Koniec świata!!! Rafał Ziemkiewicz chwali Michnikowszczyznę
Rafał Ziemkiewicz opublikował w najnowszym numerze tygodnika "Do Rzeczy" [nr 20/2018] tekst "Barwy prekampanii". Ku swemu zdumieniu znalazłam w nim następujący fragment:
"Wszyscy tu nie lubmy "Wyborczej" i mamy powody, ale jeśli tak na spokojnie, z dystansu, przyjrzeć się roli, jaką odegrała michnikowszczyzna w dziejach III RP, to nawet ja muszę przyznać - dobrze przysłużyła się ojczyźnie. To nic, że chciała wręcz przeciwnie. Pan Bóg znowu podpisał się prosto na krzywej linii.
Michnikowszczyzna skolonizowała kulturowo najpierw postkomunistów, a potem falę wioskowych cwaniaczków, jaką była PO Tuska, i przy okazji jeszcze Palikota - po czym, sama w międzyczasie skolonizowana przez "Krytykę Polityczną", wszystkich po kolei wciągnęła, jak w czarne dziurę, w lewicową niewybieralność. Gdyby ziścił się czarny sen Michnika i komuna po rozwiązaniu PZPR poszła w Mecziaryzm/Moczaryzm, gdyby zamiast na "europejskość" mierzoną liczbą piór w zadku i intensywnością kręcenia nim na platformie "parady równości" postawiła na gomułkowski "ludowy" patriotyzm z nutką PRL-owskiej pruderii - toby pewnie rządziła do dziś. Popularność PO także załamała się wskutek ostrego skrętu w lewo, wywołanego ubieganiem się Tuska o posadę w Unii, ale potem kontynuowanego przez Ewe Kopacz już zupełnie bezrefleksyjnie.".
Ziemkiewicz ma oczywiście rację - ideologiczne szaleństwa Michnika i jego ludzi skutecznie udupiły całą polską lewicę. Przed wyborami parlamentarnymi 2015 mieliśmy jaskrawy przykład podobnego zjawiska. Oto w telewizji wystąpił Adrian Zandberg {TUTAJ }, szef niszowej, komunistycznej partyjki Razem, i wygłosił płomienne przemówienie. Gadał bzdury, ale okazał się nadzwyczaj utalentowanym mówcą wiecowym [mógłby grać rolę Sarumana we "Władcy Pierścieni"]. Część lewicy, m.in. "Gazeta Wyborcza", wręcz oszalała na jego punkcie. Partia Razem uzyskała aż 3% głosów w wyborach, odbierając je SLD. W efekcie - żadna partia lewicowa nie znalazła się w parlamencie, a PiS mogło rządzić samodzielnie.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 15678 odsłon
Komentarze
Po przeczytaniu tytułu (niezręcznego)...
15 Maja, 2018 - 13:56
...już się wystraszyłem, że chce Pani polemizować z ironią Rafała Ziemkiewicza, ale koniec Pani notki mnie uspokoił pokazując, że ironia została wyśmienicie odczytana. Pozdrawiam.
Bez strachu ...
16 Maja, 2018 - 00:47
... teksty elig zawsze były i są krótkie oraz konkretne; w zasadzie same fakty, z którymi trudno dyskutować. I zawsze można z faktów prezentowanych przez elig wyciągnąć konkretne wnioski. Tak było zawsze od kiedy pamiętam.
pozdr
Koteusz
=======
Polacy domagają się prawdy o Smoleńsku!
Koteusz
16 Maja, 2018 - 07:58
Zapewne masz rację. Jednak przed kilkoma tygodniami ku mojemu zdziwieniu " lokalny szeryf" tj. jazgdyni zaczął pouczać elig i to na jej własnym blogu co ma pisać i jak ma pisać. Trzeba zaznaczyć, że jego " pseudo mentorski" ton nie był odpowiednio przyjemny. Dlatego z niejakim uśmiechem przeczytałem na Twoim blogu jak " smarował " Ci na powitanie :-)))
chris
Ziemkiewicz
15 Maja, 2018 - 21:52
Rafał Ziemkiewicz uważa siebie za centroprawicowego publicystę. Ale tylko on tak uważa. Jestem innego zdania o tym bez wątpienia hipokrycie. Dowody - jest ich wiele.. W roku bieżącym obchodzimy 100-lecie odzyskania przez Polskę niepodległości. przez Pierwszego Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego,a pan Ziemkiewicz napisał na 100-lecie książkę paszkwil na Józefa Piłsudskiego oburzającą cały Naród Polski. W "Najwyższym Czasie!" też publikuje paszkwile na Józefa Piłsudskiego. Dołączył więc do ulicy i zagranicy!
A teraz obłuda przewlekła pana Ziemkiewicza. Występuje w TVP-Info wspólnie z postkomunistką Magdaleną Ogórek. Wystarczy? Wstyd panie Ziemkiewicz!
Bozena Lukawska
Henryk Pająk - to nie ulica i zagranica
15 Maja, 2018 - 22:25
Na temat Ziemkiewicza się nie wypowiadam, bo przeczytałam jego tylko jedną, słabą , książkę o wrzeszczących staruszkach.
Ale o Piłsudskim piszą poważni autorzy i to niezbyt pochlebnie.
Zdrajca żydowskiego pochodzenia ,Piłsudski zawsze, swoim umysłem prowincjonalnego hreczkosicja wybiegał do „Polski” okrojonej wyłącznie z ziem zaboru rosyjskiego, bo jako agent Austrii i Niemiec nie śmiał nawet pomyśleć o uszczknięciu nawet kawałeczka ich zaborów! Piłsudski i piłsudyzm były nieszczęściem dla Polski odrodzonej po 123 latach niewoli. Wystarczyło dziewiętnaście lat wolności – i znów niewola, a niewiele brakowało, by ta wolność potrwała zaledwie dwa lata – gdyby generał Rozwadowski, generał Haller, generał Zagórski i generał Sikorski nie uratowali Polski w dniach 13-16 sierpnia 1920 roku, kiedy Piłsudski uciekł do swojej konkubiny Aleksandry Szczerbińskiej i swoich z nią nieślubnych córek – gdy decydowały się losy Warszawy, Polski, a także losy Europy całego XX wieku.
Fragment książki Henryka Pająka pt: „Ponura prawda o Piłsudskim.
Verita
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika kontrik nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Vercia, wklejaniem debilnych16 Maja, 2018 - 01:41
Vercia, wklejaniem debilnych komentarzy szurów nie ubogacasz świata. ubogać siebie, przy okazji jakiegoś tematu, gdy coś zainteresuje, zacznij sama sprawdzać i coś czytać o tym. dzis masz wszystko w necie.
i zobacz, jakie kretyństwo napisalaś, o raz-ie się nie wypowiesz, bo czytalas tylko jedną jego książkę (to jakaś przeszkoda widzieć, co za jeden?) ale za to wypowiesz się wklejając coś plugawego o Piłsudskim (rozumiem, że jego teksty znasz śpiewająco, a nie, sorry, piszą tak "poważni autorzy" jak wariat Pająk).
czy ty, nieszczęsna, masz jakiekolwiek pojęcie o historii? nie poczuwasz się do żadnej odpowiedzialności wklejając bzdury? naprawdę nie odróżniasz opinii wariatow od faktów?
zobacz, jakie masz narzędzia pod ręką, choćby wyszukiwarkę i tą stronkę. możesz wykorzystać do nauki, rozrywki czy innych celów ale to, co robisz jest rodzajem dezinformacji z wiecznym narzekaniem i czarnowidztwem. nie wierzę, że nic innego nie potrafisz.
„Od rewolucji światowej dzieli nas tylko Chrystus” J. Stalin
Dzięki takim nieukom jak kontrik...
16 Maja, 2018 - 21:17
...a może agentom, Polska nie może wstać z kolan.
Sanacyjne rządy PiSu tworzą kult L.Kaczyńskiego podobny do tego jaki stworzył wokół siebie ten nieszczęsny psychopata i agent – Piłsudski. Sam wymyślił ustawę , wg której karano za brak poparcia jego osoby, decyzji, polityki. Biografia Piłsudskiego została sfałszowana.
W tej niby niepodległym dwudziestoleciu walczono z kościołem, zabijano nienarodzone dzieci, wygnano Sienkiewicza ze szkół i łacinę.
To rządy sanacyjne doprowadziły do klęski wrześniowej. Spłeczeństwo polskie było demoralizowane na modę masońską. Odchodzono od cywilizacji łacińskiej. Pilsudski był przeciwko wierze,rodzinie i własności. To samo dzieje się dziś.
Zła , kłamliwa historia jest matką złej polityki...i tak jest obecnie....dzięki takim nieukom lub agentom jak np. kontrik i jemu podobnym..bo jednak ma poparcie na Nepoprawnych. Jest tu paru takich, których "wielu" ciągle lubi....i popiera.
https://www.youtube.com/watch?v=thhZV0O1RkM
https://www.youtube.com/watch?v=nuR1sbNKKu4
https://www.youtube.com/watch?v=jVMXIh7v68Q
https://www.youtube.com/watch?v=dqCT0K59Y1w
https://www.youtube.com/watch?v=H_32ITML1tU
Verita
Wera Ljubowna
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika jazgdyni został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
16 Maja, 2018 - 21:21
Zmniejsz dawkę! Bo to cie w końcu zabije.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Może jeszcze to..dla kontrika i jazgota
16 Maja, 2018 - 21:24
"Kiła trzeciorzędowa - tajemnica Marszałka Piłsudskiego" - dr med. Marek Kamiński
https://www.youtube.com/watch?v=9U3PKR8YayY
Verita
PiS to nie sanacja, nawet
16 Maja, 2018 - 22:52
PiS to nie sanacja, nawet jakby chciała nią być i za bycie taką jest krytykowana, czyli krytykuje sie ich za to, czym nie są.
trudno, by PiS nie cenił pracy Lecha Kaczyńskiego, mówienie o kulcie to przesada, znów- taka jest antypisowska propaganda i to z różnych kierunków, rosyjskiego też.
psychopatia to konkretne zaburzenie a nie łatka, którą można sobie obrzucać, niczym bolszewia czy podobne lewackie środowiska. Marszałek nie był psychopatą, do tego zależało mu na Polsce, dla niej współpracował z Dmowskim, dla niej zrzekał sie władzy, dla niej unikał intryg Zachodu
gdzie konkretnie została sfałszowana biografia? bo jakiś typ na yt w rusofilno-pseudoendeckim CEP-ie odkryl klakę międzywojenną? też mi odkrycie, żaden historyk, nie wskazał konkretów i jak się przełożyło na czasy po '89. a w czyim to interesie? całkiem jakbym widział propagandę PRL-u.
Piłsudski sam nie wymyslił "ustawy" i nie karano za brak poparcia. jesteś idiotką? ustawa jest z 1938., trzy lata po smierci Marszałka. tak się znasz.
w tamtych czasach nie walczono z KK a już zwł. na tle sąsiadów. to tylko debilny zarzut żenadnej endecji, której samej było daleko do katolicyzmu a traktowała go instrumentalnie, o masonach w endecji nie wspominając- w przeciwnieństwie do sanacji, która na polecenie Naczelnika spenetrowała je a badanie nie wykazało zagrożenia, mimo to pozostawiono tam swoich ludzi. sanacja ogrywała endecję, jak każdy i to stąd, jak i żenadnych prób zamachów i zazdrości o zamach majowy, wynika większość emocjonalnej zazdrości. tylko debil stwierdzi, że sanacja walczyła z KK! brak słów.
aborcja była, dziś też jest, no i co? początkowo był pełny zakaz ale nie dało się go egzekwować, to wina sanacji czy obywateli Polski? dobrego karczma nie zepsuje, a złego klasztor nie naprawi. nawet po zmianie kk za aborcję groziło 5 lat ale dopuszczono ze względu na życie i zdrowie matki i z gwałtu, co jednak służyło tylko bogatym, cała reszta i tak abortowala, jak tylko chciała. gdzie tu wina sanacji, gdzie wina prawa? odkąd to sanacja miała być teokracją? Wyobraź sobie, że Pius bodaj XI cenił Marszałka na tyle, że miał jego portret w bibliotece i dla wyższego celu przymykał oczy na niemoralności małżeńskie polskich dygnitarzy. sanacja byla konserwatywna spolecznie, współpracowała z KK nie zajmując specjalnie stanowiska, endecja wykorzystywała okazję do ataków, choć sama była gorsza. w tle oczywiscie chodziło o coś więcej, niz tylko liberalizm z konkordatem. a co masz dziś? masz karę 5 lat za aborcję? a moze twój braun tego chce? nie, więc nie wycieraj sobie twarzy sanacją, bo okazała sie lepsza niz twoi guru.
szkoły, sienkiewicz, łacina- śmiechu warte. wasz braun pitoli o masońskiej edukacji od Konstytucji 3. Maja ale nie zderzy sie z realem, jak wyglądało zycie w II. RP. idę o zakład, że sama nie masz pojęcia o szkolnictwie II. RP. wyobraź sobie, że po reformie jędrzejewiczowskiej... zresztą chrzanię to, nie będę sie rozpisywał jak nie masz pojęcia o niczym. https://pl.wikipedia.org/wiki/Reforma_jędrzejewiczowska
a tak wykreślono sienkiewicza, że z niego pisano matury! puknij sie w łeb.
to nie sanacja doprowadziła do klęski wrześniowej. rządziła już postsanacja z wpływami innych (nawiasem mówiąc, mocno klerykalna) a przeciw dwóm mocarstwom nie było mocnych. kto trzeba, ten wiedział, że "dostaniemy w dupę", słowami Kostka-Biernackiego. sorry, sowiety mogły podbić całą Europę, tylko przeceniano Francję, hitlerowcy zaś stworzyli podobne imperium za to my mamy winić sanację za '39, tą sanację która zwalczała nazizm i bolszewizm. napisz wprost, że Polska miała być nazistowska lub komunistyczna.
winić demoralizacją masońską xD to wbrew woli Polaków masony ich zdemoralizowały? katolików? xD pod takimi hasłami zabito polskiego prezydenta, nagonkę antymasońską prowadził zaś mason endecki. tak byli zdemoralizowani, że bili sie o Polskę po całym świecie i nie chcieli przestać. a braunowskie bredy o niszczeniu cyw. łacińskiej to pokazuj wariatom, którzy chcieliby feudalnej II. RP, ci teoretycy-ultralegaliści to wariaci. ziemianie byli niechętni JS bo ich znaczenie padało (wina sanacji, co?) zarazem sanacyjny program osadnictwa działał sprawnie, były całe organizacje ziemianskie popierające sanację, endecja miała Kresy gdzieś a w traktacie ryskim oddała Polaków kacapom.
wiesz wgl z czego wynikała ruina i bałagan w II. RP? jak to zwalczano? ile się udało a w jakich zagrożeniach- łącznie z ruiną, kryzysem, intrygami mocarstw, groźbą wojny domowej, dywersją ukraińską i komunistyczną?
dzis wyciaga się brednie niczym sowieckie z prl i nazywa to odkłamywaniem historii.
a czym to jest? pedagogiką wstydu właśnie.
wszystko złe, Polacy nic nie potrafią, nic nie osiągnęli chyba że coś za czasu królów, za to za cara i prl nie było źle a rosja to normalne państwo. a jak cos niejasne, to jeszcze dodać żydów i masonów.
znamy dobrze te bajki.
„Od rewolucji światowej dzieli nas tylko Chrystus” J. Stalin
Masz rację Kontrik.
17 Maja, 2018 - 00:13
Gdzie tam pisowi do sanacji. Niepotrzebne przydługie argumenty.
PiS to jest zwyczajna polska awangarda religii holocaustu.
CO WAŻNIEJSZe DLA VERITY?
17 Maja, 2018 - 01:09
Pająk, Ziemkiewicz, czy odzyskanie przez Polskę Niepodległości?
Aleksander Szumanski
Co ważniejsze Panie Aleksandrze?
17 Maja, 2018 - 14:00
Oczywiście, że najważniejsza jest PRAWDA. Niepodległość za cenę srebrników jest nic nie warta. Tego nauczyła nas historia. Wszak tylko PRAWDA nas faktycznie wyzwoli.
Verita
CO WAŻNIEJSZe DLA VERITY?
17 Maja, 2018 - 01:12
Pająk, Ziemkiewicz, czy odzyskanie przez Polskę Niepodległości?
Aleksander Szumanski
@verita
17 Maja, 2018 - 08:04
Ty twierdzisz, że Piłsudski był agentem Niemiec i Austrii.
A mój znajomy z pracy, syn towarzysza komunisty twierdzi, że Piłsudski był agentem Rosji.
Widać każdy z Was chce, by Piłsudski był ich.
A on nadal jest Polaków.
I nie zmieni tego ostra retoryka Ziemkiewicza, który musi taką uprawiać wobec Piłsudskiego, bo przecież pozuje na endeka i jakoś ze swoją endecją musi się przebić do świadomości ludzi, więc staje w opozycji do Piłsudskiego.
Swoją drogą - w 1986 na historii uczyli mnie, ze Polska niepodległość zawdzięcza Leninowi...
Co za różnica...
17 Maja, 2018 - 11:20
czyim był agentem? Był Bolkiem ....z którymi przyjdzie nam się zmagać chyba do końca świata.
Verita
@verita
17 Maja, 2018 - 11:50
Czyli teraz nie ważne czyim był agentem ?
Macie rozkaz robić z Piłsudskiego agenta, to robicie, a że niektórym pomyliła sie Rosja z Niemcami... cóż, bywa ...
Junaku, w obecnej sytuacji...
17 Maja, 2018 - 12:29
....w Polsce to już nie ma znaczenia więc nie czepiaj się. Zostań przy swoim Leninie i OHP. Podobnie jak kontrik trzyma się kurczowo Stalina w każdym komentarzu.
Verita
nie tyle hipokryta, co
16 Maja, 2018 - 01:16
nie tyle hipokryta, co koniecznie chciał robić za nowoczesnego endeka salonowego. ale obsmarowywaniem Marszałka faktycznie dla mnie sie wyautował, to jednak było do przewidzenia, od dawna miał takie odchyły, również jego "Samobójstwo" to stek bzdur, mimo że postarał się wyszukać fakty
„Od rewolucji światowej dzieli nas tylko Chrystus” J. Stalin
Kto zacz?
15 Maja, 2018 - 22:52
Co by nie mówić o Ziemkiewiczu to jedno pewne - sam nie wie gdzie jego miejsce, tyle razy zmieniał front, że trudno za nim nadążyć, 'przeleciał' przez prawice od centrum po jej skrajność.
To ya.
Michnikowszyzna
16 Maja, 2018 - 00:39
To zjawisko najlepiej ilustruje piosenka Bartka Kalinowskiego
https://youtu.be/6TPw61kvPLA
Koteusz
=======
Polacy domagają się prawdy o Smoleńsku!
Przy okazji ...
16 Maja, 2018 - 00:41
... pozdrawiam po długiej nieobecności tutaj. Batrdzo serdecznie pozdrawiam, oczywiście "po starej zanjomości". :)
Koteusz
=======
Polacy domagają się prawdy o Smoleńsku!
Genialne! Rozsyłajcie! Jak zakasować roszczenia żydowskie!
16 Maja, 2018 - 07:52
https://www.youtube.com/watch?v=PJ5FIurr144
Niepoprawny antykonformista - IDEA i MYŚL - jedyne co nas łączy w tej wojnie informacyjnej i dzięki nim zwyciężymy.
Od 89' operacja Polin jest...
16 Maja, 2018 - 08:44
tak " zgrabnie" prowadzona, że duża część polskiego społeczeństwa z rozrzewnieniem wspomina dziś PRL.
A to za sprawą bardzo pokrętnej polityki, która miała i ma za zadanie całkowite ogłupienie i zdezorientowanie Narodu. W tym kontekście ironia, której używa Ziemkiewicz nie jest dla wszystkich czytelna, a nawet odczytywania opacznie. Ziemkiewicz w swoich spostrzeżeniach próbuje medialnie dryfować po polskiej polityce, o ile jednak podczas " sztormu" potrafi konkretnie reagować , tj. wykonywać swój zawód , o tyle po burzy... zaczyna retrospektywnie " dziwnie" oceniać ten " sztorm"...
I w tym kontekście mogą znaleźć się ludzie, którzy czytając Ziemkiewicza zaczą dziękować Michnikowi...
Czy taki " udział " Ziemkiewicza w historii polskich mediów i tego konsekwencji na dzisiaj i przyszłość jest Ziemkiewiczowi świadome, to wielki znak zapytania... Jest on bowiem przeciwwagą Michnika, tj. Tak samo rozpoznawalny z podobną " siłą razenia"... Innymi słowy pytanie brzmi, czy Ziemkiewicz zdaje sobie sprawę " JAK ZOSTAŁ ZAGOSPODAROWANY" ? ... I to jest chyba pytanie zasadnicze...
chris
Przyjrzyjcie się symbolom masońskim, ockniecie bystro matołectwu
16 Maja, 2018 - 09:54
Trudno jest mi dołożyć komentarz w tym towarzystwie, przepraszam, ale coś komerażom chciałbym przekazać:
Otaczają nas symbole masońskie – jak nowoczesne loga łączą się z tajnymi stowarzyszeniami i związkami. Trzeba trochę czasu, aby zauważyć tajemnicę ukrytą w symbolach, które widzimy każdego dnia, ale gdy ją dostrzeżesz, stanie się jasne, że żyjemy w świecie tajemniczym pełnym tajemnic.
A więc aby nie zawracać sobie głowy, do czytania i oglądania zdjęć proszę zajrzeć do:
https://www.koniec-swiata.org/otaczaja-nas-symbole-masonskie-jak-nowoczesne-loga-lacza-sie-z-tajnymi-stowarzyszeniami/#comments
Bardzo mnie ciekawi, jak się temu bibliowcy przytulą. Ja szybko to połknąłem.
Nasza Szkapa
z perspektywy Ziemkiewicza
17 Maja, 2018 - 00:40
jako bezkrytycznie zakochanego w endecji to tak wygląda. Niestety tej próżni politycznej jaką wytworzyła GW towarzyszyło dość sprawne personalne obsadzenie i zagospodarowanie różnych obszarów instytucjonalnych fachowcami, ekspertami i autorytetami. Cieszyć się polityczną indolencją czy martwić złogami zaległymi na różnych stanowiskach niepolitycznych w stanie dziwnej pseudodemokratycznej nieusuwalności od lat dwudziestu? To też pytanie na czym komu bardziej zależy - na władzy i iluzorycznej realizacji planów politycznych czy na sprawnym państwie. Nie trzeba rządzić by w jakimś stopniu realizować ideologiczne wizje i koncepcje (chyba ,że są bardzo nieprzekonujące) a w chlewie czy w tym ch..d... i kamieni kupa to i władza niewiele daje.
Główną przyczyną...
17 Maja, 2018 - 08:25
Główną przyczyną upadku Rzeczpospolitej w końcu XVIII wieku była zaborcza polityka Rosji, Niemiec i Austrii, a klęskę Polski w 1939 roku spowodowała agresywna polityka dwóch spośród wymienionych śmiertelnych wrogów Polski i Polaków: Rosji i Niemiec. I gdyby nawet polityka Polski była prowadzona perfekcyjnie, wobec przymierza dwóch jedynie z wymienionych wrogów Polska nie miała najmniejszych szans na obronienie się.
Proszę zatem o nie odwracanie kota ogonem!
jan patmo