Historia pewnego łańcucha (ciągu) przyczynowo skutkowego

Obrazek użytkownika 35stan
Kraj

I. Polityka śp. Prezydenta L. Kaczyńskiego i PIS-u wobec Izraela i diaspory żydowskiej na świecie i w Polsce

1. Jarosław Kaczyński podczas debaty w Sejmie na temat obecności polskiej armii w Iraku:

„Ta wojna jest także naszą wojną.”

2. Dzień 11.09.2006 roku, wizyta Prezydenta L. Kaczyńskiego w Izraelu. Na zamkniętym spotkaniu z politykami izraelskimi, żydowskimi intelektualistami polskiego pochodzenia i byłymi żołnierzami armii Andersa, Prezydent L. Kaczyński powiedział między innymi:

„….dlatego aby pokazać, że nam na stosunkach z Izraelem, na sojuszu, zależy w sposób szczególny, armia polska jest obecna w Iraku w dużym stopniu ze względu na nasze związki z waszym krajem. Nasza armia jest obecna, ale będzie obecna w znacznie większej liczbie obecna w Libanie, z tych samych względów. Nasze odpowiednie służby, współpracują na licznych odcinkach z waszymi, też ze względu na to, o czym przed chwilą mówiłem. Tak jest i chciałbym państwa zapewnić, ze chociaż rządy się zmieniają jak w każdym demokratycznym państwie, raz jedni wygrywają, raz drudzy. Ostatnio wygraliśmy my, ale nie jest wykluczone, że w przyszłości wygra ktoś inny . Nie chcielibyśmy tego oczywiście (wybuch śmiechu na Sali), ale nie można tego wykluczyć, to polityka wobec Izraela się nie zmieni…..”

http://www.youtube.com/watch?v=YPUhpzGKWnM&feature=endscreen&NR=1

3. Reaktywacja żydowskiej loży B’nai B’rith (9.09.2007 rok)

ze strony Bibula.com( BIBUŁA - 16 wrześni2007):

Zacieśnia się atak na Polskę: reaktywowano polski oddział żydowskiej loży masońskiej B’nai B’rith .Trwają konkretne rozmowy żydowsko-amerykańskie celem zniszczenia Radia Maryja. W niedzielę, 9 września br. (2007) organizacja żydowska o nazwie 'Niezależny Zakon Synów Przymierza' - Independent Order of B'nai B'rith, reaktywowała po prawie 70 latach swoją działalność w Polsce. W uroczystości w Warszawie wzięło udział wiele osób, m.in. prezydent B'nai B'rith International Moishe Smith, który powiedział, że "Duma emanuje z tłumnie tu zgromadzonych 37 braci i sióstr, wobec faktu iż stają się częścią naszej światowej rodziny. Był to moment dumy i zaszczytu, dla mnie osobiście oraz dla wszystkich w B'nai B'rith". Daniel S. Mariaschin, wice prezydent loży w Waszyngtonie dodał, że "Otwarcie naszej loży w Warszawie jest wielkim wydarzeniem. Mając na uwadze długą, lecz przerwaną historię B'nai B'rith w Polsce oraz obecne stosunki kraju [Polski] ze Stanami Zjednoczonymi i Izraelem, a także fakt przynależności do Unii Europejskiej i odradzanie się życia żydowskiego [w Polsce], nasza loża może działać jako ważny uczestnik w szerokiej gamie zagadnień, którymi zajmuje się B'nai B'rith oraz szerszymi planami żydowskimi."

Prezydentem loży B'nai B'rith w Warszawie został dr Andrzej Friedman, a sekretarzem generalnym Malka Kafka.

Po uroczystości nastąpiło spotkanie ambasadora USA w Warszawie, Victor Ashe z szefami B'nai B'rith. W krótkim komunikacie Ambasady Stanów Zjednoczonych w Warszawie, zamieszczonym na stronie internetowej Ambasady, stwierdzono, iż: "9 września przy okazji otwarcia nowej loży B’nai B’rith w Warszawie ambasador Victor Ashe spotkał się z działaczami tej organizacji – prezesem Moishem Smithem i wiceprezesem Danem Mariaschinem.Omówiono m.in. sprawę ustawodawstwa dotyczącego zwrotu mienia oraz kwestie związane z Radiem Maryja i Telewizją Trwam.Otwarcie warszawskiej loży B’nai B’rith oznacza odrodzenie się tej organizacji żydowskiej w Polsce po niemal 70 latach nieobecności."

4. NDz. z 25 września 2007 roku przynosi Posłanie prezydenta L. Kaczyńskiego do członków żydowskiej loży B’nai B’rith w Polsce. I. Polityka śp. Prezydenta L. Kaczyńskiego i PIS-u wobec Izraela i diaspory żydowskiej na świecie i w Polsce

http://www.bnaibrith.org/magazines/2007WinterBBM/2007_winter_BBM_BBpoland.cfm

II. Polityka Donalda Tuska i B. Komorowskiego oraz PO wobec Izraela i diaspory żydowskiej na świecie i w Polsce.

5. Wizyta B. Komorowskiego w Waszyngtonie.

Podczas pobytu Prezydenta Komorowskiego w Waszyngtonie w dniu 8 grudnia 2010 roku, na zaproszenie Prezydenta Baracka Obamy, wystosowane podczas szczytu NATO w Lizbonie (choć z braku zainteresowania tą wizytą przez amerykańskie media, można wnioskować, że został tam po prostu wezwany do raportu), padły z jego strony znamienne słowa podczas konferencji prasowej, gdy w odpowiedzi Obamie, który dziękował Polsce za poparcie układu START II(niekorzystnego dla USA, a bardzo korzystnego dla Rosji) Komorowski powiedział:

"Jeśli mamy razem iść na wielkie polowanie, to najpierw musimy mieć pewność, że nasz dom, nasze kobiety, nasze dzieci są bezpieczne.Wtedy też lepiej się poluje."

Reakcje mediów w Polsce, np. GW:

„Polskie media potraktowały to infantylnie, Niektórzy oburzali się, że nasz prezydent uważa wyprawy do Iraku i Afganistanu za krwawe polowania na tubylców. Nowoczesne polskie kobiety podniosły larum, że nie są własnością mężów, nie czekają na nich przy kominku z gromadką dziatek i w ogóle nie potrzebują opieki żadnych samców. Seksistowskie uwagi prezydenta uznały za upokarzający policzek, tym boleśniejszy, że wymierzony publicznie, na oczach całego świata, w Gabinecie Owalnym Białego Domu.”

Więcej... http://wyborcza.pl/1,76842,8806006,Ameryka_ma_nas_w_nosie.html#ixzz1tvCJI2HP

Gazeta Wyborcza okazała swoją indolencję na tematy polityczne mówiąc, że Prezydent odnosi się do wypraw do Iraku(misja zakończona 4 października 2008 r) lub Afganistanu(misja w toku i naiwnym jest twierdzenie , że sformułowanie”„Jeśli mamy razem iść na wielkie polowanie…” mogłoby się odnosić do tej misji). Wyraźnie mówi w czasie przyszłym, czyli o wyprawie, która ma dopiero nastąpić.Komorowski powiedział też na wspomnianej wyżej konferencji prasowej, że: " Polska jest lojalnym sojusznikiem i wywiąże się z paragrafu 5 traktatu Północno Atlantyckiego. "

To ostatnie zapewnienie , które padło z ust Komorowskiego nie było przedmiotem medialnych publikacji, a wyemitowane było tylko w TVN24 bez komentarza.

Mówiąc o paragrafie 5 TW, miał zapewne na myśli nową wojnę USA i Izraela z Iranem, w której Polska weźmie udział jako członek NATO i sojusznik USA, dostarczając mięsa armatniego.

6. Wizyta Tuska i jego rządu w Izraelu(23-24.02.2011 rok)

.„- Izrael może liczyć na Polskę - mówił po spotkaniu z premierem tego kraju Benjaminem Netanjahu w Jerozolimie premier Donald Tusk, odnosząc się do sytuacji na Bliskim Wschodzie. Netanjahu, podkreślając, że sytuacja w regionie jest niestabilna, przyznawał, że jego kraj przygotowuje się na najgorsze. -Mało kto was rozumie obecnie tak dobrze, jak my - oświadczył premier.”

http://www.tvn24.pl/0,1693806,0,1,tusk-do-izraela-malo-kto-was-rozumie-tak-dobrze-jak-my,wiadomosc.html

"Premier Donald Tusk rozpoczął w środę wizytę w Izraelu, gdzie wraz z kilkoma ministrami weźmie udział w I sesji dialogu międzyrządowego Polska-Izrael. Dwudniowe rozmowy delegacji będą dotyczyć m.in. współpracy w dziedzinie wojskowości i ochrony zdrowia. "

http://www.polskatimes.pl/artykul/372508,donald-tusk-i-ministrowie-rozpoczynaja-wizyte-w-izraelu,id,t.html

7 .Uchwalenie przez Sejm Ustawy o działalności leczniczej Ustawa z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz.U. 2011 nr 112 poz. 654 )

8. Redaktor Stanisław Michalkiewicz pisze(2.03.2012):

„….w czerwcu ubiegłego roku premier Donald Tusk skierował do wojewodów tajne zarządzenie, by w trybie administracyjnym oddawali „mienie żydowskie” zgłaszającym się „spadkobiercom”, nie mającym dokumentów umożliwiających przeprowadzenie postępowania sądowego. Najwyraźniej właśnie to w lutym ubiegłego roku musiał uradzić rząd premiera Tuska z premierem Netanjahu w Izraelu - i dlatego taka cisza na ten temat w mediach głównego nurtu.”

http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=2423
Michalkiewicz: Tusk skierował do wojewodów tajny okólnik, by realizowali Projekt HEART

http://niszczsyjonizm.blogspot.com/2012/04/michalkiewicz-tusk-skierowa-do.html

9. Bolesław Piecha alarmuje na Stefczyk.Info: "Zaczyna się kręcenie lodów w służbie zdrowia, o którym mówiła Beata Sawicka"

„Wchodzi w życie przez Sejm w ubiegłym roku ustawa o działalności leczniczej. Szykuje się trzęsienie w służbie zdrowia. Jeśli bowiem szpital ma dług, a organ założycielski go nie spłaci, to w ciągu 12 miesięcy musi dojśćdo przekształcenia w spółkę - akcyjną lub z ograniczoną odpowiedzialnością. Dalszy obrót akcjami jest już wolny. A więc - warto to powiedzieć wprost - zaczyna się na naszych oczach wielkie uwłaszczenie, wielka prywatyzacja majątku służby zdrowia.

Rząd liczy, że nawet 40 proc. publicznych szpitali będzie działać w nowej formule

– mówił w ub. roku Jakub Szulc, wiceminister zdrowia.

To pokazuje jak wielka jest skala szykowanej po cichu prywatyzacji. O tej sprawie w alarmistycznym tonie wypowiada się na portalu Stefczyk.info Bolesław Piecha, były minister zdrowia, lekarz, polityk PiS:

Mam wrażenie, że chodzi o dalszą destabilizację systemu opieki zdrowotnej w Polsce. Jest to robione pomimo obowiązywania Konstytucji, która nakłada na władze obowiązek dbania o ochronę zdrowia obywateli. Obecna ekipa zmierza jednak wyraźnie w kierunku ograniczenia swojej odpowiedzialności wyłącznie do nadzorowania zbierania składki zdrowotnej. Resztę puszcza samopas, oddaje przedsiębiorstwom, którymi będą szpitale zorganizowane w spółki akcyjne lub spółki z ograniczoną odpowiedzialnością

- stwierdza Piecha.”

http://wpolityce.pl/wydarzenia/27972-boleslaw-piecha-alarmuje-na-stefczykinfo-zaczyna-sie-krecenie-lodow-w-sluzbie-zdrowia-o-ktorym-mowila-beata-sawicka

PODSUMOWANIE:

Ta pospieszna akcja prywatyzacji szpitali, może być elementem planu, który ma być spełnieniem żądań żydowskich(restytucja mienia żydowskiego, które organizacje "przemysłu Holokaustu" określiły na wartość ok.65 mld$).

Do pewnego czasu(dopóki żył śp. Prezydent L. Kaczyński) rząd izraelski zachowywał pozory bezstronności i nie angażował się otwarcie po stronie organizacji "przemysłu holokaustu".

Sytuacja uległa zmianie po wizycie Tuska i jego gabinetu w Izraelu w dniu 2011-02-23., której tematem, oprócz spraw wojskowych, była również sytuacja w ochronie zdrowia.

I znów, jak w wielu innych kwestiach, PIS nie ma właściwego rozeznania na temat rzeczywistych powodów działań rządu Tuska w sprawie szpitali(a może nie chce tego ujawniać, gdyż sprawa stosunków polsko-żydowskich była i jest dla nich istotna, co pokazałem w początkowych punktach ciągu przyczynowo skutkowego)?)

Czy druga część umowy rządu Tuska z rządem Izraela czyli część wojskowa, była elementem tej samej sprawy, czyli kompensaty finansowej dla Żydów . Realnym wynikiem realizacji tej umowy, były wspólne ćwiczenia polskiego lotnictwa(F-16) z lotnictwem Izraela, odbyte w marcu 2012 roku na pustyni Negew w Izraelu.

Wiąże się to z obietnicami, jakie złożył B.Komorowski , podczas wizyty w Waszyngtonie w dniu 8 grudnia 2010 roku.

Padły z jego strony znamienne słowa, podczas konferencji prasowej, gdy w odpowiedzi Obamie, który dziękował Polsce za poparcie układu START II(niekorzystnego dla USA, a bardzo korzystnego dla Rosji) Komorowski powiedział:

"Jeśli mamy razem iść na wielkie polowanie, to najpierw musimy mieć pewność, że nasz dom, nasze kobiety, nasze dzieci są bezpieczne.Wtedy też lepiej się poluje."

Pisałem na ten temat w poście: "Lato 2012- wojna z Iranem?"

http://stan35.nowyekran.pl/post/61205,lato-2012-wojna-z-iranem

"USA zamierzają sprzedać Polsce, na prośbę jej rządu, uzbrojenie i wyposażenie do samolotów wielozadaniowych F-16 - podała Amerykańska Agencja Obrotu Uzbrojeniem (DSCA).

DSCA poinformowała (2 lutego) Kongres USA o zamiarze sprzedaży Polsce uzbrojenia do F-16. Kongres ma 30 dni na wydanie zgody, co zwykle jest formalnością w wypadku transakcji z krajami sojuszniczymi.

Jak podała DSCA, rząd RP zwrócił się o sprzedaż m.in. 93 rakiet taktycznych Sidewinder AIM-9X-2 Block II, 4 rakiet szkoleniowych CATM-9X-2, 65 rakiet AIM-120C-7, 42 bomb kierowanych Paveway II GBU-49, 200 bomb kierowanych JDM (Joint Direct Attack Munitions), 642 bomb BLU-111, 127 klasycznych bomb Mk82, 9 silników F-100-PW-229, 28 urządzeń do nocnej obserwacji (Night Vision Devices) i tzw. Połączonego Systemu Planowania Misji."

http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/533625,Polska-chce-uzbroic-F16-za-447-mln-dolarow

Analizując listę zakupów, szczególnie jeśli chodzi o zamówienie dużej liczby bomb do ataku na umocnienia naziemne(broń ofensywna, a Polska innej wojny napastniczej, oprócz tej amerykańsko-izraelskiej raczej nie planuje, więc jest raczej mało użyteczna do obrony Polski), to należy wnioskować, że planowany udział Polski w tej wojnie, byłby elementem spłaty roszczeń żydowskich wobec mienia pożydowskiego w Polsce.

Niektórzy obserwatorzy sądzą, że to uzbrojenie nie trafi do Polski, ale bezpośrednio z USA do Izraela(jeśli wojna miałaby wybuchnąć latem, to nie miałoby sensu transportowanie jej do Polski, by potem przerzucać do Izraela.

Oba elementy realizowane są w tajemnicy, bez wiedzy Sejmu i Narodu Polskiego i wbrew jego interesom.

To kolejny akt zdrady tego rządu, obok spraw związanych z tragedią smoleńską.

Brak głosów

Komentarze

Nie wdając się w polemikę z tezami tej ciekawej analizą polityczno-ekonomiczno-militarnej, chciałbym tylko odnieść się krytycznie do jednego z jej końcowych elementów:

"Analizując listę zakupów, szczególnie jeśli chodzi o zamówienie dużej liczby bomb do ataku na umocnienia naziemne(broń ofensywna, a Polska innej wojny napastniczej, oprócz tej amerykańsko-izraelskiej raczej nie planuje, więc jest raczej mało użyteczna do obrony Polski), to należy wnioskować, że planowany udział Polski w tej wojnie, byłby elementem spłaty roszczeń żydowskich wobec mienia pożydowskiego w Polsce."

Otóż bomby lotnicze - z natury rzeczy - są przeznaczone do atakowania celów naziemnych. Niekoniecznie umocnień. Także siły żywej, sprzętu, zapasów i magazynów, etc. potencjalnego przeciwnika, niekoniecznie znajdujących się na pierwszej linii. O tym, czy jest to broń ofensywna, czy defensywna, przesądza jej konkretne zastosowanie. Jeśli bowiem bombardujemy siły agresora, to trudno mówić o ofensywie. Wymieniona w tekście ilość poszczególnych typów uzbrojenia bombowego wskazuje, że jeśli polskie lotnictwo miałoby się zaangażować w jakieś działania o charakterze agresywnym, to zaangażowanie owo miałoby raczej wymiar symboliczny, demonstracyjny. A skoro władze polskie zdecydowały się swojego czasu na zakup F16, to zakupy uzbrojenia przenoszonego przez ten myśliwiec uniwersalny nie są niczym dziwnym. Martwi mnie raczej to, że zakupy uzbrojenia dla F16 dokonywane są tak póżno i w tak ograniczonym zakresie.

Być może cytowany przeze mnie fragment został po prostu nieprecyzyjnie sformułowany.

 

Vote up!
0
Vote down!
0
#252141

Niewykluczone, że Tusk et consortes szykuje się do obrony przed nadciągającymi wojskami przyjaciela Putina, gdyby po wybuchu wojny w Iranie poczuł się zagrożony(że wkroczy do Armenii to już pewne, do Gruzji-prawdopodobne) i jak to już ćwiczyli jego przodkowie w 1939 roku, prewencyjnie próbował zająć pozycje wzdłuż Wisły,do czego Tusk ze względu na Anielę, nie mógłby dopuścić. Tak, tu możesz mieć rację.
Trzeba zawsze zakładać, że politycy działają tylko i wyłącznie dla dobra kraju, a nie dla dobra jakichś tam obcych.
Teoriom spiskowym mówimy stanowcze, nie!
A jeśli fakty mówią o czymś wprost przeciwnym, tym gorzej dla faktów, tak nas uczył niejaki Hegel.

Vote up!
0
Vote down!
0
#252188

Mój komentarz odnosił sie do użytego terminu. A jego interpretacja jest zbyt daleko idąca. Ale to nie moja sprawa. Over&out

Vote up!
0
Vote down!
0
#252199

 

Przeczytałem z wielkim zainterwesowaniem.To wyjaśniałoby wiele spraw,m.inn. zamiecenie pod dywan sprawy Jedwabnego.10 punktów.

"Nie lękajcie się!" J.P.II

Vote up!
0
Vote down!
0

"Nie lękajcie się!" J.P.II

#252192

To wyjaśniałoby wiele spraw,m.inn. zamiecenie pod dywan sprawy Jedwabnego

Vote up!
0
Vote down!
0
#252201

To nie jest ze strony Pani przeoczenie.Ś.p.Pan Prezydent jeszcze jako minister sprawiedliwości uniemożliwił dokładne wyjaśnienie  sprawców i ilości ofiar w Jedwabnem.Informacje o nadzwyczajnie dobrych stosunkach Pana Prezydenta z Judejczykami są mało znane a ten post je przybliża.

"Nie lękajcie się!" J.P.II

Vote up!
0
Vote down!
0

"Nie lękajcie się!" J.P.II

#252204

że "tu jest Polska i obowiązuje polskie prawo!"?
Sama słyszałam w PR1, a był to komentarz do uwag strony żydowskiej na temat ekshumacji, "że prawo żydowskie nie dopuszcza naruszania spokoju zmarłych Żydów"?
Grób otwarto i doliczono się ponad dwustu szkieletów i różnych "dowodów rzeczowych", w tym karabinowych kul.
Pospieszne zakończenie ekshumacji było skutkiem nacisków politycznych.
Minister jest jednak "tylko" ministrem. Rządzi premier.

Może nie wiem wszystkiego...

Vote up!
0
Vote down!
0
#252208

Jasne. Ja też nie wszystko wiem.
Wolę politykę trzciny od powszechnego dawania dupy.

Nienawiść do Prezydenta za dwuletnią próbę bycia Prezydentem Polaków zastanawia.

Vote up!
0
Vote down!
0
#252210

Jako ranny ptaszek zostałem w trybie natychmiastowym katapultowany od komputera,więc odpowiedź dopiero teraz.

Zgadzam się z Pani stwierdzeniem,że decyzja ś.p.Lecha Kaczyńskiego była m.inn.wynikiem nacisków politycznych.Wiemy,czyje to były naciski.

Pan Prezydent był moim prezydentem,z mojego świadomego wyboru.Jest nim do dzisiaj i nie zamierzam się tłumaczyć z mych wątpliwości i wiedzy,jaką posiadam.To,że nie wszystkie Jego poczynania pochwalam,jest wyłącznie kwestią zdolnosci myslenia i analizy,nie chorej nienawiści ,jak to insynuuje kolejny dyskutant.

Kłaniam się Pani,przesyłając link n.t. http://stopsyjonizmowi.wordpress.com/2012/04/02/bnai-brith-i-jej-terrorystyczne-zbrojne-ramienie-o-nazwie-anti-defamation-league-adl/

"Nie lękajcie się!" J.P.II

Vote up!
0
Vote down!
0

"Nie lękajcie się!" J.P.II

#252286

"4. NDz. z 25 września 2007 roku przynosi Posłanie prezydenta L. Kaczyńskiego do członków żydowskiej loży B’nai B’rith w Polsce. I. Polityka śp. Prezydenta L. Kaczyńskiego i PIS-u wobec Izraela i diaspory żydowskiej na świecie i w Polsce

http://www.bnaibrith.org/magazines/2007WinterBBM..."

W przedstawionym linku nie znalazłem odnośnika do "przesłania Lecha Kaczyńskiego". Jest tam nazwisko pani Junczyk-Ziomieckiej, natomiast zasoby internetowe: http://www.bnaibrith.org/search_results.cfm
nie posiadają takiego artykułu.

Cytowany fragment opisywanej historii można znaleźć tutaj:

http://issuu.com/vivianhayward/docs/winter07

Nie zgadzam się z łączeniem tych faktów w jedną całość, ale każdy ma prawo do wyciągania swoich własnych wniosków.

Pozdrawiam.

**********
Niepoprawni: "pro publico bono".

Vote up!
0
Vote down!
0

Pozdrawiam
**********
Niepoprawni: "pro publico bono".

#252229

Ten fragment historii wraz z listem ,odczytanym przez panią Juńczyk-Ziomecką ,jest tutaj http://stopsyjonizmowi.wordpress.com/2012/04/02/bnai-brith-i-jej-terrorystyczne-zbrojne-ramienie-o-nazwie-anti-defamation-league-adl/ .Czy to była "samowolka" urzędniczki Kancelarii Prezydenta RP?

Też pozdrawiam.

"Nie lękajcie się!" J.P.II

Vote up!
0
Vote down!
0

"Nie lękajcie się!" J.P.II

#252291

Cytuję: "Ta pospieszna akcja prywatyzacji szpitali, może być elementem planu, który ma być spełnieniem żądań żydowskich(restytucja mienia żydowskiego, które organizacje "przemysłu Holokaustu" określiły na wartość ok.65 mld$)."

Szczerze mówiąc nie wiem co ma piernik do wiatraka. Ogólny trend lichwiarski nie musi mieć związku z roszczeniami żydowskimi. Po prostu cywilizacja zachodnia zaadaptowała wiele elementów lichwy, a prywatyzacja szpitali to jeden z tych elementów. Czy mam rozumieć, że w szpitalach zostaną założone synagogi?

Tekst niestety marny. Przypomina ostatni lapsus na stronie wpolityce.pl gdzie w tytule czytamy, że Dworak "najprawdopodobniej kłamie" (http://wpolityce.pl/wydarzenia/27961-dworak-najprawdopodobniej-klamie-mowiac-o-tym-ze-wysylal-kolejne-listy-z-zapytaniami-do-fundacji-lux-veritatis). Język polski zniesie różne łamańce, ale zbitka "najprawdopodobniej kłamie" jest po prostu idiotyczna. Takoż i tutaj łączenie prywatyzacji szpitali z roszczeniami żydowskimi to mącenie w głowach.

alchymista
===
Obywatel, który wybiera królów i obala tyranów
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart

Vote up!
0
Vote down!
0
#252256

Trudno, jedni potrafią czytać między w wierszami, inni wolą być ludźmi dobrej woli, którzy popierają zło, święcie wierząc, że popierają dobro. Wolny wybór, masz do niego prawo, tak samo jak ja do swojego.
Ty jak widzę, wierzysz tylko w to, co oficjalnie Ci przekaże władza za pośrednictwem usłużnych mediów.
Ja oceniam i wyciągam wnioski "po owocach", kierując się poszlakami jako przesłankami do analizy.
Nie podajesz argumentów, więc dyskusja z Tobą nie może być efektywna.
Ja posługuję się np. w sprawie prywatyzacji szpitali w kontekście restytucji mienia żydowskiego takim ciągiem poszlak:
-loża żydowska reaktywowana w Polsce, domaga się od rządu RP realizacji roszczeń(i załatwienia sprawy z RM i TV Trwam)
-rząd jedzie do Izraela i rozmawia o sprawach wojskowych i o SŁUŻBIE ZDROWIA(podpisuje umowy o współpracy)
- rząd wnosi projekty ustaw zdrowotnych(które wprowadzają mechanizm prywatyzacyjny) do Sejmu i sejm uchwala ustawy
- premier Tusk wydaje tajne rozporządzenie dla wojewodów, na temat zwrotu mienia pożydowskiego(lub rekompensaty w naturze)
Sprawa jest w toku, o czym świadczy interwencja posła Piechy

Z takiego ciągu wyciągam wniosek o związkach prywatyzacji szpitali z żądaniami żydowskimi.

Na przyszłość radzę byś podawał argumenty, a nie używał sloganów(bo tak ci się wydaje).
Nie masz argumentów, nie podejmuj dyskusji.
Na blogu nie będę Cię uczył zasad analizy i formułowania wynikających z niej wniosków, tego trzeba się uczyć w szkołach.

Vote up!
0
Vote down!
0
#252304

Trudno, jedni potrafią czytać między w wierszami, inni wolą być ludźmi dobrej woli, którzy popierają zło, święcie wierząc, że popierają dobro. Wolny wybór, masz do niego prawo, tak samo jak ja do swojego.
Ty jak widzę, wierzysz tylko w to, co oficjalnie Ci przekaże władza za pośrednictwem usłużnych mediów.
Ja oceniam i wyciągam wnioski "po owocach", kierując się poszlakami jako przesłankami do analizy.
Nie podajesz argumentów, więc dyskusja z Tobą nie może być efektywna.
Ja posługuję się np. w sprawie prywatyzacji szpitali w kontekście restytucji mienia żydowskiego takim ciągiem poszlak:
-loża żydowska reaktywowana w Polsce, domaga się od rządu RP realizacji roszczeń(i załatwienia sprawy z RM i TV Trwam)
-rząd jedzie do Izraela i rozmawia o sprawach wojskowych i o SŁUŻBIE ZDROWIA(podpisuje umowy o współpracy)
- rząd wnosi projekty ustaw zdrowotnych(które wprowadzają mechanizm prywatyzacyjny) do Sejmu i sejm uchwala ustawy
- premier Tusk wydaje tajne rozporządzenie dla wojewodów, na temat zwrotu mienia pożydowskiego(lub rekompensaty w naturze)
Sprawa jest w toku, o czym świadczy interwencja posła Piechy

Z takiego ciągu wyciągam wniosek o związkach prywatyzacji szpitali z żądaniami żydowskimi.

Na przyszłość radzę byś podawał argumenty, a nie używał sloganów(bo tak ci się wydaje).
Nie masz argumentów, nie podejmuj dyskusji.
Na blogu nie będę Cię uczył zasad analizy i formułowania wynikających z niej wniosków, tego trzeba się uczyć w szkołach.

Vote up!
0
Vote down!
0
#252305

W Polsce to my, "Niepoprawni", staliśmy się diasporą polskości...A żydzi dominują i dominują!...

Vote up!
0
Vote down!
0
#252301