Pilota pośmiertnie zdegradować!!!!
Straszne jak można tak napisać. Zginął człowiek, żołnierz, ojciec rodziny. Bezduszność ludzka nie zna granic. Takie coś mogło napisać tylko skończone bydlę o kałmuckiej mentalności
Warto dodać, że ten pan jest profesorem na polskich uczelniach i elitą tego kraju!
Kiedyś wydawał się zdrowym człowiekiem. Ale i tak lewactwo będzie go poklepywać po plecach. U nich "swój" może coś takiego zrobić ale....jest "swój "
Migalski stał się "Prezesem z lasu", Tomaszem Lisem, Stefanem Niesiołowskim, Zbigniewem Stonogą, Hartmanem czy innym mentalnie obłąkanym odklejeńcem z ego wielkości planety.
Chory człowiek. Widocznie miał predyspozycje umysłowe żeby ześwirować.
Członek elity ,,intelektualnej"?
Z tragiczną śmiercią żołnierza, oficera, wybitnego pilota WP, pojawia się także w przestrzeni durny, krzywdzący, chamski wpis Migalskego. Bardzo smutny dzień dla kilkudziesięciu mln. normalnych, przyzwoitych, wartościowych ludzi.
Nikt nie jest takim nieczułym, bezmyślnym dzbanem, który w jego wieku kompletnie nic nie wie o życiu, wojsku, ludziach i ich powinnościach, obowiązkach i profesjonaliźmie w wykonywaniu tych obowiązków.
Taki poziom mega-dzbaństwa nie istnieje!
Szkoda czasu poświęcać i dawać atencję karaluchowi Migalskiemu .Albo jest chory psychicznie z głosami udzielającymi mu odpowiedzi albo piramidalnie głupim imbecylem
https://www.salon24.pl/u/hardy/1460561,pilota-posmiertnie-zdegradowac
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 625 odsłon


Komentarze
Może to teoria spiskowa.
30 Sierpnia, 2025 - 00:49
Może to teoria spiskowa.
Gdzieś w necie przeczytałem, że brakuje w MON-ie kasy na przemalowanie F16 farbą zmniejszającą wykrywalność przez radary
Może brakuje na bieżącą obsługę?
Pozdrawiam
Roman Pniewski
Foetor superioritatis.
30 Sierpnia, 2025 - 09:34
Czyli fetor wyższości.
Ów ekspert Już Wie Wszystko.
Tymczasem w Każdym, nawet Oczywistym wypadku sprawę badają specjalne, niezależne komisje.
Bo zdarzenie może mieć tylko pozór owej oczywistości.
Pilot, zwłaszcza doświadczony, z wielkim nalotem doskonale zna możliwości i swoje i maszyny.
Jeśli coś idzie nie tak, znaczy nie było możliwości wypadku"samego z siebie".
I sprawę najlepiej pod dywan.
Lekki myśliwiec General Dynamics F-16 Fighting Falcon, konstrukcja zaczynająca służbę w latach 70- tych Nie Jest Przestarzała!!!!!!
To Powinno na dobre zamknąć pysk utyskiwaczom.
To Platforma. Podatna dziś i przez długie lata na ciągłe udoskonalanie. Będąca wzorem i dla legalnych FA- 50 i chińskich podróbek. Jej komponenty oraz koncepcja są na tyle dobre.
Największa przewaga 16- tki.
Wiele innych super hiper konstrukcji, nawet młodszych jest przestarzałych. Osiągnęły granice możliwości modyfikacji. I szlus!
Teraz są wytaczane z hangarów i dowództwa modlą się do czerwonych czy innych bogów by elektronika i awionika nie padły w ciągu paru pierwszych lotów.
A i nie dadzą się dociążać np.dodatkowymi pylonami. Czy 16- tka tego potrzebuje?
Wobec nowych wydajniejszych systemów autonomicznego uzbrojenia?
Nie tylko przereklamowany uboższy Raptor czyli F- 35 może być centrum dowodzenia.
A szesnastki? Chyba nie trzeba odpowiadać.
Wara od pamięci i umiejętności Naszego Pilota.
Jak Pan Migalski chce, niech spluwaczkę kupi. Nim zacznie we własny kołnierz.
Dr.brian
Są dwa typy ludzi:
30 Sierpnia, 2025 - 11:21
Są dwa typy ludzi: tacy co obserwują i całe życie się uczą oraz tacy co już wszystko widzieli i wszystko wiedzą. Ci drudzy do których z pewnością należy M. Michalski sprowadzają wszystkie zdarzenia i zachowania do swojego poziomu wiedzy, która często oznacza poziom "Rowu Mariańskiego" czyli dno - dna.
Wracając do tragedii - katastrofy F 16 to chociaż cały przebieg ostatniej pętli wykonywanej przez pilota jest bardzo dobrze udokumentowany wieloma nagraniami z kamer z różnych pozycji, to i tak bez szczegółowych badań i zapisu parametrów lotu oraz szczątków samolotu, nawet najlepszy i najbardziej doświadczony specjalista nie może ocenić i wskazać jej przyczyny.
Jako obserwatorzy patrząc w niebo nie widzimy szeregu niewidocznych dla nas zjawisk meteorologicznych jakie bezustannie zachodzą na skutek ruchu powietrza wywoływanego temperaturą i zmiennym kierunkiem wiatru jak i związanej z tym gęstości powietrza, występowania silnych "prądów zstępujących" a co za tym idzie ich wpływu na sterowność samolotu i siłę nośną jego skrzydeł.
Ładna pogoda przy bardzo silnym nasłonecznieniu i wysokiej temperaturze dla nas idealna - tylko pozornie jest bezpieczna dla pilota, który wykonuje ekstremalnie trudne manewry na granicy utraty nośności i sterowności samolotu.
Mieszkam bardzo blisko lotniska Krzesiny, mam kolegę który zawodowo pracuje w tej jednostce w służbie kontroli lotów bojowych i wiem, że na pewno tragicznie zmarły pilot był prawdziwym orłem wśród sokołów, prawdziwym profesjonalistą ale też jak każdy z nas był człowiekiem, dlatego z uwagi na jego pamięć i rodzinę, której tą drogą składam szczere kondolencje zaczekajmy na ustalenia komisji i dajmy rodzinie i bliskim spokojnie przeżyć czas żałoby.
niezależny Poznań
No cóż.
30 Sierpnia, 2025 - 12:49
Jeśli chodzi o wieżę kontrolną, wszystko jest wielotorowo zapisywane.
A już wstępne ustalenia rzuciły paskudne światło na to jak doszło do tragedii.
Cóż mogę teraz doradzić Panu"Em"?
Jeśli przy świadkach włoży swą Oświeconą Głowę do wiadra z płynnymi nieczystościami.
A następnie ubabrany w spływające fekalia, którymi obrzucił lotnika odszczeka co napisał...
Być może dostąpi szansy łagodnego potraktowania przez tzw.środowisko.
Albo i nie.
Dr.brian
Doświadczenie - do świadczenia uprzejmości...
31 Sierpnia, 2025 - 20:09
Doświadczenie - do świadczenia uprzejmości towarzyszących przejmującym "przejmującą" wiedzę od badaczy...
Badaczy czytających, czy tających wiedzę do odczytania z chmur atmosferycznych...
Czy tanie, czy drogie dl gospodarek ludzkich, jest czytanie niewyobrażalnie bogatego nieboskłonu powietrznego...
Powietrze - powie, trzemy- (w trzech wymiarach geometrycznych) - molekułami atoMów związanych ze sobą - ugruntowanymi od pradziejów - teorEtycznymi podstawami prawnymi : materii praw fizyki, chemii, biologii , arytmEtyki...
Samoloty do latania w powietrzu - muszą mieć z każdej strony atmosferę powieTrza...
Przyszłe elity nauczycieli - dOstatecznie kształcących pilotów, poWinni prawidłowo rozumMieć co się dzieje w atmosferach "molowych" : cząsteczek, molekuł, związków chemicznych tworzących MIEJSCOWE, DOŚWIADCZALNE "POWIETRZE"...
CzasOwe , MIEJSCOWE powieTrza są ściśle zależne od otaczających atmosferę - ParaMetrów : temperatury otoczenia, materii i barwy podłoży, wilgotności względnej atmosfery, paraMetrów lepkości dynamicznej lokalnego powieTrza, zaWartości pyłów zawieszonych w POWIETRZU...
Umożliwiając - EKOnomiczną i racjonalną gospodarkę, atmoSferycznymi zasobami wody, w bogactwie ziemskich dOświadczeń - dla zrozuMienia ludzkiego...
Pozdrawiam J.K.