Na kłopoty ojciec Rydzyk
Nie ma już pomysłu Donald Tusk na dalsze rządzenie, więc spieszą mu w sukurs wiadome media. Trzeba odwrócić uwagę wyborców od prawdziwych problemów, które domagają się rozwiązania, trzeba sprawić, by ludzie zapomnieli o licznych aferach, wpadkach, niekompetencji ministrów i niespełnionych obietnicach. Jak długo też można zajmować naszą uwagę sprawą tragicznie zmarłej Madzi z Sosnowca?
Na kłopoty ojciec Rydzyk. To już było wiele razy przećwiczone. Tym razem zaczęła akcję "Gazeta Wyborcza" artykułem "Komornik za słaby na ojca Rydzyka". Rzecz dotyczy 3,5 tys. zł kary zasądzonej dyrektorowi Radia Maryja za prowadzenie w swych mediach nielegalnej - zdaniem sądu - zbiórki pieniężnej na odwierty geotermalne w Toruniu. Kwota ta (ponad 4,7 tys. zł wraz z kosztami sądowymi i odsetkami) nie została wpłacona w terminie, co było przyczyną wywołania skandalu przez organ Michnika. Rodzi się refleksja: czy o. Tadeusz Rydzyk miał możliwość uregulowania należności, jeśli jako zakonnik nie posiada dochodów i własności prywatnej.
Wiemy już dzisiaj, że rachunek został zapłacony przez posłankę PiS Annę Sobecką; to powinno zakończyć sprawę. Zapewne tak się nie stanie: propagandowa akcja neoliberałów, pełna kłamstw, zniekształceń i manipulacji, dopiero ruszyła. Wojciech Maziarski, były już redaktor naczelny "Newsweeka" zdążył jeszcze napisać: "Najwyższy czas, by w kontaktach z Tadeuszem Rydzykiem państwo polskie zastosowało zasadę: zero tolerancji". Przyczyną miałoby być to, że "Tadeusz Rydzyk od lat prowadzi wojnę przeciw polskiej demokracji". Już sam tytuł "Wojna rydzyko - polska" świadczy, iż znaczna część naszych 'elit' w realizacji swych celów posuwa się do wykorzystania wszelkich chwytów propagandowych łącznie z sowieckim PR-em.
Wtóruje "Newsweekowi" Stefan Niesiołowski, który trafnie - jak dotąd - odczytuje potrzeby Donalda Tuska i jego ekipy. "W Polsce nie ma antyklerykalizmu - twierdzi poseł PO. - Mówię tu o pewnej kategorii. Rydzyk obsługuje kadzielnicę kłamstwa. To bluźnierstwo, żeby takie coś (Radio Maryja - przypis mój) nazywać imieniem Matki Boskiej. (...) Ciężką cenę zapłaci Kościół za to, że jego znacząca część popiera tę instytucję".
Można by dodać jeszcze 'naukowe' badania', z których wynika, że Apel Jasnogórski w TV Trwam jest oglądany tylko przez około 39 tys. widzów, oraz raport zespołu prof. Krzemińskiego orzekający, iż w relacjonowaniu wydarzeń z 11 listopada ub.r. najbardziej bezstronna była telewizja publiczna, podczas gdy TV Trwam nie potrafiła zachować obiektywizmu w ocenie (lewackiej) kontrmanifestacji.
Manipuluje establishment, obraża, zniekształca nazwiska i przypisuje sobie koncesję na polskość. Bada, na ile pozwolimy. - Nie możemy ulegać tym manipulacjom. Trzeba powtarzać jednoznacznie i stale swoje NIE; w końcu runie ten system oparty na nienawiści, kłamstwie i podłości.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 5475 odsłon
Komentarze
Re: Na kłopoty ojciec Rydzyk
28 Lutego, 2012 - 20:13
"W Polsce nie ma antyklerykalizmu".
Cóż, pan Niesiołowski słynie z trafnych diagnoz... ciekawe, czy tę konsultował z niejakim Palikotem Januszem.
Że też można się tak bać? - Niesiołowski
28 Lutego, 2012 - 21:03
był działaczem ZChN, a dzisiaj prawie niczym nie różni się od Palikota.
Pozdrawiam.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
>zygmuntbialas
28 Lutego, 2012 - 20:25
.....???? przepraszam....,że pytam; czy to kolejna wojna?
Szanowny Autorze!
Przecież była ogłoszona wojna polsko-polska. Może Pan wie, czy i kiedy się zakończyła. Czyim zwycięstwem?
Teraz już druga ogłoszona.......
To znaczy, że są dwie wojny jednocześnie.???????
I na koniec. Jeśli ogłoszono wojnę rydzykowo - polską to oznaczałoby, że o.T.Rydzyk...nie jest Polakiem? Oj, pogubiłam się już bardzo. Pewnie niesioł mi to wyjaśni, albo jego poplecznicy.
Pozdrawiam i dziękuję.
10pkt.
Była wojna i jest nadal.
28 Lutego, 2012 - 21:13
Wszelkiej maści neoliberałowie narzucają swój punkt widzenia. Na razie dość skutecznie. Zastanawiam się czasem, w jakim stopniu bronią swej pozycji, a w jakim prowokują, by powtórzyć manewr podobny do lat Solidarności, tzn. by zrzucić winę za klęski na opozycję.
To jest według Maziarskiego wojna rydzyko - polska. Ma Pani rację, gdy zwraca uwagę na odwrócenie pojęć. Dochodzi jeszcze zniekształcanie nazwisk. Wszystko im wolno; miekmy nadzieję, iż niedługo to potrwa.
Cieszę się, że tekst podobał się Pani.
Pozdrawiam także.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
>zygmuntbialas
28 Lutego, 2012 - 21:23
Dziękuję za wyjaśnienie, bo myślałam, że przegapiłam bardzo ważne wydarzenie współczesnej historii Polski. Tak więc nadal muszę mieć oczy i uszy szeroko otwarte.Czujnie wypatrywać mądrych artykułów dobrych blogerów. Gdybym "przysnęła", - proszę zerwać mnie na nogi kuksańcem.
Pozdrawiam raz jeszcze.
Warto na pewno obserwować, czytać.
28 Lutego, 2012 - 21:39
Jeśli w Pani lekturze będą moje teksty, to jest to dla mnie bardzo pochlebne. W każdym razie będę się starał, by pisać o tych sprawach, które są dla nas najważniejsze.
Pozdrawiam także.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
u Stefana N.
28 Lutego, 2012 - 20:27
WOJ-CIECH Ł
u Stefana N. bez zmian
,,,,,,, ciągle CHAM !!!
WOJ-CIECH Ł
"Ciągle CHAM" - można nim być także,
28 Lutego, 2012 - 21:16
gdy ma się tytuł profesora.
Pozdrawiam.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
Miłosierdzie Boże
28 Lutego, 2012 - 20:45
I głupota ludzka,nie mają granic.
"Głupota ludzka nie ma granic". -
28 Lutego, 2012 - 21:18
- Zgadzam się. Od tej głupoty nie broni nawet tytuł profesorski.
Pozdrawiam.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
>zygmuntbialas
28 Lutego, 2012 - 21:39
....bardzo mi miło, że myślimy identycznie.
Oto, fragment mojego dzisiejszego porannego wpisu pod innym artykułem.
Kto chamem na świat przyjdzie w centrum Nowego Jorku, choćby skończył Oxford i Sorbonę, zdobył tytuł profesora, całe życie mieszkał obok wieży Eiffla - to i tak chamem zdechnie.
(Przepraszam za bardzo dosadny język, ale jeśli pisze się o prostaku - słów dosadnych używać należy.)
"limba"
Pozdrawiam.
To nie jest aż tak dosadnie.
28 Lutego, 2012 - 21:59
Właściwie to słów brakuje, by ocenić te pomyje wylewane przez Niesiołowskiego i jemu podobnych (Palikot, Kutz,...). Smutniejszy jest jeszcze fakt, że ci ludzie nie tylko mają pozycję i otrzymują stanowiska od Tuska, ale to, że ludzie na nich głosują. Dużo pracy wychowawczej (jestem nauczycielem z zawodu) nas jeszcze czeka.
Z pozdrowieniem.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
zygmuntbialas
28 Lutego, 2012 - 21:51
bardzo prosze o powściagliwosc w rozmowie pania limba. to nie ma zwiazku bezposrednio z trescia Pana notki, ale byc moze bedzie mialo znaczenie na kierunek dyskusji na tym blogu. z tego co zdolalam sie zorientowac, to pani limba w cytowanym przez siebie fragmencie miala mnie na mysli i gosci mojego bloga. nie niepokoilabym Pana tymi szczegolami, ale byc moze nie zna pan faktycznego kontekstu jej wpypowiedzi.
Przeczytałem uwagę.
28 Lutego, 2012 - 22:04
Pani tekst przeczytam później, bo teraz muszę w miarę sprawnie odpowiadać na komentarze w NP, S24 i NE. Na razie nie wszystko rozumiem,.
Pozdrawiam.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
zygmuntbialas
28 Lutego, 2012 - 22:07
jesli nie ma Pan nic przeciwko temu szczegoly wyśle Panu na priv.
pozdrawiam
Nie mam nic przeciw temu.
28 Lutego, 2012 - 22:13
Ja bym na bieżąco przeczytał Pani tekst, ale muszę teraz pilnować odpowiedzi (na trzech blogach). Nie spodziewałem się, że notka o o. Tadeuszu Rydzyku wywoła taką dyskusję.
Pozdrawiam także.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
zygmuntbialas
28 Lutego, 2012 - 22:25
prosze sie nie martwic. wyslalam juz maila. tekst mojej notki nie jest tutaj istotny, predzej juz komentarze pod nia i komentarz, do ktorego link wyslalam na priv. jeszcze raz przepraszam, ze niepokoje, ale niejako zostalam przywolana do odpowiedzi przez komentarz pani limby.
pozdrawiam
Na pewno się nie martwię.
28 Lutego, 2012 - 22:53
Odpisałem w PW. Później spokojnie to przeanalizuję.
Pozdrawiam także.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
Komuchy ,radjo Maryja to dlanich zagrożenie największe
28 Lutego, 2012 - 20:47
Według ubecji,to ojciec T Rydzyk swoimi audycjami radiowymi i transmisjami tv podburza Polaków do obrony wiary i Ojczyzny,i dla tego te hieny ubeckie tak się go boją,Dworak i Luft pachołki ubeków,wypełniają to co wierchuszka wymyśliła,aby wyeliminować media niezależne i ojca Tadeusza Rydzyka z obiegu,ale nie wasze doczekanie wy ubeckie pachołki Moskwy,Polska budzi się co prawda powoli,ale budzi się
pozdrawiam panie Zygmuńcie
Borze chroń Polskę przed zarazą POlszewicką
W tv teletekscie
28 Lutego, 2012 - 21:03
jest donos na p. Sobecką że zapłaciła ponad 4 tys.grzywny za o. Rydzyka, czyli popełniła zbrodnie..Sądu nigdy nie obchodziło kto wpłaca pieniądze.Teraz nagle zaczęło ich to obchodzić.Tym samym przeciwko wszystkim sponsorom {owsika także}powinno być wszczęte dochodzenie.Absurd goni absurd.
staryk
"Absurd goni absurd". Makabra.
28 Lutego, 2012 - 21:44
Nie jestem prawnikiem, ale przeczuwałem, że tak będzie. Otrzymałem też sygnał w S24. POczyna sobie POlszewia.
Pozdrawiam.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
Widzi Pan, jak ubecja potrafi odwrócić
28 Lutego, 2012 - 21:25
kota ogonem. Na razie dość skutecznie. Ale budzi się Naród; bardzo powoli, ale jednak... To nie powinno zbyt długo trwać.
Panie Marku, Pan Bóg chronił nas w gorszych czasach. POlszewia musi przegrać.
Pozdrawiam także.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
Sam fakt, że Radio Maryja czy TV TRWAM istnieje, sprawia,
28 Lutego, 2012 - 21:15
że kłamcy nie mogą kłamać do woli.
I to ich boli.
______________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
______________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
"I to ich boli".
28 Lutego, 2012 - 22:09
Pech dla nas, że ta banda
Wie, co to propaganda.
Pozdrawiam.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
Zgadzam się!
28 Lutego, 2012 - 21:18
Panie Maziarski, zgadzam się z Panem: zero tolerancji. Należy ją stosować bezwględnie. Może jednak zaczniemy od służalczych dziennikarskich prostytutek, szmatławych gazet zionących nienawiścią i kłamstwem, GazWyborczego bluzgu i szemranych profesorów-kapusiów jak Stefan "Dziurawy". Zero tolerancji wobec lewactwa z Krytyki Politycznej i hołoty z Antify. To będzie dobry początek.
Ileż to jeszcze lewoskrętnych mend będzie starało się zaistnieć dzięki wycieraniu swych mord imieniem o.T.Rydzyka czy Radiem Maryja. Kiedyś miarka się przebierze i będzie tak jak w znanym porzekadle:
"powoli, powoli bo ci ktoś przyp...doli!"
Kriss66
Kriss66
"Kiedyś miarka się przebierze". -
28 Lutego, 2012 - 22:18
Przebierze się na pewno. Nic nie chcą ustąpić, prowokują. Liczę na to, że to odwróci się przeciwko nim; że nie ulegnie zapomnieniu ani przedawnieniu.
Pozdrawiam.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
Tak, panie Maziarski,
28 Lutego, 2012 - 21:37
zero tolerancji. I wobec tego oczekuję, że Owsiak przedstawi publicznie ile zbierał podczas swoich kwest, ile zapłacił podatku od tych darowizn dla fiskusa, ile narosło odsetek od kapitału w banku i na co wszystko zostało rozdysponowane łącznie z błotem Woodstocku. Z podaniem wszystkich tytułów sfinansowania. Ludzie dają zrzutę i ludzie powinni dostać szczegółowe rozliczenie. Publicznie, w mediach.
A pan Niesiołowski miast przejmować się jaką cenę zapłaci Kościół za popieranie dzieł O.Tadeusza, niech lepiej zastanowi się jaką cenę on sam zapłaci gdy stanie kiedyś przed obliczem Najwyższego. Mógłby się nad tym zastanowić kiedyś na poważnie skoro uważa się za katolika. Chyba, że się nie uważa.
Pozdrawiam
Szpilka
Re:Tak, panie Maziarski,
28 Lutego, 2012 - 22:22
Szpileczko
dodam jeszcze , że oczekuję, iż Owsik wytłumaczy wszystkim, dlaczego lokuje i traci na giełdzie pieniądze pochodzące ze zbiórki na WOŚP oraz zostanie za to rozliczony.
"Ojczyzna to ziemia i groby. Narody tracąc pamięć, tracą życie"
"Ojczyzna to ziemia i groby. Narody tracąc pamięć, tracą życie"
Re: kura domowa
28 Lutego, 2012 - 23:11
Też mam taką nadzieję. Ale zawsze po okresie karnawału nadchodzi Post i pora zdania sprawozdania. To nastąpi.
Pozdrawiam
Szpilka
Szpilka+kura domowa
29 Lutego, 2012 - 09:33
Oj Szpileczko i kurko domowa trafilyście w sedno. Zawsze sie zastanawialem dlaczego
ten cwaniaczek Owsik, wyciągając od ludzi pieniądze nigdy się z nich nie rozlicza.
To jest zadziwiające,a jakie są przed zbiórką reklamy ??
ALI - Tak sobie żyjemy ponad 20 lat
29 Lutego, 2012 - 10:36
w tym systemie, w którym jedni mogą wszystko, a przynajmniej wiele, a drudzy nie mogą. Nazywają to demokracją.
Pozdrawiam.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
Nazywają to demokracją
29 Lutego, 2012 - 12:22
Przed 20 laty nazywano to demokracją socjalistyczną, teraz opuszczono tylko ten przymiotnik, meritum pozostało
"Ojczyzna to ziemia i groby. Narody tracąc pamięć, tracą życie"
"Ojczyzna to ziemia i groby. Narody tracąc pamięć, tracą życie"
Taką demokrację nazywają niektórzy demokraturą.
29 Lutego, 2012 - 20:01
'Postępowi' politycy prounijni mówią nieraz o 'deficycie demokracji', tymczasem zachodzą zjawiska niewydolności i nadużywania demokracji. Czasem inaczej wygląda to w Polsce, inaczej w UE.
Pozdrawiam.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
Maziarski zaatakował, bo miał chyba nadzieję,
28 Lutego, 2012 - 22:23
że utrzyma stanowisko naczelnego w "Newsweeku". W ogóle zresztą jest to bardzo nieciekawy facet.
Jeśli chodzi o Niesiołowskiego, to myślę, że facet się boi. Strasznie się boi. Wiele szczegółów mogłaby powiedzieć jego była narzeczona.
Pozdrawiam także.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
w końcu runie ten system oparty na nienawiści, kłamstwie i ....
28 Lutego, 2012 - 21:39
W końcu na pewno runie, ale czy ja i moje (dorosłe już) dzieci tego doczekają ?. Przecież system PRL-owski trwał 45 lat, a i przez ostatnie 22 lata ma się całkiem nieźle. Przepraszam za chwilowy pesymizm i pozdrawiam.
Życie jest ciągłą walką o nasz lepszy los.
28 Lutego, 2012 - 22:35
Proszę pomyśleć, co by było, gdyby nie było oporu wobec tych nieprawości. Bylibyśmy homo sovieticus na modłę moskiewską lub brukselską.
Pozdrawiam także.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
Tu kolejna bitwa owej "wojny":
28 Lutego, 2012 - 21:47
http://wyborcza.pl/1,76842,11246211,Sobecka_zaplacila_grzywne_za_o__Rydzyka__Grozi_jej.html
Rafał Maszkowski - warto zapamiętać nazwisko tego donosiciela, szpicla, jurgieltnika, kapusty
--------------------------
Reszta nie jest milczeniem.
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
Przeczytałem z uwagą.
28 Lutego, 2012 - 23:36
Należy zapamiętać nazwisko Maszkowskiego. Należy też zapamiętać sposób przekazu przez GW.
Pozdrawiam.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
Re: Na kłopoty ojciec Rydzyk
28 Lutego, 2012 - 21:59
Dobry tekst i na czasie.Najgorsza jest manipulacja i donosicielstwo,które ciągle trwa i budzi obrzydzenie.
Pozdrawiam
markiza
Dziękuję za uznanie.
28 Lutego, 2012 - 23:41
Pisze Pani: "Najgorsza jest manipulacja i donosicielstwo, które ciągle trwa i budzi obrzydzenie".
Są jeszcze gorsze i podlejsze rzeczy: oddanie śledztwa Rosji oraz zadłużanie Polski, które może doprowadzić - tak jak Grecję - do utraty suwerenności. Ale to wszystko się uzupełnia i stanowi całość.
Pozdrawiam także.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
Establishment manipuluje...
28 Lutego, 2012 - 22:15
Dziś w trakcie obrad połączonych komisji Kultury i Środków Przekazu oraz Komisji do Spraw Kontroli Państwowej, Dworak (o ironio!) zarzucał TV TRWAM, iż transmitując na żywo dokonuje indoktrynacji(sic!) społeczenstwa.
Ten gostek po pierwsze zapomniał, iż taką samą możliwość transmisji na żywo, ma TV publiczna i zaprzyjaźnione; po drugie społeczeństwo jest właśnie indoktrynowane wówczas, gdy serwuje mu się odpowiednio wybrane fragmenty debaty.
Jak słusznie zauważył dziś Andrzej Jaworski, w zeszłym roku rezydent obrinił tyłki Dworaka i Lufta, więc teraz oni spłacają dług.
"Ojczyzna to ziemia i groby. Narody tracąc pamięć, tracą życie"
"Ojczyzna to ziemia i groby. Narody tracąc pamięć, tracą życie"
Tak oni się bronią; mieszają prawdę z kłamstwem,
28 Lutego, 2012 - 23:48
uprzedzają atak, wmawiając swoje winy. I grają zespołowo, tak jakby mieli wyuczone role. Pewność Dworaka świadczyłaby, że stoją za nim poważne siły.
Pozdrawiam.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
NIE Z TAKICH KŁOPOTÓW !!!
28 Lutego, 2012 - 22:33
WOJ-CIECH Ł
NIE Z TAKICH KŁOPOTÓW WYCHODZIŁ CAŁO RYCERZ NA TORUNIU
TO I TERAZ NIKT NIE ZROBI MU KUKU NA MUNIU !!!
NIECH BÓG BŁOGOSŁAWI OJCA DYREKTORA -OBROŃCĘ POLSKOŚCI !!!
NIE JEDEN DZIĘKI NIEMU DOSZEDŁ Z NIEWIEDZY DO MĄDROŚCI !!!
WOJ-CIECH Ł
Niech żyje nam sto lat w zdowiu, bo jego dzieło
28 Lutego, 2012 - 23:53
nie jest zakończone. "NIE JEDEN DZIĘKI NIEMU DOSZEDŁ Z NIEWIEDZY DO MĄDROŚCI !!!" - Uważam tak samo.
Pozdrawiam.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
kadzielnica kłamstwa
28 Lutego, 2012 - 23:05
Z czystej ciekawości zaczęłam słuchać audycji Radia Maryja (radia bowiem w ogóle słucham rzadko) - i jakoś nie zauważyłam, żeby podawano tam nieprawdziwe informacje. Jeśli zaś chodzi o kulturę wypowiedzi, to nawet jeżeli zdarzy się jakiś niepanujący nad językiem słuchacz, ojcowie prowadzący audycję szybko go uspokajają. O co więc chodzi? Byłoby miło uznać, że chodzi tylko o temat zastępczy, a nie o systemową już niemal walkę z Kościołem.
Pisze Pani: "Byłoby miło uznać,
28 Lutego, 2012 - 23:58
że chodzi tylko o temat zastępczy, a nie o systemową już niemal walkę z Kościołem". - Obawiam się, że jednak chodzi o walkę z Kościołem. W Europie już sobie dość poradzili, w Polsce przychodzi to znacznie trudniej.
Pozdrawiam.
Zygmunt Białas
Zygmunt Białas
zygmuntbialas
29 Lutego, 2012 - 00:22
Panie Zygmuncie doskonały tekst , wypunktowane najważniejsze "działania" tych hipokrytów .
Okazuje się że nie wystarczy "oszusta" przyłapać na kłamstwie tenże w sposób jak najbardziej bezczelny zacznie łgać w zaparte że to nie on i że to zupełnie inna bajka..
Dzisiejsze obrady Komisji przyznającej tzw.koncesje na odbiór naziemnej tv cyfrowej ..były tego znakomitym przykładem.
Dworak i jego świta łgali w żywe oczy nawet wówczas gdy "księgowa z fundacji "Lux Veritatis" wykazała że ewidentnie mijają się z prawdą.
Reakcją na ten skandal była eskalacja konfliktu co rusz wywoływane burdy przez posła sld ( foto poniżej )
Dawno nie miałem do czynienia z takim chamstwem w wykonaniu przedstawiciela i tu należałoby użyć poprawnego określania - narodu polskiego , byłego v-ce prez. miasta Łodzi , posła z ramienia SLD tow. Dariusza Jańskiego.
źródło
pozdrawiam
/10 pkt/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Andruch z Opola
http://andruch.blogspot.com
-----------------------------------------
Andruch z Opola
]]>http://andruch.blogspot.com]]>
Bardzo mi miło, że podobał się
29 Lutego, 2012 - 01:09
Panu mój tekst. Dziękuję za informacje związane z obradami komisji. Nie miałem czasu obejrzeć, bo w wolnym czasie byłem zajęty pisaniem notki, a potem odpowiedziami na trzech blogach. No cóż, trzeba nie poddawać się; myślę, że zmiany nastąpią niedługo. Wielu towarzyszy pójdzie zapewne w odstawkę.
Pozdrawiam Pana.
Zygmunt Białas, wychowany w Dąbrowie Górniczej, mieszkający w Opolu.
Zygmunt Białas