A na ch... mi przyczepa bez kół?
W filmie “Przekręt” Guy’a Ritchie jest scena, kiedy to jeden z bohaterów filmu - Tommy udał się do cygańskiego obozu, aby nabyć przyczepę campingową od Cyganów...i nabył.
Podczepił ją do swojego samochodu i zadowolony z dokonanej transakcji opuszcza obóz.
Cyganie jednak postanowili zadrwić z Tommy’ego i przywiązali oni do osi przyczepy linę, której drugi koniec był solidnie do czegoś przymocowany.
W pewnym momencie przyczepa gubi obydwa koła, a Tommy zwraca się do Cyganów, którzy oglądali całe zdarzenie z reklamacją nabytego towaru.
- Bierz przyczepę, oddawaj forsę - mówi Tommy do szefa grupy.
- A na ch... mi przyczepa bez kół - pada odpowiedź.
Powszechnie jest wiadomo, że za Majdanem stoją USA i Niemcy i wiadomo też jest, że numer był przygotowywany od długiego czasu i może nie był to jakiś wyrafinowany scenariusz, gdyż nic to innego, jak kopia zdarzeń w Libii np., to łatwo zauważyć, że imperializm amerykański, czy atlantycki, niczym się nie różni od tego rosyjskiego, poza tym może, że w misjach “pokojowych” z udziałem USA, a przez nie same nazywane “humanitarnymi”, jest dużo, dużo więcej trupów, choć cele w obu przypadkach pozostają tożsame w stosunku do siebie i wiadomo, że chodzi o strefy wpływu, bądź pozyskanie terytorium.
Ukraina to był łasy kąsek dla pani Merkel oraz dla pana Obamy.
Pani kanclerz ze swoimi brukselskimi przydupasami realizuje swój własny plan, bo w najbliższym czasie Ukraina dostanie kredyty, z których nigdy się nie wypłaci, a pamiętać należy, że już dzisiaj ma duże problemy ze spłatą starych, jednak plan chyba się do końca nie powiódł.
Wiemy, że Rosja miała umowę z Ukrainą na dzierżawę baz morskich dla swojej floty, a uściślając dla Floty Czarnomorskiej i nazwa tej floty ma dość istotne znaczenie w sprawie.
Janukowycz przedłużył umowę z Rosją obowiązującą do 2017 roku o kolejne 25 lat w zamian za trzydziestoprocentowy upust na cenie gazu.
O ile dla europejskich (czyt. niemieckich) banksterów celem jest państwo ukraińskie, o tyle dla USA celem był Krym, stanowiący niezwykle istotny punkt strategiczny w basenie Morza Czarnego.
Na czym spłonęły zakusy Amerykanów, to wiemy, po tym jak Putin w jeden z weekendów anektował półwysep i to w sposób zaiste spektakularny, rozpisując na Krymie referendum, w którym Krymianie jednoznacznie opowiedzieli się za przynależnością do Federacji Rosyjskiej.
Rzec można, że byliśmy świadkami majstersztyku w wykonaniu Putina, który pozostawił Amerykanów z rozziawionymi gębami, no i z ich, pożal się Boże, sankcjami, które nawet przez ministrów spraw zagranicznych takich państw jak Niemcy i UK zostały określone mianem idiotycznych.
Sympatyczna była odpowiedź Putina, który podjął analogiczne kroki w stosunku do osób, które stygmatyzował nalepką “persona non grata”. Subtelna różnica w działaniach Putina polega na tym, że nie opublikował on nazwisk osób objętych zakazem wjazdu na teren Federacji. Delikwent dopiero na którymś z lotnisk w Rosji dowie się, że jest na czarnej liście, a mało tego, to służby graniczne w kurtuazyjny sposób umilą życie takiemu komuś, sprawiając, że osoba będzie musiała spędzić długi okres czasu na tymże lotnisku, a może zostanie nawet aresztowana na krótko, tylko po to, ażeby umilić jej życie.
Dzisiaj pan Obama doskonale już sobie zdaje sprawę z tego, że jego “Blitzkrieg” na Ukrainie, to był jeden z największych błędów w jego marnej polityce, jeżeli nie największy.
Opinie na temat sankcji, o których wspomniałem, jednoznacznie potwierdzają, że amerykańsko-unijna aneksja Ukrainy, to porażka.
Trudno jest jednoznacznie określić na ile plan Merkel z ubezwłasnowolnieniem Ukrainy się powiedzie i ile ukraińskich oblagacji państwowych uda się jej ukraść w zamian za kredyty (vide Grecja i Hiszpania), bowiem sytuacja na Ukrainie niejako ucieka spod kontroli poprzez działania Majdanowców, a ściślej mówiąc Prawego Sektora i wspomnę tu choćby na likwidację przez ukraińskie służby Saszki Białego.
Łatwo jest natomiast stwierdzić, że polityka USA i ich zamiar rychłej likwidacji rosyjskich baz morskich na Krymie, to tak po prawdzie strzał we własne kolano, okraszony totalną kompromitacją.
Na co było stać amerykańskiego prezydenta po tej infamii, to na stwierdzenie, że on nie jest pewny tego, czy NATO w przypadku “W” potrafi zadbać o bezpieczeństwo państw będących w strukturach paktu.
Zapewne Amerykanie powoli zaczną się wycofywać ze swojego stanowiska w kwestii Ukrainy, a pan Obama finalnie stwierdzi - “A na ch... mi przyczepa bez kół”.
Kto podwiązał linę do osi przyczepy, to niech każdy sobie sam odpowie.
Grafika z sieci.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 10132 odsłony
Komentarze
A po co USA Krym jak ma porty rumunskie, bulgarskie i tureckie?
29 Marca, 2014 - 12:13
Pozdrawiam.
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
@Contessa
29 Marca, 2014 - 16:50
A w którym krajów wymienionych przez Panią stacjonowały wcześniej okręty rosyjskie (nie radzieckie) i które z tych państw graniczy bezpośrednio z Rosją?
Contessa, a może?
29 Marca, 2014 - 22:20
Chodziło o to, by Rosjanom odebrać bazy na Krymie? Wypowiedzenie umowy nie byłoby żadnym problemem dla nowego rządu. Jego pierwsze decyzje okazały się wręcz szokujące, pamiętasz? Prawa mniejszości.
Pozdrawiam
Skoro....
29 Marca, 2014 - 12:46
A jakiś dowód na to mogę prosić.
Polak2013
Polak nie pyta ilu jest wrogów, tylko gdzie oni są!
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Jinks nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@Polak201329 Marca, 2014 - 16:56
Putin mówił, że majdanowscy bojówkarze byli szkoleni między innymi w Polsce i na Litwie. Czy nasi debile sami na to wpadli? Tak daleko przeciw Rosji w swoich poczynaniach by się nie posunęli, a więc musieli mieć wsparcie, a jeśli wsparcie, to skąd. Sami zresztą nie są zdolni do organizowania takich przedsięwzięć. Są zbyt głupi i strachliwi.
Nie wiem jakie inne i na co dowody miałbym przedstawiać. Wszak na bieżąco obserwujemy to, o czym piszę.
Re: "Putin mówi"
29 Marca, 2014 - 17:15
No, skoro Putin coś mówi, to to na pewno jest prawdą.
PPZdr.
@PP
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Jinks został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
29 Marca, 2014 - 17:55
Plsk MSZ zprzczył, węc ktś kłm. Prszę m wskzć przsłnk wg których mm wrzyć Tskw Skrskm, n Ptnw. Chętn bym zmnł swją pnę n tn tmt, l n mm k tm pdstw.
P prst tym rzm wrzę Ptnw, pz tym n nlżę d lmngów.
Pzdrwm!
Jinks
29 Marca, 2014 - 18:09
Różnimy się tym, że ja nawet nie wiem, co powiedziało na ten temat POlskie MSZ... i niewiele mnie to obchodzi.
Od razu przyjęłam, że Putin kłamie. Po pierwsze, zdarza mu się to bardzo często, po drugie, zwalenie częściowo winy na Polaków byłoby mu bardzo na rękę.
Póki co, przynajmniej oficjalnie, trzeba udowodnić winę, nie niewinność.
No chyba, że bardzo chcesz wierzyć Putinowi. ;-)
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika Jinks został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
29 Marca, 2014 - 18:32
„Znając więc stanowisko
29 Marca, 2014 - 19:13
„Znając więc stanowisko polskiego MSZ i Tuska, mam niejako przewagę nad PP w zakresie wiedzy w temacie, prawda?”
Nie za bardzo rozumiem, na czym ta przewaga miałaby polegać. Jak wspomniałam wcześniej, to co oni mówią na ten temat nie ma żadnego znaczenia. To oczywiste, że nawet gdyby Putin miał rację, to powiedzieliby to, co powiedzieli. Na wszelki wypadek wyjaśniam: to nie jest ŻADEN argument za tym, że Putin mówi prawdę. Putin po prostu rzucił sobie oskarżenie, które Pan, bez żadnych podstaw, ochoczo podchwycił. Jeśli Putin powie, że Tusk z Sikorskim ukradli mu miliard dolarów, a oni zaprzeczą, to też uwierzy Pan jemu, i np. zgodzi się, by wkroczył do Polski, by je sobie odebrać?
Jeśli chodzi o kłamstwa, i gorsze rzeczy popełnione przez Putina, proszę sięgnąć do netu, jest tam tego aż nadto, ja nie będę się babrać w obrzydliwym życiorysie tego człowieka. Wspomnę tylko o jednej sprawie, ponieważ pojawiła się w komentarzu powyżej: Pana zdaniem MAK mówi prawdę? Jeśli nie, to rozumiem, że wg Pana Putin nie miał z jego kłamliwym raportem nic wspólnego?
Albo Pan sprawy nie przemyślał, albo jest zdecydowany kibicować każdemu słowu Putina - nawet temu, które uderza bezpośrednio w nas - nie w Tuska, a w Polskę. Niestety, wszystko wskazuje na to drugie.
"Tu nie chodzi o to, czy ja chcę wierzyć Putinowi, czy naszym mediom, w które Pani wierzy bezgranicznie"
Większej bzdury dawno nie czytałam. Jedyna bezgraniczna wiara, o której możemy mówić, to wiara Pana - w Putina.
@PP
29 Marca, 2014 - 19:59
Przewaga polega na tym, że znam sprawę, w której postanowiłem zabrać głos i dla mnie ma znaczenie to, co oni mówią, choćby z tego tytułu, że pozwala mi to wyciągnąc odpowiednie wnioski, a nie z góry zakładać cos tam.
"Putin po prostu rzucił oskarżenie" - nie sądzę i w tym zasadniczo się różnimy.
Infantylny przykład z miliardami do mnie nie trafia - przepraszam.
Ja chciałem, żeby to Pani mi przytoczyła kłamstwa Putina, te częste, a Pani każe mi grzebać w sieci.
Sylwetka Putina jest mi znana, gdyż interesuje mnie ta postać i wiedzę o niej posiadam dość dużą i wiem także o jego niektórych kłamstwach i liczyłem na to, że dzięki Pani może pogłebie wiedzę, a tu stereotyp - "bo ja słyszałam".
Na temat MAKu, to nie mam zdania i żeby przybrać jakis stosunek do tego, co mówi MAK, to musiałbym wiedzieć, czyje ciała spoczywają w zalutowanych trumnach i musiałbym zobaczyć obrazy z kamer CCTV z Okęcia z dnia 10 kwietnia 2010 roku. Wówczas dopiero mógłbym sie odnieść do raportu MAKu. Gwoli ścisłości podejrzewam, że raport przedstawia fałszywe tezy, ale gdybym wiedział czyje zwłoki leżą w trumnach smoleńskich, to może bym potrafił zrozumieć dlaczego? Nie mogę więc spekulować w tej sprawie, gdyż jak już wspomniałem, to do tej pory niewiadomo nawet, czy słynna smoleńska brzoza to fakt, czy mit.
Proszę mi nie insynuować, że zależy mi na tym, aby cokolwiek uderzało w Polskę. Staram się raczej uświadomć Pani, że Tusk i Sikorski działaja na szkodę Polski. Jeżeli majdanowcy byli szkoleni w Polsce, a Tusk z Sikorskim kłamią, że nie, to Pani opinia o uderzeniach w Polskę jest nic niewarta, a powtarzam, że w tym konkretnym przypadku nie mam podstaw aby nie wierzyć Putinowi.
Moja wiara proszę Pani, ogranicza się do wiary w Boga, a insynuowana przez Panią "wiara" w Putina, to nic innego, jak odpowiednia znajomość tematu i obiektywizm.
Pozdrawiam Panią.
Jinks
29 Marca, 2014 - 21:34
„Przewaga polega na tym, że znam sprawę, w której postanowiłem zabrać głos i dla mnie ma znaczenie to, co oni mówią, choćby z tego tytułu, że pozwala mi to wyciągnąc odpowiednie wnioski, a nie z góry zakładać cos tam.”
Tak, pozwala to Panu wyciągnąć wniosek, że ponieważ Tusk mówi A, to na pewno jest B.
Rozumiem, że jeśli Putin powie, że to Słońce kręci się naokoło Ziemi, a Tusk ośmieli się zaprzeczyć, to też będzie dowód na to, że Putin mówi prawdę. Ech…
Skoro wie Pan o kłamstwach Putina, to niepotrzebnie mnie Pan o nie pyta.
Wie Pan, że Tuskowi kłamią w sprawie Smoleńska, ale nie wie, czy MAK kłamał. Że tak powiem: LOL.
Odsyłam do ich sławetnego raportu, np. do informacji o "wykryciu" alkoholu we krwi gen. Błasika. Dla ułatwienia dodam, że ten alkohol "wykrył" nie Tusk (jego aparat tylko powielał makowskie brednie) , ale ludzie uwielbianego przez Pana Putina - albo i on sam. Podobnie jak całą (albo prawie całą) resztę tych bredni.
Dobranoc.
Odpowiedź jest prosta
30 Marca, 2014 - 11:24
Tadman
30 Marca, 2014 - 12:06
Otóż to - stare ticki obliczone na efekt. Żeby się na nie dać nabrać, trzeba naprawdę bardzo chcieć.
PPzdr.
PS. Ostatnie zdanie jest bardzo niepokojące, mam nadzieję, że przesadzasz, niestety "środek" mamy tak spenetrowany, że wszystko jest możliwe. Znalazłam informację o fatalnych warunkach bytowania w Podkowie, ale że jest tam "niebezpiecznie"? Daj namiar, please.
Linki o uchodźcach w Podkowie Leśnej
30 Marca, 2014 - 13:34
http://www.rdc.pl/informacje/uchodzy-z-krymu-skarza-sie-fatalne-warunki-w-osrodku-dla-uchodzcow/
http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/454550,uchodzcy-z-krymu-o-brudzie-w-osrodku-dla-cudzoziemcow-w-podkowie-lesnej.html
http://wiadomosci.onet.pl/warszawa/uchodzcy-z-krymu-skarza-sie-na-fatalne-warunki-w-osrodku-w-polsce/f9tdw
http://www.gazetaprawna.pl/artykuly/786864,ukrainscy-uchodzcy-brud-w-polskim-osrodku-strzykawki-na-placu-zabaw.html
A tu wspomniany członek PO Michał Szczerba o obozach dla uchodźców (jest zapis audio).
https://www.rdc.pl/informacje/michal-szczerba-uchodzcy-w-podkowie-lesnej-to-nieporozumienie-posluchaj/
Dzięki,
30 Marca, 2014 - 16:17
zerknęłam na wszystkie oprócz ostatniego (którego nie lubi mój antywirus ;). Wygląda na to, że niebezpieczne są... strzykawki. Ok, nie jest tak źle. Uchodźcy powinni mieć oczywiście lepsze warunki, ale jeśli to tylko kilkanaście godzin, to jest do przejścia. Już się przestraszyłam, że ktoś ich atakował.
no tak, skoro Putin mówi...
29 Marca, 2014 - 22:30
to musi być prawda. Niejaki Mikke wyrwał się, po tych słowach Putina, że on nawet wie kto i gdzie ich szkolił. Pożyteczny idiota ten Mikke. Bo o agenturalność bym go nie podejrzewał.
Na bieżąco owszem obserwujemy, ale nigdzie oprócz kilku wpisów na blogach nie ma o tym mowy. Radzę wejść natomiast na youtubę i posłuchać Witolda Gadowskiego czy Romana Graczyka, Rafała Ziemkiewicza.
Polak2013
Polak nie pyta ilu jest wrogów, tylko gdzie oni są!
@Polak2013
30 Marca, 2014 - 00:31
No to mi @Polak2013 autorytetami pojechał.
Ziemkiewicz to przypadkiem nie ten trefniś, co u Giertycha na grillach bawi i kaszankę razem z Kaliszem, Marcinkiewiczem i Kamińskim wcina?
Gadowski z kolei, to chyba ten, co krzyczy, ażeby Amerykanie w końcu zlikwidowali Putina, czy może się mylę? Bredził też coś o szybkiej akcji militarnej USA i Turcji, mającej na celu blokadę rosyjskich portów czanomorskich i aż dziw bierze, dlaczego pan Obama i pan Gül nie posłuchali Gadowskiego.
Wolę polegać na swoim rozumie drogi Polaku2013.
Zgadzam sie natomiast z opinią o Mikke.
Jinks
30 Marca, 2014 - 21:50
Słyszałem tą rewelację, zresztą ujawnił ją nie kto inny jak właśnie Kalisz. Musiała ta kaszanka być trochę nieświeża, skoro po niej mówi Rafał Ziemkiewicz mówi: Ryszard Kalisz ,samozwańczy kapłan kultu eseldowskiej męczennicy albo Kalisz chce lustracji ale na Ukrainie itd itd.
Co do Witolda Gadowskiego, znam tą wypowiedź. Mało tego, całkowicie się z nią zgadzam. Przecież Putin to morderca własnych obywateli (wysadzenie budynków w Moskwie), to zbrodniarz międzynarodowy (Afganistamn,Czeczenia, Gruzja,ukraiński Krym), to oszust własnego narodu (słynny program surowce za towary) gdzie ukradł miliony USD, to handlarz narkotykami.
Dodam jeszcze kilka autorytetów, tak żebyś w ogóle już mógł mnie zaszeregować do jakiejś grupy. Reżyser Grzegorz Braun, prof.Zybertowicz, Dorota Kania, Anita Gargas.
Ale z jednym się zgadzam. Masz rację polegając na swoim rozumie.
Ja natomiast lubię słuchać, czytać tych co mają coś do powiedzenia o ile to coś mówią nie jest antypolskie.
Pozdrawiam
Polak2013
Polak nie pyta ilu jest wrogów, tylko gdzie oni są!
Re: Putin mówł, że....
30 Marca, 2014 - 03:27
Putin wyciera se dupę "majdanowskimi bojówkarzami", szkolonymi w Polsce, a ważniejsi bo szkodłiwi dla Polski są bojówkarze Komorowski, Koziej, ich doradcy i satelici... To jest ważne - niech Putin powie kto szkolił tych, z którymi Komorowski pił samogon w leśniczówkach, z kim spotykał się na dzikich lotniskach gdzie skośnooki diabeł mówi dobranoc, z kim zawiera umowy, a Koziej je realizuje. Dlaczego nikt Putina o to nie spyta ?
To jest ważne !
Polak się podnieca Ukrainą, Majdanem, a za ten czas jemu własne podwórko wykastrowane świnie ryją i obsrywają. A GÓWNO mnie obchodzi co powiedział Obama, GÓWNO mnie obchodzi co powiedział Putin, Makrela i pikuś ich Pikusiów - Donald Tusk. TU jest Polska. Tu i teraz - tak ważna i promowana przez żigolaka Tuska, amorka Makreli i Putina ze spalonym (tęczowym) łukiem, wykałaczkami z recyklingu zamiast strzał i z gołą dupą. To jest Polska dziś, tu i teraz - bezbronna bo ma zdrajców, dupowlazów i mineciarzy u władzy. I ma do dupy do kwadratu obywateli bo ich interesuje tylko to co powiedział Obama, Putin, Makrela i Tusk, którzy mają w dupie Polskę, Majdany i cały świat. Oni mają biznes, dla dupków zafascynowanych "wielką polityką" nazywany amerykańską, niemiecką, rosyjską racją stanu.
A gdzie polska racja stanu ??? Czy Obama, Putin, Makrela lub Tusk coś o niej ten tego yyyy ? Nie będzie słowa o polskiej racji stanu i miejsca dla niej póki ci, którzy są jej beneficjentami będą się rozczulać nad majdanami, kryzysem w międzyplanetarnym życiu płciowym mrówek i krótkimi ogonkami własnych plemników płci obojga.
Polska racja stanu wciąż na kolanach i wciąż z wypiętym tyłkiem jak ten, który buńczucznie krzyczał Wdowom Smoleńskim - "to ja jestem polska łacja stanu"...
PS. Wiem, ja nie jestem w Polsce to se mogę posobaczyć... Tak, ale mnie szanują i nikt mną nie pomiata, nikt nie robi ze mnie idioty tu gdzie mieszkam. Nie przyjmuję do wiadomości, że zagranicą łatwiej jest być Polakiem niż w Polsce. A jeśli łatwiej... to jeszcze gorzej świadczy o Polakach w Polsce, których jest miliony i na ich oczach, w ich obecności Polska ginie....
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Contessa - ważne!
30 Marca, 2014 - 11:57
Generalnie się zgadzam, z jedną uwagą: jeśli jakiś, znany z ugodowej i przyjacielskiej natury, władca innego kraju „robi sobie grunt” pod ewentualne wrogie działania względem Polski, a podchwytują to bezkrytycznie ludzie na polskich forach, to coś tu bardzo nie gra. Tego nie można mieć w d., to trzeba tępić.
W momencie, kiedy okazuje się (a ostatnio „okazuje się” tak na NP zadziwiająco często ), że wrogiem Polski są Tusk, Amerykanie, Żydzi i Niemcy, jednym słowem wszyscy Z WYJĄTKIEM Putina, to znaczy, że nas zawiało - wiatrem ze Wschodu.
PPzdr.
Qrcze, to czytamy coś innego.:)) Ja czytam na "prawicowych"
31 Marca, 2014 - 19:45
forach, że zły putin, Putin, Ruscy, Rosja (teraz do tego dołączyły media "głównego ścieku"), rzadziej Niemcy, Amerykanie - w niektórym zakresie - natomiast nacja wybrana - praktycznie nigdy. Jeśli już nie da się zamknąć oczu na slonia w składzie porcelany, to nigdy to nie są Żydzi (choć takie uogólnienie roblimy przy Rosjanach, Niemcach, Amerykanach), tylko "niektóre kręgi żydowskie" - ot taki wyjątek chyba już ortograficzny:)) Nawet "pokłosie" "zrobili" (wg "prawicowych" blogerów) lewacy i ... Ruscy, można sobie poczytać gdy wchodziło na ekrany:))
Natomiast jesli ktoś dostrzega nieco szerzej, niż jedynie słuszna linia GP ostatnio tożsama z gw, to nie znaczy że jest agentem kgb - jak chcieliby widzieć "słuszni prawicowcy" Podbnie jak nie każdy "słuszny prawicowiec" jest z hasbary, przy czym zamykanie oczu "niesłusznych prawicowców" na negatywne działania Ruskich istnieje w niewielkim zakresie, wskazują oni raczej także inne, prócz oficjalnych, przyczyny/przebieg sporu/wydarzeń. Natomiast zamykanie oczu na działanie "nacji" jest praktycznie zupełne:))
Jakby tu powiedzieć: jesli ktoś jak były szpieg piszący pod pseudo Suworow (ale nie tylko on), twierdzi, że Stalin chciał napaść na Niemcy, tylko Hitler uprzedził go o kilka tygodni, nie oznacza, że jest zwolennikiem Hitlera i Gestapo:)
Jeżeli Cat Mackiewicz twierdzi, że Wielka Brytania dała Polsce "gwarancje" po to by Niemcy ... napadły na Polskę, nie oznacza, że jest aż tak antybrytyjski, że aż prohitlerowski.
Warto może spojrzeć szerzej
PS Mało tego - "porządni antyrosyjscy prawicowcy" krzyczą teraz na lemingów: tacy byliście prorosyjscy i co!!! (nieśmiało bym tu zauwazył, że lemingi były o tyle prorosyjskie, o ile ich - jak bym to ujął - tresowała "gazetka w", głownie w sprawie Smoleńska, no w innych sprawach też, ale na co dzień lemingi kochają bezkrytycznie Zachód w tym oczywiście Unię, a za Ruskimi nie przepadają). W tym krzyku nie widzą oczywiscie belki we własnym oku - jak to krzyczeli jaka to ta gw jest prorosyjska. Dziś widać jak bardzo:) - w tamtym etapie tak, dzis nie. I tylko takie oszołomy jak ja wskazywały nieśmiało, że gazeta (zwana nie wiedzieć czemu :)) przez np Michalkiewicza - żydowską gazetą dla Polaków) istotnie chyba kieruje się pewnymi sympatiami etnicznymi, ale nie jest to etniczność rosyjska:)), że prorosyjski etap wynika z koniunktury, że w podrózy gruzińskiej prezydenta Kaczyńskiego, gazeta poparła jego działania itd....
J23
31 Marca, 2014 - 23:36
Nie wiem, jakie portale czytasz, pisałam tylko o Niepoprawnych. Również o Żydach i o zagrożeniach ze strony UE pisało się tu zawsze, to żadna nowość, tyle że nigdy Putin nie był tak tu ceniony jak ostatnio.
A do tego, żeby podejrzewać różne scenariusze w sprawie Ukrainy naprawdę nie trzeba „patrzeć szerzej” - to, żeby widzieć w tej sprawie działanie różnych sił, nie wymaga aż takiej ekwilibrystyki umysłowej, jak się niektórym wydaje. Notabene, na ogół wydaje się tak tym, którzy sami patrzą tak „szeroko”, że widzą wszystko oprócz tego, co jest na pierwszym planie. Kura po ciemku widzi lepiej.
Tyle, że nawet kura nie wpadłaby na to, by (zasłaniając się… szerokością spojrzenia), wierzyć w ciemno Putinowi w sprawie, której zapewne nie omieszka wykorzystać przeciwko nam (ba! Niektórzy budują na podstawie paru rzuconych przez niego słów całe teorie, w ten sposób te - potencjalnie bardzo dla nas szkodliwe - słowa wzmacniając). Tak nie robią kury, a jedynie wyznawcy Putina - albo osoby pozbawione instynktu samozachowawczego.
Jeśli chodzi o wyborczy szmatławiec, trudno przypuszczać, by za jakimikolwiek jego działaniami nie krył się konkretny cel, choć niekoniecznie jest on aż tak prosty, jak sugerujesz. (To w sumie ciekawy temat, można by go pociągnąć, ale może w jakimś nowym wpisie?) A już na pewno ich ostatnie uwrażliwienie na Putina nie jest dowodem na to, że jest on „tym dobrym”, innymi słowy: wróg naszego wroga niekoniecznie jest naszym przyjacielem. Po prostu generalnie jesteśmy w d., i ze Wschodu, i z Zachodu. I, niestety, ze środka.
Dobrej nocy.
J23
1 Kwietnia, 2014 - 08:44
Dla wielu nie liczą się fakty, tylko główny nurt. Społeczeńtwo ogranicza się jedynie do tego, co im podadzą na tależu media i każdy czerpie ze "swoich" mediów, w żaden spsób nie próbując poddać własnej analizie danego niusa.
Powyżej widać, że dla kogoś zupełnie nie ma znaczenia, czy majdanowców szkolono w Polsce, czy też nie, a jedynie znaczenie ma to, że media mówią, iż Putin jest zły.
W swoich tekstach dotyczących wydarzeń na Ukrainie starałem się od początku wskazać na to, że Putin będzie podsycał nienawiść Ukraińców do Polski i nie tylko do Polski, bowiem tzw. "Prawy sektor" nienawidzi wszystkich. Staram opierać się na faktach. Te fakty jednak nie znaczą nic dla kogoś, kto nie potrafi choć trochę w swoich opiniach wykazać się obiektywizmem. Dla jednej z osób biorących udział w dyskusji, nie ważne jest to, czy szkolenia bojówkarzy odbywały się w naszym kraju, ale ważne jest to, do kogo Putin kieruje swoje słowa i wg tej osoby kieruje on je tylko i wyłącznie do Ukraińców. Putin musi być więc łgarzem, a nasze wszystkie media, które cały czas głoszą fałsz nagle stają się dla wielu autorytatywnym źródłem informacji.
Poza tym ludzie nie rozumieją tego, co czytają i wystarczy, że ktoś ma inne, swoje własne spojrzenie na sprawę, to od razu jest szpiegiem GRU, KGB i czego tam jeszcze, a już z pewnością jest czerwony i sieje wiatr ze wschodu.
Żałosne to jest.
Pozdrawiam!
Kompletnie nic Pan nie zrozumiał,
1 Kwietnia, 2014 - 17:23
albo udaje, że nie zrozumiał.
W jednym się zgadzamy: jest to żałosne.
I to by było na tyle.
Jinks
1 Kwietnia, 2014 - 21:21
"Społeczeńtwo ogranicza się jedynie do tego, co im podadzą na tależu media i każdy czerpie ze "swoich" mediów, w żaden spsób nie próbując poddać własnej analizie danego niusa."
Nie sposób się nie zgodzić - ja np. zapewne także bardziej polegam na "swoich" mediach, pocieszam się tylko, że nie jest tak najgorzej, bo: a) żeby odszukać te wieści z "moich" mediów trzeba się trochę natrudzić, a to co głoszą główne media i tak do mnie dotrze choćbym zatkał uszy, b) przynajmniej zdaje sobie sprawę, że docierają do mnie niezbyt obiektywne informacje - także te z "moich" mediów, odwrotnie niż - jak czasem obserwuję - ludzie totalni zmanipulowani, którzy absolutnie nie zdają sobie sprawę z manipulowania i twierdzą, że "mają swój rozum":), choć powtarzają jedynie papkę medialną.
Znalazłem adekwatny przykład. Nie chodzi o to nawet czy w poniższym przykładzie Tesco jest winne czy niewinne, tylko jak ludzie podpuszczeni rzucają bezkrytycznie się na owe Tesco - a w życiu społecznym i politycznym: na wszystkie "tesca" jakie im wskażą media. Tak działa manipulacja Autor notatki słusznie wskazuje, że wskazany jest krytycyzm, a nie owczy pęd.
A chodzi o to, ze ktoś oskarżył, że Tesco podgląda klientki w przebieralni. Wspomniana niżej reakcja internautów jest znamienna. Tematyka może niezbyt ważna i interesujące, ale przykład dobry ....
"....Zdjęcia trafiły na serwis Wykop.pl, gdzie szybko zdobyły popularność i wywołały oburzenie wielu internautów. Użytkownicy Wykopu otwarcie sugerują, że kamera może służyć ochronie do podglądania przebierających się kobiet.
Sprawa wygląda faktycznie jak powód do wściekłości na Tesco. Tyle tylko, że nie wiadomo... czy w ogóle jest jakaś sprawa. Autor bloga nie podał nawet, w którym dokładnie sklepie zrobił zdjęcia (dopiero w komentarzach okazało się, że w Lubinie). Na fotografiach nie widać dokładnie (wbrew temu, co twierdzi autor) w którą stronę skierowana jest kamera.
Ze zdjęcia zrobionego z odległości nie da się na 100 proc. wywnioskować, czy kamera została faktycznie umieszczona nad przymierzalniami. Zaś ze zdjęcia z bliska – czy faktycznie jego autor jest w środku kabiny.
Takich wątpliwości internauci niemal nie wyrażali, koncentrując się na biciu w „złe” Tesco.
Oczywiście, możliwe, że to oburzenie jest słuszne, bo firma nie będzie miała nic na swoją obronę. Czasem jednak przed nakręceniem hejtu warto się po prostu zapytać. Sprawdzimy więc, co o sprawie do powiedzenia ma samo Tesco."
@Contessa
30 Marca, 2014 - 17:13
Ze wszystkim się zgadzam, co Pani napisała, jednak chciałbym zwrócić uwagę na to, że już nie ma żadnej polskiej racji stanu. Pozostają jedynie rosyjska i amerykańska racje stanu. Rzecz w tym, iż obecnie dokonuje się ostatecznego rozbioru Polski i co najważniejsze, to nikt nie jest w stanie zapobiec temu procesowi. Nie ma żadnych szans na jego zatrzymanie.
Mnie nie obchodzą ani Ukraińcy, ani Krymianie, ani Rosjanie, czy Niemcy. Obchodzi mnie Polska, która nie wykorzystała swojej jedynej szansy, jaką dostała w 1989 roku.
Od tamtej pory trwa proces rozkładu państwa, a może trwał, gdyż chyba właśnie ów zakończono.
Pisałem wcześniej, że Putin doprowadzi do drugiej Jugosławii na Ukrainie, po to, aby między innymi Polska, a w moim mniemaniu jej wschodnia część, na kolejne, długie lata przeszła pod jurysdykcję Rosji.
Jestem przekonany, że nastapi rewizja ustaleń z Jałty i że Niemcy odzyskają swoje ziemie na zachodzie Polski oraz Pomorze. Nie wiem jak ustalono o Prusach Wschodnich, ale myślę, że te Niemcom przez Rosjan nie zostaną oddane.
Polska w chwili obecnej znajduje się w ogromnym zagrożeniu bezpośrednio ze strony Ukrainy za czym stoi Putin, który doprtowadzi do tego, że Ukraińcy upomną się o swoje tereny na terytorium Polski. Kiedy do tego dojdzie, to prawdopodobnie polski rząd wystąpi do Rosji z prośbą o pomoc, której Putin nam udzieli, a ludzie pana Komorowskiego, będa witać rosyjskie wojska chlebem i solą. Tusk natomiast powita Niemców na naszych zachodnich rubieżach.
To jest pewne proszę Pani. Można by było spekulować na temat szczegółów, ale one w sprawie nie są istotne.
Zachód w naszej sprawie nie kwnie nawet palcem, co Obama wyraźnie sugeruje, mówiąc, że on nie jest pewny, czy NATO jest w stanie ochronić członków paktu. Poza tym NATO nie zaryzykuje konfliktu zbrojnego z Rosją, gdyż mogłoby to w rezultacie doprowadzić do wybuchu wojny nuklearnej i nie ma w tej opinii żadnej przesady. Panowie z Pentagonu nie wiedzą chyba nawet gdzie dokładnie leży Polska i nie zaryzykują oni sprawdzianu swoich tarcz antyrakietowych w imię jakiegoś europejskiego państewka.
To co się dzieje dzisiaj, to tylko spektakl, a zarazem preludium do anektowania przez Rosję kolejnych terenów.
Kto wie, czy w Polsce nie dojdzie w obliczu zagrożenia ze strony Ukraińców do referendum.
Nie ma w Polsce siły politycznej na dzień dzisiejszy, która mogłaby zapobiec nieszczęściu i choć wierzę, że J.Kaczyński złych intencji w stosunku do Polski nie ma, to sam on nic nie zrobi, tym bardziej, że Polacy zidiocieli już do tego stopnia, że zupełnie nie widzą, co się wyprawia.
Polskę zlikwidowano dokładnie 10 kwietnia 2010 roku. W mojej opinii dokonały tego zamachu służby państw zachodnich, o czym Putin doskonale wie, ale wiedzą o tym także nasi "przywódcy". Jak było dokładnie, to się nigdy, przenigdy nie dowiemy. Można by cokolwiek stwierdzić, otwierając smoleńskie trumny i dokonując powtórnej sekcji zwłok, ale przede wszystkim, określając, czy w trumnach znajdują się ciała osób właściwych i nie chodzi mi o zamianę ciał, ale o to, czy tam leżą Polacy. Śledztwo należałoby zacząć od nagrań z CCTV z Okęcia w dniu wylotu naszej delegacji. Nikt do tej pory tego nie zrobił i nie zrobi. Prawdę mówiąc, to nie mamy nawet dowodu na to, czy samolot wystartował. Cała szopka z brzozą trwająca już cztery lata, to pokaz tego, iż państwo polskie nie istnieje.
Cała ta sytuacja skłania mnie do wyrażania swoich opinii w sposób chłodny, bez emocji jakim wszyscy ulegają, bowiem wiem, że nikt już nic nie jest w stanie zrobić i to nawet wówczas, kiedy ewentualnie PiS objęłoby władzę, a pamietajmy, że czyjś plan zakładał, iż obaj bracia Kaczyńscy mieli być owego feralnego dnia na pokładzie.
Nie ma więc co płakać nad rozlanym mlekiem.
Znamiennym w sprawie jest to, że Polacy zostali tak wewnętrznie podzieleni, że nie ma już żadnych nadziei na jakiekolwiek zjednoczenie narodu i to nawet wówczas, jeżeli stanęlibyśmy wobec zagrożenia wojną, a że już stoimy, to inna sprawa i powtórzę, że grozi nam wojna z Ukraina, a nie Rosją, choć byłaby to realizacja planu rosyjskiego.
W mojej opinii powszechne straszenie wojną ze strony Tuska i mediów, ma na celu wprowadzenie w Polsce stanu wyjątkowego, podczas którego wiadomi ludzie dokonaja delegalizacji PiS i kto wie, czy nie internowania pewnej grupy osób i czy tylko internowania.
Proszę mi podać jakiś sposób na to, ażeby powstrzymać rozbiór Polski.
Pamiętajmy o tym, że jesteśmy zupełnie bezbronni wobec armii Rosji, Niemiec, a nawet Ukrainy, a o gwarancjach NATO mogła się przekonać sama Ukraina, która oddała część swojego terytorium Rosji.
My nie mamy takich polityków jak Putin, Ławrow, czy Szojgu, a nasi komicy zajmujący analogiczne stanowiska, to po prostu kretyni i właśnie tu ma Pani najwięcej racji, że to z ich strony grozi nam wielkie niebezpieczeństwo.
Kiedyś wierzyłem, że Polacy to wielki naród, ale byłem wówczas jeszcze młody i głupi.
Potwierdzeń moich słów nie trzeba daleko szukać i wystarczy choćby zerknąć na Niepoprawnych.
Pozdrawiam miło!
wydaje mi się, ze "wyrywanie" Ukrainy z rąk Rosji - tak, ale
29 Marca, 2014 - 20:21
czy tak zdecydowanie i tak precyzyjnie (do czasu akcji putinowej) jak tu opisane - chyba nie. Co innego amerykańscy banksterzy, o tej pomijanej w dyskusji publicznej etnicznosci na ż, i ich pomarańczowo-majdanowe "rewolucje", a co innego Obama blitzkriegowiec mający jasny precyzyjny cel: Krym (rozumiem, że chodzi o rząd na Ukrainie proamerykański i antyrosyjski, który "wymówiłby" Ruskim Krym i przekazałby go wojskowo Amerykanom). Szybkość i zdecydowanie rosyjskiej reakcji, wskazuje, - moim zdaniem, że coś było szykowane i przez stronę rosyjską. no chyba że a) potrafią b. szybko i zdecydowanie działac i b) mają chyba jakiegoś haka na Obamę, na Zachód.
Takie precyzyjne zamiary Obamy wydają mi się wątpliwe, co nie zmienia mego osądu (zblizonego do Autora) co do "spontaniczności" Majdanu. Jak by nie było, coś jest np w tym, że putiny z amerykanami zgodziły się na wspólpracę przy ochronie "antyterrorystycznej" olimpiady i były tam zdaje się w ramach tego 2 szpiegowskie okręty amerykańskie. Albo putiny podpusciły by mogły później udawać olbrzymi gniew na wiarołomność Amerykanów i może dezinformowac jakimiś pozorowanymi ruchami/działaniami wojsk albo putiny nie wiedziały że Amerykany mogą ich szpiegowac w oczekiwaniu na rozwój sytuacji majdanowej (ja wiem, że są satelity, ale po coś istnieją jeszcze okręty szpiegowskie). Wygląda na to, że obie strony coś wiedziały, że obu stronom pasowała jakaś akcja na Ukrainie.
No i rzecz najważniejsza :)) - bez najmniejszej aluzji do polityki, chodzi o film. Wydawało mi się, że Cyganie sprzedali po prostu przyczepę-rzęcha-wraka, która rozpadła się po kilkunastu metrach jazdy, a nie że sprzedali przyczepe i postanowili zniszczyć to co sprzedali, parę sekund po sprzedaży. To po prostu agresja i zmienia wymowę tego fragmentu filmu
@J23
29 Marca, 2014 - 21:04
Zacznę od końca.
Nie spieram się w kwestii przyczepy, gdyż film oglądałem wieki temu i stąd mogę się mylić i faktycznie, ma Pan rację, co do wymowy sceny sugerując, że byłaby to agresja.
No ale pytanie pozostaje pytaniem bez zmian, a końcowego zdania w tekście już zmieniał nie będę. Niech tak pozostanie.
Co do banksterów narodowości, o której Pan wspomina, to także przyznaję Panu rację, a dowodem na to, nich będzie zupełnie bezkrytyczna, pozbawiona jakiejkolwiek logiki postawa Sakiewicza i nie chodzi mi już tylko o to, w jaki spoób potraktował on księdza Isakowicza - Zaleskiego, ale o identyczną narrację z tą z GW. Dla mnie jest to niepojęte. Żadna ze stron w najmniejszym nawet stopniu nie sprzyja polskiemu interesowi.
Na temat haka na USA, to mam pewna teorię, ale boje się tu o niej mówić, podczas gdy niemal wszyscy Polacy ulegli jakiemuś amokowi w sprawie Ukrainy i w stosunku do Rosji.
Pozdrawiam.
Jinks
30 Marca, 2014 - 04:15
Twoja dyskusja wyglada jak boksowanie sie z murem. Polacy zwariowali kompletnie po uslyszeniu hasla "walka o wolnosc", nawet nie wiedzac, czym jest wolnosc, ani gdzie jej szukac. Wydaje im sie, ze pisowski socjalizm jest wolnoscia, marna egzystencja pod egida krwiozerczej unii wprowadzajacej totalitaryzm i ograniczajacej produkcje w sluzbie bankierow jest wolnoscia. Dlatego tak bardzo zycza tej "wolnosci" swoim "bratnim" Ukraincom, nie zwrociwszy uwagi, ze ci bracia spokojnie toleruja rozprzestrzenianie sie ultranacjonalistycznych banderowcow, ktorych mozna porownac do islamskich ekstremistow szukajacych chwaly w smierrci cudzej i wlasnej, a ktorzy z luboscia mordowali Polakow w niedalekiej przeszlosci. Nie daj Boze, aby doszlo do wojny na Ukrainie, bo znowu sie dowiemy o rytualnych mordach na mniejszosciach narodowych.
Gdy ta "wolnosc" na Ukrainie nastapi - jesli Ukraina podpisze uklad z IMF, to Ukraina bedzie golona do golej swiecacej skory, skoncza sie doplaty za gaz dla ludnosci, w zwiazku z tym i z zaplanowana dewaluacja waluty nastapia podwyzki nie tylko cen gazu, ale wszystkich produktow. Wyprzedaz reszty dobr narodowych jest pewnikiem. Tragedia gospodarcza Ukrainy bedzie porownywalna do tragedii Grecji,z tym ze na Ukrainie bedzie jeszcze wiecej niepokoju i zametu podsycanego przez banderowcow.
Nie tylko Putin mowi o tym, kto zorganizowal Majdan, wszystkie media alternatywne na zachodzie, a podejrzewam, ze tez i w Polsce o tym trabia, dowodow jest mnostwo, jesli komus sie chce troche pogrzebac w sieci a nie czytac Onet i Sakiewicza. Nawet tu, na Niepoprawnych, pojawila sie wiadomosc jakies 2 miesiace temu, wskazujaca na wspolnych sprawcow z organizatorami wiosennych arabskich rewolucji. Wylaczcie, ludzie, telewizory i wlaczcie myslenie, ktore nic nie kosztuje. Na ironie, wbrew propagandzie, w Onecie mozna znalezc sensowniejsze komentarze niz tutaj.
Niektorzy Polacy jednak sie orientuja w sytucji. Oto swietna analiza dr Marka Glogoczowskiego:
http://www.youtube.com/watch?v=SZlKB_J1zPA
Na temat pogladow wyzej wspomninego Lyndona LaRouche, pisalam tutaj:
http://niepoprawni.pl/blog/6496/modlitwa-o-pokoj
Lotna
Dziwna gra
29 Marca, 2014 - 22:42
Majdan zorganizowano po to, by odsunąć od władzy Janukowycza, który zrezygnował z Unii Europejskiej. Taka jest oficjalna wersja.
Ludność Ukrainy poparła Majdan licząc na poprawę swojego życia. Hasła o przepędzeniu złodziei i oligarchów - jesli to nie to samo, typu "bandu het!", świadczą o tym dobitnie.
Majdanowcom chodziło o przejęcie władzy. Dostali to.
Wysłuchałam dzisiejszego przemówienie Julii Tymoszenko.Ze trzy godziny czarowała zgromadzonych i ani razu nie stęknęła, stojąc przy mównicy. Cudownie wyleczona.
Wiele wskazuje na to, że do maja poradzi sobie z wyborcami i wróci do władzy. Jej "wpadka" z telefonem mogła być jedynie sprytnym sposobem na odzyskanie zaufania u społeczeństwa. Mocne słowa, które padają w rozmowie, chociaż bulwersujące dla Rosjan i Zachodu, to jednak w swoisty sposób weryfikują Julię przed własnym narodem.Nikt teraz nie zarzuci jej konszachtów z Putinem!
Ten, kto sterował rozwojem wydarzeń na Ukrainie, mógł mieć dwa cele. Sprowokować Putina i w rezultacie osłabić Rosję i drugi, mocno zawiły, ale trzymający się kupy. Uniemożliwić, powstrzymac upadek bankrutującego państwa, wciągając bogatą Unię i Amerykę do gry, w efekcie której posypią się pieniądze ratujące Ukrainę przed upadkiem.
Drugi wariant przyszedł mi do głowy po informacji, że Ukraina nie wstąpi do NATO, a i uczestnictwo w UE, nie musi skończyć się faktem dokonanym. Wpływowy Prawy Sektor zapowiada swój sprzeciw.
Pozdrawiam:)
Co ci przypomina widok znajomy ten
30 Marca, 2014 - 11:10
To jest piękny myk.
Mojzesz wyprowadza wierny lud do ZO, zostawia ich na pustyni, a sam wraca do Egiptu. :):):)
he he
31 Marca, 2014 - 08:53
..przypomniał sobie, że ma w Egipcie nieruchomości, :):):) kurde, a na pustyni ani jednej przepiórki, ani manny...i nawet małpa z marchewką już zjedzona :):):)...pozdrawiam niepoprawnie
http://trybeus.blogspot.com/