75% warszawiaków popiera PO!
Nie zgadzam się z twierdzeniami zwolenników odwołania HGW , że referendum w Warszawie jest sukcesem opozycji. To klęska.
75% warszawiaków posłuchało Bula Komorowskiego, Płemiera oraz Bufetowej i poszło na grzyby.
75% mieszkańców Warszawy zrezygnowało ze swoich praw obywatelskich. Dlaczego tak się stało?
Czy kierownictwo PiS nie wiedziało o nastrojach mieszkańców Warszawy? A jeżeli nie wiedziało to coś szwankuje w pracy PiS w Warszawie.A jeżeli wiedziało to dlaczego nie podjęto stosownych i skutecznych działań?
Jedno jest pewne. 75% warszawiaków popiera PO i jest zadowolonych z rządów tej partii w ich mieście.
PiS ma 25% poparcia.
Mam nadzieję , że struktury PiS w Warszawie i kierownictwo mojej partii wyciągną wnioski z tej klęski i potrafią znaleźć środki aby przekonać ludzi , że PO to partia wrogów Polski i Polaków. Wybory samorządowe juz za rok Panie Prezesie.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 2624 odsłony
Komentarze
Rodowici Warszawiacy głosowali
15 Października, 2013 - 08:14
Najwięcej jest ich w Śródmieściu. Z 35% głosujących 30% to rodowici Warszawiacy. Słoiki z desantu nie przyszli.
Referendum to porażka niestety!
15 Października, 2013 - 08:44
Rzadko się wypowiadam, chyba że coś mną mocno "zatrzęsie". Ciągle czytam w komentarzach dotyczących referendum, że trzeba wziąć się do pracy, przekonywać ludzi do swoich racji, wyciągnąć ludzi z domu itd. itp. To nic nie da!!!
Świadkowie Jehowy bez przerwy przychodzą przekonywać ludzi do swego i co więcej jest ich wyznawców? Czy udało się komuś wmówić wołowi, że jest koniem wyścigowym? Nie!!
Trzeba sobie powiedzieć jasno, że 75% ludzi ma wszystko w nosie i nic na nich nie podziała, no chyba że umrze takiemu matka lub dziecko na progu przychodni. Wtedy sam się nawróci.
Ja też nie mam recepty co zrobić żeby było lepiej, wiem tylko że żadna agitacja nie skutkuje (również z autopsji).
Obawiam się więc, że będziemy wszyscy jeszcze długo tkwić w marazmie.
P.S. Przepraszam za dawkę pesymizmu z rana ale złość mnie wzięła na Warszawiaków.
To nie tylko Warszawiacy.
15 Października, 2013 - 09:50
Polskie społeczeństwo od 1989r stało się jakieś anemiczne, brak ludziom entuzjazmu a kolejne wybory obywateli pogarszają sprawę.
Wiem, że od 1989r robiono wiele aby apatia polityczna obywateli w Polsce była jak największa. Hasła , że polityka jest zła, żeby nie robić polityki są podchwytywane przez społeczeństwo. Nie głosuj, nie interesuj się polityką, my za Ciebie zrobimy to co należy .Polityka jest brudna i nie dla Ciebie. Takie hasła w ustach pseudo polityków, hochsztaplerów typu Tusk, Miller , Buzek , Pawlak i innych komunistycznych pokurczów to nic innego jak budowanie sobie sposobności do robienia lewych interesów kosztem obywateli i państwa.
Czy Polacy zorientują się , że ich zainteresowanie polityką to najważniejsza dla nich rzecz. To ich pieniądze, przyszłosć i teraźniejszość. To wybór między dobrem z złem. Ich dobrem lub złymi ludźmi, którzy czekaja tylko na okazję aby ich zniewolić, okraśc i sprzedać.
bialogwardzista
Re: Rodowici Warszawiacy głosowali
15 Października, 2013 - 08:58
35% w Śródmieściu? To jakieś dane z sufitu. Najwyższą frekwencję - 27,91 proc. odnotowano w Wawrze, gdzie mieszka Gronkiewicz-Waltz. Oficjalne wyniki referendum przekazał wczoraj Dariusz Kacprzak z miejskiej komisji wyborczej w Warszawie.
http://prawo.money.pl/aktualnosci/wiadomosci/artykul/oto;oficjalne;wyniki;referendum;w;warszawie,123,0,1400955.html?utm_source=wykop&utm_medium=referral&utm_campaign=wykop
cenna uwaga
16 Października, 2013 - 08:14
Ta legenda o srodmiesciu wziela sie z sondazu.
Tradycyjnie to te "peryferyjne" dzielnice Warszawy sa ostoja patriotyzmu. "Miasteczko" Wilanow nie dziwi.
Pozdrawiam
andygo
A jednak jest nieźle
15 Października, 2013 - 08:30
Przyjmijmy, że Warszawa to reprezentacja całego biernego społeczeństwa. Jeśli założymy, że w wyborach parlamentarnych bierze udział 38-48% wyborców, to PiS ma prawie 50% wynik wyborczy. To nie żarty. Żeby PiS przegrał cała ta bierna część społeczeństwa musiałaby pójść do głosowania. Zresztą trudno przewidzieć na kogo by zagłosowała.
alchymista
Województwo Smoleńskie===
Obywatel, który wybiera królów i obala tyranów
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Różowe okulary na pochmurne dni
15 Października, 2013 - 10:45
Też się przydają.
bialogwardzista
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika RSCZ nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Jest nieźle?15 Października, 2013 - 14:13
Nie zgadzam się z tym. Jest źle! Żeby poważnie wziąć się za zmiany trzeba mieć ponad 50% w sejmie, a jeszcze więcej aby zmienić Konstytucję. A widać po referendum, że ludzi mających na względzie dobro Polski jest około 25%.
Nie nazywajmy porażki zwycięstwem, dobrym wynikiem czy jeszcze inaczej.
Bo wtedy od razu przychodzi mi na myśl ten okropny slogan: "Polacy nic się nie stało!", którym niby-kibice dodawali sobie otuchy po każdym przegranym przez nas meczu.
Re: Jest nieźle?
15 Października, 2013 - 17:28
Gdyby Adolf miał telewizję to by wygrał II WŚ. Wymienianie nazw stacji jest bezcelowe :-). Jeśli nie ma możliwości działania na tym obszarze trzeba poszukać innych rozwiązań.
Telewizja telewizją,
15 Października, 2013 - 17:55
ale przecież istnieje tyle innych źródeł wiedzy choćby w internecie. Prawdę mówiąc nie znam nikogo obecnie kto nie miałby dostępu do internetu. Ludzie co tam robią? Horoskopy czytają? Wiem, że poszukanie treści niereżimowych wymaga odrobiny wysiłku ale chyba żaden człowiek nie lubi być bez przerwy oszukiwany.
Zakładasz więc, że większość wierzy telewizji?
No i jest jeszcze Kościół Katolicki tam również można usłyszeć trochę prawdy o sytuacji Polski.
Ja bym więc nie przeceniał roli mediów reżimowych.
Re: Telewizja telewizją,
15 Października, 2013 - 19:17
W internecie dominują informacje o zmianie wyglądu niejakiego Wiśniewskiego lub jakie cztery litery mają mieszkanki kraju nad Wisłą znane z tabloidów. Co do KK, cóż jeśli arcybiskup wypowiada się, że brak uczestnictwa w referendum nie jest grzechem i takie tam inne to wskazuje to wyraźnie iż hierarchia KK zatraciła kultywowaną przez wieki tradycję ostoi narodowej. Niewielu jest biskupów pokroju ks. bp. A. P. Dydycza podobnie jak niewiele jest stron internetowych traktujących o czymś więcej niż "przepisy kucharskie".
No to jeżeli masz rację
15 Października, 2013 - 23:30
to jest jeszcze gorzej niż myślałem.
Komuchy przed 1989r mieli wszystkie media
16 Października, 2013 - 06:39
Media nie są najważniejsze.
bez przesady z ta kleska
16 Października, 2013 - 08:54
Formula referendum zaklada osiagniecie okreslonej frekwencji.
Nie jest to wcale takie proste.
Ok 50% spoleczenstwa w ogole nie interesuje sie takimi sprawami jak wybory. Tlumaczenia sa rozne. A to, ze wszyscy politycy sa tacy sami. A to ze strach sie ujawniac z wlasnymi pogladami (po referendum wladza ma imienna liste swoich najzagorzalszych przeciwnikow), etc..
andygo