Free Your Mind o fanatyzmie, głupocie i chamstwie
"Wyleciały zapewne cztery samoloty [z Okęcia] - najpierw dwa jaki-40, potem znowu jak-40 i tupolew. Niektórzy blogerzy sądzą, że mogły być tylko trzy samoloty" - mówi Free Your Mind, znany bloger i autor książki "Czerwona strona Księżyca". - Rozmówca zakłada, iż dwa pierwsze jaki wylądowały na Siewiernym, natomiast jak-40 z dowódcami armii oraz Tu-154M zostały skierowane na zapasowe lotnisko w Witebsku.
W wywiadzie zatytułowanym "Free Your Mind: Ruscy w sprawie tragedii łżą jak pies" rozmówca przedstawia dziesięć poszlak i przesłanek, które potwierdzają - według niego - wyżej stawianą hipotezę. Są to ślady i przesłanki o różnym stopniu prawdopodobieństwa i o różnej sile przekonania. Przedstawione jednak kolejno po sobie nakazują rozważyć i badać wersję maskirowki czyli makabrycznej inscenizacji, której celem było zamordowanie polskiej delegacji wraz z prezydentem RP Lechem Kaczyńskim.
"Historia smoleńska (...) zaczyna się w Polsce przed świtem 10 Kwietnia, a nie na Siewiernym w 'godzinie Batera' (...), w Polsce, powtarzam" - twierdzi Free Your Mind. Kto przeczyta uważnie wywiad, nie odmówi wywodom FYM-a spójności i logiki. Kogo nie przekonają te argumenty, może zapoznać się z obszerną pracą pt. "Czerwona strona Księżyca", o której przyjdzie mi jeszcze napisać dwie notki.
W niezależnych portalach podejmowane są liczne dyskusje o tym, co faktycznie zdarzyło się 10 kwietnia 2010 roku na Siewiernym. Dyskusje te przyjęły nieoczekiwane formy, zmieniły się w stek wyzwisk i nieparlamentarnych określeń. "Czy niemożliwa jest tu zgodna współpraca, a przynajmniej pokojowe współistnienie?" - zapytałem swego rozmówcę.
- "Wyjaśnię Panu, że mówimy o śledztwie w sprawie największej powojennej tragedii polskiej - odpowiada Free Your Mind. - Natomiast przeróżni głupcy (...) sprowadzić chcą (niewygodną) kwestię blogerskiego śledztwa do walki z konkretnymi osobami, tak jakby wystarczyło zagłuszyć kogoś i problem sam zniknie. (...) Część ludzi celowo w taki sposób 'ustawia debatę', by nieustannie zaogniać konflikty, a więc, by kooperacja nie zachodziła. (...) Albo jesteście po stronie Macierewicza, albo won. To fanatyzm i głupota, niejednokrotnie połączone z chamstwem czystej wody (dokładnie takim, jakie prezentuje Niesiołowski). (...) W momencie więc, gdy w pewnych (sfanatyzowanych) środowiskach uznano blogerów od h2m za 'ruską agenturę', zakończyły się ostatecznie jakiekolwiek możliwości współpracy z tymi środowiskami".
Wyżej podpisany autor tej notki, skromny bloger, nauczyciel niemieckiego w prowincjonalnym (aczkolwiek wojewódzkim) mieście, miał zaszczyt przeprowadzić dwa wywiady z Free Your Mind. Za swą pracę był nagrodzony licznymi podziękowaniami i gratulacjami. Mógł również przekonać się, że mój szanowny rozmówca miał - niestety - rację, gdy mówił o fanatykach i głupcach. Autor tej notki był około 60 razy nazywany w Salonie 24 i w Niepoprawnych agentem, ruskim agentem, zdrajcą, a ponadto nieukiem i człowiekiem niekompetentnym. Grupa "patriotów aż do bólu" ziała nienawiścią do swego niedawnego sprzymierzeńca tylko dlatego, że ten ośmielił się postawić parę pytań.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 17322 odsłony
Komentarze
Panie Zygmuncie
31 Maja, 2012 - 02:27
Rzecz nie jest tak prosta jak w wypowiedzi FYMa.
Ludzie związani z jego scenariuszem wydarzeń mają niemało za pazurami jeśli chodzi o podgrzewanie debaty.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
@AdamDee - Wiem, że rzecz nie jest prosta.
31 Maja, 2012 - 03:24
Ja w ogóle FYM-em zajmuję się niedługo. Chciałem i chcę zachować bezstronność, jednak nie miałem i nie mam na to szans. W tych dyskusjach w S24 i w Niepoprawnych pod wywiadami z FYM-em było tyle bluzgów. I przodowała jedna strona, co też odnotowałem.
Pozdrawiam.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
jedna jest prawda w tym
31 Maja, 2012 - 03:43
"Free Your Mind: Ruscy w sprawie tragedii łżą jak pies"
Reszta nieodgadniona .; takiej tragedii nie było durne kino będą kręcić lody na tej tragedii w przyszłości. Ameryka Europa cały świat się odwrócił do nas d..ą słaby kraj nic nie ma do powiedzenia choć potencjalnie jest źródłem węgla gazu narazie poczekają aż tubylcy wyginą lub wyemigrują.
@kornik - Zgadzam się z grubsza
31 Maja, 2012 - 10:46
z Pańską analizą. Myślę, że nie jest "JEDNA prawda w tym.
Pozdrawiam.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
FYM...
31 Maja, 2012 - 05:32
to człowiek który zadaje niewygodne pytania, a te z kolei powodują u wielu ludzi kurczowo przywiązanych do pewnych tez ataki apopleksji i napady szału. To u zdrowych, natomiast u zaczadzonych smoleńską brzozą musi to prowadzić do wysięku piany z pyska jak u wściekłego psa. Ponadto FYM opiera swoje przypuszczenia na bardzo "kruchym lodzie" bo praktycznie bez dostępu do dowodów. To raczej poszlaki i pośrednie świadectwa niż nawet słabe ale jednak dowody. Twórcy zamachu postarali się żeby jak najmniej dowodów wpadło w ręce "niepowołanych". Zastanawiające jak sprawnie poszło izolowanie miejsca zamachu w porównaniu z procesem choćby "akcji ratowniczej". Kiedy ogląda się zdjęcia można odnieść wrażenie że niektóre z fragmentów samolotu są jakby odcięte jakimś rodzajem piły, tak są równo "urwane" niezależnie czy było to skutkiem wybuchu czy upadku z wysokości. To powoduje że domysłów nie ma końca. Sądzę że teoria maskirowki aczkolwiek nie nieprawdopodobna to jednak jest teoria bardzo ryzykowna chocby z tego względu że bardzo wielu ludzi musiałoby trzymać język za zębami do końca życia. W Rosji co prawda nie jest zbyt trudno komuś zamknąć usta, nawet na dłuższy czas a zwłaszcza na zawsze. Ale czy przy tak wielu uczestnikach maskirowki nawet taka tajemnica jest nie do utrzymania. Raczej prędzej niż później coś zacznie wyciekać. No i w końcu trzeba mieć na uwadze że cała ta sprawa odbywa się w zupełnie anormalnych warunkach. Bowiem to co winno być powinnością oficjalnego działania polskich agend państwowych, stało się przedmiotem działania grup ludzi-ochotników, amatorów. Wobec tego próby wyśmiania podjemowanych wysiłków wyjaśnienia nawet karkołomnych hipotez stają się częścią ogólnego wyszydzania tego co tak wielu z nas chciałoby uważać za obronę polskiej racji stanu. W przypadku gdy sprawę badają prawowite organy państwowe i robią naprawdę wszystko co powinny, potencjalna krytyka przybiera zupełnie inny charakter.
@stronnik - Bardzo porządna i fachowa
31 Maja, 2012 - 11:01
jest Pańska analiza. To mnie cieszy, że nie utraciłem cennego czytelnika. Zwraca Pan uwagę na podejrzane działania i fakty, które świadczyłyby ewentualnie o maskirowce.
Przez dwa lata pisałem często zdanie "Była to dziwna i tajemnicza katastrofa". W oficjalnych raportach i doniesieniach medialnych nic 'nie grało'. Zastanawiałem się często nad sprawami, które były nie tylko dziwne i tajemnicze, lecz także nielogiczne i makabryczne. Książką i innymi tekstami FYM-a zainteresowałem się niedawno. Zebrane skrupulatnie fakty wydają się przekonujące. Też mam wątpliwości w niektórych sprawach lub jestem w pewnych zakresach niekompetentny. Jednakże wiele z tego może się potwierdzić.
Pozdrawiam.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
to zabawne
31 Maja, 2012 - 11:17
"Zebrane skrupulatnie fakty wydają się przekonujące"
Zebrane 'fakty" sa juz w pierwszym akapicie:
"Wyleciały zapewne cztery samoloty [z Okęcia] - najpierw dwa jaki-40, potem znowu jak-40 i tupolew. Niektórzy blogerzy sądzą, że mogły być tylko trzy samoloty" - mówi Free Your Mind
Nie ma w tym nic dziwnego że od takich skrupulatnie zebranych faktów zespół parlamentarny trzyma sie z daleka i nie chce być z owymi "faktami" w żaden sposób związany.
A'propos tego :
2 Czerwca, 2012 - 21:30
/ Przez dwa lata pisałem często zdanie "Była to dziwna i tajemnicza katastrofa" / -
- ja mam w pamieci swoje pierwsze odczucie na widok, wciskanego nam na sile filmiku p.Wisniewskiego ( jak i wypowiadanych tam kwestii) : to nie jest obraz katastrofy i ... i owocem tego byl moj pierwszy, do tego obrazu komentarz - MISTYFIKACJA.!!!
... swoje 'antenki' mam dobrze ustawione - bez pudla wylapuja kazdy falsz w przekazie - i dlatego w komentarzach pisze "katastrofa" - nie mozna inaczej.
veri
veri, towarzyszu...
2 Czerwca, 2012 - 22:50
Twoje antenki mało kogo obchodzą, kolporterku, bo nie wyłapują fałszu fymowej bajki. Tym samym jesteś albo skończenie głupi, albo skończenie podły. Ale w sumie nie ma to większego znaczenia: tak czy siak jesteś szkodnikiem, który utrudnia dojście do prawdy.
Pisałem Ci niżej, że jak nie masz na coś dowodów, to najlepszym wyjściem z sytuacji jest milczenie. Widać jednak płacą Ci za pisanie tych pierdół...
-------------------------------
Samotny wilk w biegu
Fakt, 'antenki' mam na wlasny uzytek ...
3 Czerwca, 2012 - 13:12
... jak do tej pory byly niezawodne.
... "dowody" - czy mozna o nich mowic kiedy wszystko co nam podawano jest fikcja ( podawano do wierzenia)... poczynajac od czasu "katastrofy" !
ps. na fikcji tez mozna logicznie operowac, dowodzic ...
veri
Re: Fakt, 'antenki' mam na wlasny uzytek ...
3 Czerwca, 2012 - 13:46
Bla, bla, bla... Są dowody i "dowody". Te drugie są druzgotane przez pierwsze, np. dokumenty Universal Avionics. Tym samym kłamiesz, że WSZYSTKO jest fikcją. Kolejna podstawowa zasada porządnej dezinformacji: nic nie jest pewne, wszystko można zrelatywizować. Doskonale wpisujesz się w tę narrację. Czyli jesteś zwykłym szkodnikiem, który utrudnia dojście do prawdy o tych wydarzeniach. Poniał?
-------------------------------
Samotny wilk w biegu
@veri - Pański pierwszy komentarz: "MISTYFIKACJA !!!".
2 Czerwca, 2012 - 23:04
Czyli pierwsze nasze odczucia były podobne.
Widzę poniżej komentarz @nurnuflovenola. Chcą nam zamknąć usta. Myślałem, że specami w cenzurze są komuniści. A tu określona grupa, z rzeczniczką GINI i MAHONIĄ, chce kontrolować nasze myśli. Ja się wycofałem na tym blogu, bo z nawiedzonymi nie ma dyskusji. Proponuję zrobić to samo.
Dziękuję serdecznie za pomoc.
Pozdrawiam.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
Towarzyszu Białas!
2 Czerwca, 2012 - 23:29
Dyskusja polega na odpowiadaniu na zadawane pytania. Tym samym Ty nie prowadzisz dyskusji. Ty kolportujesz kłamstwa i unikasz konfrontacji z faktami, które te kłamstwa ośmieszają, dezawuują. Nie znam powodu takiego zachowania, ale to w sumie jest bez znaczenia, bo efekt jest ten sam: jesteś szkodnikiem, który utrudnia dojście do prawdy o smoleńskim zamachu. Całe szczęście z marnym skutkiem...
-------------------------------
Samotny wilk w biegu
@nurniflowenola - Proszę nie obrażać uczciwych ludzi.
3 Czerwca, 2012 - 11:14
Towarzyszy znajdzie Pan w państwie komunistycznym, gdy takie stworzycie.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
Re: @nurniflowenola - Proszę nie obrażać uczciwych ludzi.
3 Czerwca, 2012 - 13:53
Uczciwi ludzie przyjmują do wiadomości fakty, które wykluczają inne fakty. Na przykład istnienie dokumentów Universal Avionics, które wysyłają w kosmos "opracowania" i "ustalenia" FYM-a.
Towarzysz Białas nie należy do uczciwych ludzi. To tak samo pewne jak to, że FYM kłamie, a teoria 2M jest czystej próby dezinformacją.
-------------------------------
Samotny wilk w biegu
Pierwszy raz widzę
3 Czerwca, 2012 - 03:44
że autor ucieka z własnego bloga! Ja się wycofałem na tym blogu
Panie Zygmuncie, widzę, że dobrze panu idzie udawanie, że niewiele rozumie z tego, co się wkoło dzieje.
Nie jestem niczyją rzeczniczką. Piszę to, co myślę. W przeciwieństwie do pana, który w co drugim komentarzu powołuje się na odczucia wspólne z kimś tam, tak jakby nie był pan pewien, czy dobrze myśli, czy pisze to, co należy napisać. Musi się pan upewniać, szukać potwierdzenia.
O.K. Pańska sprawa, nie moja.
Uspokoję pana, więcej mnie pan u siebie nie zobaczy.
@Mahonia - Jest mi przykro.
3 Czerwca, 2012 - 11:18
Pisze Pani: "więcej mnie pan u siebie nie zobaczy". - A gdyby mi się udało zrobić wywiad z prof. Jackiem Trznadlem? Z człowiekiem bardzo zasłużonym dla polskiej kultury. Też Pani nie zerknie?
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
jako przecietnemu zjadaczowi chleba brakuje mi syntezy przebiegu
31 Maja, 2012 - 07:35
nie ogarniam calosci a FYM mi tego nie ulatwia.z pelnym szacunkiem dla drobiazgowej pracy i ogromu wysilku sie odnosze.jesli jest mozliwosc spisania tego w punktach ,moze byc kilka roznych wersji ,ale na skali np czasowej,zeby postronni czytelnicy tacy jak ja bardziej sie zorientowali.czytelnie
co do zespolu macierewicza,to mam nadzieje ze nie spoczna dopoki nie potwierdza lub obala wlasne hipotezy.sam binienda podkreslal ze przyczyny uszkodzenia lotek jeszcze nie byly badane .moze dojsc do takiej konkluzji np.,ze aby miejsce znalezienia czerwonej skrzynki pasowalo do calosci to trzeba zweryfikowac kierunek lotu tupolewa,a co za tym idzie rowniez prawdziwosc samych zapisow wlacznie z tawsem.co do chamow i prostakow ,to znajduja sie niestety wszedzie.zycze duzo sil , wytrzymalosci i odpornosci
@Autor
31 Maja, 2012 - 09:30
Wyjątkowo niekompetentny i zakłamany wpis. Świadczy albo o Pańskiej złej woli (to właśnie obstawiam- w związku z punktem 6), albo zupełnej nieświadomości rzeczywistego stanu rzeczy. Nie mogę przejść do porządku dziennego nad cytowanym tu stwierdzeniem FYM-a, które streszcza całą treść wpisu:
"Natomiast przeróżni głupcy (...) sprowadzić chcą (niewygodną) kwestię blogerskiego śledztwa do walki z konkretnymi osobami, tak jakby wystarczyło zagłuszyć kogoś i problem sam zniknie"
Fakty są następujące:
1- FYM był kilkukrotnie przeze mnie proszony o pomoc Zespołowi Parlamentarnem. Odmówił, na co mam kwity;
2- wszyscy blogujący współpracownicy Zespołu Parlamentarnego (dr Kazimierz Nowaczyk, mgr Michał Jaworski i ja) zostali usunięci z blogu FYM-a, kiedy zwracaliśmy mu uwagę że firmuje ataki na ZP i osobiście Antoniego Macierewicza. O tym, że mieliśmy rację, świadczą ostatnie postulaty środowisko FYM-a, aby "przesłuchać" A.Macierewicza, który jakoby ma bezpośredni związek ze sprawą i nie powinien być przewodniczącym ZP;
3- od momentu gdy dr Nowaczyk zaczął analizy FMS/TAWS, w których "zaszyta" jest bezpośrednia przyczyna katastrofy- stał się obiektem niewybrednych ataków przybocznych FYM-a (porównywanie go z niezbyt rozgarniętym hydraulikiem to jedno z łagodniejszych określeń);
4- mi samemu jeden z komentatorów FYM-a groził "topieniem marzanny";
http://mdabrowski.salon24.pl/413359,grozby-karalne
5- na blogu FYM-a i jego przybocznych permanentnie atakowane są Rodziny ofiar. Takie ataki powodują naszą reakcję w stosunku do ich inicjatorów, i nie ma w tym nic dziwnego;
6- Pan sam dopuścił, że pod Pańską notką wisi paszkwil na NDB2010 i mnie, sugerujący, że bierzemy pieniądze za pracę nad Smoleńskiem. Nie tylko Pan na niego nie zareagował, chociaż zwracałem na to uwagę (odpowiedź Pan wykasował, jako że nazwałem paszkwilanta "mentalną mendą")
http://zygmuntbialas.salon24.pl/420282,free-your-mind-ruscy-w-sprawie-tragedii-lza-jak-pies#comment_6175023
http://czarownica.salon24.pl/420550,wywiad-z-fymem-kilka-pytan-do-pana-bialasa#comment_6174979
, ale i go "serdecznie pozdrawiał" oraz zastanawiał się Pan, czy to aby właściwy czas na publikację tej załganej "informacji".
Od momentu, gdy sprawa wyszła na jaw, paszkwilant pojawił się na Pana blogu, ale nie udowodnił swych kłamliwych "rewelacji", ale dalej jest przez Pana traktowany z należną (?) atencją;
7- To, że niektórzy ludzie FYM-a piszą że jestem płatnym "funkcjonariuszem" ZP w Internecie pomijam- to doprawdy szczegół niewart dłuższego rozwodzenia się.
Na koniec: FYM ignoruje bardzo istotne dowody (znane już od 2010 roku niektórym dziennikarzom) że wyleciały DWA samoloty, i na tej początkowej manipulacji buduje swoją niezbyt spójną narrację.
Wreszcie kończy Pan notkę słowami: "Grupa "patriotów aż do bólu" ziała nienawiścią do swego niedawnego sprzymierzeńca tylko dlatego, że ten ośmielił się postawić parę pytań."
To nie tak.Żadnych pytań Pan nie postawił, ale troskliwie pielęgnował na swoim blogu dezinformatorkę która "Macierewiczowi nigdy nie wierzyła" i twierdziła że Ofiary do dziś "żyją jak pączki w maśle".Reszta: patrz punkt 6. Wcześniej rozmawiał Pan ze mną- gdzie są zatem te Pańskie "pytania"? Doskonale Pan wie, że żadnego nie odrzuciłem. Odpowiedziałbym w miarę swoich możliwości, gdyby Pan je zadał. Tyle o Pańskiej "dobrej woli" i "kompetencji".
Nie jest Pan dla mnie wiarygodny, a żyrując kłamstwa na temat osób trzecich na swoim blogu nie ma Pan prawa kogokolwiek uczyć moralności.
Marek Dąbrowski
Marek Dąbrowski
@Marek Dabrowski
31 Maja, 2012 - 11:14
Dziękuję za wyjaśnienia i jasne stanowisko.
To definitywnie rozstrzyga też sprawę wiarygodności blogera "zygmuntbiałas.salon24.pl"!
Z poważaniem
@Marek Dąbrowski - Nie będę odnosił się do
31 Maja, 2012 - 11:23
poszczególnych punktów, bo mam wrażenie, iż mówimy innymi językami. Mogę tylko potwierdzić, że kierowałem się dobrą wolą. W Pańskiej grupie były liczne osoby, które szanowałem. Wyjątkiem była GINI, ale też nie dochodziło długo do zwarcia z nią. Wiedziałem, że nie będzie lekko, ale nie przewidziałem takiego biegu.
Pozdrawiam.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
@Nurni
31 Maja, 2012 - 11:46
"Starszy Pan" nie od dzisiaj na każdym kroku zaznacza, że "nic z tego wszystkiego nie rozumie", ale pojmujee przynajmniej tyle, aby kalumni wobec Konrada ze swojego blogu broń Boże nie usunąć.
A na proste pytania nasz pedagog starej daty nie odpowiada.
Błogosławieni prostaczkowie?
Marek Dąbrowski
FYM jest jednym z tych, ...
31 Maja, 2012 - 11:49
... ktorzy owego,pamietnego dnia nie polecieli na oficjalna wersje katastrofy ("katastrofy" ... chyba tylko szympans by sie na to zalapal - a i to nie jest takie pewne ) bo sila rzeczy nasunely im sie watpiace pytania odnosnie serwowanych nam info.
Mysle, ze ta jego - jak i wspolblogerow - tytaniczna praca, owocujaca obrazem "katastrofy" jako 'maskirowki' juz na wstepie wywolala POploch i koniecznym bylo powolanie ZP z teoria zamachu jako przeciwwagi niebezpieczenstwa maskirowki... przy takim zamachu sprawcow mozna "szukac" do usr.anej smierci, przy 'maskirowce' koniecznym byloby doscie do organizatorow calego przedsiewziecia.
veri
LOL!
31 Maja, 2012 - 11:59
tytaniczna praca, owocujaca obrazem "katastrofy" jako 'maskirowki' juz na wstepie wywolala POploch i koniecznym bylo powolanie ZP z teoria zamachu jako przeciwwagi niebezpieczenstwa maskirowki.
=====
Jeśli ktos był tak głupi iz uwierzył w "skrupulatne fakty" pt "to były trzy ALBO cztery samoloty" - to uwierzy juz we wszystko.
FYM jako pionier?
31 Maja, 2012 - 12:23
o ile mnie pamięć nie myli, to FYM wpadł na pomysł "maskirowki" stosunkowo późno, gdy wiele aspektów "oficjalnej" wersji katastrofy było od dawna przedmiotem dociekań blogerów.
Poszlaki i tylko poszlaki
3 Czerwca, 2012 - 11:43
"o ile mnie pamięć nie myli, to FYM wpadł na pomysł "maskirowki" stosunkowo późno..."
Nie jestem dobry w "datach" - czy już nie po powołaniu ZP i pierwszych jego analizach?
To wręcz sugeruje kierunek niezbędnych działań dla "maskirowki....
Stasiek
@Stanislawos - Sam FYM pisze, że maskirowką
3 Czerwca, 2012 - 12:45
zajął się w grudniu 201o roku, a więc później niż powstał ZP.
Pozdrawiam.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
FYM & Co ...
31 Maja, 2012 - 12:24
... robia cos dla odwrocenia uwagi ?
veri
ja to wszystko wiem
31 Maja, 2012 - 12:32
to 'akademik" lansił niedawno teze że ZP podnosi sprawe eksplozji na pokladzie samolotu - by odwrócić uwagę od tej, no jak jej tam, maskirowki.
Co to wicie, samolotów było ZAPEWNE tyle - albo ZAPEWNE ileś tam, wiecej czy mniej.
Nie o to ...
31 Maja, 2012 - 12:43
... pytalem.
veri
LOL!
31 Maja, 2012 - 12:35
.
Pełna zgoda
31 Maja, 2012 - 12:07
Zgadzam się z komentarzem.Znam odpowiedź "n"
Jest jeszcze jedna mozliwosc ... -
31 Maja, 2012 - 13:06
- w scenariuszu zdarzen przewidziano istnienie w tym kraju ludzi myslacych i ... podrzucono im kosci do ( medialnego ) ogryzania - odwracajac tym samym uwage od ich rzeczywistego przebiegu.
veri
Re: @Autor
31 Maja, 2012 - 20:51
Szanowny Panie Marku! Preagnę Panu przypomnieć, iż wspomniany przez Pana Michał Jaworski vel kaczazupa bezceremonialnie, tuż po katastrofie smoleńskiej, opluwał matkę śp. Lecha i Jarosława Kaczyńskich. Nadto na blogu m.in KANO, gdy najprawdopodobniej nikt jeszcze nie wiedział, że KaNo to Kazimierz Nowaczyk, "torpedował" Jego i innych blog stekiem kłamstw, pomówień i oszczerstw. Czasem najciemniej jest pod latrarnią Panie Marku, POD latarnią.
dowody
31 Maja, 2012 - 21:01
albo do wody.
Re: dowody
31 Maja, 2012 - 21:21
Dowodów brak Panie nurni. Pan Jawosrski wykasował "niestosowne" notki...Być może ostały się pod pierwszymi notkami Kazimierza Nowaczyka.
a tak, no jasne, przypominam sobie Pani Wiesiu
31 Maja, 2012 - 22:22
to było w tym samym czasie gdy wykasowała Pani swoje ogłoszenie z reklama swych usług dla mężczyzn niespecjalnie wybrednych.
Tak mamy dyskutować?
Co to za szkoła? Ja jak nie mam cos dowodu to nie ogłaszam że było tak czy śmak.
Po co tak głupio kłamać? Co to w ogóle za maniera by pisac coś co jest nieweryfikowalne.
No tak. Wątek poczciwego Zygmunta jest niewątpliwą inspiracja dla każdego kłamstwa.
W tym sensie poczciwy Zygmunt jest całkiem praktyczny.
Re: nurni
1 Czerwca, 2012 - 00:42
Panie nurni, proszę mnie nie wciągać w swoje gierki. Znany jest Pan ze swej działalności na s24: zadaje Pan pytania, na które Pan sam odpowiada, mąci Pan, bezczelnie zarzuca kłamstwo...Tego typu praktyki proszę pielęgnować na salonie.
Szanowny Panie. Nie zajmuję się kopiowaniem/archiwizowaniem stron www w tym notek blogerów. Pan "kaczazupa" założył konto na s24 w wiadomym celu o czym zaświadczył własnymi wpisami/komentarzami chociażby pod notkami Kazimierza Nowaczyka. Kto czytał wyrobił sobie opinie. Że się Pan nie załapał? Ma Pan pecha. Nie interesuje mnie nagłe "nawrócenie" tego Pana, tak jak nie wzbudzi we mnie zdziwienia, gdy za kwadrans okaże się, jaką ów mości zupa_kacza odegrał rolę w samym Zespole Macierewicza. Ten człowiek jest niewiarygodny.
Na koniec gorąca prośba: niech Pan nie knebluje ust "wolnym" obywatelom, w szczególności tym, z którymi się Pan nie zgadza.
wolna obywatelko
1 Czerwca, 2012 - 01:08
zostałas przyłapana na kłamstwie.
Dowodów na swe oszczerstwa nie masz zadnych.
Opinia klamczuchy przyłapanej na łgarstwie o mnie czy o innych - nie ma zadnego znaczenia.
Nie mam tu zadnych wpływów.
Ale bezczelny i kłamliwy anonim który rzucał oszczerstwa na Michała Jaworskiego winien wylecieć stąd na kopach. Powtarzam, na kopach.
Jesli bedzie inaczej to kazdy anonim który utworzy sobie tu konto bedzie mógł napisac o kazdym z ekspertów zespołu Antoniego Macierewicza wszystko co tylko sobie zmysli.
Dobry sposób na rozwalenie kolejnego, po s24, miejsca.
Precz kanalio.
Re: nurni
1 Czerwca, 2012 - 03:17
Panie nurni niech się Pan w końcu uspokoi!
Wytworzył się sztuczny podział na ZP A. Macierweicza i grupkę blogerów z niejakim FYMem na czele. Grupę tę zwalcza Pan wszystkimi siłami stosując starą zasadę: kto nie z nami, ten przeciwko nam.
Niech mnie Pan nie stawia po którejś ze stron, a książkę FYMa potraktuje w końcu jako licentia poetica!
Nie sądze by ktoś, z wyjątkiem w/w grupy, dyskredytował wysiłek ZP!
To czy Pan śledził wpisy na blogach bezpośrednio po katastrofie to Pańska sprawa(!) EOT!
Pan Zygmunt ma takie samo prawo do zadawania pytań co Pan.
Proszę się zapoznać z komentarzami pod notką...zna Pan odpowiedź na każde z zadanych pytań? Potrafi Pan wyjaśnić niejedną wątpliwość?
Symptomatycznym jest, że pojawia się Pan przy każdym wpisie dotyczącym 10.04.2010r...i za każdym razem atakuje Pan mających czelność bycia dociekliwym.
Pamiętaj blogerze: audi, vide, sile!
Chamskie, żenujące odzywki, szczególnie w stronę kobiet, proszę zostawić dla salonowej, na szczęście nielicznej, publiczności.
Żegnam Pana.
@Wiesia, @all
1 Czerwca, 2012 - 06:57
Dołączam się do pytań które postawiła @Mahonia, 1 czerwca, 2012 - 05:05, i podpisuję się pod Jej diagnozą. Zarzuty bez dowodów to pomówienie.
Michał Jaworski już jest ekspertem Zespołu, tak więc już coś dlań "robi".
Jak to się dzieje, że treść bardaszna wobec takich osób konsekwentnie chlupie właśnie na blogach naszego otwartego na komplementy pedagoga, który posiada jeszcze jeden niezaprzeczalny talent: konsekwentnego bycia znikniętym wtedy, gdy porządny człowiek powinien posprzątać na blogu?
Inna sprawa, że jest chwilowo bardzo zajęty: gaworzy sobie bowiem na innym blogu z paszkwilantem:
"@Flankowy
Spostrzegliśmy, że trollowanie nie musi być specjalnością komunistów. Będziemy się powoli starać, by "inwektywy , chamstwo i prostactwo" zanikały.
Kłaniam się również.
ZYGMUNT BIAŁAS"
Oto podejście prawdziwego pedagoga.
Niech Bóg ma w opiece uczniów tego człowieka.
Marek Dąbrowski
@all
1 Czerwca, 2012 - 07:12
Już od dość dawna tak to się robi na niektórych blogach (a dokładnie: od kiedy zaczęły się badania TAWS/FMS): chwali się Biniendę, ale postponuje Nowaczyka. Chwali Nowaczyka, ale jednocześnie obraża Jaworskiego.
Komuś się marzy dzielenie i rządzenie współpracownikami ZP.
Niedoczekanie, smutne Panie i smutni Panowie.
Marek Dąbrowski
najpierw było tak
1 Czerwca, 2012 - 12:46
iz Antoni Macierewicz ma "złych doradców".
Ostatnio dostało się i Wiesławowi Biniendzie który zapytany o teorie iluś tam samolotów skwitował rzecz rótko:
"To nie teoria, to jakieś bajki".
jedyny podział to kłamcy smoleńscy kontra ci poszukujacy prawdy
1 Czerwca, 2012 - 12:42
Nie udało sie osobie znaleźć żadnego dowodu na potwierdzernie swoich oszczerstw. Tu ja a nie osoba powielajaca kłamstwa okazałem sie "dociekliwy".
Zapewnienia osoby przyłapanej na oszczerstwie iz jest kobietą zbywam wzruszeniem ramion.
Wiarygodność kłamców jest zerowa - osoba jest kłamcą rodzaju nijakiego.
Było nie łgać, kłamczucho/kłamco.
Wiesia
1 Czerwca, 2012 - 05:05
napisałaś Pan "kaczazupa" założył konto na s24 w wiadomym celu o czym zaświadczył własnymi wpisami/komentarzami chociażby pod notkami Kazimierza Nowaczyka.
1. Proszę mnie oświecić, jaki to jest "wiadomy cel", bo nie bardzo rozumiem ten specyficzny slang.
2. Po drugie, notki KaNo są dostępne na S24, można wszytko sprawdzić. Poproszę zatem o linki do komentarzy Kaczejzuypy pisanych w wiadomym dla ciebie celu.
3. Jeśli nie możesz podać linków ani nie zarchiwizowałaś tych komentarzy, twoje rewelacje są zwykłym oszczerstwem, co podchodzi pod kk.
wsiowynieuk
2 Czerwca, 2012 - 23:54
Obrzydlistwo panie nurni. Pan zapewne gustuje w mężczyznach wybrednych specjalnie, a później insynuuje coś o poziomie dyskusji a może jeszcze na temat. Ja kibicuje Maciarewiczowi, FYM-a wysłuchuję a Pana mimo tego wpisu dalej cenię.
@Wiesia - Wreszcie rozsądny wpis widzę.
31 Maja, 2012 - 22:25
A tak poważni - zdawałoby się - ludzie trollują. Dlaczego? - Bo zadałem FYM-owi około 10 pytań.
Dodam, że kaczazupa wyzwał mnie wielokrotnie od agenta, aż zastopował go Wielki55 (ponoć Manek), podając (zapewne zmyślone) dane z IPN-u dotyczące kaczejzupy. Wpis oczywiście skasowałem, za co nikt mi nie podziękował.
Pozdrawiam Panią.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
Jak miło!
31 Maja, 2012 - 22:37
To Pan Zygmunt jednak czyta to, co wypisujemy pod jego wpisem.
Dobrze, że się Pani Wiesia wpisała, bo miałby Pan Zygmunt zepsutą noc inaczej.
Ale skoro już Pan tu zajrzał, może Pan odpowie na to trollowane przeze mnie pytanie - aż wstydzę się powtarzać, wie Pan, Panie Zygmuncie, o czym mówię.
@Zygmunt Białas 31 maj, 2012 - 22:25
31 Maja, 2012 - 22:53
Ho-ho !
To OCZYWIŚCIE porządny z Pana gość. I jednocześnie nieudokumentowane zarzuty (stawiane na podstawie usuniętych podobno wpisów) wobec tej samej osoby, której czci bronił Pan TAM do upadłego- tutaj nazywa Pan "rozsądnymi".
Zaczynam dostawać oczopląsu, szczerze mówiąc.
Ale, ale.
Paszkwil na Konrada dalej wisi na Pana blogu. Czyżby to brak czasu dawał o sobie znać...? W końcu opędzić cztery blogi o FYM-ie to nie w kij dmuchał.
Pan jest jak ta żaba- nie może się rozdwoić, nieprawdaż?
:-)
Marek Dąbrowski
@Zygmunt Białas
31 Maja, 2012 - 22:58
Proszę szybko pędzić na Salon !
Pod Pańską ostatnią notką odezwał się znany nam obu paszkwilant. Ubolewa nad "inwektywami, chamstwem i prostactwem".
Na mnie zrobił piorunujące wrażenie.
Proszę go pocieszyć, bo się załamie spostponowana chłopina.
Marek Dąbrowski
Co z tą żabą?
3 Czerwca, 2012 - 12:02
"Pan jest jak ta żaba- nie może się rozdwoić, nieprawdaż?"
Przepraszam, że nie na temat, nie znam tego - mozna pełniej?
Stasiek
@Stanislawos - Jest to zapewne porównanie
3 Czerwca, 2012 - 12:55
do tego, że piszę na dwóch, a właściwie więcej, blogach. Może też chodzi o to, że nie mogę służyć obu stronom: ZP i FYM-owi. Tak życzy sobie jedna strona, której wydaje się, że zjadła już wszystkie rozumy.
Pozdrawiam.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
Panie autorze
3 Czerwca, 2012 - 13:47
Tak życzy sobie jedna strona, której wydaje się, że zjadła już wszystkie rozumy.
Proszę się pocieszyć, że jeśli nawet rzeczywiście tak jej się wydaje (tej stronie), to w każdym razie na komplementy jest znacznie mniej otwarta niż pan :))
Re: zygmuntbialas
1 Czerwca, 2012 - 00:48
Panie Zygmuncie, proszę mnie nie podpinać pod Pańskie słowa. Osobiste utarczki proszę zostawić za drzwiami.
Już mi prawie pana żal było
1 Czerwca, 2012 - 05:09
ale jak to dobrze, że Manek wziął pana w obronę. Swój swego zawsze znajdzie.
No i jak to dobrze, że jest "Wiesia", ma się pan komu wysmarkać w rękaw.
Wiesiu,
1 Czerwca, 2012 - 15:43
za jednym zamachem wygłaszasz oszczerstwa pod adresem dwóch osób: Kaczejzupy, (Michał Jaworski),że "opluwał" i KaNo, (Kazimierz Nowaczyk), że nie reagował.
Trzeba być kimś wyjątkowym inaczej, aby rzucać takie kalumnie bez pokrycia. Jeśli masz dowody, to co cię powstrzymuje, nie żałuj sobie! Niech każdy zobaczy, kim wg ciebie naprawdę są ci panowie.
@pss - Pisze Pan o trudnościach w ogarnięciu całości.
31 Maja, 2012 - 11:13
To nie jest łatwe, tym bardziej, że obok siebie istniały i istnieją różne wersje (wiele kłamliwych) w sytuacji, gdy główne dowody są w Rosji, a w Polsce liczne wpływowe grupy są zainteresowane w przeszkadzaniu. W tym wszystkim osiągnięciem jest, że sympatycy Rosji nie mogą już poważnie przekazywać bzdur, szkalujących ofiary tragedii.
Dziękuje za życzenia.
Pozdrawiam.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
A o tych dowodach nie z Rosji
31 Maja, 2012 - 11:22
tylko z tego całego Universal Avionics co Pan powie?
Tylko niech mowa Pańska będzie prosta, tak tak, nie nie.
Niełatwe jest życie niepoprawnego
31 Maja, 2012 - 08:54
Drogi Zygmuncie!
Jak sam widzisz życie niepoprawnego nie jest usłane różami, a jeżeli nawet, to tylko ich kolcami. Ale kto powiedział, że ma być miło, łatwo i przyjemnie? ;) FYM przekonuje mnie swoimi dociekaniami i jestem pełen podziwu dla tytanicznej pracy jaką wykonał On i jego współpracownicy. Zagadka 10.04.2010 r. nie została jeszcze wyjaśniona, naszym obowiązkiem jest konsekwentnie dążyć do jej wyjaśnienia. To nie jest zwyczajne śledztwo. To jest wojna. A na wojnie zdarza się też często oberwać od swoich.
Pozdrawiam
MD
MD
31 Maja, 2012 - 10:24
Wiem, że się powtarzam, ale czy Ciebie nie dziwi, przy całym Twoim szacunku dla tytanicznej pracy itp. brak jednonacznej odpowiedzi pana Zygmunta na pytanie o Universal Avionics?
Nie trzeba tytanicznej pracy, aby sobie pogooglować i sprawdzić, co mówią ci z UA.
To się kłóci z wnioskami FYMa, z którym nasz Pan Zygmunt "miał zaszczyt".
Albo prawdę mówi FYM albo oni, nie ma trzeciego wyjścia, chyba że przyjmiemy iż Universal Avionics jest po prostu częścią maskirowki.
Co Ty uważasz na ten temat?
@MD - Witam Szanownego Pana!
31 Maja, 2012 - 22:33
Pisze Pan: "Zagadka 10.04.2010 r. nie została jeszcze wyjaśniona, naszym obowiązkiem jest konsekwentnie dążyć do jej wyjaśnienia". - Tak staram się czynić (według sił i umiejętności). Wiem już, że w sieci jest dużo głupców i fanatyków. Trzeba jednak robić swoje, nawet jeśli pewne grupy obrażają.
Pozdrawiam również.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
1 Czerwca, 2012 - 09:42
jeśli chcesz coś wyjaśnić, to skup się na zadawanych Ci tutaj pytaniach. może nie zabraknie Ci sił i umiejętności, żeby na nie odpowiedzieć przynajmniej sobie samemu.
nie podejmujesz prawdziwej polemiki i dlatego to Ty wychodzisz na głupca od maskirowki i fanatyka z sekty FYM-a
Nurniflowenola zadawał Panu parokrotnie pytanie
31 Maja, 2012 - 08:55
czy Pańskim zdaniem Universal Avionics jest częścią "maskirowki".
Być może coś przeoczyłem, ale nie znalazłem Pańskiej jednoznacznej odpowiedzi TAK lub NIE.
Dopóki Pan na to proste pytanie nie odpowie, w pełni uprawnione będzie traktowanie Pana jako prowokatora.
Re: Nurniflowenola zadawał Panu parokrotnie pytanie
31 Maja, 2012 - 14:29
"czy Pańskim zdaniem Universal Avionics jest częścią "maskirowki"."
Ja nie wykluczałbym tego.
Jeśli byłoby tak jak ja zakładam, że "tragedia smoleńska" jest wynikiem spiski mocarstw, coś na kształt "JAŁTY II"
(a wiele poszlak na to wskazuje), to udział UA w "maskirowce" mógłby być prawdopodobny.
Jak bowiem można wytłumaczyć fakt, że z około 55 ton masy własnej TU154M, na "miejscu zdarzenia" i potem na płycie lotniska znalazło się około 30 ton złomu(szacunek wykonany na podstawie dostępnych zdjęć)? Co stało się z resztą?".
Proszę wziąć pod uwagę to, że ZP, Pan Macierewicz, PIS, wściekle bronią USA, NATO, UE, pomimo ewidentnych dowodów, że te państwa i instytucje jawnie sabotują powołanie międzynarodowej komisji do zbadania przyczyn tragedii.
ZP i PIS odrzucają prośby o publiczne zbadanie na podstawie istniejących poszlak, udziału osób publicznych (z pośród władz polskich) w przygotowaniu i przeprowadzeniu tragicznych wydarzeń zwanych tragedią smoleńską(nie podnoszą publicznie znanych faktów o tym świadczących, w związku z tym trzeba stawiać pytania o to, dlaczego chronią tym samym te osoby i trzymają opinię publiczną w nieświadomości o tym, kim kto jest, nawet podczas dwóch ostatnich kampanii wyborczych. Czyż nie jest to dziwne i niepokojące zachowanie "opozycji"?)
""tragedia smoleńska" jest wynikiem spiski mocarstw"
31 Maja, 2012 - 16:53
Oooo, no to zastanówmy się, co wynika z TAWS odczytanego w Universal Avionics, bo "pancbrzoza" na pewno nie. Czyżby "mocarstwa" pokłóciły się i każde lansuje swoją wersję? Takie kwiatki wyłażą, kiedy logika w Moskwie.
"Jak bowiem można wytłumaczyć (..) Co stało się z resztą?"
Amerykańscy złomiarze podprowadzili a Universal Avionics ich kryje!
"ZP i PIS odrzucają prośby (..) Czyż nie jest to dziwne i niepokojące zachowanie "opozycji"?"
Nie, bo to poważni ludzie są, a efekty ich pracy muszą mieć znaczenie dowodowe. Pogaduszki z jakimiś Alefami i podobnymi, są stratą czasu i ośmieszyłyby ZP i Macierewicza.
A wydaje się, że taki jest właśnie cel FYMów, Cyprianów, Cierpiszów i ich fanów, wpuścić Antoniego w kanał i rechotać do rozpuku. Niestety, Antoni jest cwańszy, dzięki Bogu.
Co do zaangażowania się USA, NATO i UE w śledztwo, to należy pamiętać o przypadku KURSKA, w sprawie którego Putin wciąż prowadzi śledztwo po swojemu, mimo że Stany niemal oficjalnie przyznały się do swojej "torpedy w celu" i nikt ze światowych ekspertów nie ma wątpliwości w tej sprawie. A jednak Wołodia szuka winnych w swojej flocie! Sam upokorzony, odgrywa się, upokarzając teraz Tuska i przy okazji nas wszystkich.
Ale nikt nie wtrąca się mu w to śledztwo, ani NATO, ani UE, a tym bardziej USA. On, swoje upokorzenie, rozgrywa wobec Rosjan, Tusk wobec nas, Polaków.
Bo, we właściwym czasie, nie śmiał i jeden i drugi, podjąć właściwej decyzji.
Re: ""tragedia smoleńska" jest wynikiem spiski mocarstw"
31 Maja, 2012 - 17:39
Jesteś bezczelny i przy tym tępy(inaczej tego nazwać nie można). Przyjąłeś identyczną metodę "rozprawiania się" z nieprawomyślnymi, jak ci co szerzą kult "pancernej brzozy".
Zero argumentów, za to dużo drwin i przeinaczeń.
A tak na marginesie, w sprawie "Kurska" jesteś takim samym dyletantem jak w innych sprawach( USA zapłaciły Putinowi 10 mld$).
Dziecko kochane, a nie mylisz ty aby Kurska z Kurskim? :)
31 Maja, 2012 - 18:20
Nie za Kursk zapłacili, jeno Kurski zapłacił? Nie Putinowi, ale Agorze. Reszta się zgadza. Trzy, albo prawie cztery samoloty :)
A poza tym rad jestem z twojej reakcji!
Zgodna z "free-your-mind-o-fanatyzmie-glupocie-i-chamstwie".
Teraz już wiem o kim to, znacie się jak łyse konie!
znaczy Amerykanie byli zainteresowani
31 Maja, 2012 - 17:58
w ukatrupieniu najbardziej proamerykańskiego prezydenta w Europie? Plus całego lobby proamerykańskiego a antyrosyjskiego zarazem.
To jeszcze lepszy koncept niz 3 czy cztery samoloty ktore to panie ZAPEWNE ten tego czy ten tamtego.
nurni
31 Maja, 2012 - 21:37
To logiczne.
Amerykanie pomyśleli sobie tak. To jest najbardziej proamerykański prezydent w Europie. Weźmy go i zakatrupmy. Wtedy nikt nie pomyśli, że to my, a co se pozabijamy, to nasze. Jakby co, to zmajstrujemy jakieś rejestry i kwita.
Naiwni Amerykanie nie przewidzieli tytana, co się weźmie do tytanicznej pracy i ujawni ich niecne matactwa.
Ot, i wszystko.
Jak było do udowodnienia, maskirowka jest więcej niż pewna!
Pozdrawiam:)
Nurni
31 Maja, 2012 - 23:19
To chyba Ty zartujesz :)
Pieknoduch to oderwany od rzeczywistości esteta. A ten tutaj z estetą ma tyle samo wspólnego, co ja z królową angielską. Przecież on się wyraża i zachowuje jak prowincjonalny fryzjer. To przeciętniak, któremu wydaje się, że posiadł warsztat dziennikarski. Będzie więc męczył w nieskończonośc swoimi "wywiadami", dopóki ktoś go wreszcie nie pogoni.
Masz rację w tym, że ktoś mu chyba podpowiedział, że jest kimś.
Swoją drogą to zabawne jak jeden nadmuchany balon przeprowadza wywiad z drugim - jeszcze bardziej nadmuchanym :)
pod nieobecnośc zniknietego
31 Maja, 2012 - 23:37
nauczyciela wrazliwosci niemieckiej powtórze to co wiesz - róznimy sie zdecydowanie co do tego czym jest pięknoduchwstwo.
W mojej opinii to termin pejoratywny, ale całkiem być może wikipedia powiada inaczej:)
Pan Białas nie sprawia wrażenia takiego znów oderwanego od rzeczywistosci. W tygodniu który był bez watpienia tygodniem Wiesława Biniendy zajał się żwawo szeroką popoularyzacją dezinformacji.
Moze ów zacny, jak szeroko o tym sam zapewnia, człowiek - jest tylko nadzwyczajnym pechowcem?
Wikipedia rzadko bywa źródłem mojej wiedzy :)
31 Maja, 2012 - 23:52
Nie wiem co powiada na ten temat wikipedia, ale wiem, co to jest pieknoduchostwo.
Owszem, to termin pejoratywny. Oznacza to, co napisałam, a oderwanie od rzeczywistości i ocenianie wszystkiego w kategoriach estetycznych niczym pozytywnym wszak nie jest
i niczemu pozytecznemu nie słuzy.
Jednak pan Białas - jak słusznie piszesz - oderwany od rzeczywistości nie jest także, a swoimi wygibasami słownymi do miana estety też pretendować nie może. Więc nie spełnia choćby nawet tylko połowy definicji :))
Mimo ze pieknoduchostwo to nie jest pożadana cecha, to jednak w przypadku naszego autora to wręcz niezasłuzony komplement.
ten wywiad z FYMem
1 Czerwca, 2012 - 05:19
podpowiedział mu pinus albo piko nie chce mi się sprawdzać. Jestem pewna, że ZB został doskonale poinstruowany przez PW i inne SMSy, bo właściwie nagle odmieniły mu się bieguny w magnesach. Teraz wydaje się panu ZB, że jest mądrym Salomonem, który wszystko obejrzy ze wszystkich stron, opisze i powie maluczkim, że ZP jest be a FYM cacy.
To niezwykle szkodliwy gostek, by użyć ulubionego słówka akademika, ponieważ jest jak kurek na dachu - byle powiew, a ze skrzypieniem zmienia kierunek i pieje swe "prawdy" w drugą stronę.
@Mahonia - Bardzo jest Pani ostra w sądach
1 Czerwca, 2012 - 11:08
o ludziach nie ze swej paczki, także o mnie. Kiedyś cytowałem Panią w mojej notce, Pani przesłała mi piękny utwór Gintrowskiego, który słuchałem co najmniej 10 razy. Gratulowała mi Pani wywiadów z Panem Markiem Dąbrowskim oraz tłumaczeń tych wywiadów na niemiecki. Potem nazywa mnie Pani szkodliwym gostkiem, a wcześniej w S24 męską prostytutką. Czy to przystoi Damie.
Tamten obraźliwy wpis skasowałem, ale nie jest Pani zbanowana. Nie dlatego, by liczyć na Pani kompromitację (jak w przypadku GINI). Po prostu ciągle jeszcze Panią szanuję (w przeciwieństwie do GINI). Mogę tylko poradzić, by stanęła Pani obok siebie (to oczywiście przenośnie) i spojrzała na to wszystko chłodnym okiem.
Pozdrawiam.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
@35stan - Witam Pana i dziękuję
31 Maja, 2012 - 22:39
za pomoc. Nie odpowiadałem nurniflowenola, bo on po prostu trolluje. Nieraz mieliśmy różne zdania w niektórych kwestiach, ale tu w tej sprawie zgadzam się z Panem całkowicie.
Pozdrawiam.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
Re: @35stan - Witam Pana i dziękuję
31 Maja, 2012 - 22:57
Skoro nie jestem godzien, to odpowiedz Traube, który to pytanie powtórzył. Dasz radę kolporterku? Pytanie jest bardzo proste, a odpowiedź pomoże Ci definitywnie zając miejsce po jednej ze stron barykady. No ileż można siedzieć w rozkroku, bezstronny kolporterku?
-------------------------------
Samotny wilk w biegu
Dowody proszę
3 Czerwca, 2012 - 12:10
"Proszę wziąć pod uwagę to, że ZP, Pan Macierewicz, PIS, wściekle bronią USA, NATO, UE, pomimo ewidentnych dowodów, że te państwa i instytucje jawnie sabotują powołanie międzynarodowej komisji do zbadania przyczyn tragedii."
To się aż prosi o dowody! Znając wiele wypowiedzi publicznych uważam, że robią wszystko, by ten zespół powstał. Czego nie wiem?
Stasiek
Panie Zygmuncie!
31 Maja, 2012 - 10:02
Podziwiam cierpliwość i wytrwałość.Ma Pan w sobie trochę masochizmu,żeby wystawiać się na ataki obrońców jedynie słusznej narracji".Spokojnie niech Pan robi swoje tym bardziej,że tu nie ma Pan takich możliwości,jakie miał CHIPS tutaj
http://amg.salon24.pl/418522,wracam
Prawdę się czasami uwalnia,bo nie ona jest najgorsza.Najgorsi są ci,którzy ją głoszą-tych się krzyżuje. Waldemar Łysiak "MW"
Prawdę się czasami uwalnia,bo nie ona jest najgorsza.Najgorsi są ci,którzy ją głoszą-tych się krzyżuje. Waldemar Łysiak "MW"
Empedokles
31 Maja, 2012 - 10:16
A może Ty pomożesz Panu Zygmuntowi odpowiedzieć na to, do znudzenia powtarzane, pytanie?
Zamiast wyrzekać na zły los i jakieś ataki napisz, co o tym myślisz - są te Amerykańce częścią maskirowki czy nie?
@Traube
31 Maja, 2012 - 10:23
Ja nie Bagratuni,żebym żonglował z prowokatorami.
Prawdę się czasami uwalnia,bo nie ona jest najgorsza.Najgorsi są ci,którzy ją głoszą-tych się krzyżuje. Waldemar Łysiak "MW"
Prawdę się czasami uwalnia,bo nie ona jest najgorsza.Najgorsi są ci,którzy ją głoszą-tych się krzyżuje. Waldemar Łysiak "MW"
Empedokles
31 Maja, 2012 - 10:27
Aha!
A tak odnośnie pytania?
Masz jakieś zdanie w tej materii, czy tylko coś o mnie jeszcze możesz napisać?
@Traube
31 Maja, 2012 - 10:37
Masz prace zlecone-pracuj.Beze mnie.
Prawdę się czasami uwalnia,bo nie ona jest najgorsza.Najgorsi są ci,którzy ją głoszą-tych się krzyżuje. Waldemar Łysiak "MW"
Prawdę się czasami uwalnia,bo nie ona jest najgorsza.Najgorsi są ci,którzy ją głoszą-tych się krzyżuje. Waldemar Łysiak "MW"
Empedokles
31 Maja, 2012 - 11:04
Jasna sprawa!
A jakby co, to sobie z Panem Zygmuntem ponarzekacie na chamstwo na Niepoprawnych i na tych wszystkich wyznawców jednynie słusznej teorii, co to dyskutować nie umieją, a tylko wyzywać potrafią.
A mogliby się przecież, choćby od Ciebie, uczyć trudnej sztuki kulturalnej wymiany opinii i argumentów.
Widzę, że zdania na temat Universal Avionics nie masz wyrobionego. Obawiam się, że na Pana Zygmunta nie bardzo możesz liczyć, bo ten milczy jak głaz, gdy o Universal Avionics słyszy.
@Empedokles - Muszę być cierpliwy i wytrwały.
31 Maja, 2012 - 23:01
Nie mam też w sobie masochizmu, bo nauczyłem się być otwarty na komplementy i zamknięty na wpisy głupców i fanatyków. Będę - tak jak mi Pan radzi, spokojnie robił swoje.
pozdrawiam Pana.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
Kochani Czytelnicy!
31 Maja, 2012 - 23:24
"Spokojne robienie swojego" oznacza powtarzanie kłamstw i unikanie odpowiedzi na niewygodne pytania.
To tak w kwestii formalnej, gdyby ktoś przypadkiem tu zajrzał i pierwszą przeczytaną rzeczą byłby powyższy komentarz naszego drogiego kolporterka:)
-------------------------------
Samotny wilk w biegu
Wyznanie pana Zygmunta
31 Maja, 2012 - 23:34
nauczyłem się być otwarty na komplementy i zamknięty na wpisy głupców i fanatyków
Ciekawe. I pouczające :)
Komplemety jednym słowem pochodzą od ludzi mądrych i otwartych, którzy potrafią docenić i skomplementować madrość pana Zygmunta Białasa. Natomiast krytyka niewątpliwie musi pochodzić od głupców i fanatyków.
Pan Zygmunt jest nie tylko mądry (o czym sam wie najlepiej), ale i skromny ( o czym może do tej pory nie wiedział) :))
coraz gorzej to wygląda
1 Czerwca, 2012 - 00:05
Musi byc pan Zygmunt skazany jest juz na zachwyty pani Mmariloli ktora gdy przypadkiem w stanie trzeźwym, ma ponoć duzo ciekawego do powiedzenia.
Np niech ktos powie ze informacja ze porwani wciąż zyja nie jest ciekawa. No jest czy nie jest?
Free your mind ludzie!
Nurni
1 Czerwca, 2012 - 00:20
MMarioli dałabym spokój, bo ta kobieta naprawdę jest chora. Moim zdaniem ma nerwicę histeryczną i zaburzenia osobowości.
I piszę to całkiem poważnie.
Nurni
1 Czerwca, 2012 - 00:27
Myślę, że Ona jednak działa przemyślanie siejąc zamęt. Odwracanie kota ogonem i skupienie czytelników na rzeczach powiedzmy " durnych " to jest jej specjalność.
Serdeczności
nigdy nie była zdrowa
1 Czerwca, 2012 - 00:47
ale zdaje sie jest wymiana jako pewna muza która zainspirowała czerwona Ksiegie akademika Fyma.
Stan MMarioli obchodzi mnie tak samo jak stan Stefana Niesiołowskiego. Niech sie udławią swą złością i szaleństwem. Nie jesteśmy od tego by takie osoby niańczyć. Nie mamy wobec nich żadnych obowiązków.
Od tego mamy postaci pokroju pana Białasa.
LOL!
1 Czerwca, 2012 - 14:37
.
Może jednak
3 Czerwca, 2012 - 12:33
"Nie mamy wobec nich żadnych obowiązków..."
Przecież to nasi "bliźni"?
Stasiek
Pułkownik Putin
3 Czerwca, 2012 - 13:41
jego specnaz to równiez "nasi bliźni". Pan jednak wybaczy... :)
@ Zygmunt Białas
1 Czerwca, 2012 - 00:32
"nauczyłem się być otwarty na komplementy"
Pan jest nauczycielem? Na pewno?
To zdanie jest kompromitujacją. Nadaje sie na ironiczna stopkę.
To jest uniwersalne credo kandydata na uzytecznego idiotę.
Pan nie powinien nikogo uczyć. Nigdy.
Re: @ Zygmunt Białas
1 Czerwca, 2012 - 00:59
Eeee tam, przesadzasz. Ja się nauczyłem jak należy bezstronnie unikać odpowiedzi na niewygodne pytania. To ważna umiejętność w świecie pana kolportera! W zasadzie bez tego ani rusz:)
Ale może się mylę, więc przypomnę: dokumenty Universal Avionics wykluczają tzw. teorie 2M, ośmieszają FYM-a, czyniąc go zwykłym kłamcą. Ale być może autor, którego tutaj nazywam kolporterem kłamstw, wie coś, czego my nie wiemy. Dlatego pojawiać pytanie:
Panie Białas, cz UA bierze udział w spisku i jest częścią maskirowki?
Pozdrawiam serdecznie
-------------------------------
Samotny wilk w biegu
Witam...
31 Maja, 2012 - 12:16
Jedno jest pewne. Komuś bardzo zależy na skłócaniu tych, którzy - choć być może na różne sposoby - chcą dotrzeć do prawdy. Poruszamy się w gąszczu maskirowki.
Pamiętać należy o jednym!
Sprawcy "Smoleńska" przygotowywali się do tego bardzo długo!
Cała medialna awantura z Prezydentem Lechem Kaczyńskim była elementem owych przygotowań.
Co miała na celu?
Nieustanną indoktrynację - wmówienie "mądrym" Polakom, że wszystko, co robi PiS jest złe, nikczemne i antydemokratyczne.
Obrzydzono narodowi Kaczyńskich do tego stopnia, że dziś, nawet jeśli mają wątpliwości, wstydzą się po prostu przyznać do nich, aby nie zostać wyśmianym i odrzuconym przez środowisko.
Być może - a wykluczyć tego nie można - kłamstwa reklamowane przez MAK i MIllera mają na celu nsze skupienie się na Smoleńsku jako miejscu tragedii...
Być może wszystko odbyło się w innym miejscu. Być może zginęli tylko niektórzy. Wybrani.
Być może nie zginęli wcale i do dziś są wyjątkowym źródłem informacji i tajemnic...
Sowieci są specami od takich akcji.
Zastanawiający jest podział rodzin ofiar. Czyż nie?
Jak to możliwe, że część z nich - w większości, ta nie związana z PiS - nie ma żadnych wątpliwości co do "śledztw" MAK i Millera. Żadnych!! Pomimo, iż oba "śledztwa' nie trzymają się ani logiki, ani - co najważniejsze - standardów światowych.
Owa część rodzin przyjęła po prostu wersję sowiecką jako pewnik.
Nie daje do myślenia?
A może część "ofiar" żyje sobie spokojnie, gdzieś na Krymie, albo w Brazylii?...
Nie pozwolono na otwarcie trumien. Jest wiele niejasności co do wyników sekcji. Nie zezwala się na ekshumacje... Nie ma wraku - niszczonego przez Sowietów w trakcie śledztwa. Nie ma nic, oprócz opowieści dwóch komisji...
pozdrawiam,
Harpoon
pozdrawiam,
Harpoon
Re: Witam...
31 Maja, 2012 - 12:34
Stara dobra brzytwa Ockhama.
Wersja oficjalna jest niewiarygodna.
Z możliwych alternatyw wybieram prostszą, prawdpodobniejszą.
Tym bardziej, że firmowana jest przez osoby znane mi z imienia i nazwiska, które darzę szacunkiem. Wersja druga, bardziej skomplikowana i mniej prawdopodobna, stworzona została przez osoby nieznane mi oraz anonimowe.
Jeśli moje dziecko nie wróciło ze szkoły do odmu mogę, owszem, założyć, że zostało porwane przez jemeńskich terrorystów dla okupu. Ale najpierw sprawdzę czy przypadkiem nie poszło pobawić się z kolegami.
"Z możliwych alternatyw ... " - hmmm ...
31 Maja, 2012 - 12:51
... Amerykanie zrezygnowali ze znanych nazwisk i do koncepcyjnych prac nad ichniejszym "lunochodem" zaprosili ludzi "z ulicy" ( nieskazonych limitem wyobrazni).
veri
@Harpoon - Sprawcy tragedii
31 Maja, 2012 - 23:12
przygotowywali się swej roboty może dwa lata. Teraz mija czas, a my właściwie niewiele wiemy. Często powtarzałem zdanie "Była to dziwna i tajemnicza katastrofa". Ma Pan rację: "Nie pozwolono na otwarcie trumien. Jest wiele niejasności co do wyników sekcji. Nie zezwala się na ekshumacje... Nie ma wraku - niszczonego przez Sowietów w trakcie śledztwa. Nie ma nic, oprócz opowieści dwóch komisji...". - Teraz dochodzą kłótnie poszczególnych grup. To jest bardzo smutne.
Pozdrawiam także.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
Re: Free Your Mind o fanatyzmie, głupocie i chamstwie
31 Maja, 2012 - 13:13
Choć mam się za patriotę to nawet do niesiołowskiego czy do bolka nie zieję nienawiścią. Mogę czuć najwyżej pogardę ale nie nienawiść.
Zamiast pisać o nienawiści mógłby Pan podać jakieś wiadomości lub hipotezy bo sianie zamętu i nienawiści nie przystoi nauczycielowi.
ZP jako oficjalny organ parlamentu nie może opowiadać o helu rozpylonym nad Smoleńskiem a bada fakty i dowody które tak skąpo są mu udostępniane. Niech FYM bada inne hipotezy ale nie przeciw tym co są po tej samej stronie barykady.
Ta walka przypomina mi fakty opisane "W Hołdzie Katalonii" Orwella gdy komuniści strzelali do anarchistów choć mieli walczyć z Frankistami.
ok czas na moje pytanie
31 Maja, 2012 - 15:15
A brzmi ono tak
Wg ZP byly dwa wybuchy na pokladzie samolotu , pytanko brzmi dlaczego nikt z oczekujacych na lotnisku niezeznal , niewspomnial o dziwnych 2 odglosach przypominajacych wybuchy , uderzenia. Pytam jako laik , wiec prosze o linki z ewentualnym wyjasnienie , i jakiego rodzaju mogla byc to bomba ktora wybucha w ciszy. Sledze oba watki , maskirowki i zamachu Zp i w obu sa rzeczy dla mnie malo zrozumiale , jak i te ktore pasuja do swoich tez ,
Czekam z niecierpliwoscia na ewentualne odpowiedzi.
@weganar
31 Maja, 2012 - 15:32
1. Nie jest prawdą że nikt nic nie słyszał. Załoga Jaka-40 słyszała eksplozje. Potwierdziła to w prokuraturze. Podobnie, S.Wiśniewski słyszał wybuch i widział ok. 30-metrowy "słup ognia".
2. Aby zapoznać się z możliwością wybuchu którego nie słychać na zewnątrz proszę zapoznać się z Raportem Szuladzińskiego. Jest to tam wyjaśnione. Podobnie, w Raporcie zacytowano zeznania świadków, którzy- wbrew temu co Pan pisze- coś jednak słyszeli...
http://niezalezna.pl/28447-tylko-u-nas-sensacyjny-raport-ws-smolenska
Marek Dąbrowski
Marek Dąbrowski
Re: @weganar
31 Maja, 2012 - 15:44
w takm razie dziekuje za odpowiedz i zaraz zabiore sie do uzupelniania luk w wiadomosciach.
pytanko drugie , czy sa jakies zdjecia badz videorelacja z odlotu jaka 40 i tutki prezydenckiej z okecia z dnia 10.04 ? chodzi o takie typowe zdjecie/relacja gdzie wyraznie widac kto wsiada, ze widac o to pan prezydent , a nie ze , o to moze byc pan prezydent.
@
31 Maja, 2012 - 16:59
Takie relacje z bliska nie są mi znane, podobnie jak analogiczny materiał z odlotu premiera Tuska 7.04. A Panu?
Marek Dąbrowski
Czy w swietle ...
31 Maja, 2012 - 16:17
... tego lipnego a sygnowanego przez p.Wisniewskiego filmiku jaki nam zaserwowano 10.04 mozna uznac go za wiarygodnego swiadka ?!
veri
ps.
31 Maja, 2012 - 16:23
... co by nam pokazywano w tivi odnosnie tamtych wydarzen gdyby nie ten jego filmik ? Dla mnie p.Wisniewski odegral (wg mnie, nieudolnie*) pewna,wyznaczona mu role.
* - byc moze celowo tak zagral aby dac myslacym pewne wskazowki.
veri
ps 2. a'propos tivi przekazu ...
31 Maja, 2012 - 16:32
... p. Bahr (ambasador RP w Moskwie) w udzielonym wywiadzie stwierdzil, iz byl zdumiony kiedy zobaczyl w tivi charakterystycznie odwrocone podwozie - on takiego czegos, tam na miejscu nie widzial.
Ktos, jak widac klamie - bo chyba nie ma innego wytlumaczenia takiej sytuacji, prawda ?
veri
... i jeszcze jedno a'propos smolenskich klamstw -
31 Maja, 2012 - 16:42
- czy to co pokazywala kamera p.Wisniewskiego chociaz po czesci odzwierciedlala stan kadluba samolotu, w ktorym ruski zolnierz wybijal lomem iluminatory ( z reportazu p.Gargas ) ?
... i znowu - ktos podal falszywy przekaz. Tertium non datur.
veri
Re: Czy w swietle ...
31 Maja, 2012 - 16:27
masz na mysli moonwalkera i jego filmik z pierwszych chwil po katastrofie ? panu wisniewskiemu tez z checia zadalbym pare pytan , bo skoro jest psem ogrodnika , to powinien miec nagrane ladowanie badz chociaz zarejestrowane nagranie audio ladujacego samolotu.
@
31 Maja, 2012 - 17:02
Zdaję sobie sprawę z wielu- nazwijmy to- niedostatków narracji Wiśniewskiego. Jednak tam, gdzie ma ona oparcie w innych źródłach- nie ma powodu aby akurat tę jej potwierdzoną część kwestionować.
Marek Dąbrowski
Jezeli ktos klamie (niedostatki narracji) w jednym ...
31 Maja, 2012 - 17:42
... to rozsadnym jest uznac, ze i reszta jest z tej samej kategorii - bo niby dlaczego nie ?
Mix prawdy i falszu = falsz.
veri
Re: @
31 Maja, 2012 - 18:34
"Zdaję sobie sprawę z wielu- nazwijmy to- niedostatków narracji Wiśniewskiego. "
Tylko z niedostatków?
A dlaczego ZP nie podnosi tego, że w Raporcie MAK jest podana godzina 10:55 jako przybycie na miejsce pierwszej jednostki ratowniczo gaśniczej, a na filmie Wiśniewskiego z godziny 10:49 widać wóz strażacki i jakichś ludzi przy wraku, spokojnie z cygarem w ustach coś tam polewających(po 8 minutach od upadku)?Tu ktoś musi rżnąć głupa!
Dlaczego nikt w ZP nie podnosi tego, że w Raporcie Millera podano iż do zdarzenia doszło około 3 godzin po wschodzie słońca, które w tym dniu w Smoleńsku miało miejsce o 3:02 UTC, czyli zdarzenie miało miejsce około 10:02(6:02 UTC), a nie o 10:41:05 czasu moskiewskiego?
Dlaczego ZP boi się jak diabeł święconej wody wyjaśnić jaki czas obowiązywał w tym dniu w Smoleńsku: letni, czy zimowy, choć jest wiele przesłanek by twierdzić, ze zimowy, choć zgodnie z prawem rosyjskim powinien być letni?
Te i inne "dziwne sprawy" związane z tragedią są poza zainteresowaniem ZP i opozycji PIS-owskiej.
Z mojego doświadczenia wynika, że panicznie od tych spraw uciekają, pytanie dlaczego?
Jeśli był to zamach w Smoleńsku, o godzinie odczytanej z czarnych skrzynek i to niezmanipulowanych(odczyt w UA), to skąd tle rozbieżności co do różnych faktów?
Dlaczego Antoni Macierewicz nie protestował, gdy wciskano Polakom godzinę 8:56 jako godzinę katastrofy, choć on miał 10.04.2010 roku informację o katastrofie już o 10:47(wg jego relacji w RM)?
"i opozycji PIS-owskiej"
31 Maja, 2012 - 19:02
A ty też jesteś "i opozycja" ?
Re: "i opozycji PIS-owskiej"
31 Maja, 2012 - 19:36
A ty kim jesteś fachuro?
To jeszcze nie wiesz?
31 Maja, 2012 - 20:00
A "maskirowkę" rozwikłałeś w mig :)
@35stan
31 Maja, 2012 - 19:48
My w ogóle z tych bardziej strachliwych jesteśmy. Nie to, co, nie przymierzając, jeden z drugim - nick.
Marek Dąbrowski
Marek Dąbrowski
:)
31 Maja, 2012 - 20:00
Pewna postać w sieci pisała niedawno listy do parlamentarzystów PIS o tym iż Czerwoną Knigę akademika Fyma trzeba wziąć pod uwage i w ogóle.
Postać ta zacytowała pełna treśc listów wysyłanych do owych parlamentarzystów Prawa i Sprawiedliowości.
Najzabawniejszy był podpis pod tymi uwagami adresowanymi do posłów flekowanej opozycji:
"bloger Piko".
Re: @35stan
31 Maja, 2012 - 22:05
Wy nie jesteście z tych "bardziej strachliwych", wy jesteście z tych włażących do d... pewnym nacjom.
Od pytań do chamstwa?
3 Czerwca, 2012 - 13:12
"Wy nie jesteście z tych "bardziej strachliwych", wy jesteście z tych włażących do d... pewnym nacjom."
Może coś z autoanalizy? Kim to Ty jesteś? Czy moze - czym?
Stasiek
Panie ktorego xywki nie chciało mi sie zapamietać
31 Maja, 2012 - 22:30
rozmawiamy na blogu wzorcowego estety ktorego serce co i raz cos tam rani.
Całkiem spokojnie wykazalismy przedstawijacemu sie jako arbiter elegancji iz to elegancja wtórna i wybiorcza - na potrzeby tej kreacji.
Miarku sie pan :)
LOL!
1 Czerwca, 2012 - 10:52
!!!
@35stan
31 Maja, 2012 - 22:39
Proszę pisać więcej.
Szczerze radzę.
Marek Dąbrowski
weganar,
31 Maja, 2012 - 17:48
Wg ZP byly dwa wybuchy na pokladzie samolotu , pytanko brzmi dlaczego nikt z oczekujacych na lotnisku niezeznal
Ja tak zwyczxajnie w świecie nie wierzę w taka mozliwość by ktoś tego nie wiedział i pytał serio.
Świadków jest kilkunastu i ich zeznania w prokuraturze są zgodne.
http://niezalezna.pl/26344-swiadkowie-slyszeli-eksplozje
Słyszę co i raz o tytanicznej pracy akademika Fyma - jak ona jest staranna skoro ten "drobiazg" umknął?
O zgodnych zeznaniach załogi Jaka wiadomo od września ubiegłego roku.
"Umkneło" to wszystkim dezinformatorom.
https://picasaweb.google.com/lh/photo/YUJGq51t_xK3cfR28Ml1wQ?feat=directlink
pytanie za trzy kopiejki
31 Maja, 2012 - 18:58
Czemu "media" kompletnie przemilczały informacje że istnieją zeznania kilkunastu polskich świadków o tym ze w trakcie podchodzenia samolotu usłyszeli oni wybuchy?
Czemu natychmiast po złożeniu zeznań przez załoge JAKA-40 piloci usłyszeli najpierw zakaz wypowiadania sie do mediów, a potem prokuratorskie zarzuty pod wydumanym pretekstem?
A jakim to problemem jest napisac, ze ...
31 Maja, 2012 - 20:30
... swiadkowie zgodnie zeznali ? ... a moze "swiadkowie" ?!
veri
anonimie
31 Maja, 2012 - 20:46
Ludzie z imienia i nazwiska zeznaja pod paragrafem w prokuraturze. Insynuujesz cos pod adresem tych ludzi z pozycji nicka.
Na ruska brzoze anonimie chetny do dezawuowania tych, którzy zaświadczyli ze ruska opowieśc jest kłamstwem, a samolotem jeszcze przed upadkiem targneły eksplozje.
Czekaj.
Nasci dwie kopiejki za wpis.
Prosze odpowiedziec ...
31 Maja, 2012 - 21:19
... co pokazuja filmiki pp. Wisniewskiego i "Koli" ... a wtedy podyskutujemy dalej.
veri
niestrudzony anonimie (NASCI KOLEJNE DWIE KOPIEJSKI ZA WPIS)
31 Maja, 2012 - 22:38
Pan Wisniewski został juz dawno nazwany przez pana Antoniego Macierewicza postacia dwuznaczną i niespecjalnie wiarygodna.
Coz jednak począć z 12 innymi zeznaniami swiadków na Siewiernym powiadajacych o tym ze słyszeli wybuchy.
Jak myslisz anonimowa Kopiejko?
Wygłoś swą anonimowa opinie - znany wyłacznie z tego że opanował prosta sztuke otworzenia konta na niepoprawni.pl
"Pan Wisniewski został juz dawno nazwany... " -
1 Czerwca, 2012 - 13:50
- i to wszystko ?!
Przeciez ten filmik jest kluczowa sprawa. Przy zalozeniu, ze pokazuje lipe ( nie trzeba zakladac - to widac golym okiem) to wszystko co na nim bazuje ( oficjalna narracja "katastrofy" jak i teorie a'la Macierewicz ) jest funta klakow warte.
Lipny a majacy robic za dokument filmik - ... to o czym dyskutowac, czego dochodzic ?
Co wydarzylo sie, ze nie bylo 'live' jak to bywa w takich przypadkach relacji a musieli sie posilkowac tym filmikiem ( do tego filmiku mozna napisac wiele sugerujacych komentarzy - jednym z nich byl mowiacy, ze pokazuje katastrofe Tu-154 z Prezydentem Polski na pokladzie ) ?
Co, gdzie i kiedy naprawde uczyniono tym naszym 96-u ludziom ?! - bo, jak do tej pory jedynym faktem jest to, ze Ich nie ma wsrod nas.
veri
veri
1 Czerwca, 2012 - 18:00
[quote=veri]bo, jak do tej pory jedynym faktem jest to, ze Ich nie ma wsrod nas.[/quote]
No faktem jest jeszcze istnienie dokumentu firmy Universal Avionics, który teoryjkę FYM-a wysyła w kosmos:). Rozumiesz, kolporterze?
-------------------------------
Samotny wilk w biegu
Umknelo czy swiadomie ...
1 Czerwca, 2012 - 21:47
... unikamy odpowiedzi na pytanie co pokazuja filmiki pp.Wisniewskiego i "Koli" ?
veri
Re: Umknelo czy swiadomie ...
1 Czerwca, 2012 - 22:08
Mnie nikt do tej pory nie pytał, ale jak bardzo chcesz, to już piszę:
1. Nie interesuje mnie co pokazuje filmik Koli, nigdy się nim nie interesowałem. Nie sądzę, by w chwili obecnej miało to jakieś znaczenie. Poza wykorzystywaniem do dezinformacji dla akademików typu FYM, oczywiście...
2. Film Wiśniewskiego pokazuje miejsce, na które spadły szczątki rozerwanego Tupolewa. NB: film Wiśniewskiego jest dowodem na to, że FYM kłamie. Umknęło czy pomijamy świadomie ten drobiazg?
-------------------------------
Samotny wilk w biegu
To jak to jest ...
1 Czerwca, 2012 - 22:20
... p.Wisniewski w swojej opowiesci mowi, ze byl tam z kamera (i filmowal) juz w kilka minut po (rzekomym) buuuum a na tym filmiku widzimy strazakow cos tam dogaszajacych ? Byli szybsi od niego ?
Co jest dowodem na to, ze ten filmik pokazuje real ( tzn.katastrofe naszego, z Prezydentem na pokladzie Tu-154 ) ? Podane info o tym ?
veri
Nie ma znaczenia ?
1 Czerwca, 2012 - 22:35
"...Poza wykorzystywaniem do dezinformacji dla akademików typu FYM, oczywiście..."
- czy taki cel mialo wrzucenie tych filmikow do pulicznej przestrzeni ?
"Film Wiśniewskiego pokazuje miejsce, na które spadły szczątki rozerwanego Tupolewa." - hmmm ... naszego, z Prezydentem na pokladzie ?
veri
Re: Nie ma znaczenia ?
1 Czerwca, 2012 - 23:00
Przepraszam bardzo, ale ja naprawdę nie mam ochoty powtarzać w kółko tej samej dyskusji, bo ktoś jest na tyle głupi lub na tyle podły, by nie przyjmować do wiadomości podstawowych faktów. Ja odpowiem "tak" na postawione pytanie, potem padnie następne: "czy aby na pewno", itede, itepe. Popełniłem błąd: z takimi osobnikami się nie dyskutuje...
Zrelatywizować można wszystko, aż do całkowitej zamiany znaczeń słów. Tym zajmuje się FYM i jego pomagierzy. Już zajął miejsce w historii dezinformacji. Nie wiem tylko czy ze względu na przerośnięte ego, czy ze względu na rozkaz. To jest jedyna prawdziwa, nienaciągana zagadka fymowskiej maskirowki...
-------------------------------
Samotny wilk w biegu
Przy tej skali dezinformacji ...
1 Czerwca, 2012 - 23:13
... jak nam zaserwowano trzeba stawiac takie pytania.
veri
Re: Przy tej skali dezinformacji ...
1 Czerwca, 2012 - 23:24
Dezinformacja właśnie polega na zadawaniu morza pytań. Innymi słowy: doskonale dezinformujesz:).
-------------------------------
Samotny wilk w biegu
Czy dokument ...
1 Czerwca, 2012 - 21:52
... firmy Universal Avionics daje odpowiedz na to co,gdzie i kiedy uczyniono tym naszym 96-ciu ludzim ( pytam bo nie widzialem a tym samym nie czytalem tego dokumentu) ?
veri
Re: Czy dokument ...
1 Czerwca, 2012 - 22:11
Daje. Ale ja rozmumiem, że dla kolporterów Twojego typu "ci nasi ludzie" nie byli na pokładzie Tu, bo znajdowali się w trzech lub prawie czterech innych samolotach, co bezdowodowo udowodnił FYM:)
Czuwaj!
-------------------------------
Samotny wilk w biegu
"pytam bo nie widzialem a tym samym nie czytalem
1 Czerwca, 2012 - 22:20
tego dokumentu"
To przeczytaj, do diabła !
@wicenigga - w samo sedno
2 Czerwca, 2012 - 15:26
Hi, hi.
Przy okazji - podziwiam i szanuję cierpliwość kilkorga komentatorów i ich riposty. Jak znam trolli, to ten wątek będzie tasiemcowy. Oni liczą na czyjeś znużenie, a tym samym na swoje ostatnie słowo - ważne dla przypadkowego czytelnika. Że oni górą.
Takie przynudzające ciągnięcie jest - oczywiście wg moich skromnych obserwacji forów - typowe dla płatnych trolli. Jeśli na początku miałam tu jeszcze trochę niepewności co do intencji (podkreślam) - właśnie to marudzenie, ciągnięcie w nieskonczoność, je rozwiało. Wy mieliście lepszego nosa.
@veri - Film Wiśniewskiego jest lipą.
1 Czerwca, 2012 - 20:40
I nie tylko film. Cały system informacji był lipą, na której budowano fałszywe wnioski, na które nadziewali się też ludzie dobrej woli. Jest to porządnie udokumentowane w "Czerwonej stronie Księżyca" FYM-a. Zwracam na to uwagę, co nie znaczy, że wszystko przyjmuję.
Pozdrawiam.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
Re: @veri - Film Wiśniewskiego jest lipą.
1 Czerwca, 2012 - 21:30
A przyjmujesz do wiadomości, że dokument firmy Universal Avionics wysyła teorię FYM-a w kosmos? Ergo: czyni z niego zwykłego kłamczucha, a Ciebie, kolportującego te bezdety, czyni współodpowiedzialnym za dezinformację i utrudnianie dojścia do prawdy. Motywy nie mają tu nic do rzeczy...
-------------------------------
Samotny wilk w biegu
Re: Z tej uwagi ...
1 Czerwca, 2012 - 22:13
Lubię jasne sytuacje, więc odpowiem wprost: FYM!
-------------------------------
Samotny wilk w biegu
Uzupelniajace, aby byla jasnosc pytanie :
1 Czerwca, 2012 - 22:23
- na czyje zlecenie FYM wykonuje dezinformujaca robote ?
veri
Zobacz,
2 Czerwca, 2012 - 00:05
jak ten biedny veri ciężko zarabia na życie: w jednym komemtarzu umieszcza po 3 wyrazy, więc jeśli zdanie zawiera 9 słów, to on ma aż 3 komentarze. To już razem 9 kopiejek, tylko czy on zarobi na waciki w ten sposób - wątpię.
Będzie musiał pisać w systemie 1 wyraz/1 koment.
Re: Zobacz,
2 Czerwca, 2012 - 00:29
Myślę, że jedna osoba obsługuje kilka nicków, więc może nawet idzie z tego wyżyć? Poniekąd te wygibasy są fascynujące:)
Pozdrawiam
-------------------------------
Samotny wilk w biegu
Ten sposob konwersacji ("konwersacji") ...
2 Czerwca, 2012 - 13:48
... jaki tu prowadzicie ( zakladam, ze co nick to inna osoba) jest mi znany z polskojezycznych blogow - ta sama, kiedy nie starcza argumentow melodia.
Jestescie Zydami czy juz do cna przesiaknieci ich kultura ( "kultura" ) ?
veri
Re: Ten sposob konwersacji ("konwersacji") ...
2 Czerwca, 2012 - 16:22
Sposób konwersacji jest bardzo ściśle związany z poziomem rozmówców, ich odpornością na argumenty typu ultima ratio regum, itede.
A co do kilku nicków obsługiwanych przez jedną osobę, to byś się zdziwił koleżko jak wielu próbuje tego dokonać, np. blokujesz trola, a on po paru chwilach wraca na portal pod zmienionym nickiem. To nie są słowa rzucane na wiatr, tylko smutna rzeczywistość... W przeciwieństwie do Ciebie nie piszę rzeczy, których nie można sprawdzić, udowodnić.
No chyba, że masz "dowody" na to, że Universal Avionics jest częścią maskirowki. Dowody przesądzające o sprawie, a nie bajki FYM-a... W przeciwnym razie najlepszym rozwiązaniem jest milczenie.
-------------------------------
Samotny wilk w biegu
Trzy albo prawie cztery samoloty i do tego jeszcze Żydzi?
3 Czerwca, 2012 - 02:03
Tylko nazistów i homofobów tu brakuje, ale mogę się mylić.
mniejsza o kopiejkowego
2 Czerwca, 2012 - 00:33
Zygmunt "jestem otwarty na komplementy" białas zapowiedział notke o Mmarioli. Jako ofierze "przyprawiania gęby".
Serio.
@nurni
2 Czerwca, 2012 - 14:16
To bardzo dobrze.
Sugerowałbym jeszcze wywiad ze zmarłymi (chociaż kto to wie?) za pośrednictwem @CyprianaPolaka.
Marek Dąbrowski
@Zygmunt Białas
2 Czerwca, 2012 - 19:23
w temacie notki:
proszę zapytać Wielkiego i Kochanego FYM-a, czy wiszący na jego blogu atak na doktora Szuladzińskiego, przedstawianego jako "kumpel ubecko umoczonego Artymowicza", nie jest aby "fanatyzmem, głupotą i chamstwem".
Stawiam dolary przeciwko orzechom, że wpis ten nie zostanie wykasowany.
Jednocześnie bardzo przepraszam, że znowu zadałem pytanie, którego Szanowny Pan nie rozumie :-)))
Marek Dąbrowski
Marek
2 Czerwca, 2012 - 20:13
Tym razem ostatecznie pozbyłam się złudzeń co do pana Zygmunta Białasa. Emigrowałam z jego bloga po tym, jak (będzie rok temu albo dłużej) z nieskrywaną radością i dumą oświadczył, że wreszcie dostał upragnione kody na NE i tam zakłada bloga. Tłumaczyłam wówczas przy pomocy tekstów Starosty Melsztyńskiego oraz Aleksandra Ściosa czym jest NE. W odpowiedzi otrzymałam... propozycję kodów NE. Odmówiłam i wyniosłam się.
Zajrzałam znów nie tak dawno, a właściwie dopiero, gdy zobaczyłam wywiad z Tobą. Ale czułam, że będzie źle, kiedy Z.B. pozytywnie odpowiedział na pomysł wywiadu z akademikiem. No i niestety, nie myliłam się. Ale że będzie takie g*** no (to słowa samego Z.B.) nie przewidziałam.
Bardziej ogólny pogląd w tym komentarzu:
http://czarownica.salon24.pl/422763,notka-o-podlosci-dla-bialasa#comment_6196200
pozdrawiam:)
Troll
3 Czerwca, 2012 - 13:16
Po kolejnym wpisie jestem pewien: jesteś chłopie trollem.
Stasiek
@Stanislawos - Pisze Pan: "Po kolejnym wpisie
3 Czerwca, 2012 - 21:11
jestem pewien: jesteś chłopie troll". - Jestem ciekaw, do kogo Pan to odnosi.
Pozdrawiam.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
... a wiadome im bylo ...
31 Maja, 2012 - 21:23
... jakim samolotem targnely te eksplozje ( czy im powiedziano ) ?
veri
Czy wersja ...
31 Maja, 2012 - 21:52
... obalajacego klamstwo musi byc prawda ?
veri
Stara dobra brzytwa Ockhama- teza FYMa bytem zbytecznym
31 Maja, 2012 - 17:32
Dopoki nie powstala zadna spojna teoria tlumaczaca specyficzny obraz wraku pod smolenskiem, doputy teza FYMa o inscenizacji miala istotna racje bytu.
Prace prof Biniendy, Nowaczyka i w stopniu decydujacym dr. Szuladzinskiego powiazaly dostepne fakty i dane techniczne (w tym kluczowe trudne do podwazenia zapist TAWS i FMS firmowane przez lab. Universal Avionics) w 1-sza i do tej pory jedyna spojna teorie objasniajaca w.w. stan wraku i co najwazniejsze smierc wszystkich uczestnikow tragedii.
Ozywienie w tym momencie FYMa i jego akolitow z naciskiem na dyskredytowanie prac ZP, ataki ad personam na kluczowe osobty Zespolu z A.M. na czele, prezentowanie coraz bardziej absurdalnych wywodow jako "alternatywnych wariantow" (n- krotnosc samolotow 10.04.10 itp) sa moim zdaniem dowodem zlej woli tej grupy amatorskich badaczy - smutne to ale jak ktos sie nie zgadza to prosze polemizowac, tylko rzeczowo!
pozdrawiam
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, a*ldd meg a Magyart
Re: Free Your Mind o fanatyzmie, głupocie i chamstwie
31 Maja, 2012 - 18:26
Bardzo puczająca lektura... Nie, nie... nie chodzi mi o tekst, tylko o komentarze. Dzięki nim widać jak na dłoni kto jest kim:)
A autor pieprzy trzy po trzy na różne tematy, ale na konkretne, merytoryczne pytanie nie jest w stanie odpowiedzieć (sic!). Cóż, jak ktoś jest kolporterem kłamstw...
Każde z pytań zwolenników teorii FYM-a zostało zdruzgotane dokumentami UA. Każde! I tyle... Szkoda tylko, że taki portal jak Niepoprawni toleruje publikacje tych wszystkich bzdur...
-------------------------------
Samotny wilk w biegu
Re: użyto kolejny raz metody na "poczciwca"
31 Maja, 2012 - 21:26
"Bardzo pouczająca lektura... Nie, nie... nie chodzi mi o tekst, tylko o komentarze. Dzięki nim widać jak na dłoni kto jest kim:)"
Tak !!! Widać jak na dłoni!!! Właśnie czytałem pod tym kątem.
Wyrafinowane służby, które robią z siebie głupawe blondynki wierzące we wróżby z fusów od kawy, albo zmęczonych tymi "wstrętnymi kłótniami". Tłumaczyć takiej/takiemu to syzyfowa praca. Znów nie słyszał o świadkach wybuchów, albo tony mu się nie zgadzają
[makabryczne: a zwłoki? dla uproszczenia rachunku 70kg razy 100 zwłok to ile kg - to ile to ton?]
"Ze wszystkich wyimaginowanych wad Polaków tylko jedna jest prawdziwa. Naiwność."
Naiwność jest nie tylko wadą, z drugiej strony wiara w drugiego człowieka to cnota. Naiwność to pozostałość z dzieciństwa, która pozwala wierzyć, że wszystko jest możliwe. A ten kto ma tą wiarę ten ma siły i młodość.
A u nich to nie naiwność u nich WYRACHOWANIE lub GŁUPOTA!
**********************************
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
[ts@amsint.pl]
********************************** Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Dlaczego tylko Polacy?
3 Czerwca, 2012 - 13:19
"Ze wszystkich wyimaginowanych wad Polaków tylko jedna jest prawdziwa. Naiwność."
Odnosiłbym to jednak do całej populacji ludzkiej...
Stasiek
upieram się że to nie wyimaginowana i naprawde
3 Czerwca, 2012 - 14:25
groźna cecha, niestety polska. Temat na troche inny watek.
Przykład najnowszy: żaqdnego kraju po 89-ym nie złupiono tak jak Polski. I nie zrobiono tego siłą ale urzekającymi opowieściami że tak będzie dla wszystkich dobrze.
Temat na inny wątek.
pzdr.
"zlupiono" - brzmi ...
3 Czerwca, 2012 - 14:39
... brzmi bezosobowo.
Bajkowe stwory (krasnoludki) ?
veri
do budy trollu
3 Czerwca, 2012 - 14:44
Teraz jest osobowo.
Re: nurniflowenola
31 Maja, 2012 - 22:47
No chyba masz rację. W poprzednim wątku, gdzie będąc po oszołomsku upierdliwy, zadawałem je szanownym maskirowkowiczom i niestety nie doczekałem się odpowiedzi. Choć szanowna milena twierdziła kłamliwie inaczej:)
A tu faktycznie znalazł się kolega, który wykazał niezbicie, że UA = KGB. Do tego doszły Twoje i nurniego wyjaśnienia, że to te wredne Hamerykańce przebiegle ubili. I tyle - wszystko jasne:)
Chyba że Pan Zygmunt zaszczyci nas bezstronnym słowem... Wtedy będziemy już na pewno mieli pewność!
Pozdrawiam skruszony
-------------------------------
Samotny wilk w biegu
@all
1 Czerwca, 2012 - 00:51
W swoim czasie napisałem wprost na salonie24 że maskirowka jest i co więcej musi być skierowana przeciw Zespołowi Parlamentarnemu w ogóle i Macierewiczowi w szczególe. Nie rozumiem jak ten i ów może udawać, ze tak nie jest. Natomiast FYM na konkretne pytania nie odpowiada produkując mętne gramoty.
Re: @all
1 Czerwca, 2012 - 01:10
Pełna zgoda! Myśle, że "ten" i "ów" stanowią najmniejszą z mniejszości, tylko są w miarę głośni i "pracowici": FYM produkuje tony wspomnianych metnych gramot, a postaci takie jak pan Białas je kolportują. Ale ile trzeba mieć w sobie samozaparcia, by ignorować oczywiste fakty i dawać wiarę najgłupszym bajkom o trzech lub prawie czterech samolotach, czy jakoś tak...
Pozdrawiam serdecznie
-------------------------------
Samotny wilk w biegu
Powtarzasz się,Smoku
1 Czerwca, 2012 - 22:21
Powtarzasz się,Smoku.Te same agrumenty.ROTFL
@Smok
1 Czerwca, 2012 - 22:23
ROTFL. Tylko tyle.
Kto z Panstwa, tu piszacych ...
31 Maja, 2012 - 20:26
... przyjal za dobra monete filmik p.Wisniewskiego jak i filmik "Koli" ?
veri