Bydło pochyla się z troską nad historią ojczystą...
Bydło od dawna „pochylało się z troską” nad ojczystą historią. Ponieważ bydło dysponowało mizerną jej znajomością, to najchętniej „pochylało się z troską” nad historią najnowszą, którą jeszcze pamiętali niesławni dziadowie i ojcowie bydła. Tu główne tezy szczerze zatroskanego o Polskę bydła były proste: generalnie; II RP, tzw. rząd londyński, AK, Powstanie Warszawskie” i tzw. reakcyjne podziemie były be! Cacy była KPP, GL i AL., PKWN! Cacy był sojusz polsko-sowiecki, bo w istocie rzeczy był to braterski sojusz Słowian. To, co było cacy, dało nam PRL, a PRL to było to, czego Polska i Polacy oczekiwali przez tysiąclecie.
Zatroskane bydło miało zróżnicowaną proweniencję. Począwszy od sowieckiej i żydo-komunistycznej, a skończywszy na pseudo-endeckiej i komuno-nacjonalistycznej. Od Bieruta i Szechtera, do Piaseckiego i Moczara. Pieprzeni epigoni, którzy raz jeszcze chcą stanąć w światłach sceny, odegrać swoje role i odebrać honoraria.
Tezą wiodącą bydła było zawsze najgłębsze przekonanie o głupocie narodu polskiego i jego przywódców. Argumenty zaś nie podlegały i nie podlegają jakiejś szczególnej ewolucji. Rzeczpospolita szlachecka? Be, bo liberum veto, które doprowadziło do rozbiorów. Powstania narodowe? Be, po trzeba było dogadywać się z zaborcami, pracować i żyć dostatnio. II RP? Be, bo głupia sanacja, Bereza Kartuska, faszystowska konstytucja kwietniowa. Kampanie wrześniowa? Be, bo nie wygraliśmy, wodzowie uciekli, a lud nie przyjął entuzjastycznie IV rozbioru. AK? Be, bo stali z bronią u nogi, mordowali Żydów i słuchali Londynu, a nie Moskwy. Anders? Be, bo zamiast walczyć ramię w ramię z sojusznikami, uciekł do Iranu, wygubił wojsko pod Monte Cassino, i jeszcze obiecał powrót na białym koniu. Powstanie Warszawskie? Be, bo jego zbrodniczy przywódcy wywołali je wbrew braciom ze Wschodu, niosącym nam wolność. Bandyci z reakcyjnego podziemia? Be, bo wywołali malutką – ponieważ mało ich było – wojenkę domową, mordowali braci i nie pozwalali odbudowywać ludowej ojczyzny.
Zatroskane bydło zaczęło ostatnio coraz żywiej hasać. Także po maleńkim pastwisku zwącym się NP.PL. Bydło pochyla się z troską nad nami i nawołuje do mądrości, do opamiętania, do wyciągania wniosków…Prawdziwi Polacy, prawdziwi patrioci – woła zatroskane bydło – bądźcie mądrzy! Rozmyślajcie nad tym, co wam podsuwamy, zapamiętajcie to, zmądrzejcie wreszcie…
A tak naprawdę zatroskane bydło chce nam ukraść tożsamość. Zaś ukradzioną, sformatować na własną modłę, a potem oddać, albo jeszcze lepiej sprzedać. A historii ojczystej nie da się zmienić. Ale można ją zohydzić, sprostytuować, przykroić na miarę. Polacy, bądźcie mądrzy, wybierzcie przyszłość, nawołuję akwizytorzy kurewskich idei. Potępcie głupców, zapomnijcie o nich, bądźcie mądrzy…
Historyczne dziedzictwo żadnego narodu nie składa się z samych sukcesów. Miarą historycznego sukcesu narodu jest jego trwanie i przetrwanie. A tego nie zapewniają wyłącznie sukcesy militarne, polityczne i ekonomiczne. To zapewnia pamięć zbiorowa. To zapewniają imponderabilia.
Wiara, nadzieja i miłość. Wiara w Polskę, nadzieja na Polskę, miłość do Polski. Pamięć i praca.
Akwizytorzy idei zatroskanego bydła wierzą i mają nadzieję, że wcisną nam swój stary, wybrakowany towar. Co kochają? Nie wiem. I gówno mnie to obchodzi.
PS. Tekst dotyczy bydła rodzimego z hodowli własnej, prowadzonej w latach 1944-1989. Tekst nie dotyczy nowych gatunków bydła europejskiego. Ale i ono ma swoje korzenie w tej hodowli.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 18653 odsłony
Komentarze
Zaniemówiłam.
11 Września, 2012 - 14:31
Dycha.
______________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
______________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
@Anna
11 Września, 2012 - 14:37
Mam nadzieję, że nasz od dawna - niestety - nieobecny kolega Dixi wybaczy mi użycie słów z jego dewizy.
Otóż: Rzekłem, ale nie zbawiłem (tym) duszy mojej.
Dziękuję, Anno.
Pozdrawiam
Skąd wiesz, TŁ,
11 Września, 2012 - 14:40
że "nie zbawiłeś"?
Pan Jezus też potrafił przyłożyć, i to nie tylko słowem.
______________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
______________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
@Anna
11 Września, 2012 - 14:43
Wiem, bo nie miałem na myśli religijnego znaczenia tego słowa ;-). A handlarzy w Świątyni pamiętam ;-) Akwizytorzy, jak to akwizytorzy, a na wojnie, jak to na wojnie... :-)))
O tym, co będzie z naszymi duszami
11 Września, 2012 - 14:49
w religijnym znaczeniu tego słowa, dowiemy się dopiero tam.
Moim zdaniem rzekłeś, co należało rzec tu i teraz.
I za to wielkie dzięki, skoro już odzyskałam mowę :)
______________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
______________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
@Anna
11 Września, 2012 - 14:52
:-)
Szanowny Panie tł, krzywdzi Pan osoby oddane narodowi polskiemu
11 Września, 2012 - 19:13
@p.e.1984
11 Września, 2012 - 19:16
Szanowny Panie p.e.1984! Ponieważ nie szukam tu chwały, tudzież nie szczycę się jakimiś szczególnymi przymiotami charakteru, proszę Pana uprzejmie: Won.
PS. Swój kit, tzn. linki, proszę sprzedawać gdzie indziej. Według moich kryteriów Roman Dmowski zalicza się do polskiego panteonu. Ale nie jakieś żałosne popłuczyny po Dmowskim. A właściwie nie po Dmowskim. Po Moczarze, który o Dmowskim coś słyszał.
Szanowny Panie tł
11 Września, 2012 - 19:28
@p.e. 1984
11 Września, 2012 - 19:42
Pan widzę nie rozumie. Ale to nic nowego. Won. Uprzejmie proszę.
PS. Szczególnie cenne jest wklejanie linków do tekstów niedostępnych, jak to Panu się zdarzyło.
Bydło (goim) pochyla się z troską nad historią ojczystą?
12 Września, 2012 - 18:19
@p.e.1984
12 Września, 2012 - 18:22
Wielce Szanowny p.e.1984 nie zrozumiał, trudno. Najuprzejmiej proszę: won.
PS. Oświecone bydło jest najgorsze.
Zderzenie ze ścianą jest bardzo interesującym doświadczeniem.
11 Września, 2012 - 19:44
.
@Henryk Dąbrowski
11 Września, 2012 - 19:46
Walnij łbem. Będzie ciekawiej.
Cóż za elokwencja. Wpadam w zachwyt.
11 Września, 2012 - 19:58
.
@Henryk Dąbrowski
11 Września, 2012 - 20:00
Won.
Czyżby jakieś geny ruskie?
11 Września, 2012 - 20:06
.
@Henryk Dąbrowski
11 Września, 2012 - 20:24
Nie nudź.
Może moje nudzenie tutaj, ocali kiedyś
11 Września, 2012 - 20:44
życie choćby jednego Polaka. Choćby tylko jednego, to i tak warto.
@Henryk Dąbrowski
11 Września, 2012 - 20:49
Nie, patrioto-idioto, że użyję epitetu, którym obdarzył mnie niedawno twój akolita, kazek. Nie ocali. A zresztą po co ocalać czyjekolwiek życie, skoro w imię twojej bydlęcej "racji stanu" Anders i jego żołnierze powinni byli pogodzić się z Katyniem.
Właściwie to nie wiem o co ci chodzi.
11 Września, 2012 - 21:21
Przecież "wolność trupami się mierzy". Jaka jest różnica między trupami po bitwie o Monte Cassino, a trupami z Katynia? Poświęcili życie dla Polski. Pamiętaj: dla POLSKI!! A ty chcesz ich poświęcenie zmarnować?
@Henryk Dąbrowski
11 Września, 2012 - 21:32
Jesteś żałosny, bydlaku.
Dzieci ci tł-uku za ten artykuł. Wielkie dzięki.
12 Września, 2012 - 09:25
Bez ciebie wiele spraw pozostałoby w ukryciu, a tak bydło przejrzało na oczy!
@Henryk Dąbrowski
12 Września, 2012 - 09:27
Nie denerwuj się, gostek. Zdenerwowany wypadasz z konwencji...szczerze zatroskanego :-)))
Tł-uku, co ty wiesz o zdenerwowaniu...
12 Września, 2012 - 09:47
.
@Henryk Dąbrowski
12 Września, 2012 - 09:49
Racja, gostku. Nic nie wiem. Nie denerwuję się :-))).
Podziekowanie
12 Września, 2012 - 10:15
Nie wierzac w prawdziwosc Twojego podziekowania odpowiem cytatem wieszcza: "Nie dziekuj wyznam Ci szczerze....."
@Henryk Dąbrowski
11 Września, 2012 - 21:02
To jak już weźmiesz się za ocalanie, mam prośbę: mnie sobie odpuść! Lubię sam wybierać, komu mam być wdzięczny.
charamassa
Dzięki za ostrzeżenie. Z pewnością zostanie uwzględnione.
11 Września, 2012 - 21:24
Jeszcze okazałoby się, że trafiłem na "wdzięczność po ukraińsku".
@Henryk Dąbrowski
11 Września, 2012 - 21:57
??? To już jednak bełkot. Tak bywa, gdy tępy kapral ogłosi się generałem. Spocznij, kapralu.
charamassa
Lepiej być kapralem
11 Września, 2012 - 22:17
niż idiotą generałem.
Co prawda, to prawda!
11 Września, 2012 - 22:28
A najgorzej być idiotą kapralem.
@Henryk Dąbrowski
11 Września, 2012 - 22:32
"Niż idiotą generałem?" To jak w końcu się do Ciebie zwracać?
charamassa
Niech zgadnę.
12 Września, 2012 - 00:33
Według mnie, to jest na 1000% turysta łonowy.
Obibok na własny koszt
Obibok na własny koszt
Jak zwracać się do mnie?
12 Września, 2012 - 09:31
Przecież już tł-uk ci powiedział: bydło.
Bydło ośmiela się zaproponować rozszerzenie stopni generalskich:
generał idiota
generał
generał broni
generał dywizji
generał brygady
@Henryk Dąbrowski
12 Września, 2012 - 09:49
W porządku, już wybrałem. Tyle tylko, że - tymczasem - całkiem przeszła mi ochota zwracać się do Ciebie. Mam nadzieję i proszę byś zastosował zasadę wzajemności.
charamassa
Re: Zderzenie ze ścianą jest bardzo interesującym doświadczeniem
11 Września, 2012 - 19:49
Masochista? Jeśli nie, droga wolna - na inny portal.
@proxenia
11 Września, 2012 - 19:58
Proxeniu, pomyliłaś się :-))). To komentarz napisała ściana :-)))!
Pozdrawiam
Rozumiem, że Pani lubi DYSKUTOWAĆ tylko z tymi,
11 Września, 2012 - 20:01
którzy myślą tak samo.
Henryk Dąbrowski
11 Września, 2012 - 20:37
Podejrzewam, że wszyscy lubimy dyskutować tylko z tymi, którzy w ogóle MYSLĄ.
Jak powszechnie wiadomo, Bóg rozdzielił rozum
11 Września, 2012 - 20:39
najbardziej sprawiedliwie, bowiem nikt nie narzeka na jego brak.
Henryk Dąbrowski
11 Września, 2012 - 20:45
To prawda. Dlatego jeśli tyle osób mówi ci, żeś pijany, idź spać. A jeśli mówią, że głupi, przestań się produkować.
Powinna pani wiedzieć, że...
11 Września, 2012 - 21:15
...o prawdzie nie rozstrzyga się przez głosowanie. Czasami przez głosowanie rozstrzyga się o wywołaniu powstania...
Wiem.
11 Września, 2012 - 21:45
Nie mówimy o prawdzie. Mówimy o braku honoru i niedostatkach wiedzy.
Dycha
11 Września, 2012 - 14:40
Nareszcie ktos powiedzial to otwarcie. Dziekuje
@Niehrabiabis
11 Września, 2012 - 14:45
Powiem to jeszcze bardziej otwarcie. Przy kolejnej okazji. Ale powiedziawszy, będę chyba musiał zamilknąć. Bo nie mam temperamentu "wołającego na puszczy" ;-)
Dziękuję i pozdrawiam.
Odwiedziny bydla
11 Września, 2012 - 14:59
Bydlece zwyczaje takich obiekcji nie znaja. I chociaz przyslowie mowi " Nie mow krowie na zdrowie i tak nie odpowie" Nazywajmy ich po imieniu przy kazdych odwiedzinach
@Niehrabiabis
11 Września, 2012 - 15:11
Od dawna planuję - czerpiąc pomysł z Kisiela - tekst pt. "Moje typy". Jest w zasadzie gotowy :-))). Ale nie chcę robić tu kolejnej, personalnej "rozpierduchy", mając na uwadze tzw. dobro portalu.
Z tutejszym bydłem dyskutować merytorycznie się nie da. Wiem, bo próbowałem. Jak dyskutować z bydlakiem, który piętnuje Andersa za opuszczenie Sowietów, a zapytany jak miałby się zachować generał i jego armia po ujawnieniu Katynia, radośnie udziela odpowiedzi pragmatycznej: powinni przejść do porządku dziennego nad tym faktem. Kto nie wierzy, niech przeczyta tekst i dyskusję pod drugą częścią wpisu Henryka Dąbrowskiego pt. "Hańba i chwała".
Prześmiewcy, który za nick przybrał sobie Henryka Dąbrowskiego (sic!). ... mać!
A na czele stada kroczą...
11 Września, 2012 - 14:55
różnej proweniencji buhaje, pokroju bolka i ozjasza. Tylko gdzie jest pastuch? Bo na pewno nie jest elektryczny...
Pozdrawiam
A co przeszkadza, że Bolek głupi?
11 Września, 2012 - 15:31
Ważne, że kapcie ma kto przynieść...
A propos tego naszego wspólnego pastwiska, musimy pamiętać, że bydło rogate to także krowy. I to bynajmniej nie święte...
A ten pasterz to chyba siedzi tam gdzieś, gdzie jest tzw. WAJCHA. Chyba...
Pozdrawiam
:)
@TŁ ....
11 Września, 2012 - 15:18
..witaj "T".
- Wpadłem na chwilę, aby podziękować Ci za ten wpis .
Już myślałem, że przyjdzie mi się żegnać z tym MIEJSCEM.
- Dzięki za Twoje słowa i za "przywołanie" DIXI-ego.
pozdrawiam,
Marek
ps.
... wiem, wiem -masz to w .... ,ale wysyłam 10*
pps.
.... Doktorze, wlałeś sporo nadziei w moje serce -dzięki.
@maruś
11 Września, 2012 - 15:20
Pozdrawiam.
PS. Rozterka, która Cię dręczy, nie jest mi obca... ;-)
maruś & tł, Panowie, co jest, cholera ?
12 Września, 2012 - 01:08
Jakie "rozterki", jakie "żegnać" ?
To jest barykada. Należy ją utrzymać i koniec. Kto robi w tył zwrot jest dezerter. Nie było rozkazu wycofania się na z góry upatrzone pozycje. Jest wręcz przeciwnie, trzeba raczej szykować się do szturmu.
Od jakiegoś czasu widać, szczególnie po punktacji wielu wpisów, że poszło do realizacji zlecenie na np.pl.
Tak jeszcze nie było - to wszawa ofensywa.
Beż żadnych mi tu "żegnać" i "rozterek" ; ))))
Trzymać barykadę !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
To jest barykada,
12 Września, 2012 - 03:47
gość z drogi
a barykady się nie opuszcza,szczególnie,ze akwizytory namolne...
i mnie juz kilka razy przyszło do głowy ,by iść w czortu,bo z.....
ale przetrwałam,,,z Uwagi na WAS....
.........nie oddamy im naszego miejsca spotkań....a pałkarzom,mówie ...pokazujcie swoje oblicza...POkazujcie ...byśmy nie mieli złudzeń,z kim mamy do czynienia....
Adam Dee słusznie prawi,Trzymać barykadę....a jak amunicji brakuje z powodu
namolności akwizytorskiej,to mamy wszak swoje wypróbowane sposoby....a sio...
serdeczne pozdrowienia
ale nie dla akwizytorów...
10
gość z drogi
@AdamDee
12 Września, 2012 - 07:15
Przypomnę Ci tylko pożegnalne przemówienie McArthura z West Point. Starzy żołnierze nie umierają. Oni tylko odchodzą ;-).
Pozdrawiam
PS. Punktacja negatywna nie jest żadnym problemem. Gorzej, że niektóre teksty bydła są oceniane pozytywnie. Kolejny atak jest faktem. Atak "desantu" wspomagany przez "śpiochy" ;-). Wystarczy przeanalizować profile... ;-)
Pozdrawiam
@ Adam Dee...
12 Września, 2012 - 08:32
.. witaj Drogi Adamie.
- Oczywiście, masz rację ! Należy utrzymać tę Barykadę.
Serdecznie pozdrawiam,
Marek
ps.
Dzięki za Twój komentarz -naprawdę podziałał :-)))
gość z drogi, maruś, tł - no, i teraz lepiej : ))))
12 Września, 2012 - 13:49
Defetyzm to jest coś co będą smakować teraz zwolennicy 3RP : )
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
@AdamDee
12 Września, 2012 - 13:51
A Ty nie bądź taki Patton :-)))!
tł
12 Września, 2012 - 14:58
Naszym celem nie jest ginąć za 4RP. Naszym celem jest by tamci skurwiele ginęli w obronie 3RP.
: ))))))
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
@AdamDee
12 Września, 2012 - 15:06
Yes, sir!!! :-)))
tł
11 Września, 2012 - 16:10
Bydło było zawsze. Czuło że bycie bydłem, to nic chwalebnego, na ogół to - poza własnym gronem - ukrywało.
Teraz po raz pierwszy, ze swojego zbydlęcenia czuje się dumne i chciałoby wszystkich przerobić na swoje kopyto. Już twierdzi, że właśnie zbydlęcenie stanowi normę i tylko ludzie chorzy mogą być innego zdania.
Może jednak wiedzieć co kochają? - tu może tkwić klucz do ich uczłowieczenia. Przecież nie można spokojnie patrzeć, jak wariat podrzyna sobie gardło
ukłony
@Bajbars
11 Września, 2012 - 16:16
To racja. Było zawsze, a teraz czuje się dumne. Gdybyż choć było to bydło rasowe ;-)))!
Ja wiem, co bydło kocha. Ale - powtarzam - gówno mnie to obchodzi. To temat do osobnych rozważań.
Nie wiem, czy potrafiłbym patrzeć spokojnie na wariata podrzynającego sobie gardło. Ale nie widzę wariatów. Widzę wciskających kit akwizytorów skurwienia.
Pozdrawiam
PS. Przepraszam za wulgaryzmy ;-).
Gdy słowa tracą swe znaczenie, ludzie tracą wolność - Konfucjusz
11 Września, 2012 - 16:45
"tł" napisał:
(...) Ale powiedziawszy, będę chyba musiał zamilknąć. Bo nie mam temperamentu "wołającego na puszczy"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Delikatnie powiedziane.. Ze mną jest podobnie, może tylko "stadium" bardziej posunięte..
Pozwolisz że zacytuję pewien wiersz - prawdziwy.. nie "przemyślenia" poustawiane w linijki i rządki zwane "wierszem":
....................................
Koryto było jedno, a osób gromada,
Kwik, tumult.. Sąsiad pcha się na sąsiada;
Każdy chce zdobyć miejsce jak najlepsze:
Zwyczajnie – wieprze.
Więc pierwsze chlewu figury:
Dwa knury
I coś pięć najtęższych macior
-Stanęło rzędem przy krypie,
Wlazłszy po kolana w zacior,
Żre, mlaska,chlipie.
A słysząc te lube dźwięki
Młodsze karmniki znoszą istne męki:
Kręcą się, wiercą, tędy,owędy,
Szukają przejścia,kwiczą o względy
…Lecz do koryta,gdzie rząd starszych osób,
Przedostać się ani sposób.
Aż Knur jeden, znudzony kwikiem plebsu:ŻRYĆ!
..Pysk, jadłem uwalany,oparł na korycie
I mlaskając smakowicie : RZEKŁ:
Motłochu, wstydź się, wstydź!
Alboż w naszym życiu całem
Tylko żarcie ideałem?
Czyż nigdy Was nie wzrusza żadna myśł wznioślejsza?
Czy głodu cielesnego duchowy nie zmniejsza?
..Wierzaj mi braci młodsza:
- Nie dla sadła żyjem!!!
Tu urwał - i w pomyjach znów zatonął ryjem. /Benedykt Hertz/
cornik
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
cornik Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
@cornik
11 Września, 2012 - 16:47
Nie jadam z koryta. Choć kiedyś mi je oferowano. Nawet kilka razy.
Pozdrawiam
PS. A propos tytułu komentarza: jestem zwolennikiem tezy o absolutnej hermetyczności tzw. kultur Wschodu.
Caeterum censeo Carthaginem delendam esse - Katon Starszy
11 Września, 2012 - 17:27
[quote=tł]Nie jadam z koryta. Choć kiedyś mi je oferowano. Nawet kilka razy.
Pozdrawiam
PS. A propos tytułu komentarza: jestem zwolennikiem tezy o absolutnej hermetyczności tzw. kultur Wschodu. [/quote]
------------------------------------------
Ten zacytowany przeze mnie wiersz, był "dopełnieniem" twego tekstu - i nic więcej..
Hermetyczność kultur wschodu była po części dziełem przypadku - a po części.. wynikiem naturalnych procesów.
- W przypadku Chin, była to cywilizacja KOMPLETNA - idąca własną, unikalną ścieżką rozwoju.
Nie znaczy to (tu się chyba zgodzisz ze mną) iż nie warto sięgać do ich dorobku cywilizacyjnego i kulturowego.
- Chociaż.. nigdy bym - ich wzorem - nie potraktował psa jako "przysmaku kulinarnego"..
cornik
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
cornik Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
@cornik
11 Września, 2012 - 17:36
Ależ warto. Tyle, że Sunzi ma wartości uniwersalne dla każdego czytelnika, a Konfucjusz już nie.
Pozdrawiam
PS. Psy - generalnie - jada się raczej w Korei. Ale mnogość regionalnych i tradycyjnych kuchni chińskich nie wyklucza, że w którejś z nich... :-)
Wczoraj u RR-K ...
11 Września, 2012 - 16:49
... to jej bydelko rozpisywalo sie, ze to Polacy byli winni rozbiorom, bo liberum veto, bo ... itd.
W odpowiedzi napisalem, ze liberum veto - wbrew serwonanej w tym temacie antypolskiej propagandzie - bylo instytucja wprowadzona po to aby zaden z panow braci nie czul sie pokrzywdzonym przez stanowione prawo a ze zewnetrzni jak i rodzimi szubrawcy wykorzystali to z zimna krwia przeciwko Rzeczpospolitej to juz inna sprawa.
Efekt : natychmiastowy ban !
ps. od czasu do czasu ( pod roznymi nickami ) puszczam tam odpowiednio spreparowane a kontrolne teksty aby tym sposobem ( z obfitosci serca mowia ich usta - w odpowiedzi) sprawdzic kim sa redagujacy blog sygnowany jako Renata Rudecka - Kalinowska. Z tego rozpoznania walka widze, ze za to bydelko robia i pejsate mendy oraz szwabskie owczarki - w zmowie i porozumieniu.
veri
@veri
11 Września, 2012 - 16:53
Podziwiam szczerze to coś (głęboki, wewnętrzny spokój? ;-)), który pozwala Ci odwiedzać blog RKK :-)))
Polemika z pewnymi gatunkami nie wchodzi w grę. Jak dla mnie. A próbowałem, choć nie z RKK ;-).
Pozdrawiam
PO reklamie p. Premiera ...
11 Września, 2012 - 17:31
... zawitalem tam z ciekawosci - ... po wstepnym zapoznaniu sie z tamtejszymi tekstami dalem moj pierwszy wpis : "sorry, to tylko test - sprawdzam poziom swiadomosci p.Premiera, ktory reklamowal swego czasu ten blog "
... i z mety ban ! - tym samym chyba pobila rekord w blogowej sferze :-)))
ps. ilosc wejsc imponujaca ale jak sie dokladniej przyjrzec to znakomita wiekszosc nawet nie zostawia tam swojego sladu i daje " w dluga ". Nie dziwie sie.
veri
No to sobie wszyscy poużywali na bydle.
11 Września, 2012 - 17:23
Co bydło jest winne ,że nie chce iść ochoczo na rzeź?
Kazek
Kazek
@Kazek
11 Września, 2012 - 17:39
Pilnuj koryta i nie zawracaj głowy, znawco Virtuti Militari.
Re: Bydło pochyla się z troską nad historią ojczystą...
11 Września, 2012 - 17:49
Pytanie, czy w Polsce jest jeden czy więcej narodów.
Chyba jednak więcej.
A tekst bardzo fajny, gratulacje.
@foros
11 Września, 2012 - 17:52
Dziękuję i pozdrawiam :-).
PS. Naród jest jeden. Jeszcze. Co prawda w mniejszości wobec społeczeństwa :-(
Poczytajcie o Powstaniu Krakowskim
11 Września, 2012 - 18:08
"Powstanie krakowskie (od 21 lutego do 4 marca 1846 roku) – próba ogólnonarodowego powstania pod hasłami demokracji, podjęta w Wolnym Mieście Krakowie. Powstanie krakowskie 1846 r. było jedynym polskim zrywem narodowo-wyzwoleńczym wymierzonym przeciwko trzem okupantom jednocześnie: Rosji, Prusom, Austrii."
Szczyt realizmu politycznego, tacy niebezpieczni wariaci są w każdym pokoleniu w naszym nieszczęśliwym narodzie.
Takich idiotów należy zwalczać z całą mocą.
Kazek
Kazek
@Kazek
11 Września, 2012 - 18:11
Won.
@tł
11 Września, 2012 - 20:09
Po przeczytaniu tytułu - zadrżałem. Myślałem, że albo tł zwariował, albo mnie coś padło na głowę. Zmyliło mnie "bydło". To ciekawe, już przywykłem stać po bydła stronie odkąd Bartoszewski, za jakimś satyrykiem zabronił bydło nazywać niebydłem według klucza, który on sam ogłosił. Nawet własny nick wybrałem z przekory wobec niby elit, którym strzyc i doić się zachciało takich jak ja. A tu proszę,wracam do pionu z gotowym tekstem, gdyby ktoś mnie jeszcze chciał kiedyś potraktować batem: bujaj się akwizytorze skurwienia! Won.
Super. Dycha.
PS. A z tą niechęcią do wołania na puszczy, nie przesadzaj.
Coraz lepiej słyszeć.
charamassa
@Mohair Chatamassa
11 Września, 2012 - 20:19
Oby było słyszalne ;-).
Pozdrawiam :-)
PS. Łomatko! Pisząc nawet nie pomyślałem o tym nowym znaczeniu "bydła" :-)))
@tł
11 Września, 2012 - 19:28
Chyba nie tylko Marusia przystopował Twój tekst.
Przystopował w momencie zamykania za sobą drzwi.
10.
mukuzani
@mukuzani
11 Września, 2012 - 19:44
Może to dobrze. Może to źle. Czas pokaże... ;-)
Pozdrawiam
Re: Bydło pochyla się z troską nad historią ojczystą...
11 Września, 2012 - 19:54
Krótko, celnie i na temat.
Venenosi bufones pellem non mutant
Andrzej.A
Venenosi bufones pellem non mutant Andrzej.A
@Andrzej.A
11 Września, 2012 - 19:56
Dziękuję i pozdrawiam.
TŁ
11 Września, 2012 - 20:16
Bydło bydłem, ale kto je pasie ?
Oj piszą nową historię, a nad całością będzie czuwał Pac z Pałacu.
Obawiam się, iż w przyszłości okaże się, że nasz Orzeł zawsze był dwugłowy.
Tekst potrzebny i celny, a także w odpowiednim dla bydlaków tonie.
Pozdrawiam
jwp - Ja też potrafię w mordę bić.
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
@jwp
11 Września, 2012 - 20:23
Napisali już dawno. Teraz to tylko reedycja. Żeby nie powiedzieć, reprint ;-)!
Pozdrawiam
PS. W kalaniu własnej historii bydło przewyższyło Sowietów. Choć carat był dla nich parszywy, to carowie byli dobrzy ;-)
TŁ
11 Września, 2012 - 20:58
Święta prawda, mamy najwybitniejszych sprzedawczyków i specjalistów od kalania...
Reprint w twardej okładce i po kolejnej korekcie.
Nie szanując własnej historii, naszych przodków, gdzie zajdziemy ?, o ile już nie dochodzimy.
Pozdrawiam
jwp - Ja też potrafię w mordę bić.
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
@jwp
11 Września, 2012 - 21:01
:-(((
TŁ
11 Września, 2012 - 21:11
I jeszcze w temacie maci...
"...Nie dyskutuje się z końskim zadem, chyba, że za pomocą bata..." - taka mądrość ludowa z całym szacunkiem dla koników.
Dziwi mnie, iż na tym portalu dopuszcza się do głosu ( znane nam wpisy o Powstaniu Warszawskim ) pospolite gnidy.
Pozdrawiam
jwp - Ja też potrafię w mordę bić.
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
@jwp
11 Września, 2012 - 21:19
Muszę powiedzieć, że i mnie dziwi. Coraz bardziej :-(.
Uleganie ułudzie hasła "wolność słowa" prowadzi na manowce. Nawet w ojczyźnie "pierwszej poprawki" (do konstytucji) widać to coraz wyraźniej.
Nie chcę, aby (jedyny) portal, który sobie do pisania i komentowania wybrałem, przekształcił się w słup ogłoszeniowy dla bydła.
Może wołanie na puszczy zostanie wreszcie usłyszane...?
Pozdrawiam
TŁ
11 Września, 2012 - 21:40
Żeby chocia echo odpowiedziało - halo Helenko, jako ci się pasie ?
Pozdrawiam
jwp - Ja też potrafię w mordę bić.
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
Dziękuję Tł!
11 Września, 2012 - 20:29
Dziękuję! Dzisiaj rano i ja także miałam ochotę zatrzasnąc za sobą drzwi. Ileż mozna znosić produkowanie się tutaj tej pozbawionej honoru zgrai, ciągle na te same tematy?!!!
Czasem mozna zwątpić w to, na jakim właściwie portalu człowiek się znajduje.
Jak świat światem, oprócz ludzi przyzwoitych, zawsze były i zawsze będą żałosne osobniki, które za miskę strawy podsuniętą przez dobrotliwego pana, gotowe są pełzać u jego stóp. Tak było w czasie PW, tak było w PRL, tak jest i teraz.
Nie jest to zjawisko, z którym dałoby się walczyć i nie są to jednostki, z którymi mozna by dyskutować. Każdy ich, pożal się Boże, "argument" odsłania jedynie kolejne pokłady ich serwilistycznego charakteru i braku zrozumienia tych wartości, które dla ludzi prawdziwie wolnych są święte.
Mnie jest to obojętne czy dobrze czuliby się w obrozy i kagańcu. Mogą je sobie nawet załozyc dobrowolnie, ale jestem zdania, ze NIE MA DLA NICH MIEJSCA na Niepoprawnych, tak samo, jak nie ma tu miejsca dla palikociarni, złodziei, oszustów i wszelakiej swołoczy.
Pierwszy raz w życiu uznaję za doskonały tekst tak pełen inwektyw.
10 - dla Ciebie Tł i szkoda, że nie może być więcej.
@ellenai
11 Września, 2012 - 20:40
Cóż, oprócz inwektyw, pozostaje wobec bydła? Kijem odgonić włażącego w szkodę w przestrzeni wirtualnej się nie da... ;-)
Piszę to z całym szacunkiem dla bydła rogatego i nierogacizny :-))).
Na impregnat - kwas :-)))! I to najlepiej "woda królewska"...
Pozdrawiam
Jak nie ma argumentów to pozostają inwektywy
11 Września, 2012 - 21:33
ewentualnie gazrurka
Kazek
Kazek
Argumenty są dla ludzi
11 Września, 2012 - 21:39
Argumenty ma się dla ludzi, z którymi prowadzi się dyskusję.
Z osobnikami pozbawionymi honoru, dyskusji nie ma.
Gazrurka niepotrzebna.
@Kazek
11 Września, 2012 - 21:39
I kto to mówi? Potomek duchowy "generała" Witaszewskiego, zwanego "Gazrurką" :-)))
Serdeczne dzięki, za to, że mnie szczerze rozbawiłeś :-)))!
TL
11 Września, 2012 - 21:55
]]>]]>
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
@jwp
11 Września, 2012 - 21:57
Eee tam :-))). "Szedł Grześ przez wieś" to pętak w porównaniu z "generałem" :-)))
TŁ
11 Września, 2012 - 22:04
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
To nie bydło lecz kacapy i bękarty
11 Września, 2012 - 21:56
A każdy z nich obory tylko warty
Nie rozumieją też znaczenia słów bardzo oczywistych
Może zamiast mózgu mają tylko befsztyk krwisty
Przy tym zarazili się chorobą wściekłych krów
Więc dla nich dobry jest tylko mów
Pozdrawiam
"Z głupim się nie dyskutuje bo się zniża do jego poziomu"
"Skąd głupi ma wiedzieć że jest głupi?"
@Jacek Mruk
11 Września, 2012 - 21:59
Nie rozumieją. Mają tylko "rzeczowe" argumenty. Pragmatyczna ich mać :-)!
Pozdrawiam
@tł
11 Września, 2012 - 22:35
Nie wiem czy to te same mendy walą na akord, czy zlecenie dopieprzania patriotom i historii odgórne dla zadaniowych, ale na innych portalach od wczoraj rozprawiają się z majorem Ranigisem i bitwą pod Wizną. Rzygać się chce, gdy od rana trafia się na takie produkty przemiany materii. Fuj !
mukuzani
@mukuzani
11 Września, 2012 - 22:49
Wybacz, Mukuzani, ale to absolutnie nieistotne, czy na akord, czy na zlecenie, czy na umowę o dzieło, czy etatowo. Istotne jest, dlaczego. Istotne jest to, że niektórzy to kupują. Nawet tu, na NP. To tacy wyrobnicy u dewelopera. Deweloper załapał się na atrakcyjny plac. Niestety, zabudowany. Czymś, co deweloper uznaje za archaiczną ruinę. No więc puszcza bydło, aby mu toto wyburzyło. A na dodatek deweloperów jest kilku. Jeszcze do końca nie uzgodnili interesów. Ale wiedzą doskonale, że tylko działka niezabudowana jest naprawdę atrakcyjna. No, to trzeba wyburzać.
Pozdrawiam
@tł
11 Września, 2012 - 23:25
Co mam Ci wybaczyć ? Może Ty mi wybacz, że o tym poinformowałam. O mendach czyli.
Nie mam dzisiaj siły, żeby podejmować szermierkę słowną.
Jestem jednym wielkim bulgotem.
Dobranoc.
mukuzani
@mukuzani
11 Września, 2012 - 23:28
Bulgotać nie warto ;-). Na zimno :-))). Tym bardziej, że przeciwnicy nie wytrzymują kondycyjnie :-))).
Dobranoc :-)
Że się wetnę niegrzecznie.
12 Września, 2012 - 00:37
@TŁ & @Mukuzani
Nazywam ich kulturalnie „turystami łonowymi”, którzy przybyli do Polski na dzikim bydle z azjatycko mongolskich stepów.
Pozdrawiam @TŁ i piątki dwie przybijam.
PS
No i z tego bydła rąbanki nie będzie, jeno ścierwo i padlina.
Obibok na własny koszt
Obibok na własny koszt
@obiboknawłasnykoszt
12 Września, 2012 - 07:19
Z Tobą, Obiboku, zawsze chętnie piątkę przybijam. Tym bardziej dwie... ;-)))
Pozdrawiam
PS. Niepogrzebana padlina grozi niestety epidemią... ;-)
tł
12 Września, 2012 - 08:38
"Niepogrzebana padlina grozi niestety epidemią... ;-)"
spoko, spoko... będziemy stosować Serrasalmus nettereri oraz zwyczajną biogazownię, taką na świńskie g..... damy radę, tł, damy radę... ;);)
Pzdr, H.
o, to taka metoda jest.............
@Hunie
12 Września, 2012 - 08:58
Hunie! Chciałbym z uznaniem podkreślić, że obydwie zapowiadane metody mają duże walory ekologiczne :-)))! Utylizacja odpadów dla dobra środowiska naturalnego. Środowiska naturalnego ludzi... ;-)
Pozdrawiam
PS. Mam jednak pewne wątpliwości odnośnie do piranii... wszak to gatunek obcy...? Sprowadzili nam amura, i co z tego wyszło? Albo te raki, teraz to prawie same amerykańskie mamy... :-)))
Turysta łonowy ?
12 Września, 2012 - 12:46
Dobreee ! :)))
mukuzani
bydło rogate
12 Września, 2012 - 02:01
Autorze,ukłony :)
12 Września, 2012 - 03:38
gość z drogi
i wielka dycha z podziwem nakreślona a Przyjaciołom jedno słowo ,dzięki :)))
a
akwizytorom ,głupio wam ,a głupio,co widać PO jedynkach...ale tylko tyle możecie....
TŁ jeszcze RAZ pełen podziw, krótko i po oczach...
gość z drogi
@gość z drogi
12 Września, 2012 - 07:31
Dziękuję i pozdrawiam, Gościu :-).
@ma
12 Września, 2012 - 07:29
Pokazane na filmie fakty stwarzają wiele możliwości interpretacyjnych ;-))). Może zbyt wiele?
Pozdrawiam
dziesiątka
12 Września, 2012 - 08:52
niektóre fragmenty wykuwam na pamięć - jako broń
Bóg - Honor - Ojczyzna!
@markowa
12 Września, 2012 - 09:02
Dziękuję :-). Drzewa słabo ukorzenione nie mają szans oprzeć się wichurze...A więc nie dajmy sobie wydrzeć korzeni. Nawet jeśli nie wszystkie się nam podobają, to jednak są nasze korzenie. Nasze!
Pozdrawiam
10
13 Września, 2012 - 10:05
wszystko.
:)
Dziękuję
13 Września, 2012 - 10:11
Wszystko :-). Prawie wszystko ;-)
Pozdrawiam
PS. Napisz coś o tym, jak w tej najbardziej demokratycznej dyktaturze na świecie odnoszą się do własnej historii ;-).