Jeszcze Prawda w TVP1 nie zginęła!!!
To naprawdę warto obejrzeć i posłuchać. Już niewiele jest w środkach masowego przekazu audycji ukazujących prawdziwych patriotów mogących wygłaszać swoje poglądy w bezpośredniej konfrontacji z POprawnymi przedstawicielami POlitycznych elit z zaplecza PO i SLD.
Warto rozmawiać - program Jana Pospieszalskiego z 17.XI.2010r. g.23:20 w programie TVP1 na temat manifestacji z dnia 11.XI.2010r. w Warszawie. (link do strony poniżej.)
http://www.tvp.pl/publicystyka/tematyka-spoleczna/warto-rozmawiac/wideo/17112010-2320/3146114
W dyskusji udział wzięli:
Prof. Jan Hartman – filozof z Uniwersytetu Jagiellońskiego
red. Michał Sutowski - Krytyka Polityczna
Krzysztof Bosak były poseł z LPR – prezes Młodzieży Wszechpolskiej
Red. Rafał Ziemkiewicz Rzeczpospolita
Moje uwagi do tej dyskusji załączam poniżej. Uwagi czytelników również bardzo mile widziane.
Pospieszalski był członkiem komitetu poparcia marszu 11 listopada i podczas tego programu kilkakrotnie musiał w czasie dyskusji przerywać i prostować wypowiedź profesora Hartmana jakoby był uczestnikiem tego marszu.
Profesor niczym nakręcona katarynka ze znaną Poprawną ścieżką Polityczną zacinał się ciągle w tym samym rowku przeskakując jak stara zdarta płyta do tego samego wcześniejszego dołka bełkoczącego o nietolerancji, antysemityźmie i zagrożeniu wolności ze strony organizatorów i uczestników marszu. Nawet słuszne oburzenie Bronisława Wildsteina dotyczące skandalicznego użycia obozowych pasiaków do brudnej gry politycznej przez lewackich przeciwników legalnej manifestacji nie dotarły do jego zakutej pały.
Jeśli takie poglądy nie tylko ma ale odważa się wygłaszać je publicznie, to od dzisiaj dla mnie ten filozof z U.J. jest skazą na kartach tej szacownej uczelni, która zatrudniając takich profesorów edukuje tym samym świadomie spośród młodzieży następne pokolenie POprawnych „patriotów” dla których obozowe pasiaki to symbol walki z polskimi znakami przynależności narodowej! Gratuluję U.J. TAKIEJ kadry!
Michał Sutowski red. Krytyki Politycznej to już semickie apogeum szukające wszędzie w każdym czasie i w każdym narodowym polskim symbolu faszystowskich i antysemickich zagrożeń, dyskryminujących żydów. Do jego tępej głowy nie dotarło jeszcze, że to ich bojówki przez nich podżegane pobiły w pociągu spokojnych niedoszłych uczestników legalnego pokojowego marszu i że to ich bojówki z zamaskowanymi twarzami posługiwały się transparentami z niedozwolonymi znakami i wykrzykując rasistowskie hasła chciały pobić i rozgonić legalny pochód oraz atakowały policjantów.
Krzysztof Bosak – były poseł z LPR, obecnie prezes Młodzieży Wszechpolskiej to bardzo obiecujący młody polityk, któremu nie są obce słowa i postawa prawdziwego polskiego patrioty. Jego celne riposty w czasie dyskusji pod adresem profesora Hartmana i red. Sutowskiego sprawiły, że wróciła nadzieja na nowe myślące polskie pokolenie, które nie odcina się od swoich korzeni.
Red. Rafał Ziemkiewicz biorący udział w tej dyskusji to jeden z niewielu już niestety przedstawicieli rzetelnego dziennikarstwa, który odważył się wejść pomiędzy maszerujących legalnie prawdziwych patriotów z całkowitą świadomością zagrożenia ze strony prowokatorów !
Jego wypowiedzi poparte rzetelną wiedzą nadają się na pewno bardziej na temat wykładu w U.J. niż bełkot „profesora”.
Piątka z plusem dla organizatorów marszu niepodległości za dyscyplinę i nie dopuszczenie do niego prowokatorów. Ten Wasz sukces podczas całej tej w/w dyskusji odbił się wyraźnym kainowym piętnem na twarzach lewackich dyskutantów bardzo zasmuconych faktem, że tym razem dzięki "edukacji społeczeństwa" jak się wyraził prof. Jan Hartman nie było haseł antysemickich.
Pan profesor wyraźnie zapomniał, że jego polityczny przeciwnik w dyskusji Krzysztof Bosak nie edukował się na jego wykładach na U.J. i nie pod rządami Donalda Tuska, w przeciwieństwie do obecnych na kontrmanifestacji lewackich bandyckich grup.
Jestem tolerancyjny i nie jestem antysemitą ale niech wreszcie te matoły zrozumieją, że żyję w Polsce a nie w Izraelu, żyję w kraju w którym mówiący polskim językiem ale nie po polsku przedstawiciele mniejszości bezkarnie nazywają naszych rodaków publicznie i w TV faszystami i zabraniają naszym patriotom pod biało-czerwonymi sztandarami manifestować przywiązanie do polskich korzeni w najważniejszym święcie narodowym jakim jest Święto Odzyskania Niepodległości!!!
A może ja coś przegapiłem?
Może nie daj Boże już tej niepodległości w mojej ojczyźnie nie ma?
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 10128 odsłon
Komentarze
masz rację bambi!
18 Listopada, 2010 - 18:59
Krzysztof Bosak i Rafał Ziemkiewicz, bili na głowę tych dwóch nakręconych krętaczy!
viki
Re: masz rację bambi!
18 Listopada, 2010 - 19:16
Obawiałem się, że te lewaki zabełkoczą tego młodzieńca, ale pan Krzysztof spisał się doskonale. Mówił spokojnie i konkretnie, przez co wyraźnie krzesło paliło w dupę pana Sutowskiego. Wiercił się i miotał, no i przede wszystkim paplał te banialuki, których bezsens rósł z minuty na minutę.
Re: masz rację bambi!
18 Listopada, 2010 - 19:19
Dla mnie cichym bohaterem jest prowadzący Pospieszalski, który odważył się publicznie stanąć po stronie patriotów poprzez uczestniczenie w komitecie poparcia dla marszu. Obawiam się, że tego obecna ekipa POprawnie zarządzająca telewizją może mu nie wybaczyć. To naprawdę było bardzo odważne. Pospieszalski to nie Lis z podkuloną kitą a prawdziwy orzeł co tego POprawnego lisa zagonił do nory!
niezależny Poznań
niezależny Poznań
Re: Re: masz rację bambi!
18 Listopada, 2010 - 19:29
Może na początek kolejne 8 minut mniej, potem znów kolejne 8. Aż zostanie zero.
hahaha:) oglądałem i z dwóch lewaków do rozpuku się śmiałem
18 Listopada, 2010 - 19:16
Brawo solidne ciosny, solidne argumenty i to wystarczy na tch bolszewików z Krytyki Politycznej!
I duże gratualcje za ujawnienie -jak mają zachowywać się lewaki w czasie demonstracji(rzucanie kamieniami, koktjlae Mołotowa itp)
Sutowski
18 Listopada, 2010 - 19:19
Wypieral sie nazywania uczestnikow marszu faszystami.A ja na wlasne uszy slyszalam i widzialam jak ta menda w Dzien Niepodleglosci w tvp info wyzywala uczestnikow marszu w sposob skandaliczny od faszystow.Czy niema na niego rady? Mam nadzieje ze sie on i jemu podobni doigraja.
Pozdrawiam
Re: Jeszcze Prawda w TVP1 nie zginęła!!!
18 Listopada, 2010 - 20:29
Bambi dobrze napisałeś. Ogladałem w nocy program Pana Paśpieszalskiego i widziałem te krętactwa i kłamstwa komuchów w osobach żydów Hartmana (jak on zdobył papiery profesora?)i tego zezowatego Sutowskiego (kto im wymyślał nazwiska? :p). Obrzydlistwo!!!
Natomiast konkretne, prawdziwe i poparte wiedzą kontry w wykonaniu Panów Bosaka i Ziemkiewicza aż miło było słuchać.
Dla pamiętności wykonałem nagranie tego wczorajszego programu, gdyby jakimś "cudem" zniknęło z netu.
Pozdrawiam z Poznania.
edward
"Pan miłuje prawo i sprawiedliwość".
Psalm nr 33,5.
edward
"Pan miłuje prawo i sprawiedliwość".
Psalm nr 33,5.
@edward..
18 Listopada, 2010 - 22:21
Programu nie ogladalam, z wnioskami mimo to sie zgadzam, bo tych oslizglych "ekspertow" ogladalam i sluchalam juz wczesniej. A teraz przynajmniej wiem, ze ten z zezem to Sutowski.
@mariko
18 Listopada, 2010 - 22:31
tak więc jeśli widziałaś już wcześniej tych żydowskich "ekspertów", to nic nie straciłaś. A ten obły o nazwisku Sutowski, to zapewne z powodu błędu natury ma spaczone spojrzenie na świat :P. Natomiast ten "profesor" w II RP nie zostałby nawet maturzystą.
Pozdrawiam.
edward
"Pan miłuje prawo i sprawiedliwość".
Psalm nr 33,5.
edward
"Pan miłuje prawo i sprawiedliwość".
Psalm nr 33,5.
Re: @edward..
18 Listopada, 2010 - 22:43
nic straconego w artykule na samym początku podaję link do strony z nagraniem całego programu i zachęcam do obejrzenia. Naprawdę warto obejrzeć jak te czerwone jaszczurki się pienią i wiją w konwulsjach własnej nienawiści i bezradności!!!
niezależny Poznań
niezależny Poznań
@Bambi
18 Listopada, 2010 - 22:54
Widziałem, słuchałem, oglądałem i niedowierzałem, że takie kłamstwa i bzdury może żydostwo pod postaciami "profesora" i "redaktora" wypowiadać wbrew faktom, które cała Polska widziała.
edward
"Pan miłuje prawo i sprawiedliwość".
Psalm nr 33,5.
edward
"Pan miłuje prawo i sprawiedliwość".
Psalm nr 33,5.
to prawda
18 Listopada, 2010 - 21:10
panów Ziemkiewicza i Bosaka słuchało się z przyjemnością .Punktowali pięknie . Pozostałych dwóch panów - żenada .
Ciekawa jestem , czy gdy oglądają powtórki programów i słuchają andronów , których napletli , nie jest im wstyd.
Re: Jeszcze Prawda w TVP1 nie zginęła!!!
18 Listopada, 2010 - 21:38
Oj, zniknie i to niebawem... Po nowym roku "Warto rozmawiać" schodzi z anteny - towarzysze POlszewicy się o to postarali.
Podaję linki do YT bo nie każdy może obejrzeć na linku Bambi.
http://www.youtube.com/watch?v=0Ophhs8CQXU
http://www.youtube.com/watch?v=hMucO-EsR5k
http://www.youtube.com/watch?v=rHnRKwqFjUg
Pozdrawiam.
contessa
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Re: Re: Jeszcze Prawda w TVP1 nie zginęła!!!
18 Listopada, 2010 - 22:39
Kto zarządza na dzień dzisiejszy telewizją publiczną?
Mnie się wydaje, że jednak SLD, które w tej telewizji znalazło się ponownie tylko i wyłącznie dlatego, bo PiS chciał usunąć z telewizji Farfała polskiego faszystę, to są właśnie efekty wchodzenia PiS-u w tymczasowe koalicje z SLD.
Stąd w telewizji publicznej tylu znanych publicystów i profesorów, dr hab. , dziennikarzy, filologów, politologów, doradców związanych z dawną komuną! Dzięki temu znowu nasi dziennikarze prowadzący programy są obiektywni i pozwalający się wszystkim wypowiedzieć, na przykład pan redaktor Lis, pan Żakowski i jego goście, ech stare nowe powraca w telewizji publicznej. Powrócili tacy jak na przykład Wojciech Jagielski do porannego programu, przecież TV Publiczna według Wajdy miała być przyjazna Polakom, no to jest...
Przynajmniej tak mnie się wydaje, mogę się mylić w tym przypadku, jeżeli tak, to proszę mnie poprawić, stąd moje pytanie. Kto zarządza na dzień dzisiejszy polską telewizją publiczną?
Pozdrowienia.
A i jeszcze jedno te wszystkie programy, które teraz znikają z ramówki telewizji publicznej weszły do programu telewizji publicznej za rządów Farfała polskiego faszysty, oprócz "Misji specjalnej", której za jego prezesury nie było, to fakt.
Kolejny przypadek, gdy PiS działa przeciwko samemu sobie i Polsce.
Re: to prawda
18 Listopada, 2010 - 22:47
obawiam się, że pojęcie wstydu do nich nie pasuje za to arogancja wobec narodu i pospolite chamstwo i owszem!
niezależny Poznań
niezależny Poznań
jeszcze prawda nie zginęła...
18 Listopada, 2010 - 22:16
Nie obejrzałam programu " Warto rozmawiać - program Jana Pospieszalskiego z 17.XI.2010r. na temat manifestacji z dnia 11.XI.2010r. w Warszawie, ALE BYŁAM NA MARSZU NIEPODLEGŁOŚCI.
BEZSPORNIE MOGĘ POWIEDZIEĆ, ŻE MŁODZIEŻ WSZECHPOLSKA I
WSZYSCY W 70% MŁODZI LUDZIE BIORĄCY UDZIAŁ W MARSZU, ZACHO-
WYWALI SIĘ WSPANIALE. Było gorąco i niebezpiecznie ALE WYŁĄCZNIE
POWODOWANE PRZEZ PROWOKATORÓW, DĄŻĄCYCH DO ZADYMY I ROZ-
RÓBY !
W oparciu o streszczenie, należy powiedzieć, że red.Ziemkiewicz,
i Bosak wiedzą o czym mówią. Profesor i red.Sutowski .... wstyd
i hańba !
merypol
" Warto rozmawiać" - zostaje
18 Listopada, 2010 - 22:28
przed chwila Rzepa podała informację , że program jest ujęty w ramówce na styczeń i luty.
Pozdrawiam.
Grubasek wyraźnie popiera zabicie Schleyera przez RAF
18 Listopada, 2010 - 22:28
Ale wyraźny jest tu inny akcent.
Obie strony obrzucają się lewakami czy faszystami itd. Znamienne jest tu jednak coś innego. Ci z lewej, acz może nie cały czas, demonstrują żydowski szowinizm, a oczywiście Bosak i Ziemkiewicz nie ośmielają się tego zauważyć. Nie dziwię się. To jest właśnie znak naszych czasów
Re: Grubasek wyraźnie popiera zabicie Schleyera przez RAF
18 Listopada, 2010 - 22:53
Nikt z nich nie odważył się nazwać tamtych panów po imieniu, że są wrogami Polski i, że są obywatelami Polski o pochodzeniu żydowskim z jednego powodu. Przecież jeszcze można, by było się komuś w Polsce narazić. Mogłoby po tym programie przylgnąć do takiej osoby określenie: antysemita albo faszysta. Potem trudno, byłoby znaleźć wydawcę, pracę albo nie można, by było liczyć na zaproszenie do telewizji publicznej albo do innych wiodących stacji, których właścicielami w Polsce nie są Polacy...To i tak wielki sukces, że pan Ziemkiewicz, którego dziadek Stanisław Ziemkiewicz należał przed wojną do Stronnictwa Narodowego, przynajmniej był obecny na pogrzebie Romana Dmowskiego w Warszawie, odważył się pojawić osobiście na Marszu niepodległości, który został zorganizowany w Warszawie przez ONR oraz przez MW, to i tak duży sukces i trzeba się z tego cieszyć.
"Nikt z nich nie odważył się nazwać tamtych..."
18 Listopada, 2010 - 23:48
Ziemkiewicz napisał całą książkę, nota bene moim skromnym zdaniem: dobrą, "Michnikowszczyzna", gdzie wprawdzie punktuje Michnika, ale praktycznie nie ośmiela się zauważyć żadnej, najmniejszej korelacji między pochodzeniem narodowym Nadredaktora a jego światopoglądem. Przypisuje AM właściwie szlachetne motywacje, a jego działania tłumaczy obawą Michnika przed szowinizmem (no, nie tym słusznym, rzecz jasna:). Rozumiem, ze ta książka jest znana, ale tak sobie pozwoliłem ją zreasumować. Innymi słowy, książka napisana ciekawie i dość sprytnie, ale całkowicie nie dostrzega słonia w składzie porcelany, co nie jest tak do końca uczciwe - nie mówię, żeby zaraz pisał jak H. Ford, ale tak w ogóle nic nie zauważyć...
Z tego m. in. powodu RZ, acz cenię niektóre jego publikacje, nie budzi raczej mojego zaufania.
RZ nie mógł być na pogrzebie Dmowskiego:)), może chodzi o jakąś rocznicę?
Fakt, trzeba mu oddać sprawiedliwość, że pojawił się na pochodzie i nie potępił w stylu gazwybowym "antysemityzmu" (cokolwiek się pod tym pojęciem kryje, bo często określa się tym mianem b. różne rzeczy), a nawet ośmielił się wypowiedzieć w stylu, że kiedyś to nie był "pogląd z piekła rodem":)
Re: "Nikt z nich nie odważył się nazwać tamtych..."
18 Listopada, 2010 - 23:52
Jego dziadek nie mógł być na pogrzebie Romana Dmowskiego?
OK, rozumiem
19 Listopada, 2010 - 00:16
Niemniej można odczytać te zdanie, że bytność na pogrzebie RD i na marszu 11 listopada - dotyczy tej samej osoby
Re: OK, rozumiem
19 Listopada, 2010 - 00:47
Tak ma pan rację, mój błąd.
"Warto rozmawiać" schodzi z anteny
18 Listopada, 2010 - 23:39
mam nadzieję że dyr.Szymala, na litość Boską ,tego programu nie zdejmie .
oglądałem i nawet polubiłem Bosaka . minus dla U.J -niestety .
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
z zainteresowaniem i sympatia obserwuje Bosaka od pierwszej...
19 Listopada, 2010 - 00:25
... chwili, kiedy pojawił się na scenie politycznej (w TV:):):). To facet ( o wyglądzie chłopaczka), który ma chyba wielki potencjał, jest skupiony, spokojny, logiczny i dobrze wychowany... Już dawno pytałem, gdzie są podobne "młode pistolety" (kierowała mną czysta zazdrość, bo Giertycha uznawałem za polityka inteligentnego i ciekawego, ale nie popierałem nigdy LPR, n.b. styl, w jakim przyczynił się do rozwalenia koalicji z Pis i jego dalsze posunięcia świadczą, że "przesprycił", więc nie jest taki znów mądry). Na Ziemkiewicza niektórzy Niepoprawni plują, ale ze zgrozą zauważam, że na ogół sie z nim zgadzam (czasem niechcący pisząc to samo co on, a czasem - odwrotnie :):):))
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Bosak
19 Listopada, 2010 - 10:24
Sympatyczka p.p. Kaczyńskich
Bardzo mi się podoba! Pochwalę się, że miałam kiedyś okazję wziąć go w obronę na przystanku nocnego na Centralnym, gdzie to właśnie do niego przyczepiały się jakieś podejrzane typki, rozpoznając widocznie politycznego adwersarza. Zrugałam (a jako rycząca 40-tka mam coraz większe możliwości w tym zakresie) i odstąpili. Takim młodym ludziom należy udzielać poparcia w każdej formie!
Sympatyczka p.p. Kaczyńskich
pewnik Dobrze na
19 Listopada, 2010 - 00:33
pewnik
Dobrze na przyszłość wiedzieć, biorąc udział w takich dyskusjach, że:
- antysemityzm = antyżydzizm, ponieważ nacja semicka = naród żydowski.
- prosemityzm = prożydzizm w Polsce, to antypolacyzm.
- antysemityzm = antyzydzizm, to w Polsce propolacyzm.
Jest tak dlatego, że Polska jest jedna, a racje w Polsce są dwie: polska i semicka = żydowska.
Obie racja walczą z soba o wpływy w Polsce i z Polski, oraz wpływ na Polskę. To jest ta "wojna polsko - polska", która jest w istocie wojną polsko - semicką.
Na razie racja stanu semicka w Polsce zdecydowanie wygrywa tę wojnę z racją stanu Polski, z Polakami. Polacy w Polsce poddani są rządom i władzy POwskich semitów i ich zwolenników Polaków.
pewnik
Re: Jeszcze Prawda w TVP1 nie zginęła!!!
19 Listopada, 2010 - 01:58
Nie za bardzo nad lewactwem panował Pośpieszalski. Końcowa wypowiedż Bosaka o lewactwie, jego pustce ideowej maskowanej trikami typu faszyzm = patriotyzm była przedniej marki i jest warta zapamiętania. A ten cały Hartman to raczej nie jest taki hart man, bo przybredzał z uporem o niejako nadchodzącym holokauście. Przydałaby się mu szkoła życia, to być może wtedy by mu się perspektywa wyprostowała. Jego żydocentryzm jest podłej próby; dużym nacjom zarzuca, iż marzą o państwie jednonarodowościowym, a on chce ciągłego noszenia na rękach. Niedopieszczony jakiś.
K. Bosak i wypałowany p. Biedroń
19 Listopada, 2010 - 06:24
Cz. 1 - http://www.youtube.com/watch?v=8OJ2XZUghvI&feature=related
Cz. 2 - http://www.youtube.com/watch?v=LVZWAmVlqCI&feature=related
Brawa dla Janka!
19 Listopada, 2010 - 06:42
Program Jana Pospieszalskiego to już prawie jedyna enklawa wolnego słowa (obok AntySalonu Ziemkiewicza), ktora ostała się w TVP. Ale nie łudźmy się, mechanizm zniszczenia programu został uruchomony. Skrócenie programu oraz późna pora emisji to kolejne jego fazy. Później będą sondaże wykazujące spadającą tzw. oglądalność i nieuwzględnienie w przyszłorocznej ramówce. No skończy się "zieloną trawką" jak w przypdaku Misji Specjalnej czy B.Wildstein przedstawia.
Póki co jestem wdzięczy na wczorajszy program, za to, że znów mogliśmy usłyszeć "profesorski bełkot" i lewacki słowotok Sutkowskiego. Brawa dla Bosaka i jak zwykle dla Ziemkiewicza.
Znamienite było (kolejny już raz) przywoływanie pogromów, więzień, prześladowań Żydów w II RP jako synonim narodowców bez zająknięcia się o prześladowaniach, zbrodniach i katowniach UB czyli lewackiej codzienności w prl.
Nic tylko załadować, odbezpieczyć i puścić serię...
Kriss66
Jadwiga Chmielowska
21 Listopada, 2010 - 09:45
Jadwiga Chmielowska
Nie znalazłam pod wskazanym linkiem na stronie TVP. Można obejrzeć tutaj:
http://www.youtube.com/watch?v=0Ophhs8CQXU&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=hMucO-EsR5k&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=rHnRKwqFjUg&feature=related
Jadwiga Chmielowska
Popierany przez TVP bioetyk
21 Listopada, 2010 - 12:13
Popierany przez TVP bioetyk z UJ wpadł mi dość dawno temu w oko. Raziła mnie jego mowa ciała, charakterystyczna dla osób, które próbując sprzedać coś niezbyt wartościowego, to nadmierną gestykulacją, to wierceniem się lub bardzo zmienną intonacją głosu nadrabiają braki w argumentacji merytorycznej.
Pamiętam go w dyskusji o wychowaniu młodzieży, gdzie było zaproszonych sporo osób i wtedy został dość szybko spacyfikowany.
Ostatnio, oglądając go w Warto rozmawiać, dano mu większą szansę bo stosunek sił był 50/50. Pomimo, że rozmówcami byli ludzie zaprawieni w bojach, K. Bosak i R. Ziemkiewicz, to musieli się bronić przed chwytami poniżej pasa, a mianowicie przed rzekomym zagrożeniem Holokaustem.
Oglądając wyczyny bioetyka poczułem się źle, bo przypomniałem sobie, że w głębokiej przeszłości brałem udział w nocnym kuligu i osobiście trzymałem w ręku pochodnię.(!)
Czytając ten post bambi441 zajrzałem do archiwum NP i okazało się, że ów bioetyk bryluje od jakiegoś czasu w TVP. Pomimo iż mieszka w Krakowie dopraszany jest do różnych programów. Być może skład oponentów w każdym programie ustalany jest z klucza w oparciu o podręczny skarbczyk expertów (x celowe). Uważam, że jeśli tak faktycznie jest, to J. Pośpieszalski powinien powiedzieć na początku każdego programu, że stronę TVP prezentują jej pracownicy/experci ABCD, natomiast on zaprosił panie/panów XYZ.
O jakości i celu zapraszania owych expertów niech przypomni żelazny zestaw takich nazwisk jak: ś.p. Samson, Eichelberger, Tymochowicz, Czapiński, Santorski czy Starowicz; wielu z nich stanęło w obronie pierwszego zmieniając kwalifikację czynów z pedofilii na eksperymentowanie z nowa terapią dzieci autystycznych.
Tym bardziej J. Pośpieszalski powinien wyjaśniać widzom, co jest autorskie, a co narzucone.
Tak, bambi441 prawda nie zginęła, ale robione jest wiele by się wykopyrtnęła i w tym celu rzuca się do akcji stosowne osoby, by tę prawdę stłamsiły. Osławiony bioetyk z UJ robi za dużurny mediorytet (made by GG) i dopraszany jest przez TV (nie wiem u kogo konkretnie siedzi w kieszeni) do każdej kontrowersyjnej dyskusji. Tuż po Katastrofie Smoleńskiej umiejętnie oponował przeciwko pochówkowi Pierwszej Pary na Wawelu. Więcej o tym u GG http://niepoprawni.pl/blog/287/strach-przed-pamiecia
Mediorytet dał się poznać już wiosną 2009 roku z dość paskudnej strony, i to w dziedzinie będącej jego terenem działalności zawodowej, w programie Warto rozmawiać, kiedy debatowano o życiu jako takim i wyborach z tym związanych.
GG na końcu swojego postu zamieścił link do strony domowej bioetyka, gdzie wykłada on swoje credo, które stara się przecież sprzedawać swoim uczniom-studentom.
http://niepoprawni.pl/blog/287/kill-hartman
Pogrzebałem jeszcze trochę i natrafiłem tym razem na post Boomcha pod mocno znamiennym tytułem Nie warto rozmawiać
http://niepoprawni.pl/blog/75/nie-warto-rozmawiac
Post ten stanowi pokłosie wspomnianego powyżej programu Warto rozmawiać z lutego 2009, a poświęconemu zamordowaniu polskiego zakładnika w Pakistanie i głodowej śmierci Eluany Englaro, i wymiarowi etycznemu tych zdarzeń. Występuje w nim znany nam już bioetyk, którego losy i postawy objaśnił nam Boomcha. Myślę, że pomimo, iż ten post nie miał dużego odzewu, to warto do niego wrócić, by pewne sprawy lepiej się w głowach poukładały.