Nocna zmiana trwa od 04.06.1992r
4 czerwca 1992 r.dokonano zamachu na demokrację w Polsce. Tajni współpracownicy służb specjalnych i komunistyczni aparatczycy postanowili odsunąć od władzy pierwszy rząd po 1989r , który chciał przeprowadzić w Polsce dekomunizację i prawdziwe reformy .Wałęsa, Tusk, Pawlak , Moczulski to między innymi ci którzy przyczynili się do odwołania rządu Jana Olszewskiego.
Należy przypominać Polakom , kto wtedy uczestniczył w zamachu i kto teraz pełni władzę w naszym kraju. Kim są ludzie i co zrobili w imię osobistych interesów z Polską i Polakami.
"Nocna zmiana" zatrzymała Polskę w drodze do rozwoju gospodarczego , w drodze do demokracji i oddała nasz kraj w ręce ludzi służb specjalnych PRL, w brudne łapska postkomunistów i tajnych współpracowników SB.
Nocna zmiana trwa między innymi dzięki tym, którzy glosują na PO,SLD, PSL i RP.
Tusk: - Jak SLD nie skrewi, to przejdzie. A jak nie przejdzie...
Moczulski: - To wtedy przecież pan Waldek nie będzie się upierał, prawda?
Tusk: - Panowie, policzmy głosy - KPN, SLD, mała koalicja.
Moczulski: - Jeśli lewica wstrzyma się od głosowania, to nam wystarczy.
Tusk: - Według mojej wiedzy i wszystkich chyba tu obecnych SLD nie wstrzyma się, tylko będzie głosować za odwołaniem.
Moczulski: - Za odwołaniem tak, ale czy będzie głosował za Pawlakiem w ogóle?
Tusk: - Waldek, twierdziłeś, że tak. Dla SLD jest lepszy kandydat do poparcia.
Wałęsa: - Dzisiaj wysondowałem wszystkie możliwości, dziś nie przeciągniemy inaczej.
Moczulski: - Podejmujemy męską decyzję: Pawlak i koniec.
Głosy: - Zgoda, zgoda, zgoda.
Odwołanie rządu Jana Olszewskiego odbyło się niczym zamach stanu: noc, wielkie napięcie, tajne rozmowy. Warto przypomnieć sobie tamten moment, który tak mocno zaważył na losach Polski w ostatnich latach.
źródło:
http://blogmedia24.pl/node/48962
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 4981 odsłon
Komentarze
Re: Nocna zmiana trwa od 04.06.1992r
4 Czerwca, 2013 - 07:55
Nocna zmiana trwa i trwać będzie.
markiza
a nade wszystko słowom naszym jedynośc przywróć i prawdziwość
4 Czerwca, 2013 - 08:05
"słuzby specjalne" - uroczy eufemizm; czy nie warto ich nazywać po imieniu: sowiecka agentura?
@markiza - "trwać będzie"? cieszysz się?
Bóg - Honor - Ojczyzna!
@markowa
4 Czerwca, 2013 - 08:09
A jak myślisz?
markiza
Markiza
4 Czerwca, 2013 - 08:33
Myśleć nad Tobą, mogliśmy trzy lata temu.
A dziś wiemy.
Ile razy słupki spadają, tyle razy wzrasta "aktywność"
tych samych "inaczej pojmujących patriotyzm" Użytkowników.
Jedno jest stałe - brak własnego zdania co do celu,
a jedynie krytyka, ferment i rozpierducha.
Masz jakiegoś polityka, na którego chciałabyś głosować?
Pochwal się choć raz...
A może Pan Skowronek Pani Skowronkowej zabrania mieć własnego zdania?
Bez odbioru, Przyjaciółeczko, bo mi się z Tobą nawet gadać nie chce.
My nie milczymy, my rośniemy, zmieniamy w siłę gorzki gniew - i płynie w żyłach moc tej ziemi jak sok w konarach starych drzew. Autor-Yuhma
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Leniwiec Seed-dawniej braciszek rospin
4 Czerwca, 2013 - 08:39
Ulżyło?
Jeśli tak to się cieszę.
Leniwiec czy rospin poziom ten sam.:)
markiza
Markiza
4 Czerwca, 2013 - 08:51
Braciszek do dziś, ale nie z każdym.
A ulży mi wtedy, kiedy "wasi" znajdą swe miejsce w historii,
wraz ze swym "innym postrzeganiem" patriotyzmu.
My nie milczymy, my rośniemy, zmieniamy w siłę gorzki gniew - i płynie w żyłach moc tej ziemi jak sok w konarach starych drzew. Autor-Yuhma
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
To nie tylko sowiecka agentura
4 Czerwca, 2013 - 08:30
Ale miedzy innymi oni też się do tej "elity" zaliczają.
Musimy pamiętać, że to ludzie służb specjalnych PRL , TW i związane z finansjerą postkomunistyczna swołocz ogłupia Polaków. Nie usprawiedliwiam tych co ich popierają bo jest to masochizm i głupota polityczna oraz działanie na swoją szkodę. Ci zwykli obywatele RP , którzy głosuja na PO, SLD, PSL czy RP zadziwiaja mnie swoja beztroską o swój los. Im wystarcza ciepła woda i taniecc z gwiazdami.
bialogwardzista
Markiza
4 Czerwca, 2013 - 10:05
Czyżby wierchuszka,nakazała być bardziej aktywnym na forach,bo platfusy spadają,w sondażach.
Dwa lata tu NP,wystarczają,by zgadzać się z opinią Leniwca.
Na twój temat
Re: Nocna zmiana trwa od 04.06.1992r
4 Czerwca, 2013 - 10:37
Primo: ładny staropolski zwyczaj każe Panie szanować. Bo tak wypada.
Secundo: to, ze ktoś ma odrobinę inne poglądy niż niepoprawny "mainstream", nie oznacza, że trzeba go sekować. Zastosowane argumenty ad personam, nie ad rem, dowodzą wyłącznie braku tych drugich.
Tertio: tolerancja jest fajną rzeczą. Jest mnóstwo portali i portalików, które od dawna zamknęły się w gettach swoich własnych "poprawności" - z fatalnymi efektami. Specyfika Niepoprawnych jest inna.
Przykładowo: jeśli napiszę notkę stwierdzającą "Kaczyński ma rację" muszę się liczyć z tym, że pod spodem ktoś skrytykuje Jarka, napisze, że należę do grona fanatyków PiS, itd. w żadnym wypadku nie uprawnia mnie to do nazwania go agentem, swołoczą oraz bawienia się w domorosłego Sherlocka Holmesa. Takie ma poglądy. I dopóki dyskusja jest o poglądach, bez wycieczek - w porządku.
Przykład komentatorskiej kloaki, którą jest niestety Salon24, pokazuje wyraźnie, do czego prowadzi stosowanie w praktyce wolnej amerykanki. Mają tam miejsce scenki i zabawne, i żenujące zarazem.
Doskonale rozumiemy wszystkich Blogerów i Komentatorów, fakt, że chwilami puszczają nerwy i ponoszą emocje. Szczególnie, że dookoła, za oknami wszystko wygląda coraz gorzej, a niedobre czasy sprzyjają polaryzowaniu się opinii.
Tym niemniej - chcemy, aby dobre obyczaje pozostały tutaj w cenie, a wolność wypowiedzi faktem.
Max
4 Czerwca, 2013 - 11:04
Więc się grzecznie wypowiedziałem,że popieram zdanie Leniwca,
co do Markizy.
Widać trafnie dokonaliśmy oceny danej osoby w tej materii,i nie jesteśmy sami z tymi poglądami.
pozdrawiam
Max
4 Czerwca, 2013 - 11:12
Primo, Panie, które przez wychowanie miały wpływ na MOJE
maniery, wpajały mi, abym KAŻDĄ Panią szanował tak, jak potrafi się uszanować sama.
To tak, abym nie zaczął w rączkę całować jakichś szczuk
w środowych okolicach.
Co do argumentów ad rem, to zadałem pytanie, aby je poznać.
Bo jestem niesłychanie cierpliwym człowiekiem, ale nawet trzy lata uważnego czytania nie pozwoliło mi tychże argumentów ad rem poznać.
Stąd i moja konstatacja, że ta Pani nie ma zamiaru o argumentach dyskutować.
Kiedy ktoś choćby pobieżnie poczyta moje komenty, to zauważy niewątpliwie, że chętnie podejmuję dyskurs ad rem.
Dlatego też, drogi Obrońco Uciśnionych, chyba lekko rozminąłeś się z tematem.
Co zaś do mojej tolerancji, to nie mylę obyczajów z obyczajówką.
Aż tyle.
Pozdrawiam Cię z zupełnie chłodnym systemem nerwowym,
wdzięczny do bólu za wolność wypowiedzi.
Z zaświatów -rospin
My nie milczymy, my rośniemy, zmieniamy w siłę gorzki gniew - i płynie w żyłach moc tej ziemi jak sok w konarach starych drzew. Autor-Yuhma
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Nieprawda. Kultura
4 Czerwca, 2013 - 11:34
Nieprawda.
Kultura wypowiedzi i zachowania obowiązuje zawsze i w stosunku do każdego, a już w szczególności w stosunku do kobiet. To się nie ogranicza do osób, które lubimy czy szanujemy.
Każdorazowo, gdy się z nią rozmijamy, robimy źle. I w internecie, i w real life. Nikt nie jest aniołkiem i każdemu się może zdarzyć, ale nie należy brzydkich rzeczy podnosić do rangi uznanej normy.
I tę zasadę, z mniejszymi lub większymi sukcesami, staraliśmy się tutaj dotąd realizować i realizować będziemy.
pozdrawiam serdecznie
Max
4 Czerwca, 2013 - 12:03
Przekonujesz mnie, czy siebie?
"Każdorazowo, gdy się z nią rozmijamy, robimy źle".
Wiesz przecież nie od dziś, że JA NIE ZAPOMINAM.
Nie szturchaj mnie zatem, abym wziął się za oceny
tych mniejszych i większych sukcesów.
Wykorzystujesz to, że z szacunku dla SPOŁECZNOŚCI
Niepoprawnych, nie zechcę tego robić publicznie.
Ale Twojego "wasi" nie zapomniałem.
"nie należy brzydkich rzeczy podnosić do rangi uznanej normy"
Pozdrawiam całą Redakcję.
Za nieustanny koment "brak dostępnych rang".
My nie milczymy, my rośniemy, zmieniamy w siłę gorzki gniew - i płynie w żyłach moc tej ziemi jak sok w konarach starych drzew. Autor-Yuhma
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Re: Max
4 Czerwca, 2013 - 12:18
Ależ proszę oceniać. :)
"Wiem, ale nie powiem" - nie działa.
Wszyscy doskonale wiedzą, że swego czasu, przez kilka misięcy byłeś w Redakcji. Rozbrat nastąpił, kiedy okazało się, że masz zdecydowanie odmienne poglady niż reszta z nas na tzw. politykę moderacji. A konkretnie, kiedy nie uznaliśmy za stosowne przychylić się do Twojej opinii na temat uchylenia bana dla jednego z uzytkowników, a ukarania innych.
Zadaliśmy Ci wtedy pytanie: czy pracujesz z nami, czy jesteś po stronie swoich przyjaciół. Wybrałes drugie, potem poprosiłes o skasowanie bloga i konta. Po dłuższej przerwie powróciłes jako Leniwiec, korzystające z uprzednio przygotowanego drugiego konta. Odpuściliśmy to. I tyle, cała historia.
Jeszcze raz podkreślę. Panują tu pewne określone zasady. Jeśli reguła generalnegie zyczliwegio podejscia do innych użytkowników i unikania tego co jest określane jako "flaming" jest dla Ciebie nie do przyjęcia, cóż...
PS. Pewne "techniczne zaszłości", które miały miejsce wcześniej, ja z kolei, pominę milczeniem.
Max
4 Czerwca, 2013 - 12:51
Mylisz się co do konta.
Należało do mojego syna, a wiesz o tym, bo poznałeś go osobiście.
Jednak, kiedy obserwował Twoją "miarkę" która jednym pozwalała na wyzwiska typu suka, garkotłuk itp.
życzliwości, a w innych przypadkach kara była natychmiastowa, to zrezygnował z konta i komentowania.
Tak, wiem, że sprawiedliwości można się spodziewać w niebie.
I nie będzie ona tam uzależniona od paszkwili rozsyłanych na privie, ani też od koszernych lub nie jutiubków.
Jak chcesz, to mnie banuj - mam cygańską naturę i na łaskę
kładę ...
My nie milczymy, my rośniemy, zmieniamy w siłę gorzki gniew - i płynie w żyłach moc tej ziemi jak sok w konarach starych drzew. Autor-Yuhma
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Re: Max
4 Czerwca, 2013 - 13:20
Drogi Rospinie - nie "moją", bo jak wiesz nigdy w dziale naruszeń nie byłem.
A dlaczego miałbym Cię banować?
Ja czy ktokolwiek inny?
To, że uważasz, że nie mam racji pisząc o kulturze obowiązującej wobec wszystkich bez wyjątku to jeszcze nie "zbrodnia główna".
Natomiast powtórzę się - właśnie tak chcielibyśmy, aby Niepoprawni wyglądali.
I jeśli widzę, że pod jednym niewinnym zdaniem, ze zacytuję: "Nocna zmiana trwa i trwać będzie." pojawia się seria niefajnych komentarzy ad personam, tylko dlatego, ze popełniła je dana osoba - oburzam się.
Gdyby napisał to kto inny, sprawy by nie było, prawda? A czy my znamy tę panią, wiemy kim jest? Nie. To dlaczego jej przyklejać etykietkę? Agenta, zadaniowanego, trolla - jednego ze słów tak chętnie nadużywanych.
Powiem Ci czemu sprawa jest: bo miała nieszczęście kiedyś sie narazić. Bo jej się pewne teksty czy komentarze nie podobały. A dzisiejszy akurat komentarz zupełnie niewinny.
Powtórzę - nieładnie.
A tworzenie teorii na użytek uzasadnienia chętki, zeby komuś dowalic - co najmniej dziwne. Słupki, agenci, aktywnośc... - czy naprawdę myślisz, że agenci, ci prawdziwi, nie mają nic innego do roboty niż pisać na blogu Yupitera "nocna zmiana trwa". (co jest wyłącznie smutną konstatacją, de facto).
A jak widzę, dodatkowo, że pojawiają się inni, którym się podoba takie podejście, atakowanie za nic, dla rozróby, z zemsty - to ja mówię: nie.
I nieważne, kto jest celem. Ważne, że tak się nie robi.
Co do "dawnych czasów" - o ile pamietam błoto latało tam na wszystkie strony, z jednej, drugiej i trzeciej strony barykady. I mam wrażenie, że się niektórym podobało.
Niewinni ucierpieli? Na pewno. Tak jak dzisiaj.
pozdrawiam serdecznie i kończę, bo mię inne sprawy wzywają...
miło było porozmawiać.
PO ma powód do świętowania 4 czerwca. Niech sobie świętuje.
4 Czerwca, 2013 - 11:01
Nie rozumiem jednak dlaczego wszyscy mają świętować ? Do tego cały rok, bo tak apeluje ten od ożeła...
Jeśli zaakceptujemy 4 czerwca jako święto to niedługo... 10 kwietnia każą świętować jako dzień "drugiej nocnej zmiany" i 6 sierpnia, dzień zaprzysiężenia tego od ożeła. Potem dołączą dzień powstania PO, dzień objęcia przez Tuska urzędu premiera itd.
4 czerwca powinien być dniem protestów Polaków przeciwko "wolnościom" zafundowanym im tamtego dnia.
Pozdrawiam.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Re: PO ma powód do świętowania 4 czerwca. Niech sobie świętuje.
4 Czerwca, 2013 - 11:07
Takie to i święto, przepraszam bardzo...
A "ten od ożeła" - ładne, mogę wypozyczyć? :)
Re: "ten od ożeła" - Jasne ! Po ostatnich wygłupach "prezydęt"
4 Czerwca, 2013 - 15:12
coś mi trudno przez klawiaturę przechodzi.
Pozdrawiam.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Polecam inny material
4 Czerwca, 2013 - 11:23
Czyli zdjecia z pogrzebu blidy gdzie mafia w pelniejszym skladzie i scenki jak z Ojca Chrzestnego
tylko na demokracje?
4 Czerwca, 2013 - 11:34
"dokonano zamachu na demokrację w Polsce" - wazniejsze od tego jeszcze bardziej jest co z tym zrobili dalej.
Bo zebysmy mieli skrzywiona demokracje i mieli gdzie i za co zyc to byloby jeszcze pol biedy ale oni nas sq...wiele sprzedali globalnym bankom i koncernom likwidujac kilka mln miejsc pracy, tym zas co ja jeszcze maja zwykle marnie placa !
Czyli robia z Polakow NIEwolnikow lub emigrantow.
Nocna zmiana...
4 Czerwca, 2013 - 11:53
gość z drogi
i moja dzisiejsza Nocna Zmiana...
noc dość dziwna ,więc siedziałam sobie na Niepoprawnych i nie tylko
i czekałam na jakąś bratnią dusze,by pogadać o tamtym czerwcu....gdy moja sieć zrobiła mi prawdziwą nocną zmianę.około 2 w nocy.....wypadły:
Niepoprawni.pl,Nasze Blogi.pl Niezalezna.pl Blogmedia 24.pl i nawet Salon 24,Blogpress.pl też..dalej nie szukałam...
.wszędzie paskudny komunikat błąd 105,
o 3,40 poddałam sie i poszłam spać...
a więc nie wierząc w żadne teorie spiskowe,ja miałam swoją dzisiaj Nocną Zmianę...
ale nic dziwnego, skoro POwódż zalewa nasze ziemie,
widać i do sieci ,tez się dorwała..ale dlaczego do mojej ?,
serdeczne pozdrowienia :)
gość z drogi