Najdroższy patriota

Obrazek użytkownika Zawisza Niebieski
Kraj

Wedle różnych szacunków suma jaką pieniędzmi podatnika PiS wsparł, w różny sposób, dzieła Tadeusza Rydzyka przekroczyła już 164 mln zł. Warto pewnym rzeczom się przyjrzeć, wszakże to nasze pieniądze.

W ostatnim okresie media dotarły do umowy pomiędzy fundacją założyciela Radia Maryja a Ministerstwem Kultury i Dziedzictwa Narodowego zarządzanego przez ministra Glińskiego. Umowa ta dotyczy wsparcia dla muzeum "Pamięć i Tożsamość" im. św. Jana Pawła II w Toruniu. Wedle tej umowy jeszcze w 2018 r. muzeum miało otrzymać 5 mln zł dotacji, w 2019 r. - 55 mln zł, a w 2020 r. - 10 mln zł.

 W sumie dotacja ma wynieść 70 mln. Ze swojej strony fundacja zadeklarowała 88 mln zł. Głównym wkładem są nagrania audio i video, których wycenę dokonał rzeczoznawca, specjalista od wyceny dzieł sztuki Adam Konopacki. I tej wycenie warto się przyjrzeć. Na ponad 43 mln zł Konopacki wycenił 725 godzin amatorskich nagrań wideo wywiadów o ratowaniu Żydów. Każda minuta współczesnych wywiadów wyceniona została na ok. tysiąc złotych.

Również wysoko rzeczoznawca wycenił ponad 8 tys. nagrań audio o łącznej długości 1,3 tys. godzin licząc po ok. 300 zł za minutę, oceniając ich wartość na 24 mln zł. Łącznie z nagraniami wideo daje to ponad 67 mln zł. Rzeczoznawca w swojej wycenie przyjął komercyjne stawki za wykorzystanie gotowego materiału w produkcji telewizyjnej i filmowej. No cóż, stawki takie stosuje się przy komercyjnych nagraniach profesjonalnych, co więcej, zwykle nagrania takie zakupuje się detalicznie, po kilka/kilkadziesiąt minut a nie hurtowo po kilka tysięcy godzin. Fundacja ma jeszcze wnieść do Muzeum relikwie, tylko czy wartość relikwii można wycenić? Rzeczoznawca Konopacki tego się nie podjął. (za Money.pl)

Należy przyznać iż nie ma jak to robić interesy z ministrem Glińskim. Pamiętamy, że za 100 mln Euro zakupiliśmy kolekcję Czartoryskich będącą w naszym posiadaniu bez prawa wywozu z kraju. Może warto zainwestować w kamerkę, magnetofon, 3-5 minut nagrania wartość całkiem niezłego sprzętu zwróci.

Inną ciekawostkę współpracy na linii Tadeusz Rydzyk - rząd (tym razem minister Ziobro) znajdujemy w zamówieniach Ministerstwa Sprawiedliwości. To ministerstwo, składa zamówienia ze środków przeznaczonych na wsparcie ofiar przestępstw oraz na przeciwdziałanie przyczynom przestępczości a także na szkolenia kompetencji medialnych dla pracowników wymiaru sprawiedliwości. W tym drugim przypadku w rozstrzygniętym przetargu dwie dotacje (po 1 mln 700 tys zł) trafią do Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury, jedna do Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego (około 1 mln zł) i jedna – najwyższa ok. 3,8 mln - właśnie do Torunia, do szkoły ojca Rydzyka., choć w ocenie projektów, oferta Torunia zdobyła najmniej punktów (Projekty KSSiP zyskały odpowiednio - 98,5 oraz 95,5 punktów, projekt KUL - 92,5 zaś szkoła ojca Rydzyka - 92 punkty). (za Rzeczypospolitą)

Za stanowisko promujące program unijny "Rybactwo i Morze" podczas jednodniowego pilniku a uczelni Tadeusza Rydzyka Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej zapłaciło 120 tysięcy złotych. Takich dotacji idących w setki tysięcy złotych z ministerstw jest znacznie więcej, przykładowo 279 tysięcy na programy dla rolników w telewizji Trwam od Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. Pytanie, czy są to aby najlepiej wydane pieniądze z kieszeni podatnika? Wszakże istnieją paragrafy pozwalające rozliczyć ministrów za niegospodarność.

Tylko czy u nas któryś rząd poprzedników rozliczył? Zasada, my nie ruszamy waszych, wy naszych jest jedną z najbardziej skrupulatnie stosowanych. Ilu dziś mamy polityków, co w pasiastym garniturku swoje czyny rozważają?  

2
Twoja ocena: Brak Średnia: 1.2 (17 głosów)

Komentarze

Panie ministrze Gliński

Tak trzymać

I niech te czerwone truchła wyją......... do usranej śmierci i jeden dzień dłużej

 

ps.

z uśmiechem na ustach 

PAŁA

Vote up!
8
Vote down!
-2
#1595985

Komentarz ukryty i zaszyfrowany

Komentarz użytkownika Zawisza Niebieski został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..

Czy npszę tkst hstryczn-ptrtyczny czy pkzjący złdz rzkrdjących Plskę, ty pstwsz płę pwn z śmchm n twrzy. Jkś, wybcz, l w twj wyrzty smn n wrzę. Węc czy myślsz ż n nną cnę d cb wszg bgnk lczyłm?

Będz nstępny tkst, Włśn g pszę, będz Plkch przz wlk &qt;P&qt;, ptrtch, chć n tkch jkch myślsz, tych przz mł &qt;p&qt; jstm przknny, ż tż płę pstwsz. Prnk ndy-ndy znów swj prnj wypsz, przcż jstśmy ldźm kltrlnym z chrg człwk n będzmy sę śml. Węc młg wczr, ns spd tmprtr rb sę brdzj d wytrzymn.

Vote up!
1
Vote down!
-7
#1596002

Źle oceniony komentarz

Komentarz użytkownika Polak Polak nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.

Zawisza: "Husky, spróbuj pomyśleć logicznie"

Widzę że z Pana też niezły żartowniś
Husky samodzielnie myślący ??? Buahhhaaahaaaa
To jak wiara w to że w Święta przemówi ludzkim głosem
Ale pożartować zawsze można

Vote up!
2
Vote down!
-5
#1596003

Ukryty komentarz

Komentarz użytkownika a nie mówiłem (niezweryfikowany) został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..

Apelujesz do sumienia człowieka , który tego sumienia nie posiada.
Próżne to Twoje pisanie.
To zwykły, zawistny, pałkarz, bez honoru.
Pewnie nawet nie czyta do końca Twoich tekstów, lub w ogóle ich nie czyta.
On i to jego wulgarne towarzystwo spod budki z piwem nie są godni uwagi.

Vote up!
2
Vote down!
-6
#1596010

Komentarz ukryty i zaszyfrowany

Komentarz użytkownika Polak Polak został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..

N wln zpmnć jdnym z prwszych jk n njwększych "WŁKÓW" tg bznsmn czyl wcęc sę g d zbórk n rtwn Stczn przywłszczn zbrnych śrdków, gdyż z tg c wdm nkt ngdy żdng zwrt pmm tkch wzwń n trzymł, c węcj w zmn trzymł dpwdź mędzy słwm "żby sę płwł" - fcjln w prst ż "t n są pnądz n przżrc" ( z plcm wyprstwny śrdkwy plc) l Plscy wybrcy w wlkj częśc są chyb mcn głdn rz przy kzj brk m zmysł wzrk, smk węch - b jkż nczj wytłmczyć t wlltn łykn tkg gów....?
Vote up!
2
Vote down!
-10
#1595987

Poczytaj bolszewicki politruku moją odpowiedź dla politruka zawiszy!

Wasza antypolska -- kretyńska i prymitywna propaganda jest na poziomie paru klas szkoły podstawowej.

Poza podobnymi do was prymitywnymi głupkami nikt w to nie uwierzy...

Vote up!
8
Vote down!
-2

Przemoc nie jest konieczna, by zniszczyć cywilizację. Każda cywilizacja ginie z powodu obojętności wobec unikalnych wartości jakie ją stworzyły. — Nicolas Gomez Davila.

#1595990

Komentarz ukryty i zaszyfrowany

Komentarz użytkownika Polak Polak został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..

Tk tksty chłpczyk t mższ sb psć d swjj wtchy spd Lndyńskch mstów N ptrfc nczg pz szczknm pyskm płnym pny wzjmnym stwn pł - w rl zpwn t tż wsz lbn zbw
Vote up!
1
Vote down!
-7
#1595993

Coś ci Andy powiem.
Wolę byle jaki krawat Kaczyńskiego i garnitur napoczęty przez mole i te buty i rozwiązane sznurowadła i intelektualną mowę niż czerwonych sqrwysynów z POKO odzianych w garnitury od Prady z pustym czerepem i ilorazem IQ takim jak ich rozmiar buta i mieć dyplom kupiony na bazarze za worek ziemniaków i po okazaniu SB-eckiej legitymacji utrwalacza władzy ludowej

8-)))))
Pzdr

Vote up!
4
Vote down!
-1
#1596084

Polak Polak - tak zbiórka na stocznię to niewypał, jednak sam słyszałem w radiu jak o. Rydzyk mówił, że kto z darczyńców chce spowrotem kase, proszony jest o kontakt. Myślisz, ze jak by był jakiś przypadek, ze o. Rydzyk by nie oddał kasy, to by lewackie media się na niego nie rzuciły? Przecież to łatwo byłoby udowodnić. Znasz taki udowodniony przypadek? Skąd masz te info "żeby się pałował"? Czy to twoje wymysły rodem z lewackiej gadzinówki?

Najgorsze wśród przeciwników o.Rydzyka jest to, ze czerpią oni swoje informacje z lewackich "źródeł", a sami ani nie oglądają ani nie słuchają radia i TV.

Vote up!
8
Vote down!
-1

Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)

#1596026

Natomiast - tak ja temu czerwonemu politrukowi Zawiszy - nienawidzą ks. Rydzyka, polskiego patrioty zasłużonego dla Kościoła katolickiego i polskości.

* * * * *

Kaczyński w liście z okazji 25-lecia powstania Radia Maryja. Jak ocenił, Radio Maryja jest dziełem opatrzności.

List odczytał w sobotę w Toruniu na obchodach 25-lecia powstania Radia Maryja, minister spraw wewnętrznych i administracji Mariusz Błaszczak.

"Dla wielu środowisk oraz sił politycznych osiągnięcia ojca dyrektora (Tadeusza Rydzyka) są solą w oku, przeciwnicy z zawiścią grzmią na alarm 'imperium Rydzyka', a ja na to powiadam, to wspaniałe dzieło ad maiorem Dei gloriam (na większą chwałę Bożą)" - napisał Kaczyński. Ocenił, że dzieła ojca dyrektora tworzą "ogromną przestrzeń czynienia i oddziaływania dobra".

Jak dodał, dzieła ojca dyrektora pomagają zwalczać przeciwności losu, umocnić się w wierze i odkryć nowe wymiary życia duchowego w modlitewnej wspólnocie.

Zdaniem prezesa PiS, inicjatywy medialne ojca Rydzyka "odebrały monopol mediom głównego nurtu i wniosły do polskich domów powiew wiarygodnej informacji i niezakłamanej publicystyki".

Cytat za: https://wiadomosci.dziennik.pl/media/artykuly/537008,jaroslaw-kaczynski-tadeusz-rydzyk-ojciec-dyrektor-radio-maryja-list-urodziny.html

Vote up!
10
Vote down!
-2

Przemoc nie jest konieczna, by zniszczyć cywilizację. Każda cywilizacja ginie z powodu obojętności wobec unikalnych wartości jakie ją stworzyły. — Nicolas Gomez Davila.

#1595988

Piękny dzień przyjacielu za nami
Fajną Niedziela
Dwa PIS-iory przez tyle godzin na Neonie i to na pudle !!!!
I to jest piękne i to się adminowi Zawiszy ............chwali

8-))))))

tzn. Szlag go tylko trafia z niemocy

Bo PIS to Polska

Miłego wieczoru
Idę do barku po napój i wypije nasze zdrowie

Vote up!
7
Vote down!
-1
#1595992

Komentarz niedostępny

Komentarz użytkownika Polak Polak został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(

#1595994

Ukryty komentarz

Komentarz użytkownika Polak Polak został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..

A co innego miał mu napisać jeśli dzięki niemu jest tam gdzie jest?
Są na siebie skazani
- kaczelnik bez niego nie będzie u koryta a zarazem być może (powinien) zmieni piżamę na taką w pasiaki, bądź minimum pensjonat z pokojami dla "VIP-ów" lecz takie bez klamek i bez otwieranych okien
- biznesmen bez kaczelnika u koryta straci masę kasiory, a tylko o to mu chodzi

Vote up!
1
Vote down!
-5
#1596061

?

Vote up!
2
Vote down!
-1

Prezydent Zbigniew Ziobro 2025
Howgh

#1596071

"Pytanie, czy są to aby najlepiej wydane pieniądze z kieszeni podatnika? Wszakże istnieją paragrafy pozwalające rozliczyć ministrów za niegospodarność."

Jeśli te pieniądze wesprą następne dzieła o. Rydzyka, odbudowujące narodową wspólnotę, postrzegam to działanie bardziej jako inwestycję, niż niegospodarne wydawanie pieniędzy.

Pozdrawiam.
dratwa3

Vote up!
10
Vote down!
0

Wolność słowa bez odpowiedzialności za słowo staje się słowną chuliganką.

#1595989

Komentarz ukryty i zaszyfrowany

Komentarz użytkownika Polak Polak został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..

"Jśl t pnądz wsprą nstępn dzł . Rydzyk, dbdwjąc nrdwą wspólntę" W przypdk bznsmn z Trn ms sę Pn n cś zdcydwć: - lb wsprą bznsmn - lb będą bdwjąc nrdwą wspólntę Gdyż w jg przypdk jdn drg n jk ngdy n szł ndl n dz w z sbą w prz - przynjmnj jśl mmy n myśl nrdwą wspólntę PLSKĄ Być mż dz jśl t dtyczy jkjś wspólnty nnj nrdwśc nż Plsk
Vote up!
0
Vote down!
-8
#1595995

Ale ja jestem zdecydowany.

Zdecydowanie uważam, że te pieniądze będą odbudowywać narodową wspólnotę.

Byśmy jednak mogli podyskutować o dziełach o. Rydzyka, musielibyśmy najpierw upewnić się, że obydwaj słuchamy "Radia Maryja", czytamy "Nasz Dziennik", oglądamy "Telewizję Trwam".

Swego czasu zwiedzałem Wyższą Szkołę Kultury Społecznej i Medialnej w Toruniu. Doznałem wtedy "cywilizacyjnego" wstrząsu. Bo pełni życzliwości studenci wydali mi się jakby nie z tego świata.

Może dlatego, że szkoła ta najpierw wychowuje, a dopiero później uczy.

Pozdrawiam.
dratwa3

Vote up!
7
Vote down!
0

Wolność słowa bez odpowiedzialności za słowo staje się słowną chuliganką.

#1596005

Ukryty komentarz

Komentarz użytkownika Polak Polak został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..

Czy słucham i oglądam mendia Toruńskie? Kiedyś kilka razy próbowałem lecz nie jestem Londyńskim bezdomnym psem i nie lubię tarzać się ściekach. A tyle bezczelnej propagandy i załagania co tam nigdzie ani wcześniej ani później nie widziałem ani nie słyszałem - kurwizja TVPIS przy tym ścieku mendialnym jest istnym źródłem prawdomówności
Nie ma znaczenia jacy są tam ludzie itd - ważne że właściciel łupie kasę wszystkich płatników w zamian za czystą partyjną propagandę
Jest stare określenie na takich co zrobią wszystko za pieniądze

Natomiast w pełni się zgodzę że ta pseudo szkoła w głównej mierze najpierw WYCHOWUJE a później uczy - bo interesuję ją głównie wychowanie PO SWOJEMU - a nauka to tylko kwiatek do kożucha/pretekst

Vote up!
2
Vote down!
-7
#1596016

"… bo interesuję ją głównie wychowanie PO SWOJEMU …"

PO SWOJEMU, czyli… ?

Vote up!
4
Vote down!
0

Wolność słowa bez odpowiedzialności za słowo staje się słowną chuliganką.

#1596021

Komentarz ukryty i zaszyfrowany

Komentarz użytkownika Zawisza Niebieski został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..

nszj tżsmśc ptrzbn jst kljn mzm, nkt n będz zgłszł sprzcw tk jk nkt n zgłsz sprzcw dl Mzm Wjsk Plskg, dl Mzm Nrdwg, dl wl mzów tmtycznych, czy tż pśwęcnych wlkm ldzm. 

Tyl, ż w tym przypdk mmy czywsty przkręt? W hstr mlśmy przkręty dknywn w clch ptrtycznych, l wtdy rządzl nm zbrcy, kpnc. Czy ptrzbny jst nm przkręt fnnswy, dl prmcj tkg rdzj ptrtyzm? Jk wdć, mzm pwstn z pnądz pdtnk, wkłd fndcj t gdzny ngrń. l gdzn ngrń wzytjący tk mzm będz w stn wysłchć? Z tych tysęcy gdzn mż d sę wybrć pół gdzny. Węcj wzytjący n wytrzym. 

Trtyczn mżn mnstr z ngspdrnść rzlczyć. l jdnk rzlczylśmy z pprzdnch rządów? Czy ptrzbny jst nm pśrdnk dl bdwy nszj tżsmśc?

Vote up!
0
Vote down!
-7
#1596001

"...dla promocji takiego rodzaju patriotyzmu?"

Ewolucja, czyli praca organiczna oczekuje od nas innej formy patriotyzmu niż rewolucja.

Pozdrawiam.
dratwa3

Vote up!
5
Vote down!
0

Wolność słowa bez odpowiedzialności za słowo staje się słowną chuliganką.

#1596009

No i co ten minister najlepszego zrobił, dał Rydzykowi a zawisza znów gołodupcem zostaje
Co a wstyd i hańba
No ale zawiszak, tak po prawdzie to na twoim szambie pod tym samy wpisem tłoku to ni ma.
Paljak paljak i hades no i finito
Olali ci gremialnie.
A paczaj piesek tyle ponoć czasu na pudle byl.Tyle komentow tam. Widzę że jednak doceniłeś psiaka i dałeś go na pudło, a nie tak dawno bana mu naobiecywałeś.
Coś poszło nie tak.
Ale za same dobre chęci -24pkt co raczej znaczenia już i tak dla ciebie nie ma.Jak dno to dno
Już lepiej łap te motyle

Vote up!
7
Vote down!
-1

Prezydent Zbigniew Ziobro 2025
Howgh

#1596004

Tytuł, żeby był adekwatny, zmieniłbym na "Najcenniejszy patriota".

Niezależnie jakie kwoty byśmy wymieniali (skąd wzięte?), to i tak Polacy się nigdy nie wypłacą ojcu Rydzykowi za to co zrobił dla kraju i żyjących w nim ludzi. Poza tym to geniusz organizacyjny - założył Radio Maryja, założył TVTrwam, "Nasz Dziennik", założył fundację Lux Veritatis, założył WSKMiS, ruszył energetyką termalną w Toruniu, a przede wszystkim założył Rodzinę Radia Maryja. Modelowy przyklad obywatelskiej działności oddolnej. Jeden człowiek uruchomił te wszystkie inicjatywy, pokażcie mi takiego drugiego, no może ojciec Kolbe mógł się równać.

Vote up!
8
Vote down!
0
#1596011

Komentarz ukryty i zaszyfrowany

Komentarz użytkownika Polak Polak został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..

B późnj są tk fkty jk tn Pńsk kmntrz ż trdn wrzyć ż mżn tyl ttlnych bzdr zdcłych kłmstw zmścć w jdnym wPS
Vote up!
2
Vote down!
-9
#1596013

Proszę udowodnić, że to bzdury.

Proszę też sobie przypomnieć co to jest oddolna inicjatywa obywatelska, grass-root movement.

Vote up!
7
Vote down!
0
#1596017

inicjatywa

 

do takiego "Polaka Polaka"

Polak się nie umywa

a tylko od cara pochodzi

oddolna inicjatywa

Vote up!
6
Vote down!
-2

jan patmo

#1596020

Komentarz ukryty i zaszyfrowany

Komentarz użytkownika Polak Polak został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..

ddln ncjtyw z ksę ldz płcących w Plsc dż pdtk z swją cężką prcę? Jstśc śmszn żłśn
Vote up!
0
Vote down!
-6
#1596062

Jaka oodolna 

Jaka ooodolna 

Jaka oooodolna 

Vote up!
4
Vote down!
0

Prezydent Zbigniew Ziobro 2025
Howgh

#1596070

z lewackich trzewi

 

żółć się wylewa

z lewackich trzewi

kiedy katolik

wiarę swą krzewi

Vote up!
3
Vote down!
0

jan patmo

#1596088

Dałem 2 (tylko dlatego nie dałem 1, bo pewnie jakiś kawałek z tego wpisu może być prawdziwy).

Przede wszystkim powoływać się na źródło money.pl, to dokładnie jak powoływać się na rzetelność TVN. Już się nasłuchaliśmy przez lata o mitycznych Mybachach o. Rydzyka z takich źródeł itp., które okazały się kompletnymi oszczerstwami. Po drugie nie ma żadnego linka do źródła - a niby kwoty konkretne. Po trzecie uważam, że inicjatywom jakie robi o. Rydzyk należy sie od dawna wielkie wsparcie państwowe, bo on to robi faktycznie dla dobra Polski i Polaków - żadna z jego inicjatyw nie jest podyktowana przeciwko Polsce, a zobaczmy ile (nawet za tego rządu) jest dotowanych z budżetu państwa inicjatyw antypolskich, lewackich itp. Miliony idą na rózne muzea, galerie, teatry, itp. które jedynie co robią to szczuja przeciwko Polakom. Inicjatywy (jakoś nazwa "dzieło" mi nie do końca pasuje) o. Rydzyka, to ewenement na skalę światową.

No i dlaczego uważa autor, że te nagrania są gorsze od komercyjnych? Jestem całkowicie przekonany, ze są o wiele lepsze, bo robione z pasją. Te nagrania, to żywe dowody (niekiedy ostatnie i niepowtarzalne) na heroiczność Polaków w II wojnie i ratowanie żydów - takie dowody są szczególnie cenne w obecnych czasach, kiedy próbuje sie z ofiary zrobić kata, a z kata ofiarę.

Z jednym się zgodzę, że na KUL też bym nie dał dotacji, bo KUL juz dawno się zeszmacił. Jednak na szkołę o.Rydzyka jak najbardziej. Wystarczy zobaczyć choćby ich audycje radiowe robione przez studentów (wiem, że pewnie jacyś wytypowani ale jednak), zobaczcie też jakie piekne i wartościowe pro polskie filmy tworzą - choćby o św. Karolinie Kuskównie. Oczywiście w tej szkole pewnie nie wszyscy to aniołki (jak wszędzie - np. mówili w radiu Maryja jak sie odbywały u nich wybory do władz samorządu studenckiego, to niektórzy studenci w kampanii wyborczej zachowywali się niestety niegodnie - ale w radiu o tym powiedziano i sie z tym nie kryli, nie cenzurowali) ale ogólnie to jest szkoła, do której najmniej można się przyczepić ze wszystkich szkół w Polsce, która robi najwięcej dobrego.

Co do stoiska jednodniowego, to o ile jest prawdziwe (na co nie ma żadnego dowodu w artykule), to owszem kwota wydaje sie być zawyzona, jednak nie odbiega ona od podobnych za czasów PO. Pamiętajmy też jakie ogromne kwoty TV Trwam musi płacić miesięcznie aby być na MUX - jak PO ich najpierw za wszelką cenę nie chciało tam wpuścić, a jak w końcu nie mieli wyboru, to wpuścili ich tam po cenach o wiele większych niż inne (nawet komercyjne) telewizje - a TV Trwam nie jest komercyjna. Tak wiec te pieniądze, co teraz dostają z budżetu w ogromnej mierze wrócą do budzetu choćby w tych opłatach.

Pamietajmy, że geotermia w Polsce to tak na prawdę zaczęła się od o.Rydzyka - jak i wszystkie jego inicjatywy słuzą Polsce i Polakom i jeśli przy tym coś miałby zarobić (choc nie widać jego "bogactwa") to należałoby mu sie jak mało komu.

Jeden jest minus tylko tych dotacji, że przez nie media o. Rydzyka będą mniej uważnie patrzyły PiS-owi na ręce, cho już było widać przed wyborami, jak chocby dzwonili do radia Maryja słuchacze krytykujacy PiS za brak ustawy anty aborcyjnej i zwolenników Konfederacji - wtedy o. Rydzyk strasznie sie miotał i nie wiedział jak słuchaczom powiedzieć aby jednak głosowali na PiS (widać było, ze o to mu chodzi ale nie mógł powiedzieć wprost, a i nie miał odpowiedzi dobrej na brak ustawy antyaborcyjnej). Widać, ze tutaj dotacje grały dużą rolę w jego ocenie. Jednak nie ma się też mu wiele co dziwić, jak przez tyle lat miał same kłody pod nogi, to jak w końcu jest rząd, który mu pomaga to nie chce tego rządu krytykować - choc traci na tym dziennikarstwo, bo juznie zawsze są tacy obiektywni i rzetelnie przez to, a czasem potrafią coś ocenzurować lub troche zmanipulować (np. jak była mowa o szczepionkach, choć i tak są o niebo lepsi od innych, bo tylko u nich występowała tez druga strona sporu - w każdych innych mediach strona chcąca wolności w sprawie szczepionek w ogóle nie występuje) - choc i tak oni w porównaniu do reszty mediów to są wręcz świętoszki ;)

Vote up!
7
Vote down!
0

Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)

#1596025

Komentarz ukryty i zaszyfrowany

Komentarz użytkownika Zawisza Niebieski został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..

Przd wszystkm główn nkłdm ksztów. Prfsjnln ngrn wyknywn są w std, jst rżysr dźwęk td. Tg typ ngrn, jk wspmnn ldz zwykl dknj sę w mszkn. czywśc n m t wększg znczn dl wrtśc mrytrycznj, dwdwj tkg ngrn. Lczy sę t, c człwk pwdzł n l jst t prwd, którą mżn znć z hstryczną. 

Przkręt t m mjsc w wycn tkg ngrn. N kpjmy klk/klknst mnt tkg ngrn tysąc gdzn, t jst wdntny hrt, tkch cn n wln przyjmwć. 

C d znczn czln, n prłm sę n włsnj cn dnj czln n cn pnktwj dknnj przz jkąś tm kmsję, którj dzłn wypd znć z prfsjnln. Mm njnższj cny njwększy kntrkt trzymł czln Tdsz Rydzyk. T tż jst zncząc. 

Włśn dltg pdję w swm tkśc n jkch źródłch dną nfrmcję prłm, by kżdy zgdn z włsną cną mógł cnć ch wrygdnść. Dl mn np. wrygdnść TVPS jst zrw. Jkąklwk nfrmcję tm zyskm ntychmst pszkję jj ptwrdzn. Ngdy n przyjmję ch nfrmcj z wrygdn b tylk tm zyskłm. Tk sm rbłm z nfrmcjm TV rbn, chć wtdy ptwrdzn tych nfrmcj był znczn trdnj. 

C d Kścł pltyk mj zdn był zwsz jdnznczn. Kścół t 2000 lt, prt żyją klk-klkdzsąt Kścół n pwnn wązć sę z żdną prtą, pwnn krślć wrtśc n n kg głswć. 

Vote up!
1
Vote down!
-7
#1596031

 Każdy ma prawo do własnej oceny wiadomości niezależnie od stacji która je nadaje i tylko zaślepieni głupcy bezkrytycznie wierzą w to co im się podaje zmanipulowane "na tacy," trzeba jednak być obiektywnym i myślącym by odpowiednio śledzić wszystkie "nietrafione" (czytaj zmanipulowane) "wiadomości" by wyrobić sobie własny ale właściwy tok myślenia i oceny prawdomówności tych mediów.

  ..."Co do Kościoła i polityki moje zdanie było zawsze jednoznaczne. Kościół to 2000 lat, partie żyją kilka-kilkadziesiąt Kościół nie powinien wiązać się z żadną partią, powinien określać wartości a nie na kogo głosować."

 Podany cytat z komentarza świadczy o całkowitym braku wiedzy lub pomyleniu pojęcia KOŚCIÓŁ.

 Kościół (nie tylko katolicki) jest wspólnotą w wierze, i nie ogranicza się do hierarchów kościelnych a stanowiony jest przez wiernych, których ci pasterze nauczają prawd wiary, których nie można cytować wybiórczo a jedynie pojmować lub wierzyć w całość, inaczej sens wiary zostaje wypaczony i prowadzi prostą drogą w dół czyli do herezji.

 Jeśli wspólnota religijna ma określone poglądy polityczne, które nie są sprzeczne z zasadami jej wiary, to cynizmem jest twierdzenie, że nie ma prawa zabierać głosu w sprawach polityki od której zależy jej los i byt!

 Takie postępowanie jest bezspornym przykładem na brak tolerancji i próbę dyskryminowania mających inne poglądy.

 A tak na marginesie, to pięknie dziękuję jako Polak i Katolik wszystkim "opozycyjnym" mediom za nagłaśnianie poglądów naszej wspólnoty, bo paradoksalnie dzięki nim wszyscy z deklarujących się katolików mają okazję poznać nasze poglądy dlatego, że do kościoła na mszę uczęszcza z nich zaledwie kilkanaście procent i trudno byłoby dotrzeć do pozostałych z naszymi poglądami a tak mamy to za darmo!

 

Vote up!
6
Vote down!
0

niezależny Poznań

#1596033

Komentarz ukryty i zaszyfrowany

Komentarz użytkownika Zawisza Niebieski został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..

nż jk grpy wrzących. Włśn dltg Kścół n pwnn pprć jdnj prt, b brk pprc dl tj prt n dcydj czy ktś jst ktlkm czy tż n. Kścół mż dfnwć stndrdy mrln n spłnn ch mż człwk lmnwć z Kścł. Wdm jdnk ż tym jk stndrdy mrln prfrj Kścół dcydj hrrch, przykłdw Synd Bskpów. Kpłn mż mć włsn prfrncj pltyczn l n mż ch głsć z mbny, b wtdy wyrż nkę Kścł n swj prywtn pglądy. N mż być czgś tkg jk pltycy z ndn kpłn, gdy kpłn z przywódcm prt dysktj mjscch n lstch dl pprnych przz sb ldz. 

Vote up!
0
Vote down!
-7
#1596036

cyt:

Ja nigdy nie rozumiałem Kościoła

Odpierdasiles teraz numer dziesiaciolecia

Ty i rozumienie.Czym

Czym ty pustaku może myśleć.Żarty tu sobie pajacu robisz.

To nie leon.  frajerów tu nie znajdziesz

W twojej/waszej sekcie o.Michnika tylko takich analflabetow jak ty tolerują.Twoja świątynia przy czerskiej to z jakich funduszy szkoli debilnych dziennikarzy społecznych. Od Soros macie ?

Rozliczacie się tam transparentnie.

A na koniec powiem ci tak

Wy czerwone truchła,posowieckie spady, to możecie ojca Rydzyka w DUPĘ pocałować.A jak wam faktycznie kostucha wyrok wymierzy to będziecie zakopani więcej niż metr w głąb by nie śmierdziało

Głąby czerwone z leonka

I pozdrów tego sukinsyna z Olegino ikuli coś tam

Wyjątkowy sq****yn jak i wielu innych na leonku

 

 

Vote up!
6
Vote down!
-3

Prezydent Zbigniew Ziobro 2025
Howgh

#1596050

"Przede wszystkim głównie nakładami kosztów." - nigdzie nie podałeś kosztów nagrań, więc o co Ci biega? Mam nadzieję, że nie dorabiasz do swojej tezy samemu sobie "dowodzików".

No i jakich cen nie wolno przyjmować? Takich, które podajesz za money.pl? Nie rozśmieszaj mnie, już pisałem co o nich sądzę. Jedno z czym się moge zgodzić, to fakt, że możliwe, że poszli tu hurtowo (choć dowodów na to nie podałeś poza money.pl), jednak załóżmy że tak było, to na prawdę proponuję Ci czepić się lewackich organizacji i instytucji, które na przełomie lat dostały od państwa wielokrotnie więcej, a nie służą Polakom jak inicjatywy o.Rydzyka, tylko wręcz przeciwnie. Reasumując inicjatywom o.Rydzyka się to po prostu należało i każde normalne państwo powinno wspierać maksymalnie właśnie takie inicjatywy.

"Co do znaczenia uczelni, nie opierałem się na własnej ocenie danej uczelni a na ocenie punktowej dokonanej przez jakąś tam komisję, której działania wypada uznać za profesjonalne." Nie no proszę Cię. Nawet nie warto Tobie samemu wymieniać nazwy tej jakiejś tam komisji ale z góry chcesz ich uznawać za profesjonalistów - zastanów się aby się nie pogrążyć. Dla mnie ich "profesjonalizm" juz został dostatecznie pokazany, jak dali KUL więcej punktów niż uczelni o.Rydzyka - KUL to dno.

No i tu nie kościół wiąże sie z jakąś partią, a dany ksiądz/ojciec, który jak każdy człowiek ma swoje poglądy i ma prawo ich wyrażania - on w kościele nie mówi, głosujcie na PiS, tylko mówi o tym w swoim radiu - widzisz różnicę?

Poza tym osobiście też uważam, że nawet jak by głosił to w kościele (czego tu nie ma) ale nie wprost, to ma pełne prawo - byleby tylko jego ocena w kościele nie była uzależniona od dotacji - niestety juz wiemy, że na jego ocenę ma też wpływ dotacja więc w kościele powinien się powstrzymać (no i w kościele sie powstrzymuje), chyba, że mimo wszystko zachowa maksymalny obiektywizm. Od wieków kościół nauczał dobra ludzi i w dużej mierze dzięki temu Polska stojąc razem z kościołem nie ulegała najeźdźcom i sie odradzała. Np. za prl-u jak w kościołach wprost mówiono kto jest zły, a kto dobry, to przeszkadzało to tylko ub-ekom i sb-kom - skoro przeszkadzała Ci TV urbana, to chyba nie jesteś jednym z nich, więc nie stwarzaj takiego mylnego wrażenia :)

Vote up!
5
Vote down!
0

Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)

#1596035

Komentarz ukryty i zaszyfrowany

Komentarz użytkownika Zawisza Niebieski został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..

t dpwm tylk tyl, ż równż spłm n styrpn w czsch strjków stdnckch, ngdy w życ d żdnj prt n nlżłm jśl głsję t głsję n człwk n n prtę. Strm sę dnym kndydc cś dwdzć znm ddm n ng głs.

Wrtśc wycny pchdzą z jwnnj mwy, gdz wycn był złącznkm. Zdm pytn d cb, czy jśl jdn krdl dtjąc jkś tm grpy dj t prw d krdzży drgm? Tk włśn rzkrd sę nsz krj. Z tg wynkją tysąc PSwczów, nkmptntnych l mjących plcy zjmjących wysk stnwsk w rdch ndzrczych spółk? Przykłd Mswcz, c d którg nkmptncj nkt n mł njmnjszj wątplwśc.

Kmsj cnjąc prjkty zstł wyłnn w rmch Mnstrstw Sprwdlwśc, czyl rgn dcydjącg wydtkwn tych pnędzy, czy mgę zkłdć ż n byl t ldz kmptntn? Jdnk rgn czyl Mnstr zdcydwł nczj nż pwłn przz ng kmsj. Zdnm kmsj był cn przdstwng prjkt n smj czln. J cnę czln Rydzyk prm dzłn jj bslwntów w TVPS, t jst cłkwc ngtywn, w czym n jstm dsbnny. sttn czytłm rprt gdz n zstwn n tj tlwzj schj ntk, jśl chdz dzłn jk tlwzj pblczn, któr wnn być z tg włśn pwd plrlstyczn. TVPS jśl chdz prpgndę jdnj prt z pwdznm mżn ją prównywć d tlwzj rbn. Prymtywn prpgnd, ż n d sę tg glądć.

Vote up!
1
Vote down!
-7
#1596041

cyt:

spałem na styropianie w czasach strajków studenckich,... i to  pod jedną kołdrą  z moim profesorem Wladziem "Bydło" Bartoszewskim.

Zawsze o północy trzymaliśmy się za ?? (ale jaja) i wspólnie do rana ,czytaliśmy kolejny rozdział konstytucji.

Vote up!
5
Vote down!
-1

Prezydent Zbigniew Ziobro 2025
Howgh

#1596068

Komentarz ukryty i zaszyfrowany

Komentarz użytkownika Zawisza Niebieski został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..

Są sytcj, w których mlczć p prst n wln. W krj z rządów brc Kczyńskch dzł sę crz grzj. Kszmrn klcj Prw Sprwdlwśc z Smbrną Lgą Plskch Rdzn przynsł skndl z skndlm. Pltyczn wrłmstw stł sę nrmą. Kljn btnc wybrcz Jrsłw Kczyńskg rzwwły sę w pył. Stł sę dl mn jsn, ż jg wzj bdwy lpszj Plsk, którj zfły mlny Plków, kzł sę jdnym wlkm szstwm. Dltg tż pstnwłm nzwć rzczy p mn &ndsh; jk jął t jdn z przdwjnnych styryków &ndsh; &bdq;przstć wżć bydł z nbydł&rdq;

Ptrząc n ws trdn n zgdzć sę w wypwdzą przdwjnng styryk. N mżn&bdq;przstć wżć bydł z nbydł&rdq;&qt;

jśl jż w cytty sę bwmy, t zddykj wm słw nszg wlkg ltrt Stnsłw Lm, pwm &qt;Dpók n skrzystłm z ntrnt, n wdzłm, ż n śwc jst tyl dtów  &qt; Śwęt t słw Pn Stnsłw, śmszjc sę dlj, c m tm.

Vote up!
0
Vote down!
-7
#1596073

cyt;

Są sytuację, w których milczeć po prostu nie wolno.

Masz rację !!!!

Dlatego napisałem ci napoleonku tylko to co od dawna wszyscy wiedzą i jest tajemnicą poliszynela.

Dlaczego więc płaczesz.To nobilitacją

Dziś bara-bara z chopa z chopem, to w twoim Leonkowym środowisku jest czynem chwalebnym

Nie masz się czym przejmować. I nie mazaj się boś ty hardy chop 

Howgh

Vote up!
5
Vote down!
0

Prezydent Zbigniew Ziobro 2025
Howgh

#1596074

Ukryty komentarz

Komentarz użytkownika Zawisza Niebieski został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..

"Dziś bara-bara z chopa z chopem..." to  żaden dla was grzech. Z Huskym się śliniliście na widok męskich nóg z gaciami do kostek spuszczonymi, że aż obrzydzenie brało Swoją żonę w bardzo tęczowym stroju o dość męskich rysach już nam przestawiłeś. W waszym bagienku to albo męskie towarzystwo doceniacie, albo pedofilów bronicie. Żeby życie miało smaczek, raz dziewczynka raz chłopaczek. No ale patrząc jak z CBA pod wodzą ułaskawionego przestępcy nikną płyty z dowodami dotyczącymi pedofilskiej afery podkarpackiej, co się dziwić waszej "tolerancji"

Vote up!
0
Vote down!
-5
#1596077

//o północy trzymaliśmy się za ?? (ale jaja) i wspólnie do rana ,czytaliśmy kolejny rozdział konstytucji.//

Obywatelska to postawa !!!

8-)))))

pzdr

Vote up!
6
Vote down!
0
#1596128

Zawisza aż żal bierze jak się teraz ośmieszasz chłopie. Już nie wspominam o tych waszych pyskówkach wzajemnych (bo to wzajemnie sie osmieszacie) ale przede wszystkim osmieszasz się w tym temacie i jeśli Twój tok "rozumowania" jest POdobny w innych tematach jak tutaj, no to ... aż przykro się robi.

W sprawie o.Rydzyka nikt nie kradnie, bo po prostu są dotowane pro polskie inicjatywy, co właśnie jest obowiązkiem normalnego państwa aby takie inicjatywy dotowało. Szkoda tylko, ze jeszcze nie przestali dotować również lewactwa ale i tu nie jest kradzież, tylko w tym przypadku jest wyrzucanie pieniedzy w błoto, ewentualnie sabotaż państwa co możnaby wręcz czasem podciagnąć pod zdradę.

Komisja miała na zasadzie zrobić ocenę ale już samą decyzję o przyznaniu dotacji podejmuje kto inny - czego tu nie kumasz? Podobnie jest np. przy orzekaniu przez Prezydenta prawa łaski (choc sprawa zupełnie inna ale zasada ciut podobna) - Prezydent pyta o ocenę prokurature, policje, jednak czy zastosuje prawo łaski to jest jego decyzja.

Co do TVPiS to mi się też nie podoba ale i tak w porównaniu do TVN czy POlsatu, to TVPiS jest ostoją rzetelności, więc dziwne, ze pijesz tylko do TVPiS i nie mozesz jej oglądać - a TVN mozesz ogladać? To wiele mówi... - mówi też jednocześnie, że żaden szanujacy się Konfederata/Narodowiec nie dałby rady oglądać TVN bez odruchów wymiotnych (wydawało mi się, ze byłeś za Konfederacją - a moze coś mi się pomyliło? Mam nadzieję, ze się pomyliłem, bo Konfederacji chluby takim ośmieszaniem byś nie przynosił).

Vote up!
6
Vote down!
0

Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)

#1596092

Ukryty komentarz

Komentarz użytkownika Zawisza Niebieski został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..

to trzeba oglądać TVN. Standardowy zapis w głowie, jak się nie lubi PiS to się lubi PO? Dawno programów typu dziennik w telewizjach nie oglądam, również nie oglądam programów typu gadające głowy, swoją wiedzę czerpię z internetu.Jedyne co oglądam to programy popularno-naukowe typu Discovery, History Do oglądania służy mi komputer na którym mam pakiet takich programów. Na stronach internetowych czytam zarówno przeróżne strony nawet skrajnie żydowskie, a jest kilka takich, po to by poznać poglądy, argumenty. Widzę, że największą szkodę jaką nam PO-PiS zrobił to podział albo jesteś za PO albo za PiS albo nie istniejesz. Więc ja z tych "nie istniejących".

Konfederacja nie jest ideałem, ale po likwidacji partii prawicowych przez PIS nie ma innej opcji. Po drugiej stronie poza KO też nie ma innej opcji, bo Wiosna przybrała dobrą nazwę, była to partia na wiosnę 2019 i na tym koniec. Ponieważ na PiS nikt mnie nie namówi nie mam innej opcji niż Konfederacja z wszelkimi ich ogromnymi wadami jak JKM. 

Oceniając moje poglądy możesz przyjąć iż nigdy w żadnym stadzie mnie nie znajdziesz. Nigdy do żadnej partii nie należałem. Wyraźnie bez względu na to czy spotka mnie poklask czy potępienie będę bronił to co uznam za prawdę. Popieram dobre moim zdaniem inicjatywy ale gdy widzę złodziejstwo to nie ma dla mnie autorytetu który do  tego ma prawo..

Vote up!
1
Vote down!
-5
#1596104

Kurcze Zawisza, nie oglądasz TVPiS, a "z powodzeniem możesz porównać go do TV urbana"? Na podstawie czego, tego co przeczytasz w necie na stronach gazety wymiotnej? Opanuj się chłopie.

No i wiedziałem, ze jesteś za Konfederacja dlatego pisałem, ze przykro sie robi jak sie osmieszasz, bo ja też jestem za nimi. O TVN pisałem, bo jakośw ogóle ich nie krytykujesz, a krytykujesz tylko PiS, Rydzyka i to w oparciu o "źródła" lewackie jak TVN. Piszesz, że jesteś za Konfederacją, a zachowujesz się teraz jak POwiec niestety.

Vote up!
6
Vote down!
0

Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)

#1596119

Ukryty komentarz

Komentarz użytkownika Zawisza Niebieski został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..

Nie rób z siebie chłopka roztropka, jak tutejsze trolle. Wielokrotnie oglądałem dawniej, zanim uznałem iż nie warto. Czasami tylko sprawdzam, by się przekonać iż nie warto. W odróżnieniu GW nie kupuję od lat. A gdy znajdę ich artykuł, za który trzeba zapłacić odpuszczam sobie. 

Ksiądz, który był mi przewodnikiem w nauce religii w czasach telewizji Urbana ekran telewizora miał przekreślony nalepkami takimi jak do zeszytu, ja tego nie zrobiłem.

Pytasz o TVN, może zamiast wymieniać wszystkie telewizje zobaczysz iż napisałem wyraźnie, że moje wiadomości o tym co dzieje się w świecie opieram na różnych stronach w internecie, Nie papkach typu Dziennik Telewizyjny.  Czy przy tych trollach też straciłeś umiejętność czytania ze zrozumieniem?

Może cię zadziwię, raz na pewien czas również kupuję Nasz Dziennik, by też ocenę swoją potwierdzić. Tam gdzie jeżdżę w miejsce odosobnienia by odpocząć od dnia codziennego w sklepiku to główna dostępna prasa codzienna. :) Oglądanie oznacza iż na danym medium swoje zdanie kształtujesz, a nie czasami zerkniesz, by potwierdzić upadek telewizji reżimowej (tak zwykliśmy określać telewizję rządową, czyż nie? Tak więc jeśli chcesz ze mną dyskutować to utrzymuj poziom, bo idiotów tu pod dostatkiem. Widzisz właśnie odchodami się bawią.Też masz na to ochotę?

Vote up!
1
Vote down!
-5
#1596123

Pisałem o TVN nie dlatego, że nie oglądasz, tylko dlatego, ze jakoś ich nie krytykujesz a są o niebo gorsi od papki TVPiS - napisałem przecież "Na podstawie czego, tego co przeczytasz w necie na stronach gazety wymiotnej?", więc wiem, że opierasz się na necie, wiec kto tu nie umie czytać ze zrozumieniem. O trzymanie poziomu to apeluje do Ciebie od dłuższego czasu ale jakoś idziesz zaparte w swoje... - cóż Twój wybór.

Oczywiście nie pochwalam (delikatnie mówiąc) tutaj różnego rodzaju trolowania i je minusuje ale Twoje wpisy ostatnio też niestety nie trzymają poziomu i niepotrzebnie zniżasz się do tych troli, w dodatku jadąc tylko na PiS itp. opierając się na lewackich załganych mediach i bezkrytycznie/bezmyślnie powielajac ich łgarstwa.

Vote up!
5
Vote down!
-1

Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)

#1596129

Ukryty komentarz

Komentarz użytkownika Zawisza Niebieski został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..

"gazeta wymiotna", z drugiej strony "wasz nocnik" Wspaniała intelektualna rozrywka, nieprawdaż, w sam raz na poziom tutejszych trollików? GW nie czytam od dawna, na pewno od czasu zaprzestania kupowania papierowych gazet a ponieważ GW zaczęło ratować swoje finanse w internecie wymuszając kupowanie abonamentu, by doczytać artykuł do końca, uznałem iż nie warto ani złotówki w to medium włożyć, stąd nie czytam również ich tekstów w internecie.. Czasami czytam lewackie i prawackie zakłamane media, bo w dzieciństwie nauczyłem się oddzielać prawdę od propagandy. No cóż mieliśmy do wyboru albo będącą na wyższym poziomie Politykę, albo Trybunę Ludu (dziś odpowiednikiem jest GW, Nie, Nasz Dziennik, Gazeta Polska, czy też wypociny Sakiewicza albo Karnawskich, tych ostatnich to nawet kijem nie ruszam, bo szanując pracę rolnika, można przewalać obornik widłami ale to daje efekt w postaci plonów, Sakiewicz, Karnawscy to bezpośredni wsad do kompostownika tyle, że to pełen kłączy perzu, a ten nawet kompostowanie potrafi przeżyć) Widzisz ja czytam lewackie i prawackie załgane media po to, by oddzielić prawdę od plew i to daje mi wyższość nad tymi, których medialnie mózgi wyprano, tych co tu opowiadaniami o odchodach swoją pozycję budują i cieszą się do tego jak głupi do sera. W mojej rodzinie zawsze mówiono, ucz się rosyjskiego i niemieckiego, język wroga trzeba znać. Niemieckiego jakoś nie zdzierżyłem, w zamian za niemiecki znam angielski. Tak więc czytam argumenty wielu stron własne wnioski wyciągając, a jak już piorę to ubrania a nie mózg.

Vote up!
1
Vote down!
-5
#1596140

tak beznadziejne? Przecież te "popularnonaukowe" są zlepkami czasem sprzecznych informacji z wikipedii. Żalość. Z drugiej strony widać teraz wyraźnie, dlaczego Tomek nie wziął ciebie ze sobą na 3obieg. Jesteś tylko balastem ciągnącym na dno.

 

Vote up!
5
Vote down!
-1
#1596152

Ciężko mu się przyzwyczaić.
Całe życie czyta od prawej do lewej to tak mu wychodzi
8-)))))
pzdr.

Vote up!
3
Vote down!
-1
#1596168

z sierpem i młotem...

 

z sierpem i młotem

kroczy w dumie

jak taki zakuty łeb

coś zrozumie?! 

Vote up!
5
Vote down!
-1

jan patmo

#1596052

Komentarz ukryty i zaszyfrowany

Komentarz użytkownika Polak Polak został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..

N wln zpmnć jdnym z prwszych jk n njwększych "WŁKÓW" tg bznsmn czyl wcęc sę g d zbórk n rtwn Stczn przywłszczn zbrnych śrdków, gdyż z tg c wdm nkt ngdy żdng zwrt pmm tkch wzwń n trzymł, c węcj w zmn trzymł dpwdź mędzy słwm "żby sę płwł" - fcjln w prst ż "t n są pnądz n przżrc" ( z plcm wyprstwny śrdkwy plc) l Plscy wybrcy w wlkj częśc są chyb mcn głdn rz przy kzj brk m zmysł wzrk, smk węch - b jkż nczj wytłmczyć t wlltn łykn tkg gów....?
Vote up!
1
Vote down!
-8
#1596060

a tak poza tym to wszyscy zdrowi? Pisałeś juz ten tekst POwyzej - odniosłem sie nawet do tego i nie raczyłeś odpowiedzieć, za to kolejny raz to samo tutaj wklejasz - trol?

Vote up!
6
Vote down!
0

Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)

#1596093