Kiedy zakaz muzułmańskich modlitw na polskich ulicach?
Szanowna Pani Premier RP!
Szanowny Panie Ministrze M.Błaszczaku!
Zakaz potrzebny na cito. Precedens już był – Warszawa, Muranów!
http://polskaracja.com/muzulanskie-modly-na-warszawskim-muranowie-nagran...
70% Polaków nie chce muzułmańskich „gości” A.Merkel w Polsce ale nawet się nie obejrzymy gdy precedens stanie się regułą bo islam działa tak – pokaż mu kawałek palca, a za chwilę odgryzie wszystko od czubka głowy do pięt!
Potrzebny jest oficjalny zakaz modlitw muzułmanów na polskich ulicach!
Potrzebny jest również rozkaz dla Policji by będąc świadkiem aktu takiej modlitwy - lub wezwana na sygnał o takim przypadku - oprócz zwykłych procedur wylegitymowania informowała delikwentów, że takie praktyki są w Polsce zabronione jako niezgodne z polskim prawem. Raz i kategorycznie – bo modlący się pójdą 100 m dalej, za pierwszy róg i zrobią powtórkę, potem powtórkę powtórki i będzie perpetum mobile.
Potrzebny jest również zakaz zgromadzeń muzułmanów - religijnych i innych - w miejscach publicznych! I bez tolerancji dla ich argumentów, że muszą na ulicy bo takiego nie mają, że brak meczetów.
Incydent na warszawskim Muranowie na ile niewinnym by się wydawał, mógł być również próbą sondowania przez muzułmańskie agentury tolerancji polskiego społeczeństwa dla wyznawców innych religii.
Tego się niestety już nie dowiemy - polska opinia publiczna wciąż nie wie czy sprawcy tego incydentu zostali zatrzymani, czy zostali wylegitymowani, czy zostały podjęte względem nich czynności operacyjne by określić - kim są, od kiedy są w Polsce, w jaki sposób się w niej znaleźli. A powinna wiedzieć bo w ten rząd zainwestowali swoje zaufanie i wiarę nie tylko zwolennicy PiS ale również wielu tych obywateli, którym wiarę i zaufanie w państwo polskie odebrały rządy Platformy Obywatelskiej. Opinia publiczna chce wiedzieć, chce mieć pewność, że rząd RP któremu tak bardzo ufa, ma takie przypadki pod kontrolą.
Szanowna Pani Premier!
Szanowny Panie Ministrze!
Muzułmańskie forpoczty już rozścielają modlitewne dywaniki na polskich ulicach – dziś tylko kilka ale jutro może być ich już 100, a pojutrze tysiące.
Najwyższy czas na zakaz!
PS. Red.W.Gadowski, znawca materii tak komentuje muranowski incydent (od 15.30 min.):
Polacy niestety bardzo mało wiedzą (albo nic) o tym jak islam potrafi zdobywać nowe terytoria. Jest jak tango – 2 kroki wprzód i jeden w tył, jest jak ośmiornica, która wciśnie się w najmniejszy przesmyk by dorwać ofiarę z jego drugiej strony. Jest jak krople wody, drążące skałę i zamarzające w niej na lata by w odpowiednim momencie ją rozsadzić. Imperium Osmańskie nigdy nie umarło, ono tylko poddało się kilkuwiekowej hibernacji (po Wiedeńskiej Wiktorii, której rocznicę przed chwilą świętowaliśmy). Ale pokolenia jego emisariuszy wciąż krążyły po Europie - by przygotowywać teren i dać sygnał, że czas jego wielkiego przebudzenia nadszedł.
I nadszedł. A jego świadkami dziś wszyscy jesteśmy!
Pytanie - czy Polska jest całkiem przygotowana by po raz wtóry odeprzeć islamską inwazję?
Drugiego Wiednia już nie będzie – jest za późno ale jest jeszcze szansa na to żeby na polskich ulicach nigdy nie zabrzmiała modlitwa „Allahu akbar”!
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 9311 odsłon
Komentarze
Strategia ,taktyka ,cele :-).
21 Września, 2017 - 15:38
Po pierwsze to właśnie radykalnie pojęty islam wiąże się z zakazywaniem innych religii vide Arabia Saudyjska. Kulturkampf . Próby administracyjnego ograniczania "ekspresji religijnej" właściwie są działaniami przeciw skutecznymi. ,Jakby to przenosić na paragrafy ,to co ? Wobec wszystkich religii i np. zakaz procesji Bożego Ciała ?
Muzułmanie byli w Polsce ,są i pewnie nowi będą przyjeżdżać . Ważne ,by nie popaść w unijną multi-kulti paranoję i w celowe ściąganie pod niezdrową ideologię. Warto pamiętać o historycznych polskich doświadczeniach z wyznawcami Allaha. Osiedlili się oni w wyniku wojen jakie prowadziła IRP ,zdaje się w większości jeńcy wojenni . Byli lojalni wobec państwa polskiego ,ale też nigdy nie stanowili istotnej siły porównywalnej z resztą państwa . ZACHOWALI SWOJĄ TOŻSAMOŚĆ RELIGIJNĄ PRZEZ PONAD 500-lat MIMO ŻYCIA W NIEKORZYSTNYM OTOCZENIU INNO-RELIGIJNYM ! CO ŚWIADCZY ,ŻE TAKA TOŻSAMOŚĆ JEST DOSYĆ TRWAŁA .
A to co robi tzw. zachód : multi-kulti tygiel z muzułmanami + gender + "guziki atomowe" w państwach takich jak Francja,Anglia + meczety i imami Arabii Saudyjskiej + wahhabizm == ??? BUUUUUMMMM ???
Nota bene apostazja w islamie karana jest .... ? Tak ,tak śmiercią .A szariat precyzyjne prawo "normujące" praktyczne każdą sferę ludzkiego życia . Na zachodzie już zdarzają się "honorowe samobójstwa zhańbionych córek" , "obcinanie dłoni złodziejom" itd.
Wiec takie zdjęcie jest jeszcze mało alarmujące , W Brukseli w niektórych dzielnicach , zdaje się całe ulice oddają pokłon .
Ludzie myślcie , to boli ,ale da się to wytrzymać .
Ceterum censeo, PKiN im. J.Stalina delendam esse.
Zdecydowanie popieram!
21 Września, 2017 - 13:49
Znam Koran. Islam nie jest religią pokoju. Koran w pierwszych surach zabrania muzułmanowi nawet przyjaźnić się z niewiernymi - jest o tym mowa przynajmniej kilka razy. Szczególnie piętnowani są Chrześcijanie i Żydzi. Najczęściej pojawiającym w Koranie jest motyw walki w sprawie Allacha, przy czym wielokrotnie jest mowa o walce rozumianej wprost. Dżihad. Oczywiście znajdą się tacy, którzy interpretują to wszystko "na miękko" i będą powtarzać cytaty że "kto ratuje jednego człowieka, to jakby ratował ludzkość, a kto zabija jednego, to jakby zabijał ludzkość". W Koranie to promil. 90% Koranu to ścisłe przepisy prawne i zasady życia, przy czym walka z niewiernymi to stały element.
Najłatwiej wziąć i zacząć czytać. Nie trzeba być radykałem aby interpretować Koran radykalnie. Islam to wielkie zagrożenie dla cywilizacji zachodu.
https://www.alislam.org/quran/tafseer/?page=-5®ion=PL
Podczas kryzysów – powtarzam – strzeżcie się agentur. Idźcie swoją drogą, służąc jedynie Polsce, miłując tylko Polskę i nienawidząc tych, co służą obcym.
islam
21 Września, 2017 - 14:12
Islamiści na razie sondują sytuację w Polsce, pomagają im samorządowi szkodnicy z PO, ten proceder trzeba przerwać od razu...
Yagon 12
Zakazy
21 Września, 2017 - 14:37
Nie jestem zwolennikiem zakazów publicznych praktyk religijnych gdyż prędzej czy później (raczej prędzej) odbije się to na praktykach chrześcijańskich, a katolickich w szczególności.
Natomiast w takich przypadkach jak powyższy ci jegomoście natychmiast powinni byli zostać wylegitymowani i natychmiast powinno być ustalone na jakich warunkach przebywają w Polsce. No i oczywiście czy te warunki dalej spełniają - w praktyce należy im po prostu cofnąć zgodę na pobyt pod byle pretekstem i po sprawie. Tylko trzeba naprawdę chcieć i nie bać się Wyborczej, z tym jest chyba największy problem.
Islam nie jest religią
21 Września, 2017 - 16:44
Islam jest ideologią, która nie dopuszcza wolności. We wszystkich państwach na świecie, gdzie islam jest dominujący, zauważa się całkowity brak społeczeństwa obywatelskiego, rządów prawa, wolności dla dziennikarzy, kobiet, chrześcijan, a nawet tych, którzy chcą porzucić islam. Jeśli chce się porzucić islam, karą jest śmierć. Mamy do czynienia z fanatyzmem ideologicznym, który jako narzędziem, jak każdy system totalitarny,posługuje się terrorem.To kolejna utopia ,która próbuje podbić świat.
Islam to nie religia, a ideologia totalitarna — twierdzi szef holenderskiej Partii na rzecz Wolności (PVV) p. Gerard Wilders.
W opinii holenderskiego polityka islam, choć zawiera ślady religii, ma więcej wspólnego z ideologiami totalitarnymi, dlatego nie powinna go dotyczyć konstytucyjna gwarancja wolności religijnej. Istnieją podobieństwa między islamem a komunizmem – obydwa systemy są przeciwstawne religii. Islam boi się chrześcijaństwa i judaizmu, w związku z czym dokłada wszelkich starań, by muzułmanom nie przyszło nigdy do głowy sięgnąć po Biblię.
https://ndie.pl/czy-islam-jest-religia/
http://www.pch24.pl/islam---ideologia-nienawisci-do-zachodu,10583,i.html
Verita
Polska, nie dla islamu!
21 Września, 2017 - 15:00
Witam! Nasza wiara katolicka z ponad 1000-letnią tradycją, powinna mieć fundamentalne oparcie w przyszłej nowej konstytucji. To naród powinien tworzyć dla siebie prawo, jako suweren poprzez swoich reprezentantów. Nie ma przyzwolenia na obcą kulturowo pełną agresji wiarę islamu w Polsce! Pozdrawiam!
ronin
A mnie się wydawało,
21 Września, 2017 - 16:15
że zanim zjawiła się policja, to kilku rosłych chłopaków zrobiło im łomot kijami po pośladkach... A może mi się śniło? Pewnie tak...
Pozdrawiam
Szpilka
I co ?
21 Września, 2017 - 16:38
GazWyb o niczym bardziej nie marzy niż coś takiego. Jakby jeszcze zdobyli nagranie z jakiegoś monitoringu i wysmażyli donos do NYT ,to po materiale w CNN , ONZ wysłałoby błękitne hełmy z "misją stabilizacyjną" ,co to by przy okazji kaczystowski reżim poddało reedukacji . :-)
Chyba jeszcze nigdy nie było aż takich podwójnych standardów . Jakoś postępowe me(n/r)dia nie zainteresowały się np. wydarzeniami w Rimini .
Ludzie myślcie , to boli ,ale da się to wytrzymać .
Ceterum censeo, PKiN im. J.Stalina delendam esse.
# Szpilka
22 Września, 2017 - 00:48
piękny sen
ość
-----------------------------------
gdy prawda ponad wszystko, życie bywa piękne
wtedy żyć się nie boisz i śmierci nie zlękniesz
@ Contessa
21 Września, 2017 - 21:06
Tak się akurat składa, iż Konstytucja gwarantuje wolność wyznania, a to oznacza, że nie można zakazac tego typu praktyk tylko określonym wyznaniom. Oczywiście, Witold Gadowski słusznie wskazuje na konkretne zapisy prawne, którymi można prześladować panoszących się tu i ówdzie ciapatych, jednak uchwalenie takiego przepisu jest niemożliwe, ze względu na to, iż będzie on z Konstytucją niezgodny.
Konstytucyjna wolność wyznania
22 Września, 2017 - 11:52
to tyle, co brak prześladowań jakiejś sekty czy religii. Nie znaczy to, że np. ksiądz może na środku ulicy rozstawić konfesjonał i spowiadać wiernych i na tej samej zasadzie nie znaczy to, że muzułmani mogą tarasować ulice i chodniki, bo akurat mają ochotę na modlitwę.
Lotna
Pacyna
22 Września, 2017 - 15:10
Proszę bez czerskiej propagandy -zakaz nie jest prześladowaniem.
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
contessa
22 Września, 2017 - 17:01
Tylko warto mieć w świadomości ,że w prawie państwowym,stanowionym rzadko występują efekty wprost. "Dobrymi chęciami piekło jest wybrukowane" . Może pojawić się cała masa "efektów ubocznych" . Problem alkoholizmu , rozwiązanie prohibicja - ćwiczono w USA i co z tego wyszło ? A w tak delikatnej sferze religii , kultury strzelanie z armaty pt. "paragrafy i Kodeks Karny" do "chińskiej porcelany" ,wobec właściwie zachowań niegroźnych . Ludzie tylko oddają pokłony w kierunku Mekki . Kryminalizacja tego , zepchnięcie do podziemia tylko mocno by utrudniło "wizualną" ocenę rozmiaru problemu. Dlatego jeśli celem jest ,by w Polsce islam nie stał się religią panującą ,to lepiej myśleć o skutecznych środkach ,niż na ślepo strzelać do "objawów" . Naprawdę często lepiej nie podejmować żadnych działań ,niż nieprzemyślanymi coś zepsuć .
Ludzie myślcie , to boli ,ale da się to wytrzymać .
Ceterum censeo, PKiN im. J.Stalina delendam esse.
Artykuł 25
23 Września, 2017 - 08:21
Art. 25.
1. Kościoły i inne związki wyznaniowe są równouprawnione.
2. Władze publiczne w Rzeczypospolitej Polskiej zachowują bezstronność w sprawach przekonań religijnych, światopoglądowych i filozoficznych, zapewniając swobodę ich wyrażania w życiu publicznym.
3. Stosunki między państwem a kościołami i innymi związkami wyznaniowymi są kształtowane na zasadach poszanowania ich autonomii oraz wzajemnej niezależności każdego w swoim zakresie, jak również współdziałania dla dobra człowieka i dobra wspólnego.
4. Stosunki między Rzecząpospolitą Polską a Kościołem Katolickim określają umowa międzynarodowa zawarta ze Stolicą Apostolską i ustawy.
Konia z rzędem temu, kto napisze takiego "potworka", który będzie zgodny z art 25 pkt 2 Konstytucji RP. Jeśli zaczną dostawać mandaty za " zajmowanie pasa drogi", to się przeniosą do parków. Tam będą rozkładać dywaniki na trawniczkach, pośród buszującej dziatwy. Kto im wtedy co zrobi? Dostali pierwsze meczety i tam gdzie te meczety stoją, tam wykonują kolejne kroki.
Racja
21 Września, 2017 - 21:51
Gadowski wie co mówi i ja wiem że On wie o mówi ,popieram 100%.
Zakamarnik
Prowokacja czastej wody na muranowskim chodniku
21 Września, 2017 - 22:08
Witam contesso. Dzięki że poruszyłaś tę sprawę! Czytałem o tym wcześniej, widziałem to zdjęcie w oryginale na portalu prawy.pl . Tam widać, jak na dłoni, że tuż obok, dosłownie za rogiem bloku, przed którym modlą się owi muzułmanie, że tam jest zieleniec. Nie Oni wybrali sobie sam środeczek miejskiego chodnika! I przed ludzkimi oknami, na drodze innym wielce klęczą i modły zanoszą. Oczywiście Oni sami są przeświadczeni o swojej czystości intencji i o swojej nieskazitelności, a co myślą Polacy, to mało ważne, wszak Allach patrzy z Nieba.
Dlatego nie mam najmniejszej wątpliwości, że to prowokacja czystej wody! Islamiści właśnie badają, naturalnie tak tylko przy okazji, bo modlitwa to święta rzecz, zatem właśnie badają w najlepsze nastroje Polaków, czy będzie jakiś zorganizowany opór, czy tylko jakieś ciepłe kluchy?! Dlatego osobiście wnoszę zdecydowanie, jasno i klarownie o zakaz takich pokazówek chodnikowych. Pozdrawiam serdecznie.
Sławomir Tomasz Roch
niestety ten Muranów to już kontynuacja
22 Września, 2017 - 09:56
Warszawa, ul. Alzacka (Saska Kępa), sierpień 2015 r.
Bardzo dobre pytanie
22 Września, 2017 - 11:47
Oczywiście, że te modły na ulicy to jest wkładanie stopy między drzwi i można się spodziewać następnych, a na dodatek pamiętać należy, że modlą się pięć razy dziennie, a nie od święta, a więc będzie to powszedni widok.
W Kanadzie muzułmanów jest całe mnóstwo, ale jakoś żadnemu z nich do łba nie przyszło, żeby rozkładać swój dywanik na ulicy. Na to są prywatne domy i meczety, a w urzędach publicznych specjalnie wyznaczone do tego pomieszczenia.
Przy okazji należałoby zapytać, kiedy na granicy będą zatrzymywani nielegalnie przechodzący do Polski migranci, który w Niemczech mają prawo przebywać tylko i wyłącznie w jednym landzie - tym, który wydał im tymczasowy dokument.
P.S.Widzę, że tu niektórzy są za muzułmanami modlącymi się na polskich ulicach i migrantami, z których wielu zostało wypuszczonych z więzień w ich krajach podczas wojen i rewolucji, a teraz przyjechali do Europy układać sobie życie - skoro ktoś postawił mi minusa. No popatrz, a wydawałoby się, że niepoprawni to prawicowi katolicy i patrioci. A może jakieś lewicowe trolle tu grasują?
Lotna
"Lotna"...
23 Września, 2017 - 08:07
To portalowa, "pałkarska brać", którą nie interesuje co pisze, ale kto pisze.