Czas na emeryturę, Panie Jarosławie Kaczyński!
Łapię się za głowę, gdy czytam to, co czyni Jarosław Kaczyński.
To działanie na korzyść Rosji i jej polityki w ramach resetu z USA.
Błogosławieństwo USA dla projektu Putina, budowy Unii Eurazjatyckiej wespół z Niemcami i Francją, jest dla uważnego obserwatora oczywistą oczywistością.
Celem Rosji Putina w grze na szczytach polityki światowej, jest odbudowa pozycji Rosji po okresie "największej tragedii XX wieku, jaką był rozpad ZSRR" i powrót do pozycji supermocarstwa podobnego do okresu "zimnej wojny".
Kwestie sporne dotyczą tylko zakresu terytorialnego strefy wpływów(stref bezpieczeństwa) NATO i Rosji.
Temat ten jest obecnie najgorętszym tematem w stosunkach USA-Rosja. Temu problemowi poświęcona jest konferencja bezpieczeństwa w Moskwie.Temu będzie poświęcony szczyt NATO w Chicago w przyszłym miesiącu.
Ellen Tauscher (amerykańska podsekretarz stanu do spraw kontroli zbrojeń), przyleciała do Moskwy na dwudniową konferencję, poświęconą systemom obrony przeciwrakietowej.
Powiedziała ona, że Stany Zjednoczone są gotowe dać Rosji gwarancje bezpieczeństwa w związku z budową w Europie tarczy antyrakietowej.
Jeśli takie gwarancje Rosja uzyska od USA, to będzie oznaczać, że USA są gotowe przystać na taki podział stref bezpieczeństwa w Europie, jaki postuluje Rosja.
W związku z tym, prawdziwy polityk, za którego uważać się chce J.Kaczyński, powinien wiedzieć, że osiągnięcie przez Rosję zakładanego celu, powrotu do roli supermocarstwa globalnego, siedzącego przy stole z USA, a w nieodległym czasie i z Chinami, wymaga tego, by Ukraina była w rosyjskiej strefie wpływów i Rosja tej sprawy nie odpuści.
Przyłączanie się J.Kaczyńskiego do bojkotu Euro 2012 na Ukrainie, forsowanego przez Niemcy, jest de facto popieraniem Rosji(wpychaniem Ukrainy w ręce Rosji). Niemcy, "strategiczny sojusznik" Rosji w projekcie budowy Unii Eurazjatyckiej od Atlantyku po Pacyfik, pod przywództwem Rosji i Niemiec, zapewne już dawno uzgodniły swe strefy wpływów w Europie Środkowo-Wschodniej i zgodziły się(bo tak to wynika z logiki geopolitycznej rozpatrywanej z długiej perspektywy czasowej), że Ukraina będzie w strefie rosyjskiej.
Niemcy , stręcząc Europie bojkot ME na Ukrainie, działają w interesie swego "strategicznego partnera", ale przeciw interesowi Polski rozumianemu tak, jak to rozumiał brat J.Kaczyńskiego,śp. Prezydent L. Kaczyński i realizował prowadząc swoją politykę wschodnią(Ukraina poza rosyjską strefą wpływów, w sojuszu państw Europy Środkowo - wschodniej, z Polską jako liderem.
Ta polityka była sprzeczna z interesami Rosji i Niemiec i dlatego musiał zginąć.
Szkoda, że Jego Brat tego nie pojmuje, albo ktoś nim manipuluje.
Podobnie było w przeszłości, gdy w aferze z pandemią świńskiej grypy popierał grandziarzy z WHO, którzy wespół z koncernami farmaceutycznymi rabowały kraje Zachodu, wpychając im za grube miliardy dolarów szczepionki na nieistniejącą pandemię świńskiej grypy, zadeklarowanej przez przestępców z WHO.
W przeszłości pokazał również jak mylne ma wyobrażenie na temat intencji USA, NATO i UE(Niemcy, Francja) w sprawie tragedii smoleńskiej.
Deklarował i deklaruje ciągle wiarę w dobre intencje tych "sojuszników", choć prawie gołym okiem widać, że byli oni w spisku z Rosją i rządem polskim, którego efektem był zamach smoleński.
Odrzucenie wniosku w tej sprawie w PE nic go nie nauczyło, podobnie jak losy projektu rezolucji senatora Kinga złożonego w Kongresie USA.
W czasie kryzysu libijskiego nakłaniał rząd Tuska, by Polska wzięła udział w wojnie przeciwko Libii.
Nie pojmował tego, dlaczego Tusk nie przyłączył się do Francji, UK, Włoch w interwencji w Libii.
Tusk nie przyłączył się Panie Jarosławie Kaczyński, dlatego, że nie było to w interesie Niemiec(Niemcy nie wzięły udziału w interwencji w Libii), a Tuska rolą jest realizacja interesów Niemiec!!!!!!!!
Jarosławie Kaczyński, pora na emeryturę, Pan już nie rozumie geopolityki XXI wieku, albo działa ubezwłasnowolniony przez całe "kretowisko", by nawiązać do opinii Pani dr B. Fedyszak-Radziejowskiej.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 12909 odsłon
Komentarze
Re: Czas na emeryturę, Panie Jarosławie Kaczyński!
3 Maja, 2012 - 22:17
Popieram - 10pkt.
someone
Re: Re: Czas na emeryturę, Panie Jarosławie Kaczyński!
3 Maja, 2012 - 22:29
Ciekawy wpis,a komentarzy zadnych;)Trzeba przyznac jednak,ze JK zrobil duzy blad,zabierajac glos w tej sprawie.
Powinien czekac cierpliwie do Euro i dalej organizowac sie na demonstracje.Przypuszczac mozna,ze wsrod siebie ma wielu doradcow/kretow.
someone
Z pewnością faktem jest,
3 Maja, 2012 - 22:29
że Rosja stara się za wszelką cenę osiągnąć pozycję supermocarstwa i robi wszystko aby aby cel ten stał się rzeczywistością. Potrafi grać ostro, twardo, va bank i jak do tej pory udaje się jej uzyskiwać to, co zamierzała. Tak było z tarczą w Polsce. Czy Rosja chce konkurować z NATO, dyskutowałabym. Ma przecież w NATO swojego stałego obserwatora i doskonale wie, co w trawie piszczy. Poza tym strefy wpływów zostały szczegółowo opracowane przez członków NWO i Polska znajduje się w rosyjskiej strefie wpływów. Może dlatego uzyskiwanie od Zachodu przez Rosję żądań takich a nie innych jest dla niej dość łatwe a PE odrzucił wniosek w sprawie smoleńskiej. Ale o tych sprawach powinien wiedzieć każdy szanujący się polski polityk, też fakt. Opieranie się na krecich podszeptach nie może prowadzić do zwycięstwa.
Szpilka
Talmudyczna miara wartości stosowana przez PIS to:
3 Maja, 2012 - 22:50
jedna żydówka >> 80 000 000 Ukraińców
Szczęść Boże wszystkim PISowcom
P.S. Tak nawiasem, to nie słyszałem, aby sugerowano jakieś uchybienia Sądowi orzekającemu w sprawie Tymoszenko.
panMarek
Racja,
3 Maja, 2012 - 22:56
popieram propozycję 35stanu. Panu Kaczyńskiemu za często zdarzają się takie "wyskoki" po których nie wiadomo o co chodzi.
lupo
Kaczyński ma czas...do 67 roku życia:)
3 Maja, 2012 - 23:02
Ukraina siedzi w rosyjskiej sieci i wcale nie narzeka. Na przykładzie Polski zobaczyła czym się kończy kapitalizm w wersji proponowanej.
Kozacy to naród wolnych ludzi. Nie bez znaczenia jest fakt, że to właśnie oni ustrzegli ostatnio cerkiew w Moskwie przed zbezczeszczeniem przez przeciwników Putina.
Wniosek z tego płynie taki, że obiecano im tę wolność.
Ukrainie nie opłaca się przyłączenie do Unii, bo zostałaby bez skarpetek. W ślad za przymierzem poszłyby nakazy sądowe, pozwy, rozliczenia, odszkodowania.
Ukraińcy dobrze wiedzą, co mają na swoim sumieniu...
taaaa.. Kozacy to naród wolnych ludzi
5 Maja, 2012 - 14:24
Takich bredni to słuchać hadko. Ukraińscy Kozacy to chyba jedyny naród, który dobrowolnie poddał się carowi rosyjskiemu. Jeszcze sami się prosili, by ich przyłączyć do carskiej despotii przyczyniając się tym do upadku Rzeczypospolitej. Sami leźli pod rosyjski knut, a jak dostali od Rzplitej Księstwo Ruskie w ugodzie hadziackiej to zaczęli się między sobą rżnąć - o to kto ma być hetmanem. Dla Ukraińców bohaterem jest Chmielnicki, który poddał Ukrainę Rosji - zresztą z raczej niskich pobudek
- a nie Wyhowski, który chciał wolnego Księstwa Ruskiego w Rzeczypospolitej. Niestety dla Kozaków zawsze ważniejsze było riezat' Lachiw niż tworzyć wolne państwo ukraińskie - co jest możliwe tylko w sojuszu z Polską. Ciekawe kto tym razem im obiecał wolność - Putin? Efekt będzie taki sam jak z obietnicami kolejnych carów - tak białych jak i czerwonych. Samemu pchać się w ręce czekistów to trzeba być idiotą. Polska ma wybór na Ukrainie jak między dżumą a cholerą - z jednej strony postkomuniści o sowieckiej mentalności, z drugiej nacjonaliści, dla których głownym wrogiem są Lachy. Zamiast myślących elit politycznych są tam posowieccy oligarchowie i popłuczyny banderowców. Przymykanie oczu przez śp. prezydenta Kaczyńskiego na ekscesy banderowców nic nie dało. Więc nie ma co przymykać oczu na ekscesy postsowieckich oligarchów stojących za Janukowyczem.
oszołom z Ciemnogrodu
oszołom z Ciemnogrodu
KUMATY....
3 Maja, 2012 - 23:03
JAKI TY kumaty JESTES 35stan.
SENATORSKA GLOWA, JAKBY POWIEDZIAL PAN ZAGLOBA
WSIO ZNAJESZ.
SIE MARNUJESZ TUTAJ NA NIEPOPRAWNYCH.
I JAKIE "DOBRE" RADY DAJESZ.
POD ZYRANDOLEM MOZE MIEJSCE TWE ?
w duet...
szanowny Poeto,na "Dobre Rady "dobra jest Jedynka
4 Maja, 2012 - 11:46
gość z drogi strach pomyśleć,jak takie :dobre rady"dawane są od lat ...
i TO ZA DARMO :(
ja ich nigdy nie kuPOwałam i nie kupuję....
gość z drogi
Znalazłbym wielu innych do wysyłania ich na emeryturę
3 Maja, 2012 - 23:04
Jak ktoś gra w szachy nie przewidując wielu ruchów wprzód, to marny z niego szachista!
Nie uwielbiam tego publicysty, ale Piotr Zaremba słusznie stwierdził o stanowisku JK:
"Spodziewano się po nim czegoś całkiem odwrotnego. A tu nagle wychodzi na bardziej europejskiego niż Tusk. To naturalnie korzyść w politycznej rozgrywce".
i dalej:
"Można wybierać między solidnie umotywowanymi przesłankami za lub przeciw stanowisku Kaczyńskiego. Mnie przesłanki "za" wydają się mocniejsze, kieruję się zaś na dokładkę racjami moralnymi. Wolę być za prawidłowym odruchem - czy rzeczywiście będziemy się bawić dobrze w towarzystwie brutalnych stupajek nie próbując im stworzyć choć minimalnego kłopotu?"
warto przeczytać o tych "za" i "przeciw"
http://wpolityce.pl/dzienniki/jeden-taki/27833-piotr-zaremba-trzy-racje-i-trzy-pulapki-bojkotu-ukrainy-w-tej-sprawie-jestem-jednak-za-jaroslawem-kaczynskim
**********************************
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
[ts@amsint.pl]
********************************** Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Re: Czas na emeryturę, Panie Jarosławie Kaczyński!
3 Maja, 2012 - 23:13
Prawda, cała prawda.
Ciągle mam w pamięci sprawę Fundacji Batorego (sterowana przez Masonerię) - do, której to często Śp
Prezydent L. Kaczyński udawał się wygłaszać referaty i bardzo liczył się z jej opinią.
Po drugie: ŚP Prezydent podpisał list do loży masońskiej B'nai B'rith reaktywowanej w Polsce. Podobno sterowała tym szara eminencja z pałacu prezydenckiego, ale panie i panowie człowiek inteligentny i rozumny, a taki był Pan Prezydent musiał wiedzieć co i do kogo podpisuje.
Smutne ale prawdziwe fakty mogą wyglądać tak, że obaj Panowie wiedzieli wówczas do kogo trzeba się kierować aby uzyskać aprobatę i ewentualną pomoc w walce o władzę w Polsce.
Masoneria ma ogromne wpływy i czuwa nad biegiem wydarzeń na świecie (ktokolwiek pociąga za sznurki na samej górze..) i Pan Jarosław zdaje się, że rozumie to.
Chciałbym się mylić.
Re: Re: Czas na emeryturę, Panie Jarosławie Kaczyński!
3 Maja, 2012 - 23:23
Z prawa i z lewa - bić w gębę i robić gębę - to widać i słychać u niektórych "referentów"... To są trolle panowie, czy nasłani agenci pewnych służb ?
A MY TU PRYWATNIE.
4 Maja, 2012 - 02:46
Sluzba nie druzba Gabrielo.
Niepoprawni jak rentgen
Klik i wszystko jasne. ( zwykle bardzo ciemne )
Pozdrawiam z daleka
AUTOROWI CZAS WYBRAĆ SIĘ NA EMERUTURĘ
3 Maja, 2012 - 23:18
Aleksander Szumanski
Jarosław Kaczyński wybitny polityk, dążący do odrodzenia Polski ma własne zdanie proszę Pana, czy to się Panu podoba, czy też nie. Dość już zamieszania w drodze ku wolności Panie
35stan!!!
Z poważaniem
Aleksander Szumański
Aleksander Szumanski
Może coś merytorycznie Panie A.S.?
4 Maja, 2012 - 16:23
To, że J.Kaczyński ma własne zdanie, tego jestem pewien,ale ma też doradców, jak każdy polityk, a doradcy bywają różni.
Chciałbym wiedzieć, kto mu doradzał, gdy desygnował na szefa MON-u R. Sikorskiego("Były Prezydent L.Kaczyński" i specjalistę od "dorzynania watahy"), na którym poznał się dopiero w 2007 roku,a który w tragedii smoleńskiej odgrywał rolę spinacza władz Rosji, Polski i ambasady polskiej w Moskwie?
na początku też tak pomyślałem..
3 Maja, 2012 - 23:22
Teraz już wiem, że Kaczyński postąpił słusznie. Dla Polski najważniejsza jest sprawa wymiany obecnego rządu na Ukrainie, na bardziej proeuropejski. Ten rząd nie chce iść w stronę UE, bardziej go ciągnie do Rosji. Janukowycz nie mówi nawet po ukraińsku.
Kaczyński poparł jedynie bojkot w wykonaniu polityków z UE, nic nie mówił o nierozgrywaniu meczów na Ukrainie.
Mecze będą więc rozegrane, ale na widowni nie będzie polityków z UE. Dla zwykłych Ukraińców nie będzie to miało żadnego znaczenia, bo ich interesuje piłka, nie politycy.
ixi band
ixi band
4 Maja, 2012 - 00:17
[quote=ixi band]Teraz już wiem, że Kaczyński postąpił słusznie. Dla Polski najważniejsza jest sprawa wymiany obecnego rządu na Ukrainie, na bardziej proeuropejski. Ten rząd nie chce iść w stronę UE, bardziej go ciągnie do Rosji. Janukowycz nie mówi nawet po ukraińsku.[/quote]
To jest, wydawałoby się, takie minimum logiki, ale niestety nie dla wszystkich dostępne.
W tekście jeszcze brakuje ubolewania nad tym, że Kaczyński popsuje "wielkie narodowe święto jakim jest Euro 2012".
Nie to co Donald Donaldowicz - ten już zapewne ma i czapeczkę i szaliczek i inne gadżety prawdziwego kibica.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
dno
4 Maja, 2012 - 00:20
Kara dla Julki wydaje się mieć podstawy analogiczne do tych, jakie ponieśli inni prominentni n.p. Rosjanie, a za bardzo "urośli", za bardzo zaczęli "rzucać" się w oczy.... Zapomnieli kto "rozdaje" kasę...Co by nie mówić o "szachistach"...to piękne zagranie ukarać kogoś za to, że pracuje na ich korzyść rękami jego narodu....A potem proponować leczenie, o tak na wszelki wypadek...Co do poparcia bojkotu przez P. Prezesa...Julka stanęła przed Sądem, została skazana, nikt nie neguje zasadności wyroku...To o co chodzi? Promocja współpracowników "szachistów" ale krnąbrnych lub zbyt chciwych? Poza tym to ingerencja w byt niepodległego państwa....Proponuje wysłuchanie prologu do "ogniem i mieczem"...w jakich okolicznościach "szachiści" zawsze, na przestrzeni dziejów, rośli w siłe....
Wszystko fajnie ale jedna rzecz się chyba nie zgadza
4 Maja, 2012 - 00:39
skoro
"Tuska rolą jest realizacja interesów Niemiec"
to dlaczego DT nie przyłączył się do bojkotu który wymyślili jego kumple z Niemiec i UE?
Po pierwsze: Tusk jako szef rządu kraju współorganizatora Euro nie może takich bojkotów robić, bo to jakby bojkotował sam siebie trochę.
Po drugie: Tusk nie może się zgadzać J. Kaczyńskim.
Sytuacja DT jest skomplikowana, nie może przyłączyć się do swoich kolesi bo by stanął tam gdzie stoi Kaczyński i jeszcze musiałby potem świecić oczami na Ukrainie.
A w ogóle skąd wiecie jak taki bojkot w dłuższej perspektywie zadziała? Czy w ogóle zadziała?
Ta całą gełopolityka jest bardziej złożona niż płaska.
Remek.
"Pieniądz jest nerwem wojny"
Remek
ooone: Nie podzielam i nie
4 Maja, 2012 - 04:37
ooone:
Nie podzielam i nie lubie tonu wiekszosci wypowiedzi. Pan prezes jest przeciez po naszej stronie, a przez dokonania sw. pamieci brata i jego szokujaca smierc stal sie czlowiekiem - symbolem.
Proponuje krytyke i pretensje ujmowac w forme supliki.
Sercem jestem z Panem, Panie Prezesie.
ooone
Jedynkę masz ode mnie autorze
4 Maja, 2012 - 05:08
gość z drogi
i dalej łap sie za głowę,a dlaczego ?
bo nic nie rozumiesz z otaczającego Cię świata...
Tytanic tonie,a orkiestra gra do konca....jak zajdziesz się w wodzie ,tonąc,moze zrozumiesz
jedynka
gość z drogi
No toś się wysiłił
4 Maja, 2012 - 16:13
Może z tego wysiłku włosy ci wypadły z tej przesilonej głowy?
Normalny bloger stara się używać jakichś argumentów(mniej lub bardziej trafnych), a Ty nadąłeś się i....wystękałeś jakiś "bo nic nie rozumiesz..."
A co można zrozumieć z twoich stękań? Nic, zero, nul!
co za palanty
4 Maja, 2012 - 07:31
Niestety, tego samobója obronić się nie da. Właśnie teraz należało przybliżyć Ukrainę do Polski. Właśnie teraz, gdy realizowana przez europejskie sowiety nagonka na ten kraj nabiera szybkości. Tak jak kiedyś ś.p. Lech Kaczyński stanął przy Gruzji. To teraz należało pokazać narodowi ukraińskiemu gdzie ma przyjaznych sobie ludzi. Janukowycz to nie Ukraina, tak jak Tusk to nie Polska. To przypadkowi ludzie. Ich już nie będzie, a po bojkocie pozostanie złe wspomnienie. Gdy zmieni się rząd, jak budować dobre stosunki z sąsiadem? Zna pan odpowiedź, panie Hoffman?
Dołączam drugą....
4 Maja, 2012 - 07:34
żeby się biedak, nie męczył z tonięciem....
Doskonały tekst...
4 Maja, 2012 - 08:37
... sam się zastanawiałem czy nie napisać podobnego. Niestety cała prawda jest taka, że Kaczyński już się całkowicie pogubił. Wspieranie bojkotu na Ukrainie i nawoływanie by w razie czego przenieść ukraińską cześć mistrzostw do innego kraj, jest strzelaniem sobie w kolano w stopę i cholera wie w co jeszcze.
Jeśli Kaczyński nie widzi że popieranie bojkotu Ukrainy to wpychanie jej jeszcze mocniej w łapy Rosji, to znaczy że nic nie rozumie.
A najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to, że Kaczyński zrobił coś co dokładnie rządy zachodnie robiły w stosunku do jego rządów. Siedząc gdzieś tam za zachodnimi granicami i nie znając rzeczywistych uwarunkowań mówili jaki ten rząd w Polsce niedobry. A Kaczyński co robi?? Skąd wiadomo ze Tymoszenko rzeczywiście nie przekręciła tej umowy?? Skąd wiadomo ze jest czysta i nie powinna odbywać kary, a korzysta jedynie ze swojego statusu gwiazdy Pomarańczowej rewolucji??
Dlatego jak usłyszałem o tym liście wzywającym do bojkotu to stwierdziłem że to już naprawdę koniec. Nie da się popierać partii, która jest tak do bólu nieprzewidywalna.
A najlepsze co mogło byt teraz PiS spotkać to nie odsunięcie Kaczyńskiego, ale odsunięcie Hoffmana od jego ucha.
bartgor, 4 maj, 2012 - 08:37
4 Maja, 2012 - 16:38
"....ale odsunięcie Hoffmana od jego ucha."
Też to przecież sugerowałem, by to kretowisko wokół Prezesa, trochę przetrzepać(Hoffman- ten od ciągnięcia PIS-u w stronę SLD?)
żeby biedak ,nie męczył sie.... :)
4 Maja, 2012 - 11:31
gość z drogi
ale ktoś własnie rzucił mu kamizelkę ratunkową
serd pozdr :)
gość z drogi
Ty się chłopie lepiej
4 Maja, 2012 - 08:48
Ty się chłopie lepiej złap za głowę z innych powodów:
1. Korupcja
2.zadłużenie itd itd itd
A te dywagacje z Czerskiej to my znamy , Kaczyński be za i za przeciw . Tusk jest za Niemcami jak twierdzisz. Niemcy są za Rosją .Wniosek Tusk jest za Rosją . Kaczyński jest przeciw Tuskowi, Tusk jest jw za Niemcami (Rosją) Wniosek Kaczyński jest za Rosją. Iście wyborcze wnioskowanie. Nie dziwię się, że JK podejmuje decyzje, niezgodne z Twoimi oczekiwaniami. Mieliśmy prezydenta , który był za ,a nawet przeciw, i niech to się nie powtarza. Dlatego zagłosuje na JK.
Pozdrawiam i łapię się za głowę
re korupcji za czasów rządów,bardziej nierządu,ostatnich lat
4 Maja, 2012 - 11:40
gość z drogi
zacznijmy od dróg ,
Euro za "chwilę" a my z naszymi drogami gdzie ?
Kto zarobił na Euro ? i jeszcze te dzikie przetargi dla swoich ,o kolei
nawet nie wspominam,bo wstyd...
re długu zastanawiam się jaki jest NAPRAWDĘ,ile poukrywali ci od kreatywnej księgowości,ale i tak
wszystko się wyleje PO "igrzyskach"gdy chleba zabraknie dla tłumu
czy wtedy też bedzie winien Prezes Kaczyński ?
jak znam życie i tych z okolic czerskiej,TAK,
niezmiennie głosuję na J.K
tak jak głosowałam na mojego Prezydenta Profesora Lecha Kaczyńskiego
wiec łap się za głowę i to mocno....
Jedynka uzasadniona i nie anonimowa
gość z drogi
Chłopie
4 Maja, 2012 - 16:28
te łamigłówki: kto z kim i po co , nie są dla ciebie. Plączesz się i nie potrafisz wyartykułować swych poglądów.
Chłopie
4 Maja, 2012 - 16:28
te łamigłówki: kto z kim i po co , nie są dla ciebie. Plączesz się i nie potrafisz wyartykułować swych poglądów.
Chłopie 2
5 Maja, 2012 - 21:30
Jakie jest stanowisko Rosji w sprawie bojkotu na Ukrainie? Skoro stanowisko Kaczyńskiego jest prorosyjskie jak piszesz, to Rosji jest takie samo? Czy może Rosja też strzela sobie samobója.
Politologiem nie jestem. Lubię logikę i łamigłówki nie tylko słowne. Z poważaniem
Macie prawo milczeć
4 Maja, 2012 - 09:02
Jarosław Kaczyński to wybitny polityk a wy nic nie rozumiecie i jesteście trollami i desantem z Czerskiej...
Na takie argumenty to juz tylko ręce opadają..
Niedługo sięgniemy poziomu nieomylności idola jak w Korei..
Nie rozumiem motywów tego posunięcia
4 Maja, 2012 - 11:53
Jeżeli chodziło o utrudnienie pozycji Tuska, to cena za to zbyt wysoka.
Chciałbym zwrócić jeszcze uwagę tym, którzy popierają bojkot ME na Ukrainie, że dla Niemców i innych nawołujacych do bojkotu będzie bardzo wygodne móc nie jechać do Kijowa "ze szlachetnych pobudek" i nie musieć tam niczego mówić. Bo gdyby tam pojechali, to przecież musieliby coś tam powiedzieć, co myślą o tym, co się tam dzieje. A w konsekwencji powinni też coś mówić, co się dzieje w Rosji i innych miejscach. Bo sprawa Tymoszenko jakoś przypomina sprawę Chodorkowskiego. A tym już by się narazili Putinowi. Nie jadąc do Kijowa mają problem z głowy.
Zobaczymy, czy ci "sprawiedliwi" będą także nawoływać do bojkotu Olimiady w Soczi. Osobiście bardzo wątpię.
nie rozumiem,że można nie zrozumieć....
4 Maja, 2012 - 12:18
gość z drogi
przypomina mi się sytuacja z przed lat ,gdy Moskwa wykorzystując czas "igrzysk"
napadła na Gruzję i głosy oburzenia na reakcję Naszego Prezydenta
Profesora Lecha Kaczyńskiego,ileż krytyki wylało się na polskich forach,ileż oskarżeń i zwątpień...moze nie ten sam kaliber,ale coś koło tego...dzisiaj się dzieje
niezrozumienie ,czy zła "aura"?
gość z drogi
Świetna paralela
4 Maja, 2012 - 16:32
Wymyślili sobie (Niemcy i ich partia w UE) bojkot, by mieć pretekst do absencji na Euro na Ukrainie, podobnie jak podczas pogrzebu Pary Prezydenckiej pretekstem był pył wulkaniczny(kto chciał to przybył, pomimo pyłu)
czasem i czas idzie w las
4 Maja, 2012 - 16:29
Niemcy straszą Ukrainę,
Ukraina straszy Niemca.
Tusk zaś biega między nimi,
Krzycząc! - Jarek to "odmieńca".
Na trybunie siedzi Rosja,
Smatrit z góry na - matrosa,
Klaszcząc w dłonie i dziękuje,
Że Tusk dla niej tu pracuje.
Proponuje Julię - leczyć,
Jankowicza? - zabezpieczyć,
Który w Zachód wciąż nie wierzy
I bliżej mu do - "Macierzy".
Donald został na boisku,
/powiem więcej - lodowisku/,
W którą stronę będzie "bieżał",
Nie da rady - będzie leżał.
Mój czcigodny - autorze,
/niech logika dopomoże/,
To Kaczyński jest na trawie
I to mój głos w tejże "sprawie".
Pozdrawiam
komar
@Komar: "Niemcy straszą Ukrainę
4 Maja, 2012 - 16:36
gość z drogi
Ukraina straszy Niemca/.../ na trybunie siedzi Rosja..."
ukłony za wiersz :)
gość z drogi
TO BYLO POKEROWE ZAGRANIE!!
5 Maja, 2012 - 17:21
marcopolo
PANIE PREMIERZE J.KACZYNSKI ,PANU NIE CZAS NA EMERYTURE,!!Czas na przejecie wladzy w Polsce!! PANIE I PANOWIE ,kiedy ogloszono apel J.Kaczynskiego,aby rzad polski oglosil bojkot wobec Ukrainy-WSZYSTKIE stacje TV w Polsce zaczely walic w J.K jak w beben,a, ze to i owo i NAGLE! ...........CISZA,!okazuje sie ,ze Komisarz Unijny J.Lewandowski z PO -ten od kasy i jeszcze jeden z PO ,tez Unijny poparli wszystkich WIELKICH KOMISARZY Unii i samego KOMISARZA KC UNii -Barozo w bojkocie Ukrainy,nastapila cisza ,przestano walic J.Kaczyskiego,bo nie wypada" walic"wladzy Unii Europejskiej,bo moze to sie odbic rykoszetem i wtedy BUL GLEWY nastapi,albo jeszcze cos gorszego!! Ten apel pokazal jaka jest jednosc w Unii i .........w PO! UWAZAM ,ze w kazdej Konstytucji ,kazdego panstwa winien byc Art. o dpowiedzialnosci KARNEJ,FINANSOWEJ i MORALNAJ za kazde przestepstwa na szkode danego panstwa! ludzi pelniacych wazne funkcje w Panstwie od gminy do Prezydenta !!Ciekawostka tego procesu i wyroku Tymoszenko jest zarzut podpisania zlej umowy gazowej na szkode Ukrainy z ROSJA i tu juz dostaje sie "krecka" w glowie !!Prezydent Janukowycz (prorosyjski )organizuje proces J.Tymoszenko,ze podpisala cos tam zlego z jego centralnym Szefostwem ,ale mysle ,ze jemu chodzilo o upokorzenie J.TYMOSZENKO za wszystko czego doznal od niej i Ulraincow w czasie kiedy staral sie o wladze! I ,to mu sie udalo,ale nie przewidzial reakcji UE,ktora on jak widac ma w "wielkim powazaniu"-majac Tak WIELKICH za plecami!!A, PILKA jest okragla i bramki sa dwie -w POLSCE i na UKRAINIE -KIBICE BEDA MIELI SWOJE UDANE IGRZYSKA i dudki tyz beda ,tylko trzeba pilnowac ,zeby "ryzy" nie wywiozl do BRUKSELI !HEJ!
marcopolo
To było pokerowe zagranie :)
5 Maja, 2012 - 20:53
gość z drogi
ale niektórzy nigdy tego nie zrozumieją,bo tvn/ em żyją....
dla nich dzisiejsza Pełnia Księżyca,to też wina prezesa Kaczyńskiego...
czy coś powie,czy nie powie
i tak będzie winien
re ich lewandowskiego,wpadka na całej linii platformianych
niezmienna Jedynka dla Autora,za dzisiejsza pełnie Księżyca,bo i o tym zapomniał
gość z drogi
1. Jedynkę zawsze
5 Maja, 2012 - 22:00
1.
Jedynkę zawsze podpisuję.
Idiotyczna nagonka z idiotycznymi tezami.
Nie wiem tylko czy to aktywiści Polszewi atakują, czy Solidarnej.
Trzeba jeszcze mieć odwagę aby się określić.
germario
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
germario
POLSKOŚĆ to NORMALNOŚĆ !!!
Jedynkę zawsze
6 Maja, 2012 - 12:39
gość z drogi
podobnie jak i ja :)
Jeszcze Polska nie zginęła /Isten,aldd meg a magyart
pozdr
gość z drogi
Jarosław Kaczyński wielki Mąż Stanu
5 Maja, 2012 - 22:45
mówi mądrze, proroczo, jest bratem naszego kochanego śp. Lecha Kaczyńskiego, jesteśmy z Nim. Nie damy się zwieść jakimś dziwnym analizom jego osobowości, nie wiem, skąd w ogóle tu na tej stronie takie opinie???? Przed Jarosławem wspaniałe perspektywy, Polacy Go kochają, prawdziwi Polacy ....!!! KOCHAMY PANA I POTRZEBUJEMY PANA!!!!:
Marny polityk z Pana
6 Maja, 2012 - 14:37
Można nie rozumieć zdarzenia i milczeć, lub postarać się zrozumieć. Proponuję przyjąc założenie - jesteśmy po "Jałcie" 21 wieku, jakie propozycje? Czyżbyśmy byli tak mocni, że ktokolwiek się z nami liczy?
"Znajdź Waść swoje miejsce", a czas pokaże, czy był to głupi, czy maże mądry gest, bo to tylko gest.
Stasiek