Jak D.Tusk walczy z polską racją stanu.
I wystawia się na pośmiewisko !
Przyjmijmy, że 10 kwietnia 2010 odbywał się lot do Smoleńska samolotem Tu154M nr boczny 101 ale na pokładzie wcale nie było Prezydenta RP, generalicji polskiej i NATO, wyższych urzędników państwowych ale nad Siewiernym w Smoleńsku zdarzyła się katastrofa ze skutkiem śmiertelnym dla wszystkich lecących na 70-tą rocznicę mordu katyńskiego.
Wtedy śledztwo państwowe RP wcale i niczym nie odbiegałoby od aktualnie toczącego się bo.... Języczkiem u wagi śledztwa jest fakt, że dramat zdarza się na terytorium Rosji, a wiadomo, że Tusk inaczej niż na klęczkach przed Putinem stać nie potrafi. On przed nikim na nogach stać nie potrafi – ani w Brukseli, ani w Berlinie, ani gdziekolwiek. Jedyne miejsce, w którym wydaje mu się, że stoi na nogach to Polska ale to temat na inną notkę...
Wracając do tematu teoretycznych rozważań nad teoretyczną katastrofą – społeczeństwo polskie, to które od trzech lat zbiera się w każdą miesięcznicę i rocznicę smoleńską na Krakowskim, w Archikatedrze, pod krzyżami i pomnikami katyńskimi w miastach i miasteczkach Polski, zagranicą pod tablicami upamiętniającymi tragedię smoleńską również by się zbierało na miesięcznicach i Marszach Pamięci by domagać się rzetelnego śledztwa i wszystkiego tego czego domaga się dziś bo... to społeczeństwo inaczej nie potrafi !
Sam fakt w jakim celu leciała 10 kwietnia 2010 r. polska delegacja do Smoleńska (ta rzeczywista i ta, nad którą teoretycznie rozważam) – by pokłonić się ofiarom ludobójstwa w 70-rocznicę mordu katyńskiego, nadaje tragicznym wypadkom smoleńskim całkiem inną rangę, całkiem inny wymiar, o którym polscy prominenci z Tuskiem, Komorowskim, Kopacz na czele zapominają albo marginalizują.
Tuskowi się wydaje, że walczy personalnie ze śp.Prezydentem RP, Lechem Kaczyńskim, którego nienawidzi, że walczy z jakimś (przez siebie wymyślonym) kultem Prezydenta Lecha Kaczyńskiego.
Prawda jest o wiele gorsza ! Tusk walczy z Katyniem ! Tusk walczy z Ofiarami ludobójstwa tam dokonanego. Walczy ze społeczeństwem polskim, które przez lata walczyło o honor ofiar Katynia, Miednoje, Ostaszkowa....
Tusk walczy... z polską racją stanu, której jedynym przedstawicielem bezczelnie śmie się głosić.
Dlatego jego walka jest z góry skazana na przegraną.
Niech sobie powołuje 10, 100 komisji do walki z kłamstwami smoleńskimi. Niech skupia całą władzę, niech używa jej narzędzi do walki z polską racją stanu, z Polakami.
Nie wygra nigdy !
Walka z polską racją stanu czyni go automatycznie politycznym trupem !
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 23316 odsłon
Komentarze
Racja stanu
10 Kwietnia, 2013 - 19:58
Seiko.Co racja to racja,pozdrawiam.
Seiko
Daj rozkaz wodzu
10 Kwietnia, 2013 - 20:30
Tusk jak tchórz dziś o 6,00 rano składał wieniec na Powązkach a zaraz potem wyjechał/uciekł "małpy giglać".
Godzina oddania tak zwanego hołdu (jak zbrodniarz może oddawać hołd) ofiarom, trzymana był w tajemnicy do końca.
Trudno powiedzieć, czy ta wczesna pora położenia wieńca pod pomnikiem ofiar, to sposób na uniknięcie powszechnego wygwizdania i wytupania, oraz usłyszenia okrzyków : morderca a ucieczka w tropiki to gra w dobrego i złego policjanta z Komorowskim (dobry nie musiał wyjechać, bo dobry a zły na wszelki wypadek wyjechał bo zły), ale coś jest na rzeczy.
Mniejsza o to, nie mam w zwyczaju rozmawiać o zdrajcach ojczyzny.
Ucieszyła mnie natomiast i zaniepokoiła zarazem postawa Jarosław Kaczyńskiego na Krakowskim Przedmieściu.
Ucieszyła, bo na pierwszy rzut oka widać było, że jest w dobrej psych-fizycznej kondycji, mówił spokojnie, konkretnie i przekonująco.
Zaniepokoiłem się jednak tym, że to co powiedział Jarosław Kaczyński nie wykraczało poza to co mówiłem tydzień temu, że powie.
A więc było :
- już niedługo, jeszcze trochę,
- dojdziemy prawdy, wyjaśnimy katastrofę,
- prawda zwycięży
- wasza obecność jest tego dowodem,
- ZWYCIĘŻYMY
A więc narracja standardowa, przewidywalna i bez zmian.
Skoro ja szaraczek potrafiłem to przewidzieć co powie Jarosław, to służby przewidziały to dużo wcześniej i szczegółowiej.
Niedobrze dla Polski, że Jarek jest taki przewidywalny, obliczalny, poprawny i grzeczny.
Dziś Jarosław przemówi jeszcze raz. Życzę mu więc więcej polotu, więcej temperamentu, zagrzania nas Polaków do boju.
Niech da rozkaz a pójdę za niego w bój, pójdą i miliony.
Ale na Boga, daj rozkaz !
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Tańczący z widłami
10 Kwietnia, 2013 - 20:44
Tusk na pewno chce uniknąć wytupania i wygwizdania. Nie wiem czy na jakimś meczyku po tych z Ukrainą i Monako się pojawi bo tam kibicie "godnie" i według zasług go wygwizdali.
Do Nigerii poleciał z kumplami Kulczyka, który ma tam "byzness"... Podejrzewam, że może u prezydenta Nigerii chce się zatrudnić jeśli fotelik w KE mu nie wypali. W jakiej roli - nie wnikam bo nie dość, że jako historyk historii nie zna, nie zna się na niczym, języków obcych nie zna, dowcipem i inteligencją nie błyszczy...
Jarosław... Dziś miał mówić o polityce albo miał być na luzie ? No wyluzuj trochę...
Pozdrawiam.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika tańczący z widłami nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Contessa10 Kwietnia, 2013 - 21:00
To kiedy ma mówić o polityce ? Czy zamach to tylko jego prywatna sprawa i rodzin ? Przecież to sprawa całej Polski arcypolityczna.
Ja nic nie sugerowałem i nie mówiłem o tym że ma być wyluzowany (nie przeinaczaj). Był taki jakiego oczekiwałem, poważny, konkretny i stanowczy. Ale znów nie było tej iskry, nie było przewodniego hasła dla narodu.
Czyżby po raz wtóry zwyciężyła poprawność polityczna, strach przed narażeniem się mediom ?
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Tańczący z widłami
10 Kwietnia, 2013 - 21:06
Dziś w rocznicę Smoleńska mówienie przez Jarosława o polityce.. no sam pomyśl. Rozważ wszystkie możliwe warianty. Możesz.
Pozdrawiam.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Poprawność polityczna (czyli strach)
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika tańczący z widłami został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
10 Kwietnia, 2013 - 21:24
Rozumiem. Dziś Jarosław nie może powiedzieć :
odsuńmy od władzy ludzi w Polsce, którzy brali czynny świadomy udział, lub przyczynili się do zamachu smoleńskiego.
Szkoda.
Szkoda, że nie może zrobić tego dziś (gdy słucha go pół narodu), nie mógł też wczoraj i nie będzie mógł pewnie jutro.
Czyli zgadzasz się ze mną, że uległ poprawności politycznej.
A zdajesz sobie sprawę Contesso, że być może te smoleńskie ofiary żądają od nas tego, że domagać się prawdy bardziej zdecydowanie, chcą żebyśmy powalczyć ostrzej ?
Żałosna poprawność polityczna. Czyżby powoli ulegli jej wszyscy ?
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Tańczący z widłami
10 Kwietnia, 2013 - 22:17
Przeginasz. Spekulacje, co by gdyby...
Na prawdę dziś jeżdżenie po Jarosławie to na prawdę przesada, a i....
Był taki kawał kiedyś o dwóch świniach. i jedna rzekła - no nie bądź człowiekiem, choć dziś mogłabyś dać na luz.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
mam dosyć tego rozwidlonego marudzenia
11 Kwietnia, 2013 - 07:25
nie podoba się - zrób to lepiej!
Bóg - Honor - Ojczyzna!
@ tańczący z widłami Nie tylko Ty czekasz na taki rozkaz, wielu
10 Kwietnia, 2013 - 20:48
Mix
z Nas czeka.
Ludzie czekali w Warszawie już kilka razy. Ostatnio we wrześniu 2012 roku. Nie było godziny W. Niestety nie ma prawdopodobnie planu działania. Dominują interesy partyjne.
Układ partyjny nie potrzebuje rewolucji gdyż rewolucja jest dla całego istniejącego układu zagrożeniem.
pozdrawiam
Mix
Mix
11 Kwietnia, 2013 - 00:31
Widłatemu nie tyle chodziło o rozkaz, co w ogóle o wygaszoną postawę. Bez tego ,,para w kotle,, wytraci ciśnienie.
,,Niedobrze dla Polski, że Jarek jest taki przewidywalny, obliczalny, poprawny i grzeczny.
Dziś Jarosław przemówi jeszcze raz. Życzę mu więc więcej polotu, więcej temperamentu, zagrzania nas Polaków do boju.
Niech da rozkaz a pójdę za niego w bój, pójdą i miliony,,.
Jarek został dotknięty palcem Bożym. Ma iskrę. Ma obowiązek być nieprzewidywalny, nieobliczalny, niepoprawny i niegrzeczny.
Ma niepodważalne prawo do bycia szaleńcem Bożym, któremu wolno wszystko ,,w porę i nie w porę,,.
Tymczasem:
,,Mówiąc o swoim tragicznie zmarłym bracie, prezes Kaczyński zaznaczył, że był on prawdziwym polskim patriotą. Ponadto wskazał, że prezydent wraz ze swoimi współpracownikami pozostawił nam ważne dziedzictwo. Wyjaśnił przy tym, że ma ono różne aspekty, a najważniejszym jest miłość do Ojczyzny.
– Był polskim patriotą, ale to nie był patriotyzm z deklaracji. To nie był patriotyzm pusty. Zabiegał o to, by nasz kraj był suwerenny, był godny. By – jak to mówił – Polska była poważnym państwem. To była bardzo ważna część treści tego patriotyzmu. I musimy o niej pamiętać. To dziedzictwo musi być kontynuowane – zaznaczył prezes PiS, dodając, że naszym zadaniem jest dążenie do prawdy i jednocześnie dążenie do tego, by „Polska była silna, dumna, suwerenna, poważna”.
Ponadto szef największej partii opozycyjnej w kraju wyjaśnił, że innym elementem patriotyzmu, którym wyróżniał się prezydent Lech Kaczyński, było dążenie do sprawiedliwości społecznej. – Polska powinna być krajem dla wszystkich Polaków. Polskie państwo powinno dbać o wszystkie grupy społeczne. (...) Lech Kaczyński był człowiekiem, dla którego patriotyzm oznaczał także społeczną sprawiedliwość. Polska musi więc być i silna i godna, i suwerenna, i poważna, i sprawiedliwa, dopiero wtedy będzie to Polska z jego marzeń, z marzeń jego współpracowników – wskazał w swoim przemówieniu Jarosław Kaczyński. Jak dodał, obecność tak ogromnej liczby Polaków przed Pałacem Prezydenckim budzi nadzieję, że nadejdzie czas, iż nasza Ojczyzna będzie suwerenna, godna, silna, poważna i sprawiedliwa,,.
Za:
http://www.naszdziennik.pl/polska-kraj/29346,polska-bedzie-trwala.html
Ja też mam niedosyt, a wręcz jestem zawiedziony tą wypowiedzią, bardziej pasującą do premiera Kaczyńskiego, mającego odpowiednie siły wykonawcze do realizacji przedstawianych w przemówieniu celów, jak do opozycjonisty Kaczyńskiego, który o wszystko musi walczyć we wrogim sobie środowisku, który nawet na czas oczekiwania na właściwą chwilę, musi mieć dla swoich zwolenników zadania do realizacji, by nadzieja trwała.
By wciąż wzrastały struktury przyszłej wolnej, suwerennej, wolnej, a niepodległej, wolnej, a katolickiej, wolnej, a sprawiedliwej, prawej, moralnej, Ojczyzny ludzi dojrzałych w swym człowieczeństwie, a więc i kierujących się uczuciami dojrałymi i godnością ludzką, cnotami od Boga przyjmowanymi i przez ich wykorzystanie w służbie innym, kierującymi ich ku Bogu i kierującymi się świętością, jako dążeniem do bycia doskonałymi jak Bóg.
Dziwne było to stwierdzenie, że ,,Lech Kaczyński był człowiekiem, dla którego patriotyzm oznaczał także społeczną sprawiedliwość. Polska musi więc być i silna i godna, i suwerenna, i poważna, i sprawiedliwa, dopiero wtedy będzie to Polska z jego marzeń, z marzeń jego współpracowników,,.
Patriotyzm i inne w/w cechy przyświecają prawicy politycznej, a sprawiedliwość lewicy. Skoro więc Lech Kaczyński na równi, ale pozytywnie traktował sprawiedliwość i patriotyzm, to musiał być centrowcem, co potwierdza też wcześniejsze zdenie: ,,naszym zadaniem jest dążenie do prawdy,,. Centrowcem, a więc człowiekiem apolitycznym, ale prawym, człowiekiem stojącym na straży równowagi między prawicą, a lewicą, między prawami jednych, a obowiązkami drugich i odwrotnie. To mocne przesłanie. Oznacza, że zaraz po powrocie PiS-u do władzy nastąpi podział PiS-u na prawicę, lewicę i centrum.
Mocne przesłanie, a dlaczego tak ukryte ?
Miarka
11 Kwietnia, 2013 - 16:44
Jest coś takiego, że Jarosław mówi o Lechu jako jednocześnie o swoim prezydencie i swoim bracie bliźniaku (kolejność wg uznania). Nie rozgranicza tych pojęć.
My je podświadomie rozgraniczamy i dlatego nam wypowiedzi Jarosława czasem wydają się dziwne lub nawet niezrozumiałe.
Pozdrawiam.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
rudy fałszywiec,
10 Kwietnia, 2013 - 22:21
i tchórz....tak jak Bolek zarywa noce, aby cichaczem złożyć hołd .....10
Marika
A kto chciałby Tuska w UE?
10 Kwietnia, 2013 - 23:54
Musimy zdawać sobie sprawę z tego, że Tusk działa pod presją Putina. Skoro pozwolił na śmierć prezydenta swojego kraju i całego dowództwa wojskowego, to kto będzie czuł się bezpiecznie, mając Tuska w swoim gronie? Kto zagwarantuje władzom UE, że Tusk w tak ogromny sposób uzależniony od Putina (zwłaszcza po katastrofie smoleńskiej) nie doprowadzi do zniszczenia Unii, która też "nie leży" Putinowi i chciałby tam rządzić, a nie podporządkowywać się? Dla mnie to "umieszczanie " Tuska w Unii jest tak samo prawdopodobne, jak Kwaśniewskiego. Bandziorów nie zaprasza się do wspólnych działań, jeżeli nie jest się samobójcą.
Anka1
Aniu!
11 Kwietnia, 2013 - 10:55
masz rację z tymi bandytami.
A tusk dziki
11 Kwietnia, 2013 - 00:16
uciekł do Afryki...
czy ktoś wie, co z bulem i bulową
11 Kwietnia, 2013 - 07:23
wszystkich bulwersuje rudy fircyk, a chrabia - to co?!
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Dobry i zły policjant
11 Kwietnia, 2013 - 10:20
Proszę nie zaliczać mnie do wszystkich. Gdybyś czytała moje komentarze z większą uwagą wiedziałabyś, że w tym samym wątku wcześniej napisałem :
:" a ucieczka Tuska w tropiki to gra w dobrego i złego policjanta z Komorowskim (dobry nie musiał wyjechać, bo niby dobry a zły na wszelki wypadek wyjechał bo zły)"
A więc wypraszam sobie zaliczanie mnie do wszystkich.
Nikt jakoś nie pociągnął tego tematu z "dobrym" i "złym" policjantem przeze mnie zasygnalizowanym. Autorka nie zareagowała bo wiadomo, lepiej napisać coś o świniach i jeżdżeniu po Jarosławie, a Ty z kolei nie doczytałaś.
Da się ostatnio zauważyć u niektórych blogerów dziwna i niebezpieczna tendencję do "jeżdżenia" wyłącznie po Tusku a Bula jakby celowo zostawia się w spokoju.
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Contesso - nie zgadzam się
11 Kwietnia, 2013 - 02:59
Donald sam zastosował coś co powinno stać się regułą:
- każdego 10.04 ma wyp*dalać z Polski.
Należy żądać aby stało się to regułą żelazną.
Co do polityki. Cóż Donald uprawia własny rodzaj polityki...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
AdamDee - tylko 10.04 ma wyp... ??? Nie zgadzam się !
11 Kwietnia, 2013 - 16:51
Zelazną regułą powinno się stać, że do końca dni swoich będzie gnił w pierdlu. Pozbawiony praw obywatelskich na zawsze.
Pozdrawiam.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika AdamDee nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@Contessa11 Kwietnia, 2013 - 17:16
Tak, tak, oczywiście - póki po wolności chodzi - 10.04 - WON!
Jak już będzie pod kluczem, ta zasada przestaje obowiązywać.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
AdamDee - tak się zastanawiam ale ja bym się piesko czuła
11 Kwietnia, 2013 - 17:45
składając ukradkiem kwiaty na cmentarzu. Jak złoczyńca jaki.
To tak trochę obok tematu...
Pozdrawiam.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Tusk pod kluczem ? hahahahahaha
11 Kwietnia, 2013 - 17:31
Tusk w pierdlu ? hahahaha, płonne nadzieje.
Tusk jest mocny jak nigdy dotąd, tak mocny, że lekceważy sobie nawet marsz 10.04.
Doskonale wie, że nic z tych marszy i machania flagami nie wyniknie.
A to czy Jarek zagrzeje naród do boju, czy jak wczoraj wyciszy nastroje, wie na pół roku wcześniej zanim Jarosław jeszcze pomyśli co na marszu powie.
Poprawność polityczna ma niestety tą wadę, że jest nieznośnie przewidywalna.
Cała prawica jest nieznośnie przewidywalna.......między innymi dlatego trzymam się centrum.
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Tańczący z widłami Twoją opinię znają już nawet muchy budzące
11 Kwietnia, 2013 - 17:42
się z zimowego snu i jest tak okropnie nudna, że flaki z olejem to pikuś pikusia.
Pomyśl o czymś nowym zanim płyta całkiem się zedrze.
Pozdrawiam.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Pierwszy Gwizdkowy,
11 Kwietnia, 2013 - 17:56
Zdaję sobie sprawę, że prawda bywa nudna. Kłamstwo za to i mrzonki o zrywie narodowym, o odmianie losu, o naprawie Polski dzięki Jarosławowi, są za to bardzo ciekawe, pociągające i barwne (wręcz przebarwione).
Łudzenie ludzi nadzieją na lepszą Polskę, bez propozycji jak to zrobić jest zachowaniem niegodnym.
Mój znajomy skomplementował mnie wczoraj mówiąc : Ten twój Jarosław to świetny "Pierwszy Gwizdkowy", pięknie wczoraj spuścił gwizdkiem parę z kotła.
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Tańczący z widłami - to nieprawda, że bez propozycji.
11 Kwietnia, 2013 - 18:39
Tutaj to już przegiąłeś.
Na tym kończę, nie lubię zdartych płyt i kłamczuchów.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Przegięcie
11 Kwietnia, 2013 - 18:44
OK. Skończmy zatem. Powiem jutro znajomemu, że przegiął.
Pozdrawiam
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Tusk zna historię
11 Kwietnia, 2013 - 09:03
szczególnie historię zamachów politycznych w II poł XX wieku.
Szwecja, Indie, Izrael - jak zgładzić głowę państwa aby nie ponieść skutków.