GDZIE JESTEŚ, OPOZYCJO ?!
Jest problem ! Od kilku dni mainstream ujada Anną Grodzką i związkami partnerskimi, a tymczasem pocztą pantoflową podróżuje informacja o projekcie ustawy o udziale zagranicznych funkcjonariuszy we wspólnych operacjach na terytorium RP, z UE i spoza niej. Jest to jakby ciąg dalszy funkcjonującej już ustawy o zgromadzeniach, przyjętej jesienią minionego roku., rozszerzający ją o nowe elementy. Pominę szczegóły projektu bo można je znaleźć w wielu miejscach sieci. Projekt jest wyjątkowo groźny dla Polski ale media prawicowe i opozycja milczą choć jest o czym mówić i należy mówić o kolejnym zamachu na prawa obywatelskie bardzo głośno.
Na co czeka opozycja ? Dlaczego milczy ?
5 lutego b.r. odbyła się na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie debata smoleńska, w której udział wzięli eksperci ZP do badania katastrofy smoleńskiej. Są w sieci materiały wideo prezentujące debatę, które każdy zainteresowany może obejrzeć ale media prawicowe i opozycja milczą. A jest o czym mówić bo przedstawione na debacie materiały obracają w puch raporty MAK i komisji J.Millera.
Na co czeka opozycja ? Dlaczego milczy ?
Dlaczego nie zagłusza głupiego jazgotu mediów mętnego nurtu, odwracających uwagę Polaków od spraw istotnych ?
Jedna prof.Pawłowicz wiosny nie czyni !...
Stanowcza reakcja PiS na te dwa wydarzenia może więcej uczynić niż szykowane przez nie wotum nieufności dla rządu Donalda Tuska. Pozytywny wynik reakcji jest pewniejszy od z góry skazanego na fiasko wotum nieufności.
Opozycjo, obudź się !
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 10151 odsłon
Komentarze
moment wyjątkowo sprzyjający,
7 Lutego, 2013 - 00:49
aby zaapelować do serc i sumień Polaków, a opozycja wody w usta nabrała, masz rację Contesso! Ale prawicowe media teraz zajęte odznaczaniem, zresztą zasłużonym,naukowców za ich wkład w badania nad smoleńską katastrofą, organizacją niezależnej TV. Obawiam się, iż mogą przegapić stosowny czas na poderwanie i wyrwanie z marazmu narodu! A salon nie śpi, ciągle jest silny, bo ma kasę i dostęp do przekaziorów. Wypada jeszcze liczyć na p. Roberta Winnickiego i jego Młodzież Wszechpolską. Z tego co wiem, prowadzą bardzo konsekwentne i ożywione działania w porozumieniu z ONR. Pozdrawiam, życząć spokojnej nocy.
mika54
Prezes Kaczyński
7 Lutego, 2013 - 01:03
zapowiedział u braci Karnowskich ofensywę i ... NIC! Na razie nic nie słyszę. A może słucham nie tam, gdzie trzeba? A może nie tego, co trzeba? Nie wiem. Uważam jednak, że milczenie wobec groźnego projektu ustawy o "bratniej pomocy" czy wobec ustaleń naukowców o zamachu w Smoleńsku spowoduje odejście tematu w niepamięć, tym bardziej, że ofensywa medialna mainstreamu trwa. Sowieci zawsze atakowali zimą... ;-)
milczenie opozycji....
7 Lutego, 2013 - 01:09
Alexola
własciwe- przeciwnicy bowiem czekają na kazdy moment by zacząć działać przeciw to wszystko prowokacja Kaczynski wie co robi pani CONTESSO pozdrawiam
Alexola
Alexola
7 Lutego, 2013 - 01:15
Szajs -
6 lat mielenia ozorem.
Grodzka- Palikot- stosunki-
Pisowskie gwiazdy tańczą w rytm kankana -
Opozycje - muchozolem
7 Lutego, 2013 - 01:06
lubo innym odstraszaczem od pedalskich tematów-
Tym, to panowie bracia z zakonu PiS zajmują się na co dzień.
"Taśmy", "Afery", "Bezrobocie", "Inflacja", "Zapaść Państwa".
Mało?
Grodzka na Marszałka !!!!!! - wkurwić (Pisowszczynę) byle czym .
Harcerz
7 Lutego, 2013 - 09:11
piszesz jak do Świata Młodych. Ty chyba nie rozumiesz pewnych sytuacji albo wyrażaj się konkretnie.
lupo
Lupo,
7 Lutego, 2013 - 10:11
Druh się chyba zalał i operuje skrótami mózgowi opanowanemu geniuszem zachlaństwa właściwymi.
On już jedzie tylko hasłami: zakon PiS, kankan, czerwionka ( co to jest? Świeżonka z Czerwonego?) ...
Harcerzu, zostaw ten wazon ze stęchłą wodą. Kwiatkom też chce się pić...
A jak tam harcerska przysięga? Druh składał tę stareńką, jeszcze " na socjalizm" ?
Lupo,torpeda.wulkaniczna,
7 Lutego, 2013 - 11:55
tandem ?
lubo dwa pedały.
Jasno?
Harcerzu.
7 Lutego, 2013 - 12:15
Lupo,torpeda.wulkaniczna,
Harcerz, 7 lutego, 2013 - 11:55
tandem ?
lubo dwa pedały.
Jasno?
Ależ oczywiście, że jasno.
Ale niestety, nie jesteśmy obszczymurki.
Więc do nas nie dołączysz.
Druhu Harcerzu, odstaw politurę - nie jesteś chyba w gardle dość gładki.
Ładne rusycyzmy. Kolega z ambasady?
Jak to gdzie?
7 Lutego, 2013 - 01:17
Ano tu. Tutaj tez "opozycja" nie robi nic od co najmniej tygodnia poza pieprzeniem na temat Grodzkiej i reakcji poslow z jednej partii na reakcje poslow z drugiej partii na jej osobe, a raczej jej perypetie z jej seksualnoscia czy tez jak kto woli z drugorzednymi cechami plciowymi.
Ciekawa jestem ile z tych osob wzielo za telefon i zadzwonilo do swojego posla, na ktorego glosowali - lub nie, ile osob napisalo list a ile jeszcze wyslalo maila po to, aby zlozyc protest w sprawie wprowadzania wojsk na tereny polskie i aby dac mu do zrozumienia, ze ciepla posadka moze sie skonczyc, gdy w przyszlych wyborach nie zostanie wybrany, jesli nie bedzie postepowal zgodnie z wola elektoratu.
Ojczyznę wolną racz nam wrócić, Panie!
Lotna
Lotna
7 Lutego, 2013 - 01:21
masz rację.
Nurzają się w szambie razem z czerwionką .
Zaprawdę, Mojżesz nie miał lekko.
7 Lutego, 2013 - 02:52
Prowadzić lud z ziemi niewoli do Ziemi Obiecanej
- przez pustynię -
wśród nieustannych tego ludu narzekań, buntów i wyskoków,
czyli niejako wbrew temu ludowi,
niejako na siłę go uszczęśliwiając...
Pewnie by zrezygnował, gdyby nie obłok w ciągu dnia i słup ognia w nocy...
Historia się powtarza niczym mantra...
______________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
______________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Grodzka Bialo -Czerwoni!!!!!!!!
7 Lutego, 2013 - 07:01
Rozmawialem ze swoja zonka o tym ze sasiedzi sie nie znaja i wokolo brud i syf a nie ma jak nawet zebrac gawiedzi by to spolecznie ogarnac i posprzatac bo dzis narod nerowy i psem obcego/sasiada z bloku obok/poszczuje.
Kochana zonka uswiadomila mi ze przeciez nic sie nie moze udac bo ludzie tyraja do 18-19 w tygodniu,soboty tez a w niedziele odpoczywaja i nic robic nie beda.
EUREKA
Tak samo jest z opozycja tzn opozycja do tego co sie obecnie dzieje czyli PISem
Sa "nasi" bo na nich glosujemy,ale gdy My z braku czasu i sil nie mamy juz nawet sily lyzka nad zupa machac Oni Grodzka rozgrywaja batalie o Polske.
A co Ci wszyscy politycy chca od Grodzkiej/czy dawniej jako Krzys Begowski czlonek PZPR egzekutywy na UW/?
Wyksztalcenia ekonomicznego czy prawniczego nie ma ,czy siusiaka ma nie wiem ale jedno wiem ze jest specjalista/tka od TRANS sexu.Gdyly zostala Marszalkiem Sejmu bylby to posel na miare naszych smiesznych czasow. Posel Biedron za to jest specjalista od meskiego libido.Fajnie jest za takie specjalnosci brac okragla sumke:)
A wracajac do nieszczesnego PISu
Jesli od parawanu przepycha sie ustawy kneblujace usta Polakom i prawo modeluje na modle Bialoruska to albo opozycja czerpie satysfakcje sexualna/odwrotnie do reszty Sejmu owladnietego GEY-miloscia/z smolenskiego pogorzeliska ,albo gra w tym samym teatrze sztuke pt.MY SIE BAWIMY A WY SPICIE
Dobrego dnia
Oni Grodzka rozgrywaja batalie o Polske.
7 Lutego, 2013 - 12:07
cenzorzy burdelu -
na to ich stać .
milczenie nie zawsze jest złotem
7 Lutego, 2013 - 07:41
No właśnie. DLACZEGO? Dlaczego opozycji nie ma w mediach nawet kosztem partyjnych dofinansowań? Dlaczego nam pozostaje jedynie poczta pantoflowa i kilka niepoprawnych portali? Pomijam całkowitym milczeniem obecność w mediach typu śniadanie u Olejnik czy śniadanie w Trójce. Gdzie nie ma śniadania tam i brak opozycji? Trwa jakieś dziwne przyzwolenie na ogólną demagogię. Nie ma pieniędzy na wystąpienia w mediach? No to należy organizować spotkania w plenerze. Ludzie muszą być informowani. Wiele kłamstw tego rządu należy ludziom wskazywać. Nie każdy ma możliwość śledzenia sytuacji społeczno-politycznej w internecie. Czy na takie spotkania musimy czekać aż do roku wyborczego?
Dlaczego opozycji nie ma w mediach
7 Lutego, 2013 - 12:17
Są :)) w roli muru do obszczania.
Obśmiania i kreowania "moherowych skojarzeń" .
Są zabawką w rękach redaktorków i oficerów propagandy.
Popatrz z jaką łatwością rozjechana zostaje Poseł Pawłowicz ?
Komu służył Kurski ?
Jaki misio z Błaszczaka
Jaki osioł z Hofmana?
Jak łatwo niejaka beger ustawiła Lipińskiego w roli klienta burelu?
Itd.
Końca nie widać -tych gwiazd i koteryjnego układu.
bo , to na górze :)))
W okręgach - zgnilizna i machiawelli w rozkwicie.
Nie ma jasnego przekazu (tylko Smoleńsk) i dalej pustynia intelektualna.
To już polowanie na "wpadki" i tępogłowych w pisie.
Komu ten przekaz?
Ubaw wielki -
Nie licz na PiS, licz na siebie
7 Lutego, 2013 - 08:56
Naszym patriotycznym działaniom powinno przyświecać hasło :
NIE LICZ NA PIS, LICZ NA SIEBIE.
To po pierwsze, a po drugie. Przestańmy wreszcie zapewniać PiS o tym, że w następnych wyborach na tę partię zagłosujemy. Wszędzie słychać słowa krytyki pod adresem PiS a zaraz potem idą zapewnienie : i tak zagłosuje na PiS.
Głupota czy zwykły brak konsekwencji ?
Mają nas w dupie to miejmy ich też.
Pozdrawiam
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
PIS
7 Lutego, 2013 - 09:40
PIS za atakuje jak skończą się negocjacje budżetowe UE,w tedy będzie można ich wybebeszyć z niegodziwości,ale nie teraz,bo gdyby Tuskowi się poszczęściło to spin doktorzy z PO obrucą kota ogonem,na atak opozycji,sami wiecie że lemingom dużo nie POtrzeba,do szczęścia gdy Donek przyjedzie i POwie osiągneliśmy sukces,a media okupacyjne,będą te bzdury POwtarzać cały tydzień,a jak nie,to proponuje wysłać list otwarty do pana Kaczyńskiego,zapytaniem,czy poważnie traktuje wygranie wyborów,przecież mamy tu tylu znakomitych ludzi co taki list wyślą a my się pod nim podpiszemy,
pozdrawiam
Marek,
7 Lutego, 2013 - 10:07
nie lubisz kropek, co?
Oczywiście, że masz rację - teraz trzeba Tuskowi nie przeszkadzać,niech walczy o kasę.
Dajmy czas Kaczorowi.Wniosek o wotum nieufności powiniem być tak dobrze przygotowany, żeby głosujący PRZECIW jednoznacznie określili się, ZA czym głosują.
Torpeda
7 Lutego, 2013 - 14:59
Pożyjemy zobaczymy,jak się sprawy mają,jestem zwolennikiem akcji,ale w tym przypadku trzeba czekać,na rozwój wydarzeń w UE
pozdrawiam
Wie Pan co ?
7 Lutego, 2013 - 10:24
Niech już pan nie denerwuje ludzi, którzy chcą zmienić tę parszywą władzę i niech już nie najeżdża wespół z wrogami na PiS, bo wyrażnie tu robi polityczną intrygę i napuszcza ludzi na siebie. Dość tego jałowego jazgotu i wzajemnych napaści. Nie ma żadnego merytorycznego dialogu. Dlatego co rusz wychodzę z waszych szeregów, ale niektóre wypowiedzi zmuszają do powrotu i powiedzenia parę słow prawdy. Jeśli chce pan tańczyć z widłami - to tańcz, a nie mieszaj w łbach ludzi, którzy sami nie wiedzą czego chcą i co rusz zmieniają poglądy i swych guru. Takie tam pouczanie co ma robic opozycja, co Kaczyński jest, naprawdę, denerwujące ! Myslicie, że oni nic nie robią i że w takiej aurze, którą sami podsysacie - można tak, ot, sobie działać bez przeszkód i jakimiś znaczącymi efektami ? Czemu nie widzicie co robią, a tylko to czego nie robią, bo nie mogą lub organizują się, by coś zrobić, a to z takimi ludźmi nie jest proste - by zebrać tylu aktywnych , żeby przeciwstawic się bandzie Tuska ! Wszechpolska ? To dziecinada i potrząsanie szabelkami, a nie alternatywa dla PiSu ! Naprawdę, dajcie spokój tym gadkom, które jątrzą, a niczego nie budują !!
@Iksińska - Brawo! Świetna reprymenda
7 Lutego, 2013 - 18:09
PiS dobrze robi, że (jątrząco!) milczy. A po co to kłapać ozorem po próżnicy!
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Krytycyzm
7 Lutego, 2013 - 20:43
Wreszcie głos rozsądku.
Krytycyzm wobec własnej partii jest niezbędny, podobnie jak i krytycyzm w miłości jest, ale i podobne musi spełnić warunki, bo podobnie jak z każdym lekarstwem, jego nadmiar jest trucizną.
Kiedy jest lekarstwem, jest to prawda w oczy mówiona z najwyższą życzliwością, z umiarem i dyskrecją.
Nadto krytycyzm do szefostwa armii siany przez wroga na naszym zapleczu to zdrada, to sabotaż, to dywersja - może być zabójczy. Dlatego pohopnych krytykantów trzeba traktować z całą surowością - jak zdrajców, sabotażystów, dywersantów.
Tańczący,
7 Lutego, 2013 - 10:27
jakoś nie widzę WSZĘDZIE tych krytykujących PiS i jednocześnie deklarujących, że na PiS zagłosują.
Może trochę ostrożniej z kwantyfikatorami?
Chętnie popatrzę, jak TWOIM patriotycznym działaniom przyświeci hasło " Nie licz na PiS, licz na siebie".
Skoro piszesz " NASZYM patriotycznym działaniom..." to predestynujesz do przewodzenia?
Pozbieraj ludzi pod tym hasłem i -
jak ktoś tam Tobie współbrzmiący proponuje - wyjdźcie w Warszawie na ulicę.
Przynajmniej się policzycie.
Nie licz na PiS,bo się przeliczysz
7 Lutego, 2013 - 11:10
Kiedy po tragedii 10Kwietnia sporo ludzi chciało się zapisać do PiS-u,"aktyw" wpadł w panikę.Kilku moich znajomych,wspaniałych ludzi,także chciało się w porywie ducha zapisać w tamtym przedwyborczym(Jarosław na Prezydenta!) czasie.Dzwonili,pisali i pies z kulawą nogą im nie odpowiedział.Dopiero rok temu w jakimś wywiadzie z JK napisane było,"że chodzi o zbudowanie partii kadrowej.Wicie,"Druga Kadrowa",tylko marszałek cosik inny.
Opozycja koncesjonowana i na więcej członków zleceniodawca nie pozwolił.Legitymacje są limitowane,Wszystko pic na wodę ,fotomontaż i cyrk dla ubogich.Szkoda mi PiS-u,bo przed 10 Kwietnia to była partia,majaca w swych szeregach wielu wybitnych polityków i sam ją wiele lat popierałem.PiS zaliczył jednak dwa śmiercionośne ciosy-pierwszy to zamach na delegację prezydencką,drugi to "rewolucja kanapowców" z PJN i SP.
Obawiam sie ,że to nie koniec,bo PiS czeka jeszcze jeden ,trzeci cios.Kompromitująca "działalność" ZP prof.Macierewicza dobije tą partie i nie wiem,czy PiS sie po tym podniesie. i tak na marginesie-po co sie wysilać ,skoro kasa za posłowanie i tak płynie?Naiwni i tak na nieudaczników zagłosują.Nawet z blamażu z premiami marszałkowskimi jedynie(niezależnie od podtekstu) Paligłup wyszedł z twarzą,chcąc odwołać Nowicką.A nasz ukochany wódz? ucho od śledzia,ani słowa o odwołaniu Kuchcińskiego.Przecież ten nasze pieniadze odda na Caritas,na Świątynię Opatrzności Bożej.Wspaniały, szczodrobliwy facet.
Prawdę się czasami uwalnia,bo nie ona jest najgorsza.Najgorsi są ci,którzy ją głoszą-tych się krzyżuje. Waldemar Łysiak "MW"
Nie potwierdzam,
7 Lutego, 2013 - 12:02
że w moim mieście "aktyw wpadł w panikę, bo wielu chciało się zapisać do PiS ".
Potwierdzam, że do "zapisania się" trzeba było mieć rekomendację, chyba dwóch należących już.
Potwierdzam, że przyszło sporo sierot różnorakich, wędrowców od ZMS-u do kruchty, nawiedzonych egzaltaczy.
Czy i ew. ilu ich przyjęto - nie wiem.
Premie dla marszałków - były zawsze. Moim zdaniem teraz odpalono temat, żeby Facet z Sobowtórem w Ręku mógł podobnego sobowtóra uchodzącego za bezjajowca spróbować wepchać na jednego z marszałków.
Chociaż - przy tej okazji dobrze było się dowiedzieć, jak Borusewicz robi sobie dobrze.
Kaczor i PiS straciliby wiele w moich oczach, gdyby próbowali szerzej komentować ten cyrk i paradę błaznów.
Kolega kolejny Wieszczyciel kolejnego, kompletnego upadku PiS?
Śmieszne jest to,
7 Lutego, 2013 - 13:28
że w PiS nie ma legitymacji. Nikt ich nie ma. Prezes też.
--------------------------
Reszta nie jest milczeniem.
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
Nawet nie
7 Lutego, 2013 - 14:27
wiedziałem, że nie ma legitymacji. Zresztą, komu je okazywać? Chełpić się numerem?
W PO mają? Chyba też nie?.
Na zebraniu posmoleńskim była mowa, żeby potencjanych rekomendowało dwóch należących.
Ze względu na to, że wolę być obywatelem, niż członkiem i w stadzie mi nie bardzo pasuje, nie przystąpiłem --> więc nie wiem, co dalej sie działo. Pojechałem rozlepiać plakaty.
Cosik bełkoczesz
7 Lutego, 2013 - 15:01
"Kompromitująca "działalność" ZP prof.Macierewicza dobije tą partie "
Może napiszesz, nz czym ta kompromitacja ma polegać? Czy może jesteś "po tamtej stronie"?
Stasiek
Empedokles,ty tak z urzędu czy prywatnie krytykójesz PIS
7 Lutego, 2013 - 15:20
To sam stwórz partie,i w tedy może będziesz z niej zadowolony,non stop krytykujesz PIS,i próbujesz ciągle go podważać,aż to nudne się staje,próbujesz wczepić nam antyPISowski wirus,ale muszę cię zmartwić,tu populacja blogerów i komentatorów jest odporna na takie wirusy,czego dowodem jest że inne portale upadały,jak na przykład NE,gdzie wirus zrobił swoje,a NP ciągle funkcjonuje,i dalej jest najleprze
Oczywiście,że z urzędu...-for all
7 Lutego, 2013 - 15:49
Prywatnie,to ja się śmieję z takich dyskusji.Zabieram głos na temat PiS-u ,ponieważ bardzo dobrze znam realia tej partii i jej (nie)działania w moim mieście i okręgu wyborczym.Nikomu nie usiłuję wszczepić wirusa,gdyż zawsze piszę o tym,że PiS-owi na zdobycie "jedynek" w okręgach wystarczy ta ilość najwierniejszych(wirusoodpornych),którym jest obojętne,czy PiS coś robi,czy wręcz przeciwnie.
Pisałem o Kuchcińskim,a wy mi na to,że zawsze premie były.Otóż to,były , ale nie było aż takiej biedy,żeby garnąć te pieniądze do siebie.Mnie jest za to wstyd,wam nie.
Legitymacje były metaforą.Ja,należąc do PiS-u miałem zaświadczenie.
Jestem po "tamtej stronie" czyli nie wierzę w teorię dwuwybuchową.
Prawdę się czasami uwalnia,bo nie ona jest najgorsza.Najgorsi są ci,którzy ją głoszą-tych się krzyżuje. Waldemar Łysiak "MW"
Prawdę się czasami uwalnia,bo nie ona jest najgorsza.Najgorsi są ci,którzy ją głoszą-tych się krzyżuje. Waldemar Łysiak "MW"
Empedokles
7 Lutego, 2013 - 18:36
Skoro tak dobrze znasz realia PiS w swoim okręgu, skoro Ciebie to zmusza do napisania o tym, to mam propozycję.
Udaj się proszę ja Ciebie do tej partii i zarekomenduj sam siebie, jak to nie wystarczy to powołaj się na NP. Przy okazji zapoznasz działaczy z Niepoprawnymi. Przypuszczam że już wtedy nie będziesz się mógł uskarżać na zamknięte drzwi przed Twoim nosem.
Albo lepiej. Poprostu zacznij działać na własną rekę. Jak nie przymierzając ja sam. Też chciałem do PiS, ale nie wyszło. Nie marudziłem po kątach, lecz wziąłem się za robotę. Robotę u podstaw. I nie narzekam, bo chociaż do PiS nie należę to roboty mam po uszy. Wiem także że jak przyjdzie właściwy moment to albo PiS mnie znajdzie, albo spotkamy się w pół drogi. Takie życie.
I proszę zapytać samego siebie czego oczekuję od siebie i co mogę samemu zrobić dla Polski (w kwestiach politycznych czy też patriotycznych)? W ostatecznoeśi poszukaj bratnich dusz w realu by działać w grupie, budować przedewszystkim zaufanie, poznawać się, nauczyć się ufać obcemu człowiekowi.
Stronniku,
7 Lutego, 2013 - 18:56
nie doczytałeś.
Empedokles należał, on ma zaświadczenie.
On ma zaświadczenie, pojmujesz???
Ale się zraził i teraz zna realia.
Stąd cieszą go takie dyskusje.
Bo on wie.
I już.
Empedokles,
7 Lutego, 2013 - 18:52
coś, co Smok wychwycił ( ja nie):
Legitymacje.
U Ciebie są metaforą. Za to masz zaświadczenie.
O czym?
O czym masz zaświadczenie ? I po co wydane? Są tam wspomniani ci dwaj "wprowadzający" ?
Raduj się nadal z takich dyskusji, bo przecież masz zaświadczenie , próbowałeś coś zmienić, ale Ci nie dali ; no to teraz "znasz realia".
Raduj się, Empedoklesie.
I podeprzyj Łysiakiem.
@Empedokles
7 Lutego, 2013 - 18:11
a w domu wszyscy zdrowi?
Bóg - Honor - Ojczyzna!
No, to już przesadziłeś w tym pluciu Empedoklesie
7 Lutego, 2013 - 22:28
Nie chcieli przyjąć do PiS?
Marszałek Jarosław Kaczyński?
kompromitująca działalność zespołu Profesora Macierewicza?
Paligłup wyszedł z twarzą?
Kuchciński nasze pieniadze odda na Caritas,na Świątynię Opatrzności Bożej?
Do kogo wstawiasz te duby smalone, obrażasz inteligencję czytelników portalu!
A co to jest na końcu:
0cm;line-height:18.0pt">
faktura dla zleceniodawcy?
Jak chcesz robić podkopy, to ostrożniej, bo ci się zapada!
**********************************
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
********************************** Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
A może ciut spokojniej.
7 Lutego, 2013 - 09:31
Jeszcze nad tym nie obradują. To (chyba) na razie druk sejmowy.
Jeśli PiS chce porządnie przygotować wniosek nieufności, powinien uzasadnić go tym, co rząd zrobił, robi i zamierza zrobić, żeby rozpieprzyc Polskę.
Wyciąganie dziś sprawy "obcych interwentów na naszą prośbę" spowoduje, że temat się rozmyje.
I na zgłoszenie wotum będzie z niego mokry kapiszon.
Jazgotu jest dość, kakofonia doskonale przykrywa problemy.
Mam wrażenie, że w tym wszystkim Kościół za cicho siedzi; nowy wynalazek Urbana, czyli facet przebrany za babę to nie jest tylko sprawa polityczna, ale także - a może zwłaszcza - problem moralno-etyczny, który w konsekwencji rozbija naukę Kościoła.
Mści się tu - moim zdaniem - zbyt późne rozliczanie się z pedofilii i innych zachowań nie przynoszących Kościołowi chwały.
Trzeba było wcześniej rozbroić tę bombę.
A o projekcie " obcej pomocy" na pewno jeszcze wiele usłyszymy.
Moment, moment
7 Lutego, 2013 - 09:47
nie ekscytujcie się tak bardzo, bo jestem przekonana, że Kaczyński działa, co zapowiedział po pogrzebie Matki. Uspokójcie się , to też Człowiek i musi sie ogarnąć. Jest jedyny na prawicy, który robi , co może, by wytykać błędy Tuska i całego PO. A że z powodu wiekszości parlamentarnej nie jest w stanie przeforsować swoich ustaw - to przecież wiecie. Na pewno odniesie sie do udziału obcych funkcjonariuszy w Polsce itp. Ale czy jest w stanie zawetować ten pomysł ?
Re: moment, moment
7 Lutego, 2013 - 17:47
Kaczynski musi sie ogarnac, zrozumiale, ale nie ma tam nikogo innego? Nikogo, kto podczas jego zrozumialej nieobecnosci by go zastapil?
Czy PiS faktycznie objezdza Polske wzdluz i wszerz, objasnia cele i srodki dzialania i werbuje nowych czlonkow i zwolennikow? Czy tylko siedzi w Sejmie i podnosi lape do gory, kiedy trzeba zaglosowac "tak"?
Trzeba miec dwoch wprowadzajacych czlonkow - to jest jakies kuriozum na skale swiatowa, do masonerii tez trzeba miec dwoch czlonkow wprowadzajacych, bo do partii politycznej wystarczy obywatelstwo, niektore dane osobowe i oplacenie skladki na rok, a niektore partie przyjmuja cale rodziny za jednym zamachem, bo chca miec jak najwiecej czlonkow i jak najwiecej poparcia w spoleczenstwie a nie odwrotnie.
Ojczyznę wolną racz nam wrócić, Panie!
Lotna
Odpowiedź na zadane przez Autorkę pytanie
7 Lutego, 2013 - 10:16
Opozycję najłatwiej jest dostrzec tydzień przed wyborami na plakatach. Poczekajmy do nastepnych wyborów. Chwilę przed nimi z pewności sami nas odszukają, a ich zaangazowanie w sprawę kampanii plakatowej i dynamika tego zangazowania wszystkich nas "zaskoczy". Nic tak nie mobolizuje jak potencjalna utrata prestizu i dochodów.
Zastrzegam, że nie należy uogólniać tego co napisałem na wszystkich. Są jednostki, którym się chce lecz często wyżej postawionym się nie chce więc prostą konsekwencją jest, że nic się nie dzieje.
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
A co
7 Lutego, 2013 - 10:28
ma się, niby, "dziać" ? Rewolucja ? wojna domowa ? Przestań pan bredzić !
Pani Iksińska,
7 Lutego, 2013 - 11:07
jest tu paru lekko irytujących, ale chyba nie Spiritus w swoim wpisie.
Do rewolucji on nie nawołuje; sygnalizuje jedynie dość powszechne - niestety - zjawisko.
I - raczej nie bredzi.
Re: Pani Iksińska,
7 Lutego, 2013 - 11:18
Dzięki za wsparcie. Miło że ktoś tez to dostrzega, co rozwinąłes także w swoim komentarzu poniżej :)
Pozdrawiam
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Re: A co
7 Lutego, 2013 - 11:23
Iksińska, Ty chyba nie wiesz na czym polega aktywna polityka. Jest taki dowcip, który kończy się odpowiedzią pytanego "Bo mnie to się wszystko z dupą kojarzy". I to właśnie zaobserwowałem w Twoim konetarzu.
Tu chodzi o pomoc prawną, integrację środowiska, działalność informacyjną - czyli przekonywaniem, że może być lepiej.
Czy wiesz, że tak bogata partia, bogata jak na to co chcę napisać, nie jest w stanie wydawać drukowanej broszury, która dotarłaby z informacjami do ludzi bez internetu. koszt 250zł na dwa miesiące, ma za to pieniądze na drukowanie jakichś gazetek, zalegających w szafach, które nie zostana rozdane, z ogólnopolskimi informacjami, które nie trafiaja do odbiorców lokalnych jak zrobiłyby te, które opisują dlaczego w ich miejscowości dzieje się tak a nie inaczej.
Czy wiesz, że po ostatnich wyborach parlamentarnych odbyło się tylko jedno spotkanie "działaczy" a cel tego spotkania był taki, by podzielić role jakie kto ma odegrać w wewnętrznych wyborach okręgowych partii?
Więcej przykładów skostniałej struktury bo brak w niej wizji przywódców? Poza tym, jest bardziej optymistyczne niż ewentualność, że to jest celowe działanie.
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Spiritus,
7 Lutego, 2013 - 11:04
bardzo celnie i oczywiście.
Trochę się udzielałem w kampaniach autem,czasem, materiałem i osobą.
Kolega radny, który przeszedł ani razu nie pojawił się na organizowanych przez szkoły uroczystościach - nie tylko patriotycznych, ale także integrujących środowisko wiejskie i małomiasteczkowe.
Jego kumple ( barwy obojętne) olewali też.
Pojawiali się wójt, burmistrz, urzędnicy.
A ja mam takie coś, że właśnie po takich postawach "polityków gminno-powiatowych", właśnie względem prób integracji środowisk oceniam tych opłacanych z moich podatków piewców Polski i patriotyzmu.
Bo uważam, że integracja na Ziemiach Zachodnich to coś bardzo ważnego.
Dzielenie budżetu, zdobywanie środków - to normalne zadania urzędu. Ruszyć dupę do dzieciaków, docenić wysiłek mam przygotowujących jakieś ciasta, ojców porządkujących teren szkolny - to już dla wielu za dużo.
Czekam, aż mnie znów odnajdą przed wyborami.
BO NIE BĘDĘ dorosłym, świadomym radnym-patriotom uprzytamniał, jak powinni traktować swoją elekcję.
Niech wypierdalają.
"Niech wypierdalają."
7 Lutego, 2013 - 12:46
Jak mają działać ?
Prezio okręgu wraca z warsiawy na weckend(niekoniecznie lubi swoich sąsiadów - ) i pilnuje swoich lokalnych struktur (promując przydupasów) osoby (wybitne, uczciwe)) są sekowane przez wszystkich i w wszysztkich organizacjach po okrągłostołowych.
"Teren szkoły" - ok
Teren uniwersytetów(uczelni) - tu jest przyszłość i budowanie kręgosłupa aparatu zarządzającego Polską .
Kogo tam poślesz? Mniemam, nie ma ochoty lokalny kacyk pisowskiego aparatu na działania rozszerzające elektorat .
Im wystarczy "twardy rdzeń moherowy" - przykład ostatni Pawłowicz.
Do kogo oni mówią i czemu służy ten przekaz -
?????
Wnoszę - chcą mieć w kolejnych wyborach najmniej 40 posłów (nie więcej - ).
Ale, co z wyborami do samorządów?
Olewają -
Gdzie jest władza? w gminach ,miastach-
tu dominuje szulernia i układ - do rozbicia.
Jak rozbić? gdy, nie ma konsekwencji w działaniu, siły trwonione na komentowanie.
Pamiętasz Popłoch z - Premierem In Spe ?
I co ?
Aparat PiS-owski utrąci każdą logiczną inicjatywę.
(patrz, przedterminowe wybory)
Bo. to aparat rządzi - nie Prezes Kaczyński.
Druhu,
7 Lutego, 2013 - 13:02
chyba nie zrozumiałeś, o czym piszę.
Radny gminny/powiatowy nie musi się oglądać na to, co mu partyjny kacyk powie. Jeśli będzie działał dobrze dla dobra swojej małej społeczności, wybiorą go znowu.
Jak nie z listy partyjnej, to zrobi sobie obywatelską - i ja mu w tym pomogę.
Jeśli będzie leniem, albo będzie słuchał kacyka - niech wypierdala.
Jaki popłoch? Z Glińskim?
Wyciągasz Begerową z Lipińskim, czy na pewno dobrze to pamiętasz?
Absolutną, banalną prawdę powiadasz: w każdej partii są cwane miernoty bojące się mądrzejszych członków własnego ugrupowania.
Jak dla mnie,jednak za bardzo lubisz język kloaczny.
Wyciągasz Begerową z Lipińskim,
7 Lutego, 2013 - 13:19
Jako przykład naiwności.
Mając narzędzia w postaci przedterminowych wyborów- była taka możliwość (to też "wyciągam" ) - poszli na rozmowy do burdelu.
Jak łatwo został nagrany Lipiński :)))) - żenada.
Nie w sposobie prowadzenia rozmów na kozetce - kurwy(beger) z klientem(Lipiński).
Jasne? (bo, net ma soje prawa w tym i skrót "myślowy" w nadziei na znajomość faktów i historii przez adwersarza) .
Druhu,
7 Lutego, 2013 - 13:27
wymiękam.
Jeśli potrzebuję więcej niż parę sekund na zrozumienie tekstu i intencji autora w prostym tekście, to znaczy, że nie nadaję się do komunikacji z onym.
Za starym na mozolne analizy; wychodzi mi, że klient Lipiński = żenada, bo dał się nagrać ?
Chyba inaczej tę sytuację pamiętam, więc nie miej nadziei, że zrozumiem Twoje skróty "myślowe".
wymiękam
7 Lutego, 2013 - 13:34
żenada z Lipińskim .
Mieli inne narzędzia - i o tym też jest :)
Do miłego :)
Idę siać (byś wiosną trawy nie żarł).
Ale, przyjdzie pomoc z niemiec w postaci zatrutych nowalij lubo kurczaków (tańszych o kury loco kurnik PL).
- siać czy się poddać :)))))
Druhu,
7 Lutego, 2013 - 13:46
cieszę się, że Twoje nowalijki na ekologicznym gównie pędzone i o niebo lepsze od holenderskich będą.
I dzięki Tobie nie będę wiosną żarł ani trawy, ani zatrutych nowalijek, pędzonych hormonem, oświetlanych ultrafioletem i podlewanych szucznym nawozem.
A więc: siać, siać, siać...
siać, siać, siać...
7 Lutego, 2013 - 18:12
ok.
Tylko, Szanowny Panie (?)
Czyste i zdrowe będą zażerać byli kapo a Polak będzie wp... holenderskie czy duńską padlinę.
Tiry muszą wozić w dwie strony (jasne?:))
O kurczę, nigdy bym nie przypuścił, ale tym razem
7 Lutego, 2013 - 18:23
zgadzam się z Harcerzem :? to chyba przez ciasta i pączki takim łagodny, ale z tymi tirami odbierającymi z kolonii dobre, czyste produkty i dowożącymi pseudożywność chemią pędzoną to ma rację. Co do resztry to czytać hadko...
P.S. Co ty siejesz o tej porze?! Pietruszkę!? U mnie właśnie zasypało, zresztą ziemia nie zdążyła odtajać...
--------------------------
Reszta nie jest milczeniem.
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
tirami odbierającymi z kolonii dobre
7 Lutego, 2013 - 19:21
tak jest.
Mafia opanowała zielony handel.
Czy nie zastanawiasz się (w przerwie między wąchaniem sromu sztucznej krowy ) dlaczego największy producent owoców miękkich tak marnie płaci swoim wyrobnikom-rolnikom.
Poniżej kosztu(nawet uwzględniając mechanizację) - grają na naszym rynku bezkarnie (bywa: za towar(to samo) z Ukrainy niemiec płaci więcej niż w Lublinie) - i wszystkie rządy i urzędy "monitorują" .
Bo- "prawicowa" partia jest anty dla spółdzielni i wspierania(nie na zasadach PSL Lewar) realnych kierunków w rozwoju-
Już krzyczą o mniejszych pieniądzach na rolnictwo (w domyśle pogonić buractwo moherowe) - krzyczą i ? Jedyna licząca się (narodowa) gałąź upadnie .
Poszły się j... gospodarstwa rodzinne, przeszły ustawy degradujące środowisko glebowe.
"Nasz Bank" - i inne "Nasze..." - patrzą krótkimi okularkami :))))
Ale co tam -
Najważniejszy jest srom posłanki .
Najważniejsze są "riposty" prawicowych idiotów .
Polska jest dla Obywatela -
co sieje :))))
tu jest tajemnica :)
Jedno zdradzę - moje pola nie widziały randapu.
Pytają się, dlaczego tak się trudzisz - dla zasad :)))
Takie hobby - mieć zasady .
No i z Harcerza znowu zrobił się Druh.
7 Lutego, 2013 - 19:46
Opętany jakimś sromem.
Inputujący owe opętanie chcącym z nim gadać.
Cóż, wrócił na swoją orbitę parkingową.
Zatem znowu: - nie pij, Druhu, politury, boś w gardle nie dość gładki.
Opętany jakimś sromem.
7 Lutego, 2013 - 20:10
nie ja :)
nie ja piję roz(wódkę) Grodzką :))))
Jak wcześniej pisałem - Rakija z Szydłowa jest najlepsza na stres PO-urazowy .
Popieram takie harcerstwo!
7 Lutego, 2013 - 20:43
"Jedno zdradzę - moje pola nie widziały randapu."
Bardzo siie ciesze, gratuluje i popieram. Wiecej takich harcerzy nam potrzeba! :)
Ojczyznę wolną racz nam wrócić, Panie!
Lotna
moje pola nie widziały randapu
7 Lutego, 2013 - 20:53
za prawdę powiadam - da się :)))
Mamy tyle możliwości (nie wymieniam tzw.eko oprysków) i takie techniki ago- da się .
Może drożej (i tak leming nie zapłaci)-
Eko żywność - moje obserwacje mówią trochę lepsza .
To nie jest eko przed stosowaniem DDT .
co na mszyce? - Biedronki (larwy)
itd.
co na grzyba ?- grzyb wyselekcjonowany.
nawozy : normy mówią (i dobrze) ale można modyfikować .
Poplony, przedplony - gleba musi się obracać 3-4 razy w roku :)
i nawadniać , nawadniać :))) plon gwarantowany
Padła mi wtyczka - mam zdjęcia dżdżownic z pola .
mieszkają sobie w siatce 20x20 cm - jakieś 250.000 na ha.
Nie zabijaj !!!!!
w glebie żyje prawie 30 ton zwierząt na 1 ha
Grzyba grzybem,
7 Lutego, 2013 - 21:11
syfa syfem, próchnicę próchnicą ,
a biedronkę glizdą
Lepiej odstawię flaszkę na razie
Re: Grzyba grzybem,
7 Lutego, 2013 - 21:13
Wybiórczy jak gówniana .
Poczytaj - nie boli
Zastosuj - wygrasz zdrowie.
Co mam zastosować?
7 Lutego, 2013 - 21:30
Larwy na zagrychę? Próchnicę próchnicą? Na moje protezy????
Na moich 20 arach stoi woda po kostki, tygodniami - mimo, że na górce. Taka gliniasta. Wchodzisz w gumiakach, wychodzisz boso i maszerujesz po nowe.Lepiej poradź, co zrobić. Nawiozłem ze starej stodoły podgniłych trocin i siana, rozsypać to? Dodać piasku? Wapna?
Wetkane drzewka rachityczne, jak umysł Nałęcza i obwisłe jak Stefciowi Śmierdzącogębemu ( made by Domaros). Co im zapodać?Drzewkom, nie tym palantom?
Wszędzie dzika jeżyna, nie owocuje. Walnąłem Gallupem w zeszłym roku - zero efektu. Poprawiłem podwójnym stężeniem - na wiosnę zaś wyrosło, jakby mocniejsze.
Tak samo, jak z trutkami na gryzonie - myszy żrą czerwone ziarenka na potęgę i popierdują z sytej radości.
Tylko winko zostaje na me smutki
wymocz nogi :)))) Spytaj
7 Lutego, 2013 - 22:00
wymocz nogi :))))
Spytaj Gallupa :)))
Możesz jeszcze CEBOS lub inny ściemniacz na triakach :))))
Larwy do ameryki - największe karaluchy latają PO Chicago (nie wiem jak w Jackowie - czy pluskwa polska domowa przędzie?:)))
20a - dobre dla kreta :)))) jak żyć ?- daj żyć kretowi :))))
łonże kret - zmelioruje (za free) Twoją Ojcowiznę.
Badania glebowe .Podstawowe (NPK - ok 100) (pełny profil dla amatora)jakieś 1000zł.
(ale tu masz problem z głowy - wiesz ile cynku i innych mikro.)
co tam jeszcze ?
Wtykasz badyl i nie urasta - to jak z pukaniem w prezerwatywie - musi być po bożemu. Odpowiedni stosunek magnez wapno , makro i mikro składniki - nic nowego.
"mówią stronami" tu nie udaje się :(((
a badaliście glebę? i na oko można przyjąć brak boru :)))
http://www.piagro.pl/artykuly-rolnicze/produkcja-roslinna/rosliny-przemyslowe/mikroelementy-w-roslinie.html
to pierwszy link - a całe księgi stoją na półkach (nie omijaj biblioteki :))))))
PO jakiego ch... walczysz z nornicami (zakładma nie odróżnisz wyrośniętej myszy od małego szczura - :)))))
Generalnie. Twoje pole jest wyzwaniem -
Odstresujesz się oglądając życie mrówek :)))))
Śliwa - tam to widzę :)
I porzucisz mamle malinowe - zachwycisz się winem ze śliwek :) dalej krok - Rakija hand made torpeda :))))
wulkaniczna bomba ( tak mnie uczyli) no ale -
za bomby areszt wydobywczy:))))
Harcerzu, dzięki. Konkretna piguła wiedzy. I śmiechu.
7 Lutego, 2013 - 22:51
To nie ojcowizna. Nabyłem, razem z ruinami, z których próbuję stworzyć Strych.
Z kretem jestem zaprzyjaźniony, melioruje - ale skubany tam, gdzie nie trzeba.
Nornic nie mam. Mrówki są ( skąd wiedziałeś? Przecież mokro).
Myszy tępię w domu, nie potrafią rozsądnie korzystać z ubikacji. Zatem jestem kiblowym faszystą.
Spróbuję sam sprawdzić mikroelementy. Polarografem.
Mikro makro mam wszystkie. Sprawdzę, czy przyswajalne, ale chyba tak - to związki jonowe, nie kompleksy trudnorozbijalne. Chyba wanad będę musiał przeprowadzić z V2O5 na coś rozpuszczalnego.Przyrządzę mieszankę na wiosnę. Bor w formie boraksu, kwas borowy kiepsko się rozpuszcza. Metale raczej jako siarczany, niż azotany, molibdenian amonowy.
Piszą z Twojego linka, , że najlepiej dolistnie - chyba tak, bo z tej gliny wypłucze.
Mam surowy pomysł na "zawieszenie" mikroskładników w bentonicie. Pobawię się w to, jak już na tej swojej wsi wyląduję.
Śliwki? Zamiast malin? To dlaczego w Lubelskiem mawiają na ciężkim kacu: " w mordzie jak w dupie po śliwkach"?
Autorkę przepraszam za offtopy, dalej pogadam z Harcerzem na privie.
Znikam.
Polarografem
7 Lutego, 2013 - 23:23
-miareczkuj :))) lubo inne tatowe metody :))))
Daj zarobić murarzowi, szewcowi i badaczowi żab - oddaj próbki do stacji rolniczo -chemicznych (co ? mam linkować ).
http://www.schr.gliwice.pl/oplaty.html
-Z kretem jak z Babą - idzie w szkodę jak nie przytulisz.
(widziałeś swojego Kreta? - fajne zjawisko).
-Mrówki rude, chude jest tego masa - u mnie mam chyba z 10 gatunków (wszystkie piękne i potrzebne)
- no fachowo :))) poleciałeś z kompleksami
Kniga na 200 kartek :)))) i do tego badania - jejku :)))
Kosmos - więcej zadań niż w badaniu próbek z Księżyca :)))
Dobry kierunek - facje :))))
- dolistnie to interwencja(Viagra) :)))) może taki związek co długo działa - i tu pytania następne Kwasy zasady , stosunki - magia :))))
- maliny - pąkowce wielkie i inne żyjątka , trucie ,czuwanie , grzyby -
Dlatego pomstuje na kolejnych kacyków PL - ustawa o chwastach - zmusić zasyfione nasadzenia do likwidacji (z urzędu - nawet w Urzędowie :)))))
W landach szwabskich - nie masz prawa odstąpić od walczenia ze szkodnikiem - masz urzędowy nakaz i karę ( nie mówię o obstrukcji sąsiedzkiej-
wydajesz kasę a tu jakiś parch, brudas hoduje patogeny).
Myślałem (Hobbysta) - to coś mało wymagającego uwagi .
-" w mordzie jak w dupie po śliwkach" - kup (zrób) destylator :))))))
Ps. Bez czarny :))))
Kapom
7 Lutego, 2013 - 18:25
sprzedajesz ????
Re: "Niech wypierdalają."
7 Lutego, 2013 - 13:17
PO się utrzyma, to zbiór specyficznych ludzi, popieranych przez specyficznych wyborców i ta stytuacja = const. przy założeniu, że pieniądze się nie skończą.
Inaczej rzecz się ma z PiS. Tutaj, gdy tylko pojawi się alternatywna, sformalizowana grupa do PIS - warta uwagi - osoby, którym się chce i im zależy przejdą do działania w tej organizacji, a im podobnie do jej popierania. Być może, te osoby wkrótce stworza ją sami. Podejrzewam, że w samorządach będzie tak pozamiatane lokalnymi inicjatywami, że PiS nie będzie miał tam czego szukać.
Po migracji z PiSu okaże się, że będzie on pusty jak stągwie przed cudem Jezusa w Kanie Galilejskiej.
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
i co dalej? Nawet, frakcja
7 Lutego, 2013 - 13:29
i co dalej?
Nawet, frakcja jakaś ( k... dlaczego nie można w ramach jednego domu prowadzić różnych robót) powstanie - zostanie wypchnięta przez Aparat.
Nie mam tu na myśli (PJN czy SP) - to są pomyłki.
Choć mają inną genezę powstania - czerpią i czerpały najgorsze wzorce.
Kuriozalna SP -czasem wygrywa w okręgach (wobec jeszcze gorszych działań okręgówek pisowskich ).
Czy o to nam chodzi?
Czy nie chodzi nam osiągnięciu doskonałości w samoorganizacji -
Niestety, Interesy aparatu pisowskiego są sprzeczne z interesem realnie popierających program.
Bo. Aparat twierdzi - jak nie my to kto ?
I, z ciężkim sercem - szukam 15 osoby na liście PiS ( i tak mandat dostaje marnota).-
Ułuda - to jest demokracja
Aparat żeruje :(((((
Spiritusie,
7 Lutego, 2013 - 13:37
Może się tak zdarzyć.
Pamiętam, jak alergicznie reagowałi ludzie na próby rozmów i agitacji na ulicach małych miejscowości; PiS to było jedno zło.
Kumulacja wielu czynników może sprawić, że - przy okazji wyborów regionalnych - skrzyknie się grupa np. starych kumpli ze szkoły i zrobi komitet. Mogą odessać do siebie "Pisopodobnych" i wygrać.
Jeśli struktury PiS będą nieruchawe, a osobom w nich pracującym będzie zależało głównie na tym, żeby się załapać na pracę w ciepłym biurze - PiS regionalny może się rozleźć.
Mamy amerykański model życia politycznego. Prawie.
7 Lutego, 2013 - 13:38
Tam też partie i ich sympatycy uaktywniają się przy okazji wyborów - a mają ich więcej niż my. Podstawowa rózniaca to ta, że ludzie się integrują na poziomie absolutnie podstawowym - ulicy, szkoły, parafii, klubu, baru. To te mikrostruktury mają prawdziwą siłę. I biada politykowi, który je zlekceważy, który nie przyjdzie na pogrzeb, sąsiada, zebranie rady szkolnej, posiedzenie grona pań piekących ciasteczka na akcję dobroczynną. I to jest to "prawie", które czyni różnicę fundamentalną.
Taki był pomysł Ruchu Społecznego im Lecha Kaczyńskiego - organizacja na zasadzie luźnej federacji lokalnych, spontanicznych kólek, grupek, towarzystw. Dlaczego nie wysszedł? Ano, bardzo bardzo nad tym ubolewam, ale posłowie PiS (niektórzy i w konspiracji) twierdzą, że się "kadra" przestraszyła. Bo byłoby to otwarcie bramy do "wymiany kadr". Dlatego nie ma Ruchu Społecznego im. Lecha Kaczyńskiego. Zamiast organizacji obywatelskich będzie organizowanie obywateli. Na wybory.
--------------------------
Reszta nie jest milczeniem.
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
Prawie...
7 Lutego, 2013 - 14:10
Mam kontakt z ludźmi z małego miasta, z którego pochodzę. Totalny marazm. Nie wiem, czy ludziom się nie chce, nie widzą szans na zmiany czy też się boją. Wybory od wielu lat wygrywa ta sama osoba (burmistrz) i ta sama partia (rada). Powstał mafijny układ - władzuchna + "swoi" biznesmeni i to są jedyni pracodawcy.
A różnica między nami, a Amerykanami? Gdy oni rozpoczynali swoją przygodę z wolnością, myśmy ją właśnie kończyli. Te drobne 200 z okładem lat robi różnicę - myślę, że tam jest schowane to "prawie".
Pozdrawiam Smoki i koty :-)
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart Ps.33,5
...............................................
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart Ps.33,5
@Kocie - Rzadko, bardzo rzadko mi się to zdarza
7 Lutego, 2013 - 18:18
bom człek rozsądny, ale muszę się sprzeciwić Kotu. Te 200 lat, o których piszesz nie było dla polskiej mysli politycznej czasem straconym. Fakt, że rozwijała się głównie jako teoria, ale kiedy z nagła i na krótko pojawiały się możliwości działania, potrafila zadziwić. Andrzej Zamoyski i Towarzystwo Rolnicze - kapitalne pomysły; koncepcja Rzeczpospolitej Trojga Narodów w czasie Powstania - nikt o tym nie mówi?! -, tworzenie nowoczesnych partii u schyłku XIX stulecia i życie polityczne w autonomicznej Galicji, potem ożywienie w latach 1904-06 - nie jest to morze martwe. Przyczynę faktu, że nie wytworzyło sie u nas społeczeństwo obywatelskie, dostrzegam w tym, że przez ostatnie 250 lat (kurczę, ostatnie 250 lat, jak to brzmi!) z wyjątkiem okresu 1918-1939 państwo było wrogiem obywatela i zdecydowanie zwalczało "oddolność". Więc nasza myśl polityczna "wysoka" istniała i to na niezłym poziomie, natomiast nie narodziły się, czy raczej nie rozwinęły "mikrostruktury" społeczne, póxniej zresztą (po 1939) intensywnie niszczone.
Pozdrawiam wszystkie Koty :)
--------------------------
Reszta nie jest milczeniem.
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
Może niezbyt precyzyjnie
7 Lutego, 2013 - 20:01
i chyba zbyt lakonicznie to wyraziłam. "Wysoka" myśl polityczna - zgoda - istniała przez te - drobiazg ;-) - 250 lat, w jakimś stopniu istnieje także teraz (choćby koncepcja Lecha Kaczyńskiego i tzw. polityki neojagiellońskiej), ale chodziło mi o te właśnie mikrostruktury, które bardzo skutecznie wybito społeczeństwu z głowy.
Choć tutaj muszę się pochwalić ;-))) - pochodzę z Wielkopolski - to właśnie tam w XIX w rozwinęła się najlepiej oddolna działalność społeczno-gospodarcza. I przy tym skuteczna.
A swoją drogą, Smoku, czuję czasami zakłopotanie, dyskutując z Tobą, bo wiem, że jesteś historykiem, a ja wprawdzie też skończyłam historię, ale już dawno nie praktykuję, poszłam zupełnie w inną stronę ;-(
Pozdrówka od wierzącego, ale niepraktykującego historyka ;-)))
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart Ps.33,5
...............................................
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart Ps.33,5
Smoku,
7 Lutego, 2013 - 14:11
w takim razie, po wyborach regionalnych może zostać im ( tzw. "kadrze") tylko kadłubek.
Nawet nie wiedziałem, że była próba organizacji takiego ruchu społecznego.
Idea może wrócić, jak PiS będzie zmuszony incognito wchodzić do komitetów lokalnych. A to może być już za późno.
Oczywiście, że te "mikrostruktury" na poziomie parafii, wsi, kółka wędkarskiego świadczą o sile społeczeństwa.
Gdyż : TYCH STRUKTUR NIE MOŻNA PODROBIĆ. Nie da się wetkać na nieformalnego szefa jakiegoś cymbała z zewnątrz. Próby rozpieprzania lub dywersji zostaną natychmiast rozpoznane, a dywersant stygmatyzowany.
Taka mikrostruktura rządzi się prawem intuicyjno-plemiennym, ma rezerwę do obcych. I jest cholernie trwała. Vide: struktury PSL.
Dlatego wyznacznikiem przydatności polityków regionalnych jest dla mnie ich postawa wobec działań integrujących małe społeczności.
@ Torpedo- Próba była. Pisałem o tym poruszony, z nadzieją:
7 Lutego, 2013 - 15:26
http://niepoprawni.pl/blog/2008/kongres-ruchu-spolecznego-im-prezydenta-rp-lecha-kaczynskiego-foto
A jak się ta próba skończyła? Pierwsze spotkanie - ok. 50 osób, głownie z uczelni, kilku profesorów. Drugie spotkanie, po 3 miesiącach - 30 wytrwałych, wciąż chcących. Trzecie spotkanie po wyborach - 25-7 osób, dość już wściekłych, na pełnomocnika, który własnie został senatorem.Czwarte spotkanie - senator, były członek PZPR, zaprosiwszy 15 zaufanych osób(tyle potrzeba do założenia stowarzyszenia) desygnował na przewodniczącego Ruchu, byłego I sekretarza POP PZPR z uniwersytetu. czy mam pisać dalej co stało się z Ruchem?
--------------------------
Reszta nie jest milczeniem.
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
Cholera, smutne to Smoku.
7 Lutego, 2013 - 18:36
Lepiej, żeby nie próbowali, jeśli poszło się grzmocić w takim kiepskim stylu.
To tak trochę, jak z UE: jeśli projekt się rozleci, na jakieś 300 lat mamy spokój z następnymi próbami zrobienia Eurokołchozu.
Pozostaje inicjatywa oddolna faktycznie, bez wsparcia struktur PiS. Jeśli ma to tak wyglądać, jak piszesz...
Trzeba znaleźć 15 zaufanych osób.
Rozglądnę się w wolnej chwili.
Po znalezieniu - zarejestrować.
Znajdę jakąś dobrą nazwę, niekoniecznie związaną ze śp. Lechem Kaczyńskim.
Po rejestracji - zacząć wpływać na rzeczywistość regionalną.
Zaczniemy patrzeć na ręce, bombardować lokalna prasę, jeśli źle dziać się będzie.
Do wyborów wystartować, ew. jakieś koalicje zawiązać.
Niby proste, ale doba krótka, a ja muszę zbudować Strych.
Ale - z drugiej strony: CBOS podaje, że PO ma 24%, tempo przyspiesza? Jeśli tak, to trzeba się przygotować na dużą dynamikę i zmiany.
Re: Mamy amerykański model życia politycznego. Prawie.
7 Lutego, 2013 - 14:11
Więc skoro ci przestraszeni mają taką siłę, by blokować rozwój organizacji, to czy coś się w ogóle zmieni?
Jeśli dodamy do tego co dobrze ujął Harcerz, czyli
"Niestety, Interesy aparatu pisowskiego są sprzeczne z interesem realnie popierających program."
to mamy kumulację. Nie wiem tylko kto rozbije bank.
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
@Spiritus - a widzisz, myk polega na tym,
7 Lutego, 2013 - 15:30
że na głównej płaszczyźnie, ideowo-strategicznej interesy aparatu i nas (czyli prawdziwej opozycji) są absolutnie zbieżne. Dlatego też mimo całej naszej wiedzy o indolencji, tumiwisizmie, egoizmie, krętactwie wreszcie aparatu, pójdziemy na wybory i będziemy robić wszystko, żeby wygrali. Podstawowa różnica polega na tym, że my mamy nadzieje związane z wygraną, a oni interesy.
Pozdrawiam
--------------------------
Reszta nie jest milczeniem.
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
Opozycja
7 Lutego, 2013 - 10:38
Jaka opozycja? Po atakach na profesor Panią Pawłowicz zamiast mocnych słów poparcia usłyszeliśmy jakieś żałosne popiskiwania, że to jeszcze poseł o małym stażu, stwierdzenie że jak druga strona zaprzestanie ataków to my też itp. Słowem My nie ruszamy Waszych Wy nie ruszacie Naszych. Okrągły stół w całej krasie. Tym co budzi największą obawę wśród wszystkich posłów w sejmie nie jest to że vicemarszałkiem sejmu RP może zostać kastrat, a jedynie to że wybór takiego osobnika na to stanowisko podniesię poprzeczkę na wyższy poziom. Aby dostać tę funkcje kiedyś wystarczyło aby delikwent był obrzezany teraz ta okoliczność nie gwarantuje już sukcesu. Potrzebne jest większa "determinacja".
@Anker
7 Lutego, 2013 - 18:34
nieprawda!
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Contesso
7 Lutego, 2013 - 12:26
Media prawicowe nie milczą. Na prawicowych portalach (Niezależna, wPolityce) jest mnóstwo informacji o ostatniej konferencji. Pisze o tym także zarówno GP, jak i GPC.
Za GP informacje cytowały też media głównego nurtu, przynajmniej te w sieci - dziennik.pl i Wirtualna Polska.
Chyba przeoczyłaś.
Mało tego - pojawiła się w GP sensacyjna informacja, że z protokołów sekcji wynika, iż co najmniej u części ofiar stwierdzono rozedmę płuc (pęknięcie pęcherzyków płucnych) w tym u takich, które z racji swoich zawodów musiały przechodzić systematyczne okresowe badania kontrolne. Prof. Baden wypowiedział się w tej sprawie jasno - na pokładzie musiały działać bardzo potęzne siły, które zniszczyły ofiarom płuca.
Natomiast może byłoby warto, by politycy opozycyjni otworzyli w tej sprawie usta.
Ellenai,
7 Lutego, 2013 - 12:53
chodzi o konsekwencje.
Jeśli Baden ma rację, to wysadza całą historię Millera i MAKu.
To + bezrobocie i ogólne wkurwienie może doprowadzić do gwałtownych ruchawek.
Lepiej poczekać na kolejne ekshumacje, zamiast być znowu zawrzeszczanym.
Już dawno Stary Wiarus pisał, że chowano pośpiesznie w zalutowanych trumnach, nie było żadnej sekcji z polskiej strony --> jako efekt mamy rozkład miękkich tkanek w płucach i utrudnienie udowodnienia ew. wybuchu.
Utrudnienie - ale nie uniemożliwienie.
Baden był już wcześniej w Polsce. Z jakichś powodów dopiero teraz upublicznia się jego zdanie. Jakby pozwolono lawinie się toczyć.
Jakby ktoś to kontrolował i dawkował. I przygotowywał powoli społeczeństwo do ujawnienia paskudnej prawdy.
Torpedo
7 Lutego, 2013 - 13:40
Zdaję sobie sprawę ze wszystkiego, o czym mówisz, Torpedo.
Od 10. 04. 2010 nie ma żadnej innej kwestii, którą śledziłabym tak bacznie i w którą byłabym równie zaangażowana emocjonalnie, co w sprawę wyjaśnienia tego, co stało się w Smoleńsku. Zdanie Badena było upublicznione już wcześniej, ale była to jedynie hipoteza, czyli - co by to mogło oznaczać, gdyby znaleziono takie zmiany w płucach. Natomiast protokoły z sekcji są dopiero teraz i okazuje się, że w niektórych przypadkach własnie takie zmiany znaleziono. Wczesniej o tym, że znalazła diagnozę rozedmy płuc w protokole sekcji swojego męza mówiła jedynie jedna z żon BOR-owców, ale sprawa dziwnie przycichła. Dziś tej rozedmy się już nie stwierdzi w trakcie powtórzonych badań po ekshumacji ciał. Na to akurat jest już za późno. Jednak to sami Rosjanie te zmiany stwierdzili.
Natomiast rzeczywiście zadziwiające jest to odsłanianie się kolejnych warstw kłamstwa, te coraz częściej pojawiające się przecieki... i ja również mam wrażenie, że nie dzieje się to tak całkiem bez przyczyny. Może prokuratorzy zaczynają sobie zdawać sprawę, że czas na "śledztwo w sprawie śledztwa" jest znacznie bliższy, niż mogli to przypuszczać?
Ellenai, łatwo
7 Lutego, 2013 - 13:52
mi sobie wyobrazić nacisk na wdowę, żeby "siedziała cicho". Zbyt wielu ludzi odwiedził Seryjny; wystarczy, żeby zastraszyć.
Owo "poluzowanie" wynikać może - tak, jak piszesz - ze wzrostu samoświadomości prokuratorów, w jakim gównie siedzą.
Przy czym raczej wątpię, żeby chodziło im o profesjonalizm czy patriotyzm, a raczej o własne tyłki.
Torpedo
7 Lutego, 2013 - 13:59
No to jesteśmy zgodni. Jak zazwyczaj bywało :))
Dziękuję za komentarze, przeczytam i odpowiem późnym
7 Lutego, 2013 - 17:45
wieczorem.
Pozdrawiam.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Ellenai - nie mam zwyczaju pisać bez podstaw.
8 Lutego, 2013 - 15:57
Zwróć uwagę na godzinę zamieszczenia notki.
7 lutego tak, ale 6 ? Dlaczego zero ?
Za to z okazji 20-lecia GP było full.
Pozdrawiam.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
contesso
7 Lutego, 2013 - 19:09
TWój tekst odebrałem początkowo, jako jeden z wielu. DOpiero w komentarzach znalazłem prawdziwe perły, ale serecznie dziękuję za wywołanie tylu interesujących wątków i umożliwienie innym wypowiedzenie tego co ja sam jedynie przeczuwam i myślę, ale nie umiem wyrazić.
Pojawiający się wątek o sposobach działania PiSu w terenie jest dla mnie bardzo pouczający. Ja sam mam takie same obserwacje i podobne problemy z uruchomieniem "obywatelskich inicjatyw". Myślę że w większości wszyscy uczymy się tego co jest abecadłem działania społecznego i co ważniejsze patriotycznego.
Dziękuję
Stronnik
8 Lutego, 2013 - 16:01
Ja również wielu ciekawych rzeczy dowiedziałam się z komentarzy, nigdzie bym się tego nie dowiedziała.
Dodając do tego fantastyczny wątek agrarno-monopolowo-relaksowy Torpedy W.(którego witam na NP i na moim blogu) z Harcerzem stwierdzam, że ta notka była potrzebna.
:):)
Pozdrawiam.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Dzień dobry , Contesso,
11 Lutego, 2013 - 07:07
trochu żeśmy pofolgowali sobie z Harcerzem; ja przebyłem drogę od prób kąsania Druha ( a on to kompletnie olewał nadal stosując swoje "skróty myslowe") - do korespondencji na privie.
To ilustracja, jak zwodne mogą być odczytywania intencji ( po prostu się wygłupiłem); jedyne, co Harcerz ma ciągliwe i kowalne to jego hodowane glizdy.
Harcerz jest ukształtowanym końcowo przeciwnikiem aktualnej rzeczywistości i wali nader ostro ufając, że z jego monosylab można wszystko zrozumieć.
Ale czaem jak zasunie tekst ( Sosnowiec) - to czapki z głów , a tępe pióra do kałamarza.
Pozdrawiam, trzeba do pracy :o)
To proste,pisałem już kiedyś w tym temacie na "NE".
7 Lutego, 2013 - 21:09
Gdyby w Polsce istniała prawdziwa opozycja,to już po roku takich rządów jakie sprawuje koalicja,bylibyśmy świadkami składania mandatów.
"Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów prowadzonej przez barana."
Bibrus, faktycznie.
7 Lutego, 2013 - 21:47
Proste.
Opozycja tak zawstydziłaby koalicjantów, że ci składaliby mandaty.
Już po roku.
Albo zarzuciłaby prokuratury doniesieniami. A te pozbawiłyby koalicjantów immunitetów.
Już po roku.
Proste.
Ten NE to był potężny mądrością blogerów portal.
Chyba że...
No tak, Tobie chodzi przecież o składanie mandatów PRZEZ OPOZYCJĘ.
Dziękuję wszystkim za komentarze, wiele się z nich dowiedziałam.
8 Lutego, 2013 - 16:33
Wiele potrzebnych mi informacji w nich otrzymałam.
Wnioski jakie wyciągam z tej i z poprzednich 3 dyskusji opatrzonych logo PiS na pewno przełożą się na dalsze działanie.
Jeszcze raz dziękuję wszystkim i pozdrawiam.
****************
Kilka słów do Empedoklesa n/t prawidłowości/nieprawidłowości działań ZP A.Macierewicza...
Niezależnie od tego czy hipoteza ZP o dwóch wybuchach jest prawidłowa, nie zmienia to faktu, że badania ekspertów ZP są wykonane FACHOWO i RZETELNIE, niezależnie od materiałów dowodowych jakimi ZP dysponował. Dlatego nazywanie działalności ZP kompromitującym jest dużym nadużyciem.
1. Kompromitujące to jest działanie NPW, WPO, które dopiero prawie 3 lata po tragedii zabierają się za badanie detali. Za coś co należało zrobić w pierwszych godzinach po katastrofie.
2.Kompromitujące są kłamstwa najwyższych osób w państwie polskim. Mam je wymienić ?
3. Kompromitująca jest nieznajomość zasad postępowania śledczego przez prokuratora generalnego RP.
4. Kompromitująca jest postawa komisji J.Millera i jej przewodniczącego, M.Laska.
5. I wreszcie kompromitująca - od tego powinnam zacząć - jest pozycja rządu RP względem : tragedii, śledztwa, ofiar, osób poszkodowanych i społeczeństwa.
Szkoda, że o tym nawet się nie zająknąłeś co dla mnie oznacza, że stosunek do tragedii smoleńskiej osób i instytucji wymienionych w pkt.1-5 akceptujesz i uważasz na zupełnie niekompromitujący.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Demagogia
8 Lutego, 2013 - 16:43
Pisząc,że:Szkoda, że o tym nawet się nie zająknąłeś co dla mnie oznacza, że stosunek do tragedii smoleńskiej osób i instytucji wymienionych w pkt.1-5 akceptujesz i uważasz na zupełnie niekompromitujący. osiągasz wyżyny demagogii.Szkoda polemiki.
Radosne rżenie wywołuje u mnie stwierdzenie,że badania ekspertów ZP są wykonane FACHOWO i RZETELNIE, niezależnie od materiałów dowodowych jakimi ZP dysponował.
Ponad dwuletnie badania rusko-millerowskiej lipy badano fachowo i rzetelnie.Bravissimo!
Prawdę się czasami uwalnia,bo nie ona jest najgorsza.Najgorsi są ci,którzy ją głoszą-tych się krzyżuje. Waldemar Łysiak "MW"
Prawdę się czasami uwalnia,bo nie ona jest najgorsza.Najgorsi są ci,którzy ją głoszą-tych się krzyżuje. Waldemar Łysiak "MW"
Empedokles co masz do zarzucenia ZP ??
8 Lutego, 2013 - 20:07
Proszę o argumenty !
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Empedoklesie,
11 Lutego, 2013 - 06:58
jak tam "limitowane legitymacje PiS"?
Masz jakieś inne wspaniałe metafory?
Może już czas popracowac troche nad sobą zmienić nick, bo jako prowok słaby jesteś.
Bibrus
8 Lutego, 2013 - 16:12
Nie sądzę. Oni nie mają zdolności honorowej i kręgosłupa moralnego. Oni nie są pod pręgierzem lokalnej opinii [publicznej. Tkwią w lokalnych układach i śmieją się w nos wszystkim, którzy mówią o przyzwoitości, honorze i innych dyrdymałach. Oni porostu są obcy. To rak, który należy usuwać nawet kosztem niektórych zdrowych tkanek.