Czy Pan Bóg kocha Putina?
Znamy wszyscy powiedzenie, że “Jeżeli Pan Bóg chce kogoś ukarać, to odbiera mu rozum”.
Nie wiem, czym sobie Polacy nagrabili u Pana Boga, że Ten postanowił (z nielicznymi wyjątkami) odebrać ów rozum całej nacji znad Vistuli, która sama siebie postrzega jako ze wszech miar pobożną, wierzącą i oczywiście katolicką, co oznacza ni mniej, ni więcej jak to, że należącą do Kościoła Powszechnego, który jednak zdaje się być “powszechnym” jedynie z nazwy, gdyż okazuje się, że 10 prostych prawideł spisanych niegdyś na kamiennych tablicach, czyni Kościół Katolicki dostępnym tylko dla nielicznych i aż samo ciśnie się na język, ażeby powiedzieć, że tylko dla wybranych, a kiedy dodamy jeszcze reguły z katechizmu, których członkowie Kościoła Katolickiego powinni przestrzegać w swoich poczynaniach, to grono wyznawców Chrystusa, zawęża się jeszcze bardziej.
Każdemu może się wydawać, że jego samoocena, samoocena pozytywna oczywiście, w zupełności nobilituje nas do mienienia się dzieckiem Boga, czy Chrystusa, co w istocie znaczy przecież to samo.
Tak jednak nie jest, bowiem nie wszystko, co sami uznajemy za słuszne, jest miłe Panu Bogu, a uściślając konkluzję, powiem, że wszystko z tego, co czynimy na co dzień, jest dla Boga obrzydliwością.
Często można natrafić na pytanie - “A gdzie był Bóg podczas...?”
W wykropkowanym miejscu możemy sobie wstawić dowolną treść określającą jakąś tragedię i jako przykład przytoczę tu przybijanie polskich dzieci przez Ukraińców do drzew przydrożnych.
Pewnie wielu zadaje sobie pytanie, kogo wówczas Bóg bardziej kochał, ukraińskie bestie, czy bezbronne dzieci?
Łatwiej komuś będzie zrozumieć takie sytuacje, kiedy ze zrozumieniem podejdzie do tematu biblijnego potopu, czy wydarzeń w Sodomie i Gomorze.
Nie trzeba być jakimś wyjątkowym obserwatorem, aby dostrzec w czym uczestniczymy na co dzień. Genderyzacja życia społecznego, bezpardonowa walka z Kościołem, mordowanie niewinnych ludzi (tu lista przykładów jest bardzo długa a Palestyna i Ukraina, to tylko dwa skromne przykłady), przestępstwa, gwałty, aborcja, in vitro, zdrada... Jak wiele jeszcze można by tu mnożyć przykładów?
No dobrze, ale gdzie w tym wszystkim jestem ja? - zapyta jakaś świętojebliwa osoba.
Otóż wszędzie, w każdym z przykładów, a wynika to z faktu, że wszyscy godzimy się na całe zło, które nas otacza i czy modlimy się chociaż o to, aby to wszystko się zmieniło?
"Muszę powiedzieć, że należę do tego pokolenia, które pamięta dobrze, dzięki Bogu przeżyło II wojnę światową i dlatego właśnie mam obowiązek przypomnieć wszystkim młodym, którzy tego nie doświadczyli, by pamiętali i mówili: Nigdy więcej wojny!"
Powyższy cytat, to słowa Jana Pawła II skierowane do wiernych, zgromadzonych na Placu św. Piotra w przeddzień wybuchu II wojny w Zatoce Perskiej.
Kto raczył przejąć się słowami papieża?
Jan Paweł II mówił wówczas także, że użycie sił zbrojnych jest rozwiązaniem ostatecznym. Tu również się nikt nie przejął, czego efektem była śmierć niemalże siedmiuset tysięcy Irakijczyków, w większości ludności cywilnej oraz 3.5 tys żołnierzy amerykańskich.
Proporcje strat po obu stronach jednoznacznie wskazują na to, że chodziło o eksterminację ludności irackiej, bo przecież nikt nigdy nie znalazł fabryk broni chemicznej, o których istnieniu poinformowała pana Busha stacja CNN, co było bezpośrednią przyczyną masakry w Iraku.
O ile wojnę w Iraku można uznać za konflikt lokalny, o tyle ewentualny konflikt zbrojny w związku z sytuacją, która wytworzyła się na Ukrainie, do lokalnych z pewnością należeć nie będzie.
USA zdecydowanie prą do wojny i trudno sobie wyobrazić, ażeby ktoś taki jak Putin, ulegał bez końca prowokacjom Zachodu, cokolwiek termin “Zachód" mógłby oznaczać.
Moim skromnym zdaniem i tak długo wytrzymał.
Polacy nie wykorzystali swojej dziejowej szansy na to, aby w sprawie Ukrainy siedzieć cicho na swoich skopanych już nie jeden raz tyłkach.
Wmówiono gawiedzi, że wprowadzenie na Ukrainie hamburgerowej demokracji leży w interesie narodowym państwa polskiego, teoretycznego państwa - należy dodać.
Nie trzeba być ekspertem, ażeby dostrzec, iż w razie wybuchu konfliktu zbrojnego z Rosją, Polska będzie bazą logistyczną dla USA i ich przydupasów, do których Polska niestety, ale także się zalicza z uwagi na uwielbienie naszej nacji lodów o smaku bambusowym, o czym informował nas minister Sikorski.
Jakie zagrożenie stanowi to dla samej Polski, to średnio rozgarnięty Kowalski sam potrafi sobie uzmysłowić.
Osobiście uważam USA i Izrael za największych terrorystów współczesnego świata, winnych wymordowania milionów ludzi oraz zniszczenia jakże wielu bytów państwowych.
Żywię szczerą pogardę dla polityków z tych krajów.
Modlę się co dzień, aby dobry Bóg zesłał karę na banderowskich siepaczy, mordujących swoich rodaków ze wschodniej Ukrainy. Modlę się również, aby ktoś w końcu unicestwił to banderowskie plemię i nie wiem, czy poprzez moje modlitwy Pan Bóg pokocha Putina, ale wiem za to, że nie kocha on Polaków, bo odebrał im rozum, co skutkować może tym, że się samo - unicestwią i niech przeklęci będą ci wszyscy, którzy brną ku kolejnej wojnie światowej.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 3790 odsłon
Komentarze
Napisałam Ci na neonie i tutaj to samo napiszę
6 Sierpnia, 2014 - 18:24
//Modlę się co dzień, aby dobry Bóg zesłał karę na banderowskich siepaczy, mordujących swoich rodaków ze wschodniej Ukrainy. Modlę się również, aby ktoś w końcu unicestwił to banderowskie plemię i nie wiem, czy poprzez moje modlitwy Pan Bóg pokocha Putina, ale wiem za to, że nie kocha on Polaków, bo odebrał im rozum, co skutkować może tym, że się samo - unicestwią i niech przeklęci będą ci wszyscy, którzy brną ku kolejnej wojnie światowej.//
Weź jakieś silniejsze leki, bo te co bierzesz są za słabe :)))))))
Astra - Anna Słupianek
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Jinks nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Ja Tobie zaś, tak samo odpowiem:6 Sierpnia, 2014 - 18:32
Jak zwykle popis ignorancji oświeconej genderyzmem Vectry, a może Kadeta, bo wydaje się, że masz czasem problem z identyfikacją samej siebie.
Idź skandować do siebie.
Jinks ten wpis to prowokacja jakaś?
6 Sierpnia, 2014 - 18:39
Jak katolik może modlić się za Putina?
To tak jakby modlić się za diabła co jest bezcelowe .
Kim zaś jest diabeł przy Putinie ? Śmiesznym stworkiem z rogami i kopytkami
Putin to prawdziwe zło wcielone nie dające spać po nocach Niepoprawnym , straca samoloty jeden za drugim "and much more"
Światły Prosienko i Arszenik Jaceniuk dawno by już zaprowadzili pokój na Donbasie gdyby nie on .
Spokój byłby z Ruskimi w Donbasie tak jak jest spokój z Polakami na Wołyniu.
Kazek
Żadna prowokacja, on jest chory, przeklina Polaków, jest źle
6 Sierpnia, 2014 - 18:46
z chłopakiem ...
Trzeba się za niego pomodlić :))
Astra - Anna Słupianek
@Astra
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Jinks został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
6 Sierpnia, 2014 - 18:58
Bo czytać, to trza umić, manipulatorko.
Zgadzam się, zwłaszcza historię...
6 Sierpnia, 2014 - 19:03
Biedaku :)
Astra - Anna Słupianek
Właśnie.
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Jinks został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
6 Sierpnia, 2014 - 19:13
Ty jej nie poznasz, bowiem nie posiadasz zdolnosci rozumienia prostego tekstu. Skąd więc przypuszczenie, że potrafisz pojąć jakieś historyczne opracowanie naukowe?
Mała, wredna manipulatorka z Ciebie.
Przypisujesz mi rzeczy, których nie robiłem.
Nie martw się jednak. Stanowisz większość. Czymś trzeba nadrabiać własne ograniczenia i braki, prawda?
Napisałeś tak przejrzyście, że bardziej nie można
6 Sierpnia, 2014 - 19:32
//Mała, wredna manipulatorka z Ciebie//
No masz, jasne, że tak i w dodatku Pan Bóg mnie nie kocha :))
Ale Ciebie na pewno oszczędzi, tak się modlisz...
Astra - Anna Słupianek
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Jinks nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@Astra6 Sierpnia, 2014 - 19:48
Pan Bóg kocha Cię nie mniej niż Ukraińca z Ługańska. Rzecz w tym, że żadnemu Polakowi nie zależy na wojnie. Zgoła inaczej kwestia się ma z Żydami i USA. Wpisujesz się świadomie, bądź nie w ich narrację, ale nie znaczy to, że ja także muszę utożsamiać się z szaleńcami.
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Jinks nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@Kazek6 Sierpnia, 2014 - 18:56
Po prawdzie to nigdzie nie napisałem, że modlę się za Putina, ale zacznę to robić, bo zdaje się, że to tylko on może uchronić Ukraińców ze wschodniej Ukrainy.
Dlaczego piszesz "by". Jak potraktowano cywilów w Odessie w gmachu związków zawodowych? Mniejsza skala, ale był to Wołyń II.
Zresztą przekaz medialny nie przedstawia stanu rzeczywistego sytuacji ludności cywilnej we wschodniej Ukrainie. To, co dzieje się w Ługańsku np. w innych okolicznościach już dawno spowodowałoby interwencję ONZowskich sił pokojowych. Tutaj bandyci czekają, aż Putin tam wejdzie, aby mieć pretekst do wojny.
Co do Jaceniuka, to niebożę już się chyba zorientowało w jakim gównie siedzi i chciał zrezygnować nawet z funkcji premiera, ale teraz to nie tak łatwo panie dzieju. CIA za mordę ich trzyma mocno. Szef bezpieczeństwa narodowego także już się podawał do dymisji, ale nikt jej nie przyjął. Pakt z Szatanem obowiązuje do końca i bynajmniej nie do końca Szatana.
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika matka trzech córek nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Co z tego wyniknie?6 Sierpnia, 2014 - 19:12
Wyobraźnia podpowiada mi taki oto przebieg wydarzeń:
Rosja, wbrew zakazowi ONZ wkracza z siłami pokojowymi na wschodnią Ukrainę.
Wojska rządowe Ukrainy atakują "pokojowców" jako agresorów.
Silny napór wojs rosyjskich dziesiątkuje Ukraińców.
NATO wkracza z pomocą Kijowowi, wysyłając kontyngent polski i krajów bałtyckich.
Rosja uderza na Polskę od strony Kaliningradu.
Białoruś ogłasza solidarność z Rosją, co owocuje lawinowym wzrostem niepokojów na granicy wschodniej, aż do działań zbrojnych włącznie.
Wojska ukraińskie i nasze kontyngenty wycofują się przed naporem Rosjan. Przekraczają Bug.
Siły NATO ladują w Polsce.
Wojna obejmuje teren naszego państwa, czyniąc go główną linią frontu.
Co potem? Nawet nie chcę myśleć...
Pozdrawiam
@M3C
6 Sierpnia, 2014 - 19:21
Każdy scenariusz jest możliwy w przypadku interwencji wojsk rosyjskich na Ukrainie. Ten powyższy jest jak najbardziej realnym w części dotyczącej Polski.
Jeżeli natomiast idzie o atak wojsk rządowych Ukrainy na żołnierzy rosyjskich, to wykluczam taką ewentualność. Oni są zdolni jedynie do mordowania ludności cywilnej. Swoją męskość pokazali w przypadku aneksji Krymu, gdzie poddawali się całymi oddziałami i to wówczas, kiedy jeszcze "zielone ludziki" nie były wojskami rosyjskimi (oficjalnie).
Ukraińcy dobrze wiedzą, że ruski żołnierz, to nie cywil z Ługańska, Odessy, Doniecka, czy Donbasu.
Nie wyklucza to jednak mozliwości ataku na siły Rosji, ale będzie to zrobione rękoma kogoś innego.
Pozdrawiam!
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika matka trzech córek nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Gieroje w akcji6 Sierpnia, 2014 - 19:47
Chyba masz rację, Jinksie.
http://wiadomosci.onet.pl/warszawa/zatrzymano-dwoch-mezczyzn-podejrzanych-o-dwa-zabojstwa/1r5rx
Scenariusz znają ci, którzy tą wojnę wywołali
6 Sierpnia, 2014 - 19:35
To są miedydzynarodowi banksterzy, to oni tutaj rządzą.
Byłam od początku przeciwna tej całej zadymie na Majdanie, ale obarczanie za to winą Polski to jest absurd.
To jest dokładnie to, co chce pułkownik Putin, już szuka pretekstu, do czego?
Odpowiem jak Ty - Nawet nie chcę myśleć...
Astra - Anna Słupianek
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Jinks nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@6 Sierpnia, 2014 - 20:02
Ponownie manipulujesz, a przy okazji chcesz siebie wybielić ze swoich syjonistycznych poglądów. Obarczam polityków i tych, którzy aprobują ich niecne działania. Niestety opozycja w taki sam sposób jak i tuskowa swołocz, poparła banderowców ustami Kaczyńskiego, wykrzykującego banderowskie hasła.
Nie wiem ile głosów przez to zyskał, ale mój stracił bezpowrotnie.
Może to się nie liczy, ale pozostanie mi satysfakcja i czyste sumienie.
Czego natomiast chce pułkownik Putin, to powielasz tu tylko propagandowe brednie, nie bacząc na to, że się ośmieszasz.
Widać nie zdajesz sobie sprawy z faktu, czym jest wojna, a zapewniam Cię, że wojna, to nie jest embargo na jabłka i wg mnie cała Ukraina wraz z banderowską dziczą nie jest warta jednego choćby polskiego życia.
Jest wielu takich, którzy mniemaja inaczej, a ty niestety wpisujesz się w ich retorykę.
Wiesz co? syjonistyczne poglądy? manipulacje, retoryka,
6 Sierpnia, 2014 - 20:18
co jeszcze? Pouczasz mnie czym jest wojna? Ty to wiesz? to powiem Ci, że gówno wiesz!
Powiem Ci jedno, nie interesuje mnie co myślisz o pułkowniku, choćbyś myślał jak najlepiej, nie masz racji i tyle.
Sam uprawiasz ruska propagandę i to w najgorszym stylu.
W swoim wpisie ubliżyłeś Polakom, których uważasz za idiotów, piszesz cos o modlitwie... jak możesz w ogóle mieszać w to Boga??
Twoja satysfakcja i czyste sumienie nijak się mają do faktów, że Rosjanie są zagrożeniem dla Polski.
Ale śnij dalej...
Astra - Anna Słupianek
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Jinks nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@6 Sierpnia, 2014 - 20:34
Sama gówno wiesz. Ja ciebie nie pouczam, tylko obnażam kim jesteś.
Staram się uderzać w takich jak ty i robię to celnie jak widać. Skwyt to potwierdza.
To ty ubliżasz Polakom i to nie po raz pierwszy.
Zanim tu ponownie będziesz uprawiać swoją żydowską propagandę, to naucz się najpierw kultury. Będzie ci łatwiej.
Boga też się boisz, co?
Naród wybrany...he he he!
Staram się również cały czas wskazać na to, że Rosja dzisiaj jest realnym zagrożeniem dla Polski, czego ty nie rozumiesz po prostu.
Może pozostań przy niezaleznej.pl i gazowni (ta sama swołocz), a z poważną lektura daj sobie spokój, Vectra!
Rozumiem, że tak się wściekasz, na neonie pousuwałeś moje
6 Sierpnia, 2014 - 20:36
wpisy, a tutaj nie da rady co??
Ty na pewno nie wiesz o tym, ale ja wiem doskonale, kto najgłośniej krzyczy "bij żyda" :))))
Właśnie oni sami kotku :))))
I to by było na tyle ruski Mośku :)))))
Astra - Anna Słupianek
@
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Jinks został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
6 Sierpnia, 2014 - 20:44
Na neonie Ciebie zbanuję, aby zaoszczędzić sobie czas, który bardzo cenię.
Tutaj możesz sobie podokazywać, nie krępuj się.
Ty zdaje się wszystko wiesz. Kabała prawdę ci powie, no nie?
Ktoś niegdyś spytał Żyda Geremka, który chciał obsadzić wszystko w Polsce swoimi ziomkami - "A skąd ty tylu Żydów weźmiesz?", na co Geremek odpowiedział - "My już tu jesteśmy".
Po twoich prymitywnych wpisach widzę, że mówił prawdę.
No pewnie, że prawdę mówił :))
6 Sierpnia, 2014 - 20:53
Lubisz cytować Mistrza :))))))))))))))))))
Astra - Anna Słupianek
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Jinks nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Twojego,6 Sierpnia, 2014 - 21:03
dla twojej przyjemności.
Nie jestem taki zły, jak myślisz.
Aale tam, nie kombinuj :)))
6 Sierpnia, 2014 - 21:18
Znasz cytaty na pamięć...
Nie twierdzę, że jesteś zły no co Ty? ja tam nie jestem antysemitka :))))))))))))
pozdrówka
Astra - Anna Słupianek
@
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Jinks został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
6 Sierpnia, 2014 - 22:20
Szkoda. Żyd (Żydówka?) antysemita, to dość ciekawe zjawisko by było.
"Jinks" ma sporo racji.
6 Sierpnia, 2014 - 22:19
Oczywiście samo porównanie Putina i Boga jest bardzo nie na miejscu.
Totalna krytyka rodaków-Polaków jest źle skierowana, winna być raczej wymierzona w rząd. Nieudolny i wielokrotnie skompromitowany.
Natomiast całkowicie popieram trzymanie się Polski jak najdalej od Ukraińskiej wojny.
Czy wiecie jaka jest doktryna Putina w sytuacji skrajnego zagrożenia Rosji?
Otóż w razie gdy ktoś zagrozi Rosji, ta może użyć broni małokonwencjonalnej.
I to Polska pierwsza może przestać istnieć, nie wkładajmy głowy w nie nasze ognisko.
Gdyby nie daj Boże Polska była bezpośrednio zagrożona wojną to wtedy co innego.
Jednak ta sytuacja to nie nasza wojna. Historia uczy, że to my byliśmy zazwyczaj wykorzystywani i to my płaciliśmy daninę krwi najwyższą, czas powiedzieć:
DOŚĆ.
"Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów prowadzonej przez barana."
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Jinks nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@Bibrus7 Sierpnia, 2014 - 00:05
Ośmielę się zauważyć, że ja nigdzie nie porównuję Boga i Putina.
Co do krytyki rodaków, to niby kto ten rząd wybierał i to nie po raz pierwszy?
My wszyscy się godzimy na taki stan rzeczy.
Który z polityków oficjalnie sprzeciwił się zaangażowaniu Polski w sprawe Ukrainy?
Choć nie jestem zwolennikiem Korwina, to w kwestii Ukrainy i sytuacji z nią związanej, jako jedyny wykazuje się zdrowym rozsądkiem, a reszta jest na usługach żydostwa, któremu nade wszysto zależy na skonfliktowaniu nas nie tylko z Rosją, ale ze wszystkimi wokoło, bo jak już pytałem, to czy Polska posiada jakichś przyjaciół? Przez wszystkich jesteśmy traktowani jak zaścianek Europu, ale czy niesłusznie?
Sami sobie zapracowaliśmy na taką opinię, a wielu paracuje w pocie czoła nadal.
Pozdrawiam!
PS Czyli co, Pan Bóg Putina nie kocha? Może bardziej kocha Obamę, albo Netanyahu? Może jednak Tuska, albo Komorowskiego?
Otóż mylisz się drogi "Jinksie"
7 Sierpnia, 2014 - 10:49
w ocenie Polaków i wyborów jakich dokonują.
Dlaczego?
Ano dlatego, że w mojej ocenie wybory są manipulowane.
Wina z tego wynikająca, prócz zrozumiałego napiętnowania partii koalicyjnych jest również po stronie opozycji, która nie rozumie, że dziś, mężykowie zaufania nie
są w stanie pokonać serwerów. Pozostałą argumentację, wskazującą na Twój błąd w ocenie narodu, znakomicie przedstawił "Trybeus".
Pozdr.
"Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów prowadzonej przez barana."
@Bibrus
7 Sierpnia, 2014 - 11:04
Ja od ćwierćwiecza słyszę, że wybory są manipulowane. Zatem wynika z tego, ze manipulowane będą zawsze, tak?
Więc niech ktoś łaskawie zaproponuje jakieś srodki zaradcze przeciwko manipulacji.
Węgrzy sobie poradzili, Islandczycy również, a my zawsze utyskujemy, a to że wybory zmanipulowane, a to że nasze geopolityczne usytuowanie jest niekorzystne, a to że... itd. itd.
Zapytam jeszce, a gdzie byli ci Polacy, których to rzekomo źle oceniam, kiedy tarasowe popłuczyny szczały na krzyż i gdzie oni byli, gdy Komorowski zabrał krzyż?
To też była manipulacja?
Grill i ciepła woda w kranie są szczytem marzeń Polaków, a to im teoretyczne państwo zapewnia.
Cała ta Giedrojciowska koncepcja
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Kazek został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
6 Sierpnia, 2014 - 22:40
,że nie ma wolnej Polski bez wolnej Ukrainy jest od początku do niczego bo Polska istniała setki lat bez żadnej Ukrainy.
W ogóle myślenie,że mamy przyjaciół na Ukrainie, Litwie czy wśród nacjonalistów białoruskich to wielka bzdura i myślenie życzeniowe.
Oni budują swoją tożsamość na wrogości do Polski i wspólnej historii.
Na Litwie np.szykanują Polaków. Taki Miłosz był honorowym obywatelem Wilna a pomimo starań swojego majątku na Litwie nie odzyskał.
Polacy powinni rozmawiać z poważnym partnerem czyli z Rosją ale jak nasza armia posiada 10 tysięcy zdolnych do walki żołnierzy to może
tylko obszczekiwać Putina bo oni nie mają w nas partnera do rozmów. Wiedzą ,że o polskich sprawach trzeba rozmawiać z USA lub Niemcami.
Kazek
@Kazek
6 Sierpnia, 2014 - 23:37
Tu nie chodzi tylko o armię. Putinowi można zarzucić wiele, ale nie można mu odmówić znakomitego rozeznania w sytuacji politycznej. Wg mojej opinii jest on politykiem doskonałym, a przy tym nacechowanym patriotyzmem i poświęceniem dla własnego kraju.
Polska nie od dzisiaj pozostaje we wrogich stosunkach z Rosją. Niegdyś śp. Prezydent Lech Kaczyński zabiegając o spotkanie z Putinem, otrzymał odpowiedź, że owszem, ale tylko 10 minut i bez tłumaczy. Czyli delikatnie mówiąc, wyraził swój brak szacunku dla głowy polskiego państwa, a tym samym dla samego państwa.
Nie pamiętam, czy było to po, czy przed konfliktem w Gruzji. Zresztą to jest mało istotne.
Warto się jednak zastanowić, dlaczego Putin nie darzy nas szacunkiem, podczas gdy takim wyraża się np. do Węgrów, czy też samego Orbana?
Ktoś powie, że dlatego, iż Węgry postanowiły robić z Rosja interesy na niwie energii jądrowej, wypinając sie tym samym na światowych monopolistów w tej elitarnej branży?
Otóż nie. postawa Putina wynika z Tego, że Orban jest politykiem pro narodowym, dbajacym o swój kraj i potrafiącym pogodzić interes narodowy z uczestnictwem Węgrów w Unii Europejskiej.
No dobrze, ale śp. Lech Kaczyński także był oddanym sprawie Polski.
Owszem, ale poparcie samych Polaków dla tej sprawy, już z pro narodowym działaniem niewiele ma wspólnego, a kto Polską rządził i rządzi? Czy Putin nie zna realiów panujących w Polsce? Obawiam się, ze zna je lepiej niż sam Tusk, ale to inna historia.
Poza tym, czy Putin byłby skłonnym oddać śledztwo w sprawie analogicznego przypadku z samolotem rosyjskiego prezydenta na terenie Polski Tuskowi i Laskom?
Śmiechu warte, prawda?
Żółwiki przybijane z Tuskiem, to nic innego jak wyraz pogardy dla samego Tuska i wskazanie na to, jakim Tusk jest Polakiem. Putin się brzydzi takim kreaturami, traktujacymi swój własny kraj jak wychodek, no i wie, że ktoś takich ludzi wybiera, a kto wybiera? Przecież nie ufoludki, tylko polscy "patryjoci", którym cztery lata nie wystarczyło na to, ażeby stwierdzić, co się stał0 10 kwietnia 2010 roku pod Smoleńskiem.
Tak właśnie wygląda stosunek Putina do Tuska i do ludzi, którzy go wybierają. jakim więc możemy być dla Rosjan partnerem? Nie ta liga polityczna. Zresztą Polska w żadnej lidze nie jest, chyba że w teoretycznej :)
PS
6 Sierpnia, 2014 - 23:51
Zapytam jeszcze, czy istnieje jakieś państwo, które nas szanuje?
Ja twierdzę, że nie i wynika to także z tego, że sami siebie nawzajem nie szanujemy.
..poniżasz Polskę Jinksie...
7 Sierpnia, 2014 - 00:06
..poniżaj raczej tych, którzy przez 7 lat zrobili w Polsce pustynie...nigdy nie poniżaj Ojczyzny, to, że jesteś na uboczu, (bo UK to ubocze europy) nie zwalnia Cię z szacunku dla Ojczyzny...możesz lubić Putina za to co robi dla swojego turańskiego ludu...ale przecież jesteś Polakiem, a nie Rosjaninem !!!... jesteś Polakiem, wybrałeś lżejsze życie na "angielskich zmywakach"...Twój wybór...ale nie pouczaj nas Tubylców co mamy robić...wielu ucieka "na zmywaki"...mają wolną wolę...ale niech nie pouczają...na litość boską...nie mają takiego prawa...ja zmagam się z życiem na "Zielonej Wyspie" z ośmioosobową rodziną, ale jest to dla mnie zaszczyt mieszkać na SWOJEJ ZIEMI...każda polska rodzina, która zmaga się z biedą w Polsce zasługuje na mój największy Salut...bo tylko oni wiedzą czym jest POLSKOŚĆ...zawiodłeś mnie swoimi manifestami...wszystkim emigrantom życzę powrotu do Ojczyzny i naprawiania jej na miejscu...jeśli nie chcecie naprawiać na miejscu...zamilknijcie na zawsze...
http://trybeus.blogspot.com/
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Jinks nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@Trybeus7 Sierpnia, 2014 - 08:37
Nie poniżam Polski Szanowny Trybeusie i nie wiem dlaczego ograniczasz robienie z Polski pustyni do lat siedmiu, a nie do ćwierćwiecza np. Islandia jest większym chyba uboczem Europy niźli GB, a do tego krajem mniejszym znacznie niż Polska, a jednak Islandczycy potrafili swój kraj wyciągnąć z jewroeuropejskiej okupacji. Nie wmawiaj mi proszę, że ja nie szanuję ojczyzny.
Co do Putina, to ja go szanuję, a nie lubię i swoimi komentarzami jedynie staram sie wskazać na to, co, czy kogo wybierają Polacy, a co "turański lud" Putina, czy żyjacy na zadupiu Europy Islandczycy i nie mów mi proszę o specyficznym położeniu geopolitycznym Polski.
Owszem, jestem Polakiem (jeszcze, bowiem zastanawiam się nad zrzeczeniem się polskiego obywatelstwa ze wstydu), a nie Rosjaninem. Dodam, że Rosjanie zamordowali jednego z moich stryjów, a siedemnastoletniego ojca wywieźli na wczasy, na długie, bo trzynastoletnie wczasy w tereny, o których sam Bóg zapomniał. Dwóch kolejnych stryjów zamordowali Niemcy, stąd też Rosjanie nie dostarczają mi powodów, abym ich lubił.
Nie możesz tez powiedzieć, że wybrałem "łatwiejsze życie na zmywakach", bo nic nie wiesz na temat moich wyborów, jak również nie wiesz, kidy było mi łatwiej, a kiedy trudniej. Kluczowym czynnikiem, który zadecydował o moim wyjeżdzie z kraju, byli ludzie, Polacy, moi rodacy i mój wyjazd nie był ot takim sobie wyjazdem, a był paniczną ucieczką przed rodakami i rzeczywistoscią, której byli i są po dziś dzień autorami.
Niestety Stalinowi udało sie zniszczyć polskie elity, co skutkuje stanem rzeczy, jaki dzisiaj zastajemy w Polsce, w której polskości tyle, co w Lidlu, czy jakimś innym Oplu.
Poza tym nikogo nie pouczam, a jedynie wyrażam swoje opinie na różne tematy, mniej lub bardziej związane z Polską i nie mów mi, że nie mam prawa, bo to brzmi dość groteskowo.
Nie mów też, że tylko ci, co klepią biedę i mieszkają w Polsce, wiedzą, co to jest polskość, bo to też śmiesznie brzmi. Naprawdę.
Przykro mi, ze Ciebie w czymkolwiek zawidłem, ale możesz mi wierzyć, że ja tutaj ani nikogo nie chcę zawodzić, ani też nikogo nie staram się sobie zjednać.
Nie musisz czytać moich tekstów, a jezeli już postanowiłeś z czymś się zapoznać, to traktuj to jako doniesienie medialne, a nie jako osobisty przekaz do Ciebie.
Do ojczyzny na stałę nie powrócę, ażeby ją naprawiać, bowiem jej już się naprawić nie da i mam prawo do takiej opinii, tym bardziej, że jestem dość dobrym obserwatorem.
Szansa, którą Polska dostała po 1989 roku, została bezpowrotnie zaprzepaszczona. Mowa o jakiejkolwiek jej naprawie, to mowa o naprawie cervantesowskich wiatraków. Ja wiem, że nadzieja powinna umierać ostatnia, ale życie w cywilizowanych, normalnych krajach, nauczyło mnie pragmatyzmu i sądzę, ze musiałbym mieć na imię Syzyf, azeby podejmować próby uleczenia nie tyle Polski, co Polaków.
Ty możesz leczyć, Twoje prawo, a mi pozostaw łaskawie prawo do mojej własnej opinii na dowolny temat. Nie zachowuj się jak Sakiewicz (vide sytuacja z ks. Zaleskim), czy jak Kaczyński (vide sytuacja z Tomaszewskim).
Ja żyję w wolnym kraju na uboczu Europy i mam nadzieję, że piszę na wolnym portalu, więc po co to dawanie, czy odbieranie mi prawa do czegokolwiek.
Pozdrawiam z szacunkiem.
PS Właśnie jestem po przeglądzie porannych niusów i muszę sprostować nieco swój komentarz i dotyczy to jego części mówiącej o braku możliwości naprawy Polski.
Jeden z niusów mówi o tym, że ojciec Rydzyk nawiązuje współpracę z Winnickim, co daje jakiś minimalny cień nadziei na przyszłość.
Winnickiego postrzegam jako człowieka ze wszech miar pro polskiego, a do tego bystrego i inteligentnego.
Tylko on po ujawnieniu taśm w tzw. aferze nagraniowej odważył się pójść pod kancelarię tuskową, aby wyrazić tam swój protest przeciwko działaniom zmierzającym w kierunku likwidacji państwa polskiego.
Jeszcze do niedawna byłem zdecydowanym wyborcą PiS, ale poczynania Kaczyńskiego i jego partii, skutecznie zraziły mnie do nich (poparcie dla banderowców, reinkarnacja złodzieja - Ziobro, a także potraktowanie posła Jana Tomaszewskiego, który wg PiS jest pro putinowski z racji swojego zamiłowania do piłki nożnej i z racji tego, iż nie poprze on bojkotu kolejnych mistrzostw świata w tej dyscyplinie, które zaplanowano w Moskwie. To jest idiotyzm w czystej postaci.)
Przynajmniej dla mnie pojawiła się nadzieja w postaci Winnickiego (którego oczywiście obserwuję nie od dzisiaj) oraz jego otoczenia, a teraz dołączył do niego o. Rydzyk.
To tyle.
Pozdrawiam raz jeszcze i miłego dnia życzę!
"Co ten nasz ulubiony kotek pieprzy?..."
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Pixi i Dixi został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
7 Sierpnia, 2014 - 09:46
- wyszeptała zażenowana Pixi, - tłumaczy się takiemu tłumokowi
- to "zacny" trybeus jest tłumokiem? aż zakrztusiłam się ulubionym serkiem
- no pewnie, odparła spokojnie Pixi, udaje twardego górala a to zwykły jełop, żeby go żonka znowu do ołtarza nie przyciągnęła to trwałby w grzechu
- no i do pism rozbieranych pozował, zarechotałam
Rozrechotane,
Pixi i Dixi
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Jinks nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@Pixi & Dixi7 Sierpnia, 2014 - 11:07
Drogie Myszki, szacunek należy się każdemu bez wyjątku.
Nie dotyczy to oczywiście pewnej grupy tu grasującej, której dowodzą @wilk na kacapy i @tańczacy z tryzubem, ale to inna para kaloszy.
Pozdrawiam!