Bohaterom blogosfery - Cześć!

Obrazek użytkownika Anonymous
Blog

Co powiecie o człowieku, który od rana chla? Wstaje, umyje się, ogoli, usmaży sobie jaja na bekonie, zrobi kawę i ciach, szklankę wódy na szybko. Potem wychodzi na miasto, kupuje flaszkę i siedząc na ławce w parku, nie bacząc na podśpiewujące ptaszki ani ryczącego łosia, po prostu chla.
I tak przez cały dzień w różnych dawkach. Za to po dziewiętnastej siada w wygodnym fotelu i dopiero zaczyna chlać na poważnie!

Co powiecie o takim człowieku, jeśli dowiecie się, że on chlać nie lubi, że zapach i smak wódy odrzuca go dalej niż na sto kilometrów, że chlanie niezmiernie go męczy?

Na pewno człowiek niszczy swoje zdrowie. Takie ciągłe chlanie jest raczej szkodliwe niż pożyteczne. Wątroba, serce, mózg czy inne flaki muszą przechodzić prawdziwe katusze. Kogoś innego zainteresuje być może, za co ten człowiek tak chla? Inny dopyta o korzyść z takiego chlania? Na drugie pytanie mogę odpowiedzieć – Nieodwracalne zmiany w mózgu!

A co powiecie o człowieku, który od rana nie ma nic lepszego do roboty tylko oglądać pogardzane przez siebie za stronniczość programy niby publicystyczne. Smażąc sobie jaja na bekonie wyczekiwać na codzienny wywiad znanej dziennikarki, której nienawidzi by po wyjściu na miasto kupić w kiosku gazetę, którą gardzi i z której się śmieje. Potem ją czyta z obrzydzeniem na ławce w parku nie bacząc na ptaszki, łosie czy harcujące w trawie jeże.

I tak przez cały dzień. Od TVN24 do Onetu i z powrotem. A około dziewiętnastej siada w wygodnym fotelu i napawa się durnotą wieczornych programów politycznych, na bieżąco informując w necie wszystkich zainteresowanych, że od lejącego się z ekranu fałszu chce mu się rzygać!

Wcale się tej chęci nie dziwię. Nie dość, że niszczy swoje zdrowie, ponieważ tak namiętny kontakt ze znienawidzonymi mediami niszczy serce, wątrobę oraz inne flaki to jeszcze dobrowolnie staje się zastępczym źródłem informacji na przykład dla autora tego tekstu, który nie ma zamiaru się narażać na tak wiele przykrych dolegliwości, z nieodwracalnymi zmianami w mózgu włącznie.

Bohaterom blogosfery - Cześć!
.

0
Brak głosów

Komentarze

Gdyby nie cel szczytny,można by pomyśleć, że to czysty masochizm.Ale cóż innego mozna zrobić, skoro tej Naszej biednej, sponiewieranej Rzeczypospolitej, do obrony pozostali już TYLKO MASOCHIŚCI?
Pozdrawiam myślących.

Vote up!
0
Vote down!
0
#74798

Naprawdę,duże ukłony za cały trud,pamietaj,że "- Ja się zowię rzeką podziemną..."

Vote up!
0
Vote down!
0
#74827

podajdalej11
Od. podajdalej11
Zeby kontrolowac blogosfere to polecam gre w szachy.
Prosze przeczytajcie i podajcie dalej do kontakt@tvn24.pl,widzowie@tvn.pl
,chyba ze sie boicie grac w szachy to nie.
Prosze zauwazyc ze gdy pilot samolotu Boeing 767 podaje 50,40,20,10, to widac ze ma swiatla pod samolotem.i laduja szczesliwie bo swiatla nie sa ustawione zdradziecko.
Click here: YouTube - Boeing 767 KORD Approach
Ciesze sie ze Nasi piloci obecnie uwazaja i wzieli moje
uwagi do serca (co widac na filmie) i przyciagaja swiatla pozycyjne lotniska by sie upewnic ze nie sa ustawione
zdradziecko.
Att. kontakt@tvn24.pl,widzowie@tvn.pl
Jak narazie SRODKI MASOWEGO OGLUPIANIA milcza na temat informacii.od Jana Tarwida
-----------------------------------------------------------
Od . Mr. Jan Tarwid, USA Do. Pana. Jan Tarwid, Poland Data Kwiecien 11/2010
Dotyczy:Tragicznego ladowania prezydenckiego samolotu w Smolensku 2010
Jak piloci podchodzili do ladowania we mgle to widzieli swiatla ustawione na lotnisku
Tak, ze maja ladowac np. na drugim albo trzecim swietle lokacyjnym.
Przez moment przy podchodzeniu do ostatecznego ladowania, nie moga widziec swiatel
lotniska bo maja swiatla w ogonie.
Wtedy wkracza grupa dokonujaca zmylenia pilota.
Zadanie grupy jest:
1) Wlaczenie dodatkowych swiatel nawigacyjnych miedzy drzewami zachowujac proporconalny rozstaw, tak aby piloci i nawigator byli przekonani ze swiatla , ktore widza sa tymi samymi , ktore widzieli uprzednio. a) Z racji tej ze jest mgla zaloga nie wie ze swiatla poczatkowe sa ustawione w drzewach, ustwiaja trajektorje ladowania i przy ladowaniu zawadzaja o przeszkody co doprowadzilo do katastrofy. Oni wszyscy mogli sie spalic, ale pilot wlaczyl gasnice gdy zauwazyl, ze zostali wprowadzeni w blad i nieuchronnie dojdzie do katastrofy. Celem mojej informacji jest to by nie dopuscic do mozliwosci zastosowania takiej dywersji w przyszlosci. Jako zolnierz rezerwy Lotnictwa Polskiego czuje sie zobowiazany do tego raportu i potraktowania go, jako RAPORT O PRZESLANCE DO WYPADKU. Pragne zaproponowac do rozpatrzenia, by w przyszlosci na ziemi zawsze byl dodatkowy pilot z tej samej jednostki i mial bezposrednia lacznosc z kabina pilotow, by mogli widziec sie nawzajem i w razie potrzeby uprzedzic o dywersji. .P.S. Z racji tej, ze moga ten list czytac niepozadane osoby unikam dokladnego opisu i w razie potrzeby wyrazam zgode na rozmowy uzupelniajace z osobami do tego upowaznionymi. . Dodatkowo na pamiatke tej tragicznej katastrofy ulozylem zagadke szachowa Nazwa: ‘’Crash Landing 2010’’ – Wszelkie prawa autorskie zastrzezone.
Czarne:
p-e4; p-e5; p-e6; N-f3; p-f4; p-f5; p-f6; N-f7; R-g3; p-g4; B-g5; p-g6; R-g7; K-h4; B-h5; Q-h6
Biale:
K-a1; p-a4; p-a6; R-a8; B-b1; p-b4; p-b6; R-b8; B-c3; p-c4; p-c6; N-c8; p-d4; p-d6; N-d8; Q-e1
Zalanczam diagram,ktory pomoze mi wytlumaczyc jak mozna przeprowadzic to co wyzej opisalem .
Mr. Jan Tarwid Kapr. Rez. Lotnictwa Polskiego absolwent T.S.W.

"-----------------------------------------------------------------------------
From: Mr. Jan Tarwid, U.S.A. To. Mr. Jan Tarwid, Poland Date. April 11 / 2010
In regard to the tragic landing of the Presidential plane in Smolensk in 2010. When the pilots approached for landing in the fog, they saw the lights positioned at the airport. Thus, they recognized that they had to land, for instance: at the second or third light location. For a moment, at the approach for the final landing, they were unable to see the airport lights since the plane was facing the other way. It is then that the group who misleads the pilots enters the scene. The task of the group is: switching on the additional navigation lights among the trees, keeping the proportional interim distance in order that the pilots and the navigator would be convinced that the lights they are seeing are the same that they saw before.
Due to fog, the crew does not realize that the initial lights are placed in the trees. They establish the trajectory of the landing and during the landing they scrape at the hindrances, causing the disaster.
They could all be incinerated but the pilot switches on the fire extinguisher when he realizes that they have been mislead and the accident is unavoidable.

The aim of my information is to prevent a possible recreation of such a diversion in the future. As a soldier of the Reserve of the Polish Air Force, I feel obligated to make this report and consider it a prerequisite to an accident.

I would like to propose for consideration that in the future there should always be present an additional pilot on the ground of the same unit. This pilot would be directly in-touch with the pilots in the cockpit so that they could see each other and, if necessary, forewarn them of a diversion.
Since this letter might be read by undesirable persons, I withhold a detailed description and, if required, I declare my agreement to supplementary conversations with authorized persons.
Additionally, in memory of this tragic accident, I created a chess quiz.
Name: Crash Landing 2010. All copyrights reserved.
Black:
p-e4; p-e5; p-e6; N-f3; p-f4; p-f5; p-f6; N-f7;
R-g3; p-g4; B-g5; p-g6; R-g7; K-h4; B-h5; Q-h6
White:
K-a1; p-a4; p-a6; R-a8; B-b1; p-b4; p-b6; R-b8;
B-c3; p-c4; p-c6; N-c8; p-d4; p-d6; N-d8; Q-e1
This diagram will help me to explain how to realize all that I’ve described above.
Corporal of the reserve of the Polish Air Force. Graduate of T.S.W.L.

Vote up!
0
Vote down!
0

podajdalej11

#74847

Kapralu Tarwid, spocznij!! (jako plutonowy rez. mam pewne prawa). A co to jest TSW?

Vote up!
0
Vote down!
0
#74858

...w tej szambiarskiej, powiedzmy to sobie szczerze, branży. I nie mają perspektyw na zmianę pracy. Poza tym dobrze jest wiedzieć, co o tobie piszą, nawet jeśli wygadują brednie. Stąd też nie wszyscy wtykający nos do tego szamba są masochistami. Niektórzy są z zawodu (lub konieczności, bo nikt inny nie zdementuje rzekomych faktów rozpowszechnianych przez szambo) szambiarzami.
Słyszałam kiedyś wyznanie pewnego projektanta oczyszczalni ścieków: "Robię w gównie". Jeśli chcesz być niepoprawny, musisz wiedzieć, co nadają poprawni. Zatknąć nos i otworzyć klapę szamba, choćby na moment.

444Polska.bloog.pl

Vote up!
0
Vote down!
0

"Nasze miejsce po stronie odwagi bezbronnej" - Jan Pietrzak

#74922

... jajecznica na bekonie jednak mnie nieco uspokoiła.

Pzdrwm
triarius
-----------------------------------------------------
http://bez-owijania.blogspot.com - mój prywatny blogasek
http://tygrys.niepoprawni.pl - Tygrysie Forum Młodych Spenglerystów

Vote up!
0
Vote down!
0

Pzdrwm

triarius

-----------------------------------------------------

]]>http://bez-owijania.blogspot.com/]]> - mój prywatny blogasek

http://tygrys.niepoprawni.pl - Tygrysie Forum Młodych Spenglerystów

#74966