"Kurwo pierdolona, jeśli wygłosisz ten pierdolony wykład, to gorzko tego pożałujesz"
Nie, to nie jest cytat z kolejnego filmu Pasikowskiego, czy też z komiksu o Szopenie propagowanego w Niemczech przez polskie MSZ. Tymi słowy zwrócił się do ks. Małkowskiego, jego przełożony, proboszcz parafii na Wólce Węglowej w Warszawie, p.w. św.Ignacego Loyoli.
Czym sobie zasłużył ks. Małkowski na takie traktowanie? Otóż ten kapłan został mianowany na jednego z prelegentów Kongresu “Dla społecznego panowania Chrystusa Króla”.
Ja nie będę opisywał tej hańbiącej przełożonego ks. Małkowskiego sytuacji, gdyż szczegółowo wyczerpał w swoim artykule ten temat Wojciech Sumliński, a zainteresowanych tym materiałem odsyłam tutaj: “Zniszczyć księdza Małkowskiego!”
Można przy tej okazji zapytać, co się dzieje z polskim kościołem? Dlaczego pasterzy formatu ks. Małkowskiego, czy ks. Natanka zwalcza już nie tylko postkomunistyczny system panujący w naszym kraju, ale także sam Kościół.
Wydaje mi się, że nie tylko ja zadaję takie pytania.
Uważam, iż przyczynę takiego stanu rzeczy można zdefiniować stwierdzeniem, że: Jakie stado, tacy pasterze.
Dzisiaj nie ma już owiec. Po pastwiskach hulaja jedynie barany w sensie stricte, nie posiadające instynktu samozachowawczego, który zupełnie utraciły spożywając paszę z logo na worku - Made in Gender.
Ideologia gender wraz z ideologią totalnej tolerancji czyni dzisiaj tak ogromne spustoszenie w świadomości ludzi, że ci ludzie stają się wspomnianymi baranami, dążącymi usilnie ku swojej cywilizacyjnej, baraniej zagładzie.
Często w ostatnim czasie możemy przeczytać w mediach o tym, że chrześcijanie są prześladowani w krajach muzułmańskich i że na tle religijnym giną tysiące chrześcijan na całym świecie. Zastanawiam się, czyja postawa wobec tych chrześcijan jest gorsza, czy ta owych muzułmanów, kierujących się pobudkami religijnymi, czy ta polskich purpuratów, którzy swoją postawą przypominają raczej celebrytów, a nie kapłanów i weźmy tu jako przykład takiego kogoś jak “kardynał” Nycz. Użyłem tu cudzysłowu, bowiem moim zdaniem Nycz ma z kardynałem, czy z kapłanem tyle wspólnego, co taki Tusk z premierem np.
Czyim pasterzem jest i kogo Nycz wypasa na salonach, to nikomu chyba mówić nie trzeba.
Przy okazji pogrzebu Jaruzelskiego ten sam Nycz oznajmia mi, że “Chrystus umarł także za niego” i sądzę, że gdyby w dniu pogrzebu generała Nycz dysponował uprawnieniami papieskimi, to mielibyśmy kolejną beatyfikację.
Postawa takich Nyczów, Dziwiszów, a także innych hierarchów, jest przyczyną, że jakiś proboszczyna z Wólki Węglowej traktuje jednego z ostatnich sprawiedliwych w kraju nad Vistulą jak szmatę.
Duże znaczenie w tej kwestii ma postawa samych wiernych, bo ilu z nas upomni się o honor dla ks. Małkowskiego i o należny mu szacunek?
Upadek moralny współczesnego człowieka doprowadzi nas w ślepy zaułek.
Nadzieją jest to, że w ostatnim czasie w Europie można zauważyć nasilanie się konserwatywnego myślenia, które rokuje na przyszłość. No ale my także musimy się wybudzić z tolerancyjnego snu.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 15674 odsłony
Komentarze
Się przeliczyłem
9 Czerwca, 2014 - 14:57
Bardzo, naprawdę bardzo liczyłem na patriotyzm Polskiego Kościoła. Piszę dużymi literami tworząc niejako nieprawnie i schizmatycznie nazwę własną dla polskiej części Koscioła Powszechnego. Kiedyś, choć nie bardzo dawno bedąc w gronie pielęgniarskim chciałem pochwalić pracę sióstr-zakonnic. Zebrałem burzę. Oto jedna z pań, która pracowała w pewnym dolnośląskim domu opieki popatrzyła na mnie jak na niedoświadczonego małolata i rzekła tylko: "One kochają Boga a nie ludzi". Moje zdumienie oddadzą tylko znaki w nawiasie (?????!!!!!!!!!!). Jakże to? Tu nastąpiła opowieść o tym jak dziewczyny w habitach, które miały zamiar w ciszy wielbić Boga przeliczyły się ze swoimi siłami i MUSZĄ jeszcze usługiwać chorym. Jak podbierają dary lub to co nieszczęsnym pacjentom przysyła rodzina. "One kochają tylko Boga , nie ludzi". Zbaraniałem bo sam takiego doświadczenia nie mam. Wręcz osoby duchowne, które sam znam nigdy nie splamiły się w moich oczach. Ale - może jeszcze jestem na tyle silny, że nie jestem zależny od innych. Dopiero gdy tak się stanie i, nie daj Boże bliscy mnie opuszczą to wtedy przekonam się jacy to ludzie potrafią być. (może jednak nie?)
Kto dotarł do tego miejsca pewnie myśli, ze piszę nie na temat. Bo tematem przecież jest zachowanie hierarchów wobec siebie, wobec ludzi, wobec państwa i wobec narodu.
Ano właśnie. Czy ci hierarchowie nie kochają bardziej Boga, Kościół niż ludzi? Że traktują swoja pracę jak pewien zawód a nie jako powołanie? Czy oni nie są jak te siostry zakonne w domu pomocy? Oni pracują dla potęgi własnej, dla potęgi koscioła instytucjonalnego widząc w nim "mistyczne ciało Chrystusa". Pracuja dla bogactwa parafii i świetności ołtarzy. Muszą współpracować z aktualną władzą o ile to możliwe. Dogadali by się z samym Belzebubem aby błysnąć przed zwierzchnikami gospodarnością i brakiem konfliktów w parafii. Wydarzeniami artystycznymi i katolickimi kółkami dla kobiet.
Żeby nie rozgadywać się więcej powiem tylko tyle: wróćmy do źródła. GDYBY JEZUS CHCIAŁ TYLKO DOBRA ORGANIZACJI, KTÓRĄ STWORZYŁ - DOGADAŁBY SIĘ Z PIŁATEM. Ten na złość Żydom zapewne wzmocniłby jego sektę. Tylko, że Jezus nie tworzył sekty lecz realizował Plan Boży, królestwo "nie z tego świata". A nikt, kto nie kocha powierzonych ludzi, jakimikolwiek by byli, powierzony naród, powierzonego wikarego czy księdza-seniora, nie realizuje Planu Bożego. Bo nie można "kochać tylko Boga a nie kochać ludzi". To oksymoron.
Jakże brak Prymasa na kolejne 1000-lecie.
Ostatni legion
Widac ksiadz tez czlowiek lubi pochlac ,podupcyc i przeklnac
9 Czerwca, 2014 - 16:57
tyle ze nam to nie pasuje do stanu duchownego,no bo i jak ma pasowac.Takich ksiezy my nie akceptujemy bo mamy calkiem inne wyobrazenie o nich.
Niestety tam tez sie zdazaja tacy wlasnie jak ten co zbluzgal innego ksiedza,jedynie pytanie czy on czasem nie chodzil na seminarja do Kiszczaka do Palacu Mostowskich?
KK w Polsce zostal zasmiecony chwastami zas kwiaty byly tak jak np. ks.Popieluszko i sa taka jaknp.ks Natanek wyrywane przez postkomuchow za pomoca ustawionych na gorze chwastow.
I tu uwazam jest rola wiernych ksieza sa dla nas nie my dla nich i my powinnismy decydowac komu zerwac sultane i puscic z gola dupa wont z parafi, a kogo utrzymac.
Kosciol nalezy do parafian nie na odwrot, ale do tego trzeba dorosnac,ksiadz powinien pracowac na woje utrzymanie a nie zyc z tacy, pogrzebow, slubow.
To prafianie powinni wybierac ktory ksiadz ma byc na parafi ktory odpowiada im duchowo.
W swiecie jak ksiadz sie nie nadaje a nie ma innego kosciol jest zamykany i sprzedawany.
@Arturek
10 Czerwca, 2014 - 00:30
Dziękuje za ten komentarz.
Podpowiem, ze liczyć na patriotyzm w Kościele należy nadal.
Europa się zmienia na lepsze, a zgenderowane USA oprócz swoich lewackich ideologii nie maja już nic wiecej w ofercia dla świata., oprócz wzniecania konfliktów oczywiście.
Odradzające sie na naszym kontynencie ruchy konserwatywne, pozwalaja z nadzieją patrzeć w przyszłość.
Szkoda, że Polska nie chce wziąć przykładu z Węgier, ale nie jest powiedziane, że w przyszłoście nie weźmie.
Pozdrawiam!
Się przeliczyłem
9 Czerwca, 2014 - 13:31
Bardzo, naprawdę bardzo liczyłem na patriotyzm Polskiego Kościoła.
Jakże brak Prymasa na kolejne 1000-lecie.
Ostatni legion
piszesz...
9 Czerwca, 2014 - 13:36
"Duże znaczenie w tej kwestii ma postawa samych wiernych, bo ilu z nas upomni się o honor dla ks. Małkowskiego i o należny mu szacunek?"
...niestety wierni grillują i mają to w dupie...co za wyjątkowe chamstwo, jeśli takiego proboszcza miałbym na parafii, to nie spocząłbym, aby go "wydelegować"...pozdrawiam niepopprawnie
http://trybeus.blogspot.com/
@ Jinks...
9 Czerwca, 2014 - 14:14
... witaj !
Powiem najprościej i najszczerzej... wolałbym nie przeczytać tej informacji . Jestem załamany.
Właśnie zaczęła "trzeszczeć", moja ostatnia opoka Polskości , nasz KK.
Tak...., jesteśmy świadkami, powolnego - na, n/o modłę sowiecką - niszczenia tego zacnego Kapłana.
Lokator pewnego pałacu , nigdy nie daruje, że Ks. Małkowski stanął po stronie prawdy.
Wiesz, mam nadzieję, że moi ziomale - Warszwiacy - nie pozwolą zrobić krzywdy, temu wspaniałemu Duchownemu.
Proszę...piszcie, dzwońcie do Kurii z protestem.
Ks. Stanisław zasługuje na szczególną ochronę .
ps.
.... mam nadzieję, że są świadkowie tego podłego incydentu
nie boj zaby Marusiu..., swiadkowie sa
10 Czerwca, 2014 - 14:35
...z tym, ze Jehowy.
Wolność, godność, honor - tego nic nie zastąpi.
@Trybeus
10 Czerwca, 2014 - 00:35
Często sobie myślę, że Chrystusowi nie zależy na wielkości stada, a cieszy Go bardziej jego jakość.
Ci co grillują, niech grillują dalej, a diabeł za miech niech im robi.
Pozdrawiam!
Czy to chodzi o ks Leszczewicza?
9 Czerwca, 2014 - 14:18
Kto się tak zwrócił do ks.Małkowskiego?Dobrze byłoby nagłaśniać tego typu wulgaryzmy z imienia i nazwiska..i tam wysyłać protesty,chociażby @@@@
A jeśli mowa o księżach,to nie zapominajmy ,że powołania kapłańskie i zakonne rodzą się w rodzinach.Tak więc czas zadbać o moralność w naszych rodzinach.Tacy bowiem kapłani jakie rodziny,w których wyrastali.
Pozdrawiam ...a ks.Małkowskiemu nisko się kłaniam.
Verita
@Verita
9 Czerwca, 2014 - 17:15
Myślę, że wysyłanie jakiejkolwiek korespondencji do takiego łotra - nic nie da.
Tu potrzebne są działania.
Trzeba pisać do władz kościelnych, a nie do bandyty, który sie odgraża.
Jest mało prawdopodobne, że łobuz weźmie do serca słowa oburzenia.
Pozdrawiam.
"Gender" czyni Kościół bojaźliwym i schizofrenicznym.
9 Czerwca, 2014 - 15:56
Miałem na parafii wspaniałego proboszcza, patriotę, człowieka wielkiej wiary i szacunku do ludzi. I co ?
Ano pewnej pani nie spodobało się prowadzenie spraw związanych z pochówkiem przez mojego księdza i zaczęła pisać paszkwile do Kurii.
Ponieważ nie dawało to rezultatu, poszła do mediów i dalej słała listy do Biskupa. Ten w trosce o dobry wizerunek Kościoła odwołał mojego proboszcza, jestem
wkur...y. Ale co mam zrobić? Kurczę byłem z moim proboszczem na marszu w obronie TV-Trwam, a tu jakiś genderowy paszczur poprzez listowy i medialny
szantaż doprowadza do tego, że nie będzie księdza Jana na Bożym Ciele, bo zostanie wysłany gdzieś indziej na kolejną placówkę.
Pozdrawiam z "5" w tle.
"Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów prowadzonej przez barana."
Bibrus, - wydaje mi się, że...
9 Czerwca, 2014 - 16:23
... odwołanie ks. proboszcza Jana z Twojej parafii nastąpiło nie z powodu
jakichś jego zaniedbań związanych z pochówkiem. Gdyby ta kobieta była
"pełnokrwistą" katoliczką, przenigdy by nie "robiła koło pióra" owemu
duchownemu nawet wówczas, gdyby rzeczywiście coś z tym pochówkiem
"nie grało" jak trzeba. Wszystko wskazuje na to, że był to tylko pretekst.
Owa niewiasta - tak przypuszczam - po prostu zrobiła to na zlecenie.
Tylko czyje i czego oczekiwała w zamian???
Pozdrawiam,
___________________________
"Pisz, co uważasz, ale uważaj, co piszesz".
© Satyr
Witam,
9 Czerwca, 2014 - 16:31
oczywiście nie wykluczam tej kwestii. Zleceniodawca, jeżeli takowy istnieje, jest mi znany.
Być może napiszę o sprawie osobny materiał, zobaczę co powie sam ksiądz.
Pozdrawiam.
"Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów prowadzonej przez barana."
@Bibrus
9 Czerwca, 2014 - 17:09
Punktacja, jaką Ci przyznajemy za powyższy wpis oznacza, że czekamy na Twój artykuł.
Takie zachowania należy nagłaśniać i piętnować.
Najwyższy czas strącać maski z tych zakłamanych "twarzy", niech wierni zobaczą prawdziwe oblicze swoich "pasterzy".
Pozdrawiam.
Czuję się zoobowiązany.
9 Czerwca, 2014 - 20:17
Zanim cokolwiek napiszę muszę poznać stanowisko księdza Jana.
Pozdrawiam.
"Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów prowadzonej przez barana."
@Bibrus
10 Czerwca, 2014 - 08:23
Miło, że "pokwitowałeś" przyjęcie przedpłaty.
:)
Pozdrawiam.
Jinks, - jestem zszokowany!!!
9 Czerwca, 2014 - 16:42
Trzeba Ci jednak wiedzieć, że są duchowni i... "duchowni".
Ci pierwsi są z powołania dla swych owieczek (nie baranów),
zaś ci drudzy są z... nadania i dla... kasy za rozkładanie K.K.
Słusznie stwierdziła w swym komentarzu Verita, że trzeba
nagłaśniać takie wulgaryzmy, a szczególnie ich autora.
Ale jestem przeciwny temu, by "bombardować" owego
"klechę" mailami. To nic nie da. Skoro ów nie ma wstydu
decydując się na takie słowa (szczególnie jako osoba
duchowna), to nawet tysiące maili go nie wzruszą
i nie zmuszą do szczerej spowiedzi z żalem za ten grzech.
Uważam, że tymi mailami trzeba zarzucić kurię - jego zwierzchnika.
Myślę, że taka akcja odniesie dużo większy skutek.
Pozdrawiam,...
Alleluja i do przodu
___________________________
"Pisz, co uważasz, ale uważaj, co piszesz".
© Satyr
@Satyr
10 Czerwca, 2014 - 00:45
"Trzeba Ci jednak wiedzieć, że są duchowni i... "duchowni"."
Oczywiście, że tak i przytoczę tu choćby nazwisko biskupa Zawitkowskiego wraz z LINKIEM .
Przyznać jednak trzeba, że coraz mniej jest kapłanów jak ks. Małkowski, czy bp Zawitkowski, ale dziekujmy Bogu, że jednak są.
Pozdrawiam!
PS Bp Zawitkowski wygłasza niesamowite wręcz homilie. W Częstochowie wykrzyczał prawdę i mam powazne obawy, iz z tego powodu niebawem zostanie posłany na emeryturę.
W Polsce tego typu pogróżki są szczególnie niebezpieczne.
9 Czerwca, 2014 - 17:02
Takie słowa brzmią złowrogo.
Zwłaszcza, że wypowiada je duchowny.
Nowo powołany kardynał Wojciech Polak powinie zająć sietym problemem.
Nie wiem też, czy nie należąłoby zwrócić sie do samego papieża Franciszka.
Zbyt wielu księży w całkiem niedawnych czasach zostało unicestwionych w sposób skrytobójczy.
Nie wiem, czy nie jest to problem, którym należałoby zainteresować samego papieża Franciszka.
@Wakonda
10 Czerwca, 2014 - 00:49
Sprawa jest bardziej skomplikowana niż się wydaje na pierwszy rzut oka i uważam, że skargi do przełożonych proboszcza nic nie dadzą, bo nie mamy gwarancji, czy to nie oni wymogli na proboszczu taką reakcję.
Pozdrawiam!
@Jinks
9 Czerwca, 2014 - 17:23
Witaj
Abstrahując od samego tekstu, z którym w pełni się zgadzam i od ks. Małkowskiego, którego poważam, uważam, że byłoby lepiej, gdybyś użył mniej drastycznego tytułu.
Gdybym ja cytował, podałbym źródło.
Nie mogłem z powodu tego tytułu dodać na polecanych na FB.
Pozdrawiam
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
@Jazgdyni
10 Czerwca, 2014 - 00:50
Przecież w moim tekście jest podany link do artykulu Sumlińskiego.
Mój błąd w interpretacji tych słów, może polegać na tym, że proboszcz mógł powiedzieć - "Kutasie pierdolony", ale, czy to naprawdę jest aż tak istotne?
Uważam, że najbardziej istotną w tej kwestii sprawą, jest to, za co zelżono ks. Stanisława.
Pozdrawiam!
"Do wszystkich rządców parafii oraz rektorów kościołów w archidi
9 Czerwca, 2014 - 17:35
ecezji warszawskiej”
"Po zabójstwie ks. Jerzego Prymas Polski skierował list „Do wszystkich rządców parafii oraz rektorów kościołów w archidiecezji warszawskiej”. A w nim czytamy:
24 listopada 1984
Józef kardynał Glemp Prymas Polski"
cytat pochodzi z: http://ewastankiewicz.wordpress.com/2014/04/20/nie-moge-milczec-kaplan-niezlomny-z-krakowskiego-przedmiescia-ksiadz-stanislaw-malkowski/
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika wilk na kacapy nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@Contessa ten wlasnie list Glempa udawadnia jaka meda ten prymas9 Czerwca, 2014 - 18:08
za komuny byl i dla kogo pracowal.
Lit jego jest tak spreparowany jak nakazywal owczesna poprawnosc komunistyczne jest pelen jadu.Ci powazni katolocy to wypisz wymaluj SBecy ktorzy
inwigilowali koscioly.
Ta walka z patryjotami w sultannach trwa od 45 roku po dzien dzisiejszy i swidzcy jak KK w Polsce jest przesiakniety agentura.
@Contessa
10 Czerwca, 2014 - 00:52
Więc czego możemy spodziewać sie dzisiaj?
Bulwersujące
9 Czerwca, 2014 - 18:06
Czy można to wytłumaczyć? Czy znajdzie się jakiekolwiek usprawiedliwienie dla proboszcza?
Opadają ręce...
MNIEJ niż zero !
9 Czerwca, 2014 - 21:41
Można Matko Trzech Córek,
Można wytłumaczyć takie słowa i takie zachowania glempów, proboszczów i innych przebierańców.
Tłumaczy to perfekcyjnie cytat biblijny.
Słowa Mądrej Księgi mówią:
....szatan często przybiera postać anioła światłości !
a jego słudzy postać sług sprawiedliwości !.....
Kilka słów i wszystko jest jasne.
Zero wątpliwości.
Albo mniej niż zero !
@Matka trzech córek
10 Czerwca, 2014 - 00:54
Odpowiedź @Poety, chyba wiele tłumaczy.
Pozdrawiam serdecznie!
Czy jest Pan pewny, drogi
9 Czerwca, 2014 - 18:52
Czy jest Pan pewny, drogi blogerze, że trafnie rozszyfrował wykropkowany w tekście red. Sumlińskiego wołacz, umieszczony po rozszyfrowaniu w nagłówku ?
Znam parę rzeczowników rodzaju męskiego na tę samą literę które mogły być użyte (choć oczywiście nie powinny) podczas tej wymiany zdań, której ani Pan, ani red. Sumliński nie byliście świadkami, a która - jeśli się istotnie odbyła - miała charakter intymny, bo uczestnicy - niezależnie od relacji służbowych - pozostają najwidoczniej w stosunkach dość zażyłych.
Proponuję, żeby Pan poczytał - dla odprężenie - Monachomachię, a słuszną i potrzebną obronę szlachetnego Księdza Stanisława skierował tam, gdzie od Jego śmiertelnych wrogów się roi - i nie trzeba się odwoływać ani do Stolicy Apostolskiej, ani do hierarchów Kościoła lokalnego, żeby przywołać ich do porządku.
Gniewne okrzyki oburzenia nie wystarczą, żeby osobom konsekrowanym zapewnić należny szacunek - zgodny z polską tradycją, która jest właśnie dewastowana także na "Niepoprawnych", w czym wziął Pan niemały - z pewnością niezamierzony - udział.
Nie wiem, czy będzie Pan zadowolony z efektów; oby były jak najlepsze.
Pozdrawiam - AT
Andrzej Tatkowski
@Andrzej Tatkowski
9 Czerwca, 2014 - 19:32
Czy, gdybym wydedukował, iż obelga brzmi - "kutasie pierdolony", to w jakimś stopniu zostaje zmieniona postać rzeczy? Osobiście obawiam się, że nie. Natomiast, że ks. Małkowski obelgami obrzucony został, to potwierdza on sam, o czym w swoim artykule informuje pan Sumliński. W całej sprawie bardziej istotnym jest za co ks. Stanisław został tak potraktowany.
Proszę łaskawie zwrócić uwagę, iż ja w swojej notce nie wyrażam ani oburzenia, ani nie wznoszę okrzyków., bowiem nie jestem zaskoczony zaistaniałą sytuacją ani trochę. Chciałem jedynie wskazać na przyczyny, które doprowadzaja do takich sytuacji, a tymi są postawy hierarchów niestety.
Mnie wręcz razi postawa poszczególnych purpuratów, ale także i wielu księży, których nazwisk przytaczał tu nie będę. Mnie to razi i boli. Boli mnie również, że w ostatnim czasie wymienia się biskupów w poszczególnych diecezjach, zastępując ich nowymi, którzy na dzień dobry pragną podziekować nie tyle TV Trwam, jak wszystkim mediom, nie mówiąc przy tym za co.
Polski Kościół niestety nie wytrzymał próby rozwalenia go od zewnątrz, nad czym ubolewam i chyba na to najbardziej chciałem wskazać w swoim wpisie.
Pozdrawiam Pana serdecznie!
Autor cytujac niewypowiedziany w tej formie cytat stal sie
9 Czerwca, 2014 - 23:17
tym samym jak to mowia bardziej katolickim niz sam papiez.
To typowy socjotechniczny trik, aby wulgaryzmem przyciagnac czytelnika,to takie typowo ONETowskoGWniane pociagniecie.
Czy mial autor na celu przyciagniecie czytelnika, aby pokazac jaki tez jest nasz KK i tworzyc zla wizje na temat naszego kosciola, czy napietnowac zlo?
Ma nadzieje ze jednak te zlo bylo celem autora, aby je pokazac.
Ale tez znajac wczesniejsze wpisy tegoz autora, mysle ze ten wulgarny wpis i caly ten szum, ma na uwadze odwrocenie i zagluszenie najwaniejszej w tym dniu sprawy -
klamliwego (u moskali to norma) kacapskiego ataku propagandowego na kraje oscienne w tym Polske,i zastraszanie nas III WOJANA SWIATOWA i ze jak nie bedziemy kochac kacapow (to zanczy jesli nie bedziemy sie dawac bic ,mordowac ,okradac i wykorzystywac) to oni nas zalatwia.
Prypominaja mie sie czasy sowieckiej komuny kiedy to Rosjanie byli zastraszeni kitajcami ze chca ich napsac i dlatego taka bieda bo trzeba sie bronic i poswiecac przed wojna z Chinami.
Panie Andrzeju,
9 Czerwca, 2014 - 21:28
zareagowałam bo uwierzyłam nie tyle blogierowi co red.Sumlińskiemu (patrz link do jego artykułu).Jeżeli to było złe,to jak powinniśmy reagować na tego typu artykuły ?
Z tego artykułu wynika ,że ks. Małkowski potwierdził red.Sumlińskiemu obraźliwe epitety.Gniewnych okrzyków oburzenia,jak je Pan określa ,zabrakło mi w sytuacji bł.ks Jerzego.
Pozdrawiam
Verita
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Kazek nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Ciekawe czy ktoś te słowa mógłby potwierdzić?9 Czerwca, 2014 - 19:02
Jeżeli nie to nie powinna ta sprawa być podnoszona. Ksiądz , który rzekomo wypowiedział te słowa napewno by zaprzeczył i mamy słowo przeciwko słowu.
Co do pogrzebu Jaruzelskiego to jako ochrzczony miał do niego pełne prawo, podobnie jak Erich Pribke równierz pochowany po katolicku.
Ale takiego Geremka grzebało trzech kardynałów a on nawet katolikiem nie był, zginął też w nadzwyczajnych okolicznościach
Kazek
Kazek a czy ty byles jak tego wlasnie Jaruzelskiego chrzczono?
9 Czerwca, 2014 - 19:23
Bo ja uwazam ze nie i jest slowo kontra slowo .
Malo tego ja moge to bardziej udowodnic gdyz matrioszek nie chrzczono a jaruzelski jak nic to nie syn tego Jaruzelskiego ktory zginaol na syberji.
Tak ze kij ma dwa konce.
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika Kazek został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
9 Czerwca, 2014 - 21:03
Kazek
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika wilk na kacapy nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@Kazek a udowodnij ze Jaruzel to nie matrioszka!10 Czerwca, 2014 - 15:20
Podstawiony janczar na miejsce prwadziwego Jaruzelskiego.
Jaruzelski byl tylko raz na grobie niby swojego ojca i to 50 lat po smierci a mogl byc tam co roku za czasow komuny.
Jaruzelski nie kontaltowal sie ze swoja matka ta nie bardzo go wedlug swiadkow poznawala,
Spalili swolocz zeby nie bylo mozliwosci sprawdzenia DNA.
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika tańczący z widłami został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
9 Czerwca, 2014 - 19:19
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Ty to Komunię św. idź lepiej przyjąć,
9 Czerwca, 2014 - 19:38
a moją interpretację pozostaw do przyjęcia osobom o IQ większym niż ilość zębów w twoim tryzubie.
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika tańczący z widłami został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
9 Czerwca, 2014 - 19:51
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Jeśli wśród nas,
9 Czerwca, 2014 - 22:16
"zwykłych ludzi", jest tyle szpicli, prowokatorów i zwykłych łobuzów, to wśród funkcjonariuszy Kościoła też muszą być. Oto jak ważna jest lustracja. I to nawet wcale nie uzasadniana jakąkolwiek zemstą.
dokładnie tak...
9 Czerwca, 2014 - 22:42
...jestem za pełną lustracją księży katolickich...tylko jest jedno ale...nie chciałbym, żeby to robili funkcjonariusze łże mediów, gazety koszernej, gazety gapol -skiej, wszelkich "niezależnych" mediów, terlikowskich, hołowni i innych żydowskich funkcjonariuszy...to musiałoby być samooczyszczenie przy współudziale IPN, po wcześniejszej samolustracji tegoż właśnie Instytutu...niemożliwe ??? Myślę, że konieczne, abyśmy odetchnęli z ulgą i wiedzieli kto jest kto...pozdrawiam niepoprawnie
http://trybeus.blogspot.com/
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika wilk na kacapy nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Dlatego tez zlikwidowano Kurtyke aby agenturze nic nie zagrazalo9 Czerwca, 2014 - 23:25
ksieza jak i UBecja jest nietykalna w Polsce i to wyglada na jedna sitwe oczywiscie mowa o ksiezach umoczonych.
Najszybciej to sami parafianie czyli my katolicy powinnismy oczyscic kosciol od starych zlogowi agentury.
Znam dobrze kraj gdzie ksieza obok mera i szefa policji byli najwaznijsi i rzadzili okolica,a teraz sie tam sprzedaje koscioly bo parafie bankrutuja i nie stac parafian na utrzymanie ksiedza,zreszta ksieza tez pracuja zeby na swoj chleb zarobic.
Trybeusie - lustracja na cito potrzebna ! Od A do Z.
9 Czerwca, 2014 - 23:59
Nie tylko w szeregach KK. A wymiar sprawiedliwości ? A wszyscy, którzy obejmują urzędy państwowe + ich "lary i penaty" czyli pogłowie królików w białych kołnierzykach z kilku pokoleń? Tym na dodatek by się i dg od niezawisłego konsylium psychiatrycznego przydała. Oczywiście i konsylium pod lustrację najpierw...
Pozdrawiam.
PS. Niektórzy zaraz zaczną krzyczeć, że to polowanie na czarownice i zaczną wyć do księżyca jaka nieprawość ich dotyka ale jeśli chcemy mieć normalne państwo z normalną i należną mu pozycją w świecie to nie ma co zważać na wycie. Wyją tylko ci, którzy są umoczeni...
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
W rzeczy samej Contesso!
10 Czerwca, 2014 - 00:16
Naszą tragedią jest brak dekomunizacji państwa, a co za tym idzie, lustracji także.
Najgłośniej wyła "Nocna zmiana", która skutecznie zlikwidowała rozpoczęty przez rząd Olszewskiego proces oczyszczania.
Lustracji powinno sie dokonać we wszystkich strukturach społecznych, nie wyłączając z tego Kościoła.
Pozdrawiam serdecznie!
no tak,
10 Czerwca, 2014 - 14:40
..."nocna zmiana" czyli szafot.
Wolność, godność, honor - tego nic nie zastąpi.
Contesso...
10 Czerwca, 2014 - 22:58
...zacznijmy od naszego KK bastionu...jeśli KK się oczyści, wtedy ludzie "nabiorą Ducha", powstaną na nogi z klęczek..uwierzą w to, że dobro zwycięża...na razie zło się panoszy i to jest tragedią Narodu..Naród uwierzył, że zło jest mocniejsze od Dobra...to już za długo trwa...jeśli KK będzie mocny w Panu, to i ziemski wymiar sprawiedliwości w takim wydaniu, jak ten obecnie się nie ostoi...mocno w to wierzę ...pozdrawiam niepoprawnie
http://trybeus.blogspot.com/
@Trybeus
10 Czerwca, 2014 - 00:19
Przykro mi to mówić, ale watpię, ażeby ktokolwiek w Polsce zainicjował proces lustracji.
Pozdrawiam!
Jinks - a jak myślisz m.in.dlaczego upadł rząd Olszewskiego i Ka
10 Czerwca, 2014 - 15:04
czyńskiego ? Bo miały w programie lustrację. Dlatego nie miały racji bytu.
Pozdrawiam.
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
@Contessa
10 Czerwca, 2014 - 20:34
Oczywiście, że tak.
Kto nie pamięta słów Wałęsy - "Panowie, wy nie wiecie jak oni daleko zaszli."
Mam nadzieje, ze przy kolejnym rozdaniu sie uda!
Pozdrawiam!