Remedium na debili
Wszystkim oderwanym od rzeczywistości “myślicielom”, “analitykom”, “ekspertom” i innym jeszcze blogerom, onetowskie doniesienie z pewnością zatka dech w piersiach.
Dlaczego?
Amerykańskie medium Foreign Affairs jednoznacznie stwierdza, że winę za tragedię na Ukrainie ponoszą USA i ich europejscy sojusznicy.
Zapytam teraz:
- I co błazny?
Wiem, wiem - zaraz posypią się opinie, że tak naprawdę to Foreign Affairs nic nie znaczy i że pewnikiem zostało ono zdominowane przez rosyjskich agentów.
Ta narracja do mnie nie trafi.
FA podaje informacje o miliardach dolarów wpompowanych w Ukrainę, aby NATO ekspandowało na wschód. Tylko idiota mógł się spodziewać pobłażliwego stosunku ze strony Rosji do takiej sytuacji.
Nie ważna jest jednak opinia naszych rodzimych ekspertów, podczas gdy artykuł opublikowany na łamach FA wyraźnie sygnalizuje o z mianie kursu USA w stosunku do Rosji, a jeśli USA to i ich europejskich kompanów i nie tylko europejskich zresztą.
No dobra, ale jak w tej sytuacji będzie wyglądać Polska?
Mamy już polskie obozy koncentracyjne, jesteśmy największymi antysemitami, to dlaczego nie można nam dołączyć statusu największych rusofobów pod słońcem? Co to zmieni, gdy i tak nic nie znaczymy na arenie światowej.
Powstanie kilka nowych joke’ów o Polakach w USA i to wszystko.
Zaraz, ale co z rosyjskim rynkiem zbytu, który Sakiewicze i im podobni analitycy zamknęli dla Polaków i jakoś nic mi nie jest wiadomo, aby przeprowadzili oni jakąś akcję wspomagającą polskich sadowników, których wsadzili na lewe sanki, bo czy taką akcją można nazwać plakaciki z tekstem - “Jedz polskie jabłka na złość Putinowi”?
Można by tutaj rzec - jakie państwo, takie plakaciki, ale leżącego się nie kopie.
Czy można ubolewać nad losem głupców, którzy świadomie wpędzają kraj na drogę wojny z przeciwnikiem formatu Goliata, gdy samemu nie posiada się nawet procy i mówię tu o wojnie choćby ekonomicznej?
Nie tym razem.
Tym razem pozwolę sobie na rozkosz posiadania satysfakcji z tego, że ktoś w końcu spuści wpier...ol tym szumowinom i niech to będzie nawet wpier..ol medialne, bo wątpię, aby w końcu ktoś zechciał kopnąć w rzyć tych oszołomów w realu.
W kontekście zaistniałej sytuacji łatwo można dostrzec, że PiS strzeliło sobie w kolano z tymi banderowskimi okrzykami Kaczyńskiego na Ukrainie i tego już się odkręcić nie da, choćby komuś na tym ze wszech miar zależało.
Finisz.
Słowo się rzekło, kobyłka u płotu.
Dupa zbita.
Swoją drogą, to scenariusz się realizuje.
Już po po wyborze Kopacz na premiera słupki PO wzrosły, a teraz kiedy stosuje ona umiarkowaną politykę w stosunku do Rosji, owe słupki poszybują jeszcze wyżej z tendencją trwania w powietrzu, aż do przyszłej jesieni.
PiS?
PiS ponownie zostanie przegranym i nie pomogą żadne obietnice wyjaśnienia zamachu z Siewiernego. Tego naród już nie kupi. Wszelkie szanse zostały zaprzepaszczone i to na własne życzenie PiSu.
Nikt w Polsce nie bierze pod uwagę faktu, że PO jest integralną częścią globalnej machiny, która to machina PiS skonsumuje na śniadanie i wysra jeszcze przed obiadem.
Wszyscy się łudzą, że wybory w Polsce zmienią władzę, ale nic takiego się nie zdarzy, bowiem pan Joseph de Maistre twierdził, że “każdy naród posiada taki rząd, na jaki zasługuje” i mówił to z pozycji masona.
Zapytam, czy Polacy zasługują na lepszy rząd niż ten, który w tej chwili posiadają i który sami wybrali?
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 2985 odsłon
Komentarze
Kocie,
5 Października, 2014 - 08:32
tak się nie godzi manipulować danymi z jakiegoś nikomu nieznanego FA. Powinieneś mieć wzgląd na naszych niepopkowych sotniarzy. :))))
Przy okazji wychodzi po raz kolejny, że koteria z Gapola to zwykłe usraelskie fagasy i mimo iż wrzeszczą o patriotyźmie, to utopili by Polskę w łyżce wody, a kto wie czy nie w morzu krwi.
Wracając do JK to można już postawić śmiałą tezę, że robi on za JKM dla ludzi dojrzałych, bo Mikuś obstawia młodzież. W ten sposób nic prawicowego nie porośnie w siłę, bo jest to mocno kanalizowane.
Szkoda mi ludzi z Klubów Gapola, których równiesz wpuszczono w kanał
Ciekawe co premier Kopacz zrobi z tegorocznym MN. Będzie spokojnie i bez prowokacji ze strony władzy?
Masz ode mnie NE, bo inni ostro walą Ci NIE. Cóż, a niech się frustrują.
@Tadman
5 Października, 2014 - 11:58
Zaraz chłopacy powiedzą, że w FA Putin za naczelnego robi, albo Szojgu dajmy na to :)
Z tym gapolskim topieniem Polski w łyżce wody, to swieta prawda Tadmanie. Okrytna dla samych Polaków prawda.
Nie wszyscy z klubów gapola są godni szacunku. Wielu z tych ludzi świadomie uczestniczy w poczynaniach swoich pryncypałów.
Ja także nie wierzę, aby coś konkretnego miało się urodzić na prawej stronie i stąd uważam, że Polsce nie pozostaje nic innego, jak całkowite oddanie się Bogu. Polacy na tym etapie nie sa już w stanie sami uratować Polski. Wszystko posunęło sie tak daleko, że w żaden sposób tego się odkrecić nie da, a pamietajmy, ze najgorsze jeszcze przed nami i zapewniam, że tym najgorszym nie bedą zielone ludziki Putina.
Wiesz co Kopacz zrobi w sprawie NP? Weźmie w nim udział i pójdzie na czele Marszu konsolidując się ze wszystkimi jego uczestnikami i to będzie jej doskonały ruch marketingowy.
Pozdrawiam serdecznie!
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Jinks nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
*5 Października, 2014 - 13:12
"Wiesz co Kopacz zrobi w sprawie NP?"
"Jinksie" drogi,
5 Października, 2014 - 09:45
my-patrzący na świat w szerokiej perspektywie, wiemy to od dawna.
To o czym piszesz wałkuję od co najmniej pół roku.
Niestety prawda może okazać się szokująca, mianowicie: to ścigający i tropiący mitycznych "ruskich agentów" mogą okazać
się nimi sami.
Rzeczy są zupełnie inne niż się je nam przedstawia, niz nam się wydaje.
Pozdrawiam z "5" w tle.
"Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów prowadzonej przez barana."
@Bibrus
5 Października, 2014 - 12:01
Dokładnie Bibrusie.
Doskonale pamiętam Twoja zdecydowaną postawę na "NIE" z wkładaniem palców między rusko-ukraińskie drzwi.
Z tymi agentami to tez masz rację. Tak irracjonalnych zachowań nie da się wytłumaczyć w inny sposób.
Pozdrawiam serdecznie!
Pytanie czy głupcy (z tą eskalacją wojny ekon) czy raczej melanż
5 Października, 2014 - 10:33
głupców, cyników ideowych (jawnych i ukrytych antyPolaków), cynikow bezideowych (podwieszenie pod pańską klamkę). No i uwikłanych, ktorzy nie mają milimetra manewru poza czystą jak nie sluzalczość, to uległość - nie zostawiono go im albo sami z niego zrezygnowali przy " negocjacjach wejscia do unii" itp.
Oczywiscie wiem, że Autor musi używać skrótów , stąd skrótowe ujmuje: "głupcy", niemniej zauważę, że ująłbym to raczej "glupcy i cynicy". W "
partii"/"prądzie spoleczno-polityczno-medialnym":
a) wojenników:), a raczej harcowników w interesie wielkich tego świata,
b)hiperjastrzębi ( niszczacych bardziej polskie rolnictwo niz tzw. Ruskich)
c) rycerzy wolności i demokracji, a nawet dobrobytu (tylko nie dla Polakow na Wschodzie i na pólnocnym Wschodzie - o ile dobrze pamiętam, to nasuwają mi się z dawniejszych czasów wezwania gw, by popierac Landsbergisa, bo jest taki ladny prozachodni)
element cyniczności ma duzy udział obok elementu glupoty. Czasem oba elementy występują jednocześnie.
Sam artykul amerykancki, znacznie bliżej - jak mi się zdaje- rzeczywistości, niż "nasze" wspaniałe media , ale nie zapomnieli o topornej propagandzie (może to bylo szyderstwo;)) -oczywiscie żartuję), przegięli z tymi elitami USA i Europ. Zach. wierzącymi w praworządność i szerzenie demokracji:))).
Ciekawe spostrzeżenia o PiS i PO, tylko czy ta pierwsza nie jest w jakis sposób częścią integralnej maszyny? Częścią " mniej ładną" i "mniej kochaną", ale wyciąganą jak trzeba (oczywiscie nie wszystkie dzialania są sterowane i przewidziane, czy sterowalne i przewidywalne, ale te główne trzeba kontrolować) - w ramach tego jak to ujął mniej wiecej Michalkiewicz: nie jest ważne kto liczy glosy, lecz kto przygotowuje "alternatywę" wyborczą.
@J23
5 Października, 2014 - 12:45
Dobry komentarz. Dzięki.
Mowa o elitach amerykańskich i europejskich to kwintesencja propagandy, ale nie tej ruskiej tym razem :)
Przekaz ma brzmieć: Szerzenie demokracji przez USA i ich sojuszników nie jest procesem łatwym, co mogliśmy zauważyć na Ukrainie, ale zrobiliśmy wszystko, co było możliwe i każda ze stron osiągnęła sukces.
Czy w istocie tak jest, skoro Ukraina pozbyła się sporej części swojego terytorium?
Nikt się teraz nie przyzna, że jedynym wygranym w konflikcie jest Rosja. Głupio by to brzmiało.
Póki co, to USA są usatysfakcjonowane tym, że mogą bombardować ISIL, na co Rosja wyraża zgodę, choć w mediach pomrukuje trochę o braku zgody Rady Bazpieczeństwa ONZ, o którą to zgodę nikt nikogo nie pytał.
Pozdrawiam!
@Jinks
5 Października, 2014 - 11:25
A na koniec wszystkiemu tym razem nie będą winni Żydzi, jak to onegdaj bywało, lecz Polacy. PO ma tę przewagę nad PiS, że patron niemiecki szybciej przekręca wajchę niż Jankesi, w związku z czym Jarosław został z opuszczonymi portkami. Elektorat prawicowy tego jemu nie zapomni.
@Pacyna
5 Października, 2014 - 12:57
"A na koniec wszystkiemu tym razem nie będą winni Żydzi, jak to onegdaj bywało, lecz Polacy."
Czyż nie o to w tym wszystkim chodziło? Czy ktoś jeszcze jest skłonny pomysleć, że udział Sikorskiego w majdanowskich "negocjacjach", nie był starannie wyreżyserowany? Wszak to zaraz po nim Polska została odsunięta od negocjacyjnego stołu. Kto Sikorskiemu wsadził w gębę, że "wszyscy będziecie martwi"? Nawet BBC odniosło się do tego w negatywny sposób.
Z tą niemiecka wajchą, to masz rację. Potwierdza to fakt, że to Niemcy, ale wraz z Rosją rozdają karty w Europie.
Jarosław faktycznie głupio wygląda bez portek i dodam tu, że nie tylko prawicowy elektorat mu tego nie zapomni. Cała reszta wykorzysta to w medialnej wojnie przeciwko Kaczyńskiemu i PiS.
Pozdrawiam!
Wczoraj pokazywali konwój z pomocą wysłaną z Niemiec.
5 Października, 2014 - 11:54
Zastanawiające jest to, że ....media niemieckie to przemilczały (jak podano w tv.).
Czy ktoś się przejęzyczył w łże - medium "polskim" , bo powiedział, że...."nie wiadomo, co wiozą te samochody, ale mówi się(!!!!), że są tam koce, generatory prądu, leki, odzież...."
Mnie ta część informacji i podana w takiej formie bardzo zdziwiła.
Pozdrawiam.
bursztyn
Nic bardziej groźnego, niż głupi przyjaciel.
Lepszy byłby mądry wróg.
/Jean de Lafontaine/
@Bursztyn
5 Października, 2014 - 12:42
A może wyniki wyborów...
:)))))!!!!!
5 Października, 2014 - 12:45
...bardzo możliwe.
Albo może....czarne ludziki.....
Pozdrawiam.
bursztyn
Nic bardziej groźnego, niż głupi przyjaciel.
Lepszy byłby mądry wróg.
/Jean de Lafontaine/
@Bursztyn
5 Października, 2014 - 13:10
Cała ta maskarada z niemieckim konwojem pokojowym, to nic innego, jak rosyjsko - niemiecki zabieg propagandowy. gawiedź odbierze to w ten sposób, że skoro Nimcy - taki dobry i demokratyczny kraj posyłają swoją pomoc w ciężarówkach, to pewnie i Rosjanie nie są tacy źli.
Zapewne ma też racje @Pacyna, pisząc, że konwój może transportować wyniki wyborów na Ukrainie. Rewolucja była planowana na wrzesień, a dzisiaj mamu październik i nic. Cisza. Teraz pozostaje powołać odpowiednich ludzi do rządu na Ukrainie po to, aby potwierdzić, że każda ze stron pozostaje wygraną. Kto wie, czy pomysł z konwojem nie wyszedł z Langley, bo jankeską twarz trzeba jakoś ratować. Może ktoś tam w końcu zatrybił, że konflikt zbrojny z Rosją, mógłby być ostatnim w historii USA, a takze Rosji i reszty świata.
Pozdrawiam!
@Jinks
5 Października, 2014 - 13:28
Ale przy tej informacji podano ,że konwój ponad 100 ciężarówek, po przekroczeniu polskiej granicy rozdzielił się na kilku samochodowy.
"To w trosce o nieutrudnianie ruchu drogowego na terenie Polski". (????)
Mają się spotkać w całej kolumnie w Dorohusku.
Dlaczego dotarcie na miejsce przewidziano na .....14 października????
Chyba do Pekinu albo do Władysowtoku by prędzej dojechali.
Poddaję Ci, Jinksie te dziwne wiadomości pod rozwagę.
Czy to nie jest zastanawiające?
Co będzie, jeśli w Polsce "zawieruszą" się jakieś samochodziki......:)
Pozdrawiam.
bursztyn
Nic bardziej groźnego, niż głupi przyjaciel.
Lepszy byłby mądry wróg.
/Jean de Lafontaine/
Juz tyle razy to pisalem, ale jeszcze raz
5 Października, 2014 - 13:34
Rosja bez Ukrainy to byl wrzod na du.ie Rzeczypospolitej. Zawsze mozna bylo to wycisnac, choc bolalo. Putin to wie i idzie po to, a duzego wyboru nie ma - tam ma czesc swojego przemyslu i "zarcie". Rosjanie moga "pojsc w dol" z poziomem zycia jesli on budowac bedzie imperium, ale rosjanie musza to widziec i czuc. A jak tego nie bedzie to cara Putina sami rosjanie zjedza.
Brutalna prawda to:
- tacy normalniejsi rosjanie widza Polske jako prostytyke Europy, a zawsze dodadza, a to wujek, a to dziadek albo inny czlonek rodziny w Polsce podczas II WS zginal - i co powiedziec?
- Ukraina. Sa tacy co chca zbudowac sobie drugi nowy kraj, bo ten pierwszy nowy to przyjaciol dookola nie ma. Maja ta "opcje Samson'a", ale wtedy wszyscy by sie na nich wsciekli - co to ma z Ukraina wspolnego? A to wlasnie tam jak i w krajach osciennych (jak sie da), chca ten drugi nowy kraj budowac. Muzulmanow nie ma tyle jak gdzie indziej, swoi ludzie juz na wysunietych placowkach sa i to raczej u gory, nie na dole, a wbrew temu co krzycza to widza, ze kraje maja przyjazne. Krzyczec beda zawsze bo beda to jeszcze bardziej przyjazne kraje - a choc by ze strachu przed nowymi zarzutami. Tych z prawego sektora (potencjalnych konkurentow do przejecia wladzy) poslali na ruskich, a ci wycieli z prawego sektora ile sie dalo. Broni potrzebowali zeby dac tym na stracenie z prawego sektora, a za swoje kupowac nie beda - taki kupieckie zasady. Ci inni Ukraincy (nie prawy sektor czy podobni) jak tylko mogli to oddali bron ruskim i jak juz wyslano ich na wschod Ukrainy to dalej na wschod pojechali - a tam miejsca jest sporo. Oj nie w Moskwie, oj nie - tak dalej na wschod. Ludzi im tam trzeba do pracy, najlepiej takich podobnych i z jezykiem podobnym.
Ja prosty czlowiek i ta przyjazn zmierze tym jakie embargo dalej Ukraina na Polskie produkty trzyma - a tym razem o pomnikach nie napisze.
Bogdan
dobry cytat!
5 Października, 2014 - 18:30
"Zachodni przywódcy powinni zrozumieć, że Ukraina jest tak mocno uzależniona od Putina, że nie mogą oni wspierać antyrosyjskiego reżimu. To nie oznacza, że w przyszłości rząd ukraiński musiałby być prorosyjski. Przeciwnie, celem powinna być suwerenna Ukraina, która nie należy ani do rosyjskiego, ani zachodniego obozu."
Haha:) Ukraina jest uzależniona od Putina? Czym? Może trzeba przypomnieć specjalistom, że Polska w 1918 roku była tak bardzo uzależniona od Rosji, Niemiec i Austrii... itp.
A najlepsza jest druga część, czyli: niby więc się nie da, bo jest uzależniona, ale nie musi być prorosyjska:) Science Fiction? Eee. jak dla mnie to bardziej fantasy i pisanie na haju.
Bełkot gościa, który chyba nie wyjechał poza New Jersey.