bawią się w swoją politykę, gęgają coś od rzeczy u Lisów i na polszmatach a my pozostajemy bezpańscy i niezagospodarowani.
Jest w Niepoprawnych ogromny potencjał, nie rozumiem dlaczego PiS nie próbuje nas do siebie przekonać.
Nawet taki zagorzały sympatyk PiS (chyba nawet członek) i jednocześnie wybitny bloger jak Seawolf nabrał wody (chyba morskiej) w usta. A przecież, to on zna mentalność niepoprawnych jak mało kto i gdyby chciał mógłby stać się pośrednikiem, mediatorem, managerem, czy przedstawicielem stron.
Obawiam się, że PiS na olewa.
Jesteśmy potrzebni jedynie do głosowania.
Pozdrawiam
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
@NIEPOPRAWNY INACZEJ
20 Stycznia, 2013 - 21:34
Chyba przecenia Pan panie tancerzu możliwości tego portalu.
Nasza mała społeczność lubi siedzieć w cieple domowego ogniska i klikać w długie,zimowe wieczory :)
Pozdrawiam
markiza
Markiza
20 Stycznia, 2013 - 21:49
Może faktycznie przeceniłem możliwości tego portalu, natomiast z całą pewnością nie przeceniłem potencjału i możliwości tych ludzi. Często jeden mądry za biurkiem potrafi zrobić więcej dobrego, niż dziesięciu głupich z widłami.
Proszę nie wymagać na przykład o wybitnego blogera pana Andrzeja Tatkowskiego, żeby z halabardą wychodził na barykadę, lub bronił kordzikiem okopów. Tym bardziej, że niedawno ucieszył się na widok recepty przyniesionej przez żonę, a już myślał, że to akt zgonu.
Pozdrawiam
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
markiza
20 Stycznia, 2013 - 23:07
Proszę mówić za siebie !
Tak na marginesie - rozliczanie kogokolwiek z jego czasu jest co najmniej nietaktem.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
@contessa
20 Stycznia, 2013 - 23:28
Najmocniej Panią przepraszam za moje nietaktowne zachowanie.
markiza
tańczący z widłami
20 Stycznia, 2013 - 21:37
Politycy reagują dopiero na żywych ludzi , więc może gremialne spotkanie Niepoprawnych ? . Może tam ustalimy " plan działania " ? . Myślę , że będzie odzew w mediach , a wtedy politycy ustawią się do nas gęsiego :)
TYBERIUSZ
@TYBERIUSZ
20 Stycznia, 2013 - 21:39
Zaprasza Pan nas do siebie?
markiza
markiza
20 Stycznia, 2013 - 21:49
Na teraz uznaję to za sarkazm , ale .....................jeśli się mylę , to bardzo przepraszam . , Skoro będzie taka wola ( chętnych ) Niepoprawnych , oczywiście tak . Nie zapewnię komfortowych warunków , ani szampana do łóżka , ale ducha patriotyzmu i owszem :)
TYBERIUSZ
markiza
20 Stycznia, 2013 - 21:57
W ramach relaksu , obiecuję pokazać piękne miejsca Mazur , tam gdzie ( prawie ) żaden warszawiak nie dotarł , nie mówiąc już o National Geographic :)
TYBERIUSZ
@TYBERIUSZ
20 Stycznia, 2013 - 22:53
To nie sarkazm,tylko niewinne pytanie.
Za zaproszenie dziękuję(w imieniu własnym oczywista).
To kiedy mam przyjechać?
Póki co pozdrawiam.
markiza
@TYBERIUSZ
20 Stycznia, 2013 - 23:02
Gospodyni się wnerwiła,trzeba uciekać . A tak miło było. :)
markiza
Tyberiusz
20 Stycznia, 2013 - 21:57
Świetny pomysł. Proponuje omówić miejsce i czas. Mój gwarantowany wkład w spotkanie to : zagajenie, następnie kilka zwariowanych pomysłów, oraz 5 l wódki plus świetne ogórki, pasi ?
Pozdrawiam
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
tańczący z widłami
20 Stycznia, 2013 - 22:03
Rozumiem , że dla Ciebie te 5 l wódki to najważniejszy punkt spotkania ? . Z tą ilością , to miałeś na myśli tylko siebie , czy też innych ? . Wiesz , muszę się przygotować . Również na idiotów .
TYBERIUSZ
Tyberiusz
20 Stycznia, 2013 - 22:16
Miałem na myśli przedstawiciela PiS, któremu w nagrodę za przybycie wręczyłbym wódkę plus zakąskę. Ale równie dobrze na spotkanie , prócz pomysłów mogę nie zabierać nic, ponieważ wiem, że naszego spotkania nie zaszczyci żaden ważny Pisowiec.
O tak, kilku idiotów i prowokatorów na to spotkanie przyjdzie z pewnością, przygotujmy się wszyscy.
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
tańczący z widłami
20 Stycznia, 2013 - 22:29
Chyba jednak bardzo się mylisz , co do ewentualnych uczestników tego spotkania , ale jeśli chcesz zapewnić sobie , jak i ludziom o których wspomniałeś , komfort w trakcie , jak i po spotkaniu , proponuje Ci wziąć w/w ilość alkoholu , cobyście się z kompanią nie nudzili . Sprawy ważne i poważne , omówią inni :)
TYBERIUSZ
Tyberiusz
20 Stycznia, 2013 - 22:48
Pełna zgoda, skoro tak wolisz. Sprawy ważne niech omówi Tyberiusz a ja zajmę się zakąskami :)
A następnym razem na odwrót :)
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Tyberiusz
20 Stycznia, 2013 - 22:43
A tak na poważnie, to przede wszystkim należałoby z grubsza określić CEL takiego spotkania.
Podejmiesz się tego ?
Pozdrawiam
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
tańczący z widłami
20 Stycznia, 2013 - 22:56
Cel jest oczywisty , nic nie zastąpi rozmowy i wymiany poglądów realnie . Mówiąc szczerze , nie mam pewności kto tu pisze i kim jest . Wiesz dlaczego komuna bała się realnych spotkań opozycji ? . Bo to dopiero im zagrażało . Kiedyś ulotki , dziś internet .................to dla nich temat do spacyfikowania . Nawet na tym portalu działa agentura . Jeśli tego nie rozumiesz , to bardzo mi przykro .
Co do spotkania , to mówiłem bardzo poważnie , i mam nadzieję , że podobnie zostanie moja propozycja potraktowana . Tyle mogę powiedzieć , i tylko tyle .
TYBERIUSZ
tańczący z widłami
20 Stycznia, 2013 - 23:06
Temat pozostawiam otwarty , a teraz muszę zwiewać do córki . Czasami czujemy ogromną potrzebę porozmawiania ze sobą , a że sam ją wychowuję , to sam też bardzo potrzebuję tych rozmów :) . Miłego wieczoru :)
TYBERIUSZ
tańczący z widłami
20 Stycznia, 2013 - 22:40
Miło że w końcu wyznałeś , co możesz wnieść , i na co Cię stać :) .
TYBERIUSZ
Tańczący z widłami
20 Stycznia, 2013 - 23:05
To, że mamy wolę rozmawiać z partią, z którą w pewnym stopniu jest nam po drodze to jest plus dodatni. ;)
A dlaczego chcemy rozmawiać ?
Bo nie wszystko dla nas jest jasne w jej programie i.... z różnych powodów nie darzymy jej bezgranicznym zaufaniem. Zaufania nie dostaje się za "piękne oczy", na zaufanie trzeba sobie ciężko zapracować.
To jest sprawa elementarna i chyba najważniejsza bo w ręce PiS chcemy powierzyć Polskę i nas. Natomiast PiS nie robi nic by to zaufanie rosło. Co z tego, że mu słupki rosną ? Rosły i przed wyborami i co z tego wyszło ? Figa z makiem.
Te ruskie serwery mają pierd..... z hukiem od ilości głosów danych na PiS, a wtedy mogą se liczyć.
Pozdrawiam.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Re: PiS nie zaprasza? Zaprośmy PiS ! (3)
20 Stycznia, 2013 - 21:13
Dla ścisłości - poseł PiS pan Jacek Świat i inni działacze byli zaangażowani w tę konferencję i zaprosili nas do Wrocławia, więc mam nadzieję, że ten przykład okaże się zaraźliwy ;)
Fakt, z tą interakcją na linii PiS - elektorat jest generalnie dość słabo. Póki co PiS koncentruje się raczej na relacjach z dużymi prawicowymi mediami, nieco odpuszczając sobie blogerów, ale kto wie, może ta konferencja jest zwiastunem, że idzie ku lepszemu?
pozdrowienia
Gadający Grzyb
pozdrowienia
Gadający Grzyb
Gadający Grzyb
20 Stycznia, 2013 - 22:38
Daj Boże by był zaraźliwy i daj Boże by ruszyło ku lepszemu.
Uważam, że proprawicowa blogosfera nijak nie powinna być marginalizowana.
Może wiele nie zwojowałam ale... za niecały 2011 rok przekabaciłam 3 lemingi. W 2010 r. 2 sztuki. Wiem, że to mało ale tyle mogłam w kontakcie via internet. "Na żywca" być może byłby lepszy rezultat, choć gwarancji żadnej nie ma.
Wystarczy, że każdemu Niepoprawnemu uda się minim tylu przyciągnąć na jasną stronę mocy...
Ech, marzenia.
:):)
Pozdrawiam.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Contessa -JUŻ CIEBIE LUBIĘ
20 Stycznia, 2013 - 21:33
A wiesz za co . Bo Tobie CHCE SIĘ CHCIEĆ.
Twoją ideę zeby PiS rozmawiał z nami na co dzień popieram od początku i popierać będę zawsze . Konferencję we Wrocławiu wysłuchałem zaraz po tym jak Gadający Grzyb zamieścił na swoim blogu wpis o tym .
I masz rację tylko i wyłącznie taki kontakt ma sens i daje owoce . Owoce dla obydwóch stron . Dla elektoratu PiS który ma wiele pytań i szuka odpowiedzi , który szuka także potwierdzenia że ich wiara w PiS jest zasadna .
Dla PiS bo wzmacnia swój elektorat i pozyskuje nowy . Tak , to jest sposób o którym chyba nie do końca jeszcze zdajecie sobie sprawę .
Bo o istnieniu blogów wiecie . Ale jak je wykorzystać już nie wiecie .
Kazda rozmowa przynosi dodatkowe korzyści , pozwala poznawać sposób myślenia stron, poznawać problemy zagrożenia o których elektorat nie wie lub nie zwrócił na to uwagę i wreszcie sama rozmowa to kontakt i okazanie sobie nawzajem szacunku wszak rozmawiają dobrowolnie zawsze strony które sobie tego zyczą , tego pragną .
Pierwsza Twoja próba Contessa - odesłano Ciebie i NP do zeszytów politycznych .
Odebrałem to tak - czego od nas chcecie poczytajcie zeszyty tam wszystko jest . Otóż nie . Ja przeczytałem pobieżnie te zeszyty jak i przeglądnąłem program na stronie PiS Jarosława Kaczyńskiego . Owszem opracowane są i w ogóle są to prawda ale Panie Członku Zarządu Okręgowego miasta Wrocław tyle to mi dało co i nic . Całkiem podobny program ma PO , całkiem podobny program ma SLD , w sumie te programy się nie różnią zasadniczo tylko w szczegółach i to w niektórych działach .
Tylko widzi Pan , Panie Robercie oni swoje programy piszą tylko po to by w razie czego je mieć ale ich nie wdrażają w zycie , a NP chce być pewnym że słowo pisane przez WAS jest słowem honoru , tym co zrobicie .
Program jak program , ogólny , hasłowy , wszak trudno wszystko opisać mając pewien obszar do zapisania, nikt nie czytałby programu który miałby 17 000 stron , tyle ma konstytucja UE -prawda .
A ja bym chciał żeby Pan albo ktoś z ramienia PiS tutaj był i po takiej prowokacji jaką teraz zrobiłem celowo nakrzyczał na mnie , najnormalniej jak ojciec krzyczy na dziecko i wytłumaczył mi że to co napisałem jest błędne .
Ale PiS-u nie ma i nikt na mnie nie nakrzyczy . Prędzej to zrobi ktoś z NP bo są czujni , oj czujni , jakby Pan tutaj był Panie Robercie to bym to wiedział.
Uczepiłem się biednego Pana Roberta, bo był raz, dał głos i go nie ma .
Była także jzd , jej wypowiedź już była trochę inna . Potwierdziła że PiS na NP jest ale z tego co pamiętam sens jej wypowiedzi był taki ze mają mało czasu a tyle pracy i ze mamy pracować MY od dołu, chodzić na spotkania szukać PiS-u gdzie i kiedy się da .
Kochana jzd a jak ja mam to zrobić , jak ma to zrobić 2 200 tys . Polaków przebywających za granicą . Czytać program, słuchać radia zet bo tam jest Hofman . To mały elektorat dla PiS?
Przecież to nie są Polacy popierający PO czy SLD , lemingi mają w końcu druga Irlandię i siedzą w domkach w Polsce , oglądają Szkło kontaktowe Miecugowa i słuchają Olejnik - a my co na Polskę patrzymy z daleka , co my mamy .
Mamy zeszyty polityczne i nakaz pracy od podstaw .
Jeśli Pan Robert albo jzd poczuli się obrażeni to przepraszam - nie taką mam intencję . Poczytajcie trochę NAS na NP dowiedzcie się co nas boli, o czym i jak rozmawiamy , czego sie boimy, czego oczekujemy .
A teraz co idei Contessy . Panie Robercie ,jzd wiecie po co ona to robi ?
Czy umiecie odpowiedzieć na tak postawione pytanie ? Odpowiem Wam .
CONTESSA i NP chcą żeby PiS objął rządy w kraju jak najszybciej i natychmiast wziął się za sprawy kraju i to we wszystkich dziedzinach zycia . Rządy większościowe bez koalicji .
Z nami PiS nie rozmawia ale do MO poleciał w osobie Pana Hofmana. Co to dało - lemingi czytają zaraz po programie teksty których wolę nie przytaczać .
A sam program , śniadanie z pyszałkowatym Nałęczem obrażającym Pana Jarosława Kaczyńskiego i tak około 10 mln Polaków który robi w obecności Hofmana taką rzecz : przeprasza tych których uraził swoimi słowami ale zdanie podtrzymuje . A wiecie co robi Pan Hofman informuje uczestników śniadania ze Radwańska wygrywa , widocznie miał jakiś podgląd na mecz .
To był PiS dzisiaj dla mnie , więcej mi dał wpis Gadającego Grzyba , wpisy blogerów NP niż to co musiałem wysłuchać a radio , no w końcu skoro PiS nie chce rozmawiać to za radą jzd szukam kontaktu .
Co do blogów PiS. Byłem sprawdziłem nie ma po co tam wchodzić , bo można pukać stukać i zero odpowiedzi . Dwa tygodnie dałem wpis na takim blogu do dzisiaj nie mam odpowiedzi . Niech PiS zrobi wpis na NP i się przekona w minutach jak długo będzie czekał na odpowiedź , no proszę to sprawdzić .
Druga próba Contessy - podsumowała wpisy i ponowiła zaproszenie .
Efekt - jak zwykle zaangażowanie pełne ale kogo , oczywiście NP.
PiS-u nie było już w ogóle .
Dzisiaj Contessa robi trzecie podejście pokazując na przykładzie konferencji we Wrocławiu co daje rozmowa . Tylko proszę PiS bez zapraszania mnie na spotkania do Wrocławia lub innych miast , Contessa wszak zaprasza Was do nas na NP .
A zaproszenie się albo przyjmuje albo odrzuca a nie odsyła w diabły .
Contessa przepraszam jestem gościem u Ciebie a pisze sobie jakbym pisał u siebie ale znowu mnie poniosło . Rano dałem mnóstwo wykrzykników w komentarzu bo nazwano mnie idiotą , mnie i wszystkich NP, taka niby prowokacja , później Hofman poszedł do Olejnik po to żeby informować ją o wyniku meczu Radwańskiej .
Jedynie TY i NP dają z siebie wszystko .
Pozdrawiam bardzo mocno (10 )
Polak nie pyta ilu jest wrogów, tylko gdzie oni są!
Polak2013
20 Stycznia, 2013 - 22:50
Kontakt obustronny musi istnieć, relacja elektorat PiS to prawie nic.
Podpisuję się pod Twoim komentarzem.
Pozdrawiam.
contessa
PS. Nie szukałam relacji z Hofmana u MO bo nie chciałam kląć w niedzielę.
;);)
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Mój głos w dyskusji... której nie było
20 Stycznia, 2013 - 23:30
Na wstępie chciałby podziękować organizatorom za trud włożony w zorganizowanie tej konferencji. Jak ważną kwestią jest oddolnie organizujące się społeczeństwo pokazały Węgry, gdzie inicjatywy obywatelskie powstałe na apel Viktora Orbána doprowadziły partię FIDESZ do większości konstytucyjnej. Co ciekawe, Orbán wprost odwołał się do doświadczeń polskiej Solidarności z 1980 r., poznając nasze dokonania podczas pisania swojej pracy magisterskiej pt. „Ruch społeczny wewnątrz systemu politycznego. Przykład polski” obronionej w 1988 r.
My w Polsce, bez żadnego apelu, w odruchu powinności wobec państwa i Narodu i z poczucia solidarności, z takim organizującym się spontanicznie społeczeństwem mieliśmy do czynienia późną wiosną 2010 r. w postaci społecznych komitetów poparcia jednego z kandydatów na prezydenta. Niestety, po porażce wspieranego kandydata, zapadła polityczna decyzja o zneutralizowaniu tych oddolnych inicjatyw. Działania takie wywołały ruch sprzeciwu, który – jak w przypadku Wrocławia – doprowadził do podziału instytucjonalnego. Sprzeciw wobec takim praktykom znalazł ujście w głosowaniu na prof.Mariusza Orion-Jędryska – antyestablishmentowego kandydata, nota bene kolanem dopchniętego na listę wyborczą Prawa i Sprawiedliwości przez Zbigniewa Ziobrę. Ten kandydat „obywatelski” o przysłowiową pierś przegrał z liderem dolnośląskiej listy. Dzisiaj z ponad 1000-osobowego Komitetuzłożonego z odważnych i mądrych ludzi, w życiu publicznym funkcjonują jedynie jego Rzecznicy.
Na marginesie wyborów parlamentarnych z roku 2011 godzi się wspomnieć, że na gruncie wrocławskim obywatelski komitet wyborczy na rzecz senatorstwa Kornela Morawieckiego zaowocował powstaniem kolportowanej w całym kraju „Gazety Obywatelskiej”. Jednak zważywszy na poprzednie dokonania środowiska Solidarności Walczącej, efekt ten należy uznać za wysoce niezadowalający.
Tym bardziej z uznaniem odnoszę się do sukcesów komitetu poznańskiego, o którym mówił Pan Profesor Mikołajczak. Dla mnie ten sukces jest raczej oczywisty, gdyż „pole samoorganizacji” uprawiane jest w Wielkim Księstwie Poznańskim od blisko 200 lat.
Wydaje się, że po Szczecinie i Gdańsku – z roku 1970, Gdańsku, Szczecinie i Jastrzębiu – z roku 1980, Wrocławiu, Krakowie i Warszawie – z lat stanu wojennego, dzisiaj przychodzi czas na Poznań. To Poznaniakom przychodzi obecnie dzielić się z nami „know-how” na temat sklejania inicjatyw obywatelskich, tak aby one zgodnie z zasadą, że każdy po „sklejeniu” musi czuć się zwycięzcą, stały się znaczącym graczem w sferze publicznej. Z innych źródeł wiem, że w Poznaniu Prezydent Miasta z taką „opozycją spoza Rady Miejskiej” konsultował do niedawna niektóre ważne decyzje.
Z doświadczeń węgierskich wiemy, że taki organ koordynacyjny potrzebny jest jako płaszczyzna wymiany doświadczeń i źródło wiedzy. Zgłoszona tutaj niegdyś na tej sali przez profesora z Torunia inicjatywa powołania platformy internetowej pod nazwą ArchipelagPolskości.pl nie doczekała się realizacji, co po raz kolejny potwierdza, że Wielkopolska zaczyna się dopiero gdzie na zachód od Bydgoszczy, o Toruniu już nie wspominając.
Węgrzy udowodnili, że społeczne inicjatywy muszą być niezależne od środowisk politycznych, które jednak winny dostrzegać w nich poważnych partnerów. Partie polityczne powstają i upadają, a nabyte przez obywateli doświadczenia w działalności publicznej pozostają, stając się istotną częścią kultury i obyczajowości.
Udowodnili również, że jednym z głównych wyznaczników elitaryzmu jest skala zaangażowania środków prywatnych w działalność na rzecz dobra wspólnego. Tym, większa chwała prelegentom, którzy prezentowane dokonania finansowali bądź finansują ze środków własnych oraz z darowizn sympatykom.
Węgierska Fundacja Przymierze dla Narodu powołana została do pomagania w działaniu kołom obywatelskim. Jej fundator Imre Makowecz, twórca koncepcji architektury organicznej, będąc już starszym człowiekiem, zapisał w jej statucie, że po jego śmierci przejdzie ona w ręce Viktora Orbána. Był to ważny sygnał dla ludzi. Jej były przewodniczący, Csaba Hende, używał takiej metafory:
Współcześni Węgrzy są mądrzejsi o doświadczenia naszej Solidarności i dzięki „odrobieniu lekcji” do końca, wyprzedzają nas dzisiaj w tej „Sztafecie byłych Narodów ujarzmionych”.
Nie pozostaje nam nic innego, jak tylko ominąć „odrabianie zaległych lekcji” i starać się stać mądrzejszymi o ich doświadczenia. A wówczas nasze, odbudowujące naszą niekonfrontacyjną współpracę, a końcu i solidarność działania, zapewne i ich wzmocnią w walce o prawdę i sprawiedliwość.
Informuję na zakończenie, że taka inicjatywa – co prawda wirtualna – we Wrocławiu istnieje. Internetową stronę http://zjednoczony.wroclaw.pl dnia 24 lipca 2012 roku odwiedziło 135 osób i ta liczba wskazuje na aktualny „potencjał zjednoczeniowy” w naszym mieście.
& all
20 Stycznia, 2013 - 23:26
blogosfera24.pl - a co to?
nie za wiele tych umizgów do PiS? przecież partia przyjmuje, a łaski chyba żaden niepoprawny nie potrzebuje.
PiS jako panaceum na całe zło? załatwią wszystko za nas? czyżby?
jest wiele do zrobienia (praca u podstaw), ale jak poruszyć konkrety, to jeno sznur.
Kuki
20 Stycznia, 2013 - 23:58
Daj trochę marchewki zanim kijek potańcuje.
;);)
Pozdrawiam.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
contessa
21 Stycznia, 2013 - 09:27
chciała byś, chciała
+10, choć z mieszanymi uczuciami
21 Stycznia, 2013 - 01:42
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
Kazde wojewodzkie miasto
21 Stycznia, 2013 - 07:24
Kazde wojewodzkie miasto powinno miec taki portal zrzeszajacy ludzi o pogladach pro-POLSKICH chcacych BUDOWAC wspolna nic wspolpracy/bez wzgledu czy to beda lewicowi ,konserwatywni czy prawicowi obywatele./
Temat jest jeden
Zjednoczyc sie do odbudowania relacji ogolnoludzkich,rozmawiac,agitowac,protestowac.
MIEC PROGRAM I ZMUSZAC SWYCH PRZEDSTAWICIELI/PIs? bz ten postulat spoleczny byl realiyowany
Praca u podstaw to jedyna droga
Re: PiS nie zaprasza? Zaprośmy PiS ! (3)
21 Stycznia, 2013 - 07:46
Przepraszam bardzo. Czy nietaktem będzie pytanie o dalsze odcinki tego serialu ?
Pozdrawiam
markiza